reklama

Šli/y byste stávkovat?

Do generální stávky za změnu poměrů v ČR, proti korupci, lichvě a zlodějinám? Za odvolání politiků, kterým jde jen o koryto?
(Nebojte se, ony se roztříštěné odbory nedohodnou, takže to zatím nehrozí!)

[ Zpět ]
Datum: 21.02.2012
Autor: AV
  • Re: Šli/y byste stávkovat?

         

    Nebo jen vykřikujete cosi o defenestraci, o sekání prstíků, o ´právu útrpném´?
    (tak jako i ostatní 8-( )

    [ Zpět ]
    Datum: 21.02.2012
    Autor: AV
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Šli/y byste stávkovat?

         

    Proč bych měl poškozovat svého zaměstnavatele?

    Korupce je fakticky rozdíl mezi tržní a regulovanou cenou, neodtraňuje se stávkou nýbrž odstraněním regulace.
    Lichva je půjčování si na nepřiměřeně vysoký úrok. To je soukromoprávní vztah mezi věřitelem a dlužníkem a dlužník má strašně jednoduchou možnost, jak se lichvě vyhnout. Na nepřiměřeně vysoký úrok si nepůjčovat.
    Co jsou to zlodějiny? Něco jako zkomoliny? ;-)
    Odvoláš politiky, kterým jde o koryto, a kdo přijde místo nich? Aha?

    [ Zpět ]
    Datum: 21.02.2012
    Autor: Joe-CUBE
    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Šli/y byste stávkovat?

           

      S jedinou výhradou u té korupce. Upřednostňování při správě tzv. státních a jiných veřejných peněz tohle neplatí. Tam jde trh stranou...
      Ale nějaká stávka je taky mimo.

      [ Zpět ]
      Datum: 21.02.2012
      Autor: ronda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Šli/y byste stávkovat?

             

        A kam jde trh? To je jen pokřivený trh. Poslanec něco nabídne, podnikatelé něco vezmou... Dokud je regulace a z ní velká moc poslanců, do té doby budou úplatky...

        [ Zpět ]
        Datum: 21.02.2012
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Šli/y byste stávkovat?

               

          Trh by byl o nabídkách za skutečné výrobky a služby. Tam je sice taky "trh", ale jen ve výši úplatků. A navíc kolikrát ani výše úplatku nerozhoduje...

          [ Zpět ]
          Datum: 21.02.2012
          Autor: ronda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Šli/y byste stávkovat?

           

      Sladka (liberalni) prostoto ;-)

      Korupce je dusledek existence moci. Je uplne lhostejne, zda je to moc manipulovat se statnimi penezi, moc manipulovat s penezi korporace, moc vynaset rozsudky, moc prijmout cloveka do zamestnani nebo moc pisknout ve vhodnou chvili penaltu.

      Dluznik nema moc snadnych moznosti jak se vyhnout lichve. Ma je nekolik let predtim. Mohl lepe studovat, mohl si lepe pojistit praci, prestehovat se, nezacit fetovat. Mit vic stesti. Ale jakmile v tom lita, tak o nejake svobodne volbe neni mic reci. Pokud nejake lepsi moznosti znas, jdi do mist kde lichva kvete a porad tem lidem. Treba za uplatu z toho co tem lidem navic zbude. Tvoje veta predpoklada rovnoceny vztah obchodnich partneru, ale tak to byva jen velmi, velmi vzacne. Nestojis jako rovnoceny partner proti nadnarodni korporaci disponujici pravni a uredni silou vetsi nez mnohe staty. Nestojis jako dluznik rovnocene proti mistnimu bossovi, co pujcuje bez sance na vraceni.

      Co jsou to zlodejiny je myslim zrejme. Zakone tak tak ciste, lec moralne spinave ksefty.

      Odvolanim politiku postupne za nekolik let muze vzniknout politicka kultura.

      Timto nijak nenaznacuji, ze by s tim stavka neco udelala. Jedine co s tim udela je spolecenske odsouzeni a tabuizace tohoto jednani.

      [ Zpět ]
      Datum: 21.02.2012
      Autor: lester
      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Šli/y byste stávkovat?

             

        Korupce je důsledkem možnosti rozhodovat o cizím majetku. Typická je pro veřejnou správu. Třeba Ty, když si budeš vybírat dodavatele nových plastových oken na svůj barák, obchodník dodavatele Tě může "zkorumpovat" jediným možným způsobem: dodá Ti kvalitní zboží za dobrou cenu. Jistě, ve velkých korporacích existuje tlak na korupční jednání (jednotlivec rozhoduje o cizích penězích), ale tam existují zase motivace a mechanismy korupční jednání potírat. A hlavně: peníze, o které se tam hraje, nejsou moje ani Tvoje, pokud tedy nejsi majitelem velké korporace;-), takže Tě to trápit nemusí, majitel si to ve vlastním zájmu ošéfuje nejlepším možným způsobem.

        To je pravda, dlužník už možnost nemá. Každý má možnost nestat se dlužníkem lichváře.

        Co se týče právně čistého avšak amoráního jednání, tam právní stát nemá žádnou možnost zasáhnout. Snad jen dát obětem amorálního jednání širší možnosti hájit svá práva.

        Politikům končí funkční období v pravidelných intervalech. Příliš časté neplánované změny (odvolání) nepřispívají politické stabilitě. I když od války do devadesátých let byly volby v řádném termínu výjimkou (furt jim padala vláda;-), a taky se prd stalo. Oni občané k životu, firmy k fungování, umělci k malování a vláčky k houkání a jízdě vládu ve skutečnosti vůbec nepotřebují - a až tohle lidi zjistí, to bude teprv divadlo:-)

        Politickou kulturu tu samozřejmě máme. A podle mne pěkně poddanskou:-(

        Stávka ve smyslu, že nepůjdem do práce, a budem na náměstí ukazovat transparenty jak moc nesouhlasíme, by byla pro srandu králíkům. Že jsme pěkně v prdeli víme. Jenže třeba já se s komunisty neshodnu v tom, proč jsme v prdeli a co s tím dělat. Dav bude pěkně rozhádaný ještě než nějaká stávka začne. Nene, tudy cesta nevede.

        [ Zpět ]
        Datum: 21.02.2012
        Autor: Joe-CUBE
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Šli/y byste stávkovat?

               

          Hele ja si proste nemyslim, ze jsme v prdeli. V tom se neshodneme.

          Ziju v casti sveta, ktera patri mezi 10% nejsvobodnejsich a nejbohatsich mist na svete. V dobe, ktera je z hlediska ekonomiky, delky zivota, miry poznani, rozvoje ved a a dalsiho jednoznacne nejuspesnejsim obdobim lidskych dejin.

          V miste, kde jiz 60let nebyla valka.

          Fakt se necitim v prdeli. Podivej se okolo, podivej se do historie. Mame se dobre, jenom si to neuvedomujeme. Bojime se, aby nebylo hur, aby se neco nepokazilo.

          Ono mozna staci se radovat z toho co mame. A nechtit zbytecne vic.

          [ Zpět ]
          Datum: 22.02.2012
          Autor: lester
          Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Šli/y byste stávkovat?

                 

            To je pravda, ze se mame dobre (vsichni obyvatele CR az na par procent) a meli bychom se naucit zit s tim spokojene. Ale presto by nas melo zajimat, jake politiky mame, co nasi politici delaji, a snazit se to nejak ovlivnit v ramci nasich moznosti.

            [ Zpět ]
            Datum: 22.02.2012
            Autor: lucierut
            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Šli/y byste stávkovat?

