Zjistila jsem dnes, ze mam kolo asi na solarni pohon. Zatim letos plati, ze cim je tepleji, tim rychleji mi kolo jede. Uz se tesim, az bude pres 30 °C. :-)
Mě potěšilo, jak jsem si pěkně zahrál florbal a ještě se projel autem, ta Praha je taková autůmvstřícná, když je půlnoc :-)
Dnes jsem schválně zastavil na jižním konci Nuselského mostu a počkal... Po 4 minutách mě dojel nejrychlejší dopravní prostředek v Praze, auto, které jsem míjel na jižním konci Hlávkova mostu. Při vzdálenosti 3,5km. Na auta z mostu Barikádníků jsem raději nečekal.
Kazdy vidi to, co videt chce. Kdyz jedu v dobe spicky, klidne od Starostrasnicke jede se mnou stejne cyklista az na Otakarovu. Je to po rovine a kdyz se takhle udrzi, jede tak, jak bych to ja nedal. Obvykle cyklistu v Praze predjedu maximalne 2x a pak zmizi v dali za autem.
Jo - k tem startum z krizovatky - o vikendu jsem mel moznost posoudit start elektrokola v rukach nekoho, kdo toho moc nenajede, neelektrifikovaneho cyklisty, ktery si o sobe mysli, ze neni uplne neschopny a auticka rizeneho panem, ktery vypadal tak na 80 a nijak svizne nejel. Alice vystartovala a auto ji v pulce krizovatky opravdu predjelo. Mne ale predjelo hned na hranici krizovatky. Slapli jsme oba stejne a ja mel predni kolo tak na urovni jejich pedalu. Auto stalo cele za mnou. Je fakt, ze jsem primo nezavodil...
Dnes jsem jel z Říčan na Vinohrady, pak do Štěrbohol, a nakonec do Brna. Nejrychlejší dopravní prostředek v Praze, kolo, mě bohužel nepředjelo ani jedno:-)
autobus ráno cestou do říčany předjeli cyklisti tak čtyři. Kolony jsou ráno už takový, že kolo by muselo bejt rychlejší i když jsem teď tlustej jako prase, línej a nevyježděnej. Zejtra to prubnu.
Jako vzdy je to otazka vyberu konkretni cesty v konkretni cas. S prodluzujici se vzdalenosti se vyhoda kola pred autem snizuje.
nejsem uplně blbej:-)
Ve špičkách, tedy když jezdím do práce, tak jako většina, ale to kolo je do těch 10ti km minimálně stejně rychlý jako auto či bus a to už i u nás na vsi. A u nás to frčí jak na závodech oproti tomu, co je v Uhříněvsi, Měcholupech atd.
Dneska v devět ráno to ve směru do Uhříněvsi stálo už od odbočky na Kolovraty. Naštěstí jsem jel proti :-)
Dnes to stalo skoro vsude a skoro vsemi smery. Vybrat moc nebylo z ceho.
Mne to nikde nestalo. :-) Ale je pravda, ze na Hradcansky byla ulice smerem k Male Strane nejaka zacpana az do krizovatky, na Palacaku u sjezdu na naplavku jako obvykle zaclanely benga, takze jsem musela skoro zastavit, abych se protahla vedle nestastnika, co ho zrovna lustrovali, a vysehradsky tunel jsem brala po silnici, anzto pred nim byl chodnik zabran ponekud sesrotovanym autem a bengama.
nějaký kamion zablokoval ráno lanový most snad....
Dneska vlaky jely dobře .... ale (ne)litoval jsem když jsem z okna viděl pár cyklistů jak se perou s větrem ve snaze dostat se do Prahy
Pri pohledu z okna jsem se rano vetru trochu bala, ale nakonec jsem jela jen nepatrne pomaleji a ani to se mnou necloumalo.
no směr domů asi bude horší.....
Já dnes bohužel zařizovačky, ale ted odpoledne by byl skvělý čas na letošní rekord směrem dom, počítám, že vítr by mě vytáhl na nějakých 52-53 minut.....
Já jsem teď dorazil domů, měl jsem to celou cestu proti větru, v ledovém dešti. Ještě, že to mám jen 5 km, jet déle, to by bylo hrozné.
I proto jsem si na dnes a zítra dal zařizovačky ...
Například dnes jsem cestou do práce zaběhl k holiči :)
Moje cyklosezona totiž probíhá tak, že pustnu protože i cestu do práce i cestu z práce si natahuju a tak nemám čas chodit do knihovny, k holiči a podobně... lépe řečeno nechci tím tratit čas.. kolo je kolo....
U nás akorát začalo pršet, koukám...
Nestras! Nemam nic proti vode a ceka me dneska jeste 30 km.
to je jenom kouknutí ven ..¨
ale radar
http://www.chmi.cz/files/portal/docs/meteo/rad...
ti moc šancí nedává...
Nedávno jsem měl na Evropský stejný dojem. A tam se jezdí ještě směrem dolů.. Domů by to bylo horší... Ale jen mi postaví na Veleslavíně metro, už to bude lepší :-)
Já mám v posledních dnech permanentní radost z krásnýho počasí. A jak jsem četl, v tomhle duchu má být možná celé jaro. Sice možná nebude vlivem sucha pitná voda, ale zase si hezky pojezdíme :-)
V Krcskem lesiku se mi nejak pred kolem motal pes a dost me pobavila jeho panicka tlacici kocarek, ktera se ho snazila umravnit vykrikem "jezismaria vypadni!". Kdyz se mi zkrousene omlouvala, pochopila jsem, ze opravdu kricela na psa a nikoli na me. :-)
Potěšilo mě pochopitelně, že to hrobník školství konečně vzdal. A už dlouho mě nic tak nepobavilo jako jeho zdůvodnění rezignace... :-)))
Ovšem tohle je také docela ftipný
http://www.novinky.cz/domaci/262665-dobesova...
:o)))
Jen nevím, kam taková hezká ženská dala oči... Že by měl Dobeš sexymozek, tomu snad nemůže uvěřit nikdo :o)))
Rozhodně nemíním polemizovat s Tvým názorem, na Dobeše nemám zrovna moc příznivý názor. Ovšem pořád vycházím z toho, že za celkovou politiku odpovídá vláda v čele s premiérem (pochybuji, že by se někdo v nějakém podniku odvolával na jakéhokoliv podřízeného, ale zodpovědným by vždy činil majitele nebo generálního ředitele).
Mně totiž stále chybí nějaká jasně definovaná koncepce pro výchovu celé generace, stanovení cíle a jednotlivé kroky pro naplnění tohoto cíle (s konkrétní odpovědností).
A k tomu směřuje moje otázka. Pokud bude zachován stále stejný přístup v tomto oboru a vše bude podřízeno pouze úsporným opatřením, jaké změny k lepšímu povedou díky nové personě?
Mám tím na mysli cokoliv konkrétního a nikoliv pouze slovní exhibicionismus (prvním nakročením bude samozřejmě proklamace zoufalé situace na ministerstvu, kterou způsobil Dobeš. Vždy, když dochází k výměnám na jakékoliv úrovni, následuje odsouzení předchozího).
