reklama

Maji cyklisté vůbec právo na život ?

Maji neosvětlení cyklisté v noci na silnici vůbec právo na život ?

Nepřijde vám že by takoví lidé měli co nejdříve opustit tento svět aby neohrožovali druhé ?

Musím položit takovou otázku po včerejší noční jízdě, kdy jsem se vracel z city do vidlákova a zažil jsem přímo šokující zážitek

Za docela prudkou zatáčkou v malé lesním údolíčku si témeř prostředkem cesty jede nesovětlené kolo. Ještě že jezdím pomalu, jel jsem 30-kou, takže sotva jsem ho spatřil přibrzdil jsem. Ten člověk ale jede dál jakoby se nechumelilo, ačkoliv podle mých světel a to dálkových musel vidět že jsem za ním. Zírám na něj a pár sekund jedu za ním, on se stále drží téměř u prostředka a nechce mi uhnou. Ale vrchol všeho bylo, že mi ukázal fakáče a to neměl. Přijel jsem krokem tak 3 metry za něj a padnul levou rukou na klakson na volantu.

To co se stalo me vopravdu dostalo. Mam na aute namontovanej vzduchovej kompreso, vzdusnik a trumpety z nakladaku. Ozval se ohlusujici rev a mily otrapa se tak lekl ze neudrzel rizeni a zajel do skarpy, prelitl pres riditka a rozplacl se na dne skarpy, To sem i s kolegou vystoupil z auta a zacali se desne smat. No manikl se probral a zacal sproste nadavat ze nam.... ale jako ozrala nevypadal, i kolo vypadalo slusne. Tak sme mu rekli at si poslouzi a lezerne se opreli o predni naraznik. Chvili cumel, pak se sebral a sedl si na mez a zacal kourit, a tak sme odjeli domu.

Sice to vypada hruzostrasne, ale kdybych jele 50kou jako tam jezdi ostatni, tak uz ten idiot neni mezi nami, protoze ta kolejnice na predku auta by ho poslala az k alahovi. Sice by bylo o jednoho idiota mene, ale dovedete si predstavit ty tahanice po uradech cobysme z toho meli a proc ?

Navic nemel odrazky, jel v dzinach a modry bunde a ani nemel helmu, no proste kdyz si na to vzpomenu jima me vztek a zaroven hruza.

[ Zpět ]
Datum: 15.11.2005
Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
  • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

         

    S úřadama by to asi bylo na provaz... Pro sebe...
    Jak už se psalo jinde: "řidič smí jet jen takovou rychlostí, aby byl schopen zastavit vozidlo na vzdálenost, na jakou má rozhled"... Dobrá, ale nic neříkajíci definice...

    Jinak, houknout na něj ze 3 metrů trumpetou na náklaďáku, to bych asi nerozchodil ani já...;-) Třeba o Tobě opravdu nevěděl... Třeba měl zrovna puštěné repráky na plné pecky...;-))) Nebo walkmana, lidi jsou různí...

    Ale jinak s Tebou skoro ve všem souhlasím, někteří "z nás" se na silnici chovají jako hovada... A kazí tím reputaci všem ostatním, slušným...

    Asi bych možná zhasnul světla (hlavně aby nebylo vidět na SPZ...) a přidal mu pár na vyučenou...;-)))

    [ Zpět ]
    Datum: 15.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

           

      nojo, někdy je to s cyklistma těžký. Jsem taky jednou v noci za deště předjížděl náklaďák a v protisměru jel černej, neosvětlenej cyklista.... bez odrazek etc. Vlezli jsme se naštěsti všichni na tu cestu... viděl jsem ho tak na 7-8m, nestačil jsem říct ani doprdele. S tím troubením :) sem se vracel ze švihu a předjížděla mě sanitka a zrovna pustila houkačku, jsem chtěl přeskočit přez rodla

      [ Zpět ]
      Datum: 15.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (DyEm)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

           

      to ze na me ukazal fakace, znamena ze o me vedel a i presto nechtel uhnout, fakac = zvednuty fakovaci prst - prostrednicek ve zvednutem neslusnem pozdravu, slengove fuck off

      navic bych chtel videt nekoho kdo nevi o aute ktere jede 20 metru za nim s rozsvicenyma 4 x 100W halogenama

      ja sem jel nekolik vterin za nim, tolerantne, nijak sem se nrzociloval, bylo mi to vicemene fuk, do te doby nez naznacil ze o me vi a neuhne

      a ja ho nesejmul protoze jezdim podle predpisu, a mozna i pomaleji, ale kdyby jelo v prostismeru auto a to me trochu oslnilo tak byl mrtvej, anebo skoncil prinejlepsim na kriplkare = invalidnim voziku, a vina by byla pouze na jeho miste, ale ja bych to odnesl

      [ Zpět ]
      Datum: 15.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

             

        F***k vím co znamená...

