reklama

Spinning II

Musela jsem založit nové téma-dál v původním nešlo pokračovat.

Pro Jardu:
Přehlédl jsi asi, že jsem napsala, až po zhlédnutí fotek Morcaka budu škemrat...Záleží ještě, jak Morčák zapozuje na fichtlovi..:-))a jaký udělá na mne dojem:-)

Hnůj určitě riskovat nebudu, ani zmrzlý ani v normálním stavu, leda že by mi tam Morcak nachystal hromadu slámy či sena jako záchranu:-)

pro Michala:
Já jssem se zase právě vrátila z aerobiku, byl tam tedy asi taky hnusný vzduch, ale cítím se taky skvěle:-))

[ Zpět ]
Datum: 07.11.2005
Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
  • Re: Spinning II

         

    No vidis...a o tom to je. A az bude svetlo, klidne vyrazim ven na kolo....ale co ma clovek delat, kdyz jde z prace skoro za tmy:-(

    [ Zpět ]
    Datum: 07.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Michal)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Spinning II

           

      Tak to jsi na tom dobře. Já z práce jezdím za tmy a za tmy do ní odjíždím. Na kole.
      Na kole je krásný ten pobyt venku, fičení větru, drncání kola a držení rovnováhy.
      Než spinning, to raději jinou plnohodnotnou pohybovou aktivitu. Třeba cvrnkání kuliček. :-))

      [ Zpět ]
      Datum: 08.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (bejbís)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Spinning II

             

        Určitě je příjemný pobyt na kole a venku, vždyť to nikdo netvrdí, že ne.
        My si to taky rádi na kole užíváme:-))

        My si jen k tomu přidáváme ještě intenzivnější trening vevnitř:-)) ten je podle nás taky fajn, a jestli podle vás ne - tak je to zas váš názor, v pohodě.
        Kuličky by zase mě nebavily:-))

        [ Zpět ]
        Datum: 08.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Spinning II

               

          Ale Bejbisi, nikdo nerika, ze to neni krasnej pohyb. Naopak, ja na kolo nedam dopustit. Jsem na nem co nejvice, ale v zime, kdyz je pod nulou...to uz je o nicem. To uz neni ono. Kdyz clovek trosku slapne, tak po hodce, dvou se mu uz blbe z toho mrazu dejcha. Ja spinn a podobne indoor sporty beru jako doplnek...abych nemusel v zime drepet u pocitadla nebo u televize.
          Jde o to, ze sport pro me znamena hodne...nehejbat se je pro me ble predstava:-) Tazke proc nepouzivat jako doplnek treninku i spinn? Ja ho nikomu nenutim!!! Jeste pred rokem jsem spinn nenavidel a mel jsem podobne nazory jako ty. Ale pak me tam kluci dotahli, pustila se muzika a jelo se...proste jsem to zkusil a ma nenavist byla fuc. Nejsem do toho blazen a jako nahrazku to za venkovni kolo neberu v zadnem pripade.
          Proc bejt omezenej a jezdit jen na kole venku?

          [ Zpět ]
          Datum: 08.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Michal)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Spinning II

                 

            To jsi, Michale, vyjádřil naprosto přesně - nehejbat s je hrozná představa, i pro mne.
            Děsím se toho, kdybych si třeba něco zlomila -ruku, či nohu- a nemohla s e hýbat, to bych se asi zbláznila...
            A pokud nemohu jezdit venku na kole, což taky hrozně miluju, tak hledám cokoliv jiného...Na zimu chystám po delší přestávce běžky a už se taky těším:-))

            [ Zpět ]
            Datum: 08.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Spinning II

                   

              Ty jses jak moje byvala pritelkyne:-))) Ta mela hruzu ze zraneni....Vim, ze kdyz mela poranene koleno, tak stejne chodila za sportem:-)
              Jinak k bezkam. Letos je chci taky zkusit. Loni jsem si je pucil a byla srand, tak jsem si rek, ze si je letos poridim...a co nejcasteji budu jezdit do hor. Jen najit nejakou partu...

              [ Zpět ]
              Datum: 08.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Michal)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Spinning II

                     

                No mam strach ze zranění - ale proto, že, zdravé ručičky a nožičky potřebuju k výkonu svého povolání:-))jsem podnikatel, a když nepracuju, nevydělávám, to je pak průšvih...:-((
                Tak raději žádné marodění:-))
                Dokonce jsem kvůli tomu raději nechala in-liny, bruslila jsem už docela slušně, až se ale pár holek z aerobiku polámalo na bruslích, přešla mě chuť a brusle jsou ve sklepě...

                Tak aspoň to kolo a ostatní.

                Až se zdokonalím na běžkách, můžeme nějakou partu do hor dát dohromady, musím se trochu rozjezdit, jinak by to bylo asi podobné, jak popisoval Jarda moji případnou jídzu na fichtlu, tak do Neváhej a toč:-))))

                [ Zpět ]
                Datum: 08.11.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Spinning II

                       

                  Aleee...to jsme dva...ja na tom taky neumim....Posledne jsem se jen ohledl za sebe a stopa zmizela...teda ja z ni a pekne jsem to zaboril do snehu...ale alespon je sranda. Vubec nejsem proti nekam vyrazit

                  [ Zpět ]
                  Datum: 08.11.2005
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Michal)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Spinning II

                         

                    Nooo, musím natrénovat:-))Nemám ještě boty, běžky už jsem pořídila. Pracuju na tom. Ale hezkých pár let jsem na nich nestála, tak to bude sranda:-)) Musím nejdřív něco najezdit v soukromí, než budu moct mezi lidi, abych je tam nepozabíjela...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 08.11.2005
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Spinning II

                           

                      postav ve stodole valce a muzes zacit bezkingovat, a kdyz spadnes tak se ti nikdo nebude smat, protoze te nikdo neuvidi, jen si dej pozor, aby se ti bezky nenamotaly do valcu...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 08.11.2005
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Spinning II

                             

                        Moooc vtipné...

