Další včerejší akce, kdy oblečení zmizí za pár minut,a v návaznosti na Lidl III zde mě burcuje oslovit vás. Původně jsem to psal do Lidl III, ale je už moc dlouhej. Kdyby ale aspoň 1/3 z vás napsala "nasranej mejl" přímo na Lidl, že už minimálně čtvrtý rok/ 16 až 20tá cykloakce je zas minimálně zásobená, nemusí kdosi v Lidl III psát o čekání od půnoci, tisíce nás dalších být nasranejch, že jeli do Lidlu přes celé město, jako já včera 9km v ČB na 8h ranní zbytečně!!! Ato to ještě dají do TV reklamy hajzlové. Po 1h !! od otevření 3/4 cyklo nebylo, zůstalo fun.prádlo, rukavice, pár helem a trik. Stejné zažil 2x loni, na 3 a 4 akci sem tam musel stát před 6h ranní abych sehnal pár trik a kalhoty. Než sem je vybral, byly už nepromok.budny a další pryč. Výmluvy typu, že nemohli předpokládat takový zájem o toto zboží jsou zcela nepřípustné. Tohle si v Německu nedovolí. Fronty a jednání horší než za komunistů. A proč ne,když sito lidi nechaj líbit a vychvalujou zkresleniny ala "Vyprávěj". Zanadávaj na místě, vedoucí (naštěstí není na každé prodejně mluvčí, co byto okecala většíma nesmyslama a odkazem, že "na tuto otázku nejsem pověřena odpovědět, neboť se týká obch.tajemství)řekne, to já ne, množství určuje ústředí !!! Tímto vás oslovuji, ideálně by jste měli reagovat ztížnostmi přímo vedení Lidlu. Že jeto problém celorep. a dlouhodobý,je všeobecně známo, tak žádám o vynechání příspěvků typu,"ale u nás měli 4 trika ještě odpoledne". Děkuji. Oslovuji vás proto, že ideálně by jste měli reagovat ztížnostmi přímo vedení Lidlu. Jinak a jedinec stím nepohne.
v mě nejbližším městě toho měli hafo od všeho ještě v jednu nebo dvě hodiny odpoledne když jsme tam byl já.
Myslím, že tam toho bude dost i dneska.
Když v tom "tvém" se ti to už víckrát stalo, proč nejedeš do jinýho?
V ČB jsou Lidly 2, s el.kolem jsem 2x sťinul přejet do druhé prodejny před 7:30 a už i tam neměli. Jo zajel sem odpol. po práci ido ČK a taky prázdno.
A hlavně snad taky jde i oto, aby snámi tak nevorali !!! To mám zas sklopit hlavu a vstvávat 5ráno a mrznout? Stejný jeto s poplatkama v bankách, kvalitou potravin, cenou energií . . .téměř se vším za tohohle / vtomhle režimu. Když budem stále jen "držet hubu a krok", tak proč by ty "šrouby neutahovali stále víc a víc !§
Je to akční nabídka, takže není povinnost mít plnou zásobenost, ale zkrátka se doveze jednorázově jen určité množství.
Takže tady je jakákoli stížnost dost "mimo mísu".
Chápu, že tě to štve, ale jsou i jiné obchody, které také prodávají za výhodné ceny nebo jsou e-shopy. Na LIDLu svět nestojí.
pokut není zboží v akci v dostatečném zboží, musí se uvést počet v letáku-mrkni do Kaufu- nepotraviny. Akce trvá 4dny, není jednorázová, většina se opakuje a je stejná po několik akcí. Hlavně mám tam, až na1 párající triko-když začínali,ověřenou kvalitu, což e-shopy nedaj a ještě poštovné 120-150kč na výrobku za 200-400kč je . .. Je znát, žeto prodávaj iv Německu a látka nejde tak snadno ošidit jako obsah ovoce v džemu a u nás ho prodávat s o 50% míň.
hele, on tě někdo nutí v tom lídlu nakupovat ?
