Chtěl bych se zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s pevností latexových duší? Poté co jsem 6 let jezdil bez defektu, jsem na posledních dvou vyjížďkách píchnul na lehosilničce přední kolo. Protože mám přední náhon, samozřejmě se to blbě vyndavá. Latexové duše by snad měly být odolnější.
Tak jsem pohledal a latex asi nebude to pravé ořechové, ale zdá se, že řešením by mohl být termoplast TPE, alespoň podle toho co píšou i v recenzích.
Neznám, ale vypadá to docela zajímavě a asi by to mohlo i fungovat
http://www.youtube.com/watch?v=-29bEDFT9Xo&...
Co tam máš za rozměr?
Na silnici jsem měl nejlepší zkušenost s bezdušovýma galuskama (Tufo, ty co jsou určením tréninkové mají té gumy víc a vyztužené bočnice a jsou úplně neprůstřelné) s tmelem (dnes Tufo prevent nebo standard nebo co).
Pokud nechceš hned měnit na galusky, dělají snad ještě "plášťovky" (galuska, co se nasazuje na plášťový ráfek).
Několikrát jsem z toho vytahoval rýsováček nebo střepy. Jedna zadní mi vydržela neskutečně, snad 10.000km, měla už uprostřed vyjetou skoro centimetr širokou plochu.
Kdysi jsem zkoušel na MTB latexové Vittorie. Zvláštní,že byly fialové. V galdách za starých časů byly duše barvy přírodního latexu. Jednu jsem propíchnul po krátké jízdě. Uvědomil jsem si, že vlastně nevím, čím ji zalepit. Zbytek jiné latexové duše, který by se dal použít na záplatu jsem neměl. Závěr: latex byl opět nahrazen butylem . Divné bylo, že po nějaké době, kdy ležely v dílně, ztvrdly /ty latexové/! To jsem nechápal. Latexové duše taky drží špatně tlak. Joem doporučované Tufa jsou vynikající. Já tedy nepoužívám plášťovku , ale galusku Tufo Elite Ride mám na předním kole koloběžky , precizní výrobek a navíc český.
Parádní test
http://youtu.be/6EPiu16htqE