reklama

Nikotinismus

Kouříte? Vadí vám to? Smířili jste se s tím, nebo proti tomu chcete něco dělat? Zkušenosti napravených kuřáků vítám.

[ Zpět ]
Datum: 03.11.2005
Autor: Neregistrovaný uživatel (abernathy)
  • Re: Nikotinismus

         

    V tvym případě už to nestojí za to. :')

    [ Zpět ]
    Datum: 03.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nikotinismus

           

      U mě to bylo jednoduché - nepoblinkala jsem se po té první cigaretě, ale po té poslední :o)))
      Teď už šťastně 12 let nekouřím.

      Ale kuřáky toleruji :o)))

      Já zase potřebuji k životu kafe a kdyby mi ho někdo odpíral, také by se mi to nelíbilo.

      [ Zpět ]
      Datum: 03.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nikotinismus

           

      Asi ne, mám silně vyvinutou slabou vůli. Ale dost mi to pije krev. X-[[

      [ Zpět ]
      Datum: 03.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (abernathy)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nikotinismus

           

      Večer jsem dokouřil a ráno nezačal,už je to 12let a jde to,kouřil jsem hodně,30 denně,neměl jsem zdravotni potiže,to už pak je pozdě,na kole jezdím aktívně od 15let,dnes je mi 53,nikdy jsem si už nezapálil,už mi to nevadi,držím palec,JS

      [ Zpět ]
      Datum: 03.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (karel ben ([email protected]))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nikotinismus

             

        Gratuluji - dobrej !!! :-)))

        [ Zpět ]
        Datum: 03.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nikotinismus

         

    První a poslední - a taky jedinou - cigaretu (byla to startka s filtrem) jsem vykouřil v 6. třídě. A protože mi to nic nedalo, tak jsem ani nezačal.
    Kuřáky taky toleruji, ale obecně mi cigarety nejdou k žádnému sportu, tedy ani ke kolu. Podle mě každý, kdo má určitou vůli, tak toho dokáže zanechat (samozřejmě musí chtít), a to i bez těch náhražkových šidítek typu náplastí nebo žvýkaček. Takže jestli tu vůli máš, abernathy, - držím palce.

    [ Zpět ]
    Datum: 03.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Airline)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nikotinismus

           

      Teda Airline, nechci být nějak rýpavá, ale startky se s filtrem začaly dělat až po revoluci?!? Nepleteš si to s Marskama?!?
      Ledaže by si byl v roce 1989 v šesté třídě.
      Ale to mi zase moc nejde dohromady s fotkama, co jsem shlédla u wewerky.

      ...ale možná, že jsi byl v šesté třídě dlouho... :o)))

      Promiň... :o)))

      [ Zpět ]
      Datum: 03.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nikotinismus

             

        Tak teda:
        1) byly to startky
        2) byly s filtrem
        3) byly ve žlutý krabičce
        4) byla to tvrdá krabička
        5) nikdy jsem nepropad
        6) možná to byly ty marsky
        7) ale spíš to byly ty startky
        8) :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 03.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Airline)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nikotinismus

               

          No tak jo, budu ti věřit, že to byly startky s filtrem.
          Ale Marsky měly také žlutou krabičku :o)))

          ...a Lípy také :o)))

          [ Zpět ]
          Datum: 03.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nikotinismus

               

          Nějaký tampóny? Ve tvrdý žlutý krabičce.. Nebyly to nakonec čípky? Jak's to prosímtě tehdy vlastně použil? :')

          [ Zpět ]
          Datum: 03.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Joe)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            Jo vidíš, vždyť on píše ve tvrdý krabičce - proboha, kdy byly Startky ve tvrdý krabičce?!?

            Samozřejmě, že NIKDY a na to dám obě své ruce do ohně!!!

            Takže Airline, určitě jsi kouřil jiná cigára.
            Nicméně je vidět, že jsi fakt nekuřák :o)))

            [ Zpět ]
            Datum: 03.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            Přesně tak...;-)))

            Startky v tvrdé krabičce jsou vynález poměrně nedávné minulosti. Před "revolucí" byly jenom bezfiltrové a v měkké krabičce (žluté). Po 89' se objevily filtrové a nakonec i tvrdá krabička...

            [ Zpět ]
            Datum: 03.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nikotinismus

                   

              Nejsem odborník na cigarety, ale chodil jsem kupovat koncem padesátých let cigarety dědovi. Pamatuji na Partyzánky, Lípy i Startky.

              [ Zpět ]
              Datum: 03.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (lh)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            Se nedivím, že s tím sekli, měli to snadný. Kdybych jel ve startkách nebo marskách, snad se mi to taky povede.:-))

            [ Zpět ]
            Datum: 03.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (abernathy)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nikotinismus

                   

              Pokud bys "jel" ve Startkách a přišel jim na chuť, tím spíš by se ti to nepovedlo.
              Startky s filtrem - výdobytek socialismu začal vyrábět ČSTP Kutná Hora po roce 1970. Pravověrní kuřáci ale těmito cigaretami s "dudlíkem" opovrhovali. Navíc měly jiný šmak - nebylo to to ono.

              [ Zpět ]
              Datum: 05.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (P.J.B.)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nikotinismus

               

          A co tak Astry v krabičce jich bylo 10.

          [ Zpět ]
          Datum: 03.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Pepa)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nikotinismus

               

          Marsky a v tvrdé krabičce? Ha HA HA!

          [ Zpět ]
          Datum: 04.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Ha)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nikotinismus

             

        Ja ti to reknu presne , to sem byl este v ucnaku 2 rokem v 71 kdyz me poslal mistr pro startky a ja mu prines startky s filtrem . Musel sem mazat spatky a prinyst mu startky za 4 koruny , 20 citku . Ja mam docela dobrou pamet na naky veci .

        [ Zpět ]
        Datum: 04.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nikotinismus

               

          Zapomel jsem , si pamatuju i tu cenu tech startek s filtrem , 5.60 Kcs .... Lipy 2 , Astra 2.20 , Letky 1 .70 , Partyzanky 1.60 , BT 8.60 a Marica 5.80 . Jako ucednici jsme chodili pro svacinu .... a se pamatuju ze nez jsem zdrhnul z CZ sem tak byli taky Sparty , mekky a tvrdy , nevim jaky je v tom rozdil a vim ze se pod pultem prodavali za deset ....

          [ Zpět ]
          Datum: 04.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            my jako malí kluci jsme u ohníčku kouřili bramborovou nať z kaštanu

            [ Zpět ]
            Datum: 04.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad-2)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            Hele - tak vidíte, že už tehdy byly startky s filtrem! Vlade, škoda, že jsi tak daleko, my bychom si rozuměli :-)

            [ Zpět ]
            Datum: 04.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Airline)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nikotinismus

                   

              Byli ty startky s filtrem a myslim ze jsem na BT udelal chybu , stali 7.80 . Sparty 8 , ale ze to uteklo ....co ? Nic du spat , zitra zacinam v 5 am a na kole vyjedu ve 4 am , mam rozhazeny 4 Prat & Whitney radial engines a tak je zacnu skladat dohromady esi na ne dostanu z Quebec updated rolling rockers and tvrzeny lifters , pry to poslou overnight ......... Tak ze dobrou noc .

              [ Zpět ]
              Datum: 04.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nikotinismus

                     

                Pratt & Whitney, to si skládáš dohromady letadlo?

                [ Zpět ]
                Datum: 04.11.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Kominík)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Nikotinismus

                       

                  Ne , jen ty motory , jsou na overhaul , nekdy delam na velkych 747 a DC , vetsinou hydrauliku (podvozky , klapky atd .... ) dnes jsem si vzal volno protoze poslali wrong parts , ale me to nijak nevadi , aspon jsem se rano projel na kole a pak stejne mam moc prescasu a tak me je aspon nesezerou dane ........

                  [ Zpět ]
                  Datum: 04.11.2005
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nikotinismus

           

      Jsem na tom podobne, jako ty Airline. Prvni a posledni cigareta byla tusim BT asi v 5. nebo 6. tride. Zazitek a pocity vubec zadne, teda krome spatneho svedomi, protze jsem tu cigaretu stipnul (taky poprve a naposled) tatkovi z krabicky. Navic jsem pak stasne smrdel. Od te doby jsem zaryty nekurak, postupne se mi pak podarilo znechutit rodicum koureni, az s tim prestali.
      Kuraci mi nevadi pokud nekouri v me blizkosti na mistech, ktera nejsou pro ne vyhrazena (tedy kdyz jdu do hospudky, pak se smradem pocitam a jsem s nim smireny, ale jsem vsemi deseti pro zakaz koureni - jako v Irsku). Pokud vsak stojim na zastavce a prijde banda desetiletych vyrostku, nekteri si zapali a postavi se tak aby se podelili o kour s ostatnimi okolostojicimi lidmi, pak mi to vadi. Mozna bych jim mel podekovat, protoze to byl spolu s narvanyma autobusama duvod zacit jezdit do prace na kole :-))).
      Jinak v praci sedim v jedne mistnosti s kolegou, ktery nedavno omezil koureni na 80 cigaret za den ... a jsme dobri kamaradi. Samozrejme si chodi zapalit do kurarny, v kanclu by ho to vubec nenapadlo. V hospode si seda tak, aby na nas nekuraky cmadil co nejmin.

