reklama

Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

Proč možná? Bude záležet na nabídnuté ceně. Dávám to do diskuze a ne do bazaru, protože sem docela zvědavý i na názory lidí kteří ani o koupi neuvažují. Tak kolik by jste nabídli, třeba jen hypoteticky? http://jurastrike.rajce.idnes.cz/Nova_slozka/

[ Zpět ]
Datum: 25.10.2011
Autor: Juras
  • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

         

    Když to bereš takhle, stačilo by pěkně poděkovat?!? :o)))

    [ Zpět ]
    Datum: 25.10.2011
    Autor: radka
    Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

         

    mě by spíš takhle v diskusi zajímalo proč.
    Kupovat nechci. Motor nechci, strašně bych okamžitě zlenivěl :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 25.10.2011
    Autor: Jurimír
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

           

      Jo, taky tak. A ještě by mne zajímal osud toho tvýho snu o cyklohospodě na Valachách. To víš já jsem přes ty sny... :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 25.10.2011
      Autor: básník
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

             

        Tady krachuje jedna hospoda po druhé, takže zůstane u snu. :-(

        [ Zpět ]
        Datum: 25.10.2011
        Autor: Juras
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

               

          Divnej svět. Kluk co měl vymyšlenou cyklozásobovanou cyklohospodu od snu upustil. Na Valachách! (valaši sny spíš neopouštěj co si pamatuju). Postavil motogrínspída, tady na diskusi to tou stavbou dlouho žilo, a teď ho prodává. Nakonec ani Jurimír na vandr po hvězdách nepude, dostane rozum a upustí od toho. To tu sakra zůstanu bláznem sám??

          [ Zpět ]
          Datum: 25.10.2011
          Autor: básník
          Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                 

            máš bod, ale neboj, já bláznem zůstanu napořád a´t to zrovna s touhle cestou dopadne jakkoli...

            [ Zpět ]
            Datum: 25.10.2011
            Autor: Jurimír
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                 

            Člověcě,už to tak vypadá.I já zvažuji,že se usadím a pomalu/spíše rychle/zahrabávám svoje plány.Nějak mě taky dohnala ta nenálada,když projdeš Budějky a je skoro vše na pronájem,balí to lidi po letech podnikání.Jak se na něčem nedá "škubnou",tak to nikoho nezajímá...viz.cesty na kole.Taky mám v hlavě konkrétní plán,ale zřejmě si na jeho realizaci netroufnu...ve Francii bych do toho šel,ale to jsem se neměl před x lety vracet!

            [ Zpět ]
            Datum: 28.10.2011
            Autor: sete
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

               

          Tohle je ovšem ošemetné.

          Mám pár známých, kteří podnikají v tomhle oboru (vlastní restaurace, penziony, bary). Pár jich šlo ke dnu. Někdo to dokonce raději pronajal, protože už mu to za tu dřinu nevyplatilo. Ale pár z nich jde právě nahoru, případně jsou na tom defakto stejně jako dřív.

          A čím to je? Sami říkají, že dříve to šlo tak nějak samo. Nemuseli se o nic starat a lidi chodili a oni se měli relativně dobře. Teď se musí více ohánět a lidu je skoro stejně jako dříve. Jen to není zadarmo a nemají tu truhlu tak plnou. Ale žijí spokojeně. Spousta rychlokvašek, co si dříve otvírali tyhle kšefty to měli jen jako oslíčka na prachy, který se otřásal za kupku sena. Teď už to oslíček není. Je to dřina, klasická práce. A tak se to hodí na krizi a jde se od toho. Samozřejmě, že to nemusí být vždy takhle. Ale udivilo mě, že to v hodně případech tak je.

          Když je vidím, nebál bych se, kdybych měl vše dobře promyšlené, nebál se práce a hlavně bych měl co nabídnout.

          [ Zpět ]
          Datum: 28.10.2011
          Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

           

      No právě, hrozně sem zlenivěl, taky jeden z důvodů. :-) Je to spíše pro ty, co chtějí šlapat jen když se jim chce a ještě můžou. Jak dojdou síly, můžou jet jenom na motor a nebo lehce přišlapávat. Je to opravdu stroj na dálkovou cyklo-moto turistiku, denně 200km a více. Bohužel doba je blbá a já na to nemám čas ani peníze, vysněné Alpy možná v důchodu. :-(

      [ Zpět ]
      Datum: 25.10.2011
      Autor: Juras
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

             

        Pokud prodáš a chceš dát lenivosti vale, tak se rozhodně vrať k silničce, psal jsem to i na jiných místech - u mně zavládlo naprostý nadšení. A těch 200 km dáš taky i bez motoru a díky bezkonkurenčně nízké hmotnosti stroje se ani moc nenadřeš.