Odpověď je na dlouhé povídání, už jsem leccos sepsal na jiných místech, tak jen stručně:
Koncepce se obtížně rodí posledních nejméně deset let. Měla obrovské mouchy, ale byla jakousi koncepcí. Dobeš ji postupnými (ať už zlovolnými, nebo prostě hloupými) kroky rozstřílel na kusy (rozehnal lidi, kteří ji měli na starosti a navíc podnikl nemálo akcí směřujících přímo proti ní). Nenahradil ani jediným funkčním nápadem. To za prvé.
Za druhé - na nedostatku financí v resortu má Dobeš lví podíl. Jeho proklamace o přidání učitelům jsou jednoduše lží - stačí si prohlédnout konkrétní tabulky, jak a kdo by dostal "přidáno". Není to nic než výsměch.
O (ne)čerpání evropských - rozuměj našich - peněz nebo o úmyslech utratit je za neuvěřitelně škodlivé kroupční projekty typu "Sport" už ani nemá cenu mluvit.
Shrnuto: souhlasím, že naše vzdělávací politika trpí mnoha dlouhodobými chorobami a jednou z těch nejvážnějších je časté střídání ministrů, z nichž skoro každý především negoval činnost toho předchozího (za 20 let je Dobeš čtrnáctým ministrem? Je to tak, nebo počítám špatně?) Nicméně konkrétně Dobeš je pro školství škodná takového formátu, že i kdybychom teď několik let měli být úplně bez ministra, je to lepší volba.
A tak nějak mě napadá, že by to vůbec nebyl špatný nápad... :-)
K poslední větě: on ministr je totiž pouze mluvčím svého resortu a podpisovačem rozhodnutí (a smluv), která spadají do jeho kompetence. Pokud si někdo myslí, že všechny ty prezentace záměrů jsou prací jakéhokoliv ministra, jsou na omylu. I přímo při jednání vlády je ministr pouze předkladatelem (avšak zodpovědným za náplň předkládaného), komentář k dříve předloženým (písemným) materiálům pronáší autor (zpracovatel), kterým však není v 90% ministr. A pokud by členové vlády poctivě studovali předložený (v dostatečném předstihu) materiál, mnohé ptákoviny by se na jednání (a to nemluvím o realizaci) vůbec nedostaly. A proto mluvím o tom, že zodpovědných je víc a hovadiny (od Dobeše), o kterých se zmiňuješ, by mu vaz zlomily už dávno a neměly se vůbec dostat na světlo světa.
Ano, o tom, jakou roli hraje na ministerstvu samotný misnistr, něco vím poměrně zblízka, i když mé spolehlivé zprávy pocházejí spíše z ministerstva kultury. Ale bude to nepochybně to samé v bleděmodrém.
Ve zbytku s tebou naprosto souhlasím a žádné přehnané naděje si nedělám. Ostatně - už tolikrát jsem si říkal, že horšího ministra už mít nemůžeme, a pak přišel například právě Dobeš... Ale přesto je jeho odchod takovým příjemným zpestřením všedních dnů... ;-)
Hele já se bojím jedný věci. Sympatický mi nebyl, ale líbilo se mi, že rozproudil debatu. Přišlo mi, že se o školství tak intenzivně nemluvilo snad nikdy (kromě hádání se o peníze s odboráři).
Já se bojím, že všechno dobré, co se navrhoval, nebo alespoň nakousl, se zabije.
Další minimálně 2 volební období budou jen "udržovací" ministři, kteří se budou snažit uklidnit všechny a všude a skutečné změny nepřijdou... Ale třeba mě mile překvapí, bojím se, že ne...
Ne, nesouhlasím, že rozproudil debatu o školství. O školství se vedla debata naopak před Dobešem (sleduju ji pečlivě zhruba od roku 1995). Od jeho nástupu do úřadu se nevede debata o školství, ale o Dobešovi. Ačkoli to zní jako levný bonmot, myslím to naprosto vážně.
Pokud jde o "všechno dobré, co navrhoval", uveď, co máš na mysli, a můžem se bavit...
A ještě něco podstatného: čemu říkáš "skutečné změny"? Já vím, že je to nepříjemné a nepopulární, ale minimálně v oblasti výchovy a vzdělávání je často mnohem cennější kontinuita, než revoluční změny (lze doložit zkušenostmi se vzdělávací politikou v zemích, kde něco takového opravdu mají). Skutečná změna je vždy dlouhodobá, nikdy jí nelze dosáhnout izolovanými výkřiky a mlácením kolem sebe (styl práce ministra Dobeše). Ke skutečným změnám ve školství docházelo nejméně od roku 1999. Málokdo k nim měl větší výhrady, než já, ale dalo se to nazvat určitým směřováním, jakkoli bylo váhavé a pomalé a byla tu pořád otázka přesného směru.
Nepleť se, Dobeš nebyl ten, kdo skutečné změny přinášel, on je dokonce ani nenavrhoval. Dobeš byl naopak ten, kdo pokusy o skutečné změny tvrdě zarazil a na několik let poslal k ledu.
Bonmot je výborný :-)
Spousta věcí byla sporných, včetně té vysokoškolské reformy.
Mně se třeba líbil návrh na větší pravomoce ředitelů v případě přestávek. Taková kravina a kolik se k tomu popsalo papíru, proč? Protože bylo potřeba o něčem psát a toho pána neměl nikdo rád...
Já nevím, školství jsem se nikdy moc nevěnoval. Státní maturity se tu tvořily už kolik let, on to jen pod tlakem nějak tak dotáhl (neříkám, že ideálně).
Styl, jakým je dnes nastartováno vysoké školství, je taky úplně mylný (neříkám, že celá jeho reforma byla ideální). Bude těžké najít nějaký konsensus...
BTW průšvih s dotacema je na víc ministerstvech. Nevím, kdo za to víc může, jestli EU, ministerstva nebo příjemci, ale je to problém a je vůbec absurdní, že to takto funguje.
U Dobeše mi přišlo, že co řekl, proti tomu se postavila média (jako jeden muž) a hned šli do něj. Jak píšu níže, používali ho hlavně jako válečný stroj...
A ještě mě to zaujalo v jedné rovině. Četl jsem názory, že má takové provokující názory proto, aby kryl další kroky vlády. Proč se třeba celou dobu psalo o protestech studentů, kteří vlastně nevěděli, co chtěli. Ale nepsalo se, že se v tichosti zvedá DPH, což bude mít docela velké důsledky??? On tu roli plnil dobře, ale proč už odchází? Neudržel to psychicky? Byl pro vládu nebezpečný? Fakt nevím...
Jedna z věcí, která je běžná, je hledání nepřítele. V prvním stádiu je to domácí, při větších malérech je to zahraniční.
Stačí sledovat souvislosti - "Bárta korumpoval.." (o kolik připravil stát?), to předhodíme na přetřes a o tom, že se stal průser za 40 miliard si budeme šeptat, ať to nikdo neslyší. Poslední - "ABL se dostala k nahrávkám BIS", no větší malér je, o jakém politicko - mafiánském prostředí to vypovídá. Budeme přetřásat Řecko a zapomeneme na předvolební sliby, zapomeneme na utišování občanů před třemi lety, kdy velký finanční mág si veřejně pochvaloval stabilitu této ekonomiky, a že případné výkyvy ustojíme. Těch případů je hodně a příliš často, takže začínám být už asi chorý, poněvadž když se začne ventilovat nějaký skandál, hledám politické a ekonomické souvislosti (samozřejmě neventilované), od kterých ten humbuk chce odvést....a ono to fakt funguje.
