Baltské moře - Běščady tour (Baltyk - Bieszczady Tour) to je můj letošní sen. Po tom jak jsem loni jel K24, tak chci to zkusit na dlouhé trati. Te 1008 km v 72 hod. zda se mi na lehokole dost pravěpodobné. A ku podivu na lehokole jěště nikdo na tom zavodu nebyl. Už jsem organizatorům psál, a odpověděli, že lehokola smí, jen je potřeba udělat kvalifikaci (jako každy, kdo chce jet poprvé): maraton 500km nebo 24 hod zavod. Dovolili mi aby kvalifkace byla mimo Polsko, jen aby to byla nějaka organiovaná akce. Tak pro mě bude kvalifikaci K24: rad bych ujel 500 km.
Píšu to tady, protože možná někdo ma podobný sen...
www.1008.pl
Tak drzim palce...
Pro me je 500 km na K24 zatim nedosazitelny cil (loni 397) a myslim, ze bych se do niceho nad 24 hodin ani nepoustel.
Netusim, kolik jsi schopny za den ujet, ale z te vzdalenosti a casoveho limitu bych mel docela respekt.
Kazdopadne je dobre, ze je vic lehokolistu, kteri se obcas cpou na zavody... :)
Počítam to tak: K24 - 426 km, v noci jsem 4 hodiny nejel, z čeho 2,5 hodiny jsem spal. Tedy pokud pojedu i v noci, 500km je dosažitelné. Radek to nám všem ukazal.
BBT: 1008 km/72h to je asi 340 km/den. 2 dny po rovině, 3. den kopce do kopce. Finiš - hory. Bude to bolet, na zabrabradli bych ani o tym nemyslel, ale na lehokole citim, že to by šlo.
Ano, Radek na K24 predvedl moc pekny vykon!
Jako dost jsem potom premyslel o sve strategii na pristi rok a pokud bych lepe rozlozil sily a zasadne zredukoval pauzy, teoreticky by se mozna i 500 stihnout dalo. Je ovsem otazka, zda bych po vynechani spanku a redukci zastavek nejezdil o tolik pomaleji, ze bych cas neusetril. Precijen mam pocit, ze mi spanek (a pred nim sprcha) dost pomohl.
Zatim mam cil ujet kazdy rok o kolo vic a treba se jednou dopracuju i k tvemu cili. Ovsem vzhledem k tomu, ze druhy den po K24, jsem chtel hlavne spat a o kole bych ani neuvazoval, si prilis neumim predstavit, jak takhle telo vydrzi fungovat 3 dny.
Kazdopadne se prosim potom podel o zazitky a napis, jak to dopadlo.
Dal jsem to:
70 hod. 44 min.
Gratuluju, byl bys ochoten popsat strategii, průběh, přípravu a rekonvalescenci?
Už jsem něco napsal na blogu:
http://www.nakole.cz/blog/zobraz/426-prvni...
Druhá čast:
http://www.nakole.cz/blog/zobraz/437-prvni...
Třetí čast:
http://www.nakole.cz/blogy/tomassac/492-prvni...
V blogu jsem popsal hlavně průběh, pokud jde o strategii tak myslel jsem, že pojedu trochu rychlej. První den chtěl jsem jet z prumerem 25 km/h, druhy den 20 km/h, třeti tak abych dojel. Rychle jsem se přesvědčíl, že na to nemám. A tak jsem jel, tak abych si neubližil.
Chtěl jsem také vice spát. Pak ale nebyl čas.
Připrava: během sezony 5 výletu dlohých do 150 km, 1 výlet celodeni 300 km, pak K24 450km. V červenci jsem skoro vůbec nebyl na kole, ale v srpnu jsem jel natěžko 1100 km v 8 dnů. Během teto cesty jsem zjistil, že musim vyměnit plaště - začinaly byt díravé. Pod konec pak mi prasklo sedlo - musel jsem upravit způsob mocování sedla do ramu. Takze tato cesta krátce před zavodem poukazala na to, co musim ještě na kole opravit - docela hodně jsem investoval.
Rekonvalescence: po přijezdu do cíle citil jsem brněni v pravém chodidle, tam kde jsou kufry SPD. Nebylo to nějak bolestivé, jen trochu nepřijemné. Ozyvalo se to ještě dlouhý čas, možna i 2 měsice. Nic jsem s tim nedělal, věděl jsem že to přejde samo.
Gratulujem fakt super vykon a klobuuk dole
Jen pro srovnání: profíci jezdili Bordeaux - Paris (560km) za 14 hodin. Jezdilo se to za Derny, ale stejně...
To není zrovna dobré srovnání. Když něco zvládáš za 14 hodin, bez ohledu na to co to je, tak si můžeš dovolit spoustu věcí udělat tak říkajíc na dluh. Můžeš si například dovolit v půlce udělat chybu v jídle, která tě dožene za 10 hodin a totálně imobilizuje, a podobně. Jakmile něco trvá zhruba 24 hodin a víc, všechno je jinak. Limitem není výkon srdce, plic a svalů, limitem je tvoje schopnost udržet všechny tělesné systémy v dlouhodobé dobré funkčnosti při větší zátěži. Nemůžeš jet výkonem, při kterém tělo neumí trávit potravu a podobně. Ti samí profíci co ujedou 560km za 14 hodin by rozhodně nezvládli 1120km za 28hodin. Takže srovnat Bordeaux - Paris s BBTour se mi nezdá vhodné.
Pro srovnání:
http://www.1008.pl/wyniki.pdf
Nejlepší byli jen dvakrát rychlejší.
gratuluju,krásný výkon...a těším se na pokračování blogu
Gratuluji k odvaze a nádhernému výkonu. Co máš za lahokolo .... ?
RaptoBike Mid Racer.
Díky za info o typu, já si to vygooglil a obhlédl.
Na lehokole jsem ještě nejel, jen v AZUBU na tříkolce. A protože pan Kalousek mi neumožnil její nákup, postavil jsem si vlastní ... :-)
Fotografie je jen "pro bílé"?
8-)
Tomu nerozumim... Jedna se o fotografie kola ktere postavil kokosovo, nebo o snimky RaptoBiku?
Omlouvám se
za vnášení dotazů nesouvisejících s vláknem. Když ale já su zvědavý a ´kokosovo´ so pochlubil bez obrázku ...
(Rapto-Bike jsem si prohlédl na firemních stránkách)
Takže: kokosovo, prosíme tě pěkně, pochlub se co jsi udělal. Třeba tady: http://www.nakole.cz/diskuse/12658-galerie...
Protože RaptoBiku je jenom ram, vidlice a řiditka tak davam odkaz na galerii meho kola:
https://picasaweb.google.com...
Ahoj. Tak konečně jsem se dostal do garáže a svoje první dílko vyfotil. Chvíli před infarktem mi z prudkého kopce (Petrůvka) odešel při el. brzdění regulátor MAGIC 50A. Při reklamaci jsem se dozvěděl, že s novým SW už nerekuperuje, jen MOSFETY zkratují vývody motoru (500W,36V)!
Dokoupil jsem si větší, ale jak je vidět, ještě není přidělaný, ani měřák na sedačce. Jinak baterie je 10xLiPo 40Ah, váha i s krabicí cca 12 kg, komplet tříkolka cca 34 kg. Dojezd jsem zatím nestačil vyzkoušet, jen pár jízd tak po 10km....