Vážení potřeboval bych rozlousknout následující problém.
Se změnami (prý k lepšímu) jsou na železnici hromadně rušeny dálkové vlaky, které svého času křižovaly celou republikou. Současný stav v podstatě už výrazně omezuje možnost ráno vyrazit vlakem s kolem někam, projet si nějakou pěknou oblast a večer zase vlakem odjinud se vrátit zpět. Dvojí či dokonce trojí přestup ve větší skupině (více jako 4) se začíná rovnat hororu. Měl bych představu soukromého přepravce s mikrobusem (tak pro 9 lidí) s přívěsem na kola, který by nás (uvedu příklad ) vysadil třeba v Hlinsku a večer nabral v Tišnově. Setkal se někdo s podobnou službou nebo to provozuje? Kdyby někdo věděl o něčem podobném na Vysočině ocenil bych odkaz do obálky. Díky
Určitě bys někoho takovýho našel, ale myslím, že by to byl hodně drahý jednodenní výlet výlet.
Ahoj najímám si kamose na cestu po Nemecku s tranzitem - naftak a vozik na kola pro 8 klientů. Cena je 6 Kč na km za auto a řidiči davam 1000 kč na den. Takze kdyby bylo řekněme 240 km celkem bylo by to celkem nějakých 2400 Kč to je 300 Kč na jednoho člověka. Je to málo nebo moc? Mirek
6 Kč na km?!? To je ale nějaká charita, že?
:-D já jezdím i za 5,5 a kámošům i za míň :-D
A ten Tranzit je tvůj? A vozík na kola taky?
Jj všechno :-D je mé, jsem sám sobě pánem :-D i když vozík má na sebe napsanej děda :-D a tranzita jsem už vyřadil praskla na motoru vahadlová hřídel, ale je fakt že byl skoro nesmrtelnej samozřejmě strarý přímý vstřik a spotřeba do 8L/100km při plné náloži i s vozíkem ale po Itálii a na italskou naftu na naši to šlo o kvalt míň a litr víc a maximálka o 30km míň.
Jako kamarád ti to za tyhle peníze jednorázově taky odjedu, rád se jednou za čas někam zdarma taky podívám, ale určitě ne jako živnost, protože pod 30 Kč/km na km to nikdo nepojede a pod 300 kč na hodinu ti to taky nikdo nepojede.
6 Kč/km je nesmyslně nízká cena, která snad ani pokryje náklady a 1000 na den je přiměřeně pokud mu k tomu zaplatíš ubytování a stravu.
Vodák sport jezdí s vodáckým vlekem 10Kč/km, Waterelement 11Kč/km, a jiné autodopravy podobného charakteru v podobných mezích. Horské cestovky podobně. Když se zeptáš Kudrny či V-Touru.
V podstatě, když má někdo obchod či službu podobného zaměření, tak si tím přivydělává na provoz auta a zároveň buduje vztahy se zákazníky.
Tak to už jsou reálnější ceny; ale pořád to nedělají vyloženě na "kšeft", ale jako "doplněk", aby jim auto jen tak nestálo na dvoře...
I když to máš jako doplněk, za cenu nafty jezdit nebudeš. Zejména o víkendu.
POkud má auto vydělávat, bude to vypadat asi takto:
http://www.eutransport.cz/cenik.htm
Plus 10-15% na přívěs.
Nebo ještě jinak, náklady včetně amortizace jsou u tranzita s přívěsem ca 8-10 Kč/km, plus tvůj výdělek (kolik chceš na den?).
No minim 200 Kč/hod. A samozřejmě, že na ruku...
plus ubytování a stravu