reklama

Platite pokuty ?

V patek jsem si to slapal v bicycle path ktery je oddeleny od automobilovych pruhu a jsem jel rychle . Dojizdim klasickou krizovatku a asi 2 metry pred ni jsem chytil oranzovou a tak jsem se ani nesnazil zastavit , jen jsem jeste pridal abych ji projel na oranzovou ..... samozrejme ze jsem musel prejet 2 cyclopruhy pro cyclisty a 4 pruhy pro auta a tak vyjezd z krizovatky uz byl na cervenou . Chytil me policajt , obtezoval se jet za mnou v aute a dal me 50 $ pokutu , policajt mel sikmy oci a ja nemoh tomu blbovi vysvetlit ze v tom fofru bych zastavil kolo az v prostred krizovatky ....... , tak nevim mam se jit hadat na traffic court nebo pokutu zaplatit ? Jakou mam sanci ten treffic court vyhrat kdyz nemam svedka ? Uz jsem si udelal k traffic soudu datum .

[ Zpět ]
Datum: 14.11.2005
Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
  • Re: Platite pokuty ?

         

    Ahoj. Koukam, ze nejsi z cech (muzu jen dotaz, odkud jsi), ale policajti jsou tam stejni blbci jako u nas. Me uz 2x zastavili a remcali, ze nemam helmu, svetla odrazky na kole:-) No, kluci asi neznaji presne novej zakon o cyklistech, ale to jim nevysvetlis...nechtej to vysvetlit, tak radeji drzim zobak a posloucham jejich chytre rady o bezpecnosti. Misto aby resili dulezitejsi veci, tak se vozej na takovejhle hloupostech. Jo a kamose zastavili za to, ze prekrocil rychlost v obci, kde byla tricitka...no...k zasmani.
    K tvemu problemu...asi jim to nevysvetlis, ze bys stejne zastavil az buh vi kde...ale na druhou stranu jde o princip a o zbytecne vyhozene penize...takze to zkus. Ale jestli jsou to stejni tupci jako v cechach, tak je to asi marne:-)
    Have nice day and good luck!

    [ Zpět ]
    Datum: 14.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Michal)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Platite pokuty ?

           

      Ta třicítka není zas tak k zasmání. Kolo má delší brzdnou dráhu než auto. Buďme rádi, že se to dosud nikdo nepokusil řešit, to by tam pro kola pak bylo třeba 15 km/h.

      [ Zpět ]
      Datum: 14.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Platite pokuty ?

             

        No jasny...ale nemeli by resit dulezitejsi veci?:-)

        [ Zpět ]
        Datum: 14.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Michal)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Platite pokuty ?

               

          Já nevim, jak maj ty svý akce plánovaný. Ale kdyby se jim podařilo ty nejotřesnější cyklisty trochu umravnit (třeba ty neosvětlený v noci), tak by se nám jezdilo líp. Třeba i ty, kteří jedou k vjezdu z vedlejší čtyřicítkou a pak se divěj, že to neubrzdili. Tohle všechno pověst cyklistů kazí, a může to vést k názoru, že cyklisti vlastně na silnici nemaj co dělat. (Mé oblíbené téma. :')))

          [ Zpět ]
          Datum: 14.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Platite pokuty ?

                 

            Aj aj...asi jsem narazil:-)
            Ne, souhlasim....Neosvetlenej cyklista je previt a obcas se nekdo na silnicich na kole chova fakt hrozne...ale kdyz nekdo jede po rovine, pres vesnici, kde je celkem klid a je rad, ze to konecne trosku jede a on ho zastavi policajt a prudi, ze jede rychle a ze mu muze dat pokutu a podobne...pripada mi to zbytecne, kdyz jinde jsou vetsi problemy, ktere by mela policie resit....treba, kdyz automobiliste ohrozujou cyklisty...Sam jsem dostal blumou mezi oci, ktera vyletela z jednoho okynka...:-( Nic prijemneho

            [ Zpět ]
            Datum: 14.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Michal)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Platite pokuty ?

                   

              Nojo, v takovýhle situaci je to asi přehnaný. Blůmu bohužel policajti nevyřešej. Je to neštěstí, když někteří řidiči ke svému chování přistupují pouze z pohledu, zda je při tom někdo může chytit. Oni sami policajti vůbec toho moc nevyřešej. Zvlášť, když je někomu taková pokuta jen k smíchu.

              [ Zpět ]
              Datum: 14.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Platite pokuty ?