      [ Zpět ]
      Datum: 03.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Raddy)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nikotinismus

             

        Pro Raddy: tak to máš zlatého kolegu,má můj obdiv.
        To já jsem asi před 9 lety měla kolegyni, která bezohledně hulila, kdy se jí zachtělo, samozřejmě se ani nenamáhala odejít do jiné místnosti (a že jich tam bylo) a s chutí mi hulila přímo ke svačině, krá.a jedna.
        Naštěstí s ní dnes už nepracuji.

        [ Zpět ]
        Datum: 03.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nikotinismus

         

    Před dlouhými lety jsem provedl radikální řešení. Típnul jsem cigaretu a rozhodl jsem se, že byla poslední. Určitě mi hodně mi pomohlo, že jsem ten den odlétal s kolem na dovolenou. Ve změněném prostředí jsem snáze přežil prvních 14 dnů a pak už jsem si nikdy cigaretu nezapálil. Ovšem nějaký čas jsem pak příležitostně (max. 3-4x týdně)kouřil dýmku. Před tím jsem byl asi dost silný kuřák.

    [ Zpět ]
    Datum: 03.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (mirek)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nikotinismus

           

      Takovejch radikálních řešení mám za sebou několik. Když jsem ale zjistil, že se mi po pár dnech vyhýbaj všichni čuďáci v práci, začal jsem si radši znovu kupovat.

      [ Zpět ]
      Datum: 03.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (abernathy)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nikotinismus

         

    Tato diskuze je bez Bejbíse jako dílna bez mistra. Jen on ví, jak skloubit hulící komín s cyklistikou a nenechat plíce na silnici!

    Cigárko není špatný, byť uznávám, že je to zapáchající hnůj, proto nikdy doma a nikdy proti vůli nekuřáků. Kafíčko, to jóó, 2 denně musí být. Nakonec Masaryk pil denně i 6 kafí a prezidentoval v letech, kdy si jiní pletou nočník s kastrólem. Tak co. Jiné drogy mi nic neříkají, alkohol nemusím a trávu pěstuju jen tu klasickou kolem baráku, lysohlávku znám jen z obrázku a feťáky nemusím. Ale každý svého zdraví strůjcem, jeden kouří, druhý pojídá hamburgery a hranolky ze spálených olejů, třetí pije, další polyká jitrnice, sádlo a salámy, snad jsem ještě neslyšela, že by škodila mrkev. A že by někdo holdoval mrkvi, to jsem ještě neslyšela.

    Cigareta, lidičky, je pro blaho dušičky. Nesmí jich být ale více, jinak brzo zčernaj plíce !!! :-))))))))))

    [ Zpět ]
    Datum: 03.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nikotinismus

           

      Tak tak...

      Mrkev může taky škodit ... Co třeba dusičnany...? ;-)))
      Kdysi hodně populární téma, dnes to už skoro nikdo nezná... To samé fosfáty v pracích prášcích... Dneska už tam nejsou nebo se o tom jenom mlčí...?

      [ Zpět ]
      Datum: 03.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nikotinismus

             

        Ty to bereš hopem - od nikotinismu ke špinavému prádlu.... nakonec to může spojitost mít, když to někdo s těma cigaretama přežene a není zvyklý, pak dojde i na ty špinavé gatě!

        [ Zpět ]
        Datum: 03.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nikotinismus

               

          To se může stát i po prvním cigáru v životě...;-)))

          [ Zpět ]
          Datum: 03.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Mrkev

             

        Nehledě na to, že od nadměrného pojídání mrkve se zbarví kůže do oranžova, ale to je tedy jen kosmetická záležitost.

        [ Zpět ]
        Datum: 11.02.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (petrp)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nikotinismus

           

      Jenom dvě kafe? Balzac se prej kafem uchlastal k smrti, byl úplně mumifikovanej, pil 40 jich denně. A lysohlávkový koláčky si nenech ujít, je po nich vynikající rauš. A Bejbís je předseda plzeňskýho klubu angažovanejch nekuřáků, nesmíš mu všechno věřit.

      [ Zpět ]
      Datum: 03.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (abernathy)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nikotinismus

             

        Až napečeš, pošli !!!
        Jo, jo, já věřím každému všechno! Pořád si říkám, že člověk je přece jenom dobrý živočišný druh. Taky pan Švestka běduje se slovy: "holka, kdy ty už z toho vyrosteš?"

        [ Zpět ]
        Datum: 03.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nikotinismus

           

      To Švestka : Vidím dobře? Nikdy proti vůli nekuřáků? To teda hluboce klobouk dolů,to jsi asi jediný kuřák,který bere ohled na druhé.

      Já osobně jsem toho teda nikdy moc nenakouřil ,akorát poslední rok před maturou a první rok na vojně.Pak jsem zjistil. že mně to omezuje v pohybu a sek jsem s tím.Navíc s tím mám problémy v tom smyslu,že jak si v mé blízkosti někdo zapálí,začnu se dusit. :-(

      Tak trochu nechápu lidi,kteří jedou na kole s cigaretou v puse.

      [ Zpět ]
      Datum: 03.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (t_m)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nikotinismus

           

      Už jsem tady a mám před sebou skvělou budoucnost.
      Jestliže Masaryk pil 6 kafí denně a stal se prezidentem, čím asi budu já, když pod 8 kafí denně nejdu?
      A teď se táži většiny nekuřáků: Kde je Vaše tolerance k našemu kuřáckému hoby? My také tolerujeme Vaše nekouření! :-))

      [ Zpět ]
      Datum: 03.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (bejbís)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nikotinismus

             

        U hasičů kde pracuji mají kuřáci povolenou svou činnost pod dohledem vodních děl požárního tanku.:-)))))

        [ Zpět ]
        Datum: 03.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarek-SK ([email protected]))
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nikotinismus

               

          Jo a hasiči jsou taky evidentně netolerantní!!!

          [ Zpět ]
          Datum: 03.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (bejbís)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            Tak hrozné to zas není.Na rozdíl ode mne vidí věci o které nestojím a tak jim to občas toleruju,ale jen občas!

            [ Zpět ]
            Datum: 03.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarek-SK ([email protected]))
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nikotinismus

                   

              Tak jsou tolerantní jen občas. Zřejmě jen když něco potřebují. :-))

              [ Zpět ]
              Datum: 04.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (bejbís)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nikotinismus

               

          Ale amatéři na dědině ??
          Znám je trochu jinak.

          [ Zpět ]
          Datum: 03.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarek ([email protected]))
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nikotinismus

             

        Ty se můžeš stát prezidentem zeměkoule, ale to bys musel po vypití ještě přežvykovat lógr.

        [ Zpět ]
        Datum: 03.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (abernathy)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nikotinismus

               

          A jak víš, že to nedělám?

          [ Zpět ]
          Datum: 03.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (bejbís)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            Ježkovi voči, bejbísi, ty stále překvapuješ.

            [ Zpět ]
            Datum: 03.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Kominík)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nikotinismus

                   

              Tak teď další překvapení. Žvýkání logru nemám rád.

              [ Zpět ]
              Datum: 04.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (bejbís)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            Doteď jsem si myslel, že takovou pochoutku můžu objevit jenom já. Mohli bysme založit spolek a sdělovat si poznatky, OK?

            [ Zpět ]
            Datum: 03.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (abernathy)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nikotinismus

                   

              Po sežvýkání lógru se na někoho usmát, to musí být zážitek.

              [ Zpět ]
              Datum: 03.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Kominík)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nikotinismus

                     

                No, může to vypadat, že máš zkažený zuby. A nesmíš při tom prskat. :-)

                [ Zpět ]
                Datum: 03.11.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (abernathy)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nikotinismus

             

        Áááá, postřelená husa se ozvala!!
        Tak jak nám mírným kuřákům a nekuřákům poradíš? Očekávám odpověď na otázky:

        1) jak a čím vyprat plíce
        2) jak vyšlapat kopec, když máš místo plic dehtovou houbu
        3) jak ráno kašlat a nevzbudit sousedy
        4) jak políbit vnučku, aby se neošklíbla
        5) jak splnit pracovní úkoly, když půl pracovní doby prokouříš na chodníku
        6) jak důstojně žebrat o vajgla, když dojdou
        7) jak se vyrovnat s vědomím, že já to prostě nedokážu

        Bože, já tu zkoumám tvoje svědomí a svoje mám stejně umazané a nevím co s tím. Ale možná, že si z tvých odpovědí vezmu "to správné" ponaučení a už mě ta moje slabost nebude tak trápit.

        [ Zpět ]
        Datum: 03.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nikotinismus

               

          ad1) spoléhám na samočistící proces.
          ad2) jezdím 5 Km/hod. - to se nestačím udýchat, a když tak mám perfektně propracovanou lapací techniku.
          ad3) zapálím si těsně před probuzením. Jak si zapálíš, tak ty řasy, která se přes noc trochu vzpamatovaly, zase lehnou a je klid.
          ad4) Tak tohle je problém, který zatím neřeším. Ještě se mi jí nepodařilo dohonit, natož políbit.
          ad5) problém, který se vyřeší do 30ti dnů sám, nestojí za mou pozornost.
          ad6) Kupuju cigára po kartonech a zastrkám je do všech možných koutů. Když dojdou, vždycky nějakou krabičku najdu.
          ad7) A já mám nějaké svědomí?

          Tak vidíš jak je to jednoduché?

          [ Zpět ]
          Datum: 04.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (bejbís)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            :-)))))))))))))))

            Vypořádal jsi se s tím na jedničku !!! Ale až přestaneš vykuřovat, tak možná doženeš i tu vnučku !!

