reklama

Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

Jsem toho názoru, že diskuze slouží mimo jiné k výměně protikladných názorů. Že když se diskutuje slušně, lze diskutovat i o kontroverzních tématech, pokud patří na daný web.

Jsem pro moderování (cenzuru) diskuze, která ji udržuje v mezích slušnosti, v morálních standardech a v mezích zákona. Pochopitelně také chrání práva provozovatele před poškozováním jeho jména, spamováním reklamními příspěvky a pod.

Co si myslíte, jaká pravidla by měla platit pro zdejší diskutování pro diskutující/ pro redakci? A je to zde aplikováno?

Pravidla diskuse:
http://www.nakole.cz/clanky/852-podminky-pro...
... jsou zde stanoveny jen orientačně. Neviděl bych v tom tak velký problém. Pokud by měla být sepsána podrobně, jednak by to dalo hodně velkou práci... Ale hlavně v dlouhý text by stejně většina nečetla a bylo by těžké se v něm orientovat, pokud by byl právně přesně ev. mu i rozumět. A stejně by možná zůstala skulinka, kterou by někdo využil.

Stávající stav zásahu redakce ve stylu rány z čistého nebe nechápu. Pochopil bych volná pravidla, která je redakce ochotna ve specifických případech vysvětlit.

Narážím na to jak bylo nedávno LuciiRut redakcí smáznuto její vlákno. K tomu dle mého názoru nebyl důvod a vnímám to ze strany redakce jako nefér.

Můj příspěvek v minulé diskusi:
http://www.nakole.cz/diskuse/14737-co-me...

[ Zpět ]
Datum: 10.06.2012
Autor: dusann
  • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

         

    Už si to napsal jednou, teď podruhý. Co jako od toho očekáváš ? Jestli s tím máš problém, napiš redakci. Tady tak akorát vyvoláš flame vo hofnu...

    [ Zpět ]
    Datum: 10.06.2012
    Autor: ronda
    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

           

      Hele Rondo, Ty mi připadáš jako fakt rozumnej kluk. Myslel jsem si, že si mladší, ale podle fotek vidím.. ale to není podstatné.

      Moc by mě zajímalo, jestli kdokoliv z Vás, který vstoupí do někaké internetové debaty, poctivě a do detailu čte stanovená pravidla. podle sebe, soudím, že spíš spoleháme na to, že budou fungovat normální společenská pravidla, není zvykem si nadávat, jen proto, že mám jený názor na jadernou energii - tedy alespoň v normální hospodě to tak nechodí. Internet je medium - kdy někoho nazvat volem, ne-li horším výrazem je jednoduchá. Do ksichtu si mi to nikdo netroufne říci, ale napsat, na základě tří, čtyř vět, s kterými dotyčný nesouhlasí, je snadné.

      Jsem zastáncem stoprocentní svobody slova. Žádná pravidla, co nikdo nečte, prostě komunita čtenářů, blogerů, chatujících, sam posoudí co číst a co ne. Ne vylučovat - neposlouchat - to je cesta, kterou navrhuji.

      A dostanu 11 palců dolů. Jít mezi vegetariány s nabídkou vepřového bůčku jiný výsledek přinést nemůže.

      Dřív než se naserete, přemýšlejte, prosím.

      [ Zpět ]
      Datum: 11.06.2012
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
    • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

           

      Ano, problém s tím mám. A redakci jsem napsal. Ale protože mi to připadá jako problém nikoliv jen můj ale týkající se všech kteří tady diskutují, tak jsem to sem vložil znovu. Na původním místě to nebylo zrovna k tématu (co mě pobavilo/ potěšilo), byť jsem reagoval na příspěvek, který se toho týkal.

      Nechápu, proč máš pocit, že tím otevírám flame. Chci si ujasnit názor a rád se tedy poučím od ostatních. Historii svého výskytu na tomhle fóru mám od 11/2011, takže mnoho lidí to tu zná lépe než já, jak to tu chodí.

      [ Zpět ]
      Datum: 11.06.2012
      Autor: dusann
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

         

    Pořád nechápu, co se tu někomu nelíbí. Diskutujeme si tady na soukromých stránkách a tudíž je na majiteli těchto stránek, aby si vytyčil pravidla diskuze. Pokud se tato pravidla někomu nelíbí, nemusí sem chodit. Ale diktovat si nějaká pravidla ...?