                     

                Jo, mas pravdu.
                A blumu nikdo nevyresi...to je spis o lidech, ze si to vubec dovolej...a podobnych zazitku z vypraveni znam celkem dost...Proto jsem taky prestal jezdit na silnicce a presel na horske...ale i tam se dejou veci:-(

                [ Zpět ]
                Datum: 14.11.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Michal)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Platite pokuty ?

                 

            For Joe , treba v noci nejezdi , proc chces soudit a odsuzovat kdyz nevis o tom nic , na kole podle dopravnich predpisu CZ musi byt kolo osvetleny jen v noci ..... Ja se pamatuju jako kluk , to me bylo asi 12 ze v zime v CZ na me nastoupil prislusnik verejny bezpecnosti , ze nemam na kole ((ktery jsem dostal pod stromecek a na kterym jsem v metrovym snehu nejel a tak jsem ho vedl po vyhazenym chodniku )) odrazku a svetlo tak ze se lidi zastavovali a ptali se prislusnika VB jestli mu maj zavolat pohotovost ktera by ho odvezla na psychiatrii . Nebyl nahodou tvuj tata nebo mama u VB ? Ja jen , ze mas podobnou mozkovnici jako ten pan od esenbe za komancu .....

            [ Zpět ]
            Datum: 16.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Platite pokuty ?

             

        Záleží na tom jaký kolo. Samozřejmě babička, která jede na svý ukrajině asi moc krátkou brzdnou dráhu mít nebude. Ale většina kol(nepočítám ty supermarketové) mají brzdnou dráhu daleko menší než auto. Dnes sem to zkoušel-z 30km/h sem zabrzdil cca na 4metrech....

        [ Zpět ]
        Datum: 14.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Kelib ([email protected]))
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Platite pokuty ?

               

          Tak to je pravda...
          Také se mi jednou podařilo zastavit "na fleku" (a zachránit si život), když mi zpoza rohu vyjelo auto.
          Ale to jsem stoupala do kopce (takže rychlost pod 10 km/hod.) a v tu chvíli jsem byla vděčna svému drahému muži, že mi vnutil kotoučovky. Se špalkama bych to nedokázala...

          [ Zpět ]
          Datum: 14.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Platite pokuty ?

                 

            S dobrejma dokazala....dokazala. Nezalezi jen na brzdach, ale na plasti, pruzeni...brzdy muzou byt sebelepsi, ale kdyz je plast na prd....Je to stejne jako u auta....

            [ Zpět ]
            Datum: 14.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Michal)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Platite pokuty ?

               

          Pak možná ovládáš nějaký důmyslný způsob brždění smykem se současným zatočením, to možné asi je. Zastavíš-li ze 30 km/h na 4 metrech, je to stejné, jako bržděním udržovat stálou rychlost z kopce se sklonem 41,5° čili s klesáním 88,5% (pokud bys brzdil dokonale plynule s konstantním zrychlením -8,68 m/s2, což se stejně nedá). To je slušnej kopec, co. I docela příkrý schody budou mít klesání tak sotva 50%. Takže přepadnutí přes řidítka lze považovat za velmi pravděpodobné, pokud se při tom samozřejmě nějak nenatočíš. V tom je ten rozdíl oproti brždění auta.

          Anebo to nebylo 30 km/h ani 4 metry. To se v kritické chvíli těžko měří. Rozhodně bych nikomu nedoporučoval jezdit v koloně aut těsně za autem. Tam se rozdíl v brzdné dráze pozná, i když někdy pozdě.

          (Jestli jsem se ve výpočtu zmýlil, tak mě prosím opravte. :')

          [ Zpět ]
          Datum: 14.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Platite pokuty ?

                 

            Ty voe...;-)))

            [ Zpět ]
            Datum: 14.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda....1. ;-))))
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Platite pokuty ?

                 

            Vysvětlil jsi to velice hezky a souhlasím s tebou.
            Ale jen pro představu fyziky neznalých . . . .
            Zastavit při 30 Km/h na 4 m je stejné,
            jako zastavit při 15,5 Km na 1 m během půl vteřiny. (Tahle rychlost už je nám bližší, že? A máme s ní zkušenosti. :-)))
            Mě to připomíná po domácku vyrobený katapult s použitím speciálně přilnavých pneumatik, snad ještě pomazaných lepidlem.
            Takhle se nechá zastavit jen smykem zadního kola s převedením přímočarého pohybu do otočného. To ale není normální brzdná dráha.

            [ Zpět ]
            Datum: 15.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (bejbís)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Platite pokuty ?