Mimo - potěšte mě a sdělte mi, kterak je již zavřený Drobil a na šéfa Úřadu vlády a premiéra je v této souvislo podáno trestní oznámení, poněvadž tuto gauneřinu kryli.
Klasika, o tom nejlépe vypovídá film Vrtěti psem, vždy si na to vzpomenu :-)
Nejhorší je, že lidi jim to žerou a stejně půjdou a zvolí stejné blbce... :-(
http://www.mzv.cz/representation_brussels/cz...
40% lidí musí mít VŠ vzdělání. To ti nepřijde jako jasně formulovaný a měřitelný cíl?
:-)))
Tohle je největší neštěstí našeho školství, řídit, organizovat, nutit, vymýšlet...
První si u VŠ vybrali za kritérium množství, protože to EU chtěla, tak to rozjeli a dvě třetiny ročníku jdou na VŠ, překvapivě kvalita studentů i výuky klesla. Co uděláme? Budeme hodnotit kvalitu. To je sice milé, ale nejsem si jistý, jestli je to úplně poměřitelné. Když já udělám výzkum (jistě prospěšný) týkající se "množství parkovacích míst a jejich využití na praze 6", tak to budu porovnávat s amu, kde zahraje absolovent na koncertě mozarta (nedej bože napíše o něm další monografii), účetní sice napíše už tisící rozbor firmy, ale k čemu to je? Jak to srovnáme?
Kamarád sbírá staré foťáky (spíše veteš, ale i pár drahých a hodnotných má), kupuje 10 let prošlé filmy a míchá vývojku z celaskonu, instantní kávy a prací sody, přičemž film v tom máchá 20 minut, aby jej pushnul z ISO 100 na ISO 400.
No a vyfotil tak retro citybike: kolmý posez, řazení na řidítkách, zrcátko, dřívě u nás běžný ;-)
(sken čb negativu, eletricky zpozitivnělý)
tu omotávku ten majitel přímo RETROPOHEJČKAL, jako by vypadla z oka tomu stavu, ve kterém Národní podnik Favorit kola expedoval...
Přesně si pamatuji na svého prvního favorita a a omotávku určitě dodělávanou v pátek ve 14,10 těsně před odpíchnutím ..
DODO :)
http://www.lidovky.cz/kazachstan-zuri...
Mně udělali radost ve vydavatelství Indies :-) Zaprvé touto akcí: http://www.indies.eu/info/1389/jarni-uklid-ve...
Zadruhé rychlostí vyřízení, takhle mi chodily včera emaily :-) :
10:36 Vytvořena objednávka
10:37 Objednávka zaplacena
11:32 Vyřízeno
11:32 Odesláno
Dnes 14:00 už mám svoje CD doma.
A přihodili mi tam Zuzanu Navarovou, Fru Fru, Nějaké moravské lidovky a hlavně Vladímíra Václavka, CD, které jsem si taky rovnou koupil :-)
Takhle se prodává :-)
Tak já už asi vím, co si budu přát od Ježíška :o)))
http://www.youtube.com/watch?feature=player...
http://www.zeleni.cz/media/aktuality/eliska...
Akorát mě štve, že nejsem z Brna.
Není nijak velký problém změnit trvalé bydliště, stačí najít někoho ochotného s bytem a pak si na pár týdnů nechat udělat novou občanku.
No mě se to moc nelíbí, tak trochu jsem doufal, že bude kandidovat v prezidentských volbách. ;-)
Nic ji v tom nebrání, naopak, být senátorkou je výrazná výhoda, má velkou šanci se domluvit aby ji těch pár lidí navrhlo a všeobecně je dost známá.
prý půjde léčit plešatost:-)
http://www.novinky.cz/zena/zdravi/262919-muzska...
stejně si nechám asi holou hlavu i kdyby to šlo...
POzvánka do brněnské ZOO;-)
http://www.zoobrno.cz/cs/aktuality/blizi-se...
tebe to potěšilo? Takže máš taky nějaký ptačí příjmení?
Jinak já tam nepojedu, protože mám jinou víkendovou akci, ale je to hezkej nápad dát na den ptactva ptactvu do zoo volnej vstup :-D
Mě to pobavilo, a pochopitelně jsem si na Tebe hned vzpomněl;-)
Pak mne ještě zaujalo, jak moc ptačí příjmení by to mělo být. Vpustili by dovnitř třeba Helmuta Vogela? Igora Hnízda? Čestmíra Budku?
A co Franta Ptakopysk? Taky může?
psáno, že ptáci. vačnatci to maj jinej den, ale nejsem si jistej, kdy je kv kalendáři den vačnatců, takže ti neřeknu, kdy máš jít...:-D
I když možná by to šlo ukecat na to, že bys zadarmo nastrčil dovnitř jen vyšpulenou pusu:-)
Starší lidé a moderní technika :-)))
http://www.youtube.com/watch?v=KvLoUNlwNBM
volný překlad:
Dcéra: „Povedz mi ocko, ešte som sa ťa ani nepýtala, ako zvládaš novy iPad, ktorý sme ti dali na narodeniny?“
Otec: „Veľmi dobre...“
Dcéra: „Ovládaš aj všetky aplikácie?“
Otec: „Aké aplikácie?! Uhni, prosím ťa...“
Normálně spam vč. nevyžádaných nabídek mažu bez čtení (spam se mi tedy maže zvětšiny zcela automaticky, ale něco "pošták" vyhodnotil jako možný spam, co spam není, takže jsem mu snížil úroveň a holt občas něco pustí). Ale pobavila mne nabídka na "Ostnatý drát PICHLÁČEK". I když, v dnešní neklidné době... No, asi to pro jistotu nesmažu, ale přesunu do "archivu"... :)
http://www.youtube.com/watch?v=rklUthIgU4w
skvělej dvouletej tanečník :-)
A je vidět jak moc ho to baví a užívá si to :-)
http://www.stream.cz/video/672224-dvoulety...
http://www.zitbrno.cz/sport/krno-stavi...
http://www.lidovky.cz/anglicky-nazev-letiste...
To tričko je bohovské, dá se někde objednat?
Tady: https://www.facebook.com...
http://www.infobaden.cz/2012/03/29/po-uspesne...
pobavilo mě to do tý doby, než jsem zjistil, že ten web fakt existuje...
http://www.tojecool.cz/
A opravdu stál dvě mega...
https://www.google.cz/search?q=tojecool+dva...
Tak co, kterej z vás to byl?
http://vimeo.com/39182889
Dámy a pánové, včera mě moc potěšil můj muž, který mi na základě zdejší diskuze o cyklocomputrech jeden úžasný daroval.
VDO MC1.0, takže už se těším, až budu na Velikonoční měřit výšku a kolika procentní stoupání nám Ai vybral :-) teď jen zbývá se naučit ta dvě tlačítka ovládat :-))
Gratuluju, Ty se mas! :-) Pokud si Nestetickou horu pamatuju dobre, tak hodneprocentni. :-)
Dnes jsme to probirali s Pro_Pou. Podle nej je Maturita o trosku strmejsi, podle mne ma jen mene soudrzny povrch.
