Zdarec vsichni,
mozna se vam bude zdat tento dotaz trapny, ale nemam defekty casto (klepy, klep na drevo, at mi to vydrzi), a proto mi po jednom pouziti lepidlo na duse vzdycky vyschne (vetsinou do dalsiho roku). Neznate nekdo nejake lepidlo, ktere rychle nevysycha?
p.s. za poslednich 6000km za posledni tri roky jsem nepichnul na horaci ani jednou - zazrak, ale uz potreti (kazdy rok jednou) se nam podarilo pichnout kolo od kocarku na deti :-)).
Rozhodne to neni trapna otazka , zkus Norco patching kit , je tam krome asi 8 nebo 10 fleku ruznych velikosti a mala plechova rasple na zdrsneni duse jestli ho v CZ biokeshop sezenes , tady stoji asi 2 dolary a v CZ to bude levnejsi , tou malickou tubou se neznepokuj , protoze lepidlem mazes jen dusi a flek ne ........ Lepidlo me v tube nevyschlo za 3 roky .....
Je to blbý Ti radit něco bez názvu, ale syn mi tohle lepení sebral.
Existuje taková 7 - 8 cm dlouhá, asi 3 cm široká a 1,5 cm vysoká krabička s lepením a tohle lepení nevyschlo ani po dvou letech po otevření.
Ta krabička má hodně kulaté rohy a je bílá s nazelenalým obrázkem.
Víc už opravdu prozradit nemůžu. :-)))
Koupil jsem jí na doporučení, když jsem chtěl v obchodě lepidlo, které nevysychá tak rychle jako to v té tubě.
Yarow Pro, Racing Puncture repair outfit od Yarroline...? Teď to mám zrovna na stole...
V něm je ale taky tuba... Uvidíme, jak to dlouho vydrží. Otevíral jsem to někdy na přelomu srpna a září, asi. Zatím nevyschla...
Mě vydržela dva roky po otevření. Pak mi jí sebral syn. :-))
Jak to delas, ze ti ztvrdne lepidlo? Ja picham tak casto, ze mi moc dlouho nevydrzi:-) Pro rejpaly...mluvim o lepidle a o dusi:-)
Ještě že jsi to včas upřesnil, to by zas bylo poznámek...;-)))
Jak to delas, ze ti ztvrdne? Ja picham tak casto, ze mi moc dlouho nevydrzi:-)
Sakra, ty dvojsmysly jsou uzasna vec...
To ano, ale konkrétně tady si na ně musíme dávat pozor...;-)
Nejdriv diky vsem za rady.
Pro Michala: pokud vynecham dvojsmysly, pak si vzdy koupim nejakou noname sadu, lepidlo po otevreni a pouziti dukladne zavru. Pak dlouho nemam defekt (aspon rok) a po teto dobe je lepidlo proste tuhe jako guma a nepouzitelne (vysledek: mam doma spoustu fleku bez lepidla) - nastesti s sebou vozim nahradni duši.
Já používám tu klasickou sadu od ferduse (říkám to správně?). Lepidýlko vydrží jednu sezónu - naštěstí lze za 10,- koupit náhradní.
Životnost lepidla jsem o trochu prodloužil tak, že tubu nenapichuju tím širokým bodcem v uzávěru, ale jen špendlíkem a ten tam po použití nechám zapíchnutý.
Presne tak...taky ho vozim. Vozil jsem i ty fofrnaplasti od Authora, ale to je neco na nervy...nedrzej. A ferda stoji par kacek, takze ho muzez kdykoli vymenit. Jinak radeji menim duse za nove...nejsou drahe a je to lepsi. Lepim jen v nouzi, kdyz doma duse neni, nebo nekde venku...
Já mám ty fofrflastry taky, ale od Park Tool a teda nemůžu říct ani slovo špatný. Lepěj dobře, držej dobře.
Tady se uz nesezenou ! It was one of the best patches available ......
Slyšel jsem, že časem povolí.
To Bejbís: No to se mi ani nezdá. Když sem prohazoval pláště, cca 1000km po defektu, tak vypadaly v pohodě. Byly jakoby spojený s tou duší a to i po okraji. ( teď nevim jak to prostě přesně popsat :-)), uplně do toho zažraný, že skoro nešlo poznat kde ta záplata je. (jsou bezbarvé). Zejtra budu měnit pláště tak to pořádně prohlídnu a napíšu jak ty Parktoolácký flastry vypadaj po 2500km.
Mě od nich prodavač zrazoval. Doufám, že nepříhlídnu Tvojí odpověd. Zajímá mě to, zvlášt když nemusím mít starost o lepidlo. :-))
souhlas, taky se lip citim na novych dusich, nez na tech lepenych. Zvlast kdyz jedu dolu z kopecku :-))
Je fakt, že první píchanec opravuju novou duší a píchlou vyhazuju. Teprv ten druhý, když už nemám duši s sebou, lepím.
Takhle jsme to dělali s lepidlem a benzínem v ampulích. A fungovalo to.
Dobre lepeny flastr dobrym lepidlem nepovoli . Zalezi kdo to patchkit vyrobil . Proc kupovat patching kit za $ 1.70 kdyz ten nejlepsi dostanu za $ 2.75 a jma o dva fleky vic . Co je spatnyho s dobre nalepenym flastrem na dusi , me utikala ze ty roky co tady jezdim jen jedna flastrovana duse protoze jsem pospichal a nepockal az lepidlo na dusi uplne uschne , nakonec tu maji dobry lepidla . Prodavaji tu duse puncture resistant , teda pichnes taky ale ne tak casto a jsou pomerne tezky , to radeji investovat do qualitnich plastu s Kevlar belt .
Tak já už delší dobu úspěšně používám lepidlo Vulkan za pár kaček. Pokud dostatečně zdrsním smirkem duši a nechám asi 2 min. nanesenou vrstvu "zavadnout", tak mám za cca 4 min. defekt opraven (co se týče lepení) a jěště se mi nestalo, že by flek někdy povolil.
Ja furt tvrdim ze z dobre zaflastrovanou dusi neni nic spatnyho . Ale vyplati se se sebou vozit jednu dusi flastrovanou nebo novou extra , nekdy se nechce lepit kdyz je mizerny pocasi a tak jen prehodis a jedes dal .
Mrkni na tohle http://www.bezdefektu.unas.cz/kola.htm treba tito problem s lepidlem vyresi.
To Bejbís: tak jsem prohodil pláště (no to byl zase zážitek, šlo to teda hodně blbě) a okouknul jsem tu záplatu. A částečně jsi měl pravdu, je po obvodě opavdu mírně odlepená (fakt nepatrně, nic moc hroznýho), zkoušel jsem za to vzít a odtrhnout to a nešlo to. Takže můj závěr na samolepící záplaty Park Tool po cca 2500km: vhodné na rychlé a kvalitní zalepení defektu za ztížených podmínek (déšť, tma apod.) pro toho, kdo například z prostorových důvodů nemůže nebo nechce vozit náhradní duši. Časem, respektive najetím dalších km se však lepivost záplaty snižuje a tipuju, že tak po 5000km by už mohla být zralá na přelepení. Krabička 2,5x2,5x0,5cm na nouzové lepení naprosto vyhovující.
Já to vidím jako s propisovačkou: píšeš - vypíšeš, nepíšeš - vyschne. Zatím mi jakýkoli tuzemský lepidla vyschly, vozím rezervní duši. Ale lepení taky, není problém si ho občas pořídit.