        [ Zpět ]
        Datum: 25.10.2011
        Autor: vladaza
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

               

          Silničku mám a kdysi sem na ní jezdil i 240 km za den. Dneska na ní sednu a trpím jako blázen, je to tvrdé a na našich hrbatých a rozbitých asfaltech je to katastrofa. Chtěl bych něco pohodlnějšího, jestli se to vůbec o zábradlí dá říct. Nějaké lehoučké, celoodpružené mtb do 12kg. Za 60 litrů sem viděl pěkné karbonové GT marathon na Foxech a Xtéčku.

          [ Zpět ]
          Datum: 26.10.2011
          Autor: Juras
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                 

            Když Ti řeknu, že mám víc otlačený zadek z azuba než ze silničky, tak mi asi nebudeš věřit. Ale musíš si Šemíka poladit k obrazu svému - pohodlné sedlo /neřídit se vzhledem, ale skutečnými vlastnosti a vhodností pro Tvoje pozadí/, gelová omotávka plus rukavičky, solidní kraťasy s dobrou vložkou, karbonová vidle a tlumivý rám, uvolněný posed, no a na závěr se vyprdneš na úzký gumy, ale nasadíš např. 4sezónní Contíky v 28 mm. Taky jsem trpěl "zamlada" na favoritu, proto jsem po 90ém přešel na MTB, ale když jsem se po cca 20 letech k silničce vrátil, tak konstatuji, že oproti favu je to úplně jiný svezení, prostě pohoda.

            [ Zpět ]
            Datum: 26.10.2011
            Autor: vladaza
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

         

    Viděl jsem Tvou tříkolku loni v Sazovicích, vím, že je vymakaná do detailu /přenos síly motoru přes řetěz je jinčí kafe, jak oblíbený, ale málo účinný třecí/, ale beru v potaz i ostatní faktory, které mohou ovlivnit poptávku. K ceně - za 40 tis. Kč by to byl kup "za hubičku" a zřejmě by se našlo i dost zájemců, za 50 bych to viděl zcela reálně, 60 tisíc by pak byla naprosto odpovídající cena, ale na kupce bys možná čekal.Tolik názor od Ladíka z Olmíka, ahoj.

    [ Zpět ]
    Datum: 25.10.2011
    Autor: vladaza
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

           

      Za 50-60tis. už je docela použitelná motorka, nebo pohodlný výkonný skútr. Ale já vím, už v tom není KOLO... :-))

      [ Zpět ]
      Datum: 25.10.2011
      Autor: ronda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

           

      Ahoj Laďo, dík za názor.

      [ Zpět ]
      Datum: 25.10.2011
      Autor: Juras
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

             

        Mám něco podobného ,ale fakt jen podobného.Myslím si ,že to co napsal Vladaza :
        Za 50 bych to viděl zcela reálně, 60 tisíc by pak byla naprosto odpovídající cena, ale na kupce bys možná čekal.
        Prostě ten kdo je má tak to dá klidně i 60 tisíc.
        A navíc motorka nebo nějakej ten skutr to nejni ono.A ted otázka.Kdyby ti někdo nabízel např. 50 tisíc prodal by jsi ji ?

        [ Zpět ]
        Datum: 25.10.2011
        Autor: Alban
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

               

          Vzhledem k tomu že sem do toho nasypal 120 litrů, i těch 60 se mi zdá málo. Ale sem realista, více jak 60 nikdo nedá.

          [ Zpět ]
          Datum: 26.10.2011
          Autor: Juras
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                 

            Já bych řek, že mnohem reálnějších je tak 30, nejvýš 40, nemyslím, že je o to nějak velký zájem, ale možná se mýlím a najde se někdo kdo neví co s penězma a na chvíli si to koupí.