                   

              Ano, máme se relativně dobře a z toho bychom měli vycházet.
              Samozřejmě nespokojenost je motorem vývoje, takže být nespokojený je do určité míry vlastnost pozitivní.
              Musíme ale dát velký pozor, abychom si nevybojovali něco, co jsme vlastně nechtěli.
              Je zajímavé, že právě toto se u nás velice často děje. Nejdřív jdeme k volbám, zavolíme, a hned na druhý den, začneme remcat.

              [ Zpět ]
              Datum: 22.02.2012
              Autor: Lanna
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Šli/y byste stávkovat?

                   

              Jeeee, dal jsem minus misto plusu, zatracene!

              [ Zpět ]
              Datum: 22.02.2012
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Šli/y byste stávkovat?

                     

                Tak ja jsem to minus vynulovala, at nejsi smutny :-)

                [ Zpět ]
                Datum: 22.02.2012
                Autor: lucierut
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Šli/y byste stávkovat?

                       

                  Děkuju! Já se na tom mobilu ještě neumím moc trefit :)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 23.02.2012
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Šli/y byste stávkovat?

                 

            Souhlasím s tebou. Jen nevím, jakou formulaci použít; "máme se dobře", nebo "máme všeho dost"?

            [ Zpět ]
            Datum: 22.02.2012
            Autor: abernathy
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Šli/y byste stávkovat?

                   

              Mas pravdu, ze je lepe to formulovat "mame vnejsi podminky pro to, abychom byli ve svem zivote spokojeni". Cesky negativismus je povestny.

              [ Zpět ]
              Datum: 22.02.2012
              Autor: lucierut
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Šli/y byste stávkovat?

         

    Asi ses spletl, dnes není 1. dubna.

    [ Zpět ]
    Datum: 21.02.2012
    Autor: Burajda
    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Šli/y byste stávkovat?

         

    Stavkou poskozujes zamestnavatele a tedy podle me neni legalni snazit se resit politicke problemy (zpusobene legalne zvolenymi politiky) stavkou, ktera ma slouzit na reseni problemu mezi zamestnancem a zamestnavatelem.

    Je nesmysl protestovat proti nejakemu takto obecne formulovanemu jevu, smysl ma dusledne protestovat proti konkretnim politikum a jejich konkretnim cinum.

    [ Zpět ]
    Datum: 21.02.2012
    Autor: lucierut
    Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Šli/y byste stávkovat?

           

      Jak se důsledně protestuje? Není to jako účinná lítost? Kolikrát jsem měl chuť, ale nevím, jak na to.

      [ Zpět ]
      Datum: 21.02.2012
      Autor: abernathy
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Šli/y byste stávkovat?

             

        Napriklad psat clanky, petice, demonstrovat proti dotycne osobe tak, aby ji to zneprijemnovalo zivot.

        [ Zpět ]
        Datum: 21.02.2012
        Autor: lucierut
        Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Šli/y byste stávkovat?

               

          Něco jako aktivismus?

          [ Zpět ]
          Datum: 21.02.2012
          Autor: abernathy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Šli/y byste stávkovat?

                 

            Neco jako aktivismus ve svem volnem case a zadarmo.

            [ Zpět ]
            Datum: 21.02.2012
            Autor: lucierut
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Šli/y byste stávkovat?

                   

              Tak to ne. I ten volnej čas bych oželel, ale zadarmo? Nene, to radši zůstanu u osvědčenýho řvaní doma do kamen.

              [ Zpět ]
              Datum: 22.02.2012
              Autor: abernathy
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Šli/y byste stávkovat?

         

    se raději projedu na kole :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 21.02.2012
    Autor: jinryd
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Šli/y byste stávkovat?

         

    Do stávky ne, nemám potřebu poškodit svého (velice dobrého) zaměstnavatele. Do nějakého výrazného protestu ano.

    [ Zpět ]
    Datum: 21.02.2012
    Autor: vokaty
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Šli/y byste stávkovat?

           

      To si jenom myslíš, každej je přece vykořisťovatel!

      [ Zpět ]
      Datum: 21.02.2012
      Autor: abernathy
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Šli/y byste stávkovat?

         

    Stávka rozhodně, nebudu poškozovat zaměstnavatele, potažmo sebe. Ale nějaká akce typu vidle a pochodně, o tom bych uvažoval... :-))

    [ Zpět ]
    Datum: 21.02.2012
    Autor: hekynen
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Šli/y byste stávkovat?

         

    Malý dotaz, jak se stávkuje proti korupci a zlodějinám? To se ti co to dělají leknou a přestanou s tím sami nebo jak ?

    [ Zpět ]
    Datum: 21.02.2012
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Šli/y byste stávkovat?

         

    Ne, nešel. Připadá mi to stejně zbytečné jako chodit k volbám.

    [ Zpět ]
    Datum: 21.02.2012
    Autor: Zden42
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Šli/y byste stávkovat?

         

    Rozhodne bych nesel.

    1) Nerozumim tomu proc bych mel poskozovat zamestnavatele. Nevidim zadne propojeni mezi moji praci

    2) Daval bych tim legimitu odborum, ktere vnimam jako prodlouzenou ruku CSSD a tedy jedny z puvodcu tohoto stavu (coz je skoda. odbory obecne jsou velmi pozitivni silou. Nemam nic proti odborum, ale jejich konkretnimu fungovani v CR, personalnim cachrum atd.)

    [ Zpět ]
    Datum: 21.02.2012
    Autor: lester
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Šli/y byste stávkovat?

         

    Já si myslím, že něco jako "generální stávka" by něco už dokázala, stejně jako v roce 1989. A jestli se to nazývá stávka nebo protest - to je jedno.
    Takže já ano.

    [ Zpět ]
    Datum: 21.02.2012
    Autor: Airline
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Šli/y byste stávkovat?

           

      Tak si ale rozmysli co ! Jestli stávka - nepůjdeš spolu s ostatními do práce, nebo budeš protestovat např. odpoledne, o víkendu nebo svátku. To druhé vidím v současné situaci jako dejme tomu správné.

      [ Zpět ]
      Datum: 21.02.2012
      Autor: ronda
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Šli/y byste stávkovat?

             

        Ale já nemám co rozmýšlet. Osobně bych se aktivně zapojil do jakkékoliv stávkové - protestní akce, jejímž cílem by bylo zlikvidovat tenhle český pseudokapitalismus, založený na zlodějně, korupci a drancování, a nastolit pořádek. To, co se s touhle zemí stalo za posledních cca 22 roků, nedokázali předtím komunisti za 41 roků ani nacisti za protektorátu. Tady demokracie nefunguje, jedině vládu silné ruky.

        [ Zpět ]
        Datum: 21.02.2012
        Autor: Airline
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
        • Re: Šli/y byste stávkovat?

               

          bla bla bla... Že je v tomhle státě neskutečnej bordel je jasný a že by bylo potřeba s tím něco podstatnýho urychleně dělat. Ale ta přirovnání ke komančům a protektorátu jsou tak neskutečně přitažený za pačesy a tak hospodsky laciný... Protektorát budeme těžko pamatovat, ale ten komoušskej humus bychom snad mohli.

          [ Zpět ]
          Datum: 21.02.2012
          Autor: ronda
          Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Šli/y byste stávkovat?

                 

            Už jste četli dnešní seznam zastřelených za pomoc nepřátelům Říše? A petici za popravu záškodnické skupiny nepřátelů, agentů chodců a vyslanců vrahů z Volstrýtu?

            [ Zpět ]
            Datum: 21.02.2012
            Autor: hekynen
            Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Šli/y byste stávkovat?

                   

              Nečet. Musel jsem stát fronty na sirup a toaleťák. Investoval jsem do toho celou vejplatu. To kdyby zopakovali rok 1953...