COŽE!!!
Vždyť maturita se nedá ani vytlačit, natož vyjet!!!
Zvlast tenhle kousek byl prima: http://www.bikemap.net/route/1485580#lat=49...
Doufam, ze to Ai planuje stejnou cestou. Kdybych nahodou vyrazil misto s vami nekam na snehulaka, venuji vam tichou vzpominku.
http://www.novinky.cz/koktejl/263101-neposedny...
Tak jsem si vzpomnel, jak kolikrat hledame doma kocku...
Jo, já jednou táhl do autorizovaného servisu scanner plný zrzavých mravenců. ;-)
Tak to uz je zase neco jineho. Predpokladam, ze jsi je nechtel pochytat zive... 8-)
Fouknul bych tam jemne kour a vyhnal je... A z druhe strany odsaval vysavacem.
Ne, živé jsme je fakt nepotřeboval, ale uhnízdili se přímo na ramínku se snímačem (stačilo na to 14 dní dovolené). Bylo docela zajímavé je pozorovat, ale já ten scanner poutřeboval používat i jinak, než jako formikárium. ;-)
mě zrzavý mravenci odpálili elektroniku ve vratech.
Když chlapík oddělal víčko krytu fotobuňky tak se vyvalilo asi 10 cm2 mravenců za dvě vteřiny.... není divu že se vrata kousla v poloze zavřeno...... kablíky byly úplně oholené jakoby oleptané....
http://dennisjudd.com/albums/cute_cats/cat_in...
http://www.koffii.com/ProcessImage/4/Profiles...
http://www.fugly.com/media/IMAGES/Random/cat...
http://tinyurl.com/73cbqsj
mě ti v tom hodně zaujala ta třiatřicetiletá studentka...
Myslel, jsem, že kámoš má rekord, když vydržel na VŠE do třiceti:-)
Podivej se na Radku.
kdyby o ní někde psali nebudou jí zvát studentkou, ale manažernou nebo jakou to má vlastně funkci.
Odborná referentka oddělení zdravotní péče :o)))
Hele a proč by mě nemohli zvát studentkou?!?
?
Babička se přihlásila na univerzitu. Doklady měla v pořádku, zkoušky udělala a tak jí přijali. Ale předseda komise si přece jen neodpustil zvědavou otázku.
"Milá paní, na co vám bude v penzi vysoká škola?"
"To nedělám pro sebe, ale kvůli dědovi. Ten starý vůl v hospodě řekl, že by k sedmdesátce jako dárek strašně chtěl ještě jednou přefiknout nějakou studentku.
:-)))
Zrovna včera mi říkala sekretářka na fakultě, že teď skončil kluk inženýra ve 23. semestru, což je oproti 10 řádným semestrům a 14 státem placeným, docela nářez :-D Ale takový je víc...
A jak sehnal poukázky na kredity či jak to tam máte?
Já myslím, že tenhle byl starý plán a tam poukázky asi ani nebyly... Ale hodně z nich třeba není schopno dopsat bakalářku/diplomku, mají všechno, ale tohle jim chybí.. Nechápu je...
No, on Buf studoval dřív a podmínky byly jiný. TUším tu školu aspoň jednou ukončil a v zápětí znova začal, ale zkoušky mu platily, když už je udělal do nějaký doby předtím atd. Taky si pamatuju dvě situca kdy jsme přišel do hospody, on měl vedle sebe lístek s pár čárkama a cosi spisoval na zahrádne červenou tužkou a po mý otázce odpověděl, že diplomku:-) Jednou v dost podobný situaci psal nějakej dopis děkanovi, kde se děsně kál a chtěl vyjímku :-)
pobavili mě Wohnouti...
http://www.youtube.com/watch?v=kGeKHKVmVVo&...
No sláva, aspoň už si toho konečně někdo všiml a začal to řešit.
http://praha.idnes.cz/cyklostezka-podel-vltavy...
Idioti, takze zase zlikviduji kousek z toho mala zbyvajici zelene. Siroka cesta, lavicky, pak nejaky stanek s obcerstvenim a mraky lidi podupou vsechno, co tam rostlo a co by i rostlo dal, kdyby tam mastnakum nekdo nevybudoval najezd jako pro invalidni voziky a nedal tam jeste sipky. 8-(
Treba by nebylo spatne vyuzit nabidky http://www.novinky.cz/ekonomika/263119-svedska... a zmizet z tohohle slzaveho udoli.
Třeba v Löcknitz dneska možná bydlí víc Poláků než Němců. Využívají lepší německou infrastrukturu a přitom pendlují za prací do Štětína.
I v Žitavě prý bydlí pár lidí, co dřív bydleli v Liberci a dcerka má spolužačku, jejíž rodina se odstěhovala z Varnsdorfu do Seifhennersdorfu a na základce je dítě, které má jako bydliště Sohland.
Oni budou naši politici ještě chvíli blbnout a stane se to normálním.
A není to tak naopak normální? Na co se EU snaží tlačit ty prachy do "euregionů"? Sice realita je tunelová, ale jinak je to právě tak, že dřív chodili miškáři z moravy do Ruska, do Německa, do Srbska za prací, bez omezení. Že lidé v pohraničí běžně denně přecházeli hranice, tu tam a tu zpět. Je to jen dobře, že je pohraničí provázané...
To jen moderní doba vymyslela pasy a hranice...
No ale zas "čistě ekonomicky vzato" chození přes hranice dotovaly tehdejší státy skrz dańové úniky :), tedy možnosti vyhnouti se clům a využít rozdílné daňové zátěže sousedních států.
Řekl bych, že lidi přes hranice běžně chodili klasicky spíš jako pašeráci, než jako nějací nadšení turisté nebo volnomyšlenkáři s myšlenku evropy v zádech.
Samozřejmě státy na to měly pak polovojenské a vojenské oorganizace.
Už chodové byli prostě taková finanční stráž :), posléze nahrazená CK Financewache a pokračující za 1. republiky.
Hlavním důvodem nebyla ostraha hranic, ale zamezení celním únikům .
viz Krakonoš a lyžníci :D
Dosti často používáš cizí slova (vím, vypadá to světácky), buď tedy aspoň přesný v jejich používání. Lidé se rádi učí a bylo by zbytečné, aby se učili chybně ("Financewache".......Finanzwache).
A proto některá města, především ta ve Slezsku, ale nejenom tam, jsou prakticky spojená se svými sousedy? Hranice jsou v našem prostoru do značné míry umělý konstrukt. Sice se cla mezi rakouskými zeměmi určitě platila, ale zároveň nebyly hranice neprůchozí... Nejdelší hranici jsme mám s německy mluvícími zeměmi a naši občané byli stejný národ...
Mluvíš o době, kdy finanční/daňové čáry nebyly jen na hranicích.
I okolo měst bylo něco, čemu se říkalo akcíz čili česky nejpíš "městiště" :).
S potravinami a zbožím nad určené množství se do města nesmělo vstoupit jinudy než přes příslušný "daňově vyměřovací bod".
Byly na všech nádražích, hlavních ulicích, s oblibou na mostech.
