http://www.bezdefektu.unas.cz/kola.htm - mrkněte a dejte vědět co na to říkate a jake máte popřípadě skušenosti.
no nevím, používám na silničce TuFo tmel a je to spíš nouzovka na dojetí = nedrží extra tlak. Na horským není ten tlak až tak velkej, možná to zalepí aspoň trochu.... na zastavení. Nevím, moc tomu nevěřím
Todle prave neni na dojeti, ale do konce zivotnosti plaste .A melo by to zalepit okamzite se zanedbatelnou stratou tlaku.
No tak si to kup, jestli tomu věříš. Podle toho dobrozdání to funguje.
Koupim, skusim a dam vedet jak to dopadlo. Snad to dopadne dobre. :)
tak jak to dopadlo ?
Kdyby to dopadlo dobře a fungovalo to, tak přeci nepozná, že píchnul.
Každá liška si chválí svůj ocas. Jeden známej si něco podobnýho stříknul do duše auta a nezalepilo to ani dírku po ocelovým drátku z kartáče.
ja slysel ze na motorkach to funguje, ale zase byli lidi ktery rikali ze to poradne nefunguje a nekomu to prej povolilo behem jizdy, nastesti jel pry pomalu tak se nic nestalo, ale uz to nikdy neda
ja osobne radeji vymenim dusi, je to par minut a mam jistotu, pak v klidu zalepim, nebo vyhodim
a pri predstave ze mi to nekde v lese v zatacce povoli a ja vlitnu do kameni...
Divali jste se nekdy na teleshopping? Tam se prodavaji tak skvele a genialni veci, ze az oci prechazi. Ale ze by kazdy mel doma ty zarucene funkcni a skvele veci po celem baraku a nadsene je doporucoval dal? TEZKO. Ty stranky na me budi vylozene telesopingovy dojem...
Jestli není náhodou lepší tyhle prachy investovat do plášťů s ochranou proti propíchnutí.
Vždycky když jsem píchnul, tak chvíli trvalo, než mi ušel vzduch. A když duše praskne, tak tohle stejně nepomůže.
Tuto záležitost jsem zkoušel asi před dvěma měsíci na svém treku. S dušemi s nastříklým tmelem jsem pak byl v Orlických horách a v Toulovcových maštalích. Zkušenosti asi tyto. Klasická duše vám buď uchází a nebo neuchází a víte na čem jste. Upravená, po píchnutí chvíli uchází, dofoukáte ji, pak třeba zase 20 km neujde, že si říkáte sláva už se to chytlo. Nezalepíte ji ani nevyměníte a ona začne ucházet znovu. Přes noc třeba zase drží a po pěti km v dalším dni už zase foukáte. Tolikrát jako na těchto dvou výletech jsem nepumpoval kolo leta. Partu to neobyčejně těšilo, že jsem tím pumpováním zdržoval. Pak jsem prorazil duši tak, že bylo vymalováno a tím eperiment zkončil. Na druhou stranu v přední duši je tmel do teď a drží. Možná jsem ji ještě ani nepíchl.
Závěr: Tmel asi opravdu díry zaceluje ovšem oprava není trvalá a doporučuji stejně duši zalepit nebo vyměnit, pokud nechcete pumpovat v těch nejméně příhodných situacích.
Vis jiste ze pises o pripravku, ktery jsem uvedl vyse na strance?
Ten ma diru zalepit okamzite bez ztraty tlaku.
Vyhrabal jsem litrovou flašku, ve které je ješte polovina obsahu, protože to jaksi nikdo další nechce zkoušet a je to opravdu výše zmíněný přípravek.
Většinou mám pří "píchnutí" v plášti zatlačenej kamínek, kterej se musí v každám případě najít a vyndat. To, co popisuješ, mohlo být způsobeno neodstraněnou příčinou píchnutí.
(Jinak ten odkaz na mě taky moc důvěryhodně nepůsobí. Mírně řečeno. Ale pokud někdo chce, aby mu v duši šplouchalo lepidlo s nadějí na menší počet defektů, ať to klidně vyzkouší. Ale se slušnejma pláštěma jsem lepil nedávno až po 2500km, takže na výsledek testů může člověk čekat dlouho. :')
Ani by mne to nebavilo, občas nepíchnout. I když je pravda, že jedno píchnutí ubere sil jako 300 m stoupání (terénem), praví klasik.