Myslím si, že bychom mohli také ještě více strukturovat, abychom se vyznali a snadněji si mohli poradit.
S Magic Pie jezdím zatím já:
http://www.nakole.cz/diskuse/14663-e-kolo-s...
Přidám ještě link na Golden Motor Forum - možná to znáte, ale pro sichr
http://goldenmotor.com/SMF/index.php?board=15.0
S tímto motorem nemám zkušenosti, původně jsem zamýšlel i jeho koupi ovšem byl jsem zrazován.
Udajně na tom není dobře s řj. a teplotami. S crystalyte jsem zatím nadmíru spokojen.
Potvrzuji, řídící jednotka MagicPie se přehřívá, tedy při větší zátěži. Další problém (možná ho mám fakt jen já sám) je s Hall senzory. Prostě odchází, mě už 3x, což může být dáno přetížením, ale, odchází a basta. Pozitivum je, že to jede i bez nich, jen občas při rozjíždění zavibruje.
Na druhou stranu je ta celá sestava o třetinu levnější než podobná se stejným výkonem od Crystalite.
Asi bych také volil Crystalite, už třeba jen kvůli tomu, že to nemá ty Hally
Cim prichytavate ramena na vyneseni sily? Kovovymi montpaskami? Elektrikarskymi paskami na kabely?
Kovovýma objímkama, nic jiného mě nenapadlo. Je to namáhaný jen tahem, ale když se motor kousne, vytrhne se to taky.
Vyzkoušeno.
Místo roznášecího ramene by asi bylo lepší si udělat kovovou podložku přišroubovanou přímo do díry pro blatník, jestli jí ty vidlice mají a možná to ještě vytáhnout ramenem a to přiobjímkovat. Tohle univerzální řešení není úplně sichr.
Viděl jsem nějakýho Kanaďana na Trubce co si to udělal.
Hlavně nezapojuj rekuperaci, ta při sepnutí vždycky s kolem škubne, a to vše přišroubované povoluje. A před jízdou zkontroluj dotažení matic. Ono si to za čas zoxiduje, ale pro začátek utahovat a utahovat.
Lety přes řídítka jsou poněkud bolestivá sportovní disciplína.
Na tom kole neni motor trvala soucastka. Na nektere vylety jezdime bez. Oxidaci nepredpokladam.
Tak jistit a utahovat a furt a dokola.
A taky počádně obalit kabílky aby nedošlo k oškození Hallu, protože ty občasný vibrace jsou v předním kole násobně horší než vzadu.
V tom mám Bobův Crystalite velkou výhodu.
Hally znamenají jen problémy.
Ten motor z noelbike, co byl na predchozim kole, mel kabel taky vedeny venkem. Tohle mne velmi nemile prekvapilo.
Já tomu rozumím tak, že se jim nechce dělat díra do osy u silnějších motorů.
Tak to raději takhle žvejknou.
A tobě vytvářejí problém, protože nandavat a vyndavat a zase nandavat a vyndavat znamená pokaždé riziko, že ty kabílky poškodíš.
Omotal jsem to izolačkou, nic lepšího mě nenapadlo. Možná nějakej takove pidi husí krdk, jestli to existuje.