Přestože podíl obyvatel Vídně, kteří pravidelně používají kolo jako dopravní prostředek, je ve srovnání s jinými městy v Rakousku poměrně nízký, radnice si dala smělý úkol: zvýšit počet cyklistů ze současných 5-ti procent do roku 2015 na nejméně 10 procent.
Již dnes lze Vídeň označit jako město…
No tak já nevím, buď tvé počítání výpůjčného kola nechápu a jestli jo, tak mě zase tak levné nepřipadá. Když bych se chtěl projíždět 6 hodin po Vídni tak zaplatím kolik? Podle toho jak jsi to napsal tak mě vychází 16 €. Na kolik by přišlo vypůjčení třeba na 48 hodin ? Podle tebou napsaného počítání by mě přišlo levněji si tam kolo koupit a pak ho zase prodat.
Držet kolo 48 hodin se opravdu nevyplatí. Je potřeba jej používat pouze na přejezdy, jako alternativu MHD, od stojanu ke stojanu.
Pokud chci lelkovat v parku, sedět v kavárně nebo chodit po nákupech, kolo vrátím do nejbližšího stojanu. Pokud chci popojet, vemu si další, všechna kola jsou stejná.
Takže nic levného to není a počítal jsem dobře, žádné projíždět se na jednom kole po Vídni 6 hodin za 16 €, ale pěkně po česku 5 x po 55 minutách za 1 € blbnout od stojanů ke stojanům.