reklama

Světový pohár horských kol - krádeže :-)

Tak jsem si právě přečetl na Novinkách, že na letošním poháru horských kol v Novém Městě na Moravě, který se jel včera a dneska, byla odcizena kola za 1,63 miliónu Kč. Co mi tam ale přišlo dosti nepravděpodobné: američanům ukradli prototyp kola za 505 tisíc. To mi neleze vůbec do hlavy - co by na tom kole stálo půl miliónu? Jo, kdyby to ten amík koupil přes Dalíka nebo Janouška, tak to chápu - 350 tisíc by šlo jemu do kapsy a to kolo by stálo zbylých 150. Zatím nejdražší kola jsem viděl na sport lájfu v Brně - silničky, ale i tak ta jejich cena byla spíš zbožným přáním výrobce než skutečností, která by odrážela realitu - prostě karbon + nejvyšší sada komponentů, nic víc. A jednou jsem viděl na krámu v Průhonicích fullíka zn. Porsche, vpodstatě unikát postavený na komponentech zaniklé značky Sachs - a i ten byl pod 170 tisíc. Nějak se mi ty ceny nepozdávaj... :-)

[ Zpět ]
Datum: 13.05.2012
Autor: Airline
  • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

         

    Na tom kole asi bude nejdražší ten vývoj...

    [ Zpět ]
    Datum: 13.05.2012
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

         

    To máš těžký to co si viděl byla přece jenom sériová výroba + marže.

    Pokud ale děláš vysloveně týmovou malosérii tak ty náklady nerozpustíš a musíš počítat skutečné náklady.
    To kolo v podstatě stálo nějakých 25 tisíc dolarů což je cca 2-2,5 násobek nejdražších sériových kusů...

    Loni jsem slyšel o kole za 26,000 dolarů :)
    Comp Lite Beryllium....

    [ Zpět ]
    Datum: 13.05.2012
    Autor: újezďák
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

         

    Nejen u nas ale i v cizine se delaj pojistovaci podvody...a kdyz ono vsude ve svete pisi,jak se v tom Cesku pekne a porad krade,tak se to nemusi pak pojistovne v USA ani moc vysvetlovat.No a ceska policie ta stejne nikoho nenajde a pripad odlozi,tak co resit....uz jen ta uvadena cena ukradeneho kola hovori za vse...rovnez neverim,ze tak drahe kolo by obzvlaste v Cechach,ktere jsou kradenim tak v cizine proslavene,nekdo nechaval jen tak bez dozoru.Navic si myslim,ze je dobrym zvykem vsech poradatelu,pokud chteji,aby se jim zavodnici vraceli,upozornit ucastniky prave na tato uskali u nas a predejit tak temto prekernim situacim.Neverim ze prijeli amici nepouceni o stavu vodniku resp.podvodniku v Cechach.:-)

    [ Zpět ]
    Datum: 13.05.2012
    Autor: Martis
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
    • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

           

      To je vám tak zvláštní.
      Amíci, Holanďané, Britové a kdo ví, kdo ještě, k nám chodí dělat pojišťovací podvody:-))

      [ Zpět ]
      Datum: 13.05.2012
      Autor: Lanna
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

           

      Klasická ukázka českého uvažování, chjo.

      [ Zpět ]
      Datum: 13.05.2012
      Autor: barakuda
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

             

        Kazdy americky turista je informovan o tom,ze treba taxikari u nas kradou...proc by si nehlidali tak drahy prototyp...nehcete mi namluvit, ze o tom nevedeli,ze se tu krade...ze,ne...obzvlaste,kdyz tu u nas kazdorocne okradou dokonce sportovce i v hotelich a jak zde nekdo pise,krade se bezne i na bezkarskych sampionatech.....:-()

        [ Zpět ]
        Datum: 13.05.2012
        Autor: Martis
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

               

          No, jestli to věděli předem, to je otázka.
          Každopádně teď už to vědí najisto:-))

          [ Zpět ]
          Datum: 13.05.2012
          Autor: Lanna
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

               

          Víš kolik se v takovém vývoji kola točí peněz? Půl mega je prd a aby se někdo tahal přes půl zeměgule jen kvuli tomu, aby tady udělal pojišťovací podvod za pár dolarů, to se mu nevyplatí. Navíc by tím znehodnotil svoji práci....

          [ Zpět ]
          Datum: 13.05.2012
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                 

            Lehkomyslnost i nezodpovednost tymu nakonec dokazuje i vyjadreni organizatoru.Viz. odkaz nize.Tedy se alespon z poloviny potvrdil muj prvotni prispevek,ze byli pouceni a bylo zajmem organizatoru tomuto stavu predejit...:-)

            [ Zpět ]
            Datum: 13.05.2012
            Autor: Martis
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                   

              A kde je ten tvůj pojišťovací podvod je kde?

              To, že se v ČR krade je známé. To, že se krade všude ve světě je taky známé:-)

              [ Zpět ]
              Datum: 13.05.2012
              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                   

              Hele a co taky ti organizátoři mohli jiného říct?
              Lehkomyslnost a nezodpovědnost?
              Jako, když si zamkli kola v hotelové kolárně? Co bys dělal ty? Vzal by sis ta kola k posteli do pokojě? Střídal bys u zamčené kolárny noční hlídky?
              A tu dodávku vykradenou s rozbitým oknem na hotelovém parkovišti? To ji jako měli obrnit pancířem?
              Oni určitě byli všichni pojištění proti krádeži, když sem jeli. Stejně jako ty se můžeš pojistit, když jedeš jinam.
              Fakt, že ty věci byly ukradené, zůstává faktem.

              [ Zpět ]
              Datum: 14.05.2012
              Autor: Lanna
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                     

                Přesně tak. Tu krádež z toho stanu, dejme tomu, to je fakt asi spíše problém teamu a ne organizátorů (nemluvě o tom, že tam měli v té době prezentační akci, takže asi dle všeho hafo lidí). Ale krádeže z kolárky nebo hotelového parkoviště je OSTUDA! To je fakt problém tam prostě postavit nějakjého dědulu za litr denně, aby tam seděl?!?

                [ Zpět ]
                Datum: 14.05.2012
                Autor: hekynen
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                       

                  To bys ho tam musel postavit za 1,63 mega. Jinak se mu vyplatí nehlídat.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 14.05.2012
                  Autor: Joe-CUBE
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                         

                    Ale, kdepak, stačily by dvě stovky:-))
                    On kdyby takovej hlídač věděl, že když mu něco zmizí z parkoviště, tak na hodinu letí a ještě bude nahrazovat škodu, tak by si to rozmyslel.
                    U nás to tak bohužel funguje. Funguje teze: kradou všichni, a jak moc. Já nekradu, jen tak trochu zavřu oči, abych neviděl. Kdyby ne já, tak to udělá někdo jinej.
                    Když to kradené kolo nevezmu do zástavárny já, udělá to někdo jinej, tak proč ne ja.
                    Módním slovníkem řečeno, takový systém udržitelného kradení?
                    A platí to i o zákonech. Porušují je všichni, tak proč ne já, tu a tam, maličko, jen trochu. Vždyť to nikomu neškodí. No co, ti velcí ty zákony porušují neustále.
                    Jenže bohužel tento pragmatický postoj škodí z dlouhodobého hlediska. Sami sobě, všichni, vytváříme prostředí, které začne časem požírat nás samotné.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 14.05.2012
                    Autor: Lanna
                    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

               

          Sorry, ale tvé argumenty jsou na úrovni debaty po deseti pivech ve čtvrté cenové. Víš snad přesně jak se to stalo? Nebo děláš závěry jenom nad jedním článkem na internetu? Pokud vím, tak kola se ztrácejí ze spousty závodů, které jsou u nás pořádané a to i z pořadatelem vyhrazených a zamčených prostor. A rozhodně bych neřekl, že by o tom Češi nevěděli.

          [ Zpět ]
          Datum: 13.05.2012
          Autor: barakuda
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                 

            Co presne je na urovni ctvrte cenove?Ty si snad nehlidas kolo...nebo presne receno...kdo ze zde sopticich by nechal sve kolo bez dozoru?...u nas...myslim,ze nikdo.Jinak by se neprodavaly zamky,podkovy a lide by zde neresily zamky s alarmy a jak nejlepe pojistit kolo a kde...jak a k cemu a kde ho nejlepe zamykat...neustale kradeze i zamcenych kol za bileho dne a plneho provozu kolem....

            [ Zpět ]
            Datum: 13.05.2012
            Autor: Martis
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                   

              Je to tak, ale vyjmenuj mi těch pár krásných míst na Zemi, kde tohle dělat nemusíš. Lidi jsou ku*vy prakticky všude, tak nekydej hnuj jen tady na nás. Některé jevy jsou u nás ve větší míře, taky mám rád poklidnou atmosféru a nehlídané stánky v zastrčených alpských vesničkách. Vlez ale o pár kilometrů dál do velkého města a budeš se klepat o šrajtofli stejně jako u nás...

              [ Zpět ]
              Datum: 13.05.2012
              Autor: ronda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                     

                Zvlastni je,ze v techto zemich ale obvykle nekradou rodili.Ale ti pristehovali,ktere tam oni v dobre vire prijali mezi sebe...

