reklama

NaKolácká štafeta se vrací

Kdo sem chodíte už nějaký ten pátek, určitě si vzpomenete na společnou štafetu, která proběhla v roce 2007. Cílem bylo projet se štafetovým NaKolíkem všechny české kraje v období mezi velkým jarním a podzimním NaKoláckým srazem. Jak se ukázalo, čtyři měsíce byly na projetí celého Česka trochu…

[ Celý text ] [ Zpět ]
Datum: 02.06.2012
Autor: Václav
  • Re: NaKolácká štafeta se vrací

         

    na jednu stranu HURÁ
    a dobře že se bude NAKOLÍK vozit na srazy
    ale na druhu stranu škoda, že se nezapojí všechny kraje ...

    [ Zpět ]
    Datum: 02.06.2012
    Autor: macikm
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: NaKolácká štafeta se vrací

           

      Také jsem zklamaný, že se napevno určilo jen pár krajů, nevím co k tomu organizátory vedlo, spíše bych se ohlížel na zájem lidí a podle toho určit trasu

      [ Zpět ]
      Datum: 02.06.2012
      Autor: Asterix
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: NaKolácká štafeta se vrací

             

        Vždyť to Václav píše - letos je málo času. Nákolík pojede jen těmi kraji, které jsou "při cestě" na podzimní sraz.

        [ Zpět ]
        Datum: 02.06.2012
        Autor: Burajda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: NaKolácká štafeta se vrací

               

          On to tak ale myslí i do budoucna, ale na druhou stranu - kdo ví, co bude za rok :o)))

          [ Zpět ]
          Datum: 02.06.2012
          Autor: radka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                 

            Jo, to jsem pochopila. ;-)

            [ Zpět ]
            Datum: 02.06.2012
            Autor: Burajda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: NaKolácká štafeta se vrací

               

          Přesně tak a příští rok to zase budou kraje jiné, které budou mezi místy jarního a podzimního srazu. Jistotu účasti má kraj, kde se sraz bude konat. To je možná výzva pro příští organizátory srazů ;-)

          [ Zpět ]
          Datum: 03.06.2012
          Autor: Václav
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: NaKolácká štafeta se vrací

             

        Co k tomu organizátory vedlo?!?
        Přečti si úvodní slovo, tam to Václav vysvětluje.
        Fakt není možné každý rok objet celou republiku. Byla to strašná hoňka. Takhle je prostor, aby se nakolník v každém kraji povozil déleji než týden.
        A navíc, můžeš se přece přihlásit i do jiného kraje.

        [ Zpět ]
        Datum: 02.06.2012
        Autor: radka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: NaKolácká štafeta se vrací

               

          Delas kontakt s verejnosti alias tiskovou mluvci?:-)

          [ Zpět ]
          Datum: 03.06.2012
          Autor: Martis
          Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
          • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                 

            Ne, na to máš mejlovku [email protected].

            A nevím, co je na tom "tiskového" - jen jsem upozornila, kde najde dotyčný informace a jak to bylo minule, tak o tom něco více vím, protože jsem dělala koordinátora. To není nic, co by bylo tajného.

            [ Zpět ]
            Datum: 03.06.2012
            Autor: radka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                   

              …a protože radka dělala koordinátora už první štafetě, požádal jsem jí, aby nám s organizací pomohla i letos.

              [ Zpět ]
              Datum: 03.06.2012
              Autor: Václav
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: NaKolácká štafeta se vrací

               

          no dobře, však už mlčím :)

          [ Zpět ]
          Datum: 03.06.2012
          Autor: Asterix
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: NaKolácká štafeta se vrací

         

    Taky jsem svůj kraj nenašla :-(. Třeba příště.

    [ Zpět ]
    Datum: 02.06.2012
    Autor: aila
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: NaKolácká štafeta se vrací

         

    Tak jsem se přihlásil za Středočeský kraj. Nerozumím ale tomuhle: nejdřív tam bylo "chci jet" a když jsem na to kliknul, tak tam sice naskočilo moje jméno, současně ale také "už nechci jet". Tak aby bylo jasno: chci jet! A basta :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 02.06.2012
    Autor: Airline
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: NaKolácká štafeta se vrací

           

      Taky jsem se přihlásil za jihočeskej. Rovnou píšu že jsem k dispozici od 13. července (včetně), předtím nee. A operuju okolo Týna nad Vltavou cca 50km, takže od Blatný a Strakonic k Orlíku, Budějicům i Táboru. I Prachatice umím.
      Mohu nechat nakolík trochu ozářit u Temelína, aby v noci svítil a neztratil se (vtip).
      :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 02.06.2012
      Autor: básník
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: NaKolácká štafeta se vrací

             

        Pozor Basniku,my operujem taky od Blatny,ale jelikoz pri prvnim nakoliku jsem mel tehotnou zenu ve ctvrtem mesici a musel jsem jet tedy sam,tak letos chceme jet pro zmenu vsichni ctyri.Sice akcni radius bud velmi limitovan detmi,ale jinak ho povezem hned v kompletnim kvartetu.:-)

        [ Zpět ]
        Datum: 02.06.2012
        Autor: Martis
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: NaKolácká štafeta se vrací

               

          Stejně jako minule bude záležet na dohodě mezi přihlášenými v rámci kraje, jak se o nakolík podělí a povozí ho.

          [ Zpět ]
          Datum: 02.06.2012
          Autor: radka
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: NaKolácká štafeta se vrací

               

          Jasně, já to Martis nechci sjezdit všechno sám. Jenom jsem uvedl tak zhruba rozsah, jsem asi uprostřed. Jinak první nakolík před lety jsem nezažil, jen sledoval z povzdálí ještě asi jako nepřihlášenej. Bylo to zvláštní, co ty lidi dělaj... :-))

          [ Zpět ]
          Datum: 03.06.2012
          Autor: básník
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: NaKolácká štafeta se vrací

             

        Jsem dosti zvědavý na zorganizování předávek - kdo od koho, kdo komu, a hlavně kdy. Také nemohu v určité dny (pondělí, středa), v út + čt + pá omezeně po práci, ale kdyby to na mě vyšlo na víkend, tak bych Ti ho, básníku, dovezl třeba do Týna n. Vltavou, to bychom jeli s Ane určitě spolu.
        Uvidíme, podle mě je ve hře stále hodně nejasného... :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 03.06.2012
        Autor: Airline
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: NaKolácká štafeta se vrací

               

          http://www.nakole.cz/diskuse/14873-nakolacka...

          [ Zpět ]
          Datum: 03.06.2012
          Autor: radka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                 

            Nevim,jak jinym,ale me ten odkaz vraci na tu samou diskuzi.:-()

            [ Zpět ]
            Datum: 03.06.2012
            Autor: Martis
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                   

              Jde o příspěvek,a bych to nemusela psát dvakrát.

              [ Zpět ]
              Datum: 03.06.2012
              Autor: radka
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: NaKolácká štafeta se vrací

               

          To by bylo super, rád bych vás viděl. Akorát jsem volnej až od 13.7., předtím tu nebudem a tím by se pár dní pro jihočechy ztratilo.

          [ Zpět ]
          Datum: 03.06.2012
          Autor: básník
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: NaKolácká štafeta se vrací

           

      To tlačítko "už nechci jet" je tam proto, kdybys nakonec dostal strach a chtěl's z toho vycouvat :o)

      [ Zpět ]
      Datum: 03.06.2012
      Autor: Václav
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: NaKolácká štafeta se vrací

         

    Tak domovské kraje mám víceméně dva, ale Vysočina se mi z velké části kryje s dovolenou. Takže se hlásím k Jihomoravskému kraji (ten je mi beztak domovštější :)

    [ Zpět ]
    Datum: 02.06.2012
    Autor: Ifča
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: NaKolácká štafeta se vrací

         

    Konečne!