                   

              Bych to neubrzdi ani s magurama na tom mokrym fajnovym asfaltu a zastavil bych v krizovatce a nakej cinan by me sesrotoval , snad ti nemusim vysvetlovat jak tu jezdi ((80 % vsech nehod maj tady cinani a je jich tu 51 %) to je ze statistiky , to aby me nekdo jako Morcak s IQ opice baboon nenarknul z rasizmu .....

              [ Zpět ]
              Datum: 15.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Platite pokuty ?

                     

                Tady je jedno, jestli Magury nebo nemagury.
                Problém je v tom, že pláště nedokážou přenést tenhle brzdící moment na silnici.

                [ Zpět ]
                Datum: 15.11.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (bebís)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Platite pokuty ?

                       

                  Ja mam kolo v cajku a bych to neubrzdil na fleku ani s kotoucovyma , mel na nosici vzadu paniers a v nich tak 20 kilo . Problem byl ten zamindrakovany sikmooky policajt z komlexem z bilyho co ho zitra uvidim u soudu ( trafic court ) a tam si to vyrikame tak ze se z toho podela , ja uz mam taky o tom blbeckovi svoje informace , ten blb byl suspended pro rasovy motiv ......, se vsadim ze zadnou pokutu nebudu muset platit a jeste me zaplati policie vsechny vydani s tou pokutou spojeny !!! Ja uz ty zloutence zatopim a na to vem jed ! .

                  [ Zpět ]
                  Datum: 16.11.2005
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Platite pokuty ?

                         

                    uz se to vyjasnilo, viz nize

                    [ Zpět ]
                    Datum: 21.11.2005
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Platite pokuty ?

           

      Jenom takový dotaz:

      Jak mám vlastně zjistit jak rychle jedu, když tachometr do povinné výbavy kola nepatří ...? ;-)

      [ Zpět ]
      Datum: 14.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Platite pokuty ?

             

        Máš-li na pokutu, tak to zjišťovat nemusíš. Oni ti to za přiměřený peníz rádi změřej. :')))

        [ Zpět ]
        Datum: 14.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Platite pokuty ?

               

          Dobrej tip na kalibraci meho meridla na riditkach:-)

          [ Zpět ]
          Datum: 14.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Michal)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Platite pokuty ?

               

          Že by Policie provozovala novou službu občanům...? ;-)))

          Jinak tacháč samozřejmě na kole mám, ale spíš se na něj koukám až v okamžiku, kdy se pomalu začínám bát a pomalu šahám na brzdy...;-) To abych věděl, jestli se s přibývajícím věkem nezačínám bát už moc brzy...;-)

          [ Zpět ]
          Datum: 14.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda....1. ;-))))
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Platite pokuty ?

         

    On ti asi ten policajt nevěřil, že jsi oranžovou chytil dva metry před semaforem. Ani já ti to nevěřím. Nepleteš si náhodou oranžovou a červenou? Někteří řidiči se opravdu zdají být barvoslepí. :'(

    [ Zpět ]
    Datum: 14.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Platite pokuty ?

           

      Cemu ty veris me mrtafo nezajima .... Asi nemas cim premyslet ..... ze jo ? Jezdim dost dlouho na to abych vedel ze jsem do krizovatky vjel na oranzovou , na cervenou bych si to uz ve svym zajmu prez 4 pruhy pro auta a 2 pruhy pro cyclisty urcite nerisknul a to bude dostatecny argument i u traffic court ......

      [ Zpět ]
      Datum: 14.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Platite pokuty ?

         

    Kdybys měl na přilbě kameru, tak se nemusíš s policajtem hádat.

    [ Zpět ]
    Datum: 14.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (HonzaK)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Platite pokuty ?

         

    byla to tvoje chyba, protoze pred prechodem pres silnici musis podle vasich predpisu spomalit a jet obezretne, takze bez k soudu, ktem 50 babkam ti nasoli dalsich 500 za spravni rizeni

    [ Zpět ]
    Datum: 14.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Platite pokuty ?

           

      Tady v pravidlech silnicniho provozu stoji ze do krizovatky kdyz kvuli rychlosti nemuzes bezpecne zastavit pred semaforem muzes na oranzovy svetlo vjet , ale zase budes kecat svoje predsudky jako mamlas bez mozku bez toho aby jsi neco o zdejsih pravidlech silnicniho provozu vedel .

      [ Zpět ]
      Datum: 14.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Krakonos CDN)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Platite pokuty ?

