Měl jsem zájem o koupi kola v jedné nejmenované xliveAMATÉR prodejně ve zlíně. Při koupi dvou kol za 40tis. považuji za naprosto normální fakt říct si o slevu. Bohužel u těchto naprostý amatérů se mi dostalo nadávek typu č...ák, k...ot, navíc nejsou tam prý cvičené opičky.
Jen pro zajímavost, pro ty kteří o nich někdy uvažovali, doporučuji opravdu zvolit jinou prodejnu. Jsou to naprostí amatéři. Navíc při zkoušce kola značně praskalo v kole a chrčeli kotouče, na což mi jinde řekli, že na kole je špatně provedený předprodejní servis. Takže pozor na to a nekupovat u nich!!!!
Malá ochutnávka z mailů ;-)
27.5.2012 - XLIVEAMATÉŘI:
>:-) nejsme tu cvičené opičky, které davají slevu když nám nekdo napíše.
29.5.2012 - Č.RÁK ZÁKAZNÍK (TEDY JÁ):
Dobrý večer,
tak kola se mi nakonec podařilo sehnat. Dámské nepatrně jiné, nicméně snad
ještě hezčí než původní a sleva 10% na obě kola. Tomu říkám profesionální
přístup od prodejce.
Každému nemusí pršet jako Vám. Někomu stačí když kape, ale častěji :-D
Nejste cvičené opice, ale vaše chování je na úrovni opice...
opi-kolistům zdar....
29.5.2012 - XLIVEAMATÉŘI:
p."Č.rák" XXX
Dneska jsme prodali 6kol +plný servis oprav a ješte tady vyŕizujeme další zakazníky. Tak si ty vaše reference nalepte i načelo a polibte nám prd.l. Osobný prístup je náš smer a odbornost a ne kok.tkovia za pc ktorý obesílají celou republiku.
a již neotravujte -dekujeme XliveAMATÉŘI
ps: nezapomente to dát na WEB !
29.5.2012 - Č.RÁK ZÁKAZNÍK (TEDY JÁ):
NEZEPOMNĚL JSEM ;-) MÁM VÁS RÁD A MYSLÍM NA VÁS!!!
No z takovýho zákoše si určitě každej sedne na prdel. Přijde ve vrcholný sezoně a dožaduje se slevy. Když chceš slevu, přijď v červenci. Nebo nejlíp v září to ti budou líbat pracky.
Že škrtaj kotouče na kole za dvacet kolíků? A? Předprodejní servis? Za tyhle prachy bejvaj rámy pěkný šunty a kroutěj se. když si na to sedne stokilovej chlápek tak se to může docela hnout.
Nezavisle na tom, ze sleva neni narokova a maji pravo ji nedat, by se mohli vyjadrovat slusneji.
No, obavam se, ze tady neni zverejnen zacatek komunikace.
Vsimla jsem si, ale rekla jsem si, ze je-li ve stejnem duchu jako dale, tak se zakaznik vyjadruje stale jeste v mezich slusnosti.
Rad bych videl celou mailovou konverzaci a vyjadreni druhe strany. Bobr si nestezuje na spatnou praci, kterou mu provedli, on tvrdi, ze na krame meli kola s cinkajicimi kotouci. Mne taky kazdou chvili cinkaji kotouce, staci do nich jemne klepnout. A vzpomen si na Lelka a jeho zednika v brzde. Kdepak, jak to vidim ja, mohou si v servisu gratulovat, ze se tohoto zakaznika zbavili.
Vidím to stejně... Takoví "zákazníci" se s velkým gustem a škodolibostí odesílají ke konkurenci... ;-)
Zákazník prudič,to je horší,než když ti někdo šlohne z krámu kolo.Na slevu jsou cedulky,kde je uvedená,nebo ji sám navrhnu,ale aby si ji někdo skoro vymáhal,tak takového zákazníka klidně oželím.Praskalo v kolech-asi si sedaly dráty,to je běžná věc.Někdo si nedá poradit,že toto není to pravý pro jeho účel a pak nekonečně otravuje a to právě s tím,nač jsem ho upozornil.Výživný jsou taky borci co si objednají jednu věc u každýho a pak licitujou kdo jim to za kolik prodá!Fakt jsou někteří k sežrání.