                        [ Zpět ]
                        Datum: 08.11.2005
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Spinning II

             

        "Než spinning, to raději jinou plnohodnotnou pohybovou aktivitu. Třeba cvrnkání kuliček." .. To nemyslíš vážně, bejbííí. Cvrnkání kuliček žádná pohybová aktivita není, to je právě jedna z těch náhražek pohybu. Tím nesnižuji významnou sociální funkci cvrnkání, ani jejich funkci sportovního zápolení.

        Ve svém názoru pomíjíš tu základní skutečnost, že člověk určité množství (větší než malé :-) pohybu týdně ve vhodné intenzitě nutně potřebuje. Stejně jako spánek a jídlo. Jinak rychle po tělesné i duševní stránce chátrá. 10% výdajů ze zdravotnictví prý jde na údržbu cukrovkářů. A z 99% si tuto "chorobu" přivodili sami, přejídáním a nedostatkem pohybu (diabetiky I. typu samozřejmě nemyslím). Jak je to s ostatníma "chorobama" můžem jen odhadovat.

        A vzdor tomu jsi schopen se na spinning dívat skrz prsty. A povyšovat nad něj svých 5km do práce na kole. Proč? Vždyť ty sám snad takovej pecivál nejsi, abys měl potřebu nějak svou lenost obhajovat.

        [ Zpět ]
        Datum: 08.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Spinning II

         

    Neberte to jako náhražku kola. Berte to jako samostatný sport. Někdo chodí v zimě hrát volejbal, fotbal a podobně. Každý má svůj oblíbený sport, Já osobně chodím jednou týdně hrát mariáš.

    [ Zpět ]
    Datum: 08.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (HonzaK)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Spinning II

           

      Jo...a proc ne? At si kazdej dela co ho bavi....Kdyz nekoho bavi spinn, tak at chodi, kdyz nekoho bavi marias, tak at chodi. A kdyz to nekoho nebavi, tak at nechodi, ale at na to nenadava!!! At nenadava na neco, co nezkusil.

      [ Zpět ]
      Datum: 08.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Michal)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Spinning II

           

      Doufám, že u toho mariáše používáš sporttester. Je to přece jen vytrvalostní aktivita, tak aby ses nějak dlouhodobě nepřetěžoval. :')

      [ Zpět ]
      Datum: 08.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Spinning II

             

        Takový přístroj ještě nemám, ale kolkrát to je na infarkt, měl bych se trošku hlídat. Zatím u toho pouze vzorně dodržuju pitný režim.:-)E

        [ Zpět ]
        Datum: 08.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (HonzaK)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Spinning II

               

          Hele a jaký mariáš vůbec hraješ - klasiku nebo liciťák?!?
          Pokud liciťák, pak by se to možná mohlo jako sportovní vyžití vzít neboť tam dochází k velkému výdeji energie z nervového vypětí :o)))
          O uvolněných endorfinech, adrenalinech a podobných prevítech ovlivňujících činnost našeho těla ani nemluvě :o)))

          [ Zpět ]
          Datum: 08.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Spinning II

                 

            To je právě tak nešťastná aktivita, že navzdory nervům a adrenalínu k žádnému výdeji energie nedochází. Honza se spíš specializuje na akumulaci, než na výdej. :')

            [ Zpět ]
            Datum: 08.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Spinning II

                   

              A co procházky k pisoáru?

              [ Zpět ]
              Datum: 08.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (HonzaK)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Spinning II

                     

                Tam tě přece doveze lehokolo, ne. Nevykládej, že při mariáši sedíš. Víš, jak je sezení nezdravý a namahavý? :')

                [ Zpět ]
                Datum: 08.11.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Spinning II

                 

            Jak kdy, většinou hrajem červenou čtyřku, když se sejdem jenom 3, tak licitujem. A jsou ta fakt nervy, někdy nám kuchař nabízí i nože, abychom si to vyřídili definitivně.:-))E

            [ Zpět ]
            Datum: 08.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (HonzaK)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Spinning II

                   

              HonzaK: mě zajímá ten pitný režim:-))

              Copak popíjíte při tom mariáši?

              [ Zpět ]
              Datum: 08.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Spinning II

                 

            já vám ten spin nechci brát, určitě je lepší dělat něco než nic. Nicméně z pohledu tréninku bych právě v zimě naprosto spin vynechal, pokud to teda nebude aspoň trojhodinovka v pomalém tempu. Pokud si vezmu už jen to, že se min. 20min. rozjíždím a 20min. vychládám :). Spin možná tak na jaře a v létě, ale to můžu vypadnout už ven......

            [ Zpět ]
            Datum: 08.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (DyEm)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Spinning II

                   

              Ale spinn je trosku o necem jinem...myslim, ze 3 hodiny by ti dali solidne zabrat.

              [ Zpět ]
              Datum: 08.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Michal)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Spinning II

                   

              Neber nám ten spinn, prosím..:-))
              My si ho ani vzít nenecháme, i kdyby tady ještě 100 lidí napsalo, že je to o ničem.
              Já vím svoje.
              No, myslím, že nemáš pravdu s tím, že v zimě spinn ne, proč??? Pro mě je to další pohyb v zimě, kdy pohybu a možností je méně než v létě.
              A raději jet 60 minut než vůbec, nemyslíš?:-))
              Já jezdím spinning celoročně, až na největší horka, i když je ve fitku klimatizace. Ale je taky někdy dešrtivé počasí, a to si ráda zajdu.