             

        30 kilometru v hodine a tesne pred prechodem a ze by nestihl projet, no to se mi nezda, jen jestli Vlad umi dobre odhadovat vzdalenost. Ono to spis bylo 15, nebo 20 metru...

        [ Zpět ]
        Datum: 15.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Platite pokuty ?

           

      Vzdyt sakra od toho tam ta oranzova je ne...neubrzdis, tak muzes jet....

      [ Zpět ]
      Datum: 14.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Michal)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Platite pokuty ?

             

        Ja to taky pouziju u traffic court jako argument , on je v patek docela velky provoz v ty dobe , ta je vyznacena na pokutovum kuponu taky a ani nejblbejsi soudce neuveri ze bych do krizovatky vjel na cervenou , protoze bych zkoncil pod autem ......

        [ Zpět ]
        Datum: 14.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Platite pokuty ?

         

    Mám dojem, že tato diskuze tak jak byla založená je o ho.ně. Abych byl stylový, tedy shit. Nemá tady cenu řešit, jestli je někdo barvoslepý nebo ne. Řešte tu konstruktivnější věci. A né to, jak noložit s padesáti doláčema.

    [ Zpět ]
    Datum: 14.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Marco)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Platite pokuty ?

           

      Tady jde o princip a nektery prestupky cyclistu by se meli i v CZ resit podobne , to aby jste se nestavali obeti svevolnych policistu .....

      [ Zpět ]
      Datum: 14.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Platite pokuty ?

         

    Když nemáš svědka, tak si nějakýho obstarej, tady je to běžná praxe.

    [ Zpět ]
    Datum: 15.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (abernathy)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Platite pokuty ?

           

      Ja tyhle veci nedelam , bych se citil min nez tem blbecek v uniforme a asi vyhraju to i tak , takovy vemeno jako byl ten sikmovokej polda by jsi asi nenasel ani v CZ , jeho dulezitost n a kterou si hral ho ukrizuje na court sama , jsem si udelal cestou do prace fotky ty krizovatky a zmeril jsem interval zlutyho svetla ktery bylo 5 vterin ........ Mam to ve stredu rano a uvidim , me vo 50 pitomejch $$ nejde , jen me jde vo princip , kdyz by nejezdili auta okolo tak bych mu ji napalil takovou na celist ze by este dnes mel z toho otres mozku .......

      [ Zpět ]
      Datum: 15.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Platite pokuty ?

             

        Tak až budeš tudy projíždět, radši ber preventivně něco pro uklidnění, protože jinak bys do tý dunajský delty nemusel vůbec dojet. Zdejší policajti jsou na násilníky dost hákliví a taky nosej pistolky.

        [ Zpět ]
        Datum: 15.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (abernathy)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Platite pokuty ?

               

          Nemuze byt na svete blbejsi policajt nez tenhle zlutasek co si lecil rasovy komplexy nedomrlyho cinana ( tenhle cucak mel tak 26 a to me ver . Ja jsem klidas , ale tohle bylo trochu moc .

          [ Zpět ]
          Datum: 15.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Platite pokuty ?

             

        Dva metry před křižovatkou jsi chytil oranžovou a přidal. Řekněme na 30 km/h? Tak to jsi v tom zbytku z pěti sekund ujel ještě 40 m a pořád svítila oranžová. 40 m je hodně, to může bejt i deset aut za sebou.

        Byly to opravdu dva metry? Nebylo to deset? Nebo třeba třicet? .. Hlavně že seš rasově čistej a kdybys někoho přejel, tak ho navíc zmlátíš. Tak proč by ses obtěžoval na křižovatce světlama, že. :'(

        [ Zpět ]
        Datum: 15.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Platite pokuty ?

               

          Ty jsi u toho byl a tu krizovatku videl ? Ze si tak prskas na blomby .

          [ Zpět ]
          Datum: 15.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Platite pokuty ?

               

          Jeste jednou , ja taky netvrdim ze jsem byl v krizovatce kdyz byla cervena , to tvrdi polda a ja na semafor ktery mam za zadama nevidim protoze 3 pruhy , 2 pro auta a jeden 1 pro cyclisty v southbouth a eastbouth smerech jsou oddeleny sirokym zelenym pasem a tu co jsem prejel vypada podobne a ta ma na sirku i s tim zelenym pasem mezi stop lines na Cambie sirsi zeleny pas , mozna ze to bude od stop line do stop line 60 metru , na city hall jsem si zjistil ze na tu krizovatku bylo par stiznosti kvuli kratkymu intervalu svetla tak uvidim zitra jak to vsechno dopadne , Ja vim ze by jste me tu pokutu protoze mate tu klasickou ceskou mentalitu prali , ze jo .......