        Hmmm, tak v tom případě asi opravdu zastavit, zhasnout a ručně mu domluvit...

        A nejlíp to vyřešit jako ve Slavnostech sněženek...;-) Vypustit obě kola ať se debílek projde... No, radši možná ne, pak se bude motat uprostřed silnice pěšky, čím dřív ze silnice vypadne, tím líp...;-)

        [ Zpět ]
        Datum: 15.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

               

          schvalujem morcaka a paci sa mi ako to riesil,ja robim nieco podobne-tiez na nich vytrubujem a nemam rad ak su neosvetleny,casto su to u nas rybary ktory idu po tme na rybacku alebo z rybacky,takze maskace a pod,aspon keby zastavili
          ale veselo pokracuju v ceste aj ked ich nie je vidiet,to ma vie nastvat,

          [ Zpět ]
          Datum: 15.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (trac)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                 

            rybare potkavam kazdej den, nastesti jich v noci potkavam minimum, ale tak 2-3x tejdne potkam v noci neosvetlenyho sebevraha,
            od tedka asi zacnu neosvetleny cyklaky trestat pekelnym troubenim a budu je v protismeru oslnovat, samo ze pri tom budu ocekavat ze se zriti z kola

            [ Zpět ]
            Datum: 15.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

         

    Řidič má předvídat.A neokecáš nic.
    Prostě trefíš mrzáka a zaplatíš celýho.

    [ Zpět ]
    Datum: 15.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (62jarda)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

           

      spatne si vykladas vyhlasku

      kdyz jede neosvetlenej cyklista v mistech kde chodi pesaci, tzn tesne u krajnice, nebo po ni, tak me nevadi, at si tam jezdi, ale kdyz jede neosvetleny kolo za bilo carou ve vozovce, tak uz porusuje predpisy a v pripade havarie je vina 100 procent na nem, ted sem se ptal policajta co meril u teska, specielne sem tam zastavil, rikal ze todle vubec neresi a kdyz se neco podobnyho stane daji pokutu tomu kdo jel na kole

      todle nema nic spolecnyho s predvidanim, to je jako sestrelit srnku nebo divocakam je to stejny, akorat ze divou svini nezazalujes pro poskozeni auta, ale cloveka jo

      [ Zpět ]
      Datum: 15.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

         

    Jsem zvyklý zdravit cyklisty a tyhle neosvětlené zdravím: "Ahoj sebevrahu".
    Nechápu jak někdo, kdo si koupí kolo za 10 000, může šetřit na své bezpečnosti, když blikačky stojí cca 400 Kč, přední i zadní dohromady.
    Jednou jsem nepřejel cyklistu jenom díky tomu, že mi na chvilku překryl odrazku na stromě. Sice jsem nevěděl, že je to cyklista, ale začal jsem okamžitě brzdit, protože proti mě jelo auto a já nevěděl do čeho jedu. Když přejelo, objevil se přede mnou a taktak jsem se mu vyhnul. Kdybych nebrzdil, byl by na krchově a já bych bručel.
    Dodneška ten trouba neví, jak byl blízko smrti.