A co je na snaze získat věc se slevou špatného? Prodejci mají evidentně velké rezervy a tak například když jsme kupovali na firmu auto, tak se nám díky poptávce u dvou prodejců nakonec cena dostala z původní "akční" 1.200.000,- na 840.000,- a jako bonus jsme dostali naviják. za dalších cca 60.000,-. Sám to bohužel neumím.
Dnes i všude jinde je to naprosto běžné, říci si o slevu. Ale nedostanu-li ji zde, jdu prostě jinam a pokud by kvůli tomu byli na mě sprostí, tak prostě opáčím stejně, koupím jinde a poreferuji všem, podobně jako to udělal zdejší pisatel. Jen s rozdílem oproti němu, bych se slevy nedomáhal za každou cenu. Prostě bych se slušně zeptal a pokud by byli sprostí tak, jak jsem psal výše. Pokud slevu nechci či nemohu poskytnout, mohu se chovat klidně slušně. Každý víme, jak se dnes dělají slevy a tak nikdo jistě neschudne.
Říct si o slevu není nic špatného. Zvláště, když je velká konkurence. Já jsem si při nákupu kola o slevu řekl. Spíše tak nějak špitl, zda by se nenašla nějaká slevička. Když majitel viděl, že mám o kolo zájem, tak mi ji prostě dal. A ještě s úsměvem. Myslím, že je to výhodné pro obě strany. Od té doby jsme tam koupili dvě kola, své kolo tam servisuji a navíc obchod doporučuji. To jim za tu slevu, která je určitě finančně nepoložila, stojí.
A k tomu chování prodavačů. Mě když zákazník sebevíc sere a prudí (nedělám v obchodě, ale dnes a denně přicházím do styku se zákazníky v mém oboru - spíše zadavateli), tak se musím držet a za každou cenu být nad věcí. Tuhle vlastnost postrádá spousta obchodníků a tak se člověk v obchodech setkává dost často s arogancí. A přitom většinou o nic nejde....
Navíc na krámě zpravidla nejsou kola pořádně doštelovaný a dotažený, takže že něco cinká mi nepřijde až tak zvláštní.
Mě to teda docela zvláštní přijde. Pokud prodávám kola a většina zákazníků si kolo chce vyzkoušet, ať už si na něj alespoň sednout v krámě nebo před ním projet malé kolečko, budu mít přece kola seřízená a v pořádku.
Asi jsem to nenapsala moc srozumitelně - ano, kola jsou v takovém stavu, že si je můžeš bezpečně vyzkoušet.
Když si ale kolo vybereš, tak na něm hned neodjedeš - nebo teda já aspoň takovou zkušenost mám. Vždycky kolo nechám ještě v servisu, aby mi ho doštelovali, vyměnili a dodmontovali co si navymýšlím, pořádně vše utáhli a přijdu si pro něj podle dohody druhý nebo nějaký další den.
Nejde přece o bezpečnost, to mi přijde jako taková samozřejmost, že o ní ani nepíšu. Jde mi o to, že když jako zákazník budu sedět na kole, které je špatně seřízené, tudíž z něj nebudu mít dobrý pocit, tak ho porostě nekoupim. Mít dobře seřízená předváděcí kola by podle mého názoru měl být pro obchodníka základ.
Já nevim. Je hlavní sezona servisáci lítaj po krámě s vrtulkou v prdeli. Vyndaj kolo z krabice, složej, poštelujou řazení a frknou to na krám a jdou dělat další aby se stihli dostat domů. Že tomu cinkaj kotouče a vržou dráty moc neřešej, protože u takhle lacinýho kola se to stejně do garančky znova rozjde a má smysl to pořádně udělat až když to kolo je zajetý.
No asi tak... Jestli si chtěl jen "pokecat", tak doporučuji návštěvu v lednu či únoru... Dokonce i já :) se momentálně musím do "svého" servisu objednávat předem...