            [ Zpět ]
            Datum: 04.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nikotinismus

                   

              Správný chlap se vykecá ze všeho. Jsou v tom léta dřiny. :-))

              [ Zpět ]
              Datum: 05.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (bejbís)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nikotinismus

             

        Musim Ti Bejbisi ve vsi vaznosti oponovat, podle mych zkusenosti drtiva vetsina kuraku prave nase nekoureni vubec netoleruje!!!! Huli nam bez rozpaku pod nosem a jak uz tu nekdo poznamenal ma nekurak strach se ozvat, aby nedostal pres drzku.
        Muj kolega, ktereho jsem popsal o par radek vyse je spis vyjimka, ale myslim, ze ani on neni tolerantni k lidem, ktere nezna.

        [ Zpět ]
        Datum: 03.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Raddy)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nikotinismus

               

          No vidíš, že zase nemáš pravdu. Mě kamarádi nekuřáci i v hospodě vyhání kouřit před hospodu. Nebo, že by tolerance vypadal takhle?

          [ Zpět ]
          Datum: 04.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (bejbís)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            No vidis, toleranci dnes clovek nenajde nikde :-))).

            [ Zpět ]
            Datum: 04.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Raddy)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nikotinismus

               

          Tak v tomhle musím oporovat. Já jsem sice slabý kuřák, ale vždy mám toleranci k nekuřákům! Mě také občas vadí kouř a tak nechci znepříjemňovat den nekuřákovi, kterému to vadí taky!! A když jsem byla s našimi na dovolené tak tam jeden kuřák (víc jich tam nesedělo) kvůli mamce tu cigaretu (kterou si zrovna zapálil) uhasil!

          [ Zpět ]
          Datum: 07.02.2006
          Autor: Kačka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            V tomhle bude podle mých zkušeností obrovský rozdíl podle intenzity kouření dané osoby. Kdo je jen příležitostný kuřák, je ještě schopen cítit kouř a dokonce mu může být nepříjemný, jak píšeš, a pokud je to navíc celkově slušný člověk, bude se snažit brát ohledy na ostatní. Většinou ne obecně, pouze u lidí, které zná a ví, že tomuto konkrétnímu člověku to vadí. Když jde po chodníku, ani ho nenapadně, že kvůli jeho příležitosné cigaretě právě někdo přebíhá přes ulici, zpomaluje nebo zrychluje aby to nemusel dýchat.
            Silní kuřáci už mají smysly tak otupělé, že nejen nejsou schopni rozpoznat, že někdo právě před chvílí kouřil (to já se svou alergií poznám u každého na několik metrů), ale ani necítí slabší koncentrace tabáku v místnosti. Takový člověk se stává fyzicky neschopným chovat se k nekuřákům ohleduplně. Myslí si, že když cigaretu uhasil venku a pak se vrátil dovnitř, že to nikomu nebude vadit, vubec není schopný si všimnout, že smrdí ještě deset minut tak, že třem nekuřákům z deseti se z toho zvedá žaludek. Může to být slušný člověk, ale ohleduplně se k nekuřákům stejně nezachová, protože to prostě neumí. Znám některé tyhle příápady osobně už dlouho. Zrovna mě napadá jeden, který je extrémě slušný a ohleduplný člověk, ale v tomhle to taky nezvládá, protože to nesvede. Někdy ano, když na to myslí, jsme někde jen dva a podobně, tak si kvůli mě nezapálí třeba dvě hodiny, což by normálně nedokázal, při svých 40ti za den. Ale jak je nás tam víc, už na to zapomene.

            [ Zpět ]
            Datum: 07.02.2006
            Autor: Jirka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nikotinismus

                   

              Tak to je taky pravda, ale zse je taky pravda, že není jen diskriminace nekuřáků, ale i kuřáků!!!

              [ Zpět ]
              Datum: 11.02.2006
              Autor: Kačka
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nikotinismus

                     

                Tož kuřáky je treba diskriminovat vždy,všude a za každých okolností

                [ Zpět ]
                Datum: 11.02.2006
                Autor: Neregistrovaný uživatel (libor - strejda ([email protected]))
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Nikotinismus

                       

                  Tak v tom musím odporovat!!Já jsem s kuřáky, ale i s nekuřáky!! Takže mi vadí když se diskriminují oba!! Ale nemám ráda nekuřáky, kteří jsou až moc protivní!!

                  [ Zpět ]
                  Datum: 11.02.2006
                  Autor: Kačka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Nikotinismus

                       

                  Tož je třeba diskriminovat vždy, všude a za všech okolností všechny, kdož chtějí vždy, všude a za všech okolností ostatní diskriminovat

                  [ Zpět ]
                  Datum: 11.02.2006
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (libora teta)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Nikotinismus

                         

                    Tak a teď jsem v tom úplně zamotaná!! :oDD

                    [ Zpět ]
                    Datum: 11.02.2006
                    Autor: Kačka
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Nikotinismus

                         

                    Tož kuřáky nemám rád včetně kuřaček a budu je diskriminovat vždy,všude a za každých okolností.Asi proto,že jsem polepšený kuřák a vím,že jde přestat a to hned,okamžitě,ted ihned

                    [ Zpět ]
                    Datum: 12.02.2006
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (libor - strejda ([email protected]))
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Nikotinismus

                           

                      Pod tohle se podepisu. Prestat se da i z 40 cigaret/den.
                      Naposledy jsem na jednoho extremne smradlaveho kuraka v mhd strikla trosku deodorantu a pomohlo to :) On ani nezaregistroval, ze by se jeho aroma zmenilo.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 12.02.2006
                      Autor: wewerka
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Nikotinismus

                           

                      Já jsem taky kdysi přestala, ale pak jsem znovu začala, protože jsem tomu zase podlehla!! No jo někdo může přestat a někdo ne.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 12.02.2006
                      Autor: Kačka
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nikotinismus

             

        Mám nápad. Budu kolem sebe mávat ostrým nožem a občas tě trochu škrábnu. Nic vážnýho, rychle se to zahojí a zmizí, ale chvíli tě to bude bolet. Budu to dělat proto, že mě to prostě baví a kašlu na to, jestli někoho poraním nebo ne. Není z toho žádnej užitek, ani pro mě ani pro nikoho jinýho, prostě mě to baví. A když budeš mít něco proti, začnu se dovolávat tvojí tolerance k mému mávání nožem protože já toleruju tobě že kolem sebe nožem nemáváš. Mohli bychom se někdy sejít a vyzkoušt jak se ti to bude líbit.

        [ Zpět ]
        Datum: 03.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nikotinismus

               

          Musím uznat - dobrý argument, proti tomu se nedá nic namítat. Proto toleruji nekuřáky, aby mi prostě neuřízli cigárko u papuly i s nosem !!
          :-)))))

          [ Zpět ]
          Datum: 03.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            Vidíš, jak jsou agresivní?
            A to, že díky nám kuřákům, platí o 300 Kč měsíčně nižší daně, to ignorujou. :-))

            [ Zpět ]
            Datum: 04.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (bejbís)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nikotinismus

                   

              S tím na mě nechoď. Léčba tvých chorob jde v našem systému i z mých daní, a je známo, že zdanění cigaret to ani zdaleka nepokryje rozdíl v průměrných nákladech na jednoho kuřáka oproti nekuřákovi. A sekundárně tu máš ještě následky tvého kouření na moje zdraví. To že občas dostanu inhalátor za patnáct stovek bez doplatku co mi vydrží tři měsíce a podobně ti tvých 300Kč (kdes to číslo sebral) určitě nekryje.

              [ Zpět ]
              Datum: 04.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nikotinismus

                     

                Spotřební daň, DPH, daň ze zisku prodejců a ušetřené sociaální, nemocenské dávky a podporu v nezaměstnanosti, těch co pracují v tabákovém průmysly by dohromady daly možná větší sumu, kterou by všichni museli platit, aby se vyrovnal deficit eráru, kdyby všichni kuřáci přestali kouřit.
                U zboží s DPH 19% se z každé utracené koruny dostane asi 0,5 Kč (50%) do státní kasy či do zákonem nařízených odvodů. Tady je navíc ještě Spotřební daň.
                Náklady na léčbu sice nepokryje, ale propaganda zamlčuje, kolik se ušetří na vyplacených důchodech. :-))
                I když možná jsou náklady na léčení 80ti leté babičky větší, než na kuřáka, který v 60ti zkápne.
                Je mi líto, že máš alergii, ale to na mé slabé vůli nic nemění. Zkus nejíst. A kuřák si raději koupí cigára než by si koupil rohlík.

                [ Zpět ]
                Datum: 04.11.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (bejbís)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nikotinismus

                     

                Je fakt, že kuřáci plní státní pokladnu slušným způsobem, ale argumentovat tím, kolik naopak stojí jejich léčba, to není fér. Kolik stojí léčba těch, co nikdy nekouřili, ale váží metrák, pojídají sádlo, pepř, zapíjí to pivem a nehýbou se, marodí pak s ledvinami, se srdcem, se žlučníkem, se slinivkou, s tlustým střevem a pod.

                Kdysi jsem zastávala názor, že narkomani by si měli léčbu platit, teď si to nemyslím. Stejně se poškozují kuřáci, pijani, žrouti a lenoši - a nakonec i léčba sportovců nestojí málo. Tak si vyber!