              [ Zpět ]
              Datum: 21.02.2012
              Autor: ronda
              Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Šli/y byste stávkovat?

                     

                Já jsem dneska sehnal banány.

                [ Zpět ]
                Datum: 21.02.2012
                Autor: abernathy
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Šli/y byste stávkovat?

                       

                  A já pravý rum. A dokonce mi prodali dvě lahve!

                  [ Zpět ]
                  Datum: 21.02.2012
                  Autor: hekynen
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Šli/y byste stávkovat?

                         

                    Tady si i k jedný musíš koupit žitnou (Výčepní lihovinu).

                    [ Zpět ]
                    Datum: 21.02.2012
                    Autor: abernathy
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Šli/y byste stávkovat?

                           

                      Zkus je ukecat na jednu flašku červeného... Já k tomu jednu dostal.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 21.02.2012
                      Autor: hekynen
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Šli/y byste stávkovat?

                       

                  Copak banány, já si zajel do Lazarský pro pár bonů a pak jsem si vyčíhal, až budou mít v Tuzexu čočku !

                  [ Zpět ]
                  Datum: 21.02.2012
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Šli/y byste stávkovat?

                         

                    Furt ji maj za pět?

                    [ Zpět ]
                    Datum: 21.02.2012
                    Autor: abernathy
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Šli/y byste stávkovat?

                 

            Protektorát skutečně nepamatuji, ale dost se zajímám o historii této země po roce 1918.
            A komoušskej humus? No to ano.
            Tohle jsou zbytečný kecy, dál nepokračuju.

            [ Zpět ]
            Datum: 22.02.2012
            Autor: Airline
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Šli/y byste stávkovat?

               

          tak taky mínus bod... myslím že oba socialistické režimy tedy ten nacionálně a i ten internacionálně socialistický nelze srovávat s ničím jiným než s peklem.
          Ostatně přirovnání k těmto režimům je vrcholná a pustá urážka bez jediného argumentu.

          Ps : tuhle jsem četl takovou úvahu, že v případě vítězství nacismu by i ten někdy za 20-40 let vyměkl jako komunismus.
          Říšské poukázky v kurzu 1 za pět marek na exportní zboží, noční fronta před JugendRaisen na zájezd do devizové ciziny a poslouchání Hlasu Ameriky posledních pár let bez rušení. Omluva třetí generace nacionálních socialistů za některé přešlapy, ekologizace Porůří a pozvánka pro prvního slováka v kosmu na stanici Grus přepravní lodí Gewerkschaft kde ho nadšeně přivítá německo rakouská posádka lampasáků....

          [ Zpět ]
          Datum: 22.02.2012
          Autor: újezďák
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Šli/y byste stávkovat?

         

    Nějak mi tam nesedí to slovo stávka. Není v mém zájmu poškozovat zaměstnavatele.
    Jinak ale rozhodně ano, jen bych doplnil že i za změnu ústavy, za odpovědnost a trestnost politiků za špatná rozhodnutí.

    [ Zpět ]
    Datum: 21.02.2012
    Autor: Papji
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Šli/y byste stávkovat?

           

      A to je přesně ono!!! "Špatná rozhodnutí"
      Teď mi řekni, co si pod tím představíš?
      Jsem hejtman a neinvestuji krajské úspory do zlata, ale nechám je na účtě = (hypotetická) ztráta 100 milionů. Je to trestné, špatná rozhodnutí?

      Mám žádost o grant v obci. Jeden jsou nová okna na úřad, druhý nová okna do školy. Tak mi řekni, kdy si vyberu úřad, že mě odsoudí, za co?

      Jsem ministr Kalousek, nastavím daň na rovnou sazbu 15%. Zavřou mě, že nevybírám dost, protože Paroubek řekl, že mám víc zdanit bohaté ?

      O tom to je, prostě neexistuje opravdu dobrý způsob, jak rozhodnout v případě pána, který se dělí na 10 milionů kousků dílků, zda to dělá pán špatně nebo ne. Pokud bych měl soukromou školku, tak se rozhodnu podle svého...

      [ Zpět ]
      Datum: 21.02.2012
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Šli/y byste stávkovat?

             

        Špatné rozhodnutí je to, že třeba ta okna ve stejné kvalitě nakoupíš od firmy, která ti je prodá za mnohem vyšší cenu, než kterou ve skutečnosti okna stojí. Špatné rozhodnutí bylo třeba to, že se při stavbě dálnice v Ostravě použil nevhodný materiál, přestože na to bylo upozorňováno a dnes si to všichni přehazují jako horký brambor. Vůbec bych se nedivil, kdybychom to opět zaplatili ze svých kapes. A takhle by se dalo pokračovat do nekonečna. Jinými slovy "špatné rozhodnutí je to, ze kterého je od počátku zřejmé, že část peněz jednoznačně vyhodím"

        [ Zpět ]
        Datum: 22.02.2012
        Autor: Papji
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Šli/y byste stávkovat?

               

          A ještě doplním, že nejšpatnější rozhodnutí je to, že ty peníze vyhodím do vlastní kapsy. To je to, co by se mělo trestat. Nemám zloděje v lásce, ale i těm malým zlodějíčkům se budou krádeže sčítat. Na ty, kteří okrádají nás všechny o miliardy, metr prostě není. Jestlipak není něco shnilého ve státě Českém?

          [ Zpět ]
          Datum: 22.02.2012
          Autor: Papji
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Šli/y byste stávkovat?

                 

            Pokud si je pošlu do kapsy trestné je, ale to by musely fungovat soudy... Bohužel u nás se všichni právníci asi znají...

            A jak poznáš, že ta okna koupil nevýhodně?
            Když budu kupovat okna, budu se rozhodovat racionálně. Buď si seřadím nabídky několika firem a vyberu dle mého nejlepší možnost, kdybych vybral dražší cenu, tak přijdu o peníze, ale zároveň jsem spokojený, protože si stále myslím, že to je nejlepší. Pak by přišel nějaký rejpal a řekl, že si měl koupit okna z číny, že tam je kupují levnější?

            Myslím, že je to příliš velký idealismus, myslet si, že za tohle můžeme někoho dokonale trestat, ne nadarmo jsou zloději vždy o krok před spravedlností. Je to holt tak.
            Nejférovější výběrko je žádné výběrko a soukromá rozhodnutí.

            [ Zpět ]
            Datum: 23.02.2012
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Šli/y byste stávkovat?

                   

              Soudy u nás bohužel mnohem více nefungují než fungují. Jelikož jme si svépomocí stavěli bydlení, tak ti můžu zodpovědně říci, že bez výběru by to rozhodně nešlo, tedy za předpokladu, že nechci vyhazovat peníze. Pokud je mi jedno kolik zaplatím za zboží popř. služby, tak opravdu žádný výběr nepotřebuji a tak mnohdy jednají naší zastupitelé. Prostě když mám na něco 20 mil., tak proč bych se měl dohodnout s firmou, které zaplatím za stejné zboží, či služby ve stejné kvalitě jen 15, však to nejsou moje peníze, tak proč bych je neutratil. Když navíc třeba dostanu provizi ze zakázky a to proč jsem nevzal firmu za 15, ale za 20 se už nějak vysvětlí. Prostě kdyby toto rozhodnutí musel obhájit, jinak bude rozdíl platit z vlastní kapsy, tak by to vypadalo jinak.
              Vyšší cena nezaručuje kvalitu.
              Nejsem idealista a nemyslím si, že je možné dokonale trestat. Jen si myslím, že kdyby bylo možné trestat, většina lidí by si dala velký pozor na to, aby trestání nebyli. Tohle funguje přece obecně, že většina populace má strach z trestu a následků, tak proč by to nefungovalo u zastupitelů, nebo si myslíš, že už jsou všichni tak otrlí a myslí si, že se ze všeho nějak vykroutí?