že se na něj nevykašleš a nejdeš prostě jinam ?
stojí ti těch pár ušetřenejch korun za ty nervy ? :-)
Ona srovnatelná náhrada není, v cykloprod. 5 až xkrát dražší a většinou ještě s přiblblýma reklamama . ., jde snad zásadně i o princip - obecně !!! Už jsi zapoměl jak nám po 89tém lili do hlavy, jak se teď budem mít, "náš zákazník, náš pán", atp. Jestli Ti vyhovuje koukat na TV pořady a každých 20min bez předělu s radostí dívat na 7min stejných reklam? Mě tedy ne, a přestal jsem tyto TV sledovat. Jak tu vidím ty odpovědi, už nedivím, že sito ty firmy, politici dovolují . .
Podívej, jsem taky z ČB, taky mě to docela štve, že tady se to vyprodá hned a jinde se to válí třeba celý týden, ale v životě by mě nenapadlo takhle fňukat a na vše nadávat. Zřejmě se ti stýská po frontách na hajzlpapír, 1x ročně na banány (my tady v ČB měli štestí a díky Země Źivitelka to byly fronty 2x za rok) a jiné podobné blbosti. Jak je vidět internet máš, tak si najdi třeba e-shop a koupíš mnohdy stejné zboží za stejné peníze. Trochu jsem s tebou soucítil, ale tím zbytečným nadáváním na vše si mě docela naštval. Mimochodem, copak je tak zkresleného na Vyprávěj ( jo a je to bez reklam, na které si tak stěžuješ) ? ;o))
Asi chodíš do špatných prodejen. Hele, LIDL neprodává nějak extrasuper kvalitní sportovní oblečení, kvůli kterému by bylo nutno trhat si žíly z těla. Cokoli tam koupím, vím, že po pár praních to rychle ztratí na kvalitě nebo to budu muset prát kvůli pachu po každém nošení. Pro mě jsou to takoví lepší vietnamci. Zkrátka cena odpovídá kvalitě.
Já osobně jsem schopná za stejnou cenu sehnat i kvalitnější oblečení - stačí se jen rozhlížet po slevách a výprodejích nebo zajít do outletu.
U něčeho se ale taky vyplatí připlatit, protože vím, že mi to vydrží déleji než rok nebo dva.
Proč si to nekoupíš rovnou od tĕch kluků čínskejch a necháš si to vozit Lidlem?
http://dx.com/c/sports-outdoors-1699/cycling...
ale ne, nemusší klopit hlavu. Napiš jim ten dopis, jak jsi navrhoval. Pokud ale budeš psát, zkus si zjistit jméno vedoucího prodejny a piš adresně nebo ještě lépe nepiš do dané prodejny, ale na ústředí. I tam ale adresně. Nejlép do marketingového oddělení nebo šéfstvu. V případě mailu to pošli na několik adrss najednou v kopii tak aby se příjemci zprávy viděli. Pak tvůj dopis budou nějak řešit. Takhle to udělal jeden vokurka, když si stěžoval na mě. Sic emu ot nepomohlo, ale šéf si mě zavolala ať mu řeknu, co se děje, že ho někdo votrvuje s takovýma mailama, já mu to vysvětlil a on řekl několik sporstých slov a pak ať to s vokurkou vyřeším jak chci, že je mu ot jedno, ale tak aby mu už nepsal:-) Jinak tvůj dopis skončí v koši. Sám dobře vím, kolik podobných dopisů jsem do koše naházel. Tedy v jiné firmě.
Pak tam ještě můžeš nechodit. Což je podle mne ten nejlepší způsob jak se zachovat, když se mi nějaký obchod nelíbí.
Proč bych měl lízt někam, kde nejsem spokojenej?
