Ne že by mne osobně toto nějak zajímalo, ale možná některým zdejším technickým nadšencům a stavitelům to udělá radost....
http://www.motorkari.cz/clanky/clanky-prestavby...
To je náádhera! A nemyslím tím jen to spojení moto-kolo-baba :-)). A mimochodem, motokolo bylo na počátku Laurin & Klement, dnešní Škoda Auto...
Video ve FullHD: http://www.youtube.com/watch?v=F5BPJs6BByk
Návrat do předminulého století. Kolo pro "pány sportsmeny (lenochy)", co nechcou šlapat. Vysoko těžiště.
Prodejní cena? Ou-ou-ou!
8-P
A proč ne, ve všem se vracíme zpátky, ty jsi si toho ještě nevšiml? Též sem se stal lenochem a vůbec se za to nestydím, v práci se totiž taky vracíme do předminulého století. Vyždímat a odhodit, potom na nějaké šlapání nemáš moc náladu. Mám VŠ vzdělané kámoše a ti prostě nechápou jak může být někdo tak fyzicky unavený z práce, že s nima třeba nejede na běžky, nejde si zahrát fotbálek nebo jezdit bez motorku na kole. Při tom jeden z nich přímo tvoří normy práce a když lidi nestíhají, jsou to líné lopaty, pravda, to už není můj kámoš.
Na těžiště se dá zvyknout, když moc nešlapeš tak tuplem. Jako kusovou výrobu s použitím špičkových komponent odhaduji cenu na nějakých 150 000Kč, spíše více. Problém vidím spíše ve výkonu těchto špičkových motorů, i ta menší padesátka bude mít sakra více výkonu než povolenou 1kw.
Obdivuji každého, kdo je schopen po fyzicky náročné práci ještě trénovat. Já, kdybych celej den neseděl na zadku, tak bych tomu sportování moc nedal. Stačilo, když jsem kdysi dělal prodavače v Gigasportu - celej den na nohách,směna dlouhá jak sviňa, občas nějaká montáž vázání - byl jsem rád, když jsem zvládnul na kole cestu do práce a zpět, což nebylo víc jak 15 km celkem.
Mně jsou ty kola s pomocným motorkem sympatický, doufám, že i budoucnu zůstane tato svobodná /bez řidičáku, povinného ručení, registr. značky, přilby/ kategorie nezprasena zásahy unijních byrokratů. Až mi dojdou síly, vidím motokolo jako jasnou volbu.
Ahoj Laďo,
takové ty příspěvky které dělají z motokol nebo elektrokol kola pro zdechláky mě nikdy nenechají chladným. Buď to píší puboši a nebo lidi kteří se v práci moc fyzicky nenadřou a nedokážou pochopit že někdo po práci moc sil na dojetí nemá.
Já obdivuju každýho, kdo si něco takového postaví. Tenhle "cyklo - moped" je udělanej (podle fotek) naprosto precizně, čistě, vysloveně rukodělná lahůdka. Vzpomínám na jeden sraz (Hranice?), kde se objevil kluk na lehokole a měl tam přídavný motorek ze sekačky, taky pěkně uděláný! :-)
Je vidět, že designér je designér a ne strojař (nebo alespoň biker).
Hádejte co se stane s beachcruiserem z lowend materiálu když mu tam dáte o 10cm vyšší vidli?
Kurnik proč nezajeli třeba za Mrázkem? Ten by jim to naohýbal dle libosti.
Odpověď na otázku z druhého odstavce je, že rupne dolní rámová trubka.
Asi jsi nepochopil, že to není na ježdění, ale jen na machrování a okukování obdivovateli :-))) A to se většinou dá provozovat jenom když ten předmět úžasu je na jednom pevném místě ;-)
Tak to bych neřekl, ale je to tvůj názor který zní tak trochu divně. Už jsi někdy něco sám sestrojil?
Nemyslel jsem to nijak zle ;-)
Jen mi tenhle výtvor přijde už nějak moc "přetuněný"... Ale já mám tyhle názory i na některé motorky a auta, takže to ode mne nebyla žádná kritika tohoto konkrétního motokola.
Ne, na to nemám tolik času (a který radši vyplním ježděním na něčem, co je už po přinesení z obchodu okamžitě funkční) a hlavně ani šikovné ruce ;-) Spíš naopak :-)))
Myslím že v terénu jezdit nebude, takže v pohodě. Navíc origoš vidle je pevná a sakra prohlá vidle, takže odpružená a rovná tomu naopak pomůže.
podle mě se to bude chovat stejně jako když se na celopevňáka dala odpružená vidlice. Změníš úhel hlavové trubky...
Navíc jestli bude neplno využívat ty kotoučovky a často bude brdzdit z 50+ nějak ostřeji, tak ten rám to prostě nevydrží.
Jo,pěkné a moc,ale jak zde bylo zmíněno, je to motokolo a legislativa je núprosná.Jak jsem četl ten článek,tak tvůrce zmiňuje možnost použití motoru od f.Blata,který má menší výkon.Jen pro zajímavost jsem hledal parametry motoru,ale nenašel,neznáte někdo odkaz prodeje a parametrů motoru Blata.
Jediný motor co se dá od Blaty použít legálně na silnici je z koloběžky dvoutakt o obsahu 27ccm a výkonu 1kw. Vypadá jako ze Stihláckého vyžínače trávy který mám doma. Zlatá čtyřtaktní Honda Gx35 která je tišší, má větší zátah při nižších otáčkách a o 1l na 100 km menší spotřebu.
Tak su rád, že vás to zaujalo. Já těmto strojkům moc nefandím, ale představa co udělá 5 kW motor s kolem když vím co udělá ten můj 100 W "motor" s mým kolem (pokud se do něj sypou rohlíky s pivem ve správném poměru) mě jaksi nenechala chladným.
Takovej o trochu lepší fichtl :-). Vydováděl se na tom opravdu pěkně, žádné garážové bastlení.
Ale co asi na těch 5,5kW asi říká ta převodovka? Kolik to tak může mít krouťák?
Mimochodem těch 80 umí jet i vytuněný moped Stadion s laděným výfukem.