Rád bych se zeptal na vaše zkušenosti s bezdrátovým přenašečem Sigma RDS. Loučí se se mnou další kabeláž, tak sem si říkal, že bezdrát by mohl bejt řešení. Mám Sigmu 1200 a chtěl bych ten snímač s digitálním přenosem. Zaregistroval jsem již nějaké negativní názory a tak by mě zajímalo:
1) Jak je to s výdrží baterek ?
2) Jak je to s možnym rušením toho digitálního přenosu ?
Díky za Váš čas.
Osobne mam bezdratovy CatEye ccmc100w (micro wireless) a ruseni jsem zaznamenala na dvou mistech.
a) 1x na Vinohradske pri cca 10-15km/h to obcas ukazovalo 0
b) na Nuselskem moste v noci to ukazovalo rychlost 0.. pak 8..a pak zase reset na 0. Po prejeti mostu to zmizelo. Stalo se mi to tusim 2x z asi 5 nocnich jizd a pri dennim jizde nikdy. Taky nechapu :))
Baterky mam od srpna a po 3000km zatim zadne problemy.
Že by metro...?
Mám sigmu BC1200- RDS, pro jeden comp dvě sady vysílač - přijímač, jednu na krosu a jednu na ležáku.
Najeto 3500 km na původní baterky.
Jeden vysílač se porouchal cca po 200 km, ale ve Velodrade mi ho bez problému vyměnili do týdne (poštou). Jinak spokojenost, ale nutno dodržet vzdálenost, vysílač - přijímač do 60cm. Rušení jsem zatím nezaznamenal.
Díky wewerko, díky HonzoK, mňo... asi jste jediní s bezdrátem tady :-(
Jestli to teda chápu dobře, analogovej přenos "může" bejt někdy rušenej a digitální by to rušení měl eliminovat - je to tak? Do těch 60cm se snad vejdu, takže až douškubnu ten kablík tak asi koupim tohle.
A tobě wewerko musim pochválit kolo, všiml jsem si na fotkách, opravdu moc pěknej kousek. A ta barva....ta barva!....
Tohle pisou v manualu... 10 000km vydrz dole
Specification
Battery ............. Computer: Lithium Battery CR2032 X 1
Sensor: Lithium Battery CR2032 X 1
Battery Life ......
Computer: approx. 1 year (If the computer is used for
1 hour/day without the backlight on)
Sensor: until Total Distance reaches about 10,000 km
(6,250 mile)
*This is the average figure of being used under 20°C temperature and
the dis tance between the computer and the sensor is 65 cm.
* If the backlight is used frequently, the battery life diminishes accordingly.
O ruseni tam pisou tohle
Interference may occur, resulting in malfunction, if the computer is:
• Near a TV, PC, radio, motor, or in a car or train.
• Close to a railroad crossing, railway tracks, TV stations and or
radar base.
• Close to a second bicycle with wireless sensors.
Takze to mozna bylo metro :)
Jinak ohledne barvy.. ta kombinace barev se mi hrozne libi, ale bohuzel je na ni videt kazda spina a kazde odreni (treba vpredu mi kabel od hydraulik vydrel smouhu a nejde to pryc). Priste bych sla do cerveneho nebo tmavsiho kola.
Stran těch oděrek. Mně to dělaly bowdeny kolem hlavovýho složení, tak jsem na ně navlík silikonový hadičky (byly zrovna po ruce), ale stačí i omotávka nebo elektrikářská umělohmotná izolačka...
Jo oděrky, to mi povídej, ty hayesovy hadice sou hrozně neohleduplný. Vyřešil jsem to bezbarvejma samolepkama od EXU. Bohužel až po tom co mi poškrábly můj lak barvy kanystru na benzín.
Ja jsem (na radu technika) prehodila kabel pod blatnikem na druhou stranu a pomohlo to. Jen jsem musela drzak (eletrikarska paska) odstipnout a pridrzet to v trosku jinem smeru.
Na stredu kola jsem si pak nechala pripevnit (taky paskama) takovy gumovy drzacek, takze tam uz se to taky neodira. Kdyz jsem jela po kocicich hlavach, tak ta hadice "skakala" o ram a vydavala takove spravne dunive zvuky.
Ahoj,
já mám Sigmu BC 800. Bylo s ní dost trápení. Baterky ve vysilači vydržely tak 1000 km. Měnil jsem 3x za sezonu. Projevilo se to tak, že naskakovala nesmyslná rychlost (16 a v zápětí 35 a zase 20 km). Koupil jsem za 200 Kč dráty a je pokoj.
Já mám bezdrátovou verzi VDO Cytec 15+. Mnohokrát jsem s ním projížděl pod vysokým vedením - nikdy to nic neprovedlo.
Teď jsem uvažoval o VDOčku s výškoměrem, bezdrátu...vette mě naviklal, vyzná se v tom...nevím, nevím (jestli drát nebo bezdrát).