              [ Zpět ]
              Datum: 08.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Spinning II

                     

                pro Danielu: pokud chodíš na spin a nemáš "závodní" cyklochoutky :), tak klidně choďte celej rok. Chci akorát říct, že prostě skladba tréninku = přez zimu "najíždět km" v nízkém tepovém pásu (nastartování spalování tuku) a delší dobu naprosto odporuje spinu

                [ Zpět ]
                Datum: 08.11.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (DyEm)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Spinning II

                       

                  Jasně,já tomu rozumím.
                  Díváš se na to z odborného hlediska-jako trenink cyklisty závodníka.
                  Nezávodím, ani nemám ani ty choutky:-)
                  Jak jsem napsala, je to pro mne další pohyb a vyhovuje mi to.
                  Jsme i taková parta kamarádek, jezdí nás plné auto, a to už jedna druhou popohání k tomu, kdy se objednáme a na koho. To už se ani přestat nedá:-)) vždyť by mě zabily, já jsem totiž šofér:-))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 08.11.2005
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Spinning II

                       

                  Tak to jsi asi hodne vedle...Tam se urcite v pasmu spalovani tuku nejezdi...tepovka se pohybuje v rozmezi 80-95% TM...takze rozvoj silove vytrvalosti!!! Je videt, ze jsi tam nikdy nebyl. Ja sice vrcholove cile nemam, ale makam na sobe jak to jde, protoze me tesi, kdyz pak nekde ukazu, ze zas takovej pomalik nejsem. A spinn vidim jako dobrej doplnek. Kdybys o nem neco vedel a precetl si, tak vis, ze spinn vlastne zalozil Johnatan Goldberg......V době, kdy dálkový cyklista Johnatan Goldberg, známý jako "Johnny G.", hledal možnost, jak při přípravě na závod "Race Across America" (vytrvalostní závod napříč Amerikou) přesunout částečně svůj tréninkový program do místnosti, jistě netušil, že tím odstartuje vznik prvního indoor-cyclingového programu SPINNING®....co vic by te melo presvedcit?
                  Ja tam parkrat byl a muzu ti rict, ze jsem poprve mel po 20minutach dost a to rocne najezdim venku mnoho kilometru. Vim, ze se to nekomu nemusi libit...drepet v misnosti a slapat na miste..ale jako trenink je to hodne dobry.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 08.11.2005
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Michal)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Spinning II

                         

                    Vždyť právě tohle DyEm říká, ne. :')

                    [ Zpět ]
                    Datum: 08.11.2005
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Spinning II

                           

                      A jooo...no jsem se prekouk, no....:-) Alespon jsem napsal, o cem spinn je, ze neni uplne o prdu:-) A ja kilometry zacinam najizdet az zacatkem noveho roku...ted se snazim jeste dupat:-)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 08.11.2005
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (Michal)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Spinning II

                             

                        Do kopce dupes pekne, to jo:-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 08.11.2005
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (Martina)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Spinning II

                             

                        Jo, ale to jsme nechali kola doma:-)
                        A rikala jsi, ze dupu jen kdyz uz nemuzu:-) Ale ja dupu porad...ja dupu i kdyz muzu:-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 08.11.2005
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (Michal)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Spinning II

                           

                      A Goldberg to prave vymyslel na "najizdeni km v mistnosti".

                      [ Zpět ]
                      Datum: 08.11.2005
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (Michal)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Spinning II

                             

                        To má ale Michal pravdu, že i trenovaný cyklista toho poprvé má po 20 minutách dost.
                        Já jsem teď byla na sportovním víkendu s aerobikem, a protože tam mají i spinning centrum, samozřejmě jsme se s kámoškami objednaly.
                        Když jsme kráčely halou na hodinu, by tam zrovna fotbal, a jeden fanoušek se po chvíli vydal za námi, prý to s nám zkusí, má "už prý něco na kole najeto", ve spinn byl ale poprvé.
                        No, co mám povídat, po 15 minutách, v obličeji červený jako rak, zastavil spinner a doslova utekl:-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 08.11.2005
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Spinning II

         

    spining je podle me pro lidi, ktery sou liny vyjet ven nakole, na cerstvej vzduch a uzivat si i podzimni a zimni prirody, a kdyz uz se nekdo vymlouva ze se neda jezdit na snehu, tak muze jezdit na bezkach...

    porad je to lepsi na bezkach nez nekde ve meste navic v klimatizovanym vzduchu, brrrr

    [ Zpět ]
    Datum: 08.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Spinning II

           

      Ja v zime jezdim na bezkach...i na kole...kdyz se da...ale co kdyz se neda? To sedis doma u televize a cekas na "lepsi pocasi"? To ja ne...to si radeji zajdu na spinn, do bazenu, na stenu, placnout volejbal...hlavne nesedet...

      [ Zpět ]
      Datum: 08.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Michal)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Spinning II

             

        pro Morcaka:

        A jeee, náš zarytý odpůrce spinningu je tu...:-))
        A jsme zas tam, kde jsme byli:-)
        Člověče, ty nevíš o co přicházíš!:-)

        [ Zpět ]
        Datum: 08.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Spinning II

               

          ja na spining nemuzu, protoze kdejakej kopecek musim vytlacit a kdybych tlacil na spiningu, tak by se mi vsichni borci a borky smali

          navic skaredy pocasi trva jen chvili, takze si klidne dve tri maximalne ctyri hodky pockam az se zlepsi a teprve pak vyjedu, ale jak vidim, spiningeru tu moc neni, cim to asi bude ???

          [ Zpět ]
          Datum: 08.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Spinning II

                 

            Pro Morcaka
            Už je po 7 listopadu , tak nebuď tak revoluční.
            Ten spinning jim nechej.
            Ikdyž ja ani nevím jak se to pije.