            [ Zpět ]
            Datum: 26.10.2011
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                   

              Já bych spíše řekl, že k prodeji není ted´ vhodná doba - za prvé roční období a za druhé veskrze ekonomická. A prodej pod cenou není žádným přínosem pro prodejce - leda by tím zachraňoval holý život. A to Juras říká že ne. Nechal bych to bud´ na předvánoční období anebo až na předjaří.;-)

              [ Zpět ]
              Datum: 26.10.2011
              Autor: Martis
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                   

              Tříkolku zvažuji už dlouho. I když mi Greenspeed nepřípadá zpracováním až tak dobrý, tak tohle je krásný kousek. Ale musel bych tak prodat dětí do otroctví.:-))))Každopádně případný kupec bude mít fakt Meisterstueck. Na tom bych se nebál jet klidně až k móři. Obzvláště ty deštníky jsou fakt supr čupr vychytávka.;-)

              [ Zpět ]
              Datum: 26.10.2011
              Autor: Martis
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                     

                Pěkné to určitě je, mě se to líbí a určitě bych se na tom i rád chvíli projížděl, ale kupovat to, ne. Problém je s místem kam to dát a i když já ho mám víc než potřebuju, tak se na tom nedá všude jezdit a není to použitelné jako běžné kolo, je to jen pro jednoho. A myslím, že podobně jako já to budou mít téměř všichni.
                Ono je taky otázka, jestli člověk co by to za dobré peníze koupil a takových opravdu moc nebude, se vůbec doví, že něco takového se nabízí.

                [ Zpět ]
                Datum: 26.10.2011
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                     

                kolik bys požadoval za ty otroky a jak moc nároční jsou na krmení? :-D

                [ Zpět ]
                Datum: 26.10.2011
                Autor: Jurimír
                Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                       

                  Nevyhazuj prachy. Udělej si svoje.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 26.10.2011
                  Autor: Zden42
                  Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                         

                    no to právě není vůbec levný. V počáteční fázi jen dotuješ on už je má ve věku, že můžou něco dělat, tak by mě to třeba vyšlo levněji... :-D

                    [ Zpět ]
                    Datum: 26.10.2011
                    Autor: Jurimír
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                           

                      Ale zase nevíš na jakou práci jsou vycvičeny. Ty svoje si vycvičíš na co potřebuješ hned a máš pokoj. Je pravda, že vstupní investice je větší, ale zase se u toho pobavíš.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 26.10.2011
                      Autor: Zden42
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                             

                        zábava může bejt i tak:-)

                        A zacvičit je půjde i tak ne? Psíci se také jako slepečtí cvičí až od jednoho roku, cože prý ekvivalent lidských sedmi ;-)

                        Navíc při výrobě svých je nutné mít společníka, jenž si pak dělá nároky na polovinu hodnoty či spíše při krachu společné firmy na celou hodnotu a ještě musíš nakonec dotovat ty jeho.

                        Kdepak vlastní výroba je silně neprtaktická! ;-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 26.10.2011
                        Autor: Jurimír
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                               

                          Vlastní výroba je příjemná. Horší je ta vlastní obživa.:-)

                          [ Zpět ]
                          Datum: 26.10.2011
                          Autor: Martis
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                             

                        S tím vycvičením to ale není tak jistý, ono to dost často bývá úplně obráceně :-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 26.10.2011
                        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                       

                  Ty hele nikomu to neříkej, ale....pššttt, to se neříká! Oficielně jsou nedotknutelné - podobně jako naši politici:-)))))ale neoficielně je to investice prý 2 miliony do 18 let/ jeden kus. Nevím, jestli se to počítá rovnoměrně za každý rok nebo jsou náklady v některé fázi výchovy vyšší či nižší, ale budu-li počítat rovnoměrně, tak na každý rok to vychází v průměru 111111 za rok/kus. Tak jelikož já mám dva ve věku 4 let, tak to odhaduji na 444444 za jednoho = zaokrouhleme to na 888888 = ca. 900000 Kč investic do obou a u mých náročných dětí tak tam bych to zaokrouhlil tak už k tomu 1000000,-. Tak si myslím, že by to bylo tak na jeden tandem Greenspeed (= šikl by se) pak na jeden Azub tricon v plné palbě a ještě by furt tak na 5 - 6 Jurasových tříkolek zbývalo.;-)))))Na to bys, myslím, neměl.;-))))))A to krmení? Jo tak to je jejich slabost. Jezdí na všechno, ale dělat se jim moc nechce :-( - efektivnost bych přirovnal k prním parním strojům - musí se hodně přikládat,doplňovat hodně tekutin. Pak se hodně funí a moc to nejede - cituji:

                  "Spolu s kotlem, který má tepelnou účinnost okolo 50 % je výsledná účinnost (podle typu stroje a kotle) mezi 5 % – 15 %. To je proti spalovacím motorům s běžně dosahovanou účinností okolo 35 % nedostačující. Tam, kde je dostatek levného uhlí(v našem případě čokolády), se ale může ekonomicky užívat i dnes - proti jiným typům strojů se vyznačuje vysokou spolehlivostí a schopností práce v mnoha pracovních režimech (různé otáčky i výkony, snadná reverzace).
                  ".

