Zdravim
casto sa pri hladani na internete stretavam s testami a porovnavanim cyklovizkov Croozer a Chariot. Podla mna sa tieto dve znaky daju porovnavat asi ako fabia a superb. Co som pozeral nemecke testy ADAC tak 1. Chriot (za celkovy dojem) 2. Burley 3. Burley. (croozer tam nebol)
Ma niekto skusenosti z Burley vozikmi, vyhody a nevyhody oproti Chriotu ?
S dětmi ve vozíku máme projeto hodně. Původně jsme měli vozík AZUB Jerry - spokojenost. Měl ale už hodně najeto a potřebovali jsme prostornější vozík - děti rostou neskutečně rychle. Vloni jsme ho vyměnili za Burleye http://www.azub.cz/detsky-vozik-za-kolo-burly... Je v něm víc místa pro nohy.
Výhody AZUB Jerry: robustnější konstrukce, snadné skládání.
Nevýhody AZUB Jerry: nutnost úpravy oje - upínací element na kole se otáčí dolů (pokud vím, stejně to mají řešené i Croozery)
Výhody Burley: perfektní oj na bázi gumoplastu, 100% bez pérování (protahování) pružiny. Dobře řešené zavírání plachty na háčky. To si děti samy neotevřou. Igelit na zipy. Dobrá posuvná sluneční clona.
Nevýhody Burley: Nedořešené rychloupínáky kol. Přes maximální možné dotažení se vysouvají kola z osy! Mockrát nám málem vypadlo kolo. Museli jsme to pořád hlídat. S Burleyem jsme najezdili celkem asi 5000 km, mimo jiné i tuto trasu http://www.bikemap.net/route/1343597
Řeší se tu i všelijaké odpružení. Podle mne je to zcela zbytečná a složitá věc. Malé děti jsme měli v autosedačce typu vajíčko podložené složenou dekou, kterou jsme pak mohli používat na snídani v trávě. Větší děti to nepotřebují. Nejezdíme terény, ale občas je nutné jet po i po hrubém štěrku, kostkách, makadámu s roletou. Děti se ozvou až když je to třeba několik desítek km.
myslim ze ste dali celkom zaujimave postrehy.
na oficialnej stranke burley sme nasli zastupcu pre slovensko http://www.burley.com/home/bur/smartlist_260...
tak by sme si radi tie burley voziky radi obzreli pripadne porovnali. Mne sa teda asi najviac paci model d`lite. nerozumiem iba tomu ze preco kazdy len ospevuje croozer ked su aj take paradne a znackove voziky.
Croozera máme asi dva roky. Je to náš první vozík a nevtvrdím, že superúžasný, ale rozhodně praktický a vždycky splnil, co jsme potřebovali. Teď máme druhou dceru, tak koukám po dvojmístném a ten Burley d'Lite mi celkem padl do oka, především proto, že s odpružením pomocí Big Apple plášťů jsem nikdy nebyl naprosto spokojený. Dost podrobně jsem si ho prohlédl na Bike Brno, a nic vhodnějšího (pro nás) jsem na tom veletrhu nenašel (chtěl jsem dvojmístný odpružený vozík se šířkou 80 cm a co největším nákladovým prostorem).
je super ze nie sme sami do zdielaju rovnake nadsnie pre burley. akoze pre masy je mozno ten croozer z nudze ctnost, prave a len koli cene. ale ja si myslim ze na svete su len 2 firmy co vedia robit cyklovoziky a to Burley a Chariot.
najlepsiu cenu som zatial nasiel na active-one.sk
Jestli ono to nebude tim,ze Croozer za velmi nizkou cenu nabizi skutecne velmi vysokou uzitnou hodnotu.Ne nadarmo je to jeden z nejprodavanejsich voziku na celem svete.Vozik Croozer je skutecne robusni a jeho obrovsky zavazadlovy prostor nema,myslim,na trhu konkurenci.Jezdili jsme jej skoro ctyri roky v zime v lete a byli jsme jiz druzi majitele a ten vozik byl proste k neutahani.
bracho, ty si tu odpoved tusim skopcil z hlavnej stranky 2+2 :-)
klobuk dole ak mas fakt nabehane z vozikom, ale mna asi nepresvedci nikto ze croozer je proste tazky drncak a lacak (preto asi najpredavanejsi, no a okrem EU by ma zaujimalo kde sa az tak celosvetovo predava)
Ludia na co je vam prosim vas hovadsky "zavazadlovy prostor" bike ma byt lahucky, to ze je vozik na "neutahani" je super ale tazky croozer+nalozeny velky zavazadlovy prietor viac utaha vas :-) !