    [ Zpět ]
    Datum: 02.06.2012
    Autor: Arabice
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: NaKolácká štafeta se vrací

           

      Dlouho premyšlem kam. Radši počkam až po 20.6 budu premyšlet. Zatim asi 50% Zlinsko,uvidim!

      [ Zpět ]
      Datum: 02.06.2012
      Autor: Arabice
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: NaKolácká štafeta se vrací

         

    není mi jasná předávka, když to v Praze končí 16.6. a Střední začíná 17.6. tak kdy to předáme Ai nebo někomu ze Středních? možná jsem to jen špatně četls.

    [ Zpět ]
    Datum: 04.06.2012
    Autor: HMS
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: NaKolácká štafeta se vrací

           

      O půlnoci ze 16.6. na 17.6. :o)))

      Ale vážně - nepanikař. Je nesmysl, aby se termíny překrývaly a vše bude záležet na dohodě účastníků z obou krajů. Nakolik by měl být předán nejdříve 16.6., nejpozději pak 17.6.

      [ Zpět ]
      Datum: 04.06.2012
      Autor: radka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: NaKolácká štafeta se vrací

         

    POZOR, blíží se uzávěrka přihlašování pro Prahu a Středočeský kraj!!!
    http://www.nakole.cz/stafeta/

    Tak už moc neváhejte s přihlášením a připojeníms e do štafety!!!

    [ Zpět ]
    Datum: 04.06.2012
    Autor: radka
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: NaKolácká štafeta se vrací

           

      Vpodstatě to zatím vypadá tak, jak jsem tušil, když jsem tohle téma našel na webu - oproti minulé dobře organizačně připravené akci (uznávám, že ta příprava a organizace stála spoustu času) v tuto chvíli téměř nezájem.

      [ Zpět ]
      Datum: 04.06.2012
      Autor: Airline
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: NaKolácká štafeta se vrací

             

        Proč si myslíš, že tentokrát to není "dobře organizačně připravené"?!?
        Sám víš, že s námi o tom Jitka mluvila již minulý rok pod Landštejnem a od té doby to rozhodně nebylo jen zastrčené v šuplíku.

        [ Zpět ]
        Datum: 04.06.2012
        Autor: radka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: NaKolácká štafeta se vrací

               

          Pokud jste to vedeli uz loni na jare,proc jste s vyhlasenim cekali az tesne pred prazdniny?:-()

          [ Zpět ]
          Datum: 04.06.2012
          Autor: Martis
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                 

            Vědět, že chci odstartovat štafetu je jedna věc, příprava ale byla trošku náročnější.
            Záměrem bylo nechat větší časový prostor v jednotlivých krajích a pak se zrušil papírový nakolník. Příprava toho elektronického není záležitost na jeden den, zvláště když uvážíš, kolik požadavků jde od diskutujících na programátora. Má jen dvě ruce :o)))
            Pracuje se ještě na možnosti záznamu tras do mapy a na možnosti vkládat fotky ve větším rozlišení.

            [ Zpět ]
            Datum: 04.06.2012
            Autor: radka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: NaKolácká štafeta se vrací

               

          Ale já neřekl, že to není dobře připravené - já to vidím jako narychlo vyhlášenou "huráakci" - zatímco na tu minulou byl velký zájem lidí a diskutovalo se o tom poměrně dlouho předem, a jelo se i ve dvojicích, aby se v daném kraji na všechny zájemce dostalo, tohle prostě vidím jinak. Měl jsem obavu, jak si pro sebe zajistím sobotu, abychom to s Ane (v případě zájmu) bez problémů dovezli básníkovi do Týna, a ono to je právě opačně.
          No nic, to je jenom můj pohled na věc.

          [ Zpět ]
          Datum: 04.06.2012
          Autor: Airline
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                 

            Taky mi to přijde docela hrrr...
            Velice dobře si vybavuju, jak bylo celkem složitý se v JČ kraji domluvit mezi pár lidma na předání, kdo, komu, kdy... A běda, kdyby do toho někomu něco vlezlo.

            Já nevím, ale já do toho znova už asi nepudu.

            [ Zpět ]
            Datum: 04.06.2012
            Autor: mira.l
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                   

              To je právě o tom časovém pressu, který minule byl. Tentokrát je v každém kraji daný větší časový prostor, aby to nebylo tak napjaté.

              [ Zpět ]
              Datum: 04.06.2012
              Autor: radka
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                     

                Jestliže jsou v JČ zatím přihláčený 2 lidi, tak to asi budou mít napjatý jakože dost!!
                Jihočeský kraj je docela vééééélikýýýý.
                :))

                [ Zpět ]
                Datum: 04.06.2012
                Autor: mira.l
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                       

                  Není povinnost objet celý jihočeský kraj, trasy jsou věcí účastníků.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 04.06.2012
                  Autor: radka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                         

                    Neni povinnost ho objet ale je potrebne ho prejet z jednoho kouta do druheho a to staci.:-))))))Nebo alespon prejet nejaky ten cip...i toho bude dost.V tech zatim dvou lidech.:-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 04.06.2012
                    Autor: Martis
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                           

                      To všechno záleží na dohodě o předání.
                      Štafeta je sice rozdělena do krajů, ale to neznamená, že nemůžeš vyjet za humna nebo že ti někdo nemůže přijet naproti.

                      Vše je o dohodě a vzájemné spolupráci a o tom celá štafeta je.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 04.06.2012
                      Autor: radka
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                 

            Souhlas.Minule to bylo planovano od pocatku roku 2007 a trasy se planovaly a lide se domlouvali pul roku i vice predem.Tohle je ale opravdu manazersky silne nadsazene.Tehdy se vyrazelo navic jeste 6.5..Nyni je to jeste vice nez o mesic pozdeji.

            http://www.nakole.cz/clanky/240-nakolacka...

            [ Zpět ]
            Datum: 04.06.2012
            Autor: Martis
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                   

              Omyl Martisi. V roce 2007 obdržel každý kraj cca 3 týdny před startem v daném kraji spojení na ostatní, aby se spolu domluvili. Časová rezerva tam byla hlavně z toho důvodu, že jsem do týdne chtěla vědět, komu mám zaslat papírový nakolník.
              Nyní zasílání papírového nakolníku odpadá, takže cca 10 dní na dohodu mezi účastníky v kraji by mělo být odpovídající.

              [ Zpět ]
              Datum: 04.06.2012
              Autor: radka
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                     

                Omyl Radko.Prihlasky se odesilaly Tobe od 6.2.2007.A prave Tys to tehdy vyhlasovala.Staci jen nahlednout do historie:

                http://www.nakole.cz/diskuse/4125-stafeta-2007...

                Cili kazdy mel dost casu se poradne rozmyslet i se pripadne vcas odhlasit.Rovnez pak koordinator mel dost casu to s lidmi domluvit a poradne vse probrat.:-)

                [ Zpět ]
                Datum: 04.06.2012
                Autor: Martis
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                       

                  Ano, uvedené téma jsem založila já, ale přihlášky šly redakci - ta je oprávněna sbírat požadované údaje.
                  Já jsem pak cca měsíc před zahájením v daném kraji obdržela jména přihlášených s e-mailem a rozeslala jsem to.

                  V roce 2007 byla akce zcela nová, takže se tomu dal větší prostor. Pravidla se cizelovala za provozu a čerpalo se právě z této diskuze.