            [ Zpět ]
            Datum: 08.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarek ([email protected]))
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Spinning II

                   

              no jasne, ja jen ze sem dneska dopoledne vedl chvili rec s jednim kolegem co je tak rikajic "drsnej spininger" tak sem este v dobry nalade, nejdriv mi vysvetloval jak je to zdravy, potom jak jsou spiningeri namakany, kam prej se na ne hrabou lidi co jezdi venku a podobny pohadky mi vypravel asi hodinu...

              taky vyzdvihoval jak je zdravy jezdit v klimatizovany mistnosti, mit perfektni spiningovy kolo a ty hadry k tomu, no div sem se za bricho nepopadal, asi nevi jak vznikaji alergie, no proste je nakrmenej vsema tema nesmyslama z reklamnich letaku a navic tomu chce verit

              ale kdyby nemel dva kilaky za barakem les, tak bych to pochopil, ale takhle, no ja fakt nevim, asi se dam taky na spining

              [ Zpět ]
              Datum: 08.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Spinning II

                     

                Pro Morcaka:

                To víš, kdždý si chválí to svoje, co ho baví.
                Já taky moc ráda jezdím venku, mám to na stezku 5 minut, takže na jaře, v létě a na podzim jsem tam denně, v zimě když je slušné počasí taky. Vzpomínám si, že dokonce na Štědrý den bylo fajn počasí a byli jsme na 2 hodky na kole s tím mým.
                S tím souhlasím. Ale stejně to doplním aspoň 1x týdně spinningem, protože mám pocit, že mi to dá něco navíc. Je to jiné, neporovnávám, co je lepší, protože se mi líbí oboje.
                Klimatizace určitě má své nevýhody, přesto je v létě lepší než velký hic v mistnosti.
                A alergie na oděvy, co odvádějí pot, to je idnividuální, co je pro jednoho dobré, druhému může dělat potíže-třeba i alergii.

                [ Zpět ]
                Datum: 08.11.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Spinning II

                       

                  znam cloveka, kterymu se pri noseni moiry delaji na tele bily flicky - plisen, kdyz to schodi a par dni nenosi tak zmizi, ale asi je to lepsi nez se potit do bavlny a pak nachladnout

                  [ Zpět ]
                  Datum: 08.11.2005
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Spinning II

                         

                    Hmm,možná zkusit jiný materiál než moiru, mám od crafta funkční prádlo do spinn tričko coolmax a je to super.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 08.11.2005
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Spinning II

                           

                      takze misto ultralaita dat ultralaitovej kraft , zkusime

                      [ Zpět ]
                      Datum: 08.11.2005
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Spinning II

                         

                    Přesně tak, když vadí polypropylen (Moira), co třeba zkusit polyester (např. Sensor)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 08.11.2005
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Kominík)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Spinning II

                 

            Možná tím, že všichni cyklisté i v zimě jezdí venku:-))))

            [ Zpět ]
            Datum: 08.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Spinning II

         

    Vidím, že jako v jiných oblastech života je i zde pohled na spinning velice různorodý. Tato sportovní, či pohybová aktivita (ikdyž je v podstatě statická) má své příznivce, odpůrce i takové, kteří jej občas užijí, nebo jej alespoň akceptují.
    Rozhodně to ale není žádná sportovní disciplína, nemá daní pevná pravidla, dosažený výkon nelze objektivně změřit. Je to jen pouze alternativa k pohybu jízdou nakole. Můžeme jej také chápat jako plnohodnotný tréninkový prostředek. Při využití cyklistou (cyklistkou) to bude speciální tréninkové náčiní, pro sportujícího z jiné disciplíny to bude kompenzace, nebo další prostředek pro rozvoj různých schopností. Zejména vytrvalosti a speciální vytrvalosti, neboli motoriky pohybu. Nemyslím tím ovšem jen obecnou, základní aerobní vytrvalost, ale i další druhy vytrvalostí. rychlostní, silovou, nebo pouze rychlost.
    Ovšem klasická hodina spinningu pod vedením instruktora je cyklistovi vhodná pouze jako kompenzace nebo pouhé oživení tréninkového procesu. Někdy mohou cyklistovi vadit nepochopitelně naskládané zátěžové intervaly, nebo pozice při nichž se zaujímá posed nebo postoj na spinneru. Se správnou didaktikou tréninku rychlostní cyklistiky mají společné akorát počáteční zapracování a závěrečné vyjetí v kombinaci se strečinkem či uvolňovacím cvičením.
    Pokud na hodinu sp. přijde ženská, která hodlá redukovat svou hmotnost, tak šlápla vedle stejně jako když navštíví hodinu aerobiku, který vlastně ani nenaplňuje podstatu svého názvu.
    Pokud si někdo myslí, že se musí při spinningu zcela zmrtvit nebo si myslí, že to je makačka jako hrom, tak ten přistoupil v hodině sp. ke svému vlastnímu zatížení ze špatné strany. Dává si do těla zcela chronoligicky nevhodně poskládanými úseky a v konečné důsledku si vlastě ublížil, protože se nedodržely platné zásady zatěžování. Využití spinneru jako spec. prostředku u systematicky trénujícího cyklisty bych doporučil, obvzláště v době kdy se nelze vlivem počasí dostat na kolo, nebo chybí tomuto cyklistovi možnost tréninku na dráze. Rozhodně však ne pod vedením instruktora spinningu, ale pod vedením svého osobního trenéra cyklistiky, který přesně ví jaké zátěže v jakých intervalech a v jakém období zařadit.
    Takže bych ten spinningy vůbec neodsuzoval. Pohyb nohou na spinneru je příkladný, pevný převod, velký setrvačník, při správně nastaveném posedu a použití nášlapů zcela imitujeme jízdu a ačkoli se nikam nepřesunume můžeme při správné velikosti zatížení prospět svému tělu.

    [ Zpět ]
    Datum: 09.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Toman)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Spinning II

           

      Takže podle vás je zcela milná teorie, že frekvenční šlapání pod nižší zátěží napomáhá spalování tuků?!?
      A že hodiny zaměřené např. na Intervaly (dynamicky zaměřená hodina - rychlost, rytmus, tempo, časování), Body Toning (= jakési tvarování svalů se zaměřením na nohy a pozadí), Fatburning (= program pro získání dobré fyzické kondice a docílení nejefektivnějšího spalování tuků) apod. jsou nesmysl?!?
      Nebo jsem to vaše povídání jen špatně pochopila?!?