Takže průchod byl klidně možný, ale "zdaněný".
Myslím, že ke zrušení těhle daňových zón došlo někdy během Protektorátu...
No jo, mýto se platit musí :-D Myslíš, že až za protektorátu? Já v téhle celní historii nejsem moc zběhlý, ale pokud na to narazím, dost mě to bude zajímat...
Už na tom pracuju :-) V září to okouknu a pak se rozhodnu :-D
Tohle je asi 40 km od mého budoucího působiště, takže ti to můžu i okouknout :-D
Jinak je to zvláštní, ptž Umea má každý rok 1000 nových obyvatel... Možná je vysává :-D
včera jsem vyhrál 1800,- v mariáši a to jsem měl v sobě 8 12°gambáčů
Možná to tu už je.....
Zdroj- Stream(dot)cz
http://www.stream.cz/vtipky-srandicky/672849...
http://www.rozhlas.cz/radiowave/celisti/_zprava...
http://www.youtube.com/watch?v=lXI_t-ldiCc
Konečná má rozumný text :-)
http://www.stream.cz/vtipky-srandicky/672846-ty...
Už si pro to běžím :-)))
http://mobil.idnes.cz/konec-tajnych-odposlechu...
http://usti.idnes.cz/rip-se-propada-0fr-/usti...
Potěšilo mě, že aktivně přežívám. Právě před deseti lety jsem přemýšlel, jaký dárek (kromě bilancování) si dát k šedesátinám. Na výběr byly dvě alternativy - začít si užívat "dolce vita", nebo být ještě sportovně aktivnější. Dnes jsem rád, že jsem zvolil druhou možnost.
Navštívil jsem lékaře a ptal se jej, na co si lidé v mém věku nejvíce naříkají. Byly to bolesti kolen a kyčlí. Nechal jsem si udělat totální zdravotní prohlídku (údajně tělo ve stavu dvacetiletého) a rozhodl se pro kolo. Zbavil jsem se auta (na 8 let) a zakoupil kolo. První čtyři dny jsem se považoval za mistra světa, jezdil jsem asi 15 km, pátý den jsem si domluvil sraz, na který jsem chtěl dojet na kole. Tehdy jsem ujel 58 km a zjistil jsem, že počáteční bolest svalů po několika kilometrech povolí a nebrání ve výkonu (během následujících čtrnácti dnů jsem shodil 7 kg, což při mé původní váze 63 kg bylo na pováženou). Od toho dne jsem začal pravidelně jezdit 60 - 80 km a párkrát okusil i stovku (ovšem to je duševní nuda). Celá léta jsem se na ježdění těšil, poslední dva roky absolvuji navíc dopoledních 20 - 25 km, ale již se přemlouvám, zda vůbec vyjet (jsem rád, že prozatím lenost nezvítězila).
Negativa - přestal jsem kondičně běhat, při tenisu a plavání mi nějakou dobu trvá, než rozhýbu "zatuhlé" kotníky (jednoznačně vliv kola).
A teď ještě k tomu, co je prezentováno ve vedlejším vlákně ("Závist"). Poněvadž jezdím víceméně (když si nedávám pozor) silově, závidím všem, kteří kmitají nožičkami takovou frekvencí, o níž se mi může jenom zdát. Závist okolí - vadí jim, že jsem zdravý a nenaříkám.
Borec!
Navíc je vidět jak si to tancování užívá a baví ho to
http://www.stream.cz/video/672224-dvoulety...
ty jo, to je bezva!
Youtube off-line!
Ještě dneska objednávám!
http://www.youtube.com/watch?v=Y_UmWdcTrrc
potěšila mě tahle paní Johanna Quass
http://www.youtube.com/results?search_query...
v 86 ti dělat gymnastiku !
Tak třeba na kole tu 80ku nakonec dožiju ? :)
Není to sice o kolech, ale alespoň jednou stopou - i když smradu bylo jak ze studené Avie :-)
Potěšilo mě, že jsem měl dneska možnost se kousek projet na dieslovém motocyklu. Úžasnej zvuk, dost zvláštní jízda v mimořádně nízkých otáčkách. System řazení taky stojí za to. Kdo tuší o čem, jistě ocení tuhle zajímavost...
Dneska brzy ráno, když jsem poslouchal houkání vlaku na přejezdu a rachocení na mostě, tak mi došlo že první tři ranní vlaky teď jezdí pokaždé jiná souprava (810, Desiro, Regionova), takže podle zvuku poznám kolik je hodin.
Velmi mně potěšilo, že náš syn dostal dostal stipendium v rámci studijního programu Erasmus na universitě v Heraklionu na Krétě!
Já myslel, že jsi tam léta jezdil na dovolenou, lobbování by mne nenapadlo.
Jezdil a budu jezdit stále. Jednou tam byl syn se mnou a jak vidět, asi to v něm něco zanechalo. Rozhodl se tak sám a já jsem se to dozvěděl až po podání přihlášky. Studuje Mendlovku v Lednici, obor vinařství, a na té universitě tam takové obory mají. Kromě toho bude studovat i řečtinu, což je výborné, protože mně může doučovat.
Jinak to, že tam máme kamarády, je samozřejmě příjemný bonus a výhoda.
Dobře on :-) Hele a ty si vaříš pivo a syna necháš studovat na vinaře? :-D
Jinak tohle je jeden z mála oborů, který opravdu stojí za to studovat na jihu... :-)
No jo, s tím pivovarnictvím to nějak popletl. Ale zase na druhé straně budeme mít širší záběr. Ještě pořídit tu palírnu a můžeme se alkoholovému monopolu státu smát do ksichtu.
Škoda že se u nás nedá pěstovat nějaká rozumná odrůda tabáku...
Mam radost ze svych novych boticek a ze na nich me stare macky sedi jak prdel na nocniku. :-) Satnik zeny je opravdu financne narocna zalezitost. :-) Ted jeste trochu prekecat pocasi...
http://magazin.e15.cz/cestovani/mestska...
pobavili mne neomyslí ze Sisyfa
http://www.reflex.cz/clanek/nazory/45765...
Co je na Sisyfu špatně? Upozorňují na nebezpečné blázny, což je činnost velmi záslužná. Článek v Reflexu je přinejmenším tendenční, ne-li lživý.
Viz:
http://www.sysifos.cz/index.php?id=vypis&...
(... Bioinstitut bohužel podporuje zemědělské metody a prostředky, které jsou neúčinné; naproti tomu zamítá ty, které jsou ověřené a účinné. Příčinou bývají hlavně ekonomické zájmy doprovázené zavádějící reklamou. Tato iracionalita zasahuje nezřídka i akademické instituce.
Příkladem je biodynamické zemědělství, jehož zásady formuloval charismatický zakladatel antroposofie Rudolf Steiner již v létech po první světové válce. Používá se speciálních preparátů, které se v „homeopatických dávkách“ vkládají do půdy. Nejde o hnojení, ale o stimulaci půdy vědě neznámými „silami kosmu“. Je to asi takhle: Nejprve se tajemnými astrálními silami během života aktivují vzhůru čnící rohy dobytka. Po úhynu zvířete se kravský roh plní substrátem organické nebo anorganické povahy (může jím být i čistý křemitý písek). Kosmické síly posléze přejdou kontaktem do substrátu a po aplikaci je půda jimi oživena tak, aby se dle Steinera „sama chtěla stát rostlinou“. Je to příklad čiré kontaktní magie. Výnosy jsou sice asi o 20% nižší, než při obvyklém hospodaření, nicméně produkty jsou na trhu značně ceněny. Máte o ně zájem? Hledejte pod značkou Demeter – má ji v oblibě také nejvýše společensky postavený biofarmář, princ Charles. ...)