3 prazske servisy mi v utery rekly, ze se mi na kotoucovky kouknou nejdriv za tyden ci za dva, ale kdyz jsem zavolala do Krabcycles [pozor, reklama! :-)] a ptala se, zda opravdu plati, ze berou bez objednani a udelaji to do tri dnu, ujistili me, ze samozrejme ano. Co se tyka pristupu, nemohu je nez chvalit, venovali se mi tam vzdy peclive a libovolne dlouho aniz by projevili netrpelivost, pri odevzdavani kola do servisu jsem se tam zdrzela jeste asi pul hodiny na "pokec" o nastaveni posedu.
U jakýho levnýho kola, myslíš to za 40 tis. ze zakládajícího příspěvku?
DVĚ za čtyricet s kotoučovkama (v květnu = bez slev = doporučená MOC od výrobce).
Já to pochopil dvě kola za 40, tedy celkem za 80. Ale i kdyby to bylo kolo za 20, tak by podle mě mělo být seřízené, aby tam nic nepraskalo a kotoučovky neškrtaly když si na něj zákazník sedne.
Uvědom si, že v této době (je max. frmol) prostě není čas si s tím bůhví jak hrát a štelovat to, aby to pak jen stálo na prodejně. Takže se to akorát vydělá z krabice, smontuje, nahrubo sešteluje (kola se točí, klakson troubí, ostřikovače ostřikují) a hodí se to na plac. I tak to ale trvá minim půl hodiny...
Hele, já jenom řikám, že kdybych si v krámě sednul na kolo, kterému by škrtaly kotouče nebo by v něm nějak lupalo, asi bych k němu úplně důvěru něpojal. Nic víc, sezona nesezona. Taky by sis asi nekoupil auto, které by při předváděcí jízdě nestartovalo nebo by mu během jízdy něco klepalo v motoru. Tečka.
Ale houby. Normálně by jsi prodavači řekl, že se ti tohle nebo tohle nezdá, on by na to kouknul,dotáhnul, utáhnul a jel by si na zkušební kolečko znovu.
Neříkej mi, že pokud by jsi měl o kolo zájem a zkusil by jsi jedno z prodejny, že by jsi ho okamžitě odmítnul, pokud by tam něco sem tam škrtlo. To je přece evidentní, že stačí doštělovat.
Ale jo, ať si každý prodává jak chce. Jenom mi neni jasný, proč to dotáhnutí a utáhnutí nemůže udělat dřív než to kolo dá na krám. Když je to vlastně hned a stačí jen doštelovat.
Asi jsem trochu naivní, že chci předvést plně funkční zboží.
Třeba kvůli takovým zákazníkům jako jsem já, protože já chci třeba na kole něco vyměnit (konkrétně sedlo, sedlovku a pedály) a docela dost věcí chci přidělat (nosič, ovečky, nějaký ty držáky apod.). Taky jsem si třeba nechávala měnit vidli u minulého kola...
Když jdu kupovat kolo, chci si ho vyzkoušet jak se mi na něm sedí, ale předem vím, že si ho domů neodvezu. Že v servisu minimálně 2 dny ještě pobude (podle toho, jak jsou k dispozici věci, které chci vyměnit).
A taky už se mi stalo, že se mi prostě dalo jen tak narychlo dohromady kolo rovnou z krabice, protože jsem si daný model chtěla prostě vyzkoušet v určité velikosti.
Prvních 100 - 150 km si kolo stejně sedá, takže jestli mi v této době sem tam něco cinkne nebo se povolí, tak mě to fakt netankuje. Naopak, přijde mi to naprosto normální.
Pokud mi to ale začne cinkat po 2tis. km, tak to už mě teda zvedá ze sedla...
Moc nerozlišuješ mezi fukční a estetickou vadou, co?
Jít si koupit dáčii a držkovat že tomu vržou plasty, že tam maj kafe z automatu a že dýler má triko a svetr. Jo může bejt. Jednoduchá rada- kup si mercedes, auto bude bez vad dostaneš dobrý preso a dýler bude v dokonale padnoucím obleku.
Heky, už jsem to tu psal, ale proč si v Itálii můžeš koupit perfektně seřízené a připravené kolo a tady ne ?? Protože mají frmol ?? Ono je to neživí ?? Pokud se budem stále uspokojovat s takovýmhle přístupem, nikdy se tu nic nezlepší. Já myslel, že časy "dodělej doma" jsou už pryč, ne ?