A souhlasím i s tím, žes to napsal sem a pobídl ostatní, jestli mají podobné zkušenosti, aby udělali totéž. Já si myslím, že je dobrý nápad. Na druhou stranu ale není důvod se zlobit na ty, co mají odlišnou zkušenost a nemají problém, že nikam psát nechtějí a nebudou. Já také nemám důvod psát stížnost, když jsem nebyl nespokojený a všeho v našem nejbližším městě bylo dost. Kdybych psal stížnost, tak bych lhal a to dělat nechci a nebudu. Ani kvůli tobě ne.
A neměl by to rovnou poslat na ředitelství do Německa?!? :o)))
a proč ne...
hele když nenapíše adresně na někoho z vedení, nemusí psát vůbec. Jinak to mařenka na recepci, která to první přečte, když to nebude adresovnaý dá někomu jako jsme byl u nás ve firmě já. Já sem si to přečetl a když to bylo vtipný, tak jsem to dal přečíst pár kolegům okolo sebe a pak jsme to hodil do koše. Když to nebylo k zasmání, hodil jsem to do toho koše rovnou s poznámkou o otravnejch blbech.
Ale jo, nechť si napíše kam chce.
Mě osobně jen ten jeho důvod přijde trošku "mimo".
Sama mám se stížnostma klientů bohaté zkušenosti, takže vím, že jsou schopni si ztěžovat na sebemenší blbost. Vždycky mě dokázali překvapit. Jen jsem si vždycky říkala, že by se jim také měla naúčtovat práce těch X lidí, kteří se prošetřením i sebemenší bejkoviny museli zabývat...
Ale jo,m pro mne to také není důvod ke stížnosti a také jsem byl několik let na té straně řešící stížnosti. Velmi často to akorát zdržovalo a bylo to k vzteku, ale taky to mnohokrát uplně rozsvítilo den. Povícero stížností jsem si posílali po celý firmě a přeposílal jsme i dodavatelům a servisům po ČR, aby se řechtali všichni a ne jenom já.
Nicméně, pokud si někdo chce stěžovat na něco co mu vadí, nechť to udělá. Podle mne je to legitimní a v pořádku.
Pozor aby jsi nebyl obviněn že na netu a v hospodě ti nadávání na poměry jde dobře.
Tady to nesmíš neb urážíš pomatené kapitalisty kteří ti do roztrhání těla budou tvrdit i když se loď potápí jak plujeme dopředu ...levá.
nevím, odkud jsi - podle nicku možná České Budějovice
tam vím o dvou Lídlech - zkus prostě ten druhý
sice jsou budějice cyklistický město, ale nemyslím si že se hned všechno vykoupí
já nakupuju nejčastějš cestou do nebo z práce v Kuřimi - a tady žádné problémy nejsou
kdybych to vzal přes některý z brněnských lídlů, taky určitě seženu co potřebuju
otázka je, jestli třeba vedoucí prodejny do toho nemá co povídat a nebylo by dobrý si promluvit nejdřív s ní(m)
V ČB to stojí vždycky za prd, evcas (je taky z ČB) to píše ve vedlejším vlákně. Vloni při lehokolovém srazu byla zrovna taky čtvrteční cykloakce v Lidlu, v ČB jako vždy po 2 hodinách prý nic, ve Šternberku jsme se tam stavovali v sobotu večer pro nějaké pečivo a měli tam úplně všechno v nepřeberném množství. Nechápu ty "managery" v Lidlu, když vidí, že někde jim to zboží zůstává ležet a někde je okamžitě vyprodáno, proč to nepřesunou do těch frekventovaných.