Jo, takové biodynamické víno, to je něco:-))Pěstované na pozemku "hnojeném" ve čtyřech světových stranách pískem sypaným z astrálního kravského rohu o svatojánské noci.
Prostě už nemáme jenom biovíno, naturální víno, víno z ekologicky pěstovaných hroznů... Pro fajnšmekry už máme také biodynamické víno:-))
Autor článku na Reflexu je takový záhadolog amatér:)
Vydává cosi co nazývá novákoviny.eu
Stačí se podívat na některá témata :
Záhady
Cesty za záhadami
Psychotronika a záhrobí
Šáhněte takovým lidem na biotroniku, psychofarmářství nebo homepatický jogurt a je vymalováno :)
Mně záhadologové - amatéři baví. Dokáží být inspirativní a přiznejme si, že v každém z nás je kousíček takového "záhadologa".
Oni skeptikové ze Sisyfa také mají z toho udílení balvanů vlastně jenom potěšení.
Trochu mi ale vadí profesionální záhadologové. Třeba onen Demeter, který uděluje biodynamické certifikáty, kus za 150-400 Euro, podle velikosti pozemku, dále pak ročně 2% z čistého zisku, nejméně však zase těch 150-400E, odeslání certifikátu 50E, platby za inspekce a kontroly, licenční poplatky za použití loga,atd.
No objeví se to samozřejmě v ceně produktů, ale naštěstí máme všichni volbu, zda koupit nebo nekoupit:-))
To ta paní, co propaguje koukání do sluníčka kvůlivá zlepšení zraku, je dle mého odhadu nebezpečnější.
Možná ani nepotřebujeme bioinstitut, na to dneska stačí i EU, která chce podporovat veterinární homeopatika :)))))))
Zajímalo by mě, jak funguje placebo efekt na krávu nebo slepici ?
Možná by se na to dal sehnat grant ?
Skepse je zdravá, jenom je škoda, že Sisyfos ke své škodě sklouzává k přístupu "to je přece očividná blbost, přece už XY zjistil, že..." místo přístupu "fajn, pojďte nám to předvést do laboratoře". On třeba už Ptolemaios přece zjistil, že Slunce obíhá kolem Země...
bod. Tak nějak.
Mě prostě přístup "já jsem Bůh a vím všechno nejlíp, protože vy ostatní jste zhůveřilci" silně rozesmívá. Obzvlášť, když jako v tomhle případě prohlásí, že biofarmaření, který provozoval můj děda i jeho děda a jejich předci je zhovadilost nebo kupříkladu za grafologii, která se s úspěchem používá v kriminalistice skoro 150 let.
Jo ještě bych pochopil, že to dali Drogomireckýmu, kterýho sice neznám, ale souhlasím s ním co se týče přivtělených duší apod., ale také chápu, že to čistě materialisticky zaměřený člověk, který se rozhodl, že nic kromě té malé výseče z okolního světa nevidí a nechce, tak jako se kdysi rozhodli, že slunce se točí okolo země.
Jenže já bych pochopil, že s ním nesouhlasí a to je v naprostém pořádku! K smíchu je ten přístup, kdy tvrdí, že jedině oni jsou nosiči a hlasatelé té jediné a správné pravdy a tedy se chovají uplně stejně jako vůdci náboženských sekt, to mě prostě rozesmívá :-) To, že se s plnou hubou racionálna chovají naprosto neracionálně:-D
Tvůj děda a prapraděda byli biofarmáři?
Když odmyslím, že neexistovala žádná biocertifikační autorita, takže mohli nanejvýš vyrábět domácí potraviny, ale rozhodně ne bio, tak by stejně pravděpodobně nesplňovali nějaká kvalifikační kritéria pro šťastná zvířátka a podobně. Když si vzpomenu na dědův mrňavý chlívek, kde bylo někdy i pět prasat, tak mám dojem, že dřív se na to tolik nehledělo.
A farmář? Opravdu měl farmu? To ti trochu závidím, můj děd byl jen malý sedláček, a nějaké novomódní biofarmaření prokazatelně nikdy neprovozoval:-)))
Obávám se, že tvůj děd a praděd prostě dělali co mohli. Používali dlouhými léty prověřené metody a postupy. A k tomu se modlili a doufali, že dá-li Bůh, bude dobré léto, oni včas sklidí a nebude hlad.
Pochybuji o tom, že by tvůj děd nebo praděd vyráběl hnojivo z jeleního měchýře naplněného řebříčkem. Neb, jak každý dobře ví, jelen svým parožím poutá kosmickou energii. Měchýř pak, vystaven na jaře na slunci, nasává astrální a eterní energii, a posléze zakopán do země přijíma síly fyzické a tím zůrodní celý hektar pole. Já nevím jak ty, ale já tohle od svých předků neslyšela.
Myslím, že o odsudek biofarmaření, jako celku, zde vůbec nešlo. Přečti se to oddůvodnění skeptiků a zjistíš, že ten příkrý odsudek biofarmaření si vyfabuloval pouze autor toho komentáře.
můj praděd používal pouze přírodní hnojiva neb chemické sračky nebyly a modlil se za úrodu k Bohu minimálně každý týden v kostele, tak jako se modlí pan Grygar, ale velmi často i mimo a pro dobrou úrodu dělal spoustu zajímavých neracionálních "kouzel", o kterých vyprávěla babička.
Což kouzlili taky, to ano.
Ale uměli i takovéto krásné marketingové kouzlo?
:-))
http://www.youtube.com/watch?v=FsO-UH5DLLY
promiň ale fosfátová hnojiva se používají již někdy od roku 1870-80 ?
Hle kronika Bělčic
V roce 1910 mají České země 10,078.637 obyvatel a v Bělčicích je 184 domů a 1.164 občanů. Za starosty Klímy nastává oživení města i po stránce hospodářské. Je prvním průkopníkem moderních forem hospodaření, jako bylo používání umělých hnojiv, meliorací či chovu ušlechtilého dobytka. V roce 1911 zakládá s bělčickým rodákem Josefem Váněm "Společnost s r.o. pro průmysl žulový v Bělčicích".
http://obec.belcice.sweb.cz/starostov-za...
já fakt netuším, co dělali v Bělčicích.
Vím jen to,co mi vyprávěla babička. Pradědečka si nepamatuju. Umřel ten rok, co jsem se narodil. Znám to z doslechu, ale nemám důvod babičce nevěřit. Zeptal bych se jí pro jistotu znovu, když se mi její slova snažíš vyvrátit, ale už nějakou dobu není mezi živými.
Takže nadále tvrdím, že můj pradědeček na Moravě umělý sračky nepoužíval.
