Mě inspirovalo tohle:
https://picasaweb.google.com...
Jo mě zase tohle,neříká se nadarmo.Když do pekla tak na pořádným koni.https://picasaweb.google.com...
Ještě mě insipirovalo toto na auto http://www.e-samolepky.eu/2560-Samolepka...
Nebude nás více? Nemá cenu si obědnavat jednu když pošta je dražší jak celá samolepka :-)
minimálně jeden "rower", který tu známe :-))
https://picasaweb.google.com...
+
https://picasaweb.google.com...
http://www.google.cz/search?q=liegefahrrad...
http://www.bus-velomo.de/gallery.html
Tohle jsem tu už někde/y viděl:
http://www.herrgismo.de/Bauskizzen%20Forelle.pdf
http://www.wstiffel.homepage.t-online.de...
http://www.zoxbikes.com/?page_id=369
http://www.google.cz/search?q=Kurzlieger&hl...
8-)
trojkolky:
http://www.google.cz/search?q=liegedreirad&...
http://s3.amazonaws.com/data.tumblr.com/tumblr...
http://www.beisler-online.de/liegerad_kunde...
Tady trochu inspirace z praxe :
http://www.youtu.be/jUnVeywtTXY
a pokračování :
http://www.youtu.be/UMESGL0fues
Svařovat obloukem(byť TIG-em) v kraťasech a autogenem v tričku - musejí si ti hoši dost věřit ...
8-)
Taky svařuju TIGem a MIGem většinou v kraťasech a sandálích, jen ty kuličky v sandálech jsou nic moc....
Ale pochybujem ze by si toto ryskoval z MMA :-D
To asi ne, stačí když mi to skáče do vlasů při svárech elektrodou nad hlavou, smrdí to jako když se opaluje prase :)))
teda ta tvoja gramatika...
Kym som prisiel na to ze nejde o rysky ale o riskovanie, tak som premyslal hodne dlho ake rysky potrebujes na zvaranie...
Tak ak ja spravym Y-psilonku to je v poho nic sa nestane ale ak sa pomylim v desatinnej ciarke to bude pruser to mi moze spadnut aj stavba. Presne ako v nasej politike Keby radsej robili pravopisne chybi a "nevedomky" stat nepripravovali o € (tiez je to asi v destinnej ciarke). :-D
Co Vy na to nepraskne to?Nebo nezrezne ?
http://bicyclepatents.com/trike-doctor...
Netusiim ale pri tej sedacke a zadnej vidle by som tomu moc neveril
Když máte tandem a nechcete jezdit sami :
http://www.youtube.com/watch?v=HcW-VzpgcE8
Super velomobil :-) http://www.streetsblog.org/2011/11/04/new-model...
Tak to je parádní to by se mě moc líbilo.Kdo ví jak by to bylo kdyby tě v tom chytli policajti.Tak pane řidiči doklady od vozidla OTP povinné ručenní atd...
Ale jinak fakt super ale nechtěl bych to pohánět nohama aspon nějakej El. motor potom už jo.
Co Vy na to http://www.youtube.com/watch?v=GEOGr3oy3H4&...
Po pravdě jsem nikdy nepochopil účel tohohle výmyslu. To jako obětují drobet rychlosti low racera aby mu dodali rovnováhu?
Matějí, čím prosím tě jako obětovali tu rychlost ??
No přidáním druhého kola — valivý odpor navíc, rotační váha navíc. Uznávám, že to s aerodynamikou asi skoro vůbec nepohne, ale prostě jsem to nepochopil. Prostě proč tohle?
No neviem ci pridali na rovnovahe niekde som videl videa klonu tohto systemu a je jasne ze pri stati je to rovnako vratke ako klasicky lowracer. Jedina vyhoda je ze ti pri vyberani zakruty hrozi mensie riziko podklznutia zadku. Ale aj toto je diskutabilne lebo sa rozlozi vaha na 2 kolesa a tym sa znizi pritlak atd atd.....
Ale ako vystrelok je to super.
Taky jsem se díval, že to nevypadá na nějakou aretaci nebo tak něco. Podle mě to může pomoc fakt jedině v zatáčce na špatném povrchu, ale v tomto směru to řeší jen zadek, a ten je méně kritický, obvykle jde hůř ustát uklouznutí předku. Zatím jsem nepřišel na to, k čemu by to bylo výhodné.
S aerodynamikou to pohne, a citelně. Vršek kola prořezává vzduch dvojnásobkem rychlosti jízdy. Na lowraceru to máš u zadního kola skoro jedno, protože je schované v úplavu za vrškem zad jezdce, kde se vzduch stejně točí všemi směry. Když to kolo ale takhle vysuneš do boku a jedno přidáš na druhou stranu, tak už to míchá přímo prouděním, které by jinak bylo skoro netknuté. Najednou máš co se týká odporu vzduchu z lowraceru tříkolku. Nebude to podle mě nedostatkem snahy nebo invence, že všechny opravdu rychlé velomobily mají kola zcela krytá uvnitř hlavní kastle. Třeba ten švýcarský Butterfly nebo tilting delta co stavěl Greg z Kanady na rekordy nemají. Zrovna Greg to pak při hledání důvodů proč to nejede prohnal nějakým CFD softem a vyhodilo mu to, že hlavní těleso (asi jako Varna) má 50% celkového odporu a dvě tenounká 20" disková kola v těsných kapotážích vzadu přidávají ještě jednou tolik. Pro nás co jsme aerodynamiku nestudovali na vysoké je to překvapivé, pro odborníky ne.
Příprava na tilting velomobile od Raptobiku, letos by mělo být pár zajímavých velomobilů na SPEZI...je
n zkratce:Alleweder A8, Milan SL možná i SSL.
Na linku prácička od Johna Morciglia, šasi jeho výroba, kapotáž Varna Orphesus.
http://www.udobnoposvetu.si/novosti/nagibajoc...
http://www.recumbents.com/forums/topic.asp...
S podtitulem "aneb jak co nejvíc zprasit krásnou Varnu"...
Rychle to jezdit nebude, to je vidět. Ani kdyby to zakapotoval mnohem důkladněji, nebude to konkurovat rychlostí Questům, Milanům nebo těm australským věcem od Trisledu. Koneckonců tuhle uličku už prošlapávali jiní, k rychlosti nevede (http://www.adventuresofgreg.com/RocketMain.html). Možná by se v tom ale dalo najít něco jiného, při určitém provedení třeba schopnost brát zatáčky vyšší rychlostí, která by ve výsledku na některých trasách mohla znamenat vyšší celkový průměr, protože se ušetří energie jinak ztracená bržděním.
Našel se i člověk, co předělal Varnu na highracer. Taky dost divný nápad. Varna na chůdách k vidění tady:http://www.recumbents.com/wisil/whpsc2003...
http://www.manytracks.com/Recumbent...
Back to Back tandem, motorizovaný:
http://www.outsideconnection.com/gallant/hpv/b2b/