Na silničce ti kotouče asi moc neškrtají... Seštelovat silničku a bajk je trošku rozdíl... ;-)
Tady se ale přece o žádný systém do-do nejedná. Vybereš si kolo, vyzkoušíš a před vlastním prodejem ti ho seřídí.
Když jsem si kupoval kolo (resp. kola), tak jsem si na prodejně vybral, vyzkoušel, jak mi "pasuje"; a na druhý den jsem si pro něho přišel, bylo nachystáno.
Max frmol? Kolega teď shání kolo pro syna a byl prej překvapen, že až na jednu prodejnu, všude po Praze totálně bez lidí. Dnes jsme se cestou stavovali v Lounech a také jsme tam byli celou dobu co se vyptával jen se dvěma prodavači.
Bez lidi? A to synonymum pro "nemaji narvany servis bicykly a na nekolik dnu dopredu naobjednano"?
V tom mem cykloobchode taky neni nijak narvano, ale dilnu maji k prasknuti. A to je to zastrceny obchudek kousek od vetsi konkurence.
za svůj život jsem kupoval tři fungl nový kola (vlastně 4 - prvního favorita nepočítám, na jeho koupi si už nepamatuju, navíc v tý době bylo všechno DoDo ...)
a na všechny se dalo sednout a jet - nebylo potřeba nic štelovat nebo opravovat
a to i u hypermarketovýho RedFoxe :-)
Za posledni 4 roky jsem kupoval 4 nova kola. Testovaci z Azubu jsem si dostelovaval sam.
Kellyse mi seridili tesne pred zkusebni jizdou, ale tam uz bylo jasno, ze ho beru.
Snowbike jsem bral jen podle geometrie.
Full mi prisel castecne rozmontovany postou v bedne s totalne neserizenym razenim a obe kotoucovky drely.
Znacne praskalo v kole muze byt malo utazena sedlovka, kotouce uz jsem psal - skaci trosku klepnout a uz cinkaji. Taky mohli to kolo akorat vytahnout z bedny, kdyz prisel zakaznik a mermomoci si ho chtel hned zkusit...
Proste tahle diskuse je krajne neobjektivni, dokud se nevyjadri i druha strana.
A kdo zacal prvni s nadavkami se taky nejspis da dolozit kompletni mailovou komunikaci.
Ja si s odsudkem radsi pockam.
Taky už jsem zkoušela kolo, které mi skládali rovnou z krabice. Za 10 minut to poskládal jen tak abych na tom mohla udělat kolečko kolem obchodu. Pokud bych ho brala, dal by si s ním servisák ještě nějkou práci.
Jinak ale souhlas - úvodní příspěvek je silně jednostranný a vytržený z celkového kontextu.
Úžasné jednání. Co to je za prodejnu ? Nemůžu ji podle toho názvu najít.
když xlive tak možná http://www.xlivesport.cz/o_nas ?
Ale to pořád není xliveAMATÉR
AMATÉR si tam podle mě dodal autor a prudič v jedné osobě
Tak to on asi opravdu bude nejenom prudič, ale asi i ..., když chce na něco upozornit a neumí dát kompletní informaci.
Spíš tu kompletní informaci dát nechce...
Když už se tady neobjevil, tyk to nejspíš tak vypadá
Bez ohledu na to, jak to celé bylo, by se profesionální prodejce neměl za žádných okolností uchylovat k vulgarismům.
Jak to čtu, neodpustím si ještě jednu xenofobní poznámku. Bylo by fajn, kdyby naši bratři, kteří s námi nechtěli zůstat pod jednou střechou a nakonec tu houfně žijí, studují a pracují, používali náš jazyk.
K te druhe pulce - proc? Lepsi je srozumitelna a cista slovenstina, nez zmrsena cestina.
Protože čeština už v historii na mále měla a teď to začíná vypadat podobně a protože mi přijde normální, že když chci někde žít, tak se tam snažím i přizpůsobit. Takhle jen slyším a čtu, "ako to tu máme všetko do.ebané a na p.či a ako je to doma lepšie".