Moj nazor je taky ze do cyklovozikov maju co povedat akurat 2 firmy na svete, chariot a burley, ostatne je hra kompromisov, marketingu a ceny. o tom som sa tu snazil diskutovat
No, lehoučký bike s lehoučkým vozíkem je určitě super, ale obávám se, že reálný je jen, pokud jedeš s dětmi pár kiláků na hřiště, a k tomu je sucho a teplo. Už jen na celodenní výlet se 2 dětmi (máme 2 roky od sebe) je jen výbava na děti poměrně objemná. A pokud s nimi jedu sama, je rozhodně snazší narvat všechno do vozíku, než tahat část věcí v brašnách.
A to nemluvě o vícedenním vejšlapu pod stan.
Prostě jsem se s příchodem dětí smířila s tím, že to lehoučké už je passé;o)
Souhlas s Evcou. Vozils už dvě děti ve vozíku nebo si ho jen někde viděl prázdný? Nám se se dvěma 3-letými dětmi podařilo Croozer i v závěru vykloubit. :-() To, co člověk s sebou musel vozit pro děti na delší výlety bylo prostě často neskutečné. Dva jsme měli co dělat to utáhnout. A stačilo jen často jet kousek za město...jídlo, pití, termosky, nádobí, hračky, bábovičky, míče, knížky, foták, hadry na převlečení, pleny, krémy, chrastítka :-))))) atd. atd.....prostě kvanta krámů....A Croozery asi fakt frčí - podívej se na to, co jsme potkali loni pod Landštejnem v hospodě na nakoláckém srazu v České Kanadě.:-)))
Croozer má velmi nešťastně zvolené barvy. Není vůbec na silnici vidět! Šedivá záď má vlastně stejnou barvu jako asfalt. Nejlepší je v tomto ohledu Azub Jerry. Je celý žlutý a je vidět na kilometr. Sice je na žluté vidět hodně špíny, ale bezpečnost má přednost před čistotou a designem. Na Burleye jsme našili kus reflexní vesty.
Měli jsme Azuba (nyní máme Burleye) a ten má pružinovou oj jako Croozer. Tento systém ale hodně ubírá síly zejména když si lidi do toho vozíku naloží úplně všechno a na kolo nic. To je podle mé zkušenosti chyba.
A jinak marketing je samozřejmě mocný a my jsme slabí. Velikost "zavazadlového prostoru" se u těchto vozíků udává jako u aut. Pak mají lidi pocit, že se tento prostor má opravdu využívat k nákladu. Vozili jsme v tom ale jen lehký náklad, jako je oblečení, pleny, nočník.
Zrovna Croozer nemáme, ale velikost zavazadlového prostoru je pro nás klíčová. Jinak bychom asi se třemi dětmi na cestu vyrazit nemohli...
Marketing mě nezajímá (když jsme vozík kdysi pořizovali, nikomu ani nestálo za to nějaký marketing vytvářet, protože to skoro nikdo nekupoval), ale zato platí, že velký vozík naložit nemusíš, zatímco malý nemůžeš.
Je to jednoduché: pokud tvrdíš, že si většinu věcí dáváš na kolo a do vozíku málo, znamená to, že toho moc nepotřebuješ vozit a pro tvůj způsob užití ti stačí vozík s kabelkou. Pro některé z nás je to málo, protože toho máme plno na kole a ještě plný vozík. Ve chvíli, kdy musí dva dospělí uvézt věci pro 5 lidí na 3 týdny, nic jiného nám nezbývá. Proč by to mělo rovnou znamenat, že podléháme marketingu?
Hele, ty lehoučkej bejku, jak daleko už jsi s nějakým vozíkem jel, že tu takhle plácáš? :-)))
Ale jestli to myslíš vážně a opravdu chceš diskutovat (což zatím moc nevypadá), tak ať máš radost:
Burley - ano, vypadá to dobře a do toho bych asi šel, kdybych se teď ještě rozhodoval o koupi.