                  Tentokrát se již vzalo v potaz, že valná většina ví, co štafeta je. Proto redakce neviděla důvod sbírat přihlášky s velkým předstihem. Naopak - vzhledem k tomu, že i v roce 2007 bylo hodně přihlášek zejména před uzávěrkou a naopak někteří si to za těch půl roku s účastí rozmysleli, vyšlo z toho, že není důvod sbírat přihlášky s velkým časovým předstihem.
                  Trošku časový press je navíc jen u Prahy s Středočeského kraje. Myslím, že ostatní kraje mají dostatečný prostor k tomu se přihlásit. U vás v jihočechách by měla být uzávěrka cca 30.6., jestli se nepletu. Myslíš že měsíc není dostatečný čas proto se rozmyslet, zda se chci nebo nechci zúčastnit?
                  Z mého pohledu je to času víc než dost.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 04.06.2012
                  Autor: radka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                         

                    Ahoj Radko,nahledl jsem do sveho archivu v mejlu a pokud jsem to dobre pochopil,upominal jsem tesne pred planovanim trasy,aby si aktualizovali prihlasku.Ale v podstate jsem od pocatku vedel priblizne,kolik lidi budu mit k dispozici a pribliznou lokalitu a odtud se dala trasa snaze planovat.Pokud bude mit nyni vetsina lidi jen jeden mesic casu na rozmysleni a skutecne se mi navic jeste vsichni prihlasi nakonec tesne pred uzaverkou,pak zbyde jen sakra malo casu domluvit podrobnosti tras a predavky.Ano dostatek casu se prihlasit je ale minimum casu to domluvit a zorganizovat.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 04.06.2012
                    Autor: Martis
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                           

                      Přiznám se, že si detaily přesně nepamatuji a neřeknu ti k tomu víc, než co jsem řekla - podklady jsem od redakce obdržela cca měsíc před zahájením štafety v daném kraji a účastníkům jsem rozeslala spojení. Víc se v tom rýpat nehodlám, protože mi to přijde irelevantní.

                      Způsob z roku 2007 byl na organizaci velmi náročný a málo pružný, proto je snaha o zjednodušení jak pro organizátory, tak pro účastníky.

                      Ve světě internetu a mobilů nám 10 dní fakt přišlo jako víc než dost času na to, aby se určitý počet lidí domluvil na tom, jak se další 3 týdny podělí o nakolík.

                      Nicméně neboj, tvoje připomínka se redakci dostane.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 04.06.2012
                      Autor: radka
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                             

                        Radko,ja jsem fakt rad,ze se ta akce bude pravidelne opakovat a ze se vraci a je mi jasne,ze nikomu se nelibi,pokud uz do rozjeteho vlaku nekdo prihazuje uhli pod kotel,ale opravdu souhlasim s Airlinem,ze letos je to hodne nadsazene.Bude hodne narocne to zvladnout s dobrym vysledkem i pocitem.Chtel jsem jen nastinit svuj pohled na vec a vic se v tom nehodlam stourat.Rad pojedu,pokud bude s kym a bude to technicky proveditelne.Tuto akci mam rad,libila se mi ta posledni a rad se zucastnim kazdeho dalsiho rocniku,pokud vyssi moc dovoli.:-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 04.06.2012
                        Autor: Martis
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                           

                      Kristova noho, tak pokud je to pro tebe takový problém tak se neangažuj a je to , ne ?? Když na to příde, básník objede jednu půlku a když bude potřeba, já objedu druhou půlku a Jihočeský kraj bude odbjetý.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 04.06.2012
                      Autor: Holfi
                      Hodnocení: +10 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                      • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                             

                        Pane Boze,zac me trestas,ze sem vubec leze,ze?Chlapce to chce klid.Jen jsem vyjadril svuj nazor a shrnul posledni zkusenosti.K tomu to vlakno snad je,nebo ne?Jinak ostatni jsem uz napsal.Ale domnivam se,ze pravo zucastnit se by mel mit a kazdy a proto by to chtelo lepe promyslet a vice casu. Tot vse. Samozrejme,jeden kraj muze prejet treba i jeden zdatny cysklista,ale o tom snad tato stafeta amateru cyklistu neni,ne?

                        [ Zpět ]
                        Datum: 04.06.2012
                        Autor: Martis
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                        • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                               

                          Právo zůčastnit se přece každý má a navíc oproti minule se můžeš zůčastnit i ve více krajích.
                          V tomto směru si myslím, že je organizace dostatečná a čerpá z minulé zkušenosti.
                          Od začátku víš, kdo se do tvého kraje přihlásil a můžeš s ním už komunikovat. To minule nebylo.

                          Martisi, podívej se na to z trošku většího nadhledu - kraj není míněn jako omezení. Můžeš si za ty 3 týdny s nakolíkem objet třeba celou republiku, když budeš mít chuť, ale nikdo tě nebude popotahovat, když objedeš jen náves.

                          Všechno je v lidech a o lidech. Jak se dohodnete, tak to bude.
                          A rozhodně si nemyslím, že by někdo měl zájem domlouvat si trasy půl roku dopředu.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 04.06.2012
                          Autor: radka
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                                 

                            OK.Uz mlcim.A preji akci zdar.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 04.06.2012
                            Autor: Martis
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                            • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                                   

                              Mlčet nemusíš, naopak tvé podněty na zlepšení očekávám v obálce nebo na mejlu.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 04.06.2012
                              Autor: radka
                              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                 

            O spuštění této štafety se rovněž mluví již poměrně dlouho. Dotazy se tady v diskuzi objevovaly celý 5 let. Mluvilo se o tom na srazech.
            Když o tom teď Václav mluvil na srazu, neměl jsi k tomu žádnou připomínku a teď se ti to zdá na rychlo?!?

            Jak by jsi si to představoal, aby to nebyla "hurá akce"?

            [ Zpět ]
            Datum: 04.06.2012
            Autor: radka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                   

              Asi tak,jak to bylo minule.Zkusenosti by se mely zurocit.Tedy,vyhlasit dalsi rocnik nakoliku vzdy na podzimnim srazu s tim,ze by se jiz na podzimnim srazu vybraly dve lokality pro sraz jarni i podzimni a lide by se mohli prihlasovat pres zimu,naplanovat trasy a dostatecne to proorganizovat a vse by se dle meho nazoru odehralo v naproste pohodicce.:-)Takto to bude tlak jen tentokrat odjinud.:-(

              [ Zpět ]
              Datum: 04.06.2012
              Autor: Martis
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                     

                Štafeta je míněna spíš jako zpříjemnění cyklistiky pro účastníky v jednotlivých krajích a je snaha snížit právě tohle proorganizování a "byrokracii" - byť internetovou.
                Se štafetou je právě snaha reagovat na to, že se valná většina rozhoduje "na poslední" chvíli - podle fyzičky, počasí, zdraví, práce apod. a málokdo v zimě ví, co bude za půl roku.
                I srazy se plánují od jednoho k druhému - k tomuto stavu se došlo vývojem a myslím, že není zájem na tom cokoli měnit.

                [ Zpět ]
                Datum: 04.06.2012
                Autor: radka
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                       

                  Ano,doposud nebyl ale nakolik zadny a ten prvni tusim nebyl navazan na termin srazu,ale to si nejsem jist.I tak to bude mozna trochu chtit to trochu prehodnotit.No,uvidite podle letosniho rocniku.Jinak dobrou organizaci nelze povazovat za zbytecnou anebo za byrokracii.Dobra organizace dela atmosferu cele akce.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 04.06.2012
                  Autor: Martis
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                         

                    Tak to je omyl - nakolik, byl vázán na sraz, a to na sraz v Kralovicích, kde byla štafeta zahájena. Původně ho tam měl vézt Václav, ale onemocněl, takže jsem ho tam osobně vezla já.

                    Pokud tě můžu poprosit, napiš mi své představy k "dobré organizaci" - prosím do obálky nebo na mejl [email protected].
                    Každý námět se hodí a pořád je co vylepšovat.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 04.06.2012
                    Autor: radka
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                 

            Když to tu bylo poprvé, byla to novinka a kde kdo uznal, že to je krásný nápad. Teď se to "jen" opakuje a už to nemá tu šťávu. Možná to chtělo vymyslet něco k tomu.

