Mam maxe a prej sem jedinej komu se zadrhavaj klouby rizeni...mate s tim nekdo zkusenosti? Ales Zemanek rika at to vycistim WD a pak namazu necim tuhym, ale moc tomu neverim, vecer to du zkusit...Zadrhavaji se oba, jak vepredu tak vzadu a to zpusobem asi jako by kazdou pulvterinu primrznul a ja ho musel utrhnout od ledu...(doufam ze popis bude pro predstavive srozumitelnej...) tzn ze zataceni funguje plynule, ale v kloubech je cejtit zadrhavani a slyset poupani...
Tak s tím jsem se nikdy nesetkal. Je to určitě v kloubech? Já se nedávno divil, proč mi řízení jde z rovné polohy vychýlit ztuha a povolí jakmile natočení vidle překoná asi 30°. Ukázalo se, že nádobu na stlačený vzduch pro klaxon mám moc vpředu a profil předního blatníku author, uprostřed prohnutého dovnitř, vytváří právě tuhle charakteristiku.
Pokud je to v kloubech, tak bych ti poradil totéž co Aleš, nic jiného mě nenapadá.
Taky s tím nemám problém. Nevím. CO napadá mě, je, že by ty plochy, které k sobě dosedají a třou se o sebe, mohly být díky chybě při výrobě ne uplně hladký, pak by se to teoreticky mohlo chovat, tak jak popisuješ. COž můžeš zbrousit, ale může to být tak málo, že to okem neuvidíš a hlavně šmirglem naděláš víc škody než užitku. Jedině nějakou brusnou pastu. A pak samozřejmě namazat vazelínou, tím se případné mikronerovnosti taky "zacelí". Ale vzhledem k namáhanosti spoje bych tam nedal nějakou "co garáž dá", ale opravdu speciál k tomu určenou. My máme v práci speciál na čepy , které jsou vystaveny povětrnostním vlivům a často namáhány. A je to sakra rozdíl ve vlastnostech a době kterou to vydrží mazat.
Pokud jsou z plastu tak jsi je treba mohl pretahnout - trochu rozmacknout tu kouli.Jen takovej napad...
jo to me taky napadlo, ale kdyz oni vrzou jen po chilce stani, kdyz ujedu 200m tak to prestane a zbytek cesty je to v pohode...takze tim by to bejt nemelo...Spis si mysilm jestli tam nemam nejakej bordel co to jakoby zalepi...
No bordel ktery to pochvilce zalepi si dost dobre nedokazu predstavit,spis bych to videl ze kdyz se to nejakou dobu nehybe,vytlaci se z kloubu mazivo a sedne si to nasucho.Kdyz se s tim nejakou dobu hybe,zase se tam to mazivo nataha zpatky.
Mozna jenom nepochopeni popisu: Neni to naopak uvolnene tak, ze je mezi tahlem a kulickou vule? Mne se stava velice casto, ze se to postupne vysroubovava a vzdy na semaforu ci pauze to musim imbusakem dotahnout. Kdyz to prezenu, nejde s tim zas hnout.
No bohuzel to spis vypada ze to sedi naprosto perfektne....Uz sem to poslal vyrobci a de to pres reklamaci...posilaj mi novej...VIVA LA AZUB
Tohle se mě začlo stávat když jsem to několikrád odšrouboval a našrouboval kvůli dávání na auto. Ještě jsem něměl ta řídítka sklopná kolem podélné osy na bok. Pomůže kapka vteřiňáku nebo i nějaké barvy na závit šroubku, hned dotáhnout a nechat tak. Zalepí se to, ale ne dost na to, aby to nešlo rozmotovat až bude třeba.