    [ Zpět ]
    Datum: 15.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (bejbís)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

           

      kdyz jedu po vidlackejch cestach a v protismeru auto a nic nevidim taky vetsinou skoro zastavuju, tam se da sestrelit i chodec

      ovsem je to zase prirozenej prirodni vyber, prezijou jen chytry, blby maji smulu a sou urceny pouze jako krmivo pro cerviky

      ja kdyz du po silnici a vidim ze se nekde u me minou dve auta tak lezu az na travu, a s kolem zastavuju a najizdim taky mimo silnici, sice me to trochu "zdrzi " ale preziju a to je hlavni

      [ Zpět ]
      Datum: 15.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

             

        V tomhle směru máme asi stejné reakce. :-))
        Ale co dělat, když jedeš u krajnice ve dne a proti tobě jede auto a druhé ho začne předjíždět a přesně, když jsou u tebe se míjejí a s tebou jaksi ten předjíždějící evidentně nepočítá?
        Spíš počítá s tím, že raději sjedeš do příkopu, než by ses od něj nechal přejet.
        Jak už jsem tu někde napsal, někdy bych skutečně střílel šrouby prakem, kdybych to stihl.

        [ Zpět ]
        Datum: 15.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (bejbís)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

               

          no jezdim uplne minimalne po silnici, v noci kdyz vidim auto a nejsem na rovine ale nekde v zatace tak vzdycky zastavim a sunu se ke skarpe, a ve dne kdyz vidim ze se minou a jedou bezohledne tak se pakuju ke krajnici, co jinyho udelat

          este se mi nestalo ze by me nekdo nejak ohrozil ,ale porad sem pripravenej napsat si spzku, abych se pak pripadne mohl pomstit

          [ Zpět ]
          Datum: 15.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                 

            Tak Ti mohu důvěrně sdělit, že v takovém případě si nestihneš SPZ všimnout, natož napsat. Než ze škarpy vylezeš, je ten mizera fuč.
            Osobní, několikanásobná zkušenost.

            [ Zpět ]
            Datum: 15.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (bebís)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                   

              moc skusenosti s tim fakt nemam, ale radeji se vracet ze skarpy v poradku nez z nemocnice v neporadku

              [ Zpět ]
              Datum: 16.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                   

              bebí = úraz (dětsky)
              bebís = mnohočetné zranění

              [ Zpět ]
              Datum: 16.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (El)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                     

                Tahle přezdívka se vyvíjela od šesté třídy a ustálila se až někdu v prvním ročníku na gymplu.
                A Tvé asociace s jejím vývojem jsou čistě náhodné. :-))

                [ Zpět ]
                Datum: 17.11.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (bejbís)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

               

          Právo na život mají a to i ti neosvětlení. Nedá se nic dělat, musí se s nimi prostě počítat, až na kole, nebo v autě. A protože mne nová doba naučila starat se sama o sebe, tak i já lezu do příkopů, když se vítím ohrožena. Zrovna tak jako na hlavní zpomalím v autě, když se z vedlejší žene nějaký šílenec. Těžko mu z krematoria vzkážu, že jsem já měla přednost, nebo že jsem i já měla právo jet na kole po silnici. Moje reakce v podstatě odpovídají akci řidlčů aut, momentálním podmínkám a pod. Lepší prevence se vším všudy, než právo na papíře, které okolí nerespektuje. Tak. A vo tom to je.

          [ Zpět ]
          Datum: 15.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                 

            Veru tak, je to smutné, ale pravda.
            Zrovna dnes ráno ma jeden !@#$% v zátačke vytlačil tesne k obrubníku. Podotýkam, že mám blikačku vpredu aj vzadu. Cesta bola mokrá od skondenzovanej hmly a v tej zátačke je pravý okraj zvlnený a ešte je tam aj preliačený kanál. A to v protismere nič nešlo (takých mám najradšej) a išiel určite 60km/h. Podobný týpek mi raz povedal: veď som išiel podľa predpisov, max. 60. Ale to, že má jazdu prispôsobiť stavu vozovky, počasiu a dopravnej situácii, to už asi z autoškoly zabudli.
            Najhoršie je to, že v meste už väčšinou nemá cyklista kam uhnúť, teda pokiaľ nevie skákať bokom na chodník. Ato ja teda neviem ;(

            [ Zpět ]
            Datum: 16.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (tomala4)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                   

              Tak se to rychle nauc, urcite se ti to bude hodit ....

              [ Zpět ]
              Datum: 16.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Raddy)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                     

                no to bočné skákanie na chodník ani nie je príliš vhodné, lebo väčšinou je tam dosť ľudí...