            Minule se vymýšlela podoba nákolíku, debatilo se o tom. Padaly nápady. "Složitě" (možná to na tom bylo to krásné) se vymýšlely trasy a předávky.. Bylo to takové lidové a mělo to své kouzlo.

            [ Zpět ]
            Datum: 04.06.2012
            Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                   

              Není tak jednoduché "něco k tomu vymyslet". Nápady jsou vítány.

              Nakonec se ale Václav rozhodnul pojmout to jako zpestření cyklistiky v jednotlivých krajích, možnost potkat se s lidmi stejného zájmu při předávání nakolíku a sledovat, kudy všude byl nakolík provezen.
              To právě směřuje k té periodicitě opakování od srazu ke srazu.

              Není záměrem udělat z toho přítěž (organizátorsky nebo jakkoli jinak) nebo povinnost.

              [ Zpět ]
              Datum: 05.06.2012
              Autor: radka
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                     

                Nápad?...

                Nákolík musí projet alespoň jednu rozhlednu v kraji a musí být zadokumentován. A máš něco k tomu :-)

                [ Zpět ]
                Datum: 05.06.2012
                Autor: Ozzák
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                       

                  Tak tyhle náměty, smozřejmě, padly, ale tohle už pak není o té volnosti, kterou by štafeta měla přinášet, ale nutí účastníky, aby trasu vedli třeba i někam, kam vůbec nechtějí.
                  Zvažovalo se i spojit to s nějakou soutěží, ale tohle všechno může být pro někoho limitující, a to nebyl tentokrát záměr štafety.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 05.06.2012
                  Autor: radka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                         

                    Průběh a zážitky z etapy se budou psát do blogů, kde pro to bude zvláštní rubrika. A protože nám v blozích souběžně běží do 31.8. soutěž - http://www.nakole.cz/soutez/, tak se vlastně tímto zápisem a přidáním fotek také automaticky do soutěže zapojíte a můžete i něco zajímavýho vyhrát.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 05.06.2012
                    Autor: Václav
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                         

                    Tak to tím nelimitovat, ale co třeba nabídnout taková "soutěžní" témata - třeba právě který kraj nasbírá víc svých rozhleden... Vím, že to nebude spravedlivý, ale o to snad nejde.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 05.06.2012
                    Autor: ronda
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                   

              Čerpali jsme z nápadů, které se od vás během těch pěti let v redakci sešly. Každý jsme trochu z jiného těsta a každý ve štafetě budeme hledat trochu něco jiného. Co ale všechny spojuje, je jízda na kole a sdílení zážitků. Kam a kudy s NaKolíkem pojedete, jak budou vypadat předávky, je jen na vás a na vašich nápadech. Po zkušenostech z minula je proto naplánován větší prostor pro účastníky z jednotlivých krajů. Není tím ale dáno, že NaKolík se musí pohybovat jen v administrativních hranicích tohoto kraje. Vše záleží na vaší invenci. Těším se na vaše letošní zážitky - ty minulé najdete tady http://www.nakole.cz/clanky/797-trasa-stafety...

              [ Zpět ]
              Datum: 05.06.2012
              Autor: Václav
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                     

                Posledně se to vedlo v myšlence: "ukážeme nákolíkovi nej místa". Nákolík tak i cestoval. Mělo to příběh, nákolík čuměl jak je ČR krásná....

                Teď z toho cítím jen takové to "štafeta". Je to vše narychlo. Druhého se to sem dalo a za týden se jede.

                Myslím, že tématický podtext není vůbec špatný nápad (jak píše ozzák). Je spousta hradů, zřícenin, rozhleden, kopců, technických památek atd atd, které lze díky nákolíku navštívit a spojit v jeden celek. Jeden rok zříceniny, druhý rok rozhledny....

                [ Zpět ]
                Datum: 05.06.2012
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                       

                  ale Michale, přeci ani teď nikdo nikomu nebrání, aby nakolíka vzal na "svoje nej místo" Třeba se nakonec ukáže kreativita lidí a mě se na tom líbí právě ta volnost, kam pojedu a třeba i překvapení s kým se při tom setkám. A věřím tomu, že do září jistě nějaký zajímavý příběh s nakolíkem prožijeme.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 05.06.2012
                  Autor: HMS
                  Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                         

                    Tak asi jo. Každý na to má jiný názor. Mě by právě vyhovovalo něco tématického. Někomu třeba ne. Respektuji....jen jsem to nadhodil, jako možnost.

                    Já spíš koukám, kolik je přihlášených lidí a říkám si, kde je chyba, že je tam nějak málo lidu... Navíc ty zdejší reakce (a to si třeba myslím, že Ai má tyhle věci rád a rád je podpoří, ale taky cítí, že je to jiné než posledně) Radka už vyhlašuje blížící se konec pro přihlášení do Prahy a Stř. kraje a k dnešnímu dni jsou tam jen 4 lidé!!!

                    Když jsem posledně dělal mapu nákoláku (jako podpora štafety, abychom věděli, kde jsme), tak tam bylo cca 160 nákoláků. Né všichni se chtěli zúčastnit, ale velká většina z nich se na mapu dávala právě kvuli organizaci.

                    Nevím. Pro mne to nějak ztratilo toho ducha, co to mělo posledně (i když jsem se bohužel nemohl zúčastnit).

                    Rád bych se zúčastnil, ale protože to bylo vyhlášené na poslední chvíli, tak bohužel nemůžu...pracovní povinnosti a dovolená. Kdyby se to řeklo dřív, tak si volno udělám....

                    [ Zpět ]
                    Datum: 05.06.2012
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                    • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                           

                      Tak si to volno prostě udělej. Neříkej že od 10.6. do 7.7. nenajdeš ani jeden půlden nebo den, abys nakolík popovezl a pomazlil se s ním.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 05.06.2012
                      Autor: básník
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                             

                        Bohužel posledních 14 dní dřepím v práci od rána do večera. Vracím se v jedenáct večer a ráno v pět lezu z pelechu:-( Víkendy bohužel taky nic moc:-) Takže se na kolo nedostanu (naposledy minulou neděli). A až tenhle bordel skončí (doufám, že do třech týdnů), tak chci někam zmizet...:-))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 05.06.2012
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                           

                      Tak si ho vem cestou do práce na kole, proč by sis na to musel brát speciální volno?

                      [ Zpět ]
                      Datum: 05.06.2012
                      Autor: Václav
                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: NaKolácká štafeta se vrací

             

        Souhlasim s Airlainem.Bod zlomu jsou prazdninove terminy a terminy pripadajici na letni dovolene.Vetsina lidi ma v tomto obdobi sve vlastni akce a navic je zde jeste objemovy problem.Tedy to,ze temer polovina teto akce je prave pres prazdniny.Ma zkusenost s organizovanim cehokoli o prazdninach ci v case dovolenych je vice nez problematicka.

        [ Zpět ]
        Datum: 04.06.2012
        Autor: Martis
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: NaKolácká štafeta se vrací

               

          Ze štafety se eliminovalo období zimy. Eliminovat z termínu konání ještě prázdniny, to už by fakt bylo o ničem.
          Právě období mezi srazy bylo vyhodnoceno jako období, kdy se na kole nejvíc jezdí. Navíc můžeš se přihlásit do štafety v kterémkoli kraji, který se nabízí, takže pokud víš, že v určitý termín máš naplánovanou dovolenou někde jinde, nic a nikdo ti nebrání v tom, zpestřit si svoji dovolenou i o štafetu.