                [ Zpět ]
                Datum: 13.05.2012
                Autor: Martis
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                       

                  To jsi zase vyčetl někde na internetu? V kolika zemích jsi delší dobu žil, aby jsi to mohl skutečně poznat (od sousedů, známých atd....)???

                  Začínáš mě docela štvát, jak z Čechů děláš ty největší hajzly....

                  [ Zpět ]
                  Datum: 13.05.2012
                  Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                         

                    Stvat?Prosim te,stvat Te muze akorat tak to, ze je nase narodni povest takto pospinena. Stejne tak jako to stve me.A pokud Te stvu ja osobne jen tim,jake mam sve zivotni zkusenosti,tak to se tedy moc omlouvan Ale me zkusenosti jsou psany primo zivotem...nikoli bulvarem,jak zde taky nekdo na me pokrikoval...:-()

                    [ Zpět ]
                    Datum: 13.05.2012
                    Autor: Martis
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                           

                      Opět se zeptám. To máš zase někde vyčtené z bulváru nebo jsi někde žil a slyšel jsi to od místních?

                      Když jsem žil v UK, tak si Čechy a Slováky naopak chválili, protože jsme pracovitý a slušný. Narozdíl třeba od poláků. Podobný názor jsem zažil aj v Rakousku, kde jsem taky chvilku žil. Takže??

                      Osobně mě neštveš, ale štvou mě tvé hospodský řeči. Myslel jsem si, že máš na víc....

                      [ Zpět ]
                      Datum: 13.05.2012
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                      • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                             

                        Zil jsem stridave v SRN a u nas.(viz.nize).Krom toho jsem se stykal s Polaky, s Turky, s Rusy a dalsimi pristehovalci zijicimi v SRN.Sluzebne se tam stale vracim.Navic tam mam mnoho trvale zijicich znamych a pratel,samozrejme spolupracovniku nebo tam trvale ziji jejich deti,kteri se tam vdali ci ozenili.(Svycarsko, Francie, Nemecko). Sorry,pokud Te stvu, me zkusenosti jsou me zkusenosti a to osobni.Ja jsem zazil i mluvil s maminkou meho pana domaciho,ktere si chvalila Spartaka,ze jim postavil barak,casto jsem u nich byl na kafi a mnohokrate jsem hovoril a denne hovorim s lidmi z techto koncin a znam jejich jisty odstup k mravum naseho naroda nikoli k Cechum jednotlivcum.Zazil jsem i osobni invektivy a opovrhovani Nemcu vuci nasemu narodu dokonce i nekolikere nevybirave sacovani a osocovani jak na hranicich tak na ruznych parkovistich pri jejich kontrolach na svych sluzebnich cestach.Smulou mnohych z nich bylo,ze jsem se vetsinou zdrzel hlasitejsich projevu sve nemciny a jen trpelive poslouchal.A to,co jsem slysel a zazil mi skutecne stacilo....Staci to asi takto?Pro nalezite osvetleni?

                        [ Zpět ]
                        Datum: 13.05.2012
                        Autor: Martis
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                               

                          Němci náš národ nemají rádi celkově. To by jsi mohl vědět. A pokud jsi s nima začal jednat na stejné vlně, jako zde, tak jsi jim jen nahrál.

                          Schválně se podívej, jak se Němci chovají v ČR. Dost to o nich a jejich vztahu k nám, Čechům, vypovídá....

                          [ Zpět ]
                          Datum: 13.05.2012
                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                               

                          "...dokonce i nekolikere nevybirave sacovani a osocovani jak na hranicich tak na ruznych parkovistich pri jejich kontrolach na svych sluzebnich cestach..."
                          Kudy a kam prosím tě jezdíš ? Já jezdím do Německa v průměru tak čtyřikrát do měsíce po mnoho let, pár kontrol jsem už taky zažil (doslova jen pár), ale všechny maximálně korektní. Je pravda, že jsem na vlastní oči viděl zevrubnou prohlídku našeho mladíka. jenže ten si zkoušel otvírat papulu stejně jak na našeho policajta. Tak mu oprávněně dali pocejtit, kdo má v tu chvíli navrch.

                          Maličko mi tahle "tvoje zkušenost" opět připomíná okoukané a zevšeobecněné senzační novácké zpravodajství. Přestaň tu bednu tak žrát. My ti to nežerem, je to fakt hospodský...

                          [ Zpět ]
                          Datum: 13.05.2012
                          Autor: ronda
                          Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                          • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                 

                            Vzhledem k tvemu slovniku a stylu, tak co mi"zeres a nezeres" moc nezajima. Opravdu ne.Mysli si klidne, co chces,ja zrovna tobe nemam nejmensi chuti skladat ucty...

                            [ Zpět ]
                            Datum: 13.05.2012
                            Autor: Martis
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                   

                              A jéje, outlocitka. To tě tak moc pohoršilo to žraní ? Účty skládat nemusíš, ale je minimálně (abych tě nepohoršil) hloupoučký, když vyčtené a oposlouchané, všeobecně profláklé "senzace" vydáváš za svoje zážitky :-)

                              [ Zpět ]
                              Datum: 13.05.2012
                              Autor: ronda
                              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                     

                                Zase abych se Martise zastal, povidal kamarad, ze kdyz byli v Norsku na vode, zeptali se policajtu, kde muzou nechat auto s kajaky a jestli je to bezpecne lode opustit. Pry ano, bez problemu. Jo ale vlastne - dneska tu byl autobus v CZ znackou, tak pozor. No a pak se policajt malem propadl rozpaky, kdyz si vsimnul jejich SPZ.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 14.05.2012
                                Autor: Murphy
                                Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                       

                                  Napadá mě (mám to dobře Lucie?) otázka, zda to tak bylo vždycky. Opravdu byli Češi i v historii takovým národem zlodějů a podvodníků, jak píše Martis? Byli vždy národem s minimální hrdostí na svoji zem? Nebo se na tom podepsalo těch čtyřicet let budování světlých zítřků?
                                  Jisté národy mají své specifika. Rusové jsou melancholicky zádumčiví, Němci milují kázeň a pořádek, Italové jsou horkokrevní, Francouzi nacionalisté...A co Češi? Jsou to opravdu ty smějící se bestie, jak nás nazval tuším Heydrich?

                                  Nejsem historik a tak nevím. Spousta věcí se mi dnes nelíbí a nejsem přehnaný nacionalista. Ale nemyslím si, že bychom jako národ byli tak špatní a museli sami sebe dehonestovat a neustále si stěžovat.
                                  A jestli tomu tak opravdu je a naše morálka je tak špatná, neměli bychom s tím něco začít dělat? A hlavní otázka: Co a jak?

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 14.05.2012
                                  Autor: Zden42
                                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                         

                                    Někteří češi jsou charakterističtí tím, jak se styděj, že jsou češi.

                                    Když řekneš Američanovi, že je typický Američan, bude na to hrdý. Když řekneš Němci, že je typický Němec, nejspíš mu to bude jedno. Když řekneš takovémuto čechovi, že je typický čech, dá ti přes hubu.

                                    Za takový čechy se stydím a píšu je s malým č, protože velké písmeno u vlastních jmen a přivlastňovacích zájmen bylo původně výrazem úcty;-)

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 14.05.2012
                                    Autor: Joe-CUBE
                                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                    • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                           

                                      Záleží na tom, v jaký situaci a jakým tónem mu to řekneš.

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 14.05.2012
                                      Autor: abernathy
                                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                         

                                    Už za rakouska-uherska se říkalo, že češi jsou národem lokajů a zlodějů, no na nějakém podkladě to vzniknout muselo

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 14.05.2012
                                    Autor: jipík
                                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                           

                                      A mysleli tím i Moraváky?

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 14.05.2012
                                      Autor: Zden42
                                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                             

                                        :-D toť otázka :-D

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 14.05.2012
                                        Autor: jipík
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                             

                                        Já to sichruju německo-slovensko/ukrajinsko-moravských původem... :-))

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 14.05.2012
                                        Autor: hekynen
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                               

                                          :-D a zapadáš mezi lokaje nebo zloděje? :-D

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 14.05.2012
                                          Autor: jipík
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                           

                                      Taky "co čech to muzikant", řemeslníci, improvizátoři, hlavy otevřený, šetřílkové-rovnostáři... Jak kdy, jak kde, jak kdo.

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 15.05.2012
                                      Autor: ronda
                                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                         

                                    Myslím, že víc, než 40 let komuny se na tom podepsalo několik století bez vlastního státu. Myslím si, že Češi jsou až překvapivě tolerantí národ, kterému byla po staletí vytloukána z hlavy hrdost a který se musel naučit přežít pod nadvládou každého, kdo mu přišel vládnout. Samozřejmě to celé se dá interpretovat jako zbabělost a vyčůranost.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 14.05.2012
                                    Autor: Jetson
                                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                           

                                      Když to bereš takhle, tak jdi ještě dál do historie. Povšimni si kolik zde bylo emigračních vln počínaje pobělohorskou dobou a jiných útoků směřovaných proti české, lépe řečeno v Českých zemích žijící inteligenci.
                                      Třeba v Lipsku by bez emigrace z Čech možná ani nezaložili univerzitu. :))

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 14.05.2012
                                      Autor: petrp
                                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                             

                                        Bez emigrantů by nezaložili ani Ameriku.