                [ Zpět ]
                Datum: 16.11.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (tomala4)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                       

                  Pepa Dressler umí bočně přeskočit z místa 5 lidí, pravda, ležících. Na vlastní voči jsem to viděl. Jako pátej bych si tam ale neleh. 8-))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 18.11.2005
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (abernathy)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                         

                    A to ležia na sebe alebo vedľa seba?
                    Aby som im vedel zakričať ako sa tam na tom chodníku majú poskladať, keď to budem skúšať.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 18.11.2005
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (tomala4)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                           

                      Vedle sebe. Když ti na to zbyde chvilka, popros je, ať se poskládaj, aby nepřekáželi. :-)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 19.11.2005
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (abernathy)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                             

                        Presne tak som to myslel... ;D

                        [ Zpět ]
                        Datum: 19.11.2005
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (tomala4)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

         

    Zdar,
    dneska k veceru (uz bylo pekne sero) jsem jel autem na silnici prvni tridy Olomouc - Sternberk (kdo to nezna, tak je to silne frekventovana, tedy presneji receno pretizena, hlavni cesta, kde se kazdou chvilku stane nejaky smrtak). V protismeru jela cyklistka na slusnym kole, bez jedineho svetla (ani vzadu blikacku, jeste jsem se dival do zpetneho zrcatka), navic bez prilby.
    Proste sebevrahy v tomhle chmurnem depresivnim pocasi najdes vsude, ale fakt nechapu, proc do toho tahaji ostatni.

    [ Zpět ]
    Datum: 15.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Raddy)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

           

      To máš to samé jako se sebevrahy, kteří skáčou ve špičce pod metro... Všude hromada lidí, kteří z toho pak mají "zážitek" na celý život...
      Ale je fakt, že kvůli těmhle aspoň není člověk popotahován po soudech apod....;-)

      [ Zpět ]
      Datum: 15.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

             

        to sou sebevrazi - exhibicionisti, musi se predvyst i pri svy smrti

        [ Zpět ]
        Datum: 16.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

               

          Každej jsme nějakej... Jenom kvůli takovýhlemu ...píp... má člověk o "zážitek" víc, nedojede včas do práce apod.
          Prostě nepochopím, proč se ten debil nemůže zabít někde v ústraní, třeba doma...

          Vím, kdykoliv skončí život někoho, kdo na to ještě není dostatečně starý, je vždy tragédie... Ale proč do toho proboha tahá i někoho, kdo o to vůbec nestojí...?

          [ Zpět ]
          Datum: 17.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

         

    Je to marné, tak jako se ve všech činnostech našeho konání porušují předpisy, tak se občas najde neosvětlené cyklistické hovado. Nevím co s tím, ale chtělo by to tvrdé tresty ze strany policie právě za takové nebezpečné přestupky. A jinak se přikláním k tomu žes mu měl vzít ventilky - ať jde hovado pěšky.

    [ Zpět ]
    Datum: 15.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Láďa N.)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

         

    Tak ze uz tomu rozumite ze k tem fackam nebo rane pesti do ciferniku idiota nekdy neni daleko ... To me me docela potesilo .

    [ Zpět ]
    Datum: 16.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

           

      hele Vlade, kolika neosvetlenejm ses rozbil cifernik za posledni mesic ?

      [ Zpět ]
      Datum: 16.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

             

        Par lidem jsem uz proplesk choboty kdyz to bylo potreba , ale na tom tvym si dam opravdu zalezet ........

        [ Zpět ]
        Datum: 17.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

         

    Také jsem si užil svůj zážitek s cyklistou-sebevrahem. Vyjížděl jsem autem z vedlejší a na poslední chvíli jsem si všimnul neosvětleného cyklisty, který jel z kopce asi 40. Zadupnul jsem to na poslední chvíli a on mi projel sotva metr před nosem. Kdybych ho sejmul, byl bych já ten blbec, co za to může. Řidič přece musí jet tak, aby...
    Dnes ráno cestou do práce to bylo také pěkné. Osvětlení cyklisté jeli po chodníku, neosvětlení po silnici. A policajtům (pokud se vůbec na ulici objeví) je to jedno.

    [ Zpět ]
    Datum: 16.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (VR)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

         

    Nechci zrovna polemizovat na téma téhle diskuze (to by mě museli nedávno taky odstřelit, nechal jsem doma blikačky), nicméně mám stále v živé paměti přímo hrůzostrašné zážitky s cyklisty na Poděbradsku a Nymbursku - jeli i tři vedle sebe, přičemž nesvítil ani jeden. Nějak jsem s tím pak už počítal.

