Přišlo mi, že to neměli moc dobře hudebně podložené, ta hudba hodně rušila :-)
Jinak Aleš byl skvělý, už je ostřílený...
A co Honza, proč má monitor na výšku? :-)
A tady máme další pokračování
http://www.ceskatelevize.cz/porady/10249971631...
Hezká reportáž o podnikání. Trochu mi tam chyběla větší propagace lehokol. Přeci jen je to dost neobvyklý výrobek a tak by si zasloužil větší pozornost. Na zkušenosti z podnikání se mohli zeptat kteréhokoliv podnikatele.
tiez by som rad videl poriadnu propagaciu.. mozno by sa hodilo natocit film alebo aspon videoclip.. respektive dostat na lehokola mladsie generacie, nejako takto: http://www.youtube.com/watch?v=CRD8AUg2ApE&...
No nevím, jestli zrovna tohle video je dobrým příkladem. Tyhle tříkolky jsou dost sebevražedné stroje. Taková spíš atrakce, než sport. Obzvláště brzdění podrážkami je výborná věc :)
Tohle je dobré video: http://www.youtube.com/watch?v=FG_j7kH5RgE
Pekne tento tryotec je ale aj pekne mastna zalezitost. Ale je to fakt skvost
mne sa pacil stil videa.. ze je pekne natocene, ozvucene, farebne a rychle co je urcite viac atraktivne hlavne pre mladych.. aj ked ti dvaja isli podstatne rychlejsie, no na mna to video posobilo viac ospalo, a asi nemusime 2x hadat ze ktore video skvor oslovi mladu generacia ..(o cenovej dostupnosti masiniek z videi ani nehovoriac) ;)
Oni ty srovnatelné mašinky se dají koupit i v našich luzích a hajích, cena je víc než zajímavá...
jasne ze vsetko sa da kupit.. len porovnavat cenu carbonu a z domacky vyrobenou trojkolkou na driftovanie je riadny rozdiel..
Jenže já neporovnávám triky, ale dva lowracery.Jasně že karbonový lr bude vždy dražší než ten duralový a také nezmiňuji ted bez urážky ke stavitelům žádné homebuildy...myslím to co se dá u nás reálně koupit v čr bez toho abych musel proto jet někam za kopečky.
No styl není špatnej. Ale ty šílené tříkolky mají k lehokolům daleko. Chtělo by nějaké dovádění na reálných lehokolech nebo tříkolkách. Třeba nějaké blbiny, typu jízda po dvou kolech a tak. Ale tak jsi to asi myslel :)
Nevím, koho přesně si pod pojmem mladší generace představuješ. Ale mně třeba těch devadesát kilometrů v hodině celkem láká. Leč nemám kolo, které by mně do takové rychlosti pustilo.
Přes 90 jsem jel na mém "horském" VeloGauči a ani to nebyla taková rovná a suprová silnice jako na tom videu.
http://velogauce.rajce.idnes.cz/2010-04-12...
http://velogauce.rajce.idnes.cz/2010-04-12...
Přesně, taková rychlost z pěkného kopce není problém. Horší je pak ta reakce, když se tam něco přimotá. Taky jsem jel v Norsku necelých 90km/h a namotal se mi tam expert s dodávkou. No měl jsem s tandemem co dělat, napadlo mě i předjet, ale v této rychlosti se zrychluje fakt blbě ;)
sme sa hned nepochopili..ano..reagoval som na prispekok Zden42 kde spominal propagaciu lehokol a nie firmy..pod tou propagaciou si predstavujem zabavne video ako na tych trojkolkach(dal by som aj iny priklad ale lepsie som nic nenasiel:)) ktore by oslovilo hlavne mladych.. pretoze lehace sa akoby spajalo skvor z invaliditou a nie z modernym trendom.. urcite dobre pozname tie pohlady a poznamky ked niekoho neznaleho miname..ze? :)
Mne sa paci aj toto video len by to chcelo lepsie rozlisenie
http://www.youtube.com/watch?v=glU16gssgtE
z kopce může jezdit rychle každý prakticky na jakémkoliv vehiklu, ale co třeba po rovině proti větru?:-)
http://www.youtube.com/v/yGyn-6xFQME
to je pravda len treba zobrat do uvahy co mlady chcu adrenaliin pri 90 km/h dolu kopcom alebo cca 40km/h a drtit ostatnych na cestakoch. Je viacej cielovych skupiin v rovnakej vekovej skupine a treba oslovit vsetky ktore sa daju. Leho nema sancu konkurovat v extremnom terene ale na ceste a na lesnych cestach (sotolinka a bahnicko nema konkurenciu nehovoriac o pohodlicku. Pubertaci maju radi hranicu mozneho tak na to ich treba lakat. Na pohodlie oni kaslu a je im ukradnute na to sa zameriava skupina cca po 25-35 (zacinaju hladat)ktora si uvedomuje ze bude aj horsie. Pubertakom ide o adrenaliin a treba im ho ponuknut a propagovat.............
presne :) ..to sa tu snazim povedat..ze lehokola potrebuju propagaciu hlavne oslovenim mladych, ze sa na nich da jazdit aj ich stylom.. vyrabam trojkolky a nechavam ich testovat detskami z okolia.. moc sa im pacia, a co je na tom dobre je ze si nato zvikly a beru ich uz za samozrejmost.. no starsie generacie tieto trojkolky stale nevedia kde ich maju zaradit a preto ich povazuju za invalidne voziky..kvoli comu potom lehokola ako take odmietaju s tym, zeby si pripadali ako postihnuty a boja sa ze by v ociach znamich klesli..