              [ Zpět ]
              Datum: 23.02.2012
              Autor: Papji
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Šli/y byste stávkovat?

         

    Tak že nechcem poškozovat zaměstnavatele, na tom se většinou shodnem.

    Stávka, nebo obecneji PROTEST by měl poškozovat toho, proti komu je namířen. Tedy úředníky a politiky.

    Takže začneme skartací občanek, řidičáků, a dalších jejich výmyslů. O odmítnutí platit daně snad ani nemusím mluvit. Co dál..?

    [ Zpět ]
    Datum: 21.02.2012
    Autor: Joe-CUBE
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Šli/y byste stávkovat?

           

      Zkusil bych je poslat za Slavatou a Martinicem. Kdyz to nepomuze, je tu methoda pojmenovana po jistem francouzskem lekari.

      [ Zpět ]
      Datum: 21.02.2012
      Autor: Murphy
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Šli/y byste stávkovat?

             

        Ale pak bude nutno je (v přiměřeném počtu) nahradit někým jiným? Jdeš do toho?

        [ Zpět ]
        Datum: 21.02.2012
        Autor: Burajda
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Šli/y byste stávkovat?

               

          To bys opravdu chtela?
          Tak mne jeste chvili ukecavej! 8-)

          [ Zpět ]
          Datum: 21.02.2012
          Autor: Murphy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Šli/y byste stávkovat?

             

        Pasterizace?

        [ Zpět ]
        Datum: 21.02.2012
        Autor: ViktorA
        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Šli/y byste stávkovat?

               

          :-)))

          [ Zpět ]
          Datum: 21.02.2012
          Autor: Joe-CUBE
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Šli/y byste stávkovat?

           

      Jo, znám i tady pár lidí, kterým udělá neskonalou radost když se začne s řidičákama :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 21.02.2012
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Šli/y byste stávkovat?

         

    Rad se pripojim na nekterem ze svych kolooru k blanickym rytirum,az vyjedou.A jelikoz nevyjeli ani za protektoratu ci morovych ran,tak ac by byl odpor proti vrchnosti mozna velmi potrebny je zrejme jeste stale predcasny.Zatim budu doma shromazdovat soucastky na bojove nastroje,jako jsou stare retezy,stare ozubene pastorky,nejakou tu starou sedlovku ci sjete plaste.;-)

    [ Zpět ]
    Datum: 21.02.2012
    Autor: Martis
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Šli/y byste stávkovat?

           

      Hmmm, ze starý kazety udělat palcát nebo jinou blbost na štangli - to by bratr Žižka čuměl :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 21.02.2012
      Autor: ronda
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Šli/y byste stávkovat?

         

    http://www.novinky.cz/domaci/259799-kdyz-se-lid...

    [ Zpět ]
    Datum: 22.02.2012
    Autor: AV
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Šli/y byste stávkovat?

           

      No tak za timto panem bych nesel ani do bchodu s pecivem. Natoz stavkovat.

      [ Zpět ]
      Datum: 22.02.2012
      Autor: lester
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Šli/y byste stávkovat?

           

      Neuvěřitelnej vůl. Maká na politickou zakázku, využívá na to pár zmanipulovanejch nespokojenců a má tu nehoráznou drzost se ohánět národem... Asi to překopíruju do sousedního tématu :-/

      [ Zpět ]
      Datum: 22.02.2012
      Autor: ronda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Šli/y byste stávkovat?

           

      Zajímavé je, že u nás proběhla jedna trochu větší stávka (čti slabý odvar toho co se děje ve Francii a jinde pravidelně) a vláda má hned potřebu právo na stávku omezit.

      [ Zpět ]
      Datum: 22.02.2012
      Autor: vokaty
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Šli/y byste stávkovat?

           

      Heleďte se, nevíte z čeho žijí všichni ti předsedové, místopředsedové, tajemníci, činovníci a vůbec bafuňáři všech těch asociací a svazů a unii odborů samostatných, nesamostatných, závislých i nezávislých, státních i soukromých, železných i zlatých...
      Začínám v tom mít už dost zmatek.

      [ Zpět ]
      Datum: 22.02.2012
      Autor: Lanna
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Šli/y byste stávkovat?

             

        Já si myslím, že je živíme z daní. A jestli jo, tak potom je to jasná linie. Oni ženou vodu na mlýn těm, kteří jim pak na oplátku namažou. Dosaďte si sami...

        [ Zpět ]
        Datum: 22.02.2012
        Autor: ronda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Šli/y byste stávkovat?

               

          No nevím. jediné co jsme k tomu našel je několik nekonkrétních hlášek pana Bendla: http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/127219...

          Předpokládám, že většina příjmů odborů je prostě z členských příspěvků a vlastní hospodářské činnosti. Stát je financuje nepřímo - členské příspěvky si je možno odečíst ze základu daně.

          [ Zpět ]
          Datum: 22.02.2012
          Autor: vokaty
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Šli/y byste stávkovat?

                 

            "Jediné co jsem" - sorry za překlepy

            [ Zpět ]
            Datum: 22.02.2012
            Autor: vokaty
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Šli/y byste stávkovat?

                 

            Nejsem si jistej, jestli by jim pouhé příspěvky stačily na ty náklady. Mají placené šéfy, sekretariáty, najaté nebo vlastní kanceláře, vybavení a mnoho amnoho dalších nákladů. Těch odborářů zas tolik není, aby tohle utáhli z desátků...

            [ Zpět ]
            Datum: 22.02.2012
            Autor: ronda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Šli/y byste stávkovat?

                   

              Českomoravská komora odborových svazů, což je největší, ale zdaleka ne jediná organizace má přes 500 000 členů. Členský příspěvek je 1 % platu (přiznám se, že netuším jestli hrubého, superhrubého nebo čistého). To dá ročně bezpečně přes 1.000.000.000 Kč.

              [ Zpět ]
              Datum: 23.02.2012
              Autor: vokaty
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Šli/y byste stávkovat?

                     

                no ona jedna miliarda se zdá hodně, ale pokud si ji vydělíš průměrným platem a počtem průměrných nákladů platů pro zaměstnavatele za rok tak se zase nedostaneš k nějakému závratnému čislu..
                Přiznám se, že jsem zasurfoval hledaje výroční zprávu odborů případně statistiku zaměstnanců, hospodaření a nenašel jsem nic.
                Takže zatím můžu jen akademicky brblat, že z jedné miliardy ročně zaplatíš cca 2500 lidí tak aby měli průměrnou mzdu a ty za ně zaplatíš sociální, zdravotní a další odvody...

                Otázkou je tedy, mají odboráři cca 2500 lidí které platí ?
                Já myslím, že mají... ale zatím jsem to nedohledal...

                [ Zpět ]
                Datum: 23.02.2012
                Autor: újezďák
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Šli/y byste stávkovat?

                       

                  Je pravda, že k odborům ještě internet nedoputoval, najít nějaké relevantní informace je téměř nemožné. ;-)

                  Přesto mi to vychází, že poměr vlastních prostředků k prostředkům veřejným je výrazně ve prospěch prostředků vlastních. Docela by mě zajímalo srovnání financování politických stran a odborů.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 23.02.2012
                  Autor: vokaty
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Šli/y byste stávkovat?

                         

                    Mě vlastně taky :)
                    Jenže já nevěřím ani číslům stran ani číslům odborů.
                    Když maně zatápu minulostí některých mediálně známých odborářských bosů, tak nějaké výrazné rozdíly od politiků nevidím :)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 23.02.2012
                    Autor: újezďák
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Šli/y byste stávkovat?