          [ Zpět ]
          Datum: 04.06.2012
          Autor: radka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                 

            Ty Radko,to mas jako zaklinadlo to "muzes jet v jinem kraji".Ja se domnivam,ze prave v obdobi dovolenych chce vetsina lidi mit klid a ne honit terminy - toho si uziji pres rok vic nez dost v praci - byt by melii honit termin "jen" s nakolikem.Pokud by se vyjelo jako minule jiz v kvetnu,mohl mit uz nakolik hezky kousek za sebou.Je fakt,ze by to nestimovalo s letosnim jarnim srazem,ktery byl casove posunut oproti tradicnimu terminu,ale to vse musi byt dostatecne predem zakalkulovano a uz to to proste silne limituje.Pokud by na prazdniny pak pripadala treba jen tretina trasy,tak by se to dalo pokryt i jizdami nadsencu o dovolenych.Takto abyste to pokryvali z poloviny.Sam jsem tehdy koordinoval jihocesky kraj a vim,jak casove narocne to bylo skloubit tech par lidi.

            [ Zpět ]
            Datum: 04.06.2012
            Autor: Martis
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: NaKolácká štafeta se vrací

         

    jestli jsem to pochopila, tak ta skupina, která je zapsaná, že pojede v tom kraji, teď myslím konkrétně Prahu se mezi sebou domluví, kde a komu se Nakolik předá a kam se s ním pojede? bylo by dobré, kdyby se do toho plánovaného kdo, kdy dalo také dopsat konkrétní datum.

    [ Zpět ]
    Datum: 04.06.2012
    Autor: HMS
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: NaKolácká štafeta se vrací

           

      Ano, dotyční se dohodnou mezi sebou.
      Neboj, až bude přihlašování uzavřeno, obdrží ode mne přihlášení účastníci e-mail s tím, aby si vybrali koordinátora za kraj a dohodli si co, kde, kdy, jak a s kým a dohodli se, kdo bude předávat nakolík do dalšího kraje.

      [ Zpět ]
      Datum: 04.06.2012
      Autor: radka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: NaKolácká štafeta se vrací

         

    Podle mého názoru je velká škoda, že je štafeta pojatá takto, pouze v některých krajích. I když údajně se (některé kraje) budou v dalším roce měnit, nic to nezmění na tom, že už to není akce, kterou by se zájmem sledovali všichni nákoláci a mohli se jí případně zúčastnit. Krátký termíny na domluvu při dnešních možnostech komunikace by neměly být problém. Mě by se líbila celorepubliková štafeta a každý rok vyhlásit téma - rozhledny, řeky, studánky, hrady, vrcholy apod. Každý ročníky by tím měl svoje kouzlo a byl by pojatý jinak. A papírovýho nákolníku je taky škoda, mohly se tam třeba sbírat razítka z turistických míst...Škoda, no, ale třeba to takhle nevyhovuje jenom mě...Každopádně štafetě i tak přeju hodně zdaru =)

    [ Zpět ]
    Datum: 05.06.2012
    Autor: VickyCZ
    Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: NaKolácká štafeta se vrací

           

      Kdysi - po skončení první štafety - jsem navrhoval něco podobného: tématické zaměření štafety (rozhledny, kopce, památné stromy..., jo, byl i návrh na památné hospody:-))) ), na rozdíl od Tebe nikoliv každoročně, ale vždy jednou za několik roků - ono to zorganizování stojí určitý čas a možná i nervy :-).
      Osobně jsem pro celorepublikovou akci, s co největším počtem lidí, vyhlásit např. na podzimním srazu, že to vypukne následující rok třeba 1. května, klidně vždycky z Prahy, zakončené na podzimním srazu. Každoroční štafeta mi přijde jako šichta a určitá "povinnost". Jsem rovněž pro papírové záznamy, klidně do obyčejného sešitu (pro mě jsou noviny v tištěný podobě a né v digi na počítači).
      Je to můj názor na věc, nevnucuji ho, ale také nepokládám za pitomej .-)

      [ Zpět ]
      Datum: 05.06.2012
      Autor: Airline
      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: NaKolácká štafeta se vrací

             

        Jo, přesně tak by se mi to líbilo taky ;-)

        [ Zpět ]
        Datum: 05.06.2012
        Autor: VickyCZ
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: NaKolácká štafeta se vrací

             

        Počet lidí neovlivníš vyhlášením půl roku dopředu. Kdo z nás ví, co bude za půl roku?!?
        Naopak, stejně jako každé jiné téma by se mohlo stát, že si každý řekne svůj názor a téma zapadne až do startu.

        [ Zpět ]
        Datum: 05.06.2012
        Autor: radka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: NaKolácká štafeta se vrací

               

          Radko. Ale mám půl roku na to, abych to, co bude za půl roku ovlivnil:-) Třeba dovolenou... Tu teď asi těžko někdo posune. Nebo pracovní povinnosti. Ty teď taky někdo třeba nedokáže posunout. Vědět to dopředu, tak jsem schopen na to půl roku myslet a všude říkat NE, tady na dovolenou nejedu, tady na služebku nejedu, tady do večera v práci nebudu, protože vezu nákolíka....

          [ Zpět ]
          Datum: 05.06.2012
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                 

            Jak už tu bylo několikrát zmíněno - není nutno se omezovat jen na kraj, kde bylíš a jak zmínil Václav, pro Nakolík není nutno specielních tras. Stačí ho vzít sebou do a z práce nebo ho jen převzít a za pár dní ho zase předat dál.

            Záleží jen na nápaditosti, flexibilitě a kreativnosti každého :o)))
            Hnusný slova, ale fakt jsem to neuměla počeštit.

            [ Zpět ]
            Datum: 05.06.2012
            Autor: radka
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                   

              "Stačí ho vzít sebou do a z práce "

              To je právě ono. Nechci jezdit štafetu jen abych se zúčastnil. Myslím, že tahle akce může mít navíc než jen bezduché převážení kolíku. Do práce bych ho mohl vzít, dát si ho tam na stůl, čumět na něj a večer ho fofrem někomu zavést. Ale co z toho???

              Kdyby to mělo nějakého ducha, nějaký příběh, bylo to součástí nějakého sběratelského tentononc (hrady, zříceniny, rozhledny...), byl na to čas, tak se třeba v srpnu přihlásím, že si ho pujčuji a že mu přes týden ukážu nějakou tu sběratelskou "tentononc" v mém okolí. Ale takhle? Příhlásit se, z nedostatku času ho JEN na chvilku povozit a konec...

              Nezatracuji akci, vážím si práce kolem, ale myslel jsem, že když už, tak už přijde něco zajímavého, co lidi opravdu nadchne... Jako posledně.

              [ Zpět ]
              Datum: 05.06.2012
              Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
              • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                     

                Tak si k tomu něco vymysli?!?
                Proč musíte mít všechno donesné na stříbrném talíři až pod nos?!?

                Každý má možnost se zapojit a vnést do toho svůj nápad - co člověk, to jiný námět a jiný názor, tak si ten svůj námět v rámci své etapy zpracuj. Prostor má každý neomezený, teda pardon, omezený časově.

                [ Zpět ]
                Datum: 06.06.2012
                Autor: radka
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                       

                  Já toto chápu, prostě můžeme být nějaký nákolík (lepší by bylo kdyby měl nějakou příjemnou podobu - třeba plyšák nebo tak něco) A udělat z něja turistu a cestovatele, a každý z účastníků může být zapisovatelem cesty, a bude o nákolíku mluvit jako o sobě ale přitom to pořád bude o tom nákolíku. A vytvoří se mu takový příběh. Něco jako stopařův průvodce galaxií nebo ještě jedna kniha na kterou si ted nedovedu vzpomenout.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 06.06.2012
                  Autor: Ozzák
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                         

                    Tak nějak :o)))

                    A kdybys věděl, kde všude byl nakolík při první štafetě, to by ten plyšák vypadal :o)))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 06.06.2012
                    Autor: radka
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                         

                    Plyšáka ne, nechci riskovat, že mi děti pak doma vypářou třeba ježka nebo pejska s tím, že "pšeci jsem počebovala ty samolepky";o)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 06.06.2012
                    Autor: evcas
                    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: NaKolácká štafeta se vrací

             

        Tak....