Pravidelny poslech Slovenstiny zlepsuje porozumeni slovanskym jazykum a mozna i jinym, protoze jsou pak lide zvykli na jine prizvuky. Je mi lito, ze je slovenstiny v okoli tak malo a schvalne detem poustim obcas slovenske pohadky. Prijde mi smutne, ze maji Cesi s porozumenim Slovakum problem.
Je něco špatného na tom, že chci aby se cizinci (nejen Slováci), žijící v naší zemi, snažili žít jako my? Nebo k tomu čeština nepatří?
Slovenstina je natolik blizky jazyk, kteremu je kazdy Cech pri trose zvyku schopen rozumet, ze mi prijde uchylne chtit po Slovacich, aby mluvili cesky. Jak by ses citil na Slovensku, kdbys musel mluvit Slovensky? Ja dost trapne. A kde je hranice mezi beskydskym ci jinym okrajovym narecim cestiny a slovenstinou? Co takhle zakazat v urednim styku jinou nez spisovnou variantu? :-) Nemyslim, ze je nutne lidi unifikovat v ramci Cech za kazdou cenu.
Už to asi začíná vypadat, že mi Slováci leží v žaludku a ono jo. Rozdělení státu mi hooodně vadilo a cítil jsem to jako zradu. Z toho se asi odráží mé reakce na slovenštinu v Čechách. Mezi samotnými Slováky mám mnoho přátel a také příbuzné.
Mimochodem druhá strana měla (má?) zákon o povinné slovenštině v médiích a tak se muselo dabovat vše české.
Spisovná varianta by mi dělala ze začátku problém, ale jsem pro.
Dabovat se musí jen pořady pro děti. Nedětské filmy vysílají v drtivé většině v původním českém znění (pro rejpaly - a bez titulků).
A dokonce i spousta zahraničních filmů či seriálů běží na slovenských programech s českým dabingem. Zatímco u nás si fakt nedovedu představit, že by se v TV pustilo něco s dabingem slovenským...
Taky mě mrzí, že automatické porozumění slovenštině se už u nás vytrácí. Tchyně je Slovenka, ovšem s perfektní češtinou, takže děti řeč trochu chytaly naposledy jako hodně malé od prababičky.
Jeden ze zaměstnanců našeho obchodního partnera, s kterým čas od času musím komunikovat, je Slovák. Musim říct, že číst e-maily ve slovenštině mi dost vadí.
Ja som slovak byvam na Slovensku, ale citat ceske knihy mi nerobi ziaden problem. Castokrat ani nevnimam, ze to je iny jazyk. Myslim, si ze je naozaj vyhodou poznat viac slovanskych jazykov, da sa lahsie dohovorit (porozumiet) v inom slovanskom jazyku. Raz je slovo podobne na nejake ceske, inokedy ruske a aj slovenske. Hovorit spisovne cesky neviem ( a asi ani nidky nebudem vediet), ale ked rozumiem cesky tak je to pre mna vyhoda. Tiez mi je luto, ze sme dve krajiny, ale citim sa v Cechach doma, nie je to pre mna cudzina. A stretol som sa s tym aj z opacnej strany. Boli sme na prehlaidke obratenych zvonov v Rovensku a s nami tam boli aj nemci. Pre pani , co nas sprevadzala sme boli nasi a oni (nemci) boli cudzinci :-). Ze nase deti ( a vnuci) rozumeju bez problemov cesky je vsak pravda, je to dane tym, ze pozeraju ceske rozpravky (napriklad minimax je len v cestine).
Bohužel obráceně už to tak není... Za mlada jsem také "čítal aj pozeral" bez problémů, ale dnes už s tím trošku problém mám. Přeci jenom, v našich médii se slovenština moc nevyskytuje, což je velmi velmi smutné... :-( Se slovenštinou jsem se dostal opět do styku až na webových forech...
No vidíš, a Slovákům nepřijde divné vyžadovat po cizncích slovenštinu, což ani není přirozený jazyk, jen kodifikované nářečí z prostředka Horních Uher z roku 1843.
Maďarský prodavač nesmí maďarského kupujícího oslovit maďarsky. To je jen jeden projev zoufalé snahy udržet to nářečí při životě;-)
No, možná papírově "nesmí", ale domluvit se v maďarských oblastech v obchodě slovensky je občas docela problém.