    [ Zpět ]
    Datum: 16.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Airline)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

           

      Snad máš aspoň odrazky: http://www.ok.cz/wewerka/sternberk/kominik...
      (Zřejmě to Kominík fotil s bleskem - a je tam účinek reflexů "ještě za světla" hezky vidět. Zvlášť na Bejbísovi a paní Bejbísové. (A je tam taky vidět, kdo vás celou tu cestu za náma táhnul. :'))

      [ Zpět ]
      Datum: 16.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

           

      Už se mi také stalo, že mne neplánovaně zastihla tma a já neměl světlo (blikačku mám na kole trvale). Jel jsem asi 20km po tmě, jenže na rozdíl od obvyklého neosvětleného cyklisty jsem se kradl jako zloděj a počítal s tím, že mne ostatní nevidí. A dobře jsem udělal, kdybych spoléhal, že na hlavní dostanu vždy přednost, tak bych na těch 20km byl 2x mrtvý.

      [ Zpět ]
      Datum: 16.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (VR)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

             

        Pro tyhle případy mám sebou vždy alespoň reflexní vestičku. Vejde se do kapsy a když je nejhůř, pomůže.

        Jinak jsem se ale vycvičila tak, že bez předního světla nebo alespoň malé blikny nevyjíždím nikam. No a zadní bliknu mám na pevno přidělanou na nosiči. Jen musím kontrolovat, jestli nedošly baterky - ale to se mi ještě za celé dva roky nestalo a že dojíždím v noci z výletů pravidelně...

        [ Zpět ]
        Datum: 16.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

               

          Také jsem měl přední světlo na kole trvale. Jenže - nejsem technik ale to že je blbě navržené jsem pochopil rychle. Úchyt k řidítkám je slabý a navíc mimo těžiště, takže se světlo kolem něj na nerovnostech kýve nahorů a dolů (jsou v něm dvě velké buřtové baterky). Už mi dvakrát upadlo, takže ho vozím v tašce a nasazuju jenom za tmy.

          [ Zpět ]
          Datum: 16.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (VR)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                 

            Probůh, co to máš za světlo?!? Dvě velké buřtové baterky?!? Ty by se mi nechtělo vozit ani samotné natož ještě ve tvaru světla...
            Nicméně je fakt, že mě se teď také trošku světlo na řidítkách povolilo a nedrželo nastaveno, ale stačilo přidat jednu gumovou podložku a objímka na řidítkách zase drží jak má.

            [ Zpět ]
            Datum: 16.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                   

              Ty baterky jsou velké ale kupuju je jednou za rok...
              Čas od času jedu cca 20km po okreskách takže světlo nemám od toho abych byl vidět ale také abych aspoň trochu viděl.

              [ Zpět ]
              Datum: 17.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (VR)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

         

    Ty jsi Morcaku taky ten ofrout?

    http://%20www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2003092501

    [ Zpět ]
    Datum: 16.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Petrolin)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

           

      http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku...

      [ Zpět ]
      Datum: 16.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

           

      Výborný článek Petroline - Doporučuji k přečtení všem co milují "ofrouďáky", díky za tipa. A ještě k tématu, Každý jsme omylní, taky se mi už stalo, že jsem neplánovaně na kole zatměl (zapoměl jsem světlo zhasnout a baterky se vybily), zadní blikačku vozím pořád. Taky jsem se kradl jako zloděj, a kde to šlo tam jen po chodníku a strašně jsem se styděl že dopředu nesvítím.

      [ Zpět ]
      Datum: 16.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Láďa N.)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

             

        I já jsem teď dočetla článek, na který odkázal Petrolin, a nejsem tak nadšená, jako Láďa N. Autor totiž vidí jediný smysl pořízení takového vozu v zamyndrákovanosti řidiče (nechutné hodnocení řidiče a jeho družky ani nekomentuji). A ono tak nemusí být. Generalizovat na základě pozorování toho, koho znám (jak jinak by viděl až do jejich postele, že?) je neobjektivní. Spíš mi autor připadá jako zakomplexovaný člověk a nezřídka za takovými nechutnými kritikami stojí závist. A pokud jde o cyklisty na silnici - neurvale se k nim chovají řidiči všech typů vozidel, pokud se chovají neurvale.

