Tak jsem koupil nové kolo, ale protože mi nedali manuál, tak nerozumím odpružení přední vidlice. Vpravo je šroub označený FAST a LOCK. To LOCK je snad jasné, ale proč FAST? Rychle, pevně? - no, dejme tomu, že vím, jak to funguje. Ale ten druhý šroub, s označením +/-? Došel jsem do úvratě minus, pak jsem hledal opačnou úvrať plus, ale po minutovém točení nic. Každopádně se mezi tím nic nezměnilo - mylsle jsem, že tím reguluji výšku zdvihu. Tak jak je to?
Taky musíš říct, co je to za vidli. Není na ní napsáno "nrx 7500"? Lock je jasný, fast by mohlo menší tlumení, tedy rychlý návrat. Ale nikdy jsem to nezkoumal, ono se vhodné tlumení stejně prý okem nedá odhadnout. Doufejme, že to nic neznamená, jen "unlock". Tim levym se pak nastavuje tvrdost pružiny. Jestli jsi po minutě nenarazil na doraz u toho +, tak zkus točit další minutu či dvě. :')
Díky za odpověď, je to tak, SR SUNTOUR, NRX7500 LOCK OUT. Už jsem došel do "plusové" úvratě a když zatlačím na řidítka, tak nerozeznám rozdíl od "minusové". No tak jsem dal střed a uvidíme.
To Fast =štelování odskoku stlačením vidlice to nepoznáš až při překonávání nerovnosti
Pracuje to jako tvrdsi a mekci tlumic na aute , to poznas a pri prejizdeni nerovnosti v terenu ....., doleva tocis je mekci , doprava (clock wise) je tvrdci ....