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 14.05.2012
                                        Autor: Zden42
                                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                               

                                          a jak by se indiánům teď žilo co?

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 14.05.2012
                                          Autor: jipík
                                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                       

                                  S tímhle mám taky dost zkušeností.
                                  Byly doby, kdy se horské samoobslužné chaty norského turistického sdružení nikde nezamykaly. Kdo přišel, přespal, nachystal pro další dříví, zaplatil do kasičky za nocleh, uklidil a šel dál.
                                  Než to objevili turisté, kteří tam zadarmo strávili celou dovolenou. Takže dnes se většinou zamykají a klíč si člověk může vyzvednout v jejich úřadovně. Odemčené zůstávájí jen ty opravdu odlehlé.
                                  Kdysi v Norsku platilo, že lov tresek je zdarma pro vlastní potřebu. Než to objevili rybáři z ciziny, začali tam posílat celou sezonu autobusy s mražáky, celé dny lovili, jedli konzervy, aby ušetřili a navozili domů tuny ryb.
                                  Zas na druhou stranu, nedělají to jen Češi.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 14.05.2012
                                  Autor: Lanna
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                       

                  A jakpak to je u nás ? V průmyslových aglomeracích je největší kriminalita, ale taky nejvíc náplav. Z Prahy snad už vyhnali Rumuny, problémy mají s Rusy, Ukrajinci, našimi kočujícími bezdomáči a nepřizpůsobivými... Prašťjakbouchni

                  [ Zpět ]
                  Datum: 13.05.2012
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                   

              Tím jsem myslel to, že děláš soudy a píšeš kdo co měl nebo neměl dělat na základě článku na internetu aniž bys přesně věděl jak k tomu došlo. Z některých tvých reakcí bych skoro i řekl, že jim to snad přeješ. Já jsem třeba četl, že těm Američůnům ukradli bike ze stanu, kde právě probíhala nějaká prezentační akce. S takovou drzostí zloděje bych nepočítal ani já a to jsem Čech, znalý našeho prostředí.
              Já osobně někdy nechávám kolo bez dozoru. Sice na krátkou chvíli, ale mnohdy dostatečnou na to abych o něj při troše smůly přišel. A pochybuju, že tady je někdo, kdo by to někdy neudělal.

              [ Zpět ]
              Datum: 13.05.2012
              Autor: barakuda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                     

                Sorry,omlouvam se, jsem rovnez Cech a s drzosti nasemu narodu vlastni ale pocitam na kazdem kroku.Nejenze nenechavam kola nezamcena nikde a nikdy,ale jeste je zamykam obvykle na dvakrat. I presto nema clovek zadnou jistotu.U meho pana domaciho v SRN,kdyz jsem tam bydlel, meli otevrenou garaz po cely den.Nikdy se nestalo,ze by se jim odtamtud ztratil byt hrebik.Nedovedu si predstavit tuto situaci u nas.U nas v mestecku prisla zenska po nocni a musela se schovat hodne pod perinu a ani nedychat,kdyz ji lupici prave vybirali barak.Nevedela totiz,zda-li nejsou ozbrojeni.Policie ji jeste rekla,ze to udelala velmi dobre a mozna si i zachranila zivot.:-() Samozrejme pripad byl odlozen...

                [ Zpět ]
                Datum: 13.05.2012
                Autor: Martis
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                       

                  Muj strejc má taky otevřená vrata na zahradu (kde má kde co) a garáž imrvére otevřenou. A nic se mu tam nikdy neztratilo. A to bydlí ve městě s cca 15tis. obyvatel.

                  Takže já si to docela dokážu představit. Ale člověk, který si kola zamyká na dvakrát si to asi představit neumí, protože ani nechce. Už to drátování kol cosi vypovídá:-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 13.05.2012
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                         

                    Jo,pane,az Ti ukradnou mobil za dvacet papiru ze zamceneho baraku skrze otevrenou ventilacku a jeste za sebou zavrou a policie se na Tebe bude divat jako na blazna,ktery si vymysli a za pul roku ti kdosi zavola,ze pokud ten mobil chces,tak kolik mu za nej ses ochoten dat....tak si taky budes zamykat veci poradnym retezem.:-()...Ostatne skoda mluvit,kdo neveri at tam bezi...a kdyby to byla jedina ma obdobna zkusenost...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 13.05.2012
                    Autor: Martis
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                           

                      Ach jo. Dáme pivo a budeme vymýšlet, co komu ukradli a kdo je na tom hůř, jo.:-) A jestě budem na všechno nadávat:-))) To jde u piva nejlépe. A po desátém budeme nejchytřejší na světě:-)))

                      Ty si snad myslíš, že jsi jedinej ohroženej? Že jsi jedinej na kterém se páchá zlo? Všechno si zamykej na dvacet řetězů a celej život se o ty cetky boj:-)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 13.05.2012
                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                             

                        Nikoli.Nejsem jedinej ohrozenej.Ohrozenej je nas narod tou jaksi podivnou moralkou,kterou jeste prilis mnoho lidi toleruje....A nez dosahnem jinam...Proto se snazim vest sve deti podobne tak,jak jsem to videl a vidim v rodinach od nas na zapad.Kdo vi,zda-li je to pro jejich zivot zde dobre ale ja to citim tak,ze je to spravne. A cetky???Co jsou pro jednoho cetky v tom je pro jineho sakra kus prace a odrikani.Vyrostl jsem v nedostatku vseho a tak si svych veci za svou praci dovedu vazit a nehodlam je za pet prstu postupovat nikomu dalsimu.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 13.05.2012
                        Autor: Martis
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                               

                          Všechno hmotné statky jsou jen cetky...pro život nepotřebné. Když si to uvědomíš, bude ti hned lépe.

                          Tak proč se na ten supr západ neodstěhuješ, když je to tam tak úžasné a tady je to samej šmejd, vrah, lupič...??? Uvědomuješ si, že tím urážíš spoustu Čechů???

                          Víš co. Tvé řeči o supr západu mi připomínají kecy chlapů z hospod. Pivaři, nejdál byli v Berouně na trhu, ale o tom, že se na západě žije nejlépe vědí snad všechno.... A když to pak vypráví lidem, kteří tam opravdu žili, nebo tam pravidelně jezdí, tak to zní opravdu směšně:-)))

                          Jeden kolega v práci, chytrej jak delfín mi tyhle moudré řeči vyprávěl. Jen do té doby, než jsem mu s kolegou řekli, že jsme na tom západě žili. Ale i tak ty řeči vede. Typ chlapa, co si dá po práci svých osm kousků, koukne na Novu a ví všechno....

                          [ Zpět ]
                          Datum: 13.05.2012
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                          • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                 

                            Mě osobně mrzí takovéto zprávy o naší zemi.Ale nikdy se nesmířím s tím, že nás takto berou a může za to naše tolerance k takovýmto činum... mrzí mě to a nejsem na to hrdý...Nebylo by snad lepší, kdyby o nás psali opak???? Budeš se asi divit, ale já jsem patriot. Jezdím např. kola českých značek a pokud to jde, kupuji a upřednostnuji i další české výrobky. Nechápu, proč mi tu podsouváš, že tvrdím, že u náš žijí jen hajzlové...Proč bych se měl odstěhovat na západ???? Jen proto, že nesouhlasím s tím negativním, co se zde děje? Já jsem pouze napsal, že nejsem a ani nemohu být hrdý na zprávy o ČR, které se týkají výhradně korupce či zlodějin. Od shora počínaje a dole konče. To, že se za to stydím jako občan této země je důkaz, že mi naše země a její pověst není lhostejná, a to se nevylučuje s tím, abych ji mohl mít rád ale současně se mohl obdivovat přístupu v jiných zemích a brát si ho za vzor a snažit se podle něj žít v ČR, pokud u nás tyto vzory silně kulhají. I když z Tvých a dalších reakci jsem pochopil, že podobně smýšlející lidé jsou zatím spíše nežádoucí. Neurážím Čechy ale mě uráží chování některých z nich a stydím se za něj, když se oni sami nestydí, protože jejich afery dělají i mou pověst, pokud někam přijedu. Jsou věci, bez nichž se v životě neobjedeš a třeba mobil je dnes jedním z nich. Mnoha lidem dnes i zachrání život. Pro tebe jen cetka pro druhého třeba zázrak pomoci. Lepší mobil za 20000 Kč nebyl ještě před deseti lety ničím vyjímečným. Ostatně i dnes se chytré telefony prodávají za podobné sumy. Pokud mě považuješ za pivaře, prosím, můj postoj to ovšem ke zlodějině nezmění.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 14.05.2012
                            Autor: Martis
                            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                    • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                           

