S Crystalite jezdí pokud vím BobBob
Technické rady ke Crystalite jsou tady:
http://visforvoltage.org/forums/electricrides...
Bohužel to je nad mé jazykové schopnosti a automatický překlad nestojí za nic. Veškéré informace o motoru crystalite črpám po těch kdo už jej mají.
OKi, když budu mít chvilku,
pokusím se udělat výcuc z toho podstatného, co se tam lze dočíst, tedy bude-li to stát za to.
Lidi mají spoustu zkušeností, jen tak nějak vázne komunikace - díky Václavovi se to třeba zlepší.
Tak v poslední době díky analystu jsem schopen ujet na svou 36V/18A baterii i 120Km. Dnes jsem konečněvyměnil obutí a tak to půjdu testnout.
Myslím že dojezd se rapidně zvětší i když dnes u nás dost fouká.
Já podle Analystu udělal 50 i s vozejkem. Ale to jsem vlastně vyjel jeden kopec od nás a pak už valil je po rovině nebo z kopce.
Dneska jsem z touže baterií jen nalehko (15 kg na nosici v bateriích) ujel jen 45 km (9,5Ah). Asi záleží na terénu, udělal jsem kolečko kolem Sázavy přes Ondřejov, tam je fest kopec a ať dělám co dělám kolem 10A do kopce přidávám a to pak žere.
V motoru už rezervy asi nemáme, jediná šance jak uvýši s tímhle motorem dojezd bude ještě více šlapat.
Ale jsem spokojenej, myslím že bezpečně ujedu na 2. baterie 80, bez Analysta jen 50. (s vozejkem).
Tedy obecná rada pro kolegy e-cyklisty - 3 tisícovky za Coclo Analysta jsou dobře investovaný prachy.
Tak jsem to našel:
http://www.greenroad.at/shop/LiMn-Panasonic...
Vybíjecí proud 30A, nabíjecí 15A - tedy rychlonabíjení
K tomu tenhle motor:
http://www.electorbikes.cz/products/motor...
a tahle jednotka:
http://www.electorbikes.cz/products/ridici...
a musí to lítat jako drak.
Ta panasonic má malou životnost do te bych nešel. Pokud ma baterie vybíjecí proud jen 30A je zbytečné valit prachy do řj. 45A. Optimum je
Samsung ICR18650-22P nebo Sony US18650VT, špička je A123 ANR26650 M1A ale cena a váha je veliká.
No je to jediná rj, co zvládá 72V.
Když máš dvojnásobné napětí, k stejnému výkonu budeš potřebovat nižší proud, a o to jde.
Ale možná máš pravdu, bude stačit ta 48V, tím se celej systém zlevní. Kouknu co kde o tom píší. Ono je to skoro všude nelegální, tak snad na takovejch mašinách lítají jen Amíci.
Ahoj e-kolaři, prosím o radu. Plánuju předělat moje krosové kolo na elektro. Budu chtít nejspíš motor Crystalyte do zadního ráfku. Nejsem si jistý jestli HS nebo HT. Jezdím v poměrně kopcovitém terénu (ne hory ale hodně malých kopečků, krátké rovinky). Chtěl bych jezdit v průměru kolem 35 km/h s tím že tomu pomůžu šlapáním co to pujde. Bude lepší HS?
Díky
Vlastním oba tyto motory ale ani jeden nesplní tvé požadavky. HS je sice rychlý ale do kopců není, leda že by jsi do kopce udržel rychlost ke 30km/h. Rychlost HS je 40km/h při 36V. HT je tahoun do kopce při rychlosti kolem 15km/h. Jeho max. rychlost je ale jen 27km/h.
Volba je zcela jistě jen na tobě.
OK díky, viděl bych to spíš na ten HS, doufám že většinu kopečků vyjedu rychle a dokážu si nějakou rychlost udržet. Hrozí že tomu při dlouhé pomalé jízdě do kopce nějak ublížím, nebo jde jen o to že prostě nebude dávat výkon? Další otázka: mám přehazovačku s 8 kolečkama, vejde se to tam?