                [ Zpět ]
                Datum: 04.11.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Nikotinismus

                       

                  Ve vyjmenovavani rizikovych skupin jsi zapomnela na ty silence, co jezdi na kole. :-))) (kolik se asi da za lecbu zlomenin, odrenin, impotemce, hemeroidu, bolavych pateri a dusicek,... - samozrejme krome lehocipedistu)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 05.11.2005
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Raddy)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Nikotinismus

                         

                    Proti ostatním šílencovým skupinám, je to jen nepatný pakatýlek.
                    Zlomeninu jsem ještě neměl, odřeniny se hojí samy, s impotence se musím vykecat sám, hemeroidy jsou ze sdudeného, bolavá páteř se léčí bez přispění zdravotní pojišťovny grátis na kole a bolavá dušička zrovna tak. Naopak, měli by jsme mít úlevy na na pojistném, jako cyklistí. :-)))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 05.11.2005
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (bejbís)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Nikotinismus

                         

                    Nezapomněla, řadím je mezi sportovce. Pakatel to Bejbísi není, usuzuješ jen podle sebe, protože jsi měl kliku a držím palec, aby ti vydržela. Ale já znám např. borce, co spadl s kola, byl 2 měsíce v bezvědomí, 2 operace mozku, náročná rehabilitace, plný invalidní důchod. A to je jen zlomek, kolik se skutečně vydá za léčbu sportovních úrazů asi my nezjistíme.
                    Tak ať na nás zdravotní pojišťovny šetří - žádné úrazy !! :-)))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 07.11.2005
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Nikotinismus

                       

                  Máš pravdu, je víc způsobů jak stát zdravotnictví víc peněz než odvádím na daních. Žádný z nich ovšem není tak otravný a nepříjemný okolí postiženého, a navíc ještě před tím, než dojde na ty výdaje. Pak samozřejmě nikdy nevím jestli je ten člověk opravdu odpovědný za svých 140kg. Znal jsem jednoho s vrozenou hormonální poruchou... Za kouření je každý odpovědný jen a jen sám, a je to jisté, zatímco u obezity a jiných neduhů se těžko určuje, jak velký vliv měla genetika a podobně.
                  Ti cyklisti jsou taky zajímavá skupina. Sportují, což by jim narozdíl od jiných (co sedí doma u PC a diskutují o všem možném s lidmi které nikdy neviděli :-) ) mohlo pomoct k méně časté potřebě užití výhod našeho socialistického zdravotnictví. Na druhou stranu je občas sejme auto a někteří si něco zlomí dokonce sami od sebe. Zajímalo by mě, co z toho má větší vliv.
                  Zdá se, že nikdo z nás nemá k dispozici konkrétní údaje, kterým by ostatní mohli věřit, všichni si jen pamatují co se jim hodí (jako já s tím nepokrytím výdajů na kuřáky z daní z cigaret) a nedokáží to doložit. Je-li tomu tak, asi bychom toho měli nechat, poněvadž to nikam nepovede. Nikdo se tu nic nedozví a akorát se navzájem naštvem.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 05.11.2005
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Nikotinismus

                         

                    Máš pravdu, je to spor o ničem, nemáme informace. Ale pokud žehráš na obtěžující zapáchající kuřáky, tak bych ráda připomněla jednu zásadu: KAŽDÝ SE K TOBĚ CHOVÁ TAK, JAK TY SÁM MU DOVOLÍŠ. A to platí nejen u cigaret. Nelez tam, kde je vysloveně kuřácký prostor a udělej si pořádek tam, kde kuřák nemá co dělat. Určitě pak nebudeš mít na co hubovat.
                    Jinak s tebou souhlasím, každý sem hodí jen to, co mu vyhovuje a všichni dohromady víme starou bačkoru a dohadivali bychom se zcela zbytečně.
                    Ahojky.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 07.11.2005
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Nikotinismus

                           

                      Když nemůžeš jít s kamarádama do hospody přestože nikdo z nich nekouří, ale v každé hospodě někdo kouří a už to je na tebe moc, a nekuřácké prostory neexistují, tak ti to otravuje život vždycky když na to dojde. Tvoje rada je pěkná, ale moc toho neřeší. Samozřejmě jsem kuřáky vytěsnil odkud to šlo, třeba k nám domů nesmí s cigaretou a když jsem doučoval jednoho borca metiku, dostal kromě platby za hodinu taky podmínku nezapalovat si těsně před tím než k nám vleze. Ovšem s většinou kuřáků, na ulici, na zastávce, v šalině a podobně nic podobnýho neuděláš. A nejezdit MHD jde, už tak dva měsíce jsem jejich služeb nepoužil, ale nechodit po chodníku nejde, a pořád se rozhlížet odkud přijde dávka zvracedla je dost obtěžující. Pořád ti to připomíná problém, s nímž nemůžeš nic udělat. Proto mě tak nadzvedne když nějaký kuřák požádá o "toleranci".

                      [ Zpět ]
                      Datum: 08.11.2005
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nikotinismus

               

          Jestli Tě baví okolo sebe mávat nožem, zkus to u skinů. Ty mají podobnou zábavu a taky jim to dělá dobře.
          Zatím je normální v hospodě kouřit. Ale mávat nožem ne.

          [ Zpět ]
          Datum: 04.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (bejbís)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            chodis do nespravnych hospod...

            [ Zpět ]
            Datum: 04.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (ttp)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nikotinismus

                   

              Těm s nožema jsem se vyhýbal. Nedělá mi radost mávat s nožem okolo sebe a hrát si na chlapa.

              [ Zpět ]
              Datum: 04.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (bejbís)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            Ak si to nepochopil,tak to bol len príklad,ty feťák.

            [ Zpět ]
            Datum: 24.02.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Boris)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nikotinismus

         

    Nikdy jsem to nezkusil. Asi tomu pomohlo to, že kouřilo hodně blbých spolužáků co jsme se vzájemně nenáviděli a ti mi to vytýkali. Takže jsem jim samozřejmě nemohl ustoupit.
    Později se mi k několika existujícím alergiím přidala alergie na tabák a rychle svou intenzitou přerostla přes obvyklé stupnice. Kdybych si chtěl zapálit teď, možná by mě to i zabilo. Když si na ulici nedám pozor a vdechnu oblak dýmu za nějakým kuřákem, mám co dělat, abych se na místě nepoblil. Nejde to vůlí příliš ovládat, tělo prostě reaguje rychleji než stačíte myslet. Jednou to i tak daleko došlo. V hospodě se zdržet nemůžu. Pokud je zakouřená, radši tam vůbec nelézt, pokud není, stejně je tam takový smrad, že se tam nenajím. Jíst z ubrusu který je nacucnutý smradem z něhož je vám nevolno a platit za to se nedá. Po delší době se taky začíná špatně dýchat a nehezky kašlat.
    Kuřáky netoleruju. Jsou to bezohlední jedinci, do jednoho. Jestliže je obecně známo, že to poškozuje zdraví a že je to mnoha lidem nepříjemné, a zároveň každému s mozkem dojde, že držet ten smrad jen někde nejde, protože kuřák bude mít načuchnuté vlasy a oblečení i kdyby si kouřil jen u sebe doma (což nedělají), tak nutným závěrem je, že když někdo přes tohle všechno kouří, je bezohledný. Někdo víc a někdo míň, ale už to, že je kuřák znamená, že se nestará o to, jestli náhodou nějaký alergik nemusel vyskočit z šaliny na nejbližší zastávce a počkat na jinou, protože když je narvaná a za krk mu dýchá někdo, kdo před pár minutami kouřil, tak zůstat znamená několik hodin nevolnosti.
    Diskriminace nekůřáků došla v naší společnosti tak daleko, že chtít dýchatelný vzduch znamená dostat přes hubu od nejbližšího kuřáka, kterému se vaše pokašlávání zdá urážející. Brzo to nejspíš bude i protizákonné a později poslanci zavedou kouření jako povinný přemět v první třídě, aby konečně zbavili národ těch netolerantních odporných nesnášenlivých nekuřáků.
    Abych nebyl jen negativní, tak musím říct, že kuřáci ze mě udělali mnohem náruživějšího cyklistu. Než s nimi sdílet MHD a chodníky radši riskuju sražení autem. Už jsem zmiňoval že mají podivný talent najít vždy návětrnou stranu zastávky, aby svůj požitek sprostředkovali všem? S řidiči aut se přece jen vyjde snadněji, většina se chová ohleduplně.
    Sorry že je to tak dlouhý, ale když jste to téma nakousli, neudržel jsem se.

    [ Zpět ]
    Datum: 03.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nikotinismus

           

      Jsem nekuřák.
      První cigareta taky cca v 6.třídě (Lipy?), zážitek nic moc...
      Pak ještě pár cigaret v 16 letech, ale naštěstí mně to nechutnalo, takže jsem ani nazačala kouřit.
      Kuřáky nemusím, prchám z jejich dosahu, je mi také na zvracení jen při vdechnutí kouře, fuj...Naštěstí je manžel nekuřák a v práci taktéž:-)))
      Kafíčko ale musí být, postačí mi dvě denně, někdy tři..:-)

      [ Zpět ]
      Datum: 03.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nikotinismus

           

      Som na tom rovnako: neskúsil som a mám na ten dym alergiu.

      [ Zpět ]
      Datum: 03.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (tomala4)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nikotinismus

         

    Nekouřím od roku 1990.Abych se ktomu nevrátil,tak celé 3 měsíce,každý den byl školní sportovní ovál za domem můj.Fungovalo to.Kolega s práce kouřil necelých 30 let a přestal až když ho rozčílily výrazné zvýšení cen cigaret.