                      Ten mobil za 20 papírů si někde viděl na obrázku, ne ? Martisi, já jsem ti to tady v jiných vláknech psal už několikrát. Umíš jen fňukat a nadávat jak je všechno špatný. Na jednu stranu si tu naříkal, jak si nemůžeš dovolit zahraniční dovolenou a najednou jezdíš ven každou chvíli, všude vidíš nápisy "Češi nekraďte". Nějak mi hochu příde, že si nevidíš do huby. Kdybys byl raději zticha, asi bys udělal mnohem líp. Budu se znova opakovat, ale jak je vidět, hlava ti to nebere, věnuj se pořádání cyklovýletů s dětmi a nemel nesmysly.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 13.05.2012
                      Autor: Holfi
                      Hodnocení: +10 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                      • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                             

                        Vem to tak, že Martis je holt povahou "celoživotní pesimista" :o)))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 14.05.2012
                        Autor: radka
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                    • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                           

                      To je nevýhoda být bohatej. Já to vždycky říkal, nechci bejt bohatej, musel bych se pak bát, že mě někdo obere, kupovat trezory, najímat ochranku, strachovat se o blbej mobil (já takovej za dvacku teda ještě ani na tom obrázku ještě neviděl, takovej snad nemá ani jinec), kolo zamykat na dvakrát....
                      Ještě že mám kulový a můžu žít víceméně spokojeně.
                      Ty seš, kluku, pro mě úplnej odstrašující příklad :o)))

                      [ Zpět ]
                      Datum: 14.05.2012
                      Autor: PepikW
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                             

                        Dnes nepomůže ani to, když někdo nemá vůbec nic. Oberou tě tím způsobem, že ti uměle vytvoří nebo zmnohonásobí dluhy. Oberou tě už dopředu o to, co jsi ještě nevydělal ani nenastřádal.

                        Takže okradenýmu bohatýmu aspoň něco zbude, ale chudej, kterýho takhle oberou, bude na toho zloděje ještě léta makat a sám z toho nebude vůbec nic mít.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 14.05.2012
                        Autor: Ešus
                        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                               

                          To musíš být ale trošku chabého rozumu - uklížečce v mým bejvalým zaměstnání musela firma strhávat na soudní příkaz z platu splátky na sadu Zepter za 70 litrů. Prostě jim to na "předváděčce" podepsala ...

                          Anebo narážíš na státní dluh (Kalouskovu složenku)? Tak to jo. Žijeme si holt trošičku nad svý možnosti, ale s tím nic moc nenadělám. Jedině volbou u urny - ale bývaj to plané naděje. Tady by pomohlo fakt jen to přestěhování.
                          Ale zase socialisti tvrdí(tvrdili), že tohle se splácet přece nemusí (ex-Jyrka) a občanů se to vůbec netýká (Urban).

                          [ Zpět ]
                          Datum: 14.05.2012
                          Autor: PepikW
                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                 

                            Mdlého rozumu byla nejspíš ta uklízečka. Ale na to je přece zákon:

                            "Kdo zneužívaje něčí rozumové slabosti, nezkušenosti nebo lehkomyslnosti, dá sobě nebo jinému poskytnout nebo slíbit plnění, jehož hodnota je k hodnotě vzájemného plnění v hrubém nepoměru, nebo kdo takovou pohledávku uplatní nebo v úmyslu uplatnit ji na sebe převede, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta nebo zákazem činnosti".

                            Kdyby soudy tento paragraf využívaly, tak ta uklízečka nemusela platit nic. Podle mě byla prostě jen obětí trestného činu.

                            A státní dluh? Nejsem politik a s politikou nechci mít nikdy nic společného. Ale státní dluh rozhodně nevznikl tím, že by si lidi žili nad poměry. Stejně tak mi nepřijde fér svalovat to na socany. Mám jich sice taky plný zuby, ale jedno se jim upřít nedá: Za jejich vlády ekonomika šlapala a rostla takovým tempem, že dluh bylo z čeho splácet. Dneska je díky škrtům prakticky nulový růst a dluh, který navíc roste čím dál rychleji, tak není z čeho splácet. A to je podle mě o hodně horší.

                            A že se dluh nemusí splácet? Nevím, jak to bylo myšleno, ale za jistých okolností se nemusí splácet třeba lichvářské úroky. Ale spíš bych řekl, že to bylo míněno tak, že úroveň zadlužení je možné trvale držet třeba na 30% HDP a prakticky nikdy nemusí dosáhnout nuly.

                            A že se dluh netýká občanů? To bylo nejspíš myšleno tak, že ten státní dluh nevytvořili občané, ale politici. Občané ho pak samozřejmě zatáhnou, protože ti politici ty dluhy nasekali jejich jménem. Nejsem si ale jist, jestli z těch dluhů taky něco měli. Spíš bych řekl, že ne.

                            Ale to jen spekuluju. Třeba je všechno úplně jinak.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 14.05.2012
                            Autor: Ešus
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                            • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                   

                              Nepamatuju si to už přesně, ale Urban (ekonomický boss socialistů) stát přirovnal k firmě: když se majitelé zadluží a pak nejsou schopni to splatit, zaměstnanců se to prý vůbec netýká, je to jen problém majitelů.
                              (moje pozn.: to je sice hezký, ale práci si můžu najít v jiné firmě, s vlastí to neni tak snadné, že. takže žádná soukromá firma, ale družstvo)
                              Paroubek řekl rovnou, že státní dluh se nesplácí a hotovo!

                              Že dluh vytvářejí politici, s tím souhlasím, když ti nic neslíběj, nezvolíš je. Ale využíváme ho (alespoň částečně) všichni do jednoho.

                              A ta ekonomika - její průběh je dlouhodobý (delší než jedno, dvě volební období), nezávisí na tom, kdo právě teď sedí nahoře a je hodně závislá na okolí. Takže komu připsat tehdejší růst a dnešní stagnaci? Samozřejmě populisticky se to dá vždy zneužít...

                              [ Zpět ]
                              Datum: 14.05.2012
                              Autor: PepikW
                              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                     

                                Kdyby vývoj ekonomiky (HDP) nebyl závislý na tom, kdo je zrovna u vládního vesla, pak by vlastně bylo jedno, jak vysoké schválí firemní daně, DPH, investiční pobídky a podobně. Ale protože to jedno není, tak prostě musíme politikům přiznat vliv na ekonomický vývoj.

                                A když si srovnám, jak se ekonomika vyvíjela za vlád ODS a jak za vlád ČSSD, tak i při započtení určité setrvačnosti (opatření se naplno projeví tak rok a půl po volbách) vítězí na celé čáře ČSSD, ať si o ní jinak myslíme cokoli. A to není jen HDP, ale i vývoj relativního zadlužení.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 14.05.2012
                                Autor: Ešus
                                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                                • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                       

                                  A cssd vitezi v cem? 8-)

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 14.05.2012
                                  Autor: Murphy
                                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                         

                                    Ve volbách:-(

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 14.05.2012
                                    Autor: Joe-CUBE
                                    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                  • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                         

                                    Nejde o žádnou soutěž, aby tu někdo vítězil a prohrával. Ale když se podíváš, v jak ubohém stavu předával Klaus ekonomiku v roce 1997 a v jak skvělé kondici Paroubek v roce 2006, musí tě to praštit do očí. A když k tomu přihodíš informaci, jak děsivě vypadá česká ekonomika dnes po téměř šesti letech vlády pravice, tak už nevím, co jiného by tě mělo přesvědčit.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 14.05.2012
                                    Autor: Ešus
                                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                                    • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                           

                                      "A když k tomu přihodíš informaci, jak děsivě vypadá česká ekonomika dnes po téměř šesti letech vlády pravice..."

                                      Nám tu vládne pravice? Hned bych slavil, ale seš si tím jist?

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 14.05.2012
                                      Autor: Joe-CUBE
                                      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                      • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                             

                                        Tak to už bychom se hádali o slovíčka. Pravicovější strany ve sněmovně prostě nemáme. Tedy ne že bych po tom nějak extra toužil...

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 14.05.2012
                                        Autor: Ešus
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                               

                                          TOP09, VV a současná ODS je tzv. nominální pravice. Oni se pravicí nazývají, média to akceptují, a bohužel i spousta lidí.

                                          Reálně jsou to levicové strany, neb přibývá regulací v podnikání, státního paternalismu v občanském životě, vzrůstá zadlužení a udržují velmi vysokou míru přerozdělování - podíl vládních výdajů na HDP je někde okolo nehorázných 47%, tedy o dobré polovině svých peněz si nesmíš rozhodnout sám, rozhodují o tom politici a úředníci. V tom není zahrnuta spousta poplatků, které formálně daní nejsou, zejména zdravotní daň ("pojištění"), koncesionářské poplatky, autorské poplatky z prázdných médií a kopírek, dálniční známky a mýto, správní a místní poplatky - prostě vše, co neplatíš dobrovolně.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 14.05.2012
                                          Autor: Joe-CUBE
                                          Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                    • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                           

                                      :-))) Jako by to záviselo na těch našich paňákách. :-))) Když prostě od nás Němci nakupujou, tak jde ekonomika nahoru, i kdyby nám vládnul vodník Česílko. A když se to zadrhne, nepomůže ani svěcená voda. A naši rádobypolitici na to mají ten nejmenší vliv, ať jsou modří, nebo oranžoví. To akorád pro obecenstvo se buďto vychloubají, nebo to hází na ty druhý...