Chariot - to snad nemyslíš vážně? Nepraktický, předražený, nepoctivě prodávaný po kouskách... Na cestování nevhodný a na nic jiného vozík nepotřebuju. Naopak Chariot je ta pravá hra kompromisů, marketingu a ceny! :-)
ked sa odosobnim od toho komentaru, tak si ma celkom pobavil a asi sklopim usi a dam ti za pravdu :-) (hoc nerad)
Chariot je viac dizajnova zalezitost na tahanie penazi z ludi. a hlavne teraz darebaci riadne napumpovali ceny.
my croozer máme a používáme 7mým rokem, nemáme auto, takže pro nás úložný prostor vozíku znamená fakt hodně! Klidně bych brala ještě větší náklad´ák, než croozer a kdyby byl na trhu jdu do něj! Myslím, že s ním nemám problém ani lecos ušlápnout,ač při tom samozřejmě nedosahuju valné rychlosti:-)
Uveze toho fakt hodně (třeba se mi do něj stále vejdou i 2 starší děti-druhák a předškolačka, na kole bych je už asi neutáhla, ale v kočárkové úpravě to jde, to uvezu všechny mé 3 a ještě kamaráda :-)).
Asi těžko se dá srovnávat dodávka a rychlé sportovní auto. My na kole nejezdíme ani tak sportovně, jako užitně, takže máme hold užitkový vozík, který je ovšem už komfortní, co se týká posezu a tak o proti ještě levnějším verzím cyklovozíků. Cena tohoto byla ale ještě příznivá
Náš vozík jsem krapet vylepšila-našila gumy na přední díl, aby ho děti neodkopávaly a přes zadní část vozíku máme reflexní vestu (to barevné provedení jsem totiž také nepochopila). Uzavírání zadního úložného prostoru bych také ráda nějak vylepšila-na suché zipy nic moc, už se mi z něj podařilo vytratit pár věcí.
Jsem ale překvapená (ale spokojená), že nám vydržel tak dlouho,ač to, že nestál v garáži je už znát, v pružině oje už nějaký rok máme navlečenu tkaničku od bot, dno už má nějakou tu prodřeninu...ale vydržel i přetěžování-třeba na dovolené jsme ve vozíku táhli určitě nejméně 60kg (takto naložený táhne naštěstí většinou manžel, alespoň mu stačím).
A ano, právě diky croozru nemáme pocit, že by nám auto chybělo :-D
My jsme začali od jednomístného Croozeru (bohužel tedy nemohu srovnat s Chariotem), dvoumístného Burleye d´lite jsme nakonec koupili kvůli dalšímu přírůstku do rodiny. Byl z druhé ruky, takže cenově vyšel stejně jako nový Croozer pro jedno dítko. Předchozími majiteli byl používaný jako kočárek pro dvojčata, takže jako nový i po dvou letech. Burleye jsem chtěla původně kvůli odpružení (a šířce vozíku), ale dosáhnout stejné mety jako tomu bylo s neoriginálním odpružením u croozera lze dost těžko (ladné proplouvání přes hluboké výmoly se už konat nebude). Z Burleye jsem i přes to nadšená. Vím, že se pohybuje ve vyšší cenové hladině oproti Croozeru, ale v provedení je to hodně znát. Nic se nepáře, bytelná potahová látka, chytře provedené detaily: uchycení plachty háčky (dítko se nám pravidelně při odlepování suchých zipů na Croozeru budilo), kolečko ke kočárkovému setu upevněné k oji - stačí jen vyklopit, sluneční clona, posunovací kočárkové madlo, slída na zipy, posunovací sluneční clona, vypolstrované sedačky a pásy, velký zavazadlový prostor, odvětrávání přes zadní síťku překlopenou slídou. Kola nemáme na rychloupínáky, takže stačí jen zasunout do osy a nechat zapadnout. Burley působí víc "krabicoidně", ale aspoň jsme pro řidiče výraznější objekt.
Jak je na tom ten Burley se zavazadlovým prostorem oproti Croozeru? Zhruba stejný, o máůlo větší/menší?