        Už i ten notýsek se záznamem trasy (nákolíková kronika) má své kouzlo. Všechny ty gps a mapy a trackology a vše v elektronické podobě je sice krásné, ale studené (beru to jako doplněk). Na srazu taky bude lépe kolovat sežítek z ruky do ruky, než USBčko s trasou...

        [ Zpět ]
        Datum: 05.06.2012
        Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: NaKolácká štafeta se vrací

               

          Nakolníky jsou pěkná věc, ale chce to velkou zodpovědnost od lidí, kteří do nich zapisují. V tomto směru byly bohužel i špatné zkušenosti.
          Navíc nakonec i tyto papírové Nakolníky dostaly elektronickou podobu a Václav by ti mohl vyprávět, kolik nad tím strávil času...
          Internet dnes umožňuje vkládat tam vše - od zápisků až po trasy, fotky, skenované artefakty apod.
          Navíc internet ti umožňuje vrátit se k tomu, co se ti líbilo nebo co tě zaujalo.

          Papírové Nakolníky byly na několika srazech a můžu ti garantovat, že zas takový zájem o nahlédnutí do nich nebyl.
          Navíc nejsou běžně přístupné všem.

          [ Zpět ]
          Datum: 05.06.2012
          Autor: radka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: NaKolácká štafeta se vrací

           

      Určitě by to bylo fajn, takové nápady padaly, ale bylo by to limitující a převážil názor dát prostor každému. Někdo bude třeba chtít jet jen kousek s dětmi podél řeky a tím by ze štafety automaticky vypadl. Nic ale nebrání tomu, když si třeba v rámci kraje tematickou rozhlednovou s NaKolíkem dáte. To se mi líbí.

      A k tomu celorepublikovém zapojení - počet krajů je z časových důvodů zmenšen - to jsme už psali výše, čas nenafouknem. Ale můžeš se přihlásit do kraje jiného a přo organizaci předávek v tomto kraji se dohodnout, že si Nakolík odvezeš a včas ho zase předáš. Záleží to jenom a jenom na dohodě mezi účastníky v příslušném kraji. Kraje byly zvoleny tak, aby byly spojnicí mezi jarním a podzimním srazem.

      [ Zpět ]
      Datum: 05.06.2012
      Autor: Václav
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: NaKolácká štafeta se vrací

             

        Podmínkou je akorát převezení NaKolíku na kole a včasná předávka účastníkům do dalšího kraje.

        [ Zpět ]
        Datum: 05.06.2012
        Autor: Václav
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: NaKolácká štafeta se vrací

               

          Dovolím si jen upřesnit - podmínka je akorát převezení NaKolíku na čemkoli, co je hnáno jen a pouze VLASTNÍ SILOU!!!

          [ Zpět ]
          Datum: 05.06.2012
          Autor: radka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                 

            Takže koloběžka a inlajny ano, na koni nee?

            [ Zpět ]
            Datum: 05.06.2012
            Autor: básník
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                   

              Ledaže by byl houpací :o)))

              [ Zpět ]
              Datum: 05.06.2012
              Autor: radka
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                     

                Dobrej nápad... :-) Ale ten by jel jenom v zimě po ledu a s kopce.

                [ Zpět ]
                Datum: 05.06.2012
                Autor: básník
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: NaKolácká štafeta se vrací

         

    Ještě jsem se chtěl zeptat, co bude teda v tom nakolíku, když všechno pojede tady na webu? To bude slavný nakolík jen duté pozdro? V tom případě bych se (s Airlinem) přimlouval, aby uvnitř byla aspoň prezenčka pro jména a datumy. Ať to není prázný prostě.

    [ Zpět ]
    Datum: 05.06.2012
    Autor: básník
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: NaKolácká štafeta se vrací

           

      Ta prezenčka není špatný nápad :o)))

      jinak by tam měly být samolepky.

      [ Zpět ]
      Datum: 05.06.2012
      Autor: radka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: NaKolácká štafeta se vrací

             

        Taky by se tam mohl dát třeba vzkaz, povzbuzení nebo odměna pro následujícího převozníka... Na konci etapy si před zraky toho, komu předávám, odměnu (od toho, od koho jsem nakolík převzala) vyberu a dám do nakolíku něco jiného na oplátku;o) (vejde se do nakolíku třeba obal od kindervejce?)

        [ Zpět ]
        Datum: 05.06.2012
        Autor: evcas
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: NaKolácká štafeta se vrací

               

          Vraž tam třeba muesli tyčinku. Ta jistě přijde vhod.:-)

          [ Zpět ]
          Datum: 05.06.2012
          Autor: Martis
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: NaKolácká štafeta se vrací

               

          Je to jen na vás. Nápaditosti a vynalézavosti účastníků se meze nekladou. Naopak. I proto se nechala nakolníku volnost a osobně mi to přijde mnohem lepší než stanovení tvrdých pravidel.

          [ Zpět ]
          Datum: 05.06.2012
          Autor: radka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: NaKolácká štafeta se vrací

               

          Prezenčka - super nápad, se samolepkama počítáme a určitě se tam vejde i drobnost pro povzbuzení dalšího štafetáře - to se mi líbí

          [ Zpět ]
          Datum: 05.06.2012
          Autor: Václav
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: NaKolácká štafeta se vrací

             

        Jo, samolepky na kolo bych potřeboval, ty by potěšily.

        [ Zpět ]
        Datum: 05.06.2012
        Autor: básník
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: NaKolácká štafeta se vrací

         

    Teď nevím kam to psát, my si to chceme předávat s Honzou (sete) mezi sebou a do toho já můžu až po 13. červenci včetně. Jak se to bude domlouvat, to bude taky řídit Radka?

    [ Zpět ]
    Datum: 05.06.2012
    Autor: básník
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: NaKolácká štafeta se vrací

           

      Už jsem to sem psala já i Václav, ale ještě jednou spešl pro tebe :o)))

      Po uzávěrce kraje = cca 10 dní před datem, kdy má nakolík do kraje přejít, obdrží ode mne všichni přihlášení avízo s tím, že je čas se domluvit kdy, kde, kdo, co a jak.
      Půjde to hromadným e-mailem, abyste na sebe měli mejly.
      Současně obdržíte jméno a spojení na toho, kdo by měl do kraje nakolík předat, abyste se s ním mohli domluvit na převzetí.

      Domluva v rámci kraje je striktně na vás, do to vám nikdo mluvit nebude. Já jen zpět budu chtít znát osobu, která bude nakolík předávat do dalšího kraje.

      Stačí to takto?

      Sem do diskuze není nutno žádná omezení nebo možnosti psát.

      [ Zpět ]
      Datum: 05.06.2012
      Autor: radka
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: NaKolácká štafeta se vrací

             

        Jo, je to srozumitelné. díky. :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 05.06.2012
        Autor: básník
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: NaKolácká štafeta se vrací

         

    Ještě malý překvápko - když kliknete na něčí nick, v jeho profilu najdete informaci o tom, jakého ročníku štafety se zúčastnil. Jestli jsem na někoho z prvního ročníku zapomněl, hoďte mi to do obálky ;-)

    [ Zpět ]
    Datum: 05.06.2012
    Autor: Václav
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: NaKolácká štafeta se vrací

         

    Miláčkové - koukejte se někdo přihlásit na Středočeský kraj - v tuhle chvíli už vylučuji, že bych jel k básníkovi (může až od 13. 7.) - to by bylo zbytečně "ztracené" období nečinnosti štafety, celý den tomu mohu věnovat pouze v neděli 17. 6. - to bych mohl něco delšího, třeba někam směr Třeboň, víkend 23. + 24. 6. nemohu, další víkend 30. 6. + 1. 7.)sice ano, ale to už by bylo dlouho, a sobota 7. 7. je pro střední Čechy poslední, to je úplně mimo. Ve všední den (út, čt, pá) mohu jen po práci a to dálku nepojedu. Takže i já bych rád předával někomu ve středních Čechách.