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 15.05.2012
                                      Autor: ronda
                                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                      • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                             

                                        Z toho tedy plyne, že při rozhodování před volbami se nemusím ohlížet na hospodářskou politiku té které strany, protože na kondici hospodářství zvolení politici stejně nemají žádný vliv? Bude tedy stačit volit podle toho, který politik má vkusněji zastřižený knír? :-)))

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 15.05.2012
                                        Autor: Ešus
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                               

                                          Obavam se, ze mozna na ekonomiku bude mit konkretni strana nejaky mensi vliv, nikoliv vsak jiz na moralni uroven jejich clenu a spolecnosti. 8-( Rozdil mezi skodlivosti komunistu a vladnoucich stran mi prijde rok od roku mensi. 8-C

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 15.05.2012
                                          Autor: Murphy
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                               

                                          Vliv samozřejmě mají, i když v posledních letech spíš svorně negativní. Ale ne nijak zásadní. Věř tomu, že i bez nich by si ekonomika jela tím svým tempem. Firmy a obchodníci nejsou na politicích přímo závislí. Politici mají na starosti spíš to přerozdělování uzmutýho. Když udělají špatné kroky, tak s nějakou setrvačností můžou nějaké investory, nebo podnikatele znechutit, nebo dobrými pobídnout - ale kromě již zmíněných populistických "pobídek" zahraničním investorům ten vliv není tak velký. Politiky volíš pro jiné věci, než pro přímý vliv na ekonomiku.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 15.05.2012
                                          Autor: ronda
                                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                       

                                  Ale ono to tak není. Politici se samozřejmě snaží vyvolat dojem, že nějaký vliv na ekonomiku mají. Ve skutečnosti jsou to domácnosti a občané, kteří požadují uspokojení určitých potřeb a nabízejí zaměstnavatelům svou práci, a podnikatelé, kdo tuto práci spolu s dalšími výrobními faktury zhodnocují a uspokojují tak potřeby těch občanů a domácností.

                                  Vláda jenom vybírá berně a přerozděluje, a dále zavádí regulace, které více či méně brání lidem svobodně se dohodnout a fungovat společně co nejefektivněji. Tedy pouze trochu dusí ekonomiku, ale jinak vliv nemá.

                                  Objevy, vynálezy, technologický pokrok, v zemědělství třeba počasí, metody organizace práce, to vše se nevyvíjí lineárně. Proto je přirozené, že ekonomika v různých parametrech (HDP je jen jedním z parametrů) neroste geometrickou řadou, ale zcela přirozeně kolísá.

                                  Souvislost s nějakou stranou (což je jen pár viditelných poskoků těch, kdo mají skutečnou moc) je spíše náhodná a hledat souvislost mezi podílem této strany na moci a ekonomickými parametry je dobré jako vtípek v předvolební kampani, ale s realitou to nemá mnoho společného.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 14.05.2012
                                  Autor: Joe-CUBE
                                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                                  • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                         

                                    Takže je vlastně jedno, kdo nám vládne - ekonomika si jede ve svých vlastních kolejích. To je velmi pohodlné tvrzení pro ty, za jejichž vlády česká ekonomika padá do recese, a výborně se hodí pro bagatelizaci zásluh politických konkurentů.

                                    Doufám, že po zkušenostech z posledních let už nikdo nebude tvrdit, že daně zvyšuje levice a snižuje pravice. Pravice snižuje daně jen firmám, ale obyvatelstvu je drasticky zvyšuje.

                                    Dovolím si upozornit na další "drobný" omyl: Vláda nejen vybírá daně, ale vládní strany v parlamentu rozhodují také o jejich výši a struktuře. A to na ekonomiku má vliv rozhodně větší než malý.

                                    Chceš tedy říct, že pravice má prostě tu smůlu, že se pravidelně dostává k moci jako na potvoru zrovna těsně před obdobími krizí a recesí. Divná náhoda...

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 14.05.2012
                                    Autor: Ešus
                                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                    • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                           

                                      "Chceš tedy říct, že pravice má prostě tu smůlu, že se pravidelně dostává k moci jako na potvoru zrovna těsně před obdobími krizí a recesí."
                                      Snažíš se mi podsunout to, co jsem nikdy nikde nenapsal. Jsi tu krátce, takže ještě asi nevíš, že u mne ti to neprojde. Už to nezkoušej, prosím.

                                      Zkruba tak to je, vliv vlád je spíše malý, a pokud nějaký, vždy negativní.

                                      Snižovat daně jen firmám - tomu nerozumím. Copak ty firmy nevlastní lidé? Nebo ti lidé nejsou obyvatelstvo? Pravice snižuje daně daňovým poplatníkům. Bohužel, poslední alespoň částečně pravicovou vládu jsme tu měli v roce 1996. Od těch dob si tu obyvatelstvo opakovaně volí levici, a od té doby tu také drasticky vzrostly daně, regulace i dluhy.

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 14.05.2012
                                      Autor: Joe-CUBE
                                      Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                      • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                             

                                        Nemyslel jsem tím nic zlého. Jsem spíš konsensuální člověk. Jen mi přijde nefér argumentovat tím, že vláda nemá na ekonomiku vliv, a pak strašit tím, že příchod levice do vlády bude mít na ekonomiku zhoubný vliv. Tím samozřejmě nemyslím, že bys tím strašil ty osobně. :-))

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 14.05.2012
                                        Autor: Ešus
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                               

                                          Ale levice už ve vládě je a na ekonomiku zhoubný vliv má:-(
                                          No strašit... já to říkám, ale nepovažoval bych to za strašení, spíše za pravdomluvnost;-)

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 14.05.2012
                                          Autor: Joe-CUBE
                                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                               

                                          To už je ale opravdu jen hra se slovíčky. Sám ale potvrzuješ, že to, kdo vládne, má značný vliv na ekonomiku. Pokud považuješ to, co nám vládne teď, za levici (já si ji ale představuju dost jinak), tak by už neměl být velký rozdíl, pokud "hrozí" vláda ještě o něco levicovější levice.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 14.05.2012
                                          Autor: Ešus
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                               

                                          To je pravda, ani socani, ani komunisti nemůžou bejt o moc horší než Kalousek.

                                          Střední třídu už se jim podařilo zlikvidovat:
                                          http://eportal.parlamentnilisty.cz/Articles/523...

                                          Inovacemi v ZP zdražit cenu práce tak, že i montovny s menšími nároky na kvalifikaci se přesouvají dále na východ....

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 14.05.2012
                                          Autor: Joe-CUBE
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                               

                                          Vidím, že i v tomto se shodneme. Rozdílný bude ale asi náš názor na to, jak z té mizérie ven. Začal bych analýzou toho, proč za těch "mizernejch socanů" ekonomika šlapala a relativní zadlužení (v % HDP) nerostlo. Pak bych se podíval na to, jestli bylo možné dosáhnout víc, tj. jestli bylo možné využít ten růst i ke snížení absolutního zadlužení.

                                          Zjednodušeně bych řekl, že to byly - a vlastně pořád jsou - spojité nádoby: méně peněz do ekonomiky => nižší růst => nižší základna pro výpočet relativní míry zadlužení => nižší/vyšší procento zadlužení vůči HDP. A naopak: více peněz do ekonomiky => vyšší růst => vyšší základna pro výpočet relativního zadlužení => nižší/vyšší procento zadlužení vůči HDP.

                                          Sociálně demokratický recept byl krátkodobě prokazatelně efektivnější - nezvyšovalo se totiž relativní zadlužení. Je ale otázkou, zdali to bylo udržitelné dlouhodobě a v podmínkách světové krize. To už se ale nedovíme.

                                          Určitě existoval a i nyní existuje nějaký optimální mix prorůstových a úsporných opatření, který může být odlišný jak od někdejší politiky soc.dem., tak i od aktuální politiky současné vlády.

                                          Určité naděje vkládám do nového francouzského prezidenta, který se zdá, že nebude tolik trvat jen na škrtech a připustí i nějaké ty prorůstové impulsy. Mohlo by se to (samozřejmě přes Německo) časem jako děsnej objev přelít i k nám, i když Kalousek je dost tvrdej oříšek. :-))

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 14.05.2012
                                          Autor: Ešus
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                               

                                          Už je to opravdu směšný s tím tvým jak "za socanů ekonomika šlapala". Ano, možná šlapala, ale za jakou cenu ?? Jejich investorské pobídky, kdy jsi jako zahraniční investor dostal pozemky, včetně infrastruktury, zadarmo nebo za symbolickou částku, dotace na každé pracovní místo (které pomalu pokryly mzdové náklady) a další ekonomické nesmysly, které jsme zaplatili a platíme všichni. Investor jen postavil plechové haly a dovezl stroje, po skončení daňových prázdnin stroje odvezli a ten plech na halách tu nechali a šli dál na východ. To se to podnikalo za cizí, teda vlastně za naše. Socani si akorát mastili kapsy a dělali dluhy, místo aby dluhy spláceli.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 14.05.2012
                                          Autor: Holfi
                                          Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                               

                                          Rozlišujme dvě věci: Tempa růstu za socanů prostě byla, jaká byla. To se prostě popřít nedá. Něco jiného je za jakou to bylo cenu. O tom se samozřejmě můžeme bavit. Ale to poslední, co bychom měli dělat, je popírat ten růst. Ten tu objektivně byl.