Já s tím nikdy problém neměl a to jsem mluvil česky. Stačí se chovat slušně, usmívat se, hezky a jasně pozdravit (a tím nemyslím "Dobreeej!"), poděkovat a tak. To jsem si takhle zašel na "jedno" (měli tam Budvar nebo Kozla; už nevím) a skejsnul jsem tam v družném hovoru dvě hodiny :-DD. X-tou rundu "ostré" už jsem opravdu musel odmítnout, že už musím, že "žena" čeká (to naštěstí chápou chlapští všude). A když někdo ze štamgastů začal maďarsky, tak ho ostatní okřikli, aby mluvil slovensky, že tomu nerozumím... Prostě super nálada a atmosféra. Ale je fakt, že "stavidla" se otevřela, až když jsem řekl, že jsem z Břeclavi. Oni tam totiž nemají rádi blaváky a pražáky...
Tak já nemyslím problém stylu, že dělají naschvály - ale že prostě občas fakt nerozumí.
I když je pravda, že při poslední návštěvě loni jsem to už nepozorovala. Když jsme jezdili navštěvovat manželovu babičku před více lety, tak v maďarských oblastech opravdu slovensky každý neuměl. (Manžel pochází ze slovenské vesničky, která je osamocená v maďarské oblasti, takže tchyně dokonce ještě do první třídy musela chodit do maďarské školy, protože slovenská nikde v okolí nebyla.)
Kde? Specialne na jihu kolem Maleho Dunaje mi to vubec neprislo. Prazak jim byl milejsi nez cele Slovensko a velice hlasite si v tomto nazoru notovala cela putyka. 2x byl problem se dostat kolem 2 v noci do stanu...
Veľký Meder
Jo, přesně tam jsme se loni domlouvali bez problémů :-D
Ale to je turisticky exponovaná oblast, což je přece jen něco jiného. Nové Zámky a vesničky v okolí, kam jsme jezdívali dřív, bývaly někde hodně jinde - ovšem jak je to dneska, vlastně taky nevím.
Stretol si sa niekedy s tym, ze si na Slovesnku musel hovorit v obchode po slovensky? Velmi by som sa divil, keby si taku skusenost mal.
Ne. Ale jen díky tomu, že jsem v Horních Uhrách obchod nikdy nevlastnil ani v něm nepracoval.
Pokutovat za nápis na cenovce, například Pop-Corn nebo káposzta je imho projevem nějakého mindráku.
Dávají se pokuty i když si dá někdo na obchod svoje vlastní jméno? Třeba Kovács?;-)
Jak si přišel na toho maďarského prodavače, co nesmí mluvit na maďarského zákazníka:-)).
Jo, on ten jazykový zákon z dílny tehdejšího (a už zase dnešního) slovenského premiera byl kontroverzní, ale maďarštinu nezakazoval, o češtině ani nemluvě.
Nicméně v mezidobí (za paní premierky) byl novelizován a dost změkčen:-))
Možná je to nějaká desinterpretace, ale v televizi to tak podávali.
:-))
No, on ten zákon byl opravdu dost srandovní a vzhledem k tomu, co vyvolal, zbytečný.
Ty pokuty byly podstatně zmírněny a smí je dávat pouze ministerstvo a pouze státním institucím.
Jinak vždy šlo o to, že před maďarským oficiálním textem (třeba veřejná vyhláška, oficiální listina, apod.) musel být uveden nejdřív slovenský text.
Jinak dnes už se netýká třeba ani státní pošty a vůbec ne běžné komunikace. Třeba obce s 20% maďarskou menšinou mohou v obecních zastupitelstvech jednat v maďarštině.
Tuhle jsem si nějakou nehodou poškrábala sklo v jedněch brejlích. Byla jsem s nimi v několika optikách, všude říkali, že skla nejdou vyměnit, že je to speciální obroučka a ať si pořídím nové brýle.
A pak jsem natrefila na jednu zastrčenou optiku, tak jsem to tam zkusila, co kdyby. A on tam byl pán, a ten pán říkal no problem a úslužně na počkání mi ty skla vyměnil.
Česky uměl opravdu velmi málo. Je to angličan, který se sem přistěhoval za ženou a otevřel si optiku.