      [ Zpět ]
      Datum: 09.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Spinning II

             

        V první řadě mi můžeš klidně tykat, nejsem fajnovka.
        Ve druhé řadě k věci.
        Nezmiňoval jsem nic o frekvenčním šlapání nízkou srdeční intenzitou a následném využití spalování výhradně tuků při tomto režimu zátěže. Ani nic o formování svalových skupin. Psal jsem pouze obecně svůj názor na spinningová cvičení. Takový obecný pohled na věc.
        Ovšem Tebou zmiňované aspekty tréninku tady nikdo ještě nezmiňoval, já jen reagoval na to co jsem si přečetl v diskuzi a napsal svoje.
        Pokud budou hodiny specielně zaměřené na nějaký konkrétní cíl, tak je to jen prospěšné a tím pádem správné, jinak je to tak jak jsem psal v prvním článku. Pokud jej pojmeme jako program na redukci hmotnosti a tím pádem i rozvoj aerobní vytrvalosti, tak proti takovému pojetí hodiny nic nenamítám. Jen je nezbytné použít pro vlastní nastavení zátěže sportester a znát kompenzační a aerobní práh.
        Budeme-li chtít rozvíjet silové parametry, nebo rychlostně vytrvalostní, nebo alaktátové intervaly tak potřebujeme znát i hodnotu anaerobního prahu. A ktomu je potřeba znalosti didaktiky takového specifického zatěžování. Ale takový specielní, fyzicky i duševně namáhavý trénink není rozhodně určen pro všechny. Je pro ty, kteří jsou zodpovědni sami k sobě, mají dostatek morálky, motivace a vědí co vlastně chtějí.
        Věřím, že nyní se názorově můžeme shodnout.

        [ Zpět ]
        Datum: 09.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Toman)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Spinning II

           

      Konecne normalni, nezaujatej nazor...!!! Spinning ma sva pro i proti, stejne jako klasicka cyklistika nebo jinej sport. Jestli se nekomu libi, laka ho...at ho zkusi. Jestli si nekdo mysli, ze je to na nic, ze ho to nebude bavit, tak at tam nechodi. Vzdyt sakra vsici sportujem pro zabavu, tak proc se do neceho nutit.

      [ Zpět ]
      Datum: 09.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Michal)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • spalovani tuku

             

        jak je to s tim spalovanim tuku, ja slysel ze to zacina az po dvou az trech hodinach slapani nakole ?

        /ted se bavim zase vazne, zadny provokace a protiudery/

        [ Zpět ]
        Datum: 09.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: spalovani tuku

               

          Ja uz si to presne nepamatuju...musel bych se nekam podivat...Ale myslim, ze je to snad driv...po 30min? Nevim, nepamatuju. Ale muzu se zeptat. A taky se to ridi podle tepovky

          [ Zpět ]
          Datum: 09.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Michal)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: spalovani tuku

                 

            Spalování tuků začíná po 30 minutách aerobní činnosti, a pak během spalování tuků tepová frekvence musí být mezi 60-80% maximální tepové frekvence.

            [ Zpět ]
            Datum: 09.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: spalovani tuku

                   

              Asi teď ze sebe udělám troubu, ale musím se zeptat...

              Ty svoje hodnoty TF vezmu kde...? To mi je změří a doporučí sám instruktor spinningu nebo si nejdřív musím zajít ke sportovnímu lékaři...?
              Já si jenom nedovedu představit, jak tam konkrétně já šlapu podle ostatních do totálního umrtvení a jiní budou v pohodě...
              Taky by mně zajímalo, jak mám instruktorovi sdělit, že bych rád jel asi jiný program než ostatní, protože konkrétně já nepotřebuji hubnout, spíš bych potřeboval skoro 10kg přibrat...;-)

              Tohle všechno mne zajímá proto, že se právě rozhoduji, jestli to mám teď přes zimu zkusit nebo radši ne... Jestli by mi to spíš neuškodilo...;-)

              [ Zpět ]
              Datum: 09.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: spalovani tuku

                     

                Instruktor, mu he he he, je tak namakanej, ze si te odmeri pohledem a telepaticky te ridi i kdyz slapes stejne jako ostatni...

                [ Zpět ]
                Datum: 09.11.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: spalovani tuku

                       

                  Přesně... Zasedne si na mne, bude mne pořád burcovat k vyššímu výkonu a já tam pak zkolabuju, protože si sám (narozdíl od ostatních) už sáhnu na dno...;-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 09.11.2005
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: spalovani tuku

                     

                Žádný trouba...vysvětlím: TF měří meřič tepové frekvence, sportester, mívají je i ve fitku, já mámsvůj.Pokud chceš, pohledám netovou adresu a podíváš se na ceny, mě stál cca 2000,-
                Spočítáš si svoji maximální tepovou frekvenci, a to: 220-věkx0,7 To je hrubý výpočet, jinak lze i u sportovního lékaře přesněji změřit.
                No a pak spočítáš 60% z MTF, to je dolní hranice, pod níž nesmíš jít když chceš spalovat tuky, a pak spočítáš 80% z MTF a to je hranice horní. Pokud budeš mezi 60-80% budeš v aerobním pásmu a budeš spalovat tuky.
                Pokud potřebuješ přibrat, dávej si víc zátěže, tu si volíš sám a jen ty víš, kolik si naložíš, to je výhoda spinningu:-)) je lépe poradit se s intruktorem před hodinou a on ti může poradit líp než já.

                [ Zpět ]
                Datum: 09.11.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: spalovani tuku

                       

                  Tak tohle mi úplně stačí... Díky !