                                          Pokud se tedy budeme bavit o ceně toho růstu, museli bychom hledat nějaký negativní parametr, kterým by ten růst byl vykoupen. Podle toho, co píšeš, si myslíš, že byl vykoupen nárůstem státního zadlužení. S tím lze souhlasit, pokud jde o nominální nárůst dluhu. Ale rostoucí ekonomika ten nominální nárůst stoprocentně pokryla, protože míra relativní míra zadlužení (v procentech HDP) dlouhodobě zůstávala beze změny někde pod velmi přijatelnou hranicí 30%.

                                          Když to srovnám se současným vývojem, kdy se nominální dluh zvyšuje ještě rychleji než za socanů a díky nulovému až zápornému ekonomickému růstu strmě roste i relativní míra zadlužení v procentech HDP, docházím k závěru, že expanzivní hospodářská (fiskální) politika ČSSD byla úspěšnější.

                                          Není tedy pravda, že by socani dluh nespláceli. Jen nesnižovali jeho relativní míru (což možná trochu mohli). Současná vláda ale relativní míru zadlužení nejen nesnižuje, ale prudce zvyšuje. Poslední údaj za rok 2011 už dosahuje hranice 40%.

                                          Kvůli čemu tedy vláda dnes škrtá jak o život? Kvůli tomu, aby se relativní míra zadlužení nezvyšovala ještě rychleji? Tady nutně docházím k opačnému závěru, a to, že restriktivní hospodářská (fiskální) politika současné vlády je vyloženě kontraproduktivní.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 15.05.2012
                                          Autor: Ešus
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                                        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                               

                                          Tak Kalouskovy rozpočty je snad zbytečné komentovat. Šetří na důchodcích, učitelích, lékařích, teď už i hasičích, aby bylo na velké vládní výdaje, například stavební a armádu.

                                          ČSSD popřela keynesiánské poučky, na něž se odvolávala, tím, že i v době největšího výkonu ekonomiky zemi dále zadlužovala a pumpovala do ekonomiky peníze pro efekt co největšího růstu. Proto to pak vypadá, že za nich ekonomika rostla, ale za cenu dluhu a úroku z něj, tedy zadlužila budoucí vlády, které to nemohly ovlivnit a platily náklady dluhové služby.

                                          BTW ještě podlejší trik udělal Kalousek se státními dluhopisy. První roky jsou dluhopisy nízko úročené, tedy jeho vláda bude mít nízké výdaje v kapitole náklady dluhové služby. A pro budoucí vládu nachystal povinnost splácet vysoké úroky.

                                          Přesně z těchto důvodů monetaristé státní dluh odmítají. Teoreticky lze ekonomice pomoci, v útlumu ji trochu povzbudit vládními výdaji a třeba nižšími daněmi, v expanzi ji trochu přibrzdit, aby následná recese nebyla tak velká, a současně splatit dluhy. Žádná vláda ovšem neodola populistickému rozdávání a restrikce (stát lidem a firmám bere víc a dává míň) tak nepřijde v době, kdy měla přijít. A bohužel, přijde v době recese (jako třeba dnes).

                                          S vědomím této skutečnosti se uzákonění vyrovnaného rozpočtu s automatickou demisí vlády v případě nesplnění jeví jako jistější a lepší řešení, než nechat osud bilance veřejných rozpočtů na neznámých budoucích vládách.

                                          Tak jsme zaplevelili další téma ekonomikou a politikou, jestli chce někdo pokračovat, nechť si na to založí extra téma.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 15.05.2012
                                          Autor: Joe-CUBE
                                          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                               

                                          Jen stručně: Neustále slyším, jak ČSSD zadlužila ekonomiku, ale jako by nikdo nevnímal, že míra relativního zadlužení byla za ČSSD stabilně pod 30% HDP a za pravicových vlád raketově roste.

                                          Pumpovat peníze do ekonomiky je v pořádku, pokud dosažený hospodářský růst tyto náklady pokryje. A to bylo za vlád ČSSD splněno. Vlády od roku 2006 peníze do ekonomiky tolik nepumpují, a přesto akceleruje zadlužení, které ale nemá co pokrývat. Tak co je lepší?

                                          Uzákoněním vyrovnaného rozpočtu by se stát zbavil důležitého ekonomického nástroje. Rozumnější je uzákonit nějaký strop, který by jistil udržitelnou výši státního dluhu. Ta ale nemusí být nutně nulová.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 15.05.2012
                                          Autor: Ešus
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                                        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                               

                                          A všimnul sis toho, že stagnovala ekonomika v okolních státech, včetně Německa ? Prd platný by bylo pumpovat někam nějaký prachy, když zákazník nenakupuje. Teď němec nabírá dech a začíná to u nás být poznat (alespoň někde).

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 15.05.2012
                                          Autor: ronda
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                             

                                        Vlastnictví firem je samozřejmě různé. Ale asi uznáš, že je rozdíl mezi zdaněním zaměstnance a zdaněním třeba akciové společnosti. Možná právě tohle směšování vede k tomu, že politiky sice volí občané, ale politici pak jednají v zájmu firem. Já jsem pro to, aby politici jednali v zájmu těch, kteří je volí.

                                        Vláda, kterou označuješ za "alespoň částečně pravicovou", končila neskutečnou ostudou - Klausovými záchrannými balíčky. A to nejhorší mělo teprve přijít - zhroucení bankovního systému, jehož pozdější vynucená sanace z veřejných prostředků vytvořila největší část současného státního zadlužení.

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 14.05.2012
                                        Autor: Ešus
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                               

                                          Rozbor hospodářské politiky Klausových vlád by byl na celé ekonomické konference a diplomové práce.
                                          Podle mne prostě příliš ustupoval populistickým lidovcům a toleroval přeměnu kdysi pravicové ODS v politicky rozplizlou a nevyhraněnou stranu čím dál více prosazující zájmy podezřelých sponzorů.
                                          Sanace bank z veřejných prostředků je samozřejmě neomluvitelná, to se nikdy nemělo stát. Stát tím dal signál obyvatelstvu, věřte tomu, co vám který obchodní zástupce nakuká, dobrotivý sociální stát se o vás postará (už zamlčel, že za peníze těch poctivých a zodpovědných).

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 14.05.2012
                                          Autor: Joe-CUBE
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                               

                                          Nemyslím si, že by zrovna lidovci mohli za rozpad bankovního sektoru v devadesátých letech. To jde zcela za ODS. Ale jinak souhlasím, že ODS čím dál více poškozoval a rozkládal vliv legálních i černých sponzorů na stranu.

                                          Shodneme se i v tom, že k sanaci bank z veřejných prostředků nikdy nemělo dojít. Odškodněni měli být jen občané, kteří (by) v těch bankách přišli o vklady. Proč? Protože oni v té době nemohli mít dostatek informací, když je neměly ani státní instituce.

                                          Pro mě je ale nejdůležitější, že nemělo vůbec dojít k situaci, kdy by bylo nutné o tom vůbec uvažovat. Když už se tak ale stalo, pak měl stát svou pomoc kapitalizovat, tj. koupit si tímto způsobem v bankách podíl - i kdyby to došlo až k jejich opětovnému zestátnění. Ale zvolený způsob byl ten nejhorší, který si politici mohli vybrat.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 14.05.2012
                                          Autor: Ešus
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                               

                                          S prvním odstavcem naprostý souhlas. Doufám, že si to budeš pamatovat, a zejména Tě bude před příštími volbami zajímat, kým je financovaná která strana a která kampaň.

                                          Že státní úředníci (i v ČNB jsou to pořád jen státní úředníci) jsou pitomci a ve skutečnosti ničemu nezabrání, bylo zřejmé už tehdy. Proč by se za mé peníze měli vyplácet blbí občané, kteří vložili své peníze do pochybných institucí? Měli si to nechat ve spořce, KB nebo jiné velké bance. Akorát by tehdy na termiňáku dostali 7% a ne naslibováno 13%...

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 14.05.2012
                                          Autor: Joe-CUBE
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                               

                                          "Příčinou krize je morální bída. Přelom hospodářské krize? Nevěřím v žádné přelomy samy od sebe. To, čemu jsme zvykli říkat hospodářská krize, je jiné jméno pro mravní bídu. Mravní bída je příčina, hospodářský úpadek je následek. V naší zemi je mnoho lidí, kteří se domnívají, že hospodářský úpadek lze sanovat penězi. Hrozím se důsledku tohoto omylu. V postavení, v němž se nacházíme, nepotřebujeme žádných geniálních obratů a kombinací. Potřebujeme mravní stanoviska k lidem, k práci a veřejnému majetku. Nepodporovat bankrotáře, nedělat dluhy, nevyhazovat hodnoty za nic, nevydírat pracující, dělat to, co nás pozvedlo z poválečné bídy, pracovat a šetřit a učinit práci a šetření výnosnější, žádoucnější a čestnější než lenošení a mrhání. Máte pravdu, je třeba překonat krizi důvěry, technickými zásahy, finančními a úvěrovými ji však překonat nelze, důvěra je věc osobní a důvěru lze obnovit jen mravním hlediskem a osobním příkladem."