    [ Zpět ]
    Datum: 03.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarek-SK ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nikotinismus

         

    Jsem taky nekuřák, na gymplu pod tlakem spolužáků (hlášky typu "jsi srab"...asi to znáte) jsem to párkrát zkusil, ale naštěstí mi to nezachutnalo - na rozdíl od piva.
    Ani mi to kouření nějak nepasuje ke kolu, snad jedině někde při zastávce v hospůdce, ale když mi nějaký kůřák kazí čistý vzduch v přírodě, kam jsem pracně dojel, tak mi to dost vadí!

    [ Zpět ]
    Datum: 03.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Ligi)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nikotinismus

         

    Jednou jsem to zkusil, ale nějak mě to nezaujalo. Zahuleným místnostem se úspěšně vyhýbám. Na ty, kteří tvrdí, že se mnou není žádná zábava, zvysoka ...

    Začíná topná sezóna. Zdražili plyn a uhelné sklady hlásí zvýšený prodej. To jsem zvědavý, jak letos budou vypadat průjezdy okolních vesnic při inverzi.

    [ Zpět ]
    Datum: 03.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (NočníMyšák)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nikotinismus

           

      Oceňuju kuřáky, co s tím dokázali seknout. Je to hnusnej, okolí obtěžující zlořád. Nesnáším ale poturčence, co s tím sekli, prozřeli a stali se z nich inkvizitorští osvětáři. Naštěstí mezi vámi zatím nikoho podobnýho nevidím. Dost mě ale zaskočil Jirka, o existenci takových alergií jsem neměl ani páru.

      [ Zpět ]
      Datum: 03.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (abernathy)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nikotinismus

             

        Ja zacal kouril az tady po autonehode ( ne z moji viny ) po pulrocnim pobytu v nemocnici a kouril jsem asi 2 roky tak 20 denne a jsem s tim seknul , koupil jsem nikotynovy flastry na 6 tydnu a bylo to vyrizeny . A jsem od ty doby smok free a muzu rict ze me ted ten smrad z cigaret dost vadi .

        [ Zpět ]
        Datum: 04.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nikotinismus

         

    Kuraky vrazdim (ano, nulova tolerance). Bohuzel mi Joe posledne stacil ujet :))

    [ Zpět ]
    Datum: 03.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (wewerka)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nikotinismus

           

      Inkvizitore, napravenej...;-)))

      [ Zpět ]
      Datum: 03.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nikotinismus

         

    Jsem silný kuřák, který od 5. prosince 1999 11,45 hod. aktivně nekouří. Proti kuřákům nic nemám, naopak vyhledávám jejich společnost v začouzených hospůdkách a vůni tabáku si vychutnávám - a mám to zadarmo!!!!
    Není problém přestat kouřit, největší problém je, najít ten správný rok, den, hodinu a minutu, kdy s tím seknout navždy. Někdo tento moment ani nepřežije.
    Vyskytl se ale jiný problém, zatím nevydržím nekouřit a nežrat najednou déle než 14 dní, takže jsem nabral 35kg.

    [ Zpět ]
    Datum: 03.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (HonzaK)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nikotinismus

           

      To se ani nedivím, odbourání nikotinu spotřebuje asi 15% přijatý energie. Už sis šáhnul na cigára, tak si urvi od huby ještě ten kus žvance. :-)))

      [ Zpět ]
      Datum: 03.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (abernathy)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nikotinismus

         

    U mě to bylo tak, že po 25 letech kouření a několika marných pokusech přestat jsem si určil den D, připravil se jak budu muset jednat v situacích kdy jsem si běžně zapálil ( ranní káva, telefonování, nervové zátěže, posezení s přáteli, schůze atd.), no a začal jsem se těšit na tu svobodu která přijde. Ten den D se stal jedním z mých nejlepších v životě a bez cigaret žiju už skoro 11 let.
    zdenek

    [ Zpět ]
    Datum: 03.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (zdenek)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nikotinismus

         

    Tak vo koureni by mela napsat jedna ceska nenikotynova cyclistka ! Sice to je uz davno a taky se na to dobre vzpomina , byl sem tenkrat kluk jak cumel ..........

    [ Zpět ]
    Datum: 04.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Vlad)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nikotinismus

           

      Já kuřáky toleruji, ale chci, aby byly tolerovány i moje drobné úchylky :o)))

      P.S.
      To Airline a Vlad: v roce 1971 fakt nemůžu pamatovat startky s filtrem ve tvrdé krabičce - byla jsem v 1. či 2. třídě základní školy :o)))

      [ Zpět ]
      Datum: 04.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nikotinismus

         

    V mládí jsem se rozešel s krásnou babou, kterou jsem strašně miloval, ale dělala si se mnou co chtěla a já cítil, že ji absolutně nezvládám. Helena se jmenovala.
    Urvalo mi to kus srdce a těžce jsem to obrečel.
    S kouřením a s chlastem jsem to později prožíval podobně. Musíš se dobrovolně vzdát něčeho, co máš rád. A to nejde bezbolestně a bez námahy.

    Zbavit se fyzické závislosti je to nejmenší. Všechno je to v hlavě. Je to jako v tý pohádce, kde hlavní hrdinka prochází všema těma hrůzama a nesmí se podívat za sebe, jinak zemře.
    Když už se jednou rozhodneš s drogou přestat, musíš jít pořád dopředu a ke svému rozhodnutí se nikdy nevracet a nepřemýšlet o něm. V tomhle případě se člověk musí chovat jako naprostý tupec, takže přemýšliví lidé s malou vůlí jsou v obrovské nevýhodě.

    [ Zpět ]
    Datum: 04.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Pavel)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nikotinismus

           

      Přijít o ten požitek a ještě aby to hodně bolelo. Není to trochu moc?
      A vlastně proč, pokud to nepřeháním a krabičku mám na 5 dnů. Abych to pak dočerpala jedním nadechnutím na ulici nebo v těch zakouřených vesnicích, kde se topí uhlím, jak je správně shora poznamenáno? Co je horší?

      [ Zpět ]
      Datum: 04.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nikotinismus

             

        Ja vlastne vubec nechapu, co cigareta kurakum dava? U decek je to jasne, chteji byt jako dospeli, citit se starsi, ale jinak fakt nevim, proc vsichni kuraci rikaji, jaky je to pozitek. Jako nekurak v tom vidim jenom smrad, závislost a vyhozené peníze.

        Potom na otazku "Proc toho nechat?" vidim jasnou odpoved:
        1. clovek nesmrdi kourem
        2. zbyví se zavislosti droze na jednoznacne zdravi skodlive veci - ma tedy sanci se dozit vyssiho veku, ci byt zdravejsi
        3. ušetří (pri 1 krabicce za 5 dni to za rok dela 73*cena jedne krabicky cigaret - tedy asi 3500 Kc)
        4. neobtezuje ostatni, byt neumyslne
        5. pokud vim, cigarety jeste nikomu na krase nepridaly (napr. vzhled pleti je u nekuraku lepsi)
        6. nebude spatnym prikladem pro sve deti (vnoucata)
        7. muze mit dobry pocit, ze ma pevnou vuli
        8. pokud ridil predtim auto s cigaretou, pak bude na cestach bezpecneji - mam na mysli havarie, kdy ridic hledal cigaretu, zapaloval si ji

        Urcite bych casem vymyslel i dalsi duvody, proc prestat (nebo lepe nazacit). Ale jinak kuraci kurte, protoze kazda cigareta je jeden hrebicek do rakve. Tak at nam z ni nevypadnete.

        [ Zpět ]
        Datum: 04.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Raddy)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nikotinismus

               

          Ono kdyz clovek kouri,kouri pusou,ne nosem,takze ten smrad neciti.Pro cloveka nezvykleho je to samozrejme hnusne,stejne jako pivo,vino,ustrice,whisky,konak a tak podobne.Ja teda nekourim,ale pivo a vino mam rad,ackoliv kdyz jdem ho zacinal pit,pripadalo mi hnusne.Ale chtel jsem vypadat jako dospely tak jsem se premohl :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 04.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (lada)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nikotinismus

               

          Tak tu sa mam k comu vyjadrit. V prvom rade som fakt prekvapeny z tej alergie - v zivote som o takom niecom nepocul.
          Som kurak a cyklista. Sice nie som ani silny cyklista ale ani silny kurak.
          Ono sa to nekurakum tazko chape, co na tom my vidime. Urcite to nechcem obhajovat, prestal som asi tak 3 krat na par mesiacov, ale asi som z tych co vela premyslaju a maju slabu volu. V kazdom pripade je to slabost a ku ziadnemu sportu sa mi to nehodi. ale ta pohoda na konci cyklodna pri pivku, neviem tomu proste odolat.:) a v peknom prostredi dakde v prírode na cerstvom vzduchu ...:)
          Tiez si myslim ze jeto viac o hlave ako o fyzickej závislosti.
          Ale fandim vsetkym co prestali.. snad raz..

          [ Zpět ]
          Datum: 04.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Alo)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            ... ale ta pohoda ... v peknom prostredi dakde v prírode na cerstvom vzduchu ...:) ...

            Tak proč si ho hned nezačoudit.

            No mám na to pohled někoho kdo nekouří a tak nechápe tu logiku že si vyrazím na čerstvý vzduch a s chutí si ho (i ostatním okolo) začadím. ;-)

            [ Zpět ]
            Datum: 04.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (sparrow)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nikotinismus

                   

              Jo, jo, když jsem kdysi jezdívala o víkendech na vandry, tak mi ta cigaretka v lůnu přírody také chutnala více než v tom hnusným začouzeným městě...