    [ Zpět ]
    Datum: 06.06.2012
    Autor: Airline
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: NaKolácká štafeta se vrací

           

      od 5.-.8.7.2012 mám být v Praze - ovšem autem. Takže bych se vrátil 7.7. večer domů a 8.7. bych si sjel pro Nakolík.
      (A je to tady. Předávky se domlouvají předem na webu ještě s předstihem, než cokoli začlo :-) )
      Pokud může Básník až 13.07.2012, vím, že Holfi to sice klidně objede sám celý dokola, ačkoli se zatím ještě sám nepřihlásil :-(),ale nabízím se jako při posledním ročníku jen tentokrát v opačném směru.(minule jsem vezl Nakolík z Blatné do Březnice) Zajedu pro Nakolík do Březnice a přes Blatnou ho popovezu bud´ někam ke Strakonicům či k Písku. Třeba zámek Čimelice - to je takové pěkné místo či Mirotice? No a s dětmi ho mezitím do 13.07.2012 povozím tady po Blatensku.:-)Já básníkovi, básník kominíkovi,kominík evce, evca setemu, a sete dál na Vysočinu?

      [ Zpět ]
      Datum: 06.06.2012
      Autor: Martis
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: NaKolácká štafeta se vrací

             

        Už o pár řádek dříve píše Básník,že si ho chceme předat spolu.Když to časově nepůjde,tak je jasný,že můžeme dát pokec jindy.Jinak s tou Vysočinou by nebyl problém,já mohu kdykoli tak uvidíme jak budou mít čas ostatní.Jinak plánuji,že pojedu Novohradky a kolem hranic.

        [ Zpět ]
        Datum: 06.06.2012
        Autor: sete
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: NaKolácká štafeta se vrací

               

          OK. Nezaregistroval jsem. Já postupoval v řadě podle toho, jak by to vyhovolo podle bydliště či lokality jednotlivých příhlášených - zatím - aby trasa dávala smysl.:-)

          [ Zpět ]
          Datum: 06.06.2012
          Autor: Martis
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: NaKolácká štafeta se vrací

             

        Já si předávku nedomlouvám, jenom říkám, že celý den (a třeba 210 kiláků do Třeboně nebo Blatné, ale spíš někam blíž, protože pojedu s Ane a nemíním ji zlikvidovat - kdo by mi dělal svačiny :-) ) tomu mohu dát jen tu první středočeskou neděli 17. 6. (ale mohu už i v sobotu 16. 6., která patří ještě do pražského rozmezí), a potom až v závěru středočeského termínového rozmezí, ale to je přece blbost, aby to celou dobu leželo u mě. Když pojedu ve všední den, tak něco kratšího a potřebuji to předat podstatně blížeji Poříčí, než je Třeboň nebo Blatná. Takže bych uvítal ještě nějakého středočecha (je mi jedno, jestli bude bílej nebo černej :-) ) mezi Poříčím a třeba tou Třeboní nebo Martisovou Blatnou :-)
        Martisi - Ty přece můžeš sestavit čtyřčlenný družstvo ze svý rodiny - tak je rozvez někam od Žďákovského mostu po Blatnou, my s Ane dojedem na Žďákov a tam už budou Martisové :-)))

        [ Zpět ]
        Datum: 06.06.2012
        Autor: Airline
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: NaKolácká štafeta se vrací

               

          :-) čtyřčlenné mužstvo, říkáš...znamenám si...tak to by bylo možné ale tak v ročníku 2026....až budou plnoletí.:-)))))

          [ Zpět ]
          Datum: 06.06.2012
          Autor: Martis
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                 

            To už budete šestičlenný :-)))

            [ Zpět ]
            Datum: 06.06.2012
            Autor: Airline
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                   

              Jo, to je možný, počítáš-li ještě psa a andulku, který si pořídíme na štáží:-)))

              [ Zpět ]
              Datum: 06.06.2012
              Autor: Martis
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: NaKolácká štafeta se vrací

               

          Airline, vše je o dohodě - jihočeši si pro nakolík klidně mohou přijet do lůna středočech.
          Až se bude vědět,kdo bude za jihočechy nakolík přebírat, tak se to určitě nějak domluví.

          [ Zpět ]
          Datum: 06.06.2012
          Autor: radka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: NaKolácká štafeta se vrací

             

        Pěkný fotky ;-)
        Jinak pro domlouvání termínů, volných dnů, předávání a tak už si, prosím, založte nový diskusní téma - http://www.nakole.cz/diskuse/stafeta-nakole-cz/. Tady už to takhle začíná bejt nepřehledý. Díky

        [ Zpět ]
        Datum: 06.06.2012
        Autor: Václav
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: NaKolácká štafeta se vrací

         

    možná už to radka nebo Václav někde psali, jak se domluví předávka,napadlo mě, jestli by nešlo založit vlákno jen na předávání, aby to bylo přehledné, kdo kdy kde může a nemůže.

    a k tomu, jak stále někdo volá o příběhu a o ukázání toho nej ve svém okolí a nejen naKolíka povozit do práce, tak to už je na každém z nás, kam ho vezme. jestli ho budu chvilku mít, tak ho určitě vezmu na oppidum a projedu s ním starobylé keltské hradby, ukážu mu vyhlídku kde sbíral brouky etomolog Nickerle.
    Ai mohla bych Ti ho dát 17.6. v neděli někde u Říčan?

    [ Zpět ]
    Datum: 06.06.2012
    Autor: HMS
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: NaKolácká štafeta se vrací

         

    Tak zatím jsem sám, to teda bude štreka přes Vysočinu :))

    [ Zpět ]
    Datum: 06.06.2012
    Autor: highlander
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: NaKolácká štafeta se vrací

           

      Myslím, že by pro mě nebyl až tak velký problém ti s cestou přes Vysočinu pomoct, jen nevím kdy, odkud a kam, ostatní se poddá :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 06.06.2012
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: NaKolácká štafeta se vrací

             

        Uvidíme kdo se ještě přidá, zatím je čas něco řešit....jinak 28.6 -9.7. jsem mimo...

        [ Zpět ]
        Datum: 06.06.2012
        Autor: highlander
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: NaKolácká štafeta se vrací

               

          Zůstávám v pohotovosti :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 06.06.2012
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: NaKolácká štafeta se vrací

           

      Tak já mám na té Vysočině to detašované bydlení a na dovolené jsem předběžně 4.8.-cca 16.8. Takže bych teoreticky mohla i kousek po té Vysočině... A vzhledem k tomu, že v Jihomoravském kraji je nás taky pomálu, tak bych vlastně mohla v mezičase Nakolíka vzít i na tu dovolenou a svézt ho po celé Taurské stezce a ještě bych se s ním stihla včas vrátit :-). Ale to bude cesta kombinovaná s vlakem a to je, tuším, proti pravidlům.

      [ Zpět ]
      Datum: 06.06.2012
      Autor: Ifča
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: NaKolácká štafeta se vrací

             

        Más spoustu času na zajištění ručně poháněné drezíny...