                  Tepák mám svůj, tak pak do něj ještě naklafat ty správné hodnoty... Ještě jsem ho ale "odborně" nepoužil...
                  Ale nezdá se mi ten výpočet maximálky... Podle toho vzorce mi vychází nějakých 130, to je snad nějak málo, ne...? Podle toho bych měl být už dávno po smrti, protože jsem v létě párkrát zkoušel vyjet jeden hrozný krpál a nahoře na mně občas kouklo i číslo 205...;-)))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 09.11.2005
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: spalovani tuku

                         

                    Byla jsem na aerobiku-už jsem zpět.
                    Tak ta MTF : četla jsem buď vzorec 220-věk, nebo jak jsem napsala 220-věk a to celé x0,7 ale tak vychází opravdu nízko.
                    Já jsem to vlastně počítala jen ze vzorce 220-věk, to vezmi jako MTF a z toho počítej 60 a80% a v tom pásmu by ses měl pohybovat.

                    Instruktor spinningu mi k tomu podle nějakých tabulek ještě připočítal nějaká procenta navíc, prý je to nějaké rozmezí ještě mezi aerob. a anaerobním pásmem, vhodné pro zvyšování kondice.
                    Protože na spinningu většinou budeš trochu nad 80% někdy jsem i na 93-95%. Určitou dobu ale budeš také v aerobním pásmu.
                    Nad 80% jsi už v anaerobním pásmu a používáš pak ke spalování energie cukry, ne už tuky.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 09.11.2005
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: spalovani tuku

                           

                      Jak tak koukám na ty tvoje vzorce, tak mě napadla jedna věc - není ten vzorec s x0,7 už přepočet na tu tukospalovací hodnotu. 0,7 = 70% a to je průměrná hodnota z rozsahu 60-80%.

                      Ale to mě jen tak napadlo a neubránil jsem se. Možná je to blbost a tak na to zapoměň. ;-)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 10.11.2005
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (sparrow)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: spalovani tuku

                       

                  Takže když to teď hodně zjednoduším, tak bych se kvůli "tloustnutí" měl pohybovat spíš pod tou hranicí...? Takže žádné frekvenční dupání do pedálů, ale spíš zátěžové...?

                  [ Zpět ]
                  Datum: 09.11.2005
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: spalovani tuku

                         

                    Presne tak.
                    Mas dva zpusoby, jak nabrat 10kg...:-) Jeden je dost blbej a ten druhej lepsi.
                    1...muzes pribrat tuk:-) V tom pripade nepocitej tepovku, nechod na spinn, ale hoooodne basti:-) Ale to asi neni ono, vid:-)
                    2...svalova hmota...to mozna bude lepsi. Kdyz tam je tezke, jak pribrat, aniz by se z tebe sval svalovec s holou lebkou. Tam plati jedno pravidlo....chce to cas. Nedavat si silenou zatez na maximum, ale jen to, co si telo rekne, co je mu prijemne. A hlavne sportovat pravidelne. Kaslat na nejake diety, pripravky...jist normalne (netucne). Svaly (a tim i vaha)sice porostou pomalu, ale jiste a do "kvality". Fuj, co to je za spojeni...kvalitni svaly:-) Ale snad chapes, co tim myslim:-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 09.11.2005
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Michal)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: spalovani tuku

                           

                      Tak si myslím, že Jardovi ten "svalovec s holou lebkou" asi nehrozí: http://www.ok.cz/wewerka/sternberk/minulaakce...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 09.11.2005
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: spalovani tuku

                             

                        To jsem přesně čekal, že to sem někdo vytáhne...;-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 09.11.2005
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: spalovani tuku

                         

                    proc chces proboha ztloustnout ?

                    [ Zpět ]
                    Datum: 09.11.2005
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: spalovani tuku

                           

                      pro Jardu:

                      našla jsem ještě na netu na adres http://www.spinning.cz/default.aspx?section=363 právě tu tabulku, kde podle věku se ještě připočítávají ta procenta.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 09.11.2005
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: spalovani tuku

                             

                        Jo jo, díky !

                        Jen taková poznámka: zjistil jsem, že i v tomhle nejsem normální...;-) Nevejdu se jim do té tabulky...

                        Klidovku, když jsem doma rozvalený u TV, jsem si po nějaké době v klidu naměřil i 45-42... Tak nevim, jestli ještě žiju...;-) Na Eddieho Mercxe ale nemám, ten prý měl 25...

                        [ Zpět ]
                        Datum: 09.11.2005
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: spalovani tuku

                             

                        To Jarda: buď klidný, zrovna včera jsem tyhle tabulky studovala před spinem v nějakých novinách a tam píšou, že Armstrong měl po ránu, tedy klidovku TF 35.
                        Tak to jsi ještě OK :o)))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 10.11.2005
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: spalovani tuku

                           

                      Třeba proto, že mi všude vylejzaj kosti...;-) A vypadám jak kmotříček Smrťáček...
                      Ruce mně zebou už při 4-3 stupních nad nulou, atd. atd.
                      Nějaká větší tuková zásoba by se mi hodila...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 09.11.2005
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: spalovani tuku

                             

                        tak to potom jedine zacit poradne jist maso, vajicka, pit hodne mlika, zeleninu - nesetrit na vyzivnym jidle a zacni plavat, a za chvili budes mnohem tezsi a namakanejsi

                        zjistil sem ze idealni je plavat 3x tejdne po 1,5 hodine, ze zacatku davat v klidku 1 kilometr

                        [ Zpět ]
                        Datum: 10.11.2005
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: spalovani tuku

                             

                        To Morcak: jen doufám, že chodíš plavat do rybníka a nesnížil jsi se k nějaké návštěvě bazénu :o)))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 10.11.2005
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: spalovani tuku

                             

                        To Mocak:
                        sežeru všechno co vidim, tučné, netučné, sladké, maso, uzeniny, zelenina, vajíčka jím po 3ks, klidně i v 1:00 ráno, nějaká "zdravá strava" mne nebere, jíst můžu i v noci těsně před spaním a stejně mám hmotnost +-2kg stejnou...