                       

                  No, ja bych s tou miliardou moc nepočítala. Předpokládám, že větší část zůstane v základních organizacích a kupují se za to ty kolekce a lístky do divadla a tak. Počítám, že když někdo odvádí část svého příjmu někam, tak z toho chce taky mít nějakou tu konkrétní brebendu.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 23.02.2012
                  Autor: Lanna
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Šli/y byste stávkovat?

                         

                    Odboráři mají filcky? Fakt?

                    [ Zpět ]
                    Datum: 23.02.2012
                    Autor: Zden42
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Šli/y byste stávkovat?

                           

                      Úkol pouze pro tebe:-))
                      Vem první písmeno slova, které se ti nelíbí, posuň ho o půl dne (jedno, zda po či proti směru hodinových ručiček) a zrcadlově otoč podle podélné osy.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 23.02.2012
                      Autor: Lanna
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Šli/y byste stávkovat?

                             

                        Je svačvečer
                        lysperní jezeleni se vírně vrtáčejí v mokřavě
                        vetchaří hadroušci jsou roztruchleni
                        a selvy syští tesknoskuhravě


                        Je to tak správně?

                        [ Zpět ]
                        Datum: 23.02.2012
                        Autor: Zden42
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Šli/y byste stávkovat?

                               

                          Strez se, strez Tlachapouda, mily synu,
                          ma tlamu zubatou a ostry drap,
                          ptak Zloskrv uz se tesi na hostinu,
                          vzteklite ciha na Te Pentlochnap. :-)

                          [ Zpět ]
                          Datum: 23.02.2012
                          Autor: lucierut
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Šli/y byste stávkovat?

                                 

                            Ach ano! Moje oblíbená! Recitoval jsem ji dětem před spaním.
                            Teď už jsou dospělé a nepočurávají se tolik.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 23.02.2012
                            Autor: Zden42
                            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Šli/y byste stávkovat?

                             

                        Nechápu. Furt mi vychází "Odbory" ;-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 23.02.2012
                        Autor: Joe-CUBE
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Šli/y byste stávkovat?

                               

                          Taky je tam jasně napsáno, že je to úkol JEN pro Zden42 :o)))

                          [ Zpět ]
                          Datum: 23.02.2012
                          Autor: radka
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Šli/y byste stávkovat?

                                 

                            No jo, Hujoer aby neřešil cizí úkoly!

                            [ Zpět ]
                            Datum: 23.02.2012
                            Autor: Zden42
                            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Šli/y byste stávkovat?

                               

                          Pro tebe to platí pro třetí písmenko:-))

                          [ Zpět ]
                          Datum: 23.02.2012
                          Autor: Lanna
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Šli/y byste stávkovat?

                                 

                            ...ale otočit jen o čtvrt dne:-))

                            [ Zpět ]
                            Datum: 23.02.2012
                            Autor: Lanna
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Šli/y byste stávkovat?

                         

                    Kolekce?!? Lístky do divadla?!? Tohle se ještě někde kupuje?!?
                    Ve stanovách je, že měsíční příspěvek činí x% z platu, max. asi 260,- Kč - teď přesně nevím, zda se tato částka nějak neposunula.
                    Z toho se procentuelní část odvádím na odborový svaz a ten pak vrací asi 10% na provoz.
                    No, radši ti to vyhledám, nevím, jestli si to pamatuji přesně.
                    Zkrátka u nás to v reálu vypadalo tak, že se z příspěvků uhradily chlebíčky na dvě schůze, před dovolenou jsme dostali "příspěvek na dovolenou" ve výši cca 600,- a to samé před Vánoci.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 23.02.2012
                    Autor: radka
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Šli/y byste stávkovat?

                     

                Tak zrovna u ČMKOS je to takto:

                "Výše základního ročního členského příspěvku na člena odborového svazu činí 0.333% z
                průměrné nominální mzdy ...
                Výši doplňkového ročního členského příspěvku stanoví Rada ČMKOS pevnou částkou na člena odborového svazu...
                Výši mimořádného členského příspěvku stanovuje Sněm ČMKOS pevnou částkou na člena odborového svazu...
                Pro určení celkové výše příspěvku odborového svazu v příslušném roce je rozhodný
                počet členů odborového svazu k 30. červnu předcházejícího roku."

                Víc času už těm odborům věnovat nebudu, podle hesla: "To neřeš, neživíš, tak nepřepínej"

                [ Zpět ]
                Datum: 23.02.2012
                Autor: Lanna
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Šli/y byste stávkovat?

                     

                500 000 ??? Kolikpak je u nás aktivně pracujících ? Kolik z nich je státních zaměstnanců, kolik z nich je na pozicích "nevhodných" pro odbory. A kolik dobrovolně neodborářů. Ve zbytku bys chtěl hledat 500 000 pro jedno hnízdo a další davy pro jiné ? Nějak těm počtům nevěřím...

                [ Zpět ]
                Datum: 23.02.2012
                Autor: ronda
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Šli/y byste stávkovat?

                       

                  Snažím se najít o daném tématu alespoň nějaká fakta (jakkoliv je jich zoufale málo), ale pokud je pak shodíš nějakou svojí dojmologií, nemá cenu diskutovat.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 24.02.2012
                  Autor: vokaty
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Šli/y byste stávkovat?

                         

                    A je těch 500.000 podložených, nebo je to jen nějaký odhad, dojem, nebo zbožné přání ? Prostě mi to nějak nevychází, Není nás tolik a kam jen se podívám, všude samí neodboráři...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 25.02.2012
                    Autor: ronda
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Šli/y byste stávkovat?

                           

                      ... že bys zrovna(ausgerechnet!) ty neuměl zadat do prohlížeče ČMKOS, aby ses dozvěděl víc?
                      Nevěřím!

                      [ Zpět ]
                      Datum: 25.02.2012
                      Autor: AV
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Šli/y byste stávkovat?

                             

                        Stačí zadat jen "odbory" :o)))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 25.02.2012
                        Autor: radka
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Šli/y byste stávkovat?

                             

                        Umím, zadal jsem (na tvojí radu ;-) , nevidím. Sím, naveď mě, kde najdu počet členů.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 25.02.2012
                        Autor: ronda
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Šli/y byste stávkovat?

                         

                    jj, už to vidím, 540 tis. A už vím, proč se mi to zdálo tak strašně moc - já měl za to, že půl mega má nějaká konkrétní největší odborová organizace, plus těch dalších X má další členy. A oni čo sečetli na "generálním ředitelství" za téměř celou republiku. Potom těch 10% z počtu všech zaměstnanců asi jo.
                    Jenže, to pak s tím financováním už vůbec nebude tak růžový. Z příjmů není placená jen jedna centrála, ale centrál třicet, navíc jedna vrchní. To už je docela solidní moloch.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 25.02.2012
                    Autor: ronda
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                    • Re: Šli/y byste stávkovat?

                           

                      Děláte, jako by tam někde nahoře nebyla uvedena i druhé složka příjmů - vlastní hospodářská činnost. Odbory mají i různá zařízení, ze kterých mají příjmy, a ty jim jejich činnost ufinancují. Myslím, že členské příspěvky činí menší část příjmů, a jsou-li tyto miliarda, pak zas tak chudí nejsou, aby si nemohli platit lidi.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 25.02.2012
                      Autor: bara2
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                      • Re: Šli/y byste stávkovat?