        [ Zpět ]
        Datum: 06.06.2012
        Autor: evcas
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: NaKolácká štafeta se vrací

               

          Tak pokud vim, cestovat na kole se da i vlakem,ne?:-)Nekde tu tusim byl i takovy clanek.Takze kolo jako spoluzavazadlo nebo popojizdet v kupe sem a tam,tak to by se mohlo pocitat,ne? :-) Ostatne,pokud si vzpominam,tak ve stafete 2007 jel taky kdosi kus vlakem i s kolem,protoze bylo uplne nehorazne nekrestanske pocasi a lepsi dovezt nakoli zdravy nez ho nedovezt vubec a zdechnout v lijaku na trati.A vlak je taky ekologicka doprava.:-)

          [ Zpět ]
          Datum: 06.06.2012
          Autor: Martis
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                 

            No, to já právě nevím, jestli by se kolo jako spoluzavazadlo počítalo. :-) Ale nevím, jestli bych i tak měla odvahu vzít na sebe to riziko, že ho ztratím někde v Rakousku....

            [ Zpět ]
            Datum: 06.06.2012
            Autor: Ifča
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                 

            Petrun jel vlakem, ale už se jenom vracel nebo pro kolík přijel, už si to nepamatuji přesně, chtěl jsem jet s ním, jenže kvůli počasí jsem to vzdal, ale on v tom s kolíkem jel.

            [ Zpět ]
            Datum: 06.06.2012
            Autor: Holfi
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                 

            Připouští se POUZE vozidla na vlastní pohon, což vlak není.
            Ve štafetě 2007 popovezl nakolík strejdaMnohojmený autem a byl z toho dóooooost velký poprask.

            Zkrátka vlaky, auta, letadla, parníky, MHD, lanovky, elektrokola apod. nejsou povoleny ani v nepříznivém počasí!!!

            [ Zpět ]
            Datum: 07.06.2012
            Autor: radka
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                   

              Jasně!! Rači chytit oboustranej zápal plic než to v krajní nouzi porušit!!

              Akci zdar!!

              [ Zpět ]
              Datum: 07.06.2012
              Autor: mira.l
              Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
              • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                     

                Ale prdlajs, katastrofiku, stačí se domluvit na další den, až bude po dešti.
                Ikdyby se kvůli tomu měl mírně nabořit časový harmonogram.

                Předpokládá se, že každý použije zdravý rozum.

                [ Zpět ]
                Datum: 07.06.2012
                Autor: radka
                Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                   

              Rozumím pravidlům a beru na vědomí že pravidla jsou svatá.V tomto případě, jelikož jsem živitel rodiny, vyčkám předpovědi počasí a případně se dhlásím. Ono totiž počkat na předávku do dalšího dne může často znamenat, že ten další už také další den nemusí mít čas si ho převzít(vzpomínám na minulou štafetu). Nerad bych ohrozil tedy celou štafetu. A vzhledem k tomu, že bych vše rád absolvoval s dětmi ale jejich i mé zdraví je mi tím nejcennějším, tak vyčkám tedy předpovědi počasí. Kdy naposledy se dá odhlásit? Rád bych to věděl i pro případ nemoci. Člověk může klidně náhle onemcnět a prostě jet nebude moct. Co pak v takovém případě? Jak se bude postupovat?

              [ Zpět ]
              Datum: 07.06.2012
              Autor: Martis
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
              • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                     

                Když tak zaskočím a pomůžu ti. Berte to volnočasově a pro radost, ne? Problémy se budou řešit až nastanou, pokud nastanou.

                [ Zpět ]
                Datum: 07.06.2012
                Autor: básník
                Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: NaKolácká štafeta se vrací

                     

                Martisi, na jednu stranu tě chápu, ale na druhou stranu - moc nad tím koumáš.
                Přirozeně se počítá s tím, že každý prioritně použije svůj zdravý rozum, co se týká počasí nebo i nějaké osobní indispozice.

                Jak už se tady několikrát psalo, je všechno o komunikaci. Spojení na sebe v rámci kraje mít budete, takže vše je o tom, jak se dokážete operativně domluvit.
                Tady je třeba i vidět, že je dobré mít někoho, kdo dokáže vykrýt případné kolize.

                Pokud by opravdu "hořelo", pak je nutno kontaktovat mne nebo Václava a holt případnou "dirku" vykryjeme :o)))

                Mimochodem z tohohle příkladu vidíš, že půlroční plánování je poněkud nepraktické - můžeš mít všechno nalajnováno podle pravítka a pak 3 dny prší nebo někoho zklátí chřipkajzna a graf je v háji...

                [ Zpět ]
                Datum: 07.06.2012
                Autor: radka
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: NaKolácká štafeta se vrací

             

        Ano, ano, vlak, auto apod. je proti pravidlům.

        [ Zpět ]
        Datum: 07.06.2012
        Autor: radka
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: NaKolácká štafeta se vrací

         

    Rád bych se přidal, ale momentálně jsem marod. Jsem na hranici Střdočeskéha a Západočeského kraje.. Tak asi až za rok...?

    [ Zpět ]
    Datum: 06.06.2012
    Autor: Valdek
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: NaKolácká štafeta se vrací

         

    Ahoj. No já jsem hlavně nepochopil, jak se budou rozdělovat ty úseky v rámci kraje. Každý přihlášený přece nemůže zoperovat celý kraj a možností přihlášení jednotlivců jen do celého kraje zase nemůže být přehled, kdo má jaký "rádius". Spíš by bylo dobré zveřejnit detailní trasu a každý aby měl možnost oznámit, který úsek (jaký rádius) je schopen zoperovat.
    Polopatě: Třeba já jsem schopen působit zhruba v rámci úseku Vsetín - Hodonín a co když v přihlášce kraje budeme všichni jen ze stejného regionu? A kdo udělá zbytek? Nebo to funguje jinak a já jsem to jen nepochopil?

    [ Zpět ]
    Datum: 13.06.2012
    Autor: marrier
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: NaKolácká štafeta se vrací

           

      Už se to tu psalo několikrát, ale nevadí, zopakuji to.
      Kudy nakolík v rámci kraje pojede, je plně na přihlášených účastnících v rámci kraje.
      Mě, jako koordinátora, pouze zajímá, kdo komu bude předávat z jednoho kraje do druhého na začátku a na konci časového období pro kraj.

      Pro jednotlivé kraje už tady vznikají diskuze, kde se účastníci domlouvají. Můžeš se také s účastníky domlouzvat přes obálky. Cca 10 dní před zahájením termínu štafety v rámci kraje pak všichni účastníci obdrží odemne e-mail, aby na sebe mělo mejlové spojení (pro případ, že se domlouvací diskuzní téma nezaloží nebo někdo má zablokovaný příjem obálek).

      Takže pokud se již chceš domlouvat ke kraji, kde jsi přihlášen, pak se podívej, zda již nebylo založeno pro tento kraj někým z účastníků "domlouvací téma" a zapoj se nebo toto téma založ sám.

      Organizace v rámci kraje je plně na účastnících.

      [ Zpět ]
      Datum: 14.06.2012
      Autor: radka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Poznávání krás Šumavy a Brd na E-kole

17.12.2024
Já 60+ hledám pohodovou,sportovně založenou životní optimistku kolem 60 let pro společné poznávání naší krásné…

Hledám: štěstí

05.12.2024
Nehledám za každou cenu. Nepotřebuju kohokoliv. Nejsem zoufalá a nehledám zoufalce. Pokud nenajdu, nic se neděje.…

Hledám: Ahoj...Najdeme něco společného..

05.12.2024
Ahoj, hledám zde aktivního muže, který by chtěl mít vedle sebe praktickou, myslící, kreativní a život milující…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

520 cyklistů (8 přihlášených)

Pobaltí 2023 aneb 2090 kilometrů od Narvy na Kurskou kosu - 1. část

Úvod a vlastně rovnou i závěr :-) Takže tento rok (2023) to byly Litva, Lotyšsko a Estonsko. Já vím, žádná…
Peggy | 11.12.2024

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024