        [ Zpět ]
        Datum: 16.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

               

          D-FENSe musíš brát s nadhledem. Vždyť někdy píše docela roztomile:
          http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku...

          [ Zpět ]
          Datum: 16.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                 

            Joe, já nevím, kdo je D-FENS, nikdy jsem ho neviděla, neslyšela, nečetla, šla jsem skutečně na konkrétní článek doporučený Petrolinem. Až budu mít čas, přečtu si i ten roztomilý, na který odkazuješ, možná změním názor. Zatím spíš negativní hodnocení, ani pro zasmání, ani k poučení. Tobě :-)))

            [ Zpět ]
            Datum: 16.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                   

              Taky nevím, kdo je d-fens. Tak aspoň jeden vyloženě optimistickej:
              http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku...

              [ Zpět ]
              Datum: 16.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                     

                jo zavist, ta lomcuje s kdekym, to sem nedavno slysel jizlivy poznamky na jedno kolo, ktery je full odpruzeny a jehoz cena je kolem 70 tisic, od vidlaku pred obchodem, ktery ho kritizovaly jako ze to je kram na --- a k cemu takovou blbost, pak nasedli na svy stary olprany a za zvuku utociciho vermachtu s cigarem v ustech odfrceli do nedaleke hospody

                a taky sem vyslechl rozhovor dalsich vidlaku o tom ze lambordziny je smejd, ze jedine porse a v tuningovanme felicii htp s modrymi svetly a utrzenym vejfukem za strasnyho revu a nulovyho zrychleni snazili zafrajerit pred ostatnimi

                a taky sem vyslech rozhovor jak jsou ofroudovy auta a jejich ridici ubohy a zamindrakovany a nevi co s prachama...

                a podobnejch zavistivejch reci slycham docela casto docela dost

                hele nejsou nahodou ty vase kola snobska zalezitost ? nestacily by vam ukrajiny a stary favority ? dyt to taky jezdi a jak pohodove...

                [ Zpět ]
                Datum: 16.11.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                       

                  Moje kolo je určitě snobárna. Vobyčejný černý HT a ještě navic železný - to bych moh mít za desetinu tý ceny. A daleko hezčí, barevný, i s vodrazkama. Jenže já chci umřít aspoň jako snob, když už nic jinýho. :')

                  [ Zpět ]
                  Datum: 16.11.2005
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                         

                    Vobyčejnej železnej rezatej hardtejl, osazenej prachsprostým ikstéčkem vod šimána s karbonovou sedlofkou a Žofkou na štangli.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 16.11.2005
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Kominík)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                           

                      A to ještě když jsem je votravoval, jak často mam chodit, aby mi to namazali a poštelovali, tak prej nikdy. Prej se na tom nic mazat ani štelovat nedá, to prej je tak, jak to je. Asi jako kdybych si koupil vidle. Ale snobský. :')

                      [ Zpět ]
                      Datum: 16.11.2005
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                           

                      Uz jsem nasla dobre jmeno pro sve kolo.. musis mi Jouiku prozradit jak jsi tam ten napis dostal :)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 17.11.2005
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (wewerka)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                             

                        Mě to nechali udělat rovnou v tom Sfinxu: www.sfinxbic.cz
                        Tak by to snad nechali udělat na jakýkoli kolo, kdyžtak se jim dá napsat. Nebo se tam někdy zeptám, a taky co to stojí. Je to jen taková samolepka, ta se na rám přilípne. Ale někdy se to dává pod vrchní lak, tak nevím. Já tam žádnej vrchní lak nemam, chtěl jsem to matný. :')

                        Taky u Štěrby. Ale vypadá to, že to dělaj jen s lakovánim rámu: www.sterba-kola.cz/sterba/clanky/samolepky/samolepky.php

                        [ Zpět ]
                        Datum: 17.11.2005
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                     

                Joemu k jeho příspěvku z 21.54 hod.:

                tak jsem si tento článek přečetla a asi tě zklamu, moc mě to nenadchlo. Rozhodně se čtenářem stránek D-FENSe nestanu. Ale všimla jsem si, že tento web navštívilo jen dnes přes 4 tisíce čtenářů, což mi vyrazilo dech. Lidi se skutečně baví už jen na internetu a jak je vidno, hodí se asi všechno. Škoda. :-((

                [ Zpět ]
                Datum: 16.11.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                   

              Když tady Morcak hned v úvodu vytáhne zabijáckou kolejnici, co má na předku auta, tak proč bych nepřidal odkaz na článek, kde se tyhle kolejnice znevažují? To mi tedy pověz.