                             

                        Vlastní hospodářská činnost - nějaká podnikatelská činnost ? Trochu srandovní představa. A jestli mají zaměstnance v tomhle ziskovém byznisu, asi budou odborově organizovaní, aby s nima zaměstnavatel nevymetal :-)
                        Ale je to možný. Možný je ledacos. Vzpomínám taky na předsedu odborů na závodě, který byl zároveň ředitelem toho závodu (a ředitelem mým). To ale bylo těsně po devadesátým. V pozdější době zase v jiné firmě nás vedení firmy nabádalo, až nutilo k organizování odborů s tím, že do vedení se automaticky opět cpali lidé z vedení. Naštěstí tyhle zmatky brzy pominuly.
                        Mě by to bylo vcelku volný, kdyby ale občas tihle srandisti nevymysleli nějakou vydírací a nelogickou akci a pak se neschovávali za slova jako národ, nebo se nesnažili budit dojem boje za zájmy všech pracujících. Já o jejich praktiky nestojím. Mám slušného zaměstnavatele a ve vší slušnosti s ním vycházím.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 25.02.2012
                        Autor: ronda
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Šli/y byste stávkovat?

                             

                        Prosím pěkně a jaká zařízení ještě dnes odbory vlastní?!?
                        Náš odborový svaz, tedy odborový svaz peněžnictví a já nevím čeho, vlastní 3 byty v Praze, které krátkodobě půjčuje mimopražským odborářům asi za 150,- Kč na noc. Nic víc.
                        Odobně pochybuji, že je tato "hospodářská" činnost uživí, o tom, že by výrazně přispěla do rozpočtu ani nemluvě.

                        Dál nabízí pro své odboráře ještě nějaké rekreace v zahraniční za výhodnější ceny. To ale rozhodně není ve vlastních zařízeních.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 25.02.2012
                        Autor: radka
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Šli/y byste stávkovat?

                               

                          Řekla bych, že hlavně rekreační zařízení. Ale nehodlám to tu nějak rozvíjet. Z rozpočtu (z daní) nedostávaj nic, takže je mi celkem volný, jak se financujou. V odborech nejsu, ale svého času jsem pro jednu dost velkou organizaci dělala programy i na agendu odborářů a měli tam celkem dost rekreačních objektů v celkem lukrativních lokaitách, který, když nevyužili svejma členama, normálně provozovali se ziskem. Asi bude záežet organizaci od organizce, ne ve všech se všechno "výhodně" zprivatizovalo. Jsou to dost samostaný jednotky, který maj celkem svobodu v podnikání.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 25.02.2012
                          Autor: bara2
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Šli/y byste stávkovat?

                                 

                            Jak jsem psala nekde vyse, tak minimalne nektere odbory jsou prijemci dotaci na sve projekty.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 25.02.2012
                            Autor: lucierut
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Šli/y byste stávkovat?

                                   

                              Tož dotace bere dnes kdejakej podnikatel či občanské sdružení nebo neziskovka. To je věc projektu a konexí. Nezáviďte zas tolik.... :))

                              [ Zpět ]
                              Datum: 25.02.2012
                              Autor: bara2
                              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                              • Re: Šli/y byste stávkovat?

                                     

                                Ja jim ty penize nezavidim, mne se jen nelibi system dotaci, ktery prideli penize na kdejaky nesmysl a jinde pak chybi. A je mi uprimne jedno, jestli za tim nesmyslem stoji odbory, spolek nejakych matek nebo rad rytiru Jedi.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 25.02.2012
                                Autor: lucierut
                                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Šli/y byste stávkovat?

                                     

                                Já bych ani neřekla, že jde o závidění. Nevím, jak ostatní, ale já se prostě zajímám, jak to je, protože dost často slýchám od odborářských bosů, že zastupují nás, všechny občany, lid, národ.
                                Odbory, pokud vím mají plné právo zastupovat své členy v hospodářských a sociálních otázkách. Nicméně v poslední době se hodně snaží zasahovat do čistě politických záležitostí, a zasahují razantně a agresivně (viz poslední stávka). A tohle už jim nepřísluší, to podle ústavy přísluší všem občanům s volebním právem.
                                Prostě nevím, co si myslet o výroku vysokého odborářského bosa, který prohlásí:
                                "Upřímně si ale myslím, že nás (odbory) to (připravovaný zákon) v ničem neomezí, protože když se národ vzbouří, tak je úplně jedno, jaké jsou zákony,“
                                A na tom tady ta diskuse vznikla.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 25.02.2012
                                Autor: Lanna
                                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Šli/y byste stávkovat?

                                       

                                  Když uvážim, že odboráři se zpravidla nerekrutujou z tzv. singles, můžu klidně kalkulovat na jednoho odboráře řekněme další dva až tři rodinné příslušníky. Krát víc jak půl milionu dá nějakejch 20 procent celkový populace. To je možná i větší relevance, jak když mým jménem jedná nějakej Kalous či senilní kníže. Asi tak.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 25.02.2012
                                  Autor: bara2
                                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                  • Re: Šli/y byste stávkovat?

                                         

                                    až na to, že co odborový podsvaz to jiné vedení, jiné zájmy .
                                    Maně mě napadá třeba počet svazů u drah nebo u Dopravních podniků.
                                    Navíc,nevím jak u vás, ale rodin, které by volili podle toho koho volí tatínek nebo maminka či syn asi moc není. Ostatně tomu odpovídají i volební výsledky v téhle zemi :)

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 25.02.2012
                                    Autor: újezďák
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Šli/y byste stávkovat?

                                           

                                      Což ovšem nevylučuje, že syn nepředpokádá, že rodič bude kopat za jeho zájmy, stejně jako že u rodiče se to dokonce považuje za samozřejmost.
                                      Ale nechme toho, jsem se ozvala jen proto, že tu bylo na můj vkus příliš mnoho příspěvků gradujících do přesvědčení, že ti odboráři maj příjem jen z nějakejch příspěvků a de facto vlastně musej někde krast, aby si uživili svý bafuňáře. Ve skutečnosti to bude asi stejný jak s těma jachtama podnikatelů, na který si poctivě vydělali tvrdou prací a odříkáním ;-)

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 25.02.2012
                                      Autor: bara2
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Šli/y byste stávkovat?

                                             

                                        No vzhledem k tomu jak si pomohli někteří odboráři od železnice je to podobenství s jachtama asi docela případné :)
                                        Že jsou v některých firmách odborářtí bossové v dozorčích radách účastníci opčních akciových programů je taky známo.

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 25.02.2012
                                        Autor: újezďák
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Šli/y byste stávkovat?

                                             

                                        Copak to sem podsouváš o nějakém kradení ??? Tady šla řeč jen o zdrojích, eventuelně zaslouženosti. Tak z toho prosím tě nedělej tuhle třídně bojovou bramboračku s jachtama podnikatelů...

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 25.02.2012
                                        Autor: ronda
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Šli/y byste stávkovat?

                                         

                                    No pane jo. Tomu říkám demagogie. Ještě by šli započítat sněhuláci, který si odboráři postaví...
                                    Tohle kastování (rodiny, singles atd...) pěkně smrdí "třídním bojem" a dělením společnosti.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 25.02.2012
                                    Autor: ronda
                                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                  • Re: Šli/y byste stávkovat?

                                         

                                    Hm..., tak promiň Báro.
                                    Máme prostě odlišný názor na to, co je to zastupitelská demokracie.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 25.02.2012
                                    Autor: Lanna
                                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Šli/y byste stávkovat?

                                 

                            Právě že ČMKOS se dělí na spoustu svazů a každý je v podstatě samostatná jednotka, takže "hospodaření" je hodně rozdílné.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 25.02.2012
                            Autor: radka
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Šli/y byste stávkovat?