                        Jediná věc co nedělám je, že moc (kromě kola) nedělám jiné pohybové aktivity...

                        Ledaže by na to mohl mít vliv můj "Nikotinismus"...;-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 10.11.2005
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: spalovani tuku

                             

                        To Morcak:

                        Sorry za zkomolení Tvého nicku v předešlém příspěvku... Mocak...;-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 10.11.2005
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: spalovani tuku

                       

                  Ted chápu, proč jen zlomek odolných jedinců přežije věk 85 let.

                  věk 39 84
                  max tep 127 95
                  min aerob 76 57
                  max aerob 101 76 = normálnímu klidovému tepu.
                  Prostě hubnou, i když leží.
                  A to už od 39 let, kdy minimální tep je právě 76.
                  No tohle se skutečně nenechá přežít !

                  [ Zpět ]
                  Datum: 09.11.2005
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (bejbís)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: spalovani tuku

                         

                    Pro Radku:

                    V rybníku budou ale bakterie:-))! A nejspíš anaerobní, aerobní jedině na povrchu:-))Nevím, jestli by nehrozila cholera, tyfus a všechno možné ostatní :-))))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 10.11.2005
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Spinning II

         

    DVA TÁBORY, DVA NÁZORY. BYLO, JE A BUDE.
    A návzájem si budete vyčítat kuličky, mariáš, lenost i aktivitu, PARADOXNĚ dokonce TOLERANCI A INTOLERANCI. Snad tyhle věčné spory o cokoliv hýbou světem, jinak si nedokážu vysvětlit, proč stále vznikají nové bojůvky (např. spinningisté proti přírodním kolečkáčů), aby včas nahradily ty zanikající (např. gotovci a matuškovci). Snad aby boje neutichly na všech frontách. Zajímalo by mě, kde ta rivalita má historický původ? Že by se naši předci nad mamutem hádali, jestli se má to zvíře sežrat zepředu nebo zezadu?
    Ale každopádně je úsměvné to pročítat s vědomím, že já můžu být v pohodě, já nepatřím k nikomu. To je balzám na duši !!!
    :-)))))))))))))

    [ Zpět ]
    Datum: 09.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Spinning II

           

      Jápatřím k oběma skupinám - cyklistům a spinningistům, nenchci spinning nutit, ale zlobí mě, když jejj někdo pomlouvá, protože vím, že mo prospívá:-)

      Pro Bejbíse:
      můj syn to komentoval podobně, když jsem si spočítala max.tep.frekv.- řekl něco, to si děláš srandu, to bys musela spalovat i vleže:-))
      Na to byla moje odpověď. no vidíš, aspoň ted jsou mi ty roky navíc k něčemu:-))

      [ Zpět ]
      Datum: 10.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Spinning II

           

      Ještě k těm tepovkám. Pro určení vaší maximální tepové frekvence si můžete spočítat teoreticky ze vzorce: 210 - 1/2 vašeho věku - 5% vaši váhy + 4 (pro muže). Tento výpočet je také pouze orientační, protože přesné zhodnocení vašich možností bude pouze na spec. daignostickém pracovišti, kde vám změří ( mimo jiné) laktátovou křivku. Jinak , kdo o tyto věci má hlubší zájem doporučuji si prostudovat http://www.kpo.cz/fyziologie/fyziologie.htm čl. 4. a i když je to zaměřené více či méně na profi ( a hobíky) cyklisty, ale v teoretické rovině si každý může udělat obrázek co a jak.

      [ Zpět ]
      Datum: 10.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (quido ([email protected]))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Spinning II

             

        Jo, tam jsem to už studovala.

        Spíše by mne zajímalo, jestli máte někdo zkušenosti s nabídkou funkčního vyšetření vč. laktátové křivky. Chtěla bych nabídky využít a nechat si ji udělat, takže vítám pozitiva i negativa.

        [ Zpět ]
        Datum: 10.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Spinning II

             

        No právě, to už je pro profi cyklisty. Laktátová křivka se prý ale musí stejně dělat každého půl roku, protože pak to zas už může být jiné. A sportovní lékař pro mne je nejblíž asi v Brně.

        [ Zpět ]
        Datum: 10.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Spinning II

               

          teda začínáte se zabejvat pěknejma hovadinama

          já vážím pořád 90 kilo +- a to sním co mě napadne v obrovskejch nelidskejch dávkách, zádný frekvence neměřím, ani si nehraju na anaerobní bakterii a nemůžu říct že bych se cejtil špatně

          [ Zpět ]
          Datum: 10.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Spinning II

                 

            Jaký hovadiny? Tobě se nelíbí laktátové křivky?
            Někdy bývají úchvatné. :-))

            [ Zpět ]
            Datum: 10.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (bejbís)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Spinning II

                   

              Obzvlášť v dobře střiženým drezu.

              [ Zpět ]
              Datum: 10.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Kominík)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Spinning II

               

          Meni se, ale zas je to lepsi, nez si pocitat tepovku podle vzorcu. Na zatezaku zjistej, jak na tom vlastne jsi...treba zjistis, ze maximalku mas nizsi. Vzdyt trenovanosti se ti maximalka snizuje. Treba Indurajn mel na vrcholu sve kariery klidovku 32 a macimalku tusim nekde kolem 150. Takze on kdyz jezdil, tak mel tep kolem 130:-) Proto byl relativne v klidu. Srdce mel tak velke, ze nemuselo pumpovat jako ty nase...netrenovany. Proto ja tem vzoreckum moc vahu nedavam..ale pouzivam je:-)

          [ Zpět ]
          Datum: 10.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Michal)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Spinning II

                 

            Takze spining bez tepovani nema smysl ?

