poprosim o vas nazor na tieto dve kola jestli su vhodne na delsi jazdy s brasnamy v zadu a aj v predu proste na vicedenny cyklodovoleny prevazne po asfaltovych a spebnenych cestach.Dakujem za vase nazory
http://e-shop.leaderfox.cz/crosove-kolo-leader...
http://e-shop.leaderfox.cz/crosove-kolo-leader...
Dost těžká záležitost, ta váha po dostrojení ještě výrazně stoupne. Ale co za tuhle cenu chtít. Zkus ještě tak tři tisíce došetřit, v tý kategorii už mívají kola jiné, lehčí a pevnější rámy. Tady ani není uvedená vidlice, bude to asi pastička, tak jako i u jiných. Vcelku na ní nezáleží, ale napsat ji tam mohli.
Bude to kolo na nedělní pohodové výlety, pro natěžkysty to už moc nebude. Pokud budeš s naloženým jezdit opatrně někde v rovinách, tak taky poslouží.
Ahoj, pokud říci, které z těchto dvou kol, tak rozhodně vyber tu pánskou verzi! Pánský rám totiž snese vyšší váhu, kterou plánuješ vozit.
Je tu názor, že si máš něco přišetřit a koupit jiné. Já ti řeknu svoji zkušenost. Koupil jsem si před 7 lety v Mountfieldu kolo Madison El Paso za 8. tis a letos s ním vyjíždím už na třetí expedici (pokaždé cca 5tis km) a kolo drží, žádné větší zásahy netřeba (pouze standardní servis). Váha brašen je cca 40kg. Co z toho plyne? Že na ceně tolik nezáleží a i to levné kolo dobře poslouží ;-)
A teď mě ukamenujte :-D
Snad jen ze své zkušenosti doporučuju vyměnit ráfky za dvojité kalíškované a osadit kvalitní pláště (vozím Schwalbe Marathon Plus s ochranou vložkou SmartGuard a nemáš šanci píchnout :))
Nezapomeň ale napsat, že je to kolo patrně s pevnou vidlicí a převody 3x7. To samo o sobě snižuje cenu va kšeftě a taky do určité míry snižuje i nároky na kvalitu materiálů a zpracování. 3x9 je titěrnější a při stejném materiálu to jde dřív do kopru. U rámu jsem psal především o váze, je volbou každého, kolik chce vézt. A samozčejmě, jet se dá téměř na všem. Je jen otázkou stylu jízdy, terénu a štěstí, jak dlouho to kolo vydrží. Necpal jsem mu žádný extrém za sto tisíc, jen svoji zkušenost, že jen o pár korun výš jsou rámy lehčí a součástky vyšších tříd s větší pravděpodobností bezporuchovosti a výdrží.
Ano, pevná vidlice, a převody 3x7. Ono odpružená vidlice v téhle cenové kategorii nebude žádná sláva nikdy ;)
Na váze rámu tolik nezáleží. Ppokud chce dotyčný jezdit natěžko a větší dálky, tak gramaření nemá smysl-brašny to přebijí několikanásobně. Naopak obyčejný (tedy těžší) Cr-Mo ocel rám je možná lepší než dural, protože při prasknutí ti ho přinejhorším svaří "každej strejc v horní dolní".
Poukazuji pouze na to, že i ta nejlevnější kola jsou dostatečná pro (dálkovou) cykloturistiku.
Tak o té poslední větě by s tebou asi ráda pokecala jedna moje známá. Koupila dost levné kolo a pak se divila, že ty vystřižené pastorky nic nevydrží, že se ramena V brzd i s čepy sice nepatrně, ale vyklánějí a pak to moc nebrzdí, proč je občas tak problematické seřídit řazení a brzdy. A to neměla úplný obchoďákový shit a jezdí jen na pohodu. Buď rád, že jsi trefil na dobrý kousek a hýčkej si ho. A utěšuj se tou UL o strejcovi z horní dolní ;-)
Ahoj, dle mých zkušeností je crosové kolo dobrou volbou. Já ho používám léta. Mám crosovou Meridu. Váha kola je dobrá hlavně na balení kola na cestu letadlem... Jinak dáš lahev vody a máš Kg hnec na víc....
Ale hodně odlehčené kolo zase může být více choulostivé a hůře nese horší zacházení při cestování na těško. Proto bych vybral kolo tak té střední až vyšší cenové kategorie. Okolo 13 - 20tis. Myslím, že To zvládne/š i stímto kolem. Dámskou verzi bych nedoporučil.