                               

                          Oni to ani nemusí provozovat pod svou hlavičkou, konkrétní organizace (subjekt) může mít podíl v jiné společnosti. Jediné, co musí respektovat je, že mají oddělenou odborovou činnost od hospodářské účetně a u hospodážské platí daně jako jakejkoliv jinej podnikatelskej subjekt. U té odborové se na ně vztahují nějaký výhodnější předpisy, něco jako třeba na neziskové organozace či občanská sdružení. Jednotlivé organizace se pak sdružijí ve svazech, zase něco jako třeba sportovní občanská sdružení se sdružují v rámci tělovýchovných svazů, ale jinak jsou samostatné. Výši příspěvků si určuje každá organizace po libosti. Někteří platí měsíčně pevnou částku, někteří procento z hrubé, jiní zas pro změnu procento z čisté, je to jejich interní věc a těžko z cekového počtu členů všech organizací sdružených ve všech odborových svazech odhadovat výši příjmů z členských příspěvků.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 25.02.2012
                          Autor: bara2
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Šli/y byste stávkovat?

                   

              V jedné velké a.s. (která je masivním příjemcem dotací a "zakázek" od státu i krajů) mají řádově desítky zaměstnanců na pozici odborářských funkcionářů.
              Jsou zaměstnanci a.s., mají svou kancelář, notebooky apod. a na fulltime dělají odborářskou "práci".
              Prý to tak dle zákona musí být.

              [ Zpět ]
              Datum: 23.02.2012
              Autor: Joe-CUBE
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Šli/y byste stávkovat?

             

        Kdyz jsem se namatkou podivala na nejaky projekt ASO („Rozšiřování a zvyšování rozsahu a kvality poskytovaných služeb pro zaměstnance prostřednictvím sociálního dialogu a pomocí rozvoje lidských zdrojů sociálních partnerů -ČMKOS a ASO“ - uz jen z toho nazvu je mi spatne, v podstate to je na chod jejich organizace), tak ten ma z operacniho programu lidske zdroje a zamestnanost (penize z EU pres MPSV CR) pres 8 milionu Kc. Myslim, ze neziskovky delaji aspon obcas neco vseobecne uzitecneho, co vseobecne uzitecneho delaji odbory, ze je to opravnuje cerpat verejne penize, mi je zahadou.

        [ Zpět ]
        Datum: 23.02.2012
        Autor: lucierut
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Šli/y byste stávkovat?

               

          No jo, já úplně zapomněla, že mají ještě taky konfederace a centrály.
          Já nikdy v odborech nebyla, vím jenom, že ty základní organizace jsou financovány nějakým procentem z platu svých členů. Jak je to dál už netuším. Nevím třeba, zda když je zaměstnanec uvolněn na funkci odborového funkcionáře, musí mu zaměstnavatel držet místo (nedejbože i platit mzdu)?

          [ Zpět ]
          Datum: 23.02.2012
          Autor: Lanna
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Šli/y byste stávkovat?

                 

            A to se tady počítá furt jen se mzdou těhle vyžírků, ne už s dalšími náklady - pronájem nebo vlastnictví nemovitostí, vybavení a provoz kanceláří, energie, auta, cestování atd atd...

            [ Zpět ]
            Datum: 23.02.2012
            Autor: ronda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Šli/y byste stávkovat?

                   

              Viz můj příspěvek o něco víš. Neznáme sice fakta, ale to nám nebrání udělat si na věc názor, ach jo…

              [ Zpět ]
              Datum: 24.02.2012
              Autor: vokaty
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Šli/y byste stávkovat?

                     

                Reálné náklady při kancelářské a organizační práci jsou dost předpokládatelné, ne ? nebo se snad odboráři nějak vymykají fyzikálním a byrokratickým zákonům ?

                [ Zpět ]
                Datum: 25.02.2012
                Autor: ronda
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Šli/y byste stávkovat?

             

        U nás je paní předsedkyně odborů standardním zaměstnancem a předsedkyni dělá tak nějak navíc.
        Teda tak je to ofiko. V reálu nedělá nic než tu předsedkyni.
        Navíc je zaměstnancem tak nějak nadstandardním, protože tu teda vyhodit nelze - odbory jí poskytují jakousi ochranu.
        Jeden čas se snažila, aby byla placenou předsedkyní, ale to by se pak musela uživit z příspěvků, ale takovou podporu své členské zákaldny nezískala.

        Já jsem z odborů odešla po té, co jsem zjistila, jaká je to líná a prolhaná lemra. Chtěla jsem na ní alespoň minimální výkon činností dle stanov, jako je rozesílání zápisů apod. Výsledek se brzy dostavil - začala mě pomlouvat u vedení. Jakmile jsem to zjistila, ukončila jsem členství v odborech a změna?!? Pomluvy ustaly a nemusím platit členské příspěvky. Jinak čerpám standardní výhody podle kolektivní smlouvy.

        Osobně nějak neumím docenit význam odborů v dnešní době. Kolektivní smlouvu může firma se zaměstnanci uzavřít i bez odborů, výhody v ní stanovené lze také event. stanovit různými jinými způsoby.
        Z mého pohledu se jen živý parazit.

        [ Zpět ]
        Datum: 23.02.2012
        Autor: radka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Šli/y byste stávkovat?

               

          Smlouvu (i tu kolektivní) obvykle uzavírají dvě strany. Na jedné straně např. zaměstnavatel a na druhé? Nabízejí se odbory. Ale stejně může vzniknout nějaké neformální sdružení zaměstnanců, nebo může zaměstnavatel někoho vylosovat.

          [ Zpět ]
          Datum: 23.02.2012
          Autor: vokaty
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Šli/y byste stávkovat?

                 

            Ano, pokud jsou odbory, tak kolektivní smlouvu uzavírají na druhé straně zpravidla odbory.
            Ve finále ale kolektivní smlouva, teda alespoň u nás, stanoví podmínky pro všechny zaměstnance stejné, takže odboráři nemají oproti nám neodborářům, žádné výhody či nevýhody.
            A kolektivní smlouvu opravdu nemusí uzavírat se zaměstnavatelem jen odbory. kolektivní smlouva je výsledkem "kolektivního vyjednávání" :o)))

            [ Zpět ]
            Datum: 23.02.2012
            Autor: radka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Šli/y byste stávkovat?

               

          Za zmínku stojí, že ti schopnější neodborářští zaměstnanci čerpají i nevýhody vyplývající z kolektivní smlouvy. Například mzdu.

          [ Zpět ]
          Datum: 23.02.2012
          Autor: Joe-CUBE
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Šli/y byste stávkovat?

                 

            Nevím jak v jiných kolektivních smlouvách, ale v naší jest uvedeno, že je PRŮMĚRNÁ roční valorizace mzdy ve výši x%.
            Tím pádem ti mohu garantovat, že i odboráři o valorizaci mzdy vědí jen z kolektivní smlouvy :o)))

            [ Zpět ]
            Datum: 23.02.2012
            Autor: radka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Šli/y byste stávkovat?

           

      Já teda nevím, naproti škole mají to své odborářské sídlo zvané DOS (možná to má něco společného s jejich modernizací). Každopádně jsem tam třeba nedávno viděl Ríšu Falbra, jak si popíjí pivko, cigaretku v puse hledí vstříc Husinecké ulici. Jako odborový boss je teď v bruselu za poslance. Štěch, jehož názory jsou tak ekonomické jako já zvládám kvantovou fyziku, je šéf senátu. A co teprve takovej Dominik Bantita (nebo to byl Strauss Kahn??), bývalý odborářský vůdce a dnes si dovolí jako evropský úředník vyhrožovat svobodně zvolenému prezidentovi...
      A nejvíc mě dorazili, když si v jejich baráku zrekonstruovali jídelnu, sice vypadá trochu jako bordel, ale ceny pěkný. Ale jako jedna z mála restaurací dovoluje kouření i přes oběd. To mi nepřijde moc vstřícné vůči zaměstnancům... Kor v nové restauraci. Takže dle mého jsou to sobečtí vyžírkové.
      Ještě bych chápal odbory ve firmě, samostatná organizace, která sdružuje a mluví za zaměstnance v případě potřeby. Ale motat se do politiky? K tomu jsou přece voliči ne?