                                          "Nejvznešenějším úkolem vedoucích osob země i státu je probudit a uvolnit životní síly obyvatelstva a řídit tyto síly tak, aby pomáhaly sobě i státu k blahobytu. Jediným prostředkem k tomuto cíli je nechat žít tyto samosprávné svazky z vlastních prostředků. Ze závodění a silného života, který takto vyroste, vybudují si silné a schopné svazky znamenitou existenci. Avšak i ty nejslabší obce a země docílí mnohem lepší existence, nežli mají nyní, kdy všichni, silní i slabí, jsou odkázání na almužnu a kdy mají proto nedostatek všichni."

                                          Tomáš Bat´a

                                          Až si toto lidé a hlavně politici vezmou k srdci...

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 15.05.2012
                                          Autor: Martis
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                      • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                             

                                        Ešus - samozřejmě stále platí, že i prodělek je kšeft :-) Hlavně že je obrat, na náklady nekoukejme. Důležitější je vlastní reklama.

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 15.05.2012
                                        Autor: ronda
                                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                    • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                           

                                      Už to tu bylo jednou psáno. ODS není pravice.Až si ujasníš pojmy,tvoje tvrzení budou správná.Daně zvyšuje levice a snižuje pravice.

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 15.05.2012
                                      Autor: zazvur
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                   

                              Za vlád ČSSD rostla ekonomika uměle tím, že provedli tzv. keynesiánskou expanzi (hospodářská politika ČSSD se hlásí ke keynesiánství, které opakovaně všude ve světě selhává). Dali na dluh lidem i firmám. Najednou byla všude spousta levného zboží a všichni měli snadno spoustu peněz, zaměstnavatelé snadno platili zaměstnancům atd. Jenže to byly peníze z dluhu, nepodložené tvorbou hodnot. Hodnoty se nevytvořily, dovezly se ze zahraničí (máš teď na sobě třeba v ČR vyrobené boty, jezdíš na kole vyrobeném v ČR, auto možná v česku smontováno bylo, ale kolik % jeho ceny skončilo v ČR?), a na jejich snadný nákup si vláda půjčila a peníze rozdala. Že to budem muset taky splácet, to vám už neřekla.

                              My, co jsme utrpěli ekonomické vzdělání, jsme to věděli už tehdy, bohužel u nás v hospodě to nikdo slyšet nechtěl. Dokonce mi chtěli rozbít hubu za teorii, že není dobře, když vláda úspěšným bere a neúspěšným dává, protože finančně úspěšní se vyznačují zejména tím, že s penězi umí hospodařit.

                              Již sám Keynes na kritiku, že jeho nástroje fungují jen v tzv. "krátkém období" prohlásil "v dlouhém období jsme všichni mrtví". To je samozřejmě překlad z angličtiny, v češtině máme podobné úsloví: "Po nás potopa."

                              Další věcí je, že státní dluh není jediným dluhem. Pouze je dluhem, o kterém se nejvíc píše. Třeba dluh jihomoravského kraje:
                              http://www.kr-jihomoravsky.cz/Default.aspx?ID...
                              Příjmy 5,2mld, výdaje 6mld. Schodek 13%. Tedy zhruba tolik, co mělo Řecko, když se řítilo do dluhové pasti.

                              Zavádějící je tvrzení"zbývající část je financována z rezerv a úspor a také ze zapojení prostředků Evropské investiční banky". Nejlepší hateman JUDr. Haszek Mihály nám nějak zapomněl sdělit, že se jedná o půjčky, z nichž jsme na úrocích již zaplatili 140mld. korun a v následujících letech budou náklady dluhové služby 80-90mld korun ročně.

                              Abych byl spravedlivý, jsou kraje, kde mají rozpočet vyrovnaný, i přesto, že tam vládně asociální kdemoh krad si je. Například Plzeňský či

                              [ Zpět ]
                              Datum: 14.05.2012
                              Autor: Joe-CUBE
                              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                             

                        Jinec skutečně nemá mobil za dvacku, v tomto směru je jinec zaostalej. Je toho názoru, že telefon je na telefonování (v případě nutnosti) a nikoliv módní záležitost nebo přístroj na zbytečné vykecávání. Jinec si kdysi dávno pořídil mobil, poněvadž měl obavy z toho, že někde uvízne nebo do něj někdo napálí na dálnici a aby si mohl zavolat pomoc. Později si vybral mobil kvůli ježdění na kole (t.zn. dle velikosti a váhy - 62g za pakatel), aby nezavazel v kapsičce. Za celou dobu ježdění jej použil jednou a to tehdy, když si polámal hnátu a potřeboval odvézt do nemocnice.
                        Na závěr - dodnes jsem nepochopil ty, kteří do mobilů vrážejí desetitíce (argument o technologii a nutnosti vše vyřizovat mobilem u mě zrovna moc neobstojí). Je to stejné jako při přeměřování pindíků......(mám lepší)....

                        [ Zpět ]
                        Datum: 14.05.2012
                        Autor: jinec
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                               

                          Sem si to myslel ... :o)

                          Jsme na tom tedy podobně, taky mám malýho ... teda co to plácám, starej obyčejnej mobil! Ale 100%-ně funkční!
                          :o)))

                          [ Zpět ]
                          Datum: 14.05.2012
                          Autor: PepikW
                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                                 

                            Ano - funkčnost, hned po účelnosti nejdůležitější faktor.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 14.05.2012
                            Autor: jinec
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                             

                        To už psal Nepil ve Střevících z lýčí:
                        "Blaze tomu, kdo nic nemá, nestará se kam to schová" :o)))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 14.05.2012
                        Autor: radka
                        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                       

                  I u nás jsem nechával otevřenou garáž do ulice a v kuchyni pil kafe. A není to tak dávno. Dneska už by to nešlo. :(

                  Ale i v tom Německu se to zhoršuje. Náš mladej strávil nějaký čas na německé základce a od té doby víme, že to poklidné spořádané Německo rychle bere za své. A spolužáci nebyli nějací přistěhovalci.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 14.05.2012
                  Autor: petrp
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

           

      Někdo něco vyvíjí, dává tomu veškerý čas a pak dle tebe jede do Čech, jen aby si to tady nechal ukradnout a vydundal na tom z pojišťovny pár chechtáku, když sériovka takového kola mu vydělá mnohokrát víc?

      Nekoukej na vše zas tak černě. Prostě se někomu kola líbila, tak je čornul. Běžně se tak děje na závodech běžkařů. Nebo si snad myslíš, že sem jezdí Norové s klackama jen kvuli tomu, aby tu udělali pojistný podvod??

      Spíš bychom se měli stydět, že se u nás tak krade a neokecávat to...

      [ Zpět ]
      Datum: 13.05.2012
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

           

      Z Tvých příspěvků, tedy vetšiny z nich, na mě padá deprese. V jakém hrozném státě to žijeme. Podvody, zkaženost, morální bahno, korupce, kverulantství, nic z čeho by se dalo radovat. Mám z toho pocit, že Tvůj pohled na naši rodnou hroudu je hodně skeptický. Je tu jistě řada negativních věcí, ale že by to všechno bylo opradu tak špatné? Já jsem naopak rád, že u nás nemáme diktaturu jako v Severní Korei, korupci jako v Itálii a Řecku, hlad jako v Somálsku, strach z terorismu jako v Izraeli, náboženskou diktaturu jako v muslimských zemích...

      Jsou dvě možnosti, jak se s tím srovnat. Buď pro zlepšení začít něco konkrétního dělat, nebo si najít vlastní cestu spokojeného života. Stěžování si ale nic nevyřeší.

      [ Zpět ]
      Datum: 13.05.2012
      Autor: Zden42
      Hodnocení: +12 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

             

        To je asi dáno prostředím v jakém žije, co vidí kolem sebe. My, slušní lidé, co nekradem a živíme se poctivou prací, to logicky vidíme jinak.

        [ Zpět ]
        Datum: 13.05.2012
        Autor: Joe-CUBE
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

               

          Ano.Mas pravdu.Je to dano prostredim, v nemz ziji.Jiz nekolikrate jsem byl v teto nasi rodne hroude okraden tu o vetsi tu o mensi vec ale...nikdy se nic nevysetrilo a pokazde byl pripad odlozen.Od te doby jsem poucen i z dalsich zivotnich zkusenosti s vymahatelnosti prava u nas a s uplatkarstvim...me osobni zkusenosti me predurcuji pro skepsi nad touto zemi a tato nepolevuje ale se neustale prohlubuje.Castokrat jsem se v cizine stydel za to,z jake to zeme pochazim a jak tam na nas narod pohlizeji.Bohuzel...a prosim..nestydim se za nasi krasnou zemi jako takovou...ale za lidi,co v ni ziji a delaji ji prave tuto reputaci.Drive to byli jen drobni zlodejicci...dnes vsak jsou to i reprezentanti teto zeme.O to je cela vec jeste smutnejsi a zavaznejsi...:-(

          [ Zpět ]
          Datum: 13.05.2012
          Autor: Martis
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

             

        Na co si,prosim te,tady stezuji??? Snad jen se stydim za to,ze prijedu do kterehokoli prihranicniho obchodu a ctu tam napisy v cestine: "Cesi nekradte!" Nebo " Rozbalene zbozi si musite zakoupit." ...apod.....a to ze jsme s korupci na jednom z prvnich mist na svete,to snad neni dnes jiz zadnym verejnym tajemstvim.U nas kradou i ti nejvyssi z nejvyssich a jeste se to snazi hloupe okecavat...:-()...v tom s Tebou souhlasim...

