Sice mě už někteří poučili a navíc mám před sebou otevřený nový katalog VDOček včetně schématického nákresu, ale přesto se zeptám, než to koupím:
už je mi jasné, že pro bezdrátový přenos je dobrý digitální přenos dat (neudává to koniny např. při podjezdu vysokého napětí). Já si vyhlídl VDO MC 1.0+ (bezdrát), ale ten je v analogovém provedení, tudíž to ty koniny může ukazovat. Řešením by byl tentýž přístroj v "drátu", ale já chci holt ten bezdrát.
Otázka zní (vyplynulo mi to nějak z toho schématického nákresu): budu-li s analogovým bezdrátem projíždět v blízkosti vysokého vedení, ukáže to v tu chvíli nesmysl POUZE v okamžité rychlosti? Jestliže totiž ano, tak po opuštění toho vysokonapěťového pásma to zase začne ukazovat reálnou rychlost a vše je v pořádku. Kdyby to ale mělo TRVALE rozhodit údaje další (např. denní + celkovou ujetou vzdálenost), tak to by mi už vadilo a šel bych zřejmě do toho drátového provedení.
(pro úplnost dodávám, že už 2 roky vozím VDO Cytec 15+, bezdrátové analogové provedení, a tam to žádné nesmysly (tedy ani v té okamžité rychlosti) neukazuje, ani když to vysoké napětí přímo podjíždím, a to v místě, kde jsou dráty mezi sloupy nejvíc u země).
(a pro úplnou úplnost dodávám, že mě údaj okamžité + maximální dosažené rychlosti nijak zvlášť nezajímá (nejsem na rychlost, spíš na vytrvalost), pouze snad průměrná rychlost má pro mě nějaký sledovací význam).
Děkuji.
TO SE MÁM SNAD ROZHODNOUT SÁM??? COPAK SE NENAJDE OPRAVDU, ALE OPRAVDU NIKDO, KDO BY VĚDĚL???
Mám VDO MC 1.0+ wireless 4 mesiace, chcel som s káblom kvôli tomu možnému rušeniu, ale vtedy ho nemali a čakať mesiac sa mi nechcelo, tak som ho kúpil bezdrôtový. V okolí vedenia vysokého napätia som problém nezaznamenal (som kontroloval, či nenaskočí nejaký blud), ale v júli a auguste (v jeseni už nie) som asi 4-krát pri prezeraní hodnôt zistil, že som mal maximálnu rýchlosť >90km/h, pritom reálnu som mohol mať niečo vyše 60km/h... TRIP DISTANCE aj ODOMETER podľa odhadu z predošlých jázd sedeli, takže pre mňa je to rušenie akceptovateľné....
....celkovo som s ním spokojný, odporúčam, ale viem že kamoš mal nejaký vadný kus, ale po reklamácii už dostal dobrý.
Díky! Já jsem také přesvědčen, že to "ruší" jen tu okamžitou, maximální a průměrnou rychlost. Přece kdyby to bylo celkově špatné, tak proč by to dávali do prodeje?!
v teorii a praxi cyklistiky zas až takový borec nejsem, o elektrice něco vím. "Rušení" je příjem elmag. vlnění vyzářeného z okolních aktivních prvků, např. vysokonapěť. vedení při určitých povětrnostních podmínkách, zapalovacích svíček kol jedoucích motocyklů (nemají kapotáž která elmag. částečně odstíní), vysílačky, mobily při příjmu (nejvíc stará analogová síť volačka 601) apod. Vliv to samozřwejmě má i do celkového zápisu najetých km, ale aby byla odchylka měřitelná, musel by ses v ružení déle sdržovat, např. jet vedle motorky nebo silnice vést souběžně s vn vedením.
Tedy pokud nejsi v pedálech taková hvězda která za sebou nechává pařezy, fichtly a kozí dechy i s jejích smradem dvoudobého motoru, bez obav si bezdrát kup. Já jsem ale zastánce drátu.
To jseš tedy skutečně optimista. IMHO to v současně době to funguje spíš tak, že i kdyby to bylo celkově špatně, tak to klidně dají do prodeje. Příkladů je všude kolem dost.
A výrobca dáva 5 rokov záruku.
Pokud bude ruseni jen chvilkove,projevi se jen chvilkovym blbnutim okamzite rychlosti a mozna i maximalni,kdyz pri tom blbnuti vyskoci rychlost vetsi nez skutecna maximalni.Tohle mi dela i dratovy Cateye,kontakty jsou udelany tak sikovne,ze to obcas za jizdy ztraci kontakt,takze to nekdy ukazuje nerealnou maximalni rychlost.Rekord mam 239 km/h.
Díky kluci. Hvězda v pedálech rozhodně nejsem, na jaře to koupím.