Na kole si sám opravím a udělám první poslední - ale do hajzlu, DO HAJZLU, s tímhle svinstvem furt bojuju...
Máte na to někdo nějakou mě utajenou fintu fň ? Brzdy mám Avid Juice Five. Starý deky ven jakž takž vydoluju, pak je tam i cvičně dám zpátky (i když nelehko). Ale s novejma je to teda porod. Pístky od sebe odtlačím víceméně úplně - ale tady asi začíná ten problém a prostor pro ty finty - mrchy se částečně zase vrátí zpátky a pak se tam ty nový desky ani nevejdou.
Kladivo, nebo snad větší kladivo se mi na to ještě brát nechce.... :-/
Tak jen pro zajímavost zkušenost, kdyby to někoho taky potkalo - ten přede mnou, nebo jeho "servisák" víc než pravděpodobně při výměně kapaliny a odvzdušňování narval brzdu kapalinou s nějakou nízkou rozpěrkou. Takže pak nešla brzda roztáhnout při výměně desek. Docela průšvih někde v kotárech při náhlé smrti destiček...
Jen dotaz - cituji -"víc než pravděpodobně při výměně kapaliny a odvzdušňování narval brzdu kapalinou s nějakou nízkou rozpěrkou. Takže pak nešla brzda roztáhnout při výměně desek. Docela průšvih někde v kotárech při náhlé smrti destiček..."
Co je nízká rozpěrka??
Co je náhlá smrt destiček?
Jezdí snad někdo bez občasné kontroly destiček???? Zajímavé...???
Kontrolovat můžeš co chceš, ale při jízdě ti vlítne kamínek mezi destičku a kotouč a zlikviduje ti destičku, nebo tě potká déšť, bláto z křemičitého písku a těžké sjezdy a jsi bez destiček dřív než se naděješ.
Nízká rozpěrka je když při výměně nebo doplnění kapaliny neroztáhneš brzdové válečky na maximum a necháš je vysunuté, pak tam nové destičky nedostaneš i kdyby ses zbláznil.
Takze sis nakonec odkapnul?
jj, pomohlo to přímo "zázračně" :-))
A tu jejich soupravu na odvzdušnění za 600 - 1000 Kč jsem v pohodě spáchal cca za 100 - 150 Kč. Z úplně stejných dílů, akorát to teda nemá na sobě loga Avid.
Loga Ti nejdou, nebo jsi na to liny? 8-)
Už jsem něco okouknul (tisk na lakový film atd), takže se k tomu časem dostanu. Teď leštím patky do foroty a odnaučuju nový kotouče šustit. Pak ještě máznout cvrčka a hurá do Beskyd. Jo a zkouším nějakej protizáděrovej ojejíček na řetěz, tak jsem zvědavej, za jakou blbost jsem zase vyhodil prachy :-))
Jakej olejicek? 8-o
ProLong. Reference beru s rezervou, v práci jsme zkoušeli obrábění po použití přídavku do motorového oleje a fakt to bylo problematický. Až půjde můj Fagot do kopru, tak taky zkusím to, co o tom psali (po použití víc jak 100 km s vypuštěným olejem :-)
Mám i jejich vazelínu a teď se chystám otestovat ten olejíček. Půjdu na to "vědecky", stejný čoud (voda, sůl, bahno) dostanou dva kusy řetězu (díky Radko :-) ), rozdílně namazané. To víš, kdo si hraje, nezlobí :-))
jj, taky se mi (v servisu) po Silesii ladí bajk na Beskydy. Čekám na ložisko do klik, nepřežilo bahna (desky sjeté na plech jsem předpokládal, moc materiálu už tam nebylo). Nějaký echt supr olej do Bažin, teda chtěl jsem říct do Beskyd, to asi chtít bude... ;-)