Zkusme u toho skončit, co děal nebo nedělal starosta Bělčic nevím nijak to nerozporuju. Že ti fakt velcí sedláci měli prachy i na různé výdobytky morního průmyslu nepopírám. Ten, co byl ve vsi co bydlel praděda měl dokonce i traktor...
Souhlas. Sekta je sekta, a je jedno, co je předmětem jejího náboženského fanatismu.
Skutečný vědec nikdy neřekne, že něco není možné, protože to je tvrzení, které nelze (vědecky, tedy kontrolovaně) prokázat. Skutečný vědec umí dokázat, co možné JE, k opaku se nevyjadřuje, protože by nemohl mluvit z pozice vědy.
Ale ano, skutečný vědec hledá důkazy pro své hypotézy a teorie. Pokud důkazy nemá, neprezentuje je jako vědecky doložená fakta.
I skutečný vědec může klidně věřit v Boha nebo v nadpřirozené síly, ale svou víru nikdy nezamění za vědu a poznání.
Nedělejte, prosím ze spolku skeptiků inkvizitory. Je to prostě jen klub, sdružení lidí s určitým zaměřením a tomu se věnují. Nemají žádnou páku, cokoliv komukoliv zakazovat. A mají stejné právo udělovat různé ceny, anticeny, balvany, perly či ropáky, jako kdokoliv jiný.
Pokud to někomu vadí, ať si toho prostě nevšímá.
Ne, o inkvizici nikdo nemluvil. Ale sekta jsou a sektářsky se chovají. Zaměnili "nemohu dokázat, takže nevím" za "nemohu dokázat, takže to neexistuje". Nic víc.
A opravdu to udělali? Dokaž to!
Ano, nímus jako důkaz se používa od nepaměti. Když je pak podpořen velkou mocí nad bytím či nebitím, dokáže na dlouhá staletí udržet slepou víru v to, že slunce se točí kolem země.
Mínusem lze také dokázat, že když čarodejnice vhozena do vody s mlýnským kamenem na krku vyplave, je nevinná:-))
Bytí či nebití asociuje dost děsivé představy.
Sorry. Děkuju za opravu a omluva všem.
Ne, mně se to líbí! Otázka Bít či nebít tak dostává úplně jiný rozměr.
A teď jak to teda ten Hamlet vlastně myslel :o)))
Ztraceno v překladu? :-))
U Hamleta je to myslím v originále jasné.
Já tam mám zjevnou hrubici, ale děkuji Zdendovi za laskavější interpretaci:-))
V nekterych pripadech jde dokazat i ze je neco nemozne a ne ze ne!
Prilis zobecnujes
plně souhlasím s K.VL a dal jsme mu bod.
Můžeš uvést příklad jak dokázat že je něco nemožné???
Co takhle dukaz sporem, ze neexistuje nejvetsi prirozene cislo? Predpokladejme, ze existuje, vezmeme toto nejvetsi prirozene cislo, pricteme k nemu jednicku a ejhle, mame vetsi prirozene cislo. To te neuspokoji jako priklad?
Ne zcela, ale díky za příklad. Lze samozřejmě prokázat, že něco neexistuje v určité přesně vymezené, ohraničené soustavě, v nějaké úzké výseči skutečnosti.
Lze například docela dobře prokázat, že v mé koupelně není kočka (za předpokladu, že definujeme pojmy "koupelna", "kočka" a "není"). Pana Šrédingera teď nechme chvíli spát...
Právě tak lze prokázat, že v úzké výseči skutečnosti, kterou nazýváme matematika (přesněji: tak, jak ji lidé až doposud zkonstruovali nebo poznali - neřeším teď spor o matematiku jako danost nebo jako konstrukci), tedy v této výseči skutečnosti neexistuje největší přirozené číslo.
Stále ale tvrdím, že pokud se bavíme o neexistenci čehokoli ve smyslu obecném, pak takový fakt (vědecky) prokázat nejde. Zkrátka: existenci slona s křídly prokážu tak, že jej potkám. Jeho neexistenci nedokážu nijak.
Nebo neco predstavitelneho. Mas krychli treba o hrane 3. Mas vyrezat "prostredni" krychlicku o hrane 1. (Predstav si to jako Rubikovku.)
A ted ukol - na kolik rezu nejmene tu malou krychlicku vyrezes? Muzes stavajici odrezky skladat na sebe a rezat tedy i vic kusu najednou.
A druhy ukol - proc nemuzes dosahnout mensiho poctu rezu, nez ...? Dukaz staci selskym rozumem. 8-)
Prosimte pro nas, co spatne chapeme nepresna zadani: Mohu si pred rezanim nuz trochu zohybat, treba do par pravych uhlu ve vzdalenosti 1? :-)
V tom pripade bys sice dostala jiny vysledek, nicmene idea by zustala - nasel by se pocet rezu, ktery jiz nejde snizit. Ale pro zacatek zacni s rovnym nozem a rovnymi rezy.
(A nerikej, ze to neznas od Kryla (nebo Holana?)!)
Ukázat prakticky - jeden kolega svého času říkal, že je nemožné pochromovat lejno.
Já jsem jednou byl v Galvanoplastu Liberec. Od té doby bych tomu, že se lejno pochromovat nedá, nevěřil.
dám to pod tebe, protože jsi posledním příspěvkem, ale odpovídám všem.
Všechno co jste uvedli je příklad toho, co vy nedokážete vyřešit, případně co dnešní věda se svými znalostmi nedokáže vyřešit.
Naprosto stejně kdysi nebylo možné, aby létalo vzduchem něco těžšího než vzduch, neexistovaly gorily, latimerie byla miliony let mrtvá atd.
Zkrátka to, že to za současného stavu poznání nikdo zatím nedokázal, prostě neznamená, že to nejde, že to není možné.
Howgh.
Jo, ještě jsem si vzpomněla v souvislosti se "skutečným" vědcem.
Mám známého, vystudovaného geologa. Živí se vyhledáváním geopatogenních zón. Bez jakýchkoliv skrupulí vyhledá geopatogenní zóny lidem žijícím ve 12tém patře paneláku. On moc dobře ví, a před kolegy to bezostyšně říká, že je to kravina na kvadrát. Ale holt, když to ti lidi chtějí a jsou ochotni za to zaplatit, tak proč ne. On ví, že není schopen nic změřit, není schopen odstínit veškerá fyzikální pole od technických zařízení v takovém domě, že i kdyby byl schopen geopatogenní zónu určit, tak nemá ani páru o tom, jaký vliv má na konkrétního člověka. Přesto má zkušenost, že placebo efekt pramenící z jeho titulu RNDr. funguje minimálně z 50%.
Tož někdo tohle umí. Mně to příjde, jako kdybych prodávala po kouskách Karlštejn nebo pozemky na měsíci:-))
Serete mě touhle debatou.
Juchů, jsem bohatej! DNes v noci mi přišlo emailem! :))
Předmět: JSTE HVE vyhrál!!
Zpráva:
UK Euro Millions
Batch Number: 9-28-36-41-49
Winners Number: 5-7
Ref: GTS683610
Vážení vítěz,
Přejeme vám poblahopřál vaší e-mailové úspěchu v naší počítačové
hlasování. Tento propagační program je zaměřen na podporu uživatelů
internetu, na celém světě hrát naše národní, Thunder míč a Euro Milióny
vylosování textu. To je sponzorováno národní, Thunder míč a Euro
Millions Lottery firem zde ve Spojeném království.