              [ Zpět ]
              Datum: 16.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Petrolin)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                     

                Rozhodně jsem Petroline nevznesla nikde hlas proti tomu, že jsi odkázal na tento článek. Jen jsem si dovolila nesouhlasit s tím, jak tento článek hodnotil Láďa N. Takže tvoje obrana skutečně není potřebná. Klid kamaráde. Tvoje pumprdentní Švestka. :-))))))

                [ Zpět ]
                Datum: 16.11.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

               

          Jinak než s nadhledem to nejde. Dokonce bych řekl, že skuteční ofrouďáci se taky zasmějí.

          Joe: co je to "%20" v tom odkazu?

          [ Zpět ]
          Datum: 16.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Petrolin)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                 

            Já nevím.? Ale s tím %20 mi to nešlo. :')

            [ Zpět ]
            Datum: 16.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                 

            Teď jsem z toho zmaten. Podle mě tam máš "%20" ty a svůj odkaz (ten tvuj, ale opravenej) vidím bez toho "%20". Vidíme oba to samý? Třeba se to nějak samo upravuje. :')

            [ Zpět ]
            Datum: 16.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                   

              Mě to jde s oběma. Říkal jsem si, že jsi asi odborně vyřízl nějakou problémovou část...

              [ Zpět ]
              Datum: 16.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Petrolin)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                   

              %20 je mezera

              [ Zpět ]
              Datum: 17.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (wewerka)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                     

                Pozdě...;-)

                [ Zpět ]
                Datum: 17.11.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                 

            %20 je v jiném kódování znak "mezera"... Občas se to tam dostane při kopírování odkazu...
            Předpokládám, že jsi to kopíroval někde z textu, kde nebylo uvedeno i to HTTP://... Pak sis označil, tu adresu, ale vybral se Ti i jeden znak předtím, mezera, a tak to vzniklo... Do adresního řádku jsi napsal HTTP:// a k tomu přilepil ten zkopírovaný odkaz.

            OT: To HTTP:// se už do adresy ručně psát nemusí, Inet. prohlížeče to vezmou i bez toho...;-)

            [ Zpět ]
            Datum: 16.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                   

              Vzal jsem to úplně celý jak to leželo a běželo (včetně toho http://). Ale dostal jsem se tam přes vyhledávač, možná to takhle mají zavedeno u Googlů.

              [ Zpět ]
              Datum: 16.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Petrolin)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                     

                Tak pak nevím... Asi nějaký informační šum...;-)))

                [ Zpět ]
                Datum: 16.11.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                       

                  To nevadí. Já kdyžtak zase nějakou tu "problematickou část odborně vyříznu". Dosud jsem o tomto svém talentu neměl ani tušení. :')

                  [ Zpět ]
                  Datum: 16.11.2005
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

               

          Omlouvám se Švestko, že jsem se nadchl pro tento článek psaný s viditelnou nadsázkou, kam jistě patří i nějaká ta sprosťárna - na rozdíl od toho co se v posledních dnech objevilo zde. Ale je z toho poznat mou apatii k dvoutunovým monstrům na našich silnicích. Vždyť se dnes už u nás i místa kam zakazují vjíždět do přírody i cyklistům (i když v přírodních percích a rezervacích je to opodstatněné). Tak naco u nás off-roady - nejsme Amerika. Ale jonak máš pravdu nezáleží na autě ale na řidiči.

          [ Zpět ]
          Datum: 18.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Láďa N.)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

           

      nevim esly majitel zigula s oznacem vaz 2101 1200ccm muze bejt of rout ???