Hele, jestli ono to neznamená, že je u nás těch lídlů málo a chtělo by to tak dva-tři přistavět... Nejlépe na nějakém pěkném místě - ve Stromovce, někde u řeky - třeba u maláku a tak podobně;o) (teda ted doufám, že se toho nikdo nechytne vážně)
Já to občas řeším tak, že máme část rodiny ve Vodňanech, tam je na nákupy na výběr lidl, tesco a penny (hned vedle sebe), z čehož mi ten lidl vychází skoro nejlíp, tak se holt tam podívám i do "akčních" košů a když holt neseženu, co by se hodilo, tak nekoupím a ušetřím;o)
Já to řeším tak, že řeknu dceři a v Itálii se to válí taky dlouho, tam naštěstí cyklisti do Lidlu moc nechodí (přestože, nebo právě proto, že je to cyklistická země) ;o)))
Ještě mi došlo, že do Vodňan se dá docela hezky dojet na kole přes Hlubokou - Munice (tam v hopsodě dobře vařili) - Zahájí - Dívčice - Radomilice. Tak 30 km jedna cesta, potkávala jsem tak tak 5 aut (když nepočítám okolí Hluboké;o).
To seš fakt dobrá dát Vodňany a zpět v tomhle období, počasí. To já nejdřív až tak za měsíc a tepleji!! (-:
No hele, já ted zjistila že už v tom mám zmatky - ve Vodnanech lidl není, to jsem se spletla se strakonickým nebo vimperským - tam se občas cestou stavujeme taky...
Ale porjíždka je to pěkná, na tom trvám;o)
kdybys napsala, že tu Vodňanskou část vyšleš na akci aby Ti nakoupili, tak to chápu a má smysl. Jinak výhodu 3 obch. nevidím žádnou, když nemají zároveň přesně stejné věci. Stačí když bagrujou od maláku park, pokácí to stromořadí, jako teď ve Stromovce. A neboj, dočkáš,se. Další už má být místo zbourané Jitony a domů u Rudolfovské na křižov. s Dobr.potokem. Když jsi Budějcká,tak mohlas potvrdit jestli si vymýšlím?
Holfi,nestěžuj si!:)Podívej,Jirkacb,to je pozitivní člověk!Prostě se tady na jihu dobře žije a lidi maji prachy a tak vše hned vykoupí!Co pro pár takových blbostí zajet do Německa nebo Rakouska,když už bez toho nemohu být?Já sháněl řezačku na fotky a taky už nebyla v Budějkách k sehnání/tedy v Lídlu/,tak mám prostě jinou.Podezřívám lid,že jak hlásali v telce,že se budou muset ořezat výdaje,tak to zkoupili!...jdem na pivo,než se rozjedem po vlastech a okolí?
Hele, klucí budějcký, neprobereme to někdy odpoledne třeba na kanále? Zuzanka dostala nový stroj, takže jakmile se oteplí natolik, aby se dalo posedět venku a otevřeli tam občerstvovnu, vyrazíme testovat i na "delší" vzdálenost (teď bych asi musela po hřišti lézt taky, abych nezrmzla);o)
jezdit se dá pořád,už i teď, v sobotu nemělo chybu, když se jelo po větru proti slunci, nejlépe v chráněném závětří. Evcas to kolo / posezení by chtělo domluvit spíš třeba po SMS, mejlem, ne? Mám [email protected] , jestli totu ještě najdeš.
Poradím: u věcí v ceně řádu desetikorun to možná nefunguje, ale u "většího" zboží jsem se zrovna nedávno dověděla, že lze zavolat na infolinku Lidlu, kde mu nejen sdělí, ve které prodejně příslušný artikl je ještě k mání, ale dokonce jsou schopni ho tuším asi dva nebo tři dny rezervovat.
loni mě jen odkázali ať to zkusím v Č.Krumlově a projel sem se autemzbytečně 60km,žádná rezervace a taky jí vidím u oblečení problématickou, jak seto šije každý v jiném koutě číny, není XL jako XL.
A kdo Tě nutí tam nakupovat? To Ti Lidl stojí za takové rozhořčení? Lituji Tě.
A k věci. Teď jsem se vrátil z Lidlu (Vídeňská/Brno). Jen hadrů bylo už pomálu, ale snad stovka tachometrů, desítky pumpiček, rukavice, ponožky...řekl bych, že zásobeni byli dobře.