                  Nejlíp fungujou - ostatně jako všechny děti - na čokoládu. To krátkodobně dosahují i nadprůměrného výkonu - např. v rychlosti...kousání, který však rychle opadá obvykle ihned po jejím zkonzumování.;-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 26.10.2011
                  Autor: Martis
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                         

                    napsal jsi to moc hezky! :-D


                    Hmm, ale tedy je to strašlivě neefektivní. Přemýšlím, že bych si spíš na nošení nákladů pořídil malýho koně :-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 26.10.2011
                    Autor: Jurimír
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                           

                      Myslím, že to v tom by ti poradil dobře můj kolega. Ten loni kupoval na ježdění vnučkám poníka. Možná by stačil i ten.;-)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 26.10.2011
                      Autor: Martis
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                             

                        já bych chtěl takovýho toho, co je velkej asi jako větší pes.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 27.10.2011
                        Autor: Jurimír
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                         

                    Vzpomínám, že v dětském domově měli někdy v 1. polovině 90. let rozpočet cca 120000/dítě.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 27.10.2011
                    Autor: petrp
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                 

            Kdysi jsem si koupil motorku Hondu, stála kolem 220 tis.,myslel jsem si, že si splním sen z děckých let. Ale nebylo to tak, ten sen už byl "přechozený", řekl bych, holt se ta euforie ňáko nedostavila. Tož jsem najezdil celých 3000 km a motorku /de facto novou/ prodal za "výhodných" 90 litrů českých. Podobně dobře jsem taky prodal řadu kol a na staří je ze mně dokonalý realista.

            [ Zpět ]
            Datum: 26.10.2011
            Autor: vladaza
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                   

              Jj, proto bych to za reálnou cenu neprodal, myslím že kdybych to prodal po dílech, vyšlo by to pro mě znatelně líp. Ale to už by nebyl celek a do toho bych nešel. Asi si ho nechám a ve stáří ho ocením mnohem více a konečně si splním sny o cestování. No a kdo ví, třeba za 30let budu jezdit na vodík nebo na něco podobného co bude běžné, nenákladné a účinné. :-)

              [ Zpět ]
              Datum: 26.10.2011
              Autor: Juras
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                     

                Ono i ty sny mají někdy svůj vývoj. Kdybys mi řekl před 30 roky, že můžu vyrazit na Západ, tak bych byl nadšenej, dnes už mám nějaký cestování a poznávání cizích krajů celkem na háku a nadšení ve mně budí úplně jiný věci, třeba jízda na kole po zaprděné Hané :-)

                [ Zpět ]
                Datum: 26.10.2011
                Autor: vladaza
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                       

                  To máš pravdu, člověk čím je starší, tím má jinačí priority. Třeba ty Alpy už mě tak moc nelákají jako před lety, přeci jen je to turisticky profláklá oblast. Dneska mě více láká klid někde mimo civilizaci, někde na severu za polárním kruhem. Nechat si žužlat palec nohy rosomákem. :-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 27.10.2011
                  Autor: Juras
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                         

                    Nebo lednim medvedem...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 27.10.2011
                    Autor: Murphy
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                           

                      Tak moc na sever ne, z medvědů mám strach. I když takovej nasranej rosomák dokáže zahnat i medvěda. :-)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 27.10.2011
                      Autor: Juras
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                           

                      necpi se mu do jeho snů! Zdá se mu o rosomákovi, tak mu necpi medvědy! Sni si svoje vlasttní o žužlání palce ledním medvědem!
                      :-)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 27.10.2011
                      Autor: Jurimír
                      Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

         

    Co blllbneeeeš?:-)))

    A přeci si nebudu kupovat vstupenku do stavu "ještě větší lenoch než jsem teď" za 60tis:-))) Ale bez motoru....to bych o tom snad i přemýšlel:-)))

    Neprodávej, litoval bys....!!!