        [ Zpět ]
        Datum: 13.05.2012
        Autor: Martis
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

               

          "Cesi nekradte!"
          Tak tohle jsem viděl naposledy v San Marinu v roce 1991:-)) Od té doby nic. A že se v zahraničí a i v tom příhraničí občas objevuji...

          [ Zpět ]
          Datum: 13.05.2012
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                 

            Zrejme navstevujes jine obchody nez-li ja.Ja to videl v cizine behem lonskeho roku jak u more tak v SRN. Mozna tam tu ceduli zapomneli od toho tveho roku 1991...:-()

            [ Zpět ]
            Datum: 13.05.2012
            Autor: Martis
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                   

              Moře je v příhraničí?:-)))

              Dost často jezdím do českých hor. A všechny jsou tak nějak v příhraničí. Třeba na Šumavě za hranicema jsem žádné nápisy nenašel. Stejně tak za čarou v Lužických horách, kam jsem léta jezdíval na chatu, která byla 500m od čáry. A nakupovat za čáru jsme chodili pořád....

              [ Zpět ]
              Datum: 13.05.2012
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                   

              "Snad jen se stydim za to,ze prijedu do kterehokoli prihranicniho obchodu a ctu tam napisy v cestine: "Cesi nekradte!" "

              Kecáš, kecáš, kecáš. Něco sis kdysi přečetl v bulváru a omýláš to, aby sis zdůvodnil ty svoje zakejslý kydy. V příhraničí i vzdálenějších obchodech běžně nakupuju a tuhle UL nikde nevídám.

              [ Zpět ]
              Datum: 13.05.2012
              Autor: ronda
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                     

                Jsou lidi, kteří jsou od přírody optimisté a na vše hledí s dobrou náladou, i když jim třeba teče do bot či jim někdo rozšápl bábovičky.
                Jiným zase bylo do vínku dáno neustále a na všechno si stěžovat a bez toho nemohou být. Akorát by nemuseli těmi svými věčnými stížnostmi otravovat ostatní.

                [ Zpět ]
                Datum: 13.05.2012
                Autor: Burajda
                Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                       

                  Mam pocit, ze mnozi zde by mluvili sakra jinak,pokud by mezi temi ukradenymi koly bylo prave jejich kolo.Nastesti nebylo a to je samozrejme dobre.:-)Sorry,Burajdo,je jasne ze tato Tva universalni narazka je samozrejme jednoznacne mirena na me.A tak Ti preji,abys nemusela nikdy resit kradez treba prave sveho kola.Mozna bys pak byla nucena prehodnotit nazor o tam,jak Ti druzi otravuji zivot.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 13.05.2012
                  Autor: Martis
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                         

                    Mě ukradli už 3 kola a nejsem takový pesimista jako ty. Bohužel se tak děje, to je život. Možná si příště nic nekoupím. Vůbec nic. Protože to co nemám, to mi nikdo neukradne. A budu mít takové pesimistické řeči, jako ty.

                    Kazit si život a náladu podobnejma blbostma...Na co?

                    [ Zpět ]
                    Datum: 13.05.2012
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                     

                Zazil jsem to tesne po revoluci ve Vidni. Vazne. Ale tak od y2k uz si nepamatuji, ze bych na neco takoveho narazil.

                [ Zpět ]
                Datum: 13.05.2012
                Autor: Murphy
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                     

                Jasne...a v tom ses probudil...:-)

                [ Zpět ]
                Datum: 13.05.2012
                Autor: Martis
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                       

                  A kde konkrétně tohle vídáš ? Vlastně píšeš všude, takže jsme asi všichni slepí a negramoti, že to tam taky nevidíme, co ?

                  [ Zpět ]
                  Datum: 13.05.2012
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                         

                    Možná to všude vídá, protože to vidět chce....

                    Já teda nevím, ale opravdu jsem to od toho jednadevadesátého nikde neviděl:-)))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 13.05.2012
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                   

              Já to teda ještě nikdy v zahraničí neviděl (D,A,CH,GB,F), ale jestli to takhle půjde dál a chudí Němci k nám budou jezdit krást, dočkáme se tvých cedulek tady v pohraničí:
              http://decinsky.denik.cz/kratce/1064550-decin...

              [ Zpět ]
              Datum: 13.05.2012
              Autor: PepikW
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

               

          Tvoje příspěvky na mě dělají dojem že si často stěžuješ. Mýlím-li se, omlouvám se.

          Své problémy se snažím řěšit. Samozřejmě, že to vždy nejde k úplné spokojenosti. Kdybych uvažoval jako Ty, přestěhoval bych se s rodinou do země, kde by tyto problémy nebyly.
          Obávám se ovšem, že by to bylo z bláta do louže.

          [ Zpět ]
          Datum: 13.05.2012
          Autor: Zden42
          Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                 

            Do ktere ze zeme by ses prestehoval?To by me fakt zajimalo.:-)...Jinak sve problemy jsem zvykly resit samozrejme rovnez sam...jen nesnasim reseni problemu,ktere mi zpusobuji jini a to zcela bezduvodne nebo snad v horsim pripade jeste zamerne za ucelem sveho nelegalniho obohaceni na muj ucet.Pokud je na tom neco spatneho,tak se rovnez omlouvam.:-()

            [ Zpět ]
            Datum: 13.05.2012
            Autor: Martis
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

                   

              Některý z ostrovních států v Tichomoří - Vanuatu, Kiribati, Cookovy ostrovy, Tuvalu...to v ideálním případě. V případě reálném na Krétu.

              [ Zpět ]
              Datum: 13.05.2012
              Autor: Zden42
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

           

      Půl mega možná vypadá pro běžnýho vlastníka dvacetitisícového verku jako obrovská suma - ale jako "výrobní nástroj" je to cifra docela směšná.
      A před každým kaufáčem stojí na parkovišti nespočet nehlídaných půlmegových krabic a denně se jich ztrácí tucty. Tak proč z tohodle dělat vědu ?

      [ Zpět ]
      Datum: 13.05.2012
      Autor: ronda
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

             

        Vono zase, tu krabici od kuflandu zloděj udá.
        Ale řekněte mi, kde a komu se dá prodat prototyp kola za půl mega?

        [ Zpět ]
        Datum: 13.05.2012
        Autor: Lanna
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

               

          Mohlo by to konkurenci zkratit vyvoj, ale spis to nekdo prestrika a bude se vozit sam, nebo jeste lepe ocese komponenty a ram pujde do smeti.

          [ Zpět ]
          Datum: 13.05.2012
          Autor: Murphy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

           

      Ač to zní hrozně, tak proč ne? Dnes je všechno v počítači, všechno mají nasnímané. Pokud mají prototyp ozkoušený, tak ho nepotřebují. Tohle by jim mohlo pěkně nahrát do karet a přivydělat si několik tisíc dolarů :-)

      Je to pěkná hypotéza :-)

      A Američani opravdu jezdí do ČR připravení, nemyslete si, že ne...

      [ Zpět ]
      Datum: 13.05.2012
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

             

        Češi do USA taky.
        Přijedeš do USA koupíš si komplet vybavení na pobyt a na konci pobytu ho vyreklamuješ :(

        [ Zpět ]
        Datum: 13.05.2012
        Autor: újezďák
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

               

          Slysel jsem od nekoho pred lety, ze takhle bydleli 2 roky v USA. Vzdycku 1x za 3 mesice vsechno vratili do obchodaku a nekoupili v jinem. Jeste jim to pry zdarma privezli a vynosili nahoru. Jen si nepamatuji, jestli nerikali, ze si pro to i pak prijeli zdarma zpet... 8-(

          [ Zpět ]
          Datum: 13.05.2012
          Autor: Murphy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

         

    http://www.mtbworldcup.cz/item/oficialni...

    [ Zpět ]
    Datum: 13.05.2012
    Autor: Grille
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

           

      Tož byl jsem v Novém Městě včera i dnes a dal bych za pravdu uvedenému článku.Míjel jsem několik kol nijak nehlídaných,dnes se mi líbil pěkný singlspeed,nijak nezabezpečený,do deseti metrů nikdo,stačilo naskočit a zmizet.

      [ Zpět ]
      Datum: 13.05.2012
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Světový pohár horských kol - krádeže :-)

           

      Jsem to sem chtěl dát taky...

      Na 99,9% to byly krádeže na objednávku. A možná to byla průmyslová špionáž...

      [ Zpět ]
      Datum: 13.05.2012
      Autor: hekynen
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

519 cyklistů (11 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024