          [ Zpět ]
          Datum: 15.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Platite pokuty ?

             

        Hele Vlade, to uz sme dva kterym chces rozbit cifernik za posledni dva dny, s timhle pristupem nemas sanci prezit do dalsiho mesice.

        Jen jestli nejsi nahodou jen takovy internetovy nasilnik, drsny internetovy hoch...

        [ Zpět ]
        Datum: 15.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Platite pokuty ?

               

          Tak jsem to teď pročetla, škoda času. Prosím, dejte příště vědět, že téma je tak nanicovaté, že je zbytečné to otevírat, jo? Děkuji.

          [ Zpět ]
          Datum: 15.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Platite pokuty ?

                 

            Tobe vadi ze jsem te pojmenoval pulena .... , a nejses ?

            [ Zpět ]
            Datum: 15.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Platite pokuty ?

               

          Muzeme to zkusit Morcaku , prece pojedes vo ty akci prez CZ ?

          [ Zpět ]
          Datum: 15.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Platite pokuty ?

                 

            oooo, ty jeden násilníku, ty jeden rasisto, už se klepu jako sulc....

            [ Zpět ]
            Datum: 15.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Platite pokuty ?

                   

              Jak si se prorek , co ? Ja vedel ze ses cheap a ted me to je uz jasny , ty musis ty tvy zbytecnosti na kolo nakupovat u Vietkong na blesaku , ale proto presvedceni zadny disputat , snad se potkame Morcak driv nez ti z jejich prdeli budou couhat jen ty tvy boty .......

              [ Zpět ]
              Datum: 15.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Platite pokuty ?

                     

                Za časů Veselýho se prej cyklisti za jízdy třískali pumpičkama, to musela bejt prča. Ale začni s tím, Vlade, až budou výletníci potřebovat nějaký povyražení, aby bylo publikum. Jistě bude uznale pokyvovat hlavami.

                [ Zpět ]
                Datum: 15.11.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (abernathy)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Platite pokuty ?

                       

                  Ja radsi mezi ctyrma ocima , ale tak ze z dotycnyho spadne posledni chlup . Zakony jsou vachrlaty a bitka kdyz se na ni dohodnes je povolena , dokonce i v CZ a nikdo i kdyz ho pekne spraskas ti nemuze dokazat napadeni i kdyz by to byl plicajt , vime ......

                  [ Zpět ]
                  Datum: 16.11.2005
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Platite pokuty ?

                       

                  Pripsal jsem na diskuzi Compact drive a zajimavy bicycle , vis neco o tom .... to je v Europe nova moda dvojity tac a deset pastorku ? Ale prevody kdyz jsem se na to podival jsou OK i na treka . No nic , tukni .

                  [ Zpět ]
                  Datum: 16.11.2005
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Platite pokuty ?

         

    už jsem neviděl dlouho blbějšíí dotaz na tomhle webu. I když Vlad zaperlí tak obden, někdy to stihne i několikrát za odpoledne. Jen trochu inteligentní cyklista by se pozeptal na kanadském webu lidiček obeznámených s místními poměry. Holt hloupost povznáší, ale obávám se, že do konce života zůstane ne na čtyřech, ale na prdeli.

    [ Zpět ]
    Datum: 15.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad-2)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Platite pokuty ?

           

      A Vlad-2 nám píše odkud? Taky z Kanady nebo z nějakého exotičtějšího místa?

      [ Zpět ]
      Datum: 15.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Kominík)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Platite pokuty ?

           

      Proc si to uzz davno neudelal -2 je me zahadou ............

      [ Zpět ]
      Datum: 15.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Platite pokuty ?

         