    [ Zpět ]
    Datum: 25.10.2011
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

           

      Motor jde sundat za půl minuty a nasadit za minutu. Je to myšleno tak, že když chce člověk jet po ose někde daleko a nemá času nazbyt, pomáhá si motorem, v cíli motor sundá a jezdí hvězdicovité vyjížďky. Tak nějak sem plánoval Alpy.

      [ Zpět ]
      Datum: 26.10.2011
      Autor: Juras
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

         

    Copak tak najednou? Kupuješ auto? máš recht, je pohodlnější, rychlejší, nedouká a víc se do něj vejde :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 25.10.2011
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

         

    Tedy, Jurasi, pokud Ti nehrozí vězení nebo hladomor, tak bych tohle rozhodně nedělal. Myslím si, že i ta cyklolehohospoda není vůbec špatnej nápad a měla by úspěch s patřičnou propagací. Věřím,že by se stala jistě putovní záležitosti všech lehokolistů na trase Praha - Brno. Takovýhle nádherný stroj bych nedal, i kdyby přišla válka. Víš jakou to bude mít jednou cenu? Tvoje děcka či vnoučata Tě budou jednou možná zatracovat za ten prodej.:-(

    [ Zpět ]
    Datum: 26.10.2011
    Autor: Martis
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

           

      Tak, tak. S nápisem Juras přece nemůže jezdit někdo jiný. To je jako by Drak prodával tu svou svařenou Libertu :) Ta sice vypadá trochu jinak než GS GTO se čtyřtaktem, ale propojenost je stejná.

      [ Zpět ]
      Datum: 26.10.2011
      Autor: vendelin60
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

             

        Není problém poznávací značky sundat. :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 26.10.2011
        Autor: Juras
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

           

      Říkám možná, nejsem na tom tak špatně abych musel prodávat. Nevím jestli to bude mít někdy větší cenu než tu šílenou počáteční, ale je to kultovka, kdo ví.

      [ Zpět ]
      Datum: 26.10.2011
      Autor: Juras
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

         

    Copak? Podzimní depresálie?

    [ Zpět ]
    Datum: 26.10.2011
    Autor: Zden42
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

           

      Tak trochu.

      [ Zpět ]
      Datum: 26.10.2011
      Autor: Juras
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

         

    Zkoušel bych to prodat v Německu nebo v USA přes eBay. U nás je příliš malý trh (a relativně málo peněz mezi lidmi) a nedostaneš dobrou cenu.

    Věřím že v zahraničí, když budeš mít trpělivost, prodáš tak za 80.000kč

    [ Zpět ]
    Datum: 26.10.2011
    Autor: Hrabosh
    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

           

      Třeba zpátky do Austrálie, myslím že by z toho byli do cela paff. :-) Ceny samotných greenspeedů jsou tam asi nejvyšší na světě, je to podobné jako z naší škodovkou, našinec si zaplatí za vlastenectví a podpoření domácí(nebo Německé?)ekonomiky. :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 26.10.2011
      Autor: Juras
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

             

        No a za jakou cenu by si to prodal hned, bez rozmýšlení ?

        [ Zpět ]
        Datum: 27.10.2011
        Autor: Zdenda-Max
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

             

        Zato v USA jsou ceny na opačném spektru.
        Použité GTO rok 2002 za 1595 USD.
        Dnešní inzerát:
        http://craiggers.com/#!/posting/CQSV342
        Ale, pravda, bez čtyřtaktu :)

        [ Zpět ]
        Datum: 27.10.2011
        Autor: vendelin60
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

               

          Se schlumpfem a rohloffem?

          [ Zpět ]
          Datum: 28.10.2011
          Autor: Juras
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                 

            Starší Greenspeed GTS se Schlumpfem MD za 705 USD před dvěma týdny. Je to úlet...
            Jinak, zpáteční letenka do NYC je dnes za 13tis. Kč (pro dobrodružné povahy) :)

            http://www.ebay.com/itm/300607502105?ssPageName...

            [ Zpět ]
            Datum: 30.10.2011
            Autor: vendelin60
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                   

              Je to evidentně domácí výroba, jediné co to možná má od Greenspeeda, tak možná plány geometrie. Ale je pravda že ten Schlumpf u nás stoji o litr méně jak celý ten trike.