Na tom veletrhu jsem to nebyl schopný přesně posoudit a protože se na Burleye chystáme, tohle by mě hodně zajímalo. A znám svou rodinu, pro nás bude podstatný každý litr. (viz foto z návrazu z dovolené: https://picasaweb.google.com... )
podla mna ono aj celkom zalezi ktory model burley porovnavat najvacsi je od burley asi model CUB. ale podla specifikacii co mam precitane ma croozer batozinovy priestor o 50L vacsi. ale ved na cyklonosic sa daju vzdy nahodit kabele a mas prietoru a priestoru ;-)
Co se týče zavazadlového prostoru, nemůžu dát nějaký objektivní údaj, ale čistě subjektivně: do dvoumístného d´litu dám minimálně stejné množství nákupu jako do jednomístného Croozeru (vozík je v naší rodině mj. něco jako druhé auto). Samozřejmě pak hodně záleží na tom, jak se dětem našteluje úhel sedaček. Zavazadlový prostor je podle mě optimální, a navíc mám jistotu, že z něj opravdu nic nevypadne (na rozdíl od Croozeru není "poklop" řešený na suché zipy).
Já ti tedy neodpovím asi úplně k věci, ale my jezdili 4 roky s českým vozíkem Jerry a nedám na něj dopustit. Najezdili jsme s ním odhadem 8.000 km po všech možných a nemožných cestách, víc než polovinu natěžko, dva roky jsme v něm vozili jedno dítě, další dva roky děti dvě. Předali jsme jej příbuzným, v létě v něm jezdilo jejich miminko. My jsme si koupili vozík Burley (snad značka Lite nebo tak nějak), poněvadž měl vnitřní prostor na nohy maličko větší, aby v něm pohodlně seděly dvě větší děti. Najezdili jsme s ním za loňský rok cca 5000km, opět většinu natěžko. Musím přiznat, že Jerry si s ním ale v ničem nezadá.
Nechci dělat reklamu, protože jsi se ptala na Burley a Chariot, ale já k tomu řeknu jen jedinou věc - v životě bychom si NIKDY nekoupili vozík šedivé, zelené, hnědé nebo světle modré barvy, byť jsou sebevíc elegantní.
Pokud s tím neplánuji jezdit jedině po cyklostezkách (kterých je v ČR poskrovnu) Vždycky jedině nějaká reflexní barva a to vozíky Jerry nebo Burley splňují (ale pozor, zrovna ten Burley má tu žlutou zezadu jenom do půlky, takže jsme si tam našívali reflexní vestu). Viditelnost je pro nás v první řadě, teprve pak nějaké blbosti jako vnitřní prostor, odpružení a podobné.
Nemam nic proti bezpecnosti voziku,samozrejme jednoznacne dulezite,ale rikat,ze pro tebe nejsou dulezite vnitrni prostor ci odpruzeni,tak na to bych se zeptal tvych deti, co je pro ne dulezite - jestli vesta za jejich zady nebo pohodli a prostor.
Já bych to tak nehrotil, každý má své priority. Na drudou stranu, jak někde výše pasl k.vl, zatímco vesta se dá přišít na každý vozík, padesátilitrový zavazadlový prostor se k některým sportovním typům přivěsí dost těžko.
Já vozila rok croozer.Ten jsem prodala a koupila chariot cx1.Velká spokojenost, díky odpružení mne nebolela kolena, zavazadlový prostor dostačující.Nemusí se hledat kam co zapadne a jestli dítě nemá pod zády zrovna nerovnosti.Pod tu síťku se vejde spousta oblečení, deka apd.Doopravdy vypracované jsou odepínací okna po stranách.A přední díl-sluneční clona, folie také. S croozrem po dešti,když je clona dole je dítě jak v pařníku.Doporučuji probrat i tuto otázku, jak pohodlné bude pro dítě jet proti slunci a při změně počasí.Chariot za velkého přívalu vody propustí zezdola, ale pouze v místě kde jsou nohy-jinak sucho.Také jestli budete vozík používat i jako kočár např. na dovolené,nebo procházky do terénu,běhání apd.
Ahoj mám stejnou zkušenost,
měli jsme croozra ani né po sezoně jsme ho prodali, máme chariota,
velké + je opružení(nesleduju jak croozry z odpružením pokročily) , využili jsme jako sportovní kočár, na procházky, na kopce je menší hnotnost znát.