    Pro ty nemyslici pitomce co si mysleli ze soud prohraju a zaplatim pokutu + soudni rizeni . Moje liceni zacalo az skoro ve 2PM protoze soud mel zpozdeni , K soudu se dostavil polda a zamestnanec mesta ktery ma na starosti udrzbu a kontrolu mestskych semaforu , protoze jsem mu dorucil Subpoena to Witness a tak se musel dostavit . Soudci jsem prednesl svoji stiznost kde jsem rekl co a jak , potom jsem dal par otazek zamestnanci city ktery rekl ze zluty svetla na krizovatce kde jsem dostal pokutu jsou asi 4 vterinovy interval a policajta jsem se zeptal jen na dopravni predpisy , samozrejme ze se znazil dokazat ze jsem mel dost casu zastavit , moje posledni otazka poldovi proc byl v lete suspended with no pay a prehral jsem mu zvukovy zaznam z myho digitall recorder , odevzdal jsem fotky krizovatky a tim to bylo odbyty . Judge odesel , my museli na chodbu kde se cekalo na rozsudek . Asi za pul hodiny nas zavolali a rozsudek zni , for Vlad , DISMISS - the reason , napisu to cesky , Soudce tu krizovatku zna a souhlasi ze sirka silnice , vsech sesti pruhu i se zelenym pasem je siroka dost na to aby bicyclist krizovatku nestacil projet na zlutou ktera je kratka vychazi z toho co potvrdil zamestnanec co ma traffic signal na starosti . Also ze ma informace o stiznostech motoristu a ze uklada mestu aby si problem light signal vyresili co mozna v nejkradsi dobe . Policajtovi se dostalo napomenuti za harassment a pohruzky od soudce ze tentokrat by to uz nemusela byt suspention without pay protoze veri zvukovymu zaznamu ktery Vlad u soudu prehral . A dostanu uhrazeny cas $ 86.70 co jsem kvuli ty pokute stravil . Soudce byl ve vyborny zdilny nalade po zvukovym zaznamu a ty penize musim dostat do 14 dnu jestli se policajt neodvola .......... My v praci meli problem s vedenim protoze nas nutili pouzivat taky used parts pri servise letadla a tak jsme se na to vyzbrojili kdyz by nekde nejaky letadlo chtelo spadnout , jo sychr je sychr a kvuli idiotum sedet v base , to teda ne . Ted se to resi na unii . Ja pouzivam SONY IC digitall recorder ICD - B 25 top quality a protoze jsem ho mel u sebe nevypnuty tak tu konverzaci s poldem to natocilo ...... Tak ze panove budte blby dal a nechte si pro me za me srat vasima poldama v CZtreba na hlavu , jste na to prece zvykly jeste z komunismu , Tady v CDN ji jiny erar a ma bliz k democracii . Poroucim se .

    [ Zpět ]
    Datum: 17.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Platite pokuty ?

           

      Myslím, že zase lžeš. A celou historku sis vymyslel, stejně jako ostatní věci. Kolům nerozumíš, znáš je jen z výloh obchodů a internetu, to už tu vědí všichni. Tomu odpovídají všechny tvé nic neříkající "rady". Jde ti jen o to, abys mohl někde vykřikovat své sprosťárny a vulgarismy. Možná už jsi kvůli tomu ve skutečném životě dostal párkrát přes hubu, tak své zklamané a pokřivené sny ukájíš takhle anonymě. Jsi lhář a zbabělec.

      [ Zpět ]
      Datum: 17.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Platite pokuty ?

           

      Možná na mě budou někteří zlí za to, že na tebe nejsem taky zlý, ale jsem rád, že to dopadlo tak jak to dopadlo. Nikdy jsem v CDN nebyl, ale ti co ano mi vykládali podobné věci o fungování policie, soudů a pokut. Skoro by se člověku chtělo z toho svinstva tady zdrhnout, ale držím se naděje, že se dožiju lepšího (i když se někteří očividně snaží o opak, že Joe). Na druhou stranu by bylo nefér tvrdit něco jinýho než že já osobně mám s českou policií převážně dobré zkušenosti. Kromě menších otravností od té městské se vždy chovali slušně a snažili se pomoct. Takže buď mám extrémní štěstí, nebo to není tak hrozný jak někteří tvrdí. Určitě za to nemůžou, člověku víc uvízne v paměti ten blb co ho za každou cenu chctěl poškodit spíš než ten, který rychle a efektivně vyřešil odpovědnost za nehodu aby se to dostalo k pojišťovně ještě tentýž den.

      [ Zpět ]
      Datum: 17.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Platite pokuty ?

             

        Súhlasím s Tebou. Vlad asi pozerá veľa nesprávnych fimov. Figu vie o tom ako to u nás je, a v ČR tiež. Je pravda, že nie je pokuta ako pokuta. A je rozdiel kto ju dostane a za čo. Ak si o policajtoch myslí vo všeobecnosti, že sú vygumovaní tupci - ja mu to z hlavy vytĺkať nebudem, raz trafí a to dúfam, že áno, na takého ktorému to len naznačí a tak mu roztrepe tú jeho hubu, že sa z toho posere. A ver mi, že viem o čom hovorím. Áno sú policajti aj policajti. Niektrý Ti bude dohovárať, iný Ti dá rovno pokutu. Nech si Vlad uvedomí o kom sa vyjadruje a ako. Takto nech sa nediví, že ho majú za, no vyjadrím sa slušne - divného.
        Paľo

        [ Zpět ]
        Datum: 17.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Paľo ([email protected]))
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Platite pokuty ?