    [ Zpět ]
    Datum: 10.06.2012
    Autor: Burajda
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

         

    Jsem tu spokojenej, redakci naopak chválím za klidný a zdravý rozum. Kdo máte kratší historii, nemůžete vědět všechno, nakonec ani já nevím všechno, ale to co jsem viděl od data své registrace mi stačilo.
    Za mne redakce OK a spokojenost.

    [ Zpět ]
    Datum: 10.06.2012
    Autor: básník
    Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

         

    Nehledej v tom složitosti. Medvědův nick jsem kdysi zablokoval, a protože ho znám osobně, mluvil jsem s ním o tom ještě po telefonu. Zároveň jsem mu slíbil, že pokud narazím na témata s jeho nickem, tak je smáznu.

    [ Zpět ]
    Datum: 10.06.2012
    Autor: Václav
    Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

           

      Díky za odpověď. Nicméně je na otázku, na kterou jsem se nikdy neptal a ta kterou jsem položil zůstává nezodpovězena. Nebavím se přece o mazání příspěvků Medvědovi - to chápu.

      Proč ale bylo smazáno téma LuciiRut? Jak ona porušila pravidla??

      [ Zpět ]
      Datum: 11.06.2012
      Autor: dusann
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

             

        Já sice tuším proč, ale ta odpověď by mě taky fakt zajímala.

        [ Zpět ]
        Datum: 11.06.2012
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

             

        Tak jinak: "témata s jeho nickem" znamená téma, kde se jeho nick v příspěvku vyskytuje. Taky se nebavím o mazání příspěvků Medvědovi - ten nick je přeci zablokovaný.

        [ Zpět ]
        Datum: 11.06.2012
        Autor: Václav
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
        • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

               

          Tak tohle mi nepřipadá jako šťastné řešení. Chápu že dostal zákaz z důvodu zklidnění emocí. Ale mazat příspěvky kde je jmenován, nebo témata, kde se o něm píše, už je podle mě přehnané.
          Vím že jsem Lucii napsal, že otvírá plechovku s červy, ale pokud by diskuse byla na slušné úrovni, není důvod, proč ji mazat. Pole mě se i o ožehavých tématech dá mluvit bez emocí. Zakázat je mi nepřipadá správné.
          Ale ani se v nich zbytečně patlat.

          [ Zpět ]
          Datum: 11.06.2012
          Autor: Zden42
          Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

                 

            A ještě dovětek:
            Tenhle web nestojí a nepadá s Medvědem. Stojí na Václavovi a redakci. Proto jsou jeho rozhodnutí podstatná. Některá se nám nemusí líbit a můžeme je kritizovat, ale to je tak asi všechno. Mě se tady líbí, Václava a Jitku znám osobně a vím, že to nejsou žádní uzurpátoři, ale pohodoví lidé.
            Causa Medvěd vzbudila a jak vidět, stále vzbuzuje hodně emocí. Co kdybychom se na něj vyprdli a přestali se o něj zajímat? Vždyť ten neustálý zájem o jeho osobu mu musí dělat dobře.
            Takže tohle konstatování by bylo podle mě nejlepší: Medvěd? Hmmm, neznám.

            [ Zpět ]
            Datum: 11.06.2012
            Autor: Zden42
            Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

                 

            Já se připojím - mám jiný problém. Nevím, zda Ešus byl Medvěd i když mně osobně je jedno, kdo pod jakým nickem píše, hodnotím si úroveň příspěvku.
            Problémem ovšem pro mě je fakt, na kteří mnozí zapomněli (a asi rádi). Znovuzjevení Medvěda zde oživila osoba v jiném tématu v debatě s Ešusem (nebo kdo to je) a Lucie, která dotyčného nezažila, sdělila svůj dotaz a požadavek přes nové téma. Ovšem dotyčná osoba se (již zase v jiném tématu) následně pustila do filozofování o nevhodnosti jeho přítomnosti a o tom, co píše na jiném webu. Kladu si otázku - zažila tato osoba vůbec Medvěda (dle data registrace nikoliv)? A přes svoje výhrady navštěvuje jeho stránky (nebo se alespoň tváří zasvědceně) - proč?