Jedna věc je zákazník či potenciální zákazník.
Jiná věc je člověk, který neúspěšně vydyndával slevu, a teď už jenom otravuje a zdržuje. Po několikerém slušném odmítnutí jsou termíny jako "prdel" imho legitimní.
To píšu zcela obecně. Tento konkrétní případ nestojí za komentář, pže známe jen zlomek z kdovíjak věrohodného zdroje.
Proč legitimní? Tak prostě přestanu reagovat. Tím dotyčného určitě vytočíš mnohem víc.
To ale 99% slováku nedovede nereagovat, jsou to trošku horké hlavy. Navíc, u nich "kokot" není už ani skoro nadávka, je to jako u nás "prudič"... ;-)
Prostě "Nezlobte se, ale slevy při prvním nákupu neposkytujeme" je skoto ekvivalentem něco jako "Hen ten vyjebaný kokot jebnutý mňa jebe zo zjebanou sľavou; odjebat ho, pojeba zajebaného..." :-))
Proč ne legitimní?
Někdo přestane reagovat, někdo ne.
Lidé jsou různí, a někteří zvlášť.
Stále se bavíme o vztahu obchodník-zákazník, ne Pepa-Kuba.
Obchodník-zákazník to prestalo byt ve chvili, kdy se zakaznik rozhodl nevyuzit nabidky zbozi bez slevy, Od te doby uz to je jen prudici Pepa-Kuba. A chapu, ze to Kubu po nejake dobe prestalo bavit. A to je prave duvod, proc rikam, ze nema smysl neco posuzovat, kdyz nemame KOMPLETNI mailovou komunikaci, protoze ani nevime, jak se ktera strana vyjadrovala od zacatku.
Já vždycky myslel, že zákazník je každý kdo vstoupí do krámu (eshopu), bez ohledu na výsledný nákup. Třeba se jen zeptat. A taky, že nepřestane být zákazníkem jen proto, že má třeba blbé kecy.
Takže si stále myslím, že bez ohledu na to, jak se choval zákazník, prodejce má zůstat profesionál.
Zjevně jsi nikdy neměl žádný obchod. Kromě zákazníků se tam vyskytují i prudiči.
Ano, prodejce, stejně jako řidič, politik, zedník nebo třeba kominík má být vždy klidný a zdvořilý. Jelikož jsme ale lidé, ne vždy se to povede.
A už táhni taky do prdele:-)))
Neměl. Díky bohu.:-)
Ale rozumy rozdáváš, že? ;-)
To ale neznamená, že jsem nikdy nejednal se zákazníkem a ač bych někdy s chutí lehnul na zem, kopal nožičkama a řval něco jako "debíííl!!", nikdy jsem si to nedovolil.
Dokonce ani v situaci, kdy jsem ve svém volném čase, někde někoho zadarmo připojoval k internetu. Prostě pokud něco chci dělat, musím se podle toho chovat, nebo jdu dělat něco jiného. Žiju v tom, že doba, kdy si na mne mohl otevřít hubu každej zelinář, nebo uklízečka, je pryč...
No, vidíš.
A ve světle této tvé zkušenosti, kde bereš jistotu, že tady v tom případě zezhora tomu bylo jinak?
Jenom proto, že to sem hodil nějaký člověk, který se tu už víckrát neukázal. Na dotazy, co to bylo za prodejnu, neodpověděl. Svůj email, ve kterém tu slevu žádal nezveřejnil?
A to navzdory tomu, že my tady o tom už druhý den špekulujeme? Navzdory tomu, že, jak sám píše, chce nás dobrosrdečně varovat před špatnou zkušeností?
Velmi divný přístup.
Není nic špatného si stěžovat, ale když už si stěžuju, tak alespoň uvedu na koho.
Když už veřejně publikuju komunikaci s obchodem, tak uvedu, kdo a s kým komunukuje a uvedu celou komunikaci. Také uvedu, co tomu předchízelo, dotyčný byl v obchodě osobně a kola zkoušel, když ví, že v kole praskalo.
Takhle to působí jako vyřizování účtů, kdo ví, jak to doopravdy bylo a hlavně, takto podaná informace vůbec nikomu nepomůže a nikoho nevaruje.