               

          Ty to budes peknej tipek , nejsou ty hnedy spoluobcani v CZ a SK ktery si pletou italsky nazev ROMA s necim jinym nahodou tvoji pibuzni ?

          [ Zpět ]
          Datum: 19.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Platite pokuty ?

             

        Pro Jirku , Ja se nekdy podivam na internet co se deje v CZ a muzu s tebou jen souhlasit . V CZ se to zacina lepsit a az okopiruji soudni praktiky z USA tak se mozna situace zlepsi ....., nejhorsi jsou v CZ zkorumpovany policajti , pomaly soudy atd ....... CZ potrebuje maly soudy a traffic courts jako tady aby se nemuselo stat u soudu ve frontach kvuli prkotine . Ja osobne bych tu pokutu i zaplatil , ale zvysili by me pojistku na auto a mel bych o dva body min a takhle muj ridicak zustal cisty . Jak jednou das tady policajtovi do ruky ridicak a to musis protoze musis prokazat svoji identificaci tak ti napari k pokute poits za prestupek zrovna tak jako by jsi jel v aute nebo na motorce a nikoho nezajima ze jsi jel na kole . A ja myslim ze to je spravny . Ale je jen na Vas se branit proti bezpravi a svevolnosti policajtu . Nakonec vy si v CZ tu korupci policajtu v CZ delate sami , 1000 korun i vic se dava v zkorumpovany policii za ryclou jizdu , ozralost a dalsi prestupky , A tady to je jiny a imbecilni Joe to nemuze pochopit . Proc ? Se ve srackach narodil , ve srackach zil , nic lepsiho nevidel a tak si s jeho kratkym rozumem mysli ze to je normalni ! Ja tvrdim ze neni . Tady se proti svevolnosti policajta na rozdil v CZ se muzes branit , v CZ by to byl asi proces na dlouhy lokte . Nakonec tady dostane pokutu i chodec ktery prebehne silnici kde nema . Nic , se opatruj , preju Ti hodne ujetych kilometru a hezky pocasi .

        [ Zpět ]
        Datum: 17.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Platite pokuty ?

             

        Ty chceš, Jirko, opravdu věřit tomu, že v Kanadě mají 60 m široké silnice? Běžná čtyřproudá silnice s cyklopruhy široká jako fotbalové hřiště? Pak tedy klidně věř i tomu ostatnímu, když se ti to líbí. Ale s troškou rozumu, prosím tě. :')))

        [ Zpět ]
        Datum: 17.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Platite pokuty ?

               

          Jen zeleny pas mezi jednim smerem (2 line pro auta a 1 pro kola , to samy v druhym smeru na Cambie St je 31 metru , aspon to rikal vcera u soudu city enginer co ma semafory na starosti ..... a podelej se . Ja vim ze jses to kreten s kterym pri tvym IQ si vytre (_!_) v CZ i cigan se vzdelanim z pomocny skoly .

          [ Zpět ]
          Datum: 18.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Platite pokuty ?

           

      Ja nelzu , to delaj jen zmrdi tobe podobny , ja vim ze mas vztek ze to tak dopadlo a ne jen ty . Doufam ze se na ten vylet prez CZ na kole dostavis i s Morcakem kdyz nejses zbabely !

      [ Zpět ]
      Datum: 17.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Vlad je občan CDN ! no to snad ani ne

             

        tak sem poslal odkaz jednomu člověkovi co bydlí v kanadě už přes 30 let a dal si s tím tady práci, přečetl si to a málem zemřel smíchy a potvrdil co už je dávno jasný, Vlad je mládežník, který všude možně sbírá po internetu a po obchodech znalosti o kolech a tady se to snaží nějak lepit do hromady a tahat lidi za nos.

        no uvidime jak to nas milacek davu vyvrati nebo potvrdi

        [ Zpět ]
        Datum: 19.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Morca)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Vlad je občan CDN ! no to snad ani ne

               

          Lzes a vymyslis si Morco . Ja jsem tady pred 2 mesici mluvil s jednim z biker z CZ ktery tu pracoval a ktery sem taky pise a muslim ze bydlel v Surrey , pamatuju , ze chtel koupit MTB Kona . A jsou tu lidi ktery o tom vi . Dokonce nekdo na me z CZ chtel i najit telefonni cislo na svyho znamyho z telefonniho seznamu .......

