Dobrý den, mám dotaz.
Mám nový LXa kotoučovky a u přední mi pracuje daleko víc jeden píst než druhý (příde mi jakoby byl ten třmen moc blízko u vidle). Sice nic neškrtá, nepíská a brzdí to skvěle, ale mam strach aby to nevadilo pístkům/ destičkám. Seřídit mi to nejde. Mám to nechat být?
Díky
To jsou mechaniky nebo hydraulik?
Jinak jestli jsou uplne nove, tak se musej zajet...Bude to trvat cca 100km. Pak by si meli sednout. Ze zacatku ti budou mozna skripat, spatne brzdit, ale je to jen opravdu jen na par km. Hlavne kontroluj, aby se ti pri przdeni neprohejbal (neohejbal) kotouc. Pri vetsim zahrati a pri opakovanem brzdeni by se mohl deformovat....
Jsou to Hydrauliky. Zaběhlý už jsou (maj najeto asi 300km) po zajetí byly v servisu na kontrolu. Jen ted nevim co stim, když pracuje ten jeden pístek vic než druhý...
Ja mam teda mechanicky a mel jsem stejnej problem....U mechanickych se to resi tak, ze povolis imbusy zmacknes brzdu, ktera se tim vycentruje a zas bambusy dotahnes. Tyhle imbusy nejsou v kulate dire, ale je ta dira mirne ovalna...takze jde s tim trmenem pohybovat vuci disku....
Jestli jses kutil, pohraj si s tim:-)...jinak zajdi do servisu...
reklamuj, reklamuj, reklamuj, at si hosi v servise zaslouzi svy penize
Ja myslim, ze to je jen o serizeni...
Jak praví Morcak, reklamuj! Na to ta záruka je. Buď při tom slušnej ale důraznej a nenech se vytočit. Nereklamuj akorát u Vietnamců, zapomínaj i ten zlomek češtiny, co při prodeji znali. :-))
Tohle nevyreklamuje, to mi ver:-) Oni mu to seridej....
Jak píše michal toto určitě nevyreklamuješ a domnívám se,že s tím je zbytečné "otravovat" servis a ještě za to platit to je blbost.Jednoduše povol příslušné šrouby a celí třmen posuň tak aby pístky chodily stejně.Nemusíš mít strach že tím něco pokazíš.
JoJo mně se do servisu taky nechce, ale když jsem povolil ty šrouby a zmáčknul páku, tak se to usadilo uplně stejně jako to bylo, proste jedno jeden pístej je pořád hodně vysunutej a ten druhej zase skoro vubec nepracuje.
To se mě taky stalo,že třmen se usadil do stejné polohy a pístky chodily stejně jak předtím jak tobě.Tak jsem třmen povolil a nastavil jsem ho na stejnou zdálenost z obou stran od kotouče bez zmáčknutí brzdy.Od té doby mam s brzdama naprostý klid.
U hydraulik (dvoupistkovych) by mely chodit obe desticky stejne.Zrejme trochu vazne jeden pistek,zkus ho rozhybat nebo rozebrat a vycistit...Takhle ti to chodi jako mechaniky - ty maji taky jednu desku pevnou.
Tak se mi to podařilo nějak rozhýbat. Akorát nějak ty pístky nezajíždí do třmene, vadí jim to nějak?
U LX hydraulik by ti měly pístky proti sobě běhat stejně...jestli nic neškrtá a brzdí to dobře, tak bych normálně jezdil.