Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli byste zde někdo nemohl popsat program minuleho ročníku veletrhu specialnich HPV Spezi? Nedaří se mi to najít na oficiálních stránkách. Zajímá mě zejména, jestli se zavod tříkolek jede v sobotu?
Jak to kdo řešíte s ubytováním? Nemáte někdo tip na ňáký hostel poblíž? (na stránkách sice mají pár odkazů, ale máte někdo zkušenost, radu?).
díky
Tříkolkový závod, co jsem tak slyšel, se tenhle rok nepojede. Minulý rok, tak byla ošklivá nehody, kdy závodník nabral nějakou malou holku to obličeje šlapákem.
Jinak to je výstava, kde se na kola můžeš uvnitř koukat a venku u stánků a na test parku si je můžeš vyzkoušet.
My tam vždy bydlíme v nějakém (jednom konkrétním) kempu.
http://www.spezialradmesse.de/index.php?trike-race
jak je dlouhá a rovná cesta na výstaviště?myslím tím vzdálenost a kopečky od kempu.
A jakej je po cestě provoz aut?
Je to s kempu asi 10km, pohodička, jazz vcelku rovinka po cyklostezkách a občas když budeš chtít i kopečka tak se tam taky najdou...loni jsme objevili jednu takovou pěknou cestu.Jinak do veletrh se trochu kličkuje.Teď už záleží jak jedeš jestli autem nebo na kole s čr.
Ubytování v Germersheimu a okolí je v tuhle chvíli už zamluvené, když si projdeš hotely a penziony, tak nic volného nenajdeš.
Letos to vypadá, že nakonec se snad pojedu na Spezi podívat. Měl bych pár dotazů na již zkušené návštěvníky. Vím, že se bydlí v kempu pár km od místa konání, jelikož místo stanu používám auto, je možno parkovat auto u stanů, nebo je třeba auto odstavit někde na parkovišti. Podle fotek to vypadá, že jste auta u stanů neměli.
Já jsem vloni taky spal v autě, vedle stanů.
Nějaká fotka bez toho medvěda by tam nebyla?
Hezký záda...mám podobný a je to hezký !!!
No, já teda nevím... Asi tomu nerozumím...
To se musí zkusit vlastní rukou, pohladit...a to jsi to ještě neviděla zepředu :))
Byl jsem tam dvakrát a pokaždý spal v autě, žádnej problém....
Tak děkuji a kdo se tedy z vás letos chystá ??
Asi i já, pokud nebudu muset do práce...
Já jedu pracovně. A posledně jsem spal v autě asi o patnáct metrů dál mimo trávník pro stany, ale už si přesně nepamatuju, jak to tehdy bylo. Předchozí roky jsme parkovali u stanů, posledně to byl nějaký problém, aspoň některou noc.
Já budu vědět jestli mam doma propustku až příští pátek, ale už bych se tam podívat chtěl
Ještě bych měl dotaz, jak je to se zamčenýma kolama u výstaviště ? Necháváte bulpren a doplňky na kole, nebo jak to řešíte ??
Asi jak kdo se bojí, ale bývají tam k vidění hojné počty kol nabalených brašnama, spacákama a podobně, zamčená jen skrz výplet a rám nebo dvě k sobě, bez dozoru. Já v tom problém nevidím. Brašnu s dokladama a mobilem bych tam asi nenechával, ale jinak v klidu. Davy lidí tam kola očumují, ale nechávají na pokoji. A s trochou škikovnosti můžeš zaparkovat z druhé strany plotu u venkovního stánku Azubu a budeš to mít pod dozorem trvale.
měl jsem tam zaparkovaný i uplně naložený kolo. Opřený o plot s jedním lankovým zámkem.
A v pohodě.
Je to Německo, ne Čechy...
He, já jsem šel ve Werne na koupaliště, kolo zamknuté docela pěknym účkem a zpátky jsem šel pěšky přes fízlárnu. Nechci strašit, ale zemi zaslíbenou bych z Německa zase nedělal. Ani policie nebyla úspěšnější při hledání než v ČR ;)
Naposledy jsem si zámek zapomněl doma, celý den to stálo u plotu a nic :) No a kdyby zmizelo, tak je to pádný důvod postavit si nové a lepší....
Dali byste sem někdo GPS souřadnice kempu, kde se bydlí, abych si to mohl uložit do navigace ? Díky.