              Dneska už si to ale naštěstí můžu vychutnat i bez té cigaretky :o)))

              [ Zpět ]
              Datum: 04.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nikotinismus

                     

                Chápu je to tak - kdo nepoznal nepochopí.

                Ale raději zůstanu tohoto pochopení ušetřen.

                Naštěstí je možno vychutnávat i bez toho a to i díky tomu, že tak moc kuřáků v přírodě mimo město nepotkávám. ;-)

                [ Zpět ]
                Datum: 04.11.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (sparrow)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nikotinismus

               

          Jeden důvod bych přidal.Nebyly by dnes vypálené Tatry.

          [ Zpět ]
          Datum: 09.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (t_m)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nikotinismus

               

          Kuřákům dává lepší plíce!! Znám kamarádku, která má špatné plíce a kouří asi měsíc a od té doby se jí plíce zlepšily!!!! Takže nevím kde na to lidi chodí, že kouření škodí zdraví!!!

          [ Zpět ]
          Datum: 14.02.2006
          Autor: Kačka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            To jí jako povyrostly, nebo co?

            [ Zpět ]
            Datum: 14.02.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (HonzaK)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            Takovýho člověka ještě neznám, slyším to poprvé. Zato znám hodně lidí, včetně sebe, kterým plíce poškodilo kuřáctví jiných lidí. A pak znám i lidi, co si je poškodili sami.

            [ Zpět ]
            Datum: 14.02.2006
            Autor: Jirka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            To mi přijde stejné, jako když moje maminka kdysi kouřila Mentolky s jakýmsi uhlíkovým filtrem, či jaký byl fígl v tom, že nebyly "tak škodlivé" a já ve škole tvrdila, že kouří "zdravotní cigarety" :o)))

            [ Zpět ]
            Datum: 14.02.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            Ač to nerad přiznávám, kouření podléhám. Tudíž vím, že kouření plicím a následně dechu neprospívá. Jestliže má tvá kamarádka špatná plíce a nikotýn, jakožto stimulant, jí teď zdánlivě nějakým způsobem pomohl, pak věz, že už to zase bude jen horší.

            [ Zpět ]
            Datum: 14.02.2006
            Autor: Rasťa
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nikotinismus

                   

              nebuď pesimista vždyť stejně za chvíli příjde ptačí chřipka tak proč to tak bereš Ptačí chřipka už je u sousedů a za chviličku bude i u nás tak proč trápení prodlužovat

              [ Zpět ]
              Datum: 16.02.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (*****)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nikotinismus

               

          Můj osobní důvod proč kouřím ???? Tělo a duše má být v harmonii a proto když mám zničenou psychiku tak si kouřením pomáhám dostat tělo přibližně do stejného stavu a tudíž se dostávám do harmonie která je prý to nejdůležitější

          [ Zpět ]
          Datum: 15.02.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (*****)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            :o)))
            Tak to je důvod nad důvody :o)))

            [ Zpět ]
            Datum: 15.02.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nikotinismus

                   

              Výsledek? Pětihvězdičkový prohulený cvok!

              (:-))) jen v dobrém !!!

              [ Zpět ]
              Datum: 16.02.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nikotinismus

             

        Já musel přestat, protože jsem rychle stupňoval počet cigaret. Kdybych věděl, že zůstanu u jedné krabičky na 5 dnů, tak klidně zase začnu.
        Ale zase když si uvědomím, že je to 1500 cigaret za rok, tak nevim..

        [ Zpět ]
        Datum: 04.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Pavel)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nikotinismus

               

          HROZNY! Nemels sem davat to cislo... jsem si to cvicne pronasobila a ja jich udelala rocne 14600! UAAH.. ale uz 7 let nekourim (a prestat se da ze dne na den.. kdo to neumi je slaboch :)

          [ Zpět ]
          Datum: 14.02.2006
          Autor: wewerka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            Tak to ale prrr ..! Závislost je choroba ! A chorý člověk, který neumí překonat svoji chorobu je taky slaboch ?
            Ty jsi s tím dokázala seknout, dokázala' s i vystudovat, máš tedy silnou vůli ...
            Mají ji ale všici ?

            [ Zpět ]
            Datum: 14.02.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (drevokocůr)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nikotinismus

                   

              Ano, zavislost na nikotinu je nemoc. Dokonce na urovni zavislosti u tvrdych drog. To co rikas ty hranici trosku s demagogii :) Pokud se bavime stale o koureni a clovek, ktery uz chce prestat a neprestane, ten je u me slaboch. Naprosty ubozak je pak ten, ktery o tom ani nepremyslel.
              Samozrejme na kuraky nepohlizim podle "urovne" slabosti, me proste smrdi vsichni stejne a nejradsi bych je postrilela do jednoho... (ano, nulova tolerance, ale zbrojak zatim nemam)
              Jinak ohledne me silne vule.. ta konci tam kde lezi kus cokolady :)

              [ Zpět ]
              Datum: 14.02.2006
              Autor: wewerka
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nikotinismus

                     

                To je zajímavé, ale poslední dobou sleduji, že nejvíce zapálení, militantní a agresivní nekuřáci pocházejí právě z těch co se to odnaučili...;-) Asi si myslí, že když to dokázali oni, že to zvládnou i všichni ostatní...

                A u Tebe jsem teda naprostý ubožák...;-) Hmmm, asi si to budu muset ještě srovnat v hlavě... Protože zatím na sobě nepozoruji žádné zdravotní problémy způsobené kouřením... A to kouřím už dost dlouho... Jenom ten smrad...;-) Ten vadí i mně...

                [ Zpět ]
                Datum: 14.02.2006
                Autor: Jarda
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Nikotinismus

                       

                  Coze? :) Ty neco citis? O_O Kdyz jsem prestala, tak jsem byla mile prekvapena, ze jsou na svete i vune :) Trvalo to tak zhruba mesic a stejne si myslim, ze necitim tak citlive jako driv (coz v nekterych castech Prahy muze byt naopak plus :).
                  Jinak problemy.. zkusim napovedet.. co treba ranni chrchel? Podle doktoru to trva 5 let nez se ztrati (chudak organismus). Co treba zkraceny dech pri jizde na kole? Dal treba snizena imunita (kazdy rok jsem byla nemocna, ted mam jen "cyklorymu").
                  Chapu, ze docasne zvysena kratkodoba pamet nebo nechut k jidlu muzou byt pro nekoho plus, ale to zdravi... Nabeh na astma, nalez na plicich (zkus si nekdy zajit na plicni). A krom toho takovych penez..

                  [ Zpět ]
                  Datum: 15.02.2006
                  Autor: wewerka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Nikotinismus

                         

                    ;-) Nos si myslím, že mi funguje celkem obstojně. Někdy cítím i to, co ostatní ne...;-)
                    Problémy...? Chrchel nemám, dech mám v pohodě, dokonce jsem na tom líp než někteří stejně staří sportující kamarádi co nikdy nekouřili...;-) Imunita možná, ale ani tady si nestěžuji... Ještě před 10 lety jsem marodil max. jednou za 2-3 roky, teď to mám tak max. jednou za rok. Chřipku, angínu nebo něco podobného. To mi spíš připadá jako věc věku nebo nedostatečné účinnosti léků... (na dnešní farmaceutický průmysl mám dost špatný názor)
                    A neboj se, že nemoci přecházím, za to mi to nestojí...

                    U doktora jsem s plícema zatím nebyl... Lékaře vyhledávám až když mi něco opravdu je...

                    Takže zatím jedině ty peníze...;-( A to jsem to radši ještě nepočítal... Ale za 20 let, no za to mohla být pěkná sbírka biků...;-) Když je někdo blbej a nedá si říct...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 15.02.2006
                    Autor: Jarda
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nikotinismus

                     

                Že jsem jenom slaboch, to vím. A že nejsem ubožák, z toho se docela raduju. Škoda že stát nezahrnul do bezplatné léčby závislostí taky kuřáky, protože bych byl první, kdo by se přihlásil. To ale celkem chápu, kdo by pak pracoval? Zatím si nemůžu dovolit investovat do samoléčby, protože bych finanančně vykrvácel a kromě toho při mé silně vyvinuté slabé vůli by byl výsledek nejistý. Znám hodně napravených kuřáků, vážím si jich, ale udivuje mě frakce, která odpovídá sloganu "Poturčenec horší Turka". Připomíná mi to doby úderníků - když můžu já na 190%, proč ne ty? A pokud si pořídíš zbroják, obstarej si k němu rovnou kalašnikova. :-)))

                [ Zpět ]
                Datum: 15.02.2006
                Autor: abernathy
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            Nejen ze dne na den - přestat se dá z minuty na minutu.
            První cigareta mi neudělala nic, ale při té poslední (před 14ti lety) jsem měla pocit, že vyvrhnu i střeva, jen jsem si dvakrát potáhla.
            Zahodila jsem ji i s celou krabičkou a dávivý reflex spolehlivě funguje kdykoli si jen představím, že bych si měla zapálit.
            Ještě kdyby mi to stejně fungovalo na alkohol :o)))

            Nicméně kuřákům jejich slabost toleruji - nevyhledávám je, ale toleruji. U mě je toho také stále dost k toleranci :o)))

            [ Zpět ]
            Datum: 15.02.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nikotinismus

                   

              Potvrzuji,že kouřit se dá přestat s minuty na minutu.Zářný to příklad mého kolegy s práce před 2 roky (zdražily cigarety).Pro něj bohužel pozdě,půl roku už maroduje po infarktu.