      [ Zpět ]
      Datum: 23.02.2012
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Šli/y byste stávkovat?

             

        Zajdi se do toho baráku podívat.
        Dost mě pobavilo, že tam mají dvoje výtahy - ty vpravo od schodů jezdí jen do sudých pater, ty vlevo jen do lichých pater :o)))
        Fakt :o)))
        Možná je to i naopak, to víš, ty moje ruce :o)))

        Jinak jsem ale měla pocit, jako bych se ocitla ve svém prvním zaměstnání v lednu 1989. A to jak z pohledu vnitřní struktury budovy a vybavením, tak i lidí, které jsem tam potkávala...
        Stejnou nostalgii jsem pocítila už jen ve starém staťáku, který pak z Invalidovny spláchla povodeň. Tam se po chodbách pohybovali dámy v kloboucích a pánové v ošuntělích oblecích s typickými červenými nosy :o))) A vidět v jídelně kuchaře, to znamenalo ztratit chuť k jídlu :o)))

        [ Zpět ]
        Datum: 23.02.2012
        Autor: radka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Šli/y byste stávkovat?

               

          Zajímavé je také složení vozidel před tím barákem. U nás před školou bývají drahá auta, i někteří učitelé si mohou dovolit. Ale odboráři si v tom s nimi fakt nezdají...
          To bude něco podobného jako s tou církví. Říkali, že z 240 kardinálů jich je asi 150 pod 80 let (čísla nevím přesně) a můžou volit nového papeže :-D

          [ Zpět ]
          Datum: 23.02.2012
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Šli/y byste stávkovat?

                 

            1. Předpokládám, že myslíš Římskokatolickou církev. Pojem "církev" je fakt široký.
            2. Nechápu kontext, objasníš mi ho?

            [ Zpět ]
            Datum: 23.02.2012
            Autor: vokaty
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Šli/y byste stávkovat?

                   

              To jsem špatně napsal, samozřejmě katolická, jiná snad ani kardinály nemá...
              Ten věk tam byl k věkové kategorii místních pracujících....

              [ Zpět ]
              Datum: 24.02.2012
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Šli/y byste stávkovat?

         

    Tak nějak to sem tematicky zapadá...
    http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/c/247689...

    [ Zpět ]
    Datum: 22.02.2012
    Autor: Joe-CUBE
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Šli/y byste stávkovat?

         

    ne

    [ Zpět ]
    Datum: 22.02.2012
    Autor: radka
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Šli/y byste stávkovat?

           

      NÉ?
      Rozmysli si to!
      A budeš 4 roky kňourat ...

      [ Zpět ]
      Datum: 22.02.2012
      Autor: AV
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
      • Re: Šli/y byste stávkovat?

             

        Ne, stávkou opravdu nic nezměníš :o)))

        Hele, my nejsme Francouzi. Tam patří stávkování ke stejnému koloritu jako smlouvání o ceně na arabském trhu.
        U nás je stávka jen fraška.
        A rozhodně do toho počítám i loňskou akci lékařů...

        [ Zpět ]
        Datum: 23.02.2012
        Autor: radka
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Šli/y byste stávkovat?

         

    Korupci, lichvu a zlodějnu nezrušíš žádnou stávkou.
    Poměry možná ano, ale POUZE krátkodobě, než si lidi najdou nové cesty korupce, lichvy a zlodějen v nových poměrech :)

    Korupce lichva a zlodějny existovaly, existují a budou existovat ve všech historických současných a budoucích režimech, za všech trestních řádů včetně těch, kteří za to sekají prstíčky, ručičky nebo střílí na stadionech do týla.
    Je pravodu, že někde u toho méně mlaskají nebo to případně dělají elegantně...

    [ Zpět ]
    Datum: 22.02.2012
    Autor: újezďák
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Šli/y byste stávkovat?

           

      Především si lze představit, jak se stávkou domáhám NĚČEHO, jak by ale měla vypadat stávka PROTI NĚČEMU? To je jen takové bezúčelné vzteklé kopání...

      [ Zpět ]
      Datum: 22.02.2012
      Autor: ViktorA
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Šli/y byste stávkovat?

             

        Stávkou se domáháš změny(bylo uvedeno v úvodu vlákna),
        demonstruješ(nestávkuješ!) proti něčemu.
        8-)

        [ Zpět ]
        Datum: 23.02.2012
        Autor: AV
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Šli/y byste stávkovat?

               

          Stávkovat proti nějakým politikům, pokud nemám jiné, nebo aspoň neznám způsob, jak nějaké jiné, podstatně lepší, vybrat, není k ničemu.

          Zrovnatak dožadovat se změny poměrů, když nemám představu o tom, jak by měly nové poměry vypadat, to je jen výkřik.

          Pokud se do něčeho pouštím, musím mít stanovený cíl. A "protest proti zlodějně" žádný jasný cíl nemá. V realitě všedního dne by tedy výsledkem bylo nejspíš pouze zařazení vůdce protestu mezi ten spokojený hlouček u korýtka :-(

          [ Zpět ]
          Datum: 23.02.2012
          Autor: ViktorA
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Šli/y byste stávkovat?

           

      Taky to tak nějak vidím. Mám obavu, že u nás už je korupce tak zabydlená, že by ji žádná změna "těch nahoře" vážněji neublížila.

      [ Zpět ]
      Datum: 23.02.2012
      Autor: Burajda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Šli/y byste stávkovat?

             

        Vy děláte, jako by korupce byla ryze českou specialitou. Vždyť se krade, korumpuje všude ve světě, jen o tom tolik nevíme. Vždycky mě pobaví jak se hořekuje nad úrovní řidičů, pořádku, ekologie, životní úrovně...u nás. Běžte se podívat na jih Evropy a pak si stěžujte. A to nemluvím i Africe a Antarktidě.
        Ne že bychom se neměli snažit o zlepšení, ale sypat si úmyslně popel na hlavu taky pořád nemusíme.

        [ Zpět ]
        Datum: 23.02.2012
        Autor: Zden42
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Šli/y byste stávkovat?

             

        Ach promiň, nepozorně jsem si to přečetl!
        To je reakce na ty, kteří tvrdí, že v Česku je to nejhorší a měli bychom si vzít příklad z ciziny.

        [ Zpět ]
        Datum: 23.02.2012
        Autor: Zden42
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Šli/y byste stávkovat?

               

          To jsi špatně pochopil, tím je myšleno, že by se jako v cizině doučili, co ještě neumí :o)))

          [ Zpět ]
          Datum: 23.02.2012
          Autor: radka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Šli/y byste stávkovat?

                 

            Myslím že se tyhle vědomosti šíří napříč všemi státy. Vychcaní hajzové jsou všude a nemyslím si že zrovna u nás jsou nějaké extra líhně, ze kterých bychom je mohli exportovat do světa. Některé státy se od nás liší v tom, že když takového zmrda chytí, pěkně mu to spočítají. V tom bychom se mohli poučit.

            [ Zpět ]
            Datum: 23.02.2012
            Autor: Zden42
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

422 cyklistů (5 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024