to zalezi aj od masin, lebo taka GT3 kvoli nizkemu rajdu teren moc nerada.. co staviam trojkolky tak tie uz pri stavbe riesim aj na cesty kde uz asfalt konci..no zial aj niektore "normalne" cesty bi sa nemuseli hambit za oznacenie ,offroad :D
Hodně pražských cyklostezek s tříkolkou vůbec nepočítá, takže jsou místy úzké, mají pravoúhlé zatáčky, vražedné sloupky proti najetí autem a tak podobně. V tvém případě tříkolkového tandemu bych viděl jako celkem slušná problém to zatáčení na cyklostezkách. Řekl bych, že se do hodně zatáček vůbec nevejdeš a u hodně z nich tu zatáčku zabereš celou.
Na ježdění po městě bych s tvým strojem volil silnici a nebo ověřené cyklostezky. Nejlepší je, to prostě vyzkoušet, zjistíš, co stroj dá a co ne.
Měl jsem na mysli všeobecný pohled na plánování. Nejen v okolí prahy ale celé republiky. Kde doporučujete jet a kde ne. Každopádně Pražské cyklostezky nejsouzcela ideální na tandem. Přesně jak říká Snilárd :-)
Už je to dávno co jsem jezdil s nějakou takovou tříkolkou na nějaké výlety. SnowZombie projede skoro cokoliv.
Na mapách jako je cykloatlas jsem vybíral boční silnice a případně něco kresleného plnou čarou jako "cesta se zpěvněným povrchem". I když to třeba nemělo asfalt, bylo to obvykle dost hladké na průjezd s velkou a těžkou dřevěnou tříkolkou.
S velomobilem jsem vyjel na Černou horu od Hofmanek a sjel do Pece . Teď už se můžu pustit skoro všude.
Kopie Haaseho tříkolky je na tom ještě líp a prakticky není omezení , snad jenom průjezd brankou pod 90cm.