Jedině v tomhle formátu mi to jde
49.257106,8.378917
Anebo takhle
49°15'25.254"N, 8°22'41.441"E
Tak slíbená velká dodávka se nekoná, takže pokud bude možnost na sdílení u někoho autem at se rozdělíme o náklady.
Espace už nemám a jedničková oktávka asi není úplně to pravé auto na takovou dálku :-(
nějakýho transportéra z půjčovny ?
http://www.autopujcovna-brno.info/cs/vozovy...
48 hodin za 2400,-- ?
nebo nebude AZUB vypravovat nějakej zájezdovej autobus ? :-)
Co je špatně na jedničkové oktávce? Já jdu s VW T4 první generace z roku 95 nacpaným po střechu kolama v asi desetkrát vyšší hodnotě než má to auto :-).
Volbu T4 schvaluji...
http://www.flat4.org/forum/download/file.php?id...
:-)
Vazne: Dobrou cestu vsem a udelejte hodne fotek prosim.
Ahoj kamarádi, tak tady jsou nějaké fotky ze Spezi 2013.
http://cekatel.rajce.idnes.cz/Spezi_2013
Pěkné. Jen jsi tedy mohl vyfotit i ty moje tašky :)
Těch tvých tašek jsme si skoro nevšimli, až těsně před odchodem jsme je zaregistrovali (bohužel taky nevyfotili) přestože provedení se nám líbilo. Mě by asi víc vyhovovala menší velikost a když už takovéhle brašny, tak asi nepromokavé, ale provedení fakt pěkné. Máš taťku šikovného ;o))
Na výrobu nepromokavých tašek, jak to dělá Ortlieb nemáme technologii, ale možná bych věděl o firmě se kterou bychom to dokázali udělat. Zakázková výroba takových tašek by byla fakt drahá.
Pokud bys nějaké takové tašky doopravdy chtěl, není problém je udělat jinak, jiný rozměr a tak. I pláštěnka bude.
Obvykle jezdím jen s tím horním dílem. Je to vidět na fotkách z poslední vyjížďky Brno Bentu.
Pěkná SPEZI, zeptám se máte někdo nějaké fotky Stringbiku jedná se o tu tříkolku na které byl tento systém pohonu a jestli víte někdo nějaké ceny nebo jestli to Čr někdo dováží...dále také něco o Mosquito velomobile, je to delta a kdo jste potkali Daniela třeba něco jeho novém velomobilu Go-One Evo S, nebo aspoň nějaký fotky.A také zkoušeli jste někdo Pinion od Bus Velomo, jestli tady vůbec bylo něco na zkoušení.
Díky a krásný den
Fotku Stringbiku asi mám, jak tříkolku tak i ležáka, ale dej mi čas do večera, až najdu foťák v tom bordelu a bahně v autě a stáhnu fotky :))
Tak jsem našel jenom jednu fotku a kvalitou nic moc...:(
Daniel je šikovný a namakaný, ale neskutečně namyšlený.
V Evo S jsem seděl. IMHO je to čistě závodní stroj. Lehoučký, rychlý, ale nepraktický. Má sice odpružení, ale neskutečně tuhé. Kastle je na výšku celkem malá, takže když jsem to poprvé zkoušel v normálních botách, tak jsem škrtal jak špičkami, tak patami. S SPD botami to bylo lepší.
Fotky možná budou.
Plánuješ pořizovat Go-One Evo?
Matěji raději nic neplánuji, Daniel mě přijde v pohodě, ale to je věc názoru.Evo S vím že je o něco menší a štíhlejší, hodně tuhé na podvozku i kastli,ale tuhý podvozek má i K.
Stringbike má kouzlo v plynulém převodu řazení i bez pohybu pedály, toť moje zkušenost s tímto na loňském Bike Brno.Tak by mě zajímalo chování na lehokole, kde protože ten rozdíl na zábradli proti klasickému pohonu byl znát.
Daniela jsem tam nepotkal osobně, takže soudit bych mohl jen podle reakcí všech co ho v kempu potkali. A na ty udělal dojem nafoukané primadony co si přijde říct o pomoc s opravou defetku a následně se naveze do všech, kteří mu tu pomoc nabídli, protože se před ním neuklonili dostatečně hluboko. Ale mám to z druhé ruky.