          [ Zpět ]
          Datum: 20.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Vlad je občan CDN ! no to snad ani ne

                 

            zase jen hloupě žvaníš

            [ Zpět ]
            Datum: 21.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Vlad je občan CDN ! no to snad ani ne

                   

              Ja nejsem ty Morcaku a to zvaneni ti pripocitam ........ nemysli si si ze te v CZ nenajdu .... mam enough information kde te mam hledat a tak se tes .....

              [ Zpět ]
              Datum: 21.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Vlad je občan CDN ! no to snad ani ne

                     

                jo jo, ja vim ze delas nejenom pri Siii aj ej, ale taky pro kaaa geee beee, ses proste dvoji agent, znam, te moc dobre, protoze te mam na vyplatni listine mu he he he

                [ Zpět ]
                Datum: 22.11.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Platite pokuty ?

         

    For Vlad - Hele když se tu do tebe všichni tak neprávem navážíme(myslím tím nás kretény, nuly, cikány a všechny ostatní co urážíš), tak nám to všem natři !!!
    Zajěď na kole vyfotit(nejlépe s objektivem, 60m je 60m) tu křižovatku , nech naskenovat to tvoje vítězné soudní rozhodnutí a pak to zveřejni na webu, nebo to pošli na [email protected] a já to zveřejním!!!!
    Až tohle uděláš, pak se ti já omlouvám, a věřím, že se přidaj i ostatní.
    Jinak zůstaneš pro všechny ZAKOMPLEXOVANYM ubožákem.

    Ahoj KOLIN

    p.s: už nyní se Vlade těším na horu tvých výmluv a urážek !!!

    [ Zpět ]
    Datum: 20.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Kolin)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Platite pokuty ?

           

      Co ja ti mam ty vemeno co dokazovat , ty musis dokazovat me a nebo se jen bukvicaku domnivat ....... snad sis nemyslel ze znovu pudu fotit tu krizovatku a nebo Ti budu ukazovat moje soukromy lejstra . Ty jsi spadnul na hlavicku a uz se z toho asi nedostanes ...... Este popremejslim ..... kdyz bych dostal Morcakovu adresu a jinak ne ........

      [ Zpět ]
      Datum: 20.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Platite pokuty ?

             

        Díky Vlade, hned po ránu jsi vylepšil náladu. Jseš opravdu kádr, takovej rovnej a férovej chlap!! Kdybych potřeboval nějakou radu, tak se na tebe s důvěrou obrátim!!

        Kolin

        [ Zpět ]
        Datum: 21.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Kolin)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Platite pokuty ?

               

          Ty to musis bejt ale Dement Bukvice .....

          [ Zpět ]
          Datum: 21.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Platite pokuty ?

             

        Já to celou dobu věděl Vlade že nekecáš. Škoda žes to jen nedokázal dřív. Musím se přidat ke Kolinovi, seš prostě férovej chlap, teda chlapeček, na chlapa seš moc mladej cucák.

        [ Zpět ]
        Datum: 21.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Platite pokuty ?

               

          Posli Morcaku na sebe adresu , nebo tu tvoji z nekterych lidi co sem pise budu muset v CZ az tam prijedu vymlatit .

          [ Zpět ]
          Datum: 21.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Platite pokuty ?

                 

            ty ses Vlade fakt kus idiota, jakyho sem uz dlouho nevidel,

            nejdriv vyhrozujes jak znasilnenej mukl v kriminale, potom vykrikujes jak vsechny zmlatis, potom nechces dat svuj email, protoze se zacinas bat, ze bysme ti nabancili a nakonec zacnes piskat at ti dam svoji adresu, no fakt, takovyho tajtrlika sem uz dlouho nevidel

            [ Zpět ]
            Datum: 22.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Platite pokuty ?

                   

              Se neboj , me tu tvoji adresu uz nekdo koho si taky urazel posle a ani nebudes vedet kdo , kdyz uz chces tu mou E mail , jeste ze si me to pripomel .

              [ Zpět ]
              Datum: 22.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Platite pokuty ?

                     

                hlasim se sam, za odmenu $ 1000 prijdu na smluvene misto, budes to mit levnejsi, usetris cely $ 4000

                [ Zpět ]
                Datum: 24.11.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

447 cyklistů (3 přihlášení)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024