Třídní schůzka 1. A
Tak jsme se zase po čtvrt roce sešli na třídních schůzkách. Člověk sedí a odhaduje co se zase dozvíte o dění ve třídě, na kterou si chodí stěžovat i studenti maturitních ročníků.
A do téhle atmosféry se přihlásí jeden z rodičů s tím, že by uspořádal pro všechny primány,…
Teda takhle pojmenovaný téma bych asi normálně vůbec neotvíral, ale když se při náhodném přejezdu kurzoru přes titulek objevilo tvoje jméno, došlo mi, že asi nejde o PrimuFamily :o)))
Pěkný čtení i inspirace a dobrý cykloprůvodce. A koukám, že mlýn u Světlíku už má i křídla ...
A protože mě výlet s primou naladil, dneska jsem s kamarádem učitelem uskutečnil výlet s jeho 6. třídou. Protože on s dětmi ve škole v rámci výuky jezdí na kole často, viděl jsem zase jinou akci, děti byly podobné, ale na začátku vyfasovaly reflexní vesty a byly poučeny, jak se bude jezdit v housence s mezerami pro případné auto. Autorem trasy jsem byl já, takže naštěstí moc těch silnic, kde by to bylo potřeba jsme neprojeli. Ale vypadalo to vskutku malebně.
Překvapivě začaly uvažovat, že by škola mohla dělat cyklistický kroužek. Což patří spíše do tématu: "Co mě potěšilo."
Jak to tak čtu, začínám mít pocit, že v Plzni jsou nějaké divné děti. Něco podobného jsem navrhla mým osmákům a ... "Paní učitelko, to né, to raději zůstanu doma".
:-(
měla jsi jim navhnout modní přehlídku nebo návštěvu kosmetiky, chlapcům erotický salon a třeba by tam dojeli i na kolech :-) jo chápu to, jsou to parchanti líný, ale občas se najdou vyjímky. Vyprávěl mi kluk od nás, asi 10 let, že jedou na víkend k učitelce na chalupu, že si budou sami vařit, půjdou na pěší výlet i noční bojovku. Sám poovídal, že jí docela obdivuje, že tam s nimi takhle sama jede. Už tam byli loni a letos se to také prý také povedlo.
moc hezké, připomnělo mi to náš solo výstup na Dymník v roce 2009 a sjezd do Starých Křečan stál taky za to. Na té louce pod rozhlednou byly takové kvádry nebo sloupy nikde jsem nenašla co znamenají, ještě tam jsou?