Stringbike jsem si prohlížel i v Brně i teď na Spezi a v obou případech jsem získal dojem, že je to asi ptákovina. Nějaký aspoň částečný význam by to snad mohlo mít v lineárním nebo pseudolineárním pohonu, jinak je to na nic. Pokud někdo chce, abych mu věřil, že přidáním překonávání pružin a tření na několika kladkách získám vyšší výkon než s prostým řetězovým pohonem, tak mi musí předvést trochu víc důkazů než "já na tom jezdím a jezdí se mi líp", jako ten borec co ho měli na stánku.
Daniela nebudu soudit, zažil jsem na dřívějších SPEZI, tam na mě působil v pohodě, letos to nemohu posoudit.
Stringbike jsem zažil jen Brně, kde jsem ho vyzkoušel na testovací dráze pro elektrokola, takže aby to opravdu objektivní chtělo více kilometrů a nejen po rovině.
Matěji v čem spočívala ta jeho namyšlenost? Co jsem s ním mluvil německy, přišel mi normální a v pohodě, angličtině jsem už pozornost nevěnoval, neb jí tolik nevládnu.
Tak běžně, když přijdu do neznámé společnosti, tak hned neříkám, kolika watty a jak dlouho dokážu jet.
O čem jste se bavili?
Normálně tak jako když někdo přijde mezi cizí, kdo je, co dělá, o velomobilech, o lehokolech atak. Normální hovor, proto mě překvapuje co tu píšete. To o těch wattech jsem nezaregistroval, ale možná to bral jako pokračování a protože jste mluvili anglicky, nedošlo mu třeba, že to není navázání.
Tady je pár mých a tátových fotek.
http://snilard.rajce.idnes.cz/Spezi_2013/
Tak jsem se díval na fota a můžu rovnou říct, že ten motorkový stojánek co je na origami
http://snilard.rajce.idnes.cz/Spezi_2013/#2013...
a supermany
http://cekatel.rajce.idnes.cz/Spezi_2013#100...
by jako příslušenství na mé eco ušly, plus teda sedlová trubka z origami, co na eco nepasuje.
(Když tak odkaz celý označte a dejte otevřít v novém panelu.)
i když růžovou moc nemusím, tohle je krasavec
http://snilard.rajce.idnes.cz/Spezi_2013/#2013...
hezký, jednoduchý, relativně "čistý"
jenom bych serval přední blatník, jinak skoro nemám výhrad :-))
BTW: na větší/menší placku přehazuje asi rukou, ale i to se dá :-)
Tohle je asi nej krasavec. http://snilard.rajce.idnes.cz/Spezi_2013/#2013...
Ale ta cena a zase ta váha to je nádhera :-)
Ono se asi dá říct, co Troytec to krasavec ! To fialové provedení pro dámy také není špatné ! A ani není tak drahé ....! :-)) Ani to turistické provedení se syslíkem, by nebylo k zahození. Vždyť s nosičem a s blatníky neváží ani 10kg ! Troytec, to je pastva pro oči ....! Designer, který jim to navrhuje, je opravdu dobrý !
I venku u plotu bylo na co koukat. Na tom třetím obrázku je kolo, na kterém tam někdo přijel. Jen tak ho tam zamknul k zábradlí a šel dovnitř !
http://snilard.rajce.idnes.cz/Spezi_2013/#2013...
Co je AZUB Six? Na webu nic nemají a od oka to vypadá dost podobně jako pětka.
http://www.azub.eu/blog/category/recumbent-azub...
přejmenování pětky na SIX
Nový model. Změny nejsou tak patrné na první pohled, ale jsou dost podstatné, proto nový model.
Více tady: http://www.azub.eu/blog/tips-and-tricks/2013...
Zajímavé, díky. Žeby přecejen někdo chtěl delší představec pro USS řízení jako já? Akorát oni spíš jen posunuli primární hlavu dopředu, a pozice řidítek zůstala stejná.
Ale tohle je dobrý marketingový kec: "also the steering response is a bit improved thanks to shorter steering rod". Já jsem myslel že na odezvu nepřímého řízení mají hlavní vliv vůle v těch kloubech a tak. Ve srovnání s tím je rozdíl pružnosti o pár cm delšího nebo kratšího táhla mezi primární a sekundární hlavou dost zanedbatelný. Nebo jsem něco nepochopil?