Jelikož jsem teď, podobně jak někde psal Jířa, socka, šel jsem se podívat na pár věcí, co by se mi hodily. Ale zrovna ty se mi jevily pro mne tak nepoužitelné, že jsem nakonec ušetřil. Nechci napsat, že jsou nekvalitní, ale do "značkových" mají, podle mne, hodně daleko. V minulosti jsem tam nakoupil několikrát, ale dlouhodobě používám jen přilbu (několik let starou, ještě bez blikačky), ostatní nakonec zklamalo.
ano stojí, proto-že jde hlavně io princip chování obchodníků a někde se začít musí. Tachometry loni koupil 4, nebyly vadné, jen mám jiné požadavky, tak sem je vrátil. Byl jsem tamještě včera v 16h a jen halda klíčů pod sedlo, něco rukavic, termoprádla.
Někdo je závislej na alkoholu, někdo na hracích automatech, ty na spotřebě :) Je mi tě líto.
Spíš mě Vás, když jste vůbec nepochopil význam těch slov . . .zkuste někoho požádat.
Stížnost jim poslat můžeš, ale kvůli vyprodanému zboží se takhle trápit, to nechápu.
Co mi ale není jasné co by sis chtěl vystěžovat. Oznámili, že budou něco prodávat a pokud to prodávali, tak je to v pořádku. To, že se do prodejny hned ráno při otevření nahrnulo x desítek nebo set lidí a rázem vše vykoupili a na tebe už nezbylo, tak za to těžko může někdo jiný, než zákazníci, že tolik nakupují. A pak, že lidi nemají peníze :-)
Jen nechápu k čemu by bylo když by oznámili kolik čeho mají, navíc určitě to bude na každé prodejně jinak, tak nevím jak by ssis to oznámení představoval.
Mám pocit, že si mĕl kliku.
Já loni koupil nĕjaký ty dlouhý cyklogatĕ, právĕ v tom Lidlu nĕkde cestou, a ty gatĕ nebyly po prvním vyprání.
Nekoupit by byla lepší volba.
IMHO jediný správný postup.
Nadávat v hospodě či na fóru umí každej. Řešit to nějakým debilním státním nařízením, kontrolama a pokutama je k ničemu.
Organizace, která je na svých zákaznících závislá, nemůže jejich zpětnou vazbu ignorovat, to si mohou dovolit jen některé profláklé polostátní molochy.
Samozřejmě je otázka, nakolik akci cyklozboží vnímá management jako důležitou, do toho nevidíme.
Jen bych to neformuloval jako nasranej mejl, ale jako dotaz nebo dobře míněnou radu, ale to už je věc tvého stylu a taktiky;-)
Mě, když něco vadí (naposled třeba pekařství u nás v Globusu), normálně přes zákaznickou linku či formulář napíšu, a nechám tam na sebe kontakty. Někdy je mi vyhověno, někdy ne, ale dozvím se, proč to třeba nejde, dokdy platí nějaká dodavatelská smlouva apod. Není potřeba nic dramatizovat, medializovat, soudit se, stačí se zeptat. Jako v tom vtipu:
Jde medvěd po lese a potká lišku.
Liška se ho ptá: "Medvěde, je pravda, že máš seznam zvířat, které chceš sežrat?"
"Jo!"
"A já sem tam taky?"
"Jo!"
"A sežereš mě?"
"Jo." a sežere ji.
Za chvíli potká jezevce a celá situace se opakuje.
Jde dal a potká zajíce a zajíc se ho ptá: "Medvěde, je pravda, že máš seznam zvířat, které chceš sežrat?"
"Jo!"
"A já jsem tam taky?"
"Jo!"
"A nechceš mě vyškrtnout?"
"Tak jo."
Tak jsem se prave vratil z pruzkumu v jednom ze zdejsich Lidlu a nepotesim te. Vseho meli plny regaly, dokonce nejaky studentky lakaly lidi ke koupi. Dresy, bundy, rukavice, pumpicky, svetla, helmy, tachometry, gate... Tak nevim, ale byl to jenom Lidl Na Bide, v dalsich dvou nevim.