              [ Zpět ]
              Datum: 15.02.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarek-SK)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nikotinismus

                   

              No... jednou v noci jsem se vrcel z kalby domů. Byl jsem řádně nachmelen a taky překouřen. Před domem jsem si ještě zapálil poslední žváro a bylo mi z něj na blití. Tak jsem si řekl - kašlu na to, už nebudu kouřit - a zahodil jsem krabičku daleko do trávy. Ráno jsem šel venčt psa a tu krabičku jsem hledal. Našel, vzal a zapálil jsem si znovu..... A mám i kamaráda, co takhle vytahoval krabku z městského koše, když ji tam půlden předtím zahodil :)))

              [ Zpět ]
              Datum: 16.02.2006
              Autor: Rasťa
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nikotinismus

                     

                Jednou jsem videl v TV skvely gag- znama nemecka komedialni herecka mela vycitky svedomi z toho, ze se cpe chipsy. Schovala je- nasla, cpala se dal. Ukryla ve sklepe pod sadu zimnich kol na auto- preskladala to,nasla je a cpala se dal. Atd.atd. . Hodila je nahoru na strechu domu. Vyskrabala se na ni, posadi se a znova se cpe. Pak zvedne hlavu, rozhlidne se a vidi na okolnich strechach same zeny, jak se cpou bramburkama ... :)

                [ Zpět ]
                Datum: 16.02.2006
                Autor: vasek
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            Jsem slaboch. A raději sem nedám číslo o tom, kolik ročně vykouřím cigaret. Raději ho ani nebudu počítat. Přestat jsem se párkrát pokoušel. Stálo mě to jednou i bečku piva, když jsem prohrál sázku a po necelém čtvrt roku jsem do toho zase spadnul. No jo no...

            [ Zpět ]
            Datum: 16.02.2006
            Autor: Rasťa
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            Počítejme dál. Při průměrném obsahu 10 mg dehtu v jedné cigaretě to v tvým případě vychází za rok na 146000 mg, to už je docela slušná plicní asfaltka. Ještě klika, že tam všechen nezůstane! :-))) Je fakt, že dvě krabičky denně kouří menšina čuďáků a podle statistik si rakovinu nakouří každej druhej (já jsem první), ale můj kolega si ji nakouřil a zatím na to čeká v invalidním důchodu. :-((( Svým otřesným přikladem ale zbavil zlozvykul několik skalních kuřáků.

            [ Zpět ]
            Datum: 16.02.2006
            Autor: abernathy
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nikotinismus

                   

              Hmm... nechtěl bych dostat raka... pořád se utěšuji tím, že do doby, než mi bude třicet, přestanu kouřit. Dost rychle se to blíží... Pokud vím, v naší rodině na rakovinu nikdo netrpěl, tak abych nebyl první. Vlastně v podání Tvého výkladu bych měl být první, ale to je něco jiného :))

              [ Zpět ]
              Datum: 16.02.2006
              Autor: Rasťa
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nikotinismus

                     

                Ale já jsem zatím tutově první, protože v roce 2003 jsem kvůli zjištění příčin svý choroby absolvoval m.j. několik vyšetření magnetickou rezonancí, a série CT vyšetření byla završena dokonce na nějakým super cétéčku Na Homolce. Nádor nenašli, rádcové. Aspoň to tvrdili. Takže nejasná etiologie.

                [ Zpět ]
                Datum: 16.02.2006
                Autor: abernathy
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nikotinismus

         

    Všechny argumenty nekuřáků beru!!! Mají pravdu, rozum a stěstí, že nevědí, jaká je to mizérie.
    Ale když ona ta mizérie tak chutná!
    A tím jsem vyčerpala vše, čím bych mohla tuto diskuzi ještě obohatit.Nechci už jen tak plkat, až se mi podaří přestat, tak se s vámi podělím o zážitky, zatím ení o co.
    Zdar a sílu všem, kuřákům i nekuřákům! A těm napraveným pevnou vůli .- jen nás nenapravené prosím tak nepeskujte !! :-)))

    [ Zpět ]
    Datum: 04.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nikotinismus

           

      Na ženskou mluvíš občas docela rozumně. :-)))))

      [ Zpět ]
      Datum: 05.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (bejbís)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nikotinismus

         

    Slušnost stranou: "Kdo kouří smrdí jak morové prase", pravil klasik.

    [ Zpět ]
    Datum: 08.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (mirek)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nikotinismus

           

      Výstižné:-)))

      [ Zpět ]
      Datum: 08.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nikotinismus

           

      A to jako všichní a všechny?

      [ Zpět ]
      Datum: 08.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (bejbís)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nikotinismus

           

      Nevím, jak smrdí morové prase, ale propocený cyklista, od včerejška se zbytky česneku mezi stoličkami, příp. pročůranou vložkou v cyklokalhotech - no to by možná klasik už ani nestihl vyslovit své moudro !!

      [ Zpět ]
      Datum: 09.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nikotinismus

             

        Ježíši to je táááááááááák hnusný....

        [ Zpět ]
        Datum: 10.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nikotinismus

             

        Lenže tieto 3 menované pachy sú iba nepríjemné na čuch (aj to nie všetkým ,mne napr. cesnak až tak nevadí ako napr. cibuľa, a cesnak má dokonca liečivé účinky - mno, ten zoxidovaný zápach už asi nie, hehe), ale cigaretový dym je zdraviu škodlivý.

        [ Zpět ]
        Datum: 10.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (tomala4)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nikotinismus

             

        pro Švestku:

        A máš někoho konkrétního na mysli???:-)

        [ Zpět ]
        Datum: 10.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nikotinismus

               

          To tomala4: cibule je léčivá rovněž :o)))
          V zimě na kašel aplikuji zásadně cibulový sirup a na průdušky cibulový čaj s majoránkou.

          [ Zpět ]
          Datum: 10.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            To hej, ale mne viac chutí cesnak.
            A aj menej mi smrdí, keď zoxiduje.
            Blbé je že tie pachy z úst sa nedajú potlačiť, len prekryť nejakým ešte väčším smradom, heheheee.
            Tiež používam chren na uvoľnenie upchatých dutín.

            [ Zpět ]
            Datum: 10.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (tomala4)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nikotinismus

                   

              Křen?!? Jo tak to je teda nářez...

              Já ho ale radši k ovárku :o)))

              [ Zpět ]
              Datum: 10.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nikotinismus

                   

              Na uvolnění ucpaných dutin používám teplíčko. Pěkně vyhřát a oni se uvolní.
              Vydloubávat je křenem mě nenapadlo. :-))

              [ Zpět ]
              Datum: 10.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (bejbís)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nikotinismus

                     

                :-))) Bejbísi, Tomala4 bude určitě hoch s normálně vyvinutým nosem - nepředpokládám, že by do něho narval křen a vydloubával jím dutiny!

                Tomalovi4 - i negativní subjetivní reakce je negativní reakcí organizmu. Raději jednou nadýchnout, než 1/2 hodiny nad kýblem !!!
                Už mi ani neodpovídej, já vím, jak to myslíš a taky vím, že máš kus pravdy. Ale jedno uznat musíš: hnusnej smrad jako hnusnej smrad ! A je jedno, z kterého otvoru lidského těla pochází, ne? :-))))

                [ Zpět ]
                Datum: 11.11.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Nikotinismus

                       

                  "Raději jednou nadýchnout, než 1/2 hodiny nad kýblem !!!"
                  E-éééé, nepochopil som, čoho sa radšej nadýchnuť?
                  To je práve, že hnusný smrad môže byť pre každého niečo iné. Napr. ja sa zadúšam, keď prejde okolo mňa niekto "navoňaný jak drogeristov pes". Sila je že už som stretol aj takých cyklistov. Mne väčšinou cudzí pot nie je nepríjemný (ale mal som spolužiaka, ktorý mal dosť nepríjemný zápach potu, a to sa umýval každé ráno). Podľa mňa je to lepšie ako ten spomenutý drogeristov pes. Ale samozrejme v lete, keď baktérie rozkladajúce pot sú aktívnejšie, sa vyhýbam MHD a podobným kondenzátorom rozmanitých vôní ;D

                  [ Zpět ]
                  Datum: 11.11.2005
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (tomala4)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nikotinismus

                     

                Ani mňa, ale teraz si mi nasadil chrobáka do hlavy. Žeby som to skúsil? ;D

                [ Zpět ]
                Datum: 11.11.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (tomala4)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nikotinismus

                   

              Cesnakový pach sa dá skvelo eliminovať a potlačiť tak, že rozžuješ čerstvú zelenú petržleňovú nať.

              [ Zpět ]
              Datum: 11.11.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Rasťa)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nikotinismus

                     

                Tak tomu se říká "vytloukat klín klínem" :o)))

                [ Zpět ]
                Datum: 11.11.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nikotinismus

                     

                Skúšal som, ale veľmi to nepomohlo, lebo teda nepíšu, že koľko tej vňate treba pojesť, resp. koľko ju treba žuť.

                [ Zpět ]
                Datum: 11.11.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (tomala4)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nikotinismus

               

          pro Danielu:
          Všechny, kdo mě chtějí s morovým prasetem porovnávat! A věř mi, že nekouřících cyklosmraďochů je v létě na hospodských zahrádkách více než dost.

          pro Tomala 4 - i ty 3 pachy jsou zdraví škodlivý - nebo si myslíš, že když zvracím, tak mi to dělá dobře a své zdraví si upevňuji ?