            [ Zpět ]
            Datum: 11.06.2012
            Autor: jinec
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

                   

              Myslíš mě, že?
              Proč to nenapíšeš na rovinu?
              Ne, já jsem tady Medvěda nezažila. Zažila jsem tady Ešuse.
              Co jsem tehdy udělala mě moc mrzelo a ty to víš. Ale pak jsem se dozvěděla, že jsem měla pravdu. A to mě hodně hodně zklamalo.
              Kam chodím a co čtu, je s prominutím moje věc.
              V tuto chvíli jsem se rozhodla, že nebudu zasahovat, dám si trochu pauzu a svoji registraci sama zruším. Bude to asi nejlepší, co můžu v tuto chvíli udělat. Netvrdím, že to bude na stálo a oznamuju to pouze proto, aby, až na to náhodou někdo příjde, tak aby zbytečně za mě nebojoval. Je to moje rozhodnutí.

              [ Zpět ]
              Datum: 11.06.2012
              Autor: Lanna
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

                     

                Proč hned takové rozhodnutí? Nemyslím, že jsi udělala nějakou závažnou chybu, za kterou by ses měla trestat. To by potom někteří museli chodit kanály.
                Tvoje příspěvky jsou chytré, vtipné a někdy i půvabné a bylo by škoda, kdyby skončily.
                Nedělej z toho vědu a piš dál. Mě osobně by to mrzelo, kdybych Tě tedy nepotkával.

                [ Zpět ]
                Datum: 11.06.2012
                Autor: Zden42
                Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

                     

                Mohla jsi si všimnout, že mně nedělá problém v případě nesouhlasu být přímo adresný. Ovšem tam, kde tento problém vzplál, jsem se již nedostal (omezení pro počet příspěvků).
                Ohledně toho "kam chodím a co čtu, je moje věc". S tím bych souhlasil (je to právo každého), ovšem připadá mi trochu farizejské psát veřejně "zde v žádném případě nepřispívat" a přitom na jiném místě číst jeho traktáty.
                Poslednímu odstavci nerozumím.

                [ Zpět ]
                Datum: 11.06.2012
                Autor: jinec
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

                       

                  A dodatek - je Ešus Medvěd (či naopak)?

                  [ Zpět ]
                  Datum: 11.06.2012
                  Autor: jinec
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

                         

                    Nechci se vám do toho montovat... :)
                    Co si pamatuji, tak v tom smazaném vlákně někdo psal, že mu Ešus v obálce potvrdil, že je Medvěd.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 11.06.2012
                    Autor: hekynen
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

                           

                      Napadla mne taková kacířská myšlenka, jestli emulace Medvěda není další žertík jistého místního trolla. Když dostal Medvěd ban, tak jsem ocenil kladně, že nevytvořil další identitu (nebo víc identit) aby tady dělal bordel. Připadá mi proto divné, že by se najednou po takové době pokoušel o návrat.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 11.06.2012
                      Autor: Aviatik
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                      • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

                             

                        Ve spojení s některými osobami se už nedivím ničemu... Netroufnu si říct, že M. byl jedinný, ale je ten, o kom 100% vím, že měl více identit a že si psal sám se sebou...

                        [ Zpět ]
                        Datum: 11.06.2012
                        Autor: hekynen
                        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

           

      Áno, chápem, že máte nejakú dohodu, ale mali by ste pritom dodržiavať aspoň základné pravidlá slušnosti. Mohli ste zmazať všetko okrem nadpisu a pridať tam nejaké vysvetlenie. To, ako ste to urobili, mi nepríde slušné ani trochu.

      [ Zpět ]
      Datum: 11.06.2012
      Autor: bibi
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

             

        Chápu, že se to každému nemusí líbit.

        [ Zpět ]
        Datum: 11.06.2012
        Autor: Václav
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

               

          Udělal jsi jediné správné, cos uznal za vhodné. Je to váš web a je jenom na tvém uvážení co smázneš a co ne a nikdo, a to musím zdůraznit, NIKDO nemá právo něco ti vyčítat.
          Když někam přijdu na návštěvu, musím se chovat podle pravidel hostitele, pokud ne, nemohu se divit, že mě vyhodí a to i když ty pravidla budou sebedivnější.

          [ Zpět ]
          Datum: 11.06.2012
          Autor: Holfi
          Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
          • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

                 

            Souhlas.

            [ Zpět ]
            Datum: 11.06.2012
            Autor: radka
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

                 

            Ad Holfi)
            Podle mě - divit se snad ještě můžu, bránit tomu však nikoliv. Ale zeptat se a doufat v odpověď snad taky, vyžadovat odpověď nikoliv.

            Téma jsem založil proto, že jsem zdejším zdejším pravidlům diskuse přestal rozumět a měl jsem pocit, že v tom nebudu sám. Za sebe už v tom mám jasno.