            [ Zpět ]
            Datum: 10.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Spinning II

                   

              Ne:-)))) Ne delam si srandu...Clovek ma jet, tak aby prezil a aby ho to bavilo. Ta tepovka plati pro vsechny sporty...teda pro vsechny, co to berou trosku vazne. Pisu to sem jen kvuli tomu, ze s tim zacali...

              [ Zpět ]
              Datum: 10.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Michal)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Spinning II

                     

                Pro Morcaka:
                no jo, tak asi máš dobré spalování, nebo jsi ještě mladší, on se metabolismus s věkem zpomaluje, je to horší a horší, když si chceš udržet váhu.
                Spinningování bez tepáku - klidně, hodně lidí tam jezdí bez tepáku, třeba i moje dcera. Kritériem, kdy jsi ještě v aerobní zoně, je, že jsi schopný při šlapání ještě mluvit:-))ty anaerobní bakterie:-))

                pro Michala:
                byl jsi někdy u sportovního lékaře na laktátovou křivku? Nevíš, kde je v Brně sporotovní lékař?

                [ Zpět ]
                Datum: 10.11.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Spinning II

                       

                  Daniela, tak to sem v anaerobní´cóně pořád, protože se při jízdě se normálně bavíme

                  [ Zpět ]
                  Datum: 10.11.2005
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Spinning II

                         

                    Morcak:

                    no právě jsi v aerobní zoně,když si u toho stíháš povídat, a to je dobře, spaluješ tuky, ale ty vlastně nechceš:-))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 10.11.2005
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Spinning II

                       

                  Nebyl jsem...a netusim, ale nekde jsem to videl...zkusim se doma mrknout...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 10.11.2005
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Michal)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Spinning II

           

      Myslím, že důvodem ke svárům bude ješitnost, egoismus, neumění naslouchat druhým, intolerance.
      V globálním měřítku pak ještě antisemitismus, šovinismus, náboženství atd.

      [ Zpět ]
      Datum: 10.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Toman)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Spinning II

             

        moc čteš noviny a moc koukáš na bednu

        [ Zpět ]
        Datum: 10.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Spinning II

               

          Výhradně Spy, Blesk a TV NOva.

          [ Zpět ]
          Datum: 10.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Toman)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Spinning II

                 

            A je to jasné . . :-))

            [ Zpět ]
            Datum: 10.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (bejbís)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Spinning II

             

        Nooo, a jestli sis všiml, my jsme už našli společnou řeč:-) takže o nás to neplatí, nejsme ani intolerantní, ani ješitní...
        Morcak se pomalu chystá na spinning a Jarda do posilovny...

        [ Zpět ]
        Datum: 10.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Spinning II

               

          To mně teda dooost přeceňuješ... Do posilovny se chystám už asi 3 roky... Vždycky ale nakonec skončím v restauraci s bowlingem, která je součástí budovy, kde je i "mučírna", spinning a podobné radosti...;-)))

          [ Zpět ]
          Datum: 10.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Spinning II

                 

            Bowling je taky fajn:-)) Důležité je, že se přibližuješ k té posilovně:-))
            Ale nekaz to a napiš, že to tedy zkusíš, když už to tady demonstruju jak jsme tolerantní...

            [ Zpět ]
            Datum: 10.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Spinning II

                   

              Napsat to sem mohu... Stejně mně nemáte jak zkontrolovat, jestli tam opravdu chodím...;-)

              [ Zpět ]
              Datum: 10.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Spinning II

         

    Radko, k tomu plavání, já provozuju swimming, lehnu si do postele, pustím si na videu potápění v korálovým moři, k tomu duc duc, a mávám rukama a bohama, takže po dou až třech kilometrech plavání pod vodou sem docela znavenej

    [ Zpět ]
    Datum: 10.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Spinning II

           

      Už sem se bála, že se namáčíš do vody :o)))

      [ Zpět ]
      Datum: 10.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Spinning II

             

        P.S.
        ...a hlavně, jestli si přitom měříš tepovku :o)))

        [ Zpět ]
        Datum: 10.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Spinning II

         

    Jarda, a zkoušel seš denně udělat 100 kliků ? jen pro začátek, aby tě nezačly bolet klouby když seš nezvyklej ? třeba to chce trochu zaposilovat, ale venku, ne ve smradlavý posilovně

    [ Zpět ]
    Datum: 10.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Spinning II

           

      Jj, někde jsem už něco podobného četl... Spíš ale doporučovali tu posilovnu...
      Ještě si to rozmyslím, asi to bude hodně o chtění a předsevzetí...

      Jinak je to ale na hlavu... Ti co chtějí zhubnout, si koupí "vibrační pás" a hubnou vleže u TV a já abych ztloustl se budu někde likvidovat na mučidlech...;-)

      Nebylo to ještě do nedávna obráceně..., ;-)))

      [ Zpět ]
      Datum: 10.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Spinning II

             

        v nejhorsim muzes skusit steroidy a za pul roku budes bobulac jako arnold...

        teda jestli to ustojis

        [ Zpět ]
        Datum: 10.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Morcak)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Spinning II

               

          hmmm sportem ke zdraví:-))

          [ Zpět ]
          Datum: 10.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Spinning II

             

        :-))) Jo mas to nejake prekroucene:-)))
        A vis jak to maj pokroucene ti, co nejdriv hubnou (tuk) a pak nabiraj (svaly)...:-) To je dvojta prace:-)

        [ Zpět ]
        Datum: 10.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Michal)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Spinning II

               

          To nejde najednou...? Bych se na to asi...;-)

          [ Zpět ]
          Datum: 10.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Spinning II

           

      Pro Morcaka - k příspěvku z dnes 13.08 :

      Pán v buřince a hůlčičku jde parkem. Na trávníku vidí borce, jak dělá kliky.
      Pklpepe mu hůlčičkou na rameno se slovy: Mladý muži, myslím, že ta dáma již odešla.

      :-))))))))

      [ Zpět ]
      Datum: 10.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

460 cyklistů (6 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024