          [ Zpět ]
          Datum: 10.11.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            ja som písal o škodlivosti látky (cigaretového dymu) a nie o škodlivosti subjektívnej reakcie organizmu na ňu.

            [ Zpět ]
            Datum: 10.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (tomala4)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            Pro Švestku:

            Nevím, co tím chtěl básník říci....
            My nekuřáci nemůžem za to, že ty potkáváš cyklosmraďochy v létě na zahrádkách!!

            [ Zpět ]
            Datum: 11.11.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Daniela)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nikotinismus

             

        Daj si trasu na bycikli do kopca,trošku cesnaku,našti si do nohavíc a za tým si daj cigaretu.Potom budeš určite voňať.

        [ Zpět ]
        Datum: 14.02.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (boris)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nikotinismus

         

    Tak jubilejní stej: Jak se dalo čekat, v týhle disciplíně jsem se nedověděl nic, co bych za 38 let praxe nepoznal. Nekuřte, nakouříme si sami dost!

    [ Zpět ]
    Datum: 09.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (abernathy)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nikotinismus

         

    Ne nekouřím, je mi 22 a ani jsem nikdy nekouřil, hnusí se mi to, a ani kouřit nezačnu, nikdo mně nedonutí, už stačí vdechovat ty exhalace z výfuku jako cyklista se cítím dost ohrožen,,Kouření je morem dnešní společnosti lidé kouří utrácejí za cigára ani neví proč, a ještě obtěžují okolí, např diskotéky, někdy není vidět na krok, hrůza.

    [ Zpět ]
    Datum: 10.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Petr)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nikotinismus

           

      Tak chlapče, ať ti to vydrží...

      [ Zpět ]
      Datum: 10.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nikotinismus

         

    Kouřim, smrdim, sere mě to a nevim co s tim. A závidim všem co s tim dokázali seknout, mimo jiné i své ženě které to díky jejímu stavu přestalo chutnat ze dne na den.

    [ Zpět ]
    Datum: 11.11.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Le Zakarr)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nikotinismus

           

      No vidíš to, teď máš dobrou motivaci, tak to zkus taky!

      [ Zpět ]
      Datum: 11.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (HonzaK)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nikotinismus

             

        No to je pravda pravdoucí. Již jsem vykazován na balkon (a dobře mi tak) a to máme pouze společnej na patře. Tak sem na sebe zvědavej.

        Nebo budu taky těhotnej a bude to.
        :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 11.11.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Le Zakarr)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nikotinismus

               

          Když jsem před 18ti lety odvážel staršího syna do ozdravovny v Choceradech, ptal se mě lékař :
          Kouříte ?
          Ano, odpověděl jsem, ale jen v práci nebo doma na balkóně.
          Tak nekuřte, klukovi škodíte ! Mikroskopické částečky, které zviditelňují kouř se vám zachycují na šatech a když přijdete domů oklepáváte je a zamořujete jimi ovzduší ! Jel jsem zpět domů ...co mě bude ňákej doktor řikat co mám a co nemám dělat, chutná mi to, tak co ! U nádraží v Dejvicích jsem si zapálil (tvrdou Spartu) chutnala jako první cígo, no fuj.
          Ani jsem nedokouřil ...
          A přestože mi to do té doby chutnalo, rači jsem nezkusil, esli by mi to chutnalo zas ...

          [ Zpět ]
          Datum: 11.02.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (AF)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nikotinismus

           

      Kouřim, smrdim, štve mě to a nevim co s tim. A závidim všem co s tim dokázali seknout, mimo jiné i Švestkoňovi, který neotěhotněl, ale dostal ropzum už v 2. třídě základní školy. Le Zakarre, jsme na tom stejně, nekuřáci mají pravdu, není třeba s nimo válčit, ale závidět jim.
      Takže zdravím všechny nekuřáky, užívejte si svých růžových plic !!
      Tím zde končím, až se napravím, tak tuto rubriku slavnostně opět navštívím. Čauky.

      [ Zpět ]
      Datum: 12.11.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nikotinismus

             

        Přestat kouřit ?
        Není nic jednoduššího ! Já sám jsem přestal nejméně stokrát ...
        Mark Twain

        [ Zpět ]
        Datum: 12.02.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (..)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nikotinismus

         

    Včera mě se sešroubovaným kotníkem přivezli ze špitálu, kde jsem pobyl 5 dní. Během tý doby mě ani nenapadlo si zapálit, protože mě udržovali v dolsinovým rauši. Dneska v tom ale už zas jedu. :-(((

    [ Zpět ]
    Datum: 13.02.2006
    Autor: abernathy
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nikotinismus

           

      Ahoj abernathy. Já si říkala, že už jsi se dlouho neozval.
      Co si probůh dělal?!? Že ty jsi zavřel kolo do sklepa a zkoušel si jít pěšky :o)))

      [ Zpět ]
      Datum: 13.02.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nikotinismus

             

        Nezavřel, svědomitě jsem jezdil i v největších sračkách, v noci na středu teplotní zlom, obleva, naše ulice jeden led. Tak jsem šel na zastávku MHD pěšky a po 30 metrech sebou švihnul. Než přijela rychlá, zul jsem si pohorku a kotník vypadal, jako když šílenej kamnář sestavuje z kolínek kouřovod :-))), to se hned tak nevidí. Vykloubenej a navíc polámanej. Teď mám ortézu a utrum. Kdybych jel na kole, po 200 metrech bych byl na hlavní ulici a pak pohoda. Je to bída. :-(((

        [ Zpět ]
        Datum: 13.02.2006
        Autor: abernathy
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nikotinismus

               

          Jo, nevěra se nevyplácí - a zvlášť ta cyklistická :o)))
          Ale ať se ti to hojí.
          Hele a byli aspoň hezký sestřičky nebo tě v tom rauši drželi tak fest, že jsi se ani nestačil porozhlídnout :o)))

          [ Zpět ]
          Datum: 13.02.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            Setřičky byly hlavně k starýmu dědkovi vlídné až shovívavé vzhledem k tumlu, kterej teď na traumatologii panuje. Ten fet mi píchali 75 mg každejch 6 hodin až do soboty, takže jsem byl slušně mimo ještě v neděli ráno. Snad mi nezpůsobili další návyk, ale když to bylo pod lékařským dozorem... :-)))

            [ Zpět ]
            Datum: 13.02.2006
            Autor: abernathy
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nikotinismus

                   

              A jejej - radši pryč od zdravotnictví :o)))
              A pěkně si tu nožku vyzdrav.

              [ Zpět ]
              Datum: 13.02.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nikotinismus

               

          Sakra to je pech, přeji brzké uzdravení - ať se ty kostičky pěkně spojí. Promiňte, že vám lezu do té diskuse (ani to není k tématu) ale to je pro mně další povzbuzení, že z toho kola neslezu ani za těch největších sraček. A to letos u nás ta zima drží nevídaně - takovou výdrž u nás v Ostravě už dlouho neměla. Nikotinismus - nikdy mi to naštěstí nezachutnalo, i když jsem to také zkoušel.

          [ Zpět ]
          Datum: 13.02.2006
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nikotinismus

                 

            Jo, jo, slézat z kola se prostě nevyplácí :o)))
            Ještě že abernathy tu zkušenost obětavě udělal za nás za všechny :o)))

            [ Zpět ]
            Datum: 13.02.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nikotinismus

         

    Ahojte,je to zaujímave,ja som prestal pred 3.mesiacmi,a ani mi to nechýba-nechápem,keď som skúšal v minulosti prestať tak som nemohol a teraz z jedneho dňa na druhý,z 15-tich cigariet denne som si odvtedy nedal ani jednu.Pol krabičky aj zo zapaľovačom som daroval kamaratovi ktoremu sa prestať nedarí,ale vraj uzná že to ma zmysel keď ho "sejmu" v poriadnom kopci (doteraz bol lepší) takže mám motivaciu.A koľko môžem investovať do baiku - čo ušetrím na cigaretách!
    Tak držím palce každému kto sa odhodla prestať s týmto síce príjemnym ale nezmyselným zlozvykom.
    Raz sa to určite podarí,proste k tomu musí človek tak nejak prirodzene dospieť. :-)))))))

    [ Zpět ]
    Datum: 13.02.2006
    Autor: Rado
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nikotinismus

         

    Já jsem kouřil od 14 do 33. Na Silvestra jsem si jich dal ještě 30 a pak jsem skončil. Je to už 19 let. Kupodivu jsem neměl žádné absťáky, i když to nemusí fungovat u každého. Ještě jsem to v té době všude rozhlásil a pak už jsem se nemohl shodit. Taky jsem v té době běhal a to nešlo dohromady. to je má zkušenost.

    [ Zpět ]
    Datum: 15.02.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (mira ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nikotinismus

           

      Dle pamětníků (hokejků) kouřil Vlad. Martinec v době své největší slávy i na střídačce, cígo típal až o mantinel při náskoku na led. Zcela zřejmě mu to nevadilo (možná naopak ...)

      [ Zpět ]
      Datum: 15.02.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (..)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nikotinismus

         

    Po 20leté závislosti jsem s tím před 6 lety úspěšně skončil. S kolem to nešlo moc dohromady, v kopcích chyběl kyslík! :-)) Jo a taky mi zbejvá víc chechtáků na cyklomateriál. :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 09.04.2006
    Autor: Tomsa
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

415 cyklistů (11 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024