Škoda, že ještě nevylepšili kladku, aspoň to tam nepíšou. Podle mě jediný slabý článek na jinak tak spolehlivém stroji. Údajně s tím nikdo problémy nemá, tak buď na to tak tlačím, nebo o-kroužek nemá rád WD-40. Vydrží tak 100 - 500 km. Pak praskne a zmizí. Na kladce bez kroužku řetěz hrozně rachtá. Kdyby se dala takhle malá kladka zubová, rachtalo by to ještě víc. Jinde osvědčená větší zubová kladka dát nejde, trubka řetězu by tlačila zespodu na sedačku. Dát střed větší kladky trochu níž na pomocný úchyt - šlo by, ale jak ho fixovat, aby občas nezměnil polohu, jak kdysi ten L-plech nad kladkou.
Můj zatím poslední pokus - kladka uvnitř bez drážky, tři menší o-kroužky vedle sebe a na nich další tři. Zatím drží a jde to úplně hladce. Když nic jiného, tenčí kroužky se líp nasazují.
Tolik off-topic.
Zdá se, že s tím máš problémy jen ty.
To je podobné. Ptal jsem se v Alightu, jaká je obvyklá životnost o-kroužků v jejich kladce. Nějak neodpověděli, jen mi řekli, že kladka vydrží 15 kkm, když se o-kroužky vyměňují a 10 kkm, když ne. Azub tyhle kladky používá na tříkolkách a zdá se, že jsem jedinej, kdo řeší, že se ty o-ktoužky ničí hrozně rychle. Tak mně napadá, jestli to není řetězem, Campagnolo C9 Azub nepoužívá.
Asi by to patrilo do "Potesilo". Dnes jsem mluvil se samotnym velkym AZUBem a presvedcil mne, ze nove spodni rizeni je znacne vylepsene a melo by byt i odolnejsi. Takze syslik se nekona, budu si nadale uzivat plneho pohodli lehace! 8-)
Jo? V čem je značné vylepšení? Já mám teda pořád to horní a už jsem se s ním naučila nalízat do vlaku, ale to spodní jsem ještě pořád tak úplně nevzdala...
Vhodnější materiál, ocel místo hliníku. Lepší ložiska , strejná pro všechny řady. "Představec" je nyní vyráběn jako jeden kus na CNC mašině, takže je mnohem přesnější a nehrozí vůle jako u starého řízení.
Jen nebím jestli by šlo nové řízení na staré kolo.
Hlavne jiny material. Krom toho by melo byt jednodussi pripadne vymenit loziska. Ta jsou navic lepe kryta. Je nova konstrukce tahla. Jine vedeni bowdenu, ... ja si to asi vsechno nepamatuju. Ale hlavne by to melo byt diky materialu odolnejsi.
Tak přidávám trochu opožděně pár fotek. Krom fotek z výstavy, které už dali ostatní je tam i něco málo z technického muzea ve Spayeru, kde jsme byli díky hnusnému počasí. Z toho Boeingu 747 vede dolů skluzavka a můj mladej a Martin (mech) mě vyprovokovali a člověk blbne na starý kolena. No sešup to byl pěkný ;o)))
http://velogauce.rajce.idnes.cz/2013-04-28_Spezi/
Pěkné. To muzeum vypadá dobře. Celkem nedaleko je ještě větší technické muzeum — v Sinsheimu. Mají tam Concorde a další letadla, jsou vidět z dálnice.
Také jsem si konečně prohlédl, jak je konstruován WAW :)
http://velogauce.rajce.idnes.cz/2013-04-28...
tady ten motorek mě zaujal, nemáš k němu prosím Tě víc?
Nemám, ale vzhledem k tomu, že výrobce toho velomobilu je z Brna, předpokládám, že info se dá najít. Bohužel si nepamatuji jméno, ale třeba bude někdo vědět.
Tak jsem našel, že je to studenstský projekt Belgičana Frederika Vandewalle, ... "Fietser.be jej vyrobili v průběhu mnoha let, a od roku 2012 se výroba přestěhovala do Katanga v České republice." ...
http://www.katanga.eu/gallery/
A na ksichtoknize píše E-pohon, že jim dodávají nějaké komponenty, takže by ti řekli oni asi víc.
No, už jsem poslal prosbu o parametry :-)
Briskná odpověď:
Dobry den Karel,
Dovažim to od Taiwan od firma www.cyclone-tw.com
Je to 24V brushless 360W motor. Mam i 500W v skladě včetně thumb throttle. Batterky koupim jinde protoze od cyclone nejsou dobry.
Mužete to koupit přimo u cyclone nebo obratit se na mě v připadě zajem.
S pozdravem.
Stephane Boving