            [ Zpět ]
            Datum: 11.06.2012
            Autor: dusann
            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

                 

            Nehnevaj sa, asi si nerozumieme. Lucie podľa mňa nič neporušila, jej príspevok bol napísaný v súlade s pravidlami. Ok, zasiahla do nejakej súkromnej dohody, Ok, diskusia bola zmazaná. Ja som sa vyjadrila k tomu spôsobu, ktorý podľa mňa nebol vhodný. Ak myslíš, že celé to stálo za to, že Lucie z tohto webu odíde, tak fajn - ja tomu hovorím medvedia služba :(

            [ Zpět ]
            Datum: 11.06.2012
            Autor: bibi
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

                   

              Václav smazal téma, které se mu nelíbilo, tečka !! Pokud se bude Lucie cítit ublížená a odejde, bude to její problém, ale bylo by to si myslím zbytečné. Podle mne by stačilo tzv "obrátit list" a neřešit blbosti. Máme snad kola rádi a pro nás na kolech je tady akcí a témat dost a dost.

              [ Zpět ]
              Datum: 11.06.2012
              Autor: Holfi
              Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

           

      Děkuji Václavovi za odpověď. I když jsem doufal v něco jiného, myslím, že jsem pochopil.

      [ Zpět ]
      Datum: 11.06.2012
      Autor: dusann
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

         

    Smazání Lucčina vlákna nepovažuji za správné řešení. Kdo nechtěl, nemusel do něj přispívat.

    [ Zpět ]
    Datum: 11.06.2012
    Autor: Airline
    Hodnocení: +10 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

           

      Václav může smazat jakékoli vlákno a slova klasika, ti psát snad nemusím, ne ? ;o))

      [ Zpět ]
      Datum: 11.06.2012
      Autor: Holfi
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

         

    I ve společnosti existují pravidla. Myslím,že problémem dnešní společnosti či možná české společnosti obecně je právě úbytek respektu k těmto pravidlům a jejich trvalé obcházení. Lidé jsou hodně napjatí a nervozní a ztráci občas sebekontrolu. Souhlasím s tím, že pokud překročí tema míru slušnosti všem normálně vrozenou (jisté svědomí ducha), at´ ho smažou. Každý má možnost se tak aspoň zamyslet nad tím, jak má diskutovat. Možná bych se jen přimlouval za to, že by nebylo snad na škodu zavést nějaké pravidlo "výstrahy před popravou" takového temata. Prostě poslat třeba obálku zakladateli tematu, že jeho tema překračuje pravidla a měl by se stahnout a téma třeba zamknout, pokud se mu vymklo kontrole. Pokud by nereagoval, tak smaznout a je to.:-)

    [ Zpět ]
    Datum: 11.06.2012
    Autor: Martis
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

           

      "I ve společnosti existují pravidla. Myslím,že problémem dnešní společnosti či možná české společnosti obecně je právě úbytek respektu k těmto pravidlům a jejich trvalé obcházení. Lidé jsou hodně napjatí a nervozní a ztráci občas sebekontrolu."
      Pěkná projekce;-)

      [ Zpět ]
      Datum: 11.06.2012
      Autor: Joe-CUBE
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

         

    Chodím na nakoláky od r. 2006. Existuje tu klub "pravých nakoláků", znají se osobně, jezdí na společné srazy - diskutující 1. kategorie. V.I.P. nakolák může napsat v diskuzi prakticky cokoliv a nic se neděje, zhusta bývá virtuálně plácán po rameni a sklízí plusové palce. Ostatní jsou jen rovní mezi rovnějšími - diskutující 2., často 3. kategorie. Mohou být slušní, dodržovat pravidla, ale pokud se znelíbí echtnakolákům mají holt smolíčka:-). Takže, pro Luciirut, medvědy a ostatní bílé vrány - jezděte s nakoláky na srazy a vstupte do klubu. Pak nikdo nebude mazat vaše příspěvky a vylučovat vás z komunity.

    [ Zpět ]
    Datum: 11.06.2012
    Autor: vladaza
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8
  • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

         

    Tak už se v tom přestaňte hnípat a šťourat a hurá na kolo.

    Nebo snad jde někomu o život?

    [ Zpět ]
    Datum: 11.06.2012
    Autor: Burajda
    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Jak zlepšit diskusi NaKole.cz?

         

    Myslím, že tohle téma splnilo svůj účel, takže ho zamykám.

    [ Zpět ]
    Datum: 11.06.2012
    Autor: dusann
    Hodnocení: +10 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

557 cyklistů (2 přihlášení)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024