      [ Zpět ]
      Datum: 16.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

             

        To sou ty nezarputilejší ofrouti. Zamaskovaný. :')

        [ Zpět ]
        Datum: 16.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

               

          sem pravej proste pravej menedrz, takze nezavidte a nepomlouvejte, na me proste nemate, sem nejlepsi, teda krome Vlada, ten ma mozna lepsi karu nez ja

          [ Zpět ]
          Datum: 16.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                 

            Vlad má všechno lepší, dražší, výkonější, větší, delší než ty. Aspoň to tak vypadá.

            [ Zpět ]
            Datum: 16.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Kominík)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

                   

              ok, takze sem teda malej menedzr, ale menedzr sem doufam porad ?

              [ Zpět ]
              Datum: 16.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

         

    Já ho s nadhledem beru, ale souhlasim s tim, že rám na těchto autech je většinou úplně zbytečnej výraz agresivity. Jasně, někdy to asi má uplatnění, pokud má někdo třeba les, farmu, nebo pro záchranáře, horskou službu - beru, ale na autech navoněnejch slečinek, pánů "chtělbychbýttakymanageralenemámnato" a dalších střelců to prostě neberu. Jak jinak to mám chápat než jako: a) drtička na chodce, b) mlejnek na cyklisty c) ať všichni viděj jak sem drsnej a uhnou z cesty.
    Fuj to sem se zase vytočil.

    [ Zpět ]
    Datum: 16.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Le Zakarr)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

           

      neprijemne ked stretam cyklistu ktory pouziva na osvetlenie dynamo,hlavne na uzkej ceste,ked v dialke je este vidiet svetlo,cize je osvetleny,ako sa ku nemu priblizujem autom on spomaluje,cize mu zhasina svetlo resp. nie je ho tak dobre vidiet,dobre je ked uplne zastavy tak svetlo zhasne a objavy sa az pred autom.......,na uzkej ceste nic prijemne,

      [ Zpět ]
      Datum: 16.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (trac)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

           

      po mejch vsech dosavadnich zkusenostech na silnici, a to jezdim podle pravidel, nejezdim vic jak 90 mimo mesto, po dalnici nikdy nejedu vic jak 130, v obci vyhradne 50 a dodrzuju znacky, snazim se predvidat apod,,,, /asi sem vyjimka/

      sem se proste rozhodl ze si taky poridim poradny dvoutunovy auto s kolejnici vepredu a vzadu, a protoze jezdim slusne, nikoho neohrozuje, naopak jsem ohrozovan sam a nekolikrat jsem byl nabouran a to nikdy ne vlastni vinou a nastesti to byly jen tukance a drobnejsi zalezitosti, ale uz toho mam dost

      takze at si pak do me nekdo zkusi najet, nebo za mnou nedobrzdit, nebo mi nedat prednost, kolejnice mu s auta udelaji surovinu pro vysokou pec

      [ Zpět ]
      Datum: 16.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

             

        Tak kde je ta tvoje adresa svalnata hubo , ja z tebe ty srabe chci udelat surovinu do psich konzerv !

        [ Zpět ]
        Datum: 17.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

             

        Hm, já někdy jezdím tankem. Rád Tě potkám. :-)))

        [ Zpět ]
        Datum: 17.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (bejbís)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

               

          Ja myslim ze takova kratka zelezna stangle z draty do betonu prez kotrbu hezky mezi osli usi vam dvema by bohate stacila .......

          [ Zpět ]
          Datum: 19.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Maji cyklisté vůbec právo na život ?

         

    Tak jsem teď v sobotu při nočním dojezdu z výletu na tohle tvé téma intenzivně myslela.
    Sice jsme všichni jeli osvětleni ze předu i ze zadu a měli jsme spoustu reflexníxh pásek, nicméně byl to hnus a auta mi vůbec nedělala dobře.
    Musím konstatovat, že když jsme nebyli na silnici s velkým provozem, tak jsme se striktně drželi uprostřed silnice - podél bílé dělicí čáry se jelo nejlépe a byl tam nejmenší výskyt děr.
    Tak jsem pochopila, proč se ten tvůj "cyklistický sebevrah" držel uprostřed silnice.
    Ale skutečnost, že neuhnul - to zasluhovalo adekvátní trest.

    [ Zpět ]
    Datum: 21.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

445 cyklistů (5 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024