Vaše e-mailová adresa byla připojena k letence / číslo šarže
9-28-36-41-49, který kreslil šťastná čísla: 5 a 7, vyhrál v loterii o
1000, 000,00. (Jeden milion britských liber). Kontaktujte naše zástupce
pověřence v Londýně okamžitě uplatnit výhru.
E-mail: [email protected]
Poskytovat tyto informace pro tvrzení.
(1) bydliště:
(2) Tel (mobilní):
(3) Národnost / země:
{4} Jméno a příjmení:
{5} Povolání:
{6} Věk:
{7} Pohlaví:
Poznámka: Všechny výhry musí být uplatněna do 2 týdnů jinak všechny
výhry budou vráceny jako nevyužitá nás fondů.
Regards
Dorothy Pierce
(Loterie koordinátor)
Tak toto je taky dobrý... :-DD
V soucasne dobe nabizime pozice na castecny uvazek v EU.
Garance spolecnosti:
- 2000 EUR plus bonus po 30 dnech zamestnani. Pokud budete pracovat
minimalne 8 hodin tydne
- Garantujeme, ze budete vydelavat penize primo z Vasi virtualni domaci
kancelare, zatimco s nami budete pracovat jako nezavisly dodavatel
Nase pozadavky zahrnuji:
- dostatek volneho casu (3-4 hodiny denne)
- vysoka uroven integrity a etiky
Cekame na Vas zivotopis, zaslete jej prosim na nas e-mail k posouzeni:
[email protected]
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3...
Potesila mne firma NaviSat, ze se mnou mela opet trpelivost a po dlouhe dobe pokusu s navigacemi rady eTrex, ktere se mi drolily pod rukou a na nichz muj agresivni pot rozleptaval gumove tesneni mi za doplatek dali Oregon 450. Timto jim dekuji.
Už jsem tady psal, že ČD nasadily u nás místo 4 Regionov 4 soupravy Desiro, co si půjčily od DB, abychom tady jezdili trochu kulturněji. No a dneska jsem s tím poprvé jel. Tím, že je to jen výpůjčka, zůstalo tam vše od DB (včetně zbytečného automatu na jízdenky zabírajícího místo pro kola) a hlavně ta plechová huba, co hlásí stanice je hlásí stejně jako když se Němec snaží číst češtinu, takže se z palubního rozhlasu ozývá:
"Pžíští stanice, nechste štation, Mikulašóvice dolny nadražší. Vystup pouse pšedními dvežmi."
Docela průser je, že důležité hlášení, že bude zastávka na znamení a máte stisknout tlačítko je pouze v němčině.
http://www.youtube.com/watch?v=Dn1j_MIuZLs
ne, že by mě pobavilo nebo potěšilo, že chco někácet v parku dvě stovky stromů a dvě stě už vykácel, ale potěšila mě krása těch fotografií
http://www.stream.cz/uservideo/674019-svlekly...
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani...
http://zpravy.idnes.cz/ruskemu-patriarchovi...
:o)))
ono to vlastně moc k pobavení není, ale člověk se směje, protože co jinýho dělat...
http://www.novinky.cz/krimi/264292-zaplatil-si...
Ten podvodník neprokázal žádnou invenci a vtip. Podle mne na tom není nic k smíchu nebo pobavení:-(
já spíš kroutil hlavou nad tím, že někdo zaplatí někomu, koho nezná předem.
No a ve chvíli, kdybych něco takovýho obdržel já, tak bych se rozřechtal, protože by mi nic jinýho vlastně nezbylo...
Vzpomněl jsme si na to, jak asi před dvěma lety skladníci volali šéfa a nakonec jsme s epostupně šli podívat všichni. Rozebírali paletu s plasmama (velká a drahá!) a jedna krbice se jim nějak nezdála. Ono se to po cestě mnohokrát váží, takže byla těžká tak jak má, ale když brali do teplejch, tak se jim zdálo, že je to váha nějak blbě rozložená. Otevřeli jí a bylo v tom smrkový poleno pasující přesně do krabice o tý správný váze:-)
Na Aukru to funguje běžně. Ale tam je systém referencí, a podvodník je poslán do prdele celkem rychle. Podvodný webshop se taky rychle proflákne. A od neověřených (na který nejsou žádné reference, není dohledatelný majitel apod.) se dá nenakupovat. Zvláště pokud jsou podezřele levní.
Kdysi tak od jednoho výrobce chodily zásilky. On používal nějakýho exotickýho dopravce, a zřejmě se to vykrádalo tady v česku.
Lepší workstationy (to je ale slovo;-)) přišly vybrakované, bez disku, grafiky, někdy i procesoru. Z 30 TFT displejů (tehdy nehorázně drahých) 3-5 kartonů s cihlou přilepenou isolepou. Ty krabice byly rozdělaný a opět zalepený tak, že zvenku nebylo fakt nic poznat.
jo Aukro je asi jediný, kde platím dopředu, ale tam právě pomhá ten systém referencí. Jinde to nedělám. Dobírka není o nic pracnější než poslat jinak. Zapltím jí já, tak co. Pokud to i tak nechce někdo prodat jinak než peníze dobředu, tak tu věc okamžitě přestávám potřebovat neb je mi to prostě podezřelý...
A už dost!
není to k pobavení ani k potěšení ;-)
Dobírka taky moc neřeší. Pošta vydá zásilku až po zaplacení a pak už jsou brambory taky tvoje :-) Pošťákovi je to jedno, ten za druh obsahu neručí a z pozice funkce a služby se o obsah ani následně nezajímá.
Přesně tak, a krom toho je dobírka nechutně drahá. Poslední dobou si raději najdu cestu kolem prodávajícího, než bych platil české poště za to, že doručujou dopoledne, neobtěžují se zazvonit, když už jo, balík pro ne nepředají manželce, když je to dobírka pro manželku, a pošťák nemá drobný zpátky, tak jí to nepředá, a ve finále někdo musí na poštu, čekat frontu a koukat na jejich zpruzený ksichty.
Několikrát jsem takto potkal zajímavé lidi, ono je to i logické, když člověk kupuje a prodává třeba věci na mimina, starou silničku, nebo třeba střelivo a futrály na zbraně, že narazí na člověka s podobnými zájmy;-)
Dneska se meteorologové trochu u nás netrefili, nahlásili špatné počasí, tak jsme místo na kolo jeli do Muzea hygieny v Drážďanech. Tam mě zaujal exponát, na odkazované fotografii je vepředu uprostřed: http://dhmd.de/fileadmin/user_upload/uploads...
Jde v podstatě o měděnou trubici a ??? Má to tu vlastnost, že když na to sáhnete tak je to horký i ledový zároveň, ale pokud člověk neucukne tak buď ten stav přetrvává, tedy zároveň cítí, že ho to pálí i zebe, nebo necítí žádný tepelný pocit. Je to v expozici, kde jsou různé věci na zkoušení či mámení smyslů. A já vůbec nechápu, co je to za přístroj, jak funguje a neumím si to vygooglit. Nevíte někdo?