takychto ludi uz proste nezmenite, pokim by ovsem na cestach nevideli viac takychto lehokol, tak az potom sa to stane novym trendom v cyklistike.. podla mna treba len prekonat vo verejnosti istu psychologicku barieru prave prostrednictvom mladych, ktory este niesu zarite "konzervy" :)
No az ja dokonciim moje leho budem na okolii jedinyy to zas budu hlasky :-D
Ale aspon upozorniim ze take nieco je
...kdysi jsem to tu uz psal a mel o to velike pre.Otazkou stale zustava,zda-li samotni vyrobci lehokol maji vubec zajem o to,aby byla lehokola natolik popularni.Stejne tak i jejich majitele.Asi budes s timto pristupem jeden z mala.Myslim,ze pokud by tomu tak bylo,nebyl by problem pro vyrobce produkovat lehokola pro deti a dorost s tim,ze by se sami na tento segment i propagaci tohoto druhu cestovani resp. Jizdy na kole systematicky zamerovali a vychovavali si tak do budoucna i dalsi dospelacke zakazniky.Myslim,ze dokud se tento pristup nezmeni,nebudou leha nikdy masovka.A toto zrejme majitelumi vyrobcum zatim vyhovuje.Vyrobil-li by nejaky vyrobce dostupny levny model lehokola,ktery by dokazal s ditetem rust az do veku,kdy by mohlo presedlat na leho dospelacke a zajistil mu dostatecnou propagaci napr. Na skolach,myslim,ze by zvlaste u dnesni gaucacke mladeze udelal diru do sveta a navic by prospel celkovemu stavu zdravi mladeze,protoze by zatahl do jejich zivota pohyb - pohyb ktery jim tolik vyhovuje -pohyb vleze :-)))))Jako priklad staci uvest napr. Odrazedla.Jaky z nich se stal mezi detmi v poslednim desetileti hit.Podobne jako z voziku mezi rodici.:-) Lehokolo mezi detmi a mladezi je pole doslova neorane.Zatim vim jen o KMX,ktere dela trikolky pro deti-ovsem pro jiz vetsi deti.
Zítra v živě na jedničce po 14. hodině je avízován kurz jízdy na lehokole.
Jé škoda jsem v práci ať to někdo nahraje rád se podívám
Není potřeba nahrávat určitě to najdeš v archivu, jako dnešní bruslení.
http://www.ceskatelevize.cz/porady/10396278677...
Je tam sice pouze krátké video, ale je celkem pěkné.
http://www.ceskatelevize.cz/porady/10396278677...
Všiml jsem si kola, co ho jel Honza Galla- asi Max- Azub opustil vedení bovdenů skrze řídítka...?
Jen mě to trklo, protože jsem si to dělal na Ibexu přes zimu.
A redaktorce asi trochu táhlo pod sukni, ale vypadala spokojeně.
No ta redaktorka v sukni na 3kolce no nevím.Ale je vidět jak šlape a má nohy u sebe aby náhodou něco neukázala 8-).Ty bowdeny proč to nemá vedené řídítkama to je snad lepší a hezčí nebo né?
Z mého pohledu je to výrazně praktičtější. Měl jsem věčně nalomené bowdeny, zachytávání o futra atd. Taky se zkrátily lanka, takže by standartní délka měla stačit (nevím, jak moc byly origo nestandartní...)Taky se mě s posunem páček malinko zvětšil rejd.
Taky na to koukám, zajímavé.
Ty bowdeny trčící směrem dopředu mají celkem dobrý důvod. Když se totiž umístí řazení na druhou stranu má člověk páčky pod malíčkem. V tomhle rozložení se naopak dá řadit a brzdit najednou, což je celkem užitečná věc.
A co takhle opačně?
Jde jen o to si zvyknout, že řidítka nedržíš za gripy, ale za řazení. Jezdím s tím už několik let.
Ale máš malou plochu na držení nebo né? Ale jinak dobrej nápad akorát ,že to musí při větším zatáčeni vadit nebo se pletu? Mám sice stojánek ale kdybych ho neměl tak bych to musel opírat o řazení.
Já zvolil variantu s řazením dole, právě abych zachoval šířku gripu, ikdyž se ukázalo, že to není zase tak moc důležitý a taky jsem chtěl chránit řazení při pádu. Malinko jsem pak zdvihl řídítka a dneska jezdím s dlaní na vrcholu trubky, nebo mám ruku na řazení, ale prsty stále obejmou madlo. Maximálně mi to vyhovuje, jen jsem si zvykal na řazení palcem k sobě a opačně mě stačí ťuk dlaní. To už je věc osobního pocitu.
My jsme to neopustili, ale nabídli jsme řazení tzv. bar end pro ty, kteří to chtějí. Řazení s oblouky na bovdenech má spoustu výhod, ale někteří preferují bar endy.
Některé vaše nápady se zdají být docela použitelné, otázkou je, jak by to schroustali zákazníci. Řekl bych, že my to ale na nich zkoušet nebudeme... :-)