              [ Zpět ]
              Datum: 31.10.2011
              Autor: Juras
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                     

                Mrkni hlavně na zadní stavbu, typickou pro všechny Greenspeedy a srovnej ji s tím na ebay.http://www.trikeshoppe.com/GTS.html

                [ Zpět ]
                Datum: 31.10.2011
                Autor: Juras
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                       

                  Jo a výrobce se ani neobtěžoval naohýbat sedačku, myslím že zdejší kluci dokáží GS okopírovat mnohem lépe. No ale pořád to nebude GS.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 31.10.2011
                  Autor: Juras
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                         

                    Nechci ti brát iluze, ale řekl bych že je to originál z roku 1998 i v popisu je to napsané a vývoj výroby je od té doby někde jinde.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 31.10.2011
                    Autor: Holfi
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                           

                      Sjel sem si mraky obrázků, i hodně starých GS a kromě jednoho prototypu s větším zadním kolem mají všechny tři kola stejné, 16" a 20". Zadní stavba není vůbec pro GS typická, ale máš pravdu že sedačky se v prvopočátcích neohýbaly a byly rovné. Jestli je to Gs, tak opravdu nějaký prototyp. Hádat se nebudu a o iluze mi nejde, kupovat ho nebudu, já už zaručený originál mám. :-)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 31.10.2011
                      Autor: Juras
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                         

                    Ano, je to originál z 98. Ale šlo mi spíš ukázat, že ceny tříkolek z druhé ruky jsou v USA úplně jinde než v Evropě díky velkému trhu (relativně vůči Evropě) a konkurencí při prodeji. V této době navíc i roční dobou a ekonomickou situací. Každý týden se teď na fórech a ebay objeví aspoň jedna tříkolka za 1000-1500 USD, teď tam je třeba Catrike Speed (z roku 2005) za 1250, ICE S (taky 2005) za 600, GS GT3 za 2000 USD je v podstatě ležák.
                    Pro nás to samozřejmě nemá žádný význam, sem to asi nepošlou, takže to evropský trh neovlivňuje. Oni to často neposílají ani v rámci USA. Nejčastěji chtějí osobní předání, ale jsou i výjimky.
                    Jestli to svou budeš prodávat, tak ti přeju, abys ji prodal za cenu blízké aspoň té pořizovací, ať se ti vrátí ty experimenty a investovaný čas a znalosti, protože to není je holá GTO, kterou koupíš v kdejakém krámu s tříkolkami. Na druhé straně cena vzniká v okamžiku nákupu.
                    Ale jak psali jiní, pokud tvá rodina má prozatím co jíst, tak bych asi neprodával, aspoň ne teď. Za takové 3 roky se to snad vzpamatuje.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 31.10.2011
                    Autor: vendelin60
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                           

                      Budoucno bych spíš viděl s poklesem cen, přeci jenom se to víc rozšiřuje a navíc samozřejmě nastupují čínští výrobci. Proč asi přestal Azub prodávat Greenspeeda za obrovské ceny s mizernou provizí a začal vyrábět svoje tříkolky ??

                      [ Zpět ]
                      Datum: 31.10.2011
                      Autor: Holfi
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                           

                      Už mě to přešlo, pokud by nepřišla seriozní nabídka, prodávat nebudu. A seriozní je v ČR utopie, když se bavím z cyklisty a ptají se na cenu, rači nic neříkám, protože jejich odhady jsou kolem 30 000Kč!!! Asi netuší co stojí jenom ten Rohloff se Schlumpfem. Rezivět určitě nebude, přes zimu je to perfektní rotoped, dám ho do magnetického Tacxu a šlapu si pohodlně v leže. No a když bude pěkně, budu na něm jezdit do práce jako dosud. Už mám vymyšlené další úpravy a vylepšení, takže si ho nechám na koníčka. :-)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 31.10.2011
                      Autor: Juras
                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                           

                      Letos jsem si koupil skladaci kolo z ameriky.
                      Mozna by to zajimalo i dalsi nadsence do cen na ebay

                      kolo z ebay --- ???usd
                      neposilaji do evropy
                      poslani do kontinentalnich us 50usd
                      preposlani do cz 310usd (sleva z bezne ceny fedexu 1000usd, ale zase plus poplatky za preposilaci firmu)
                      poplatek fedexu za procleni 300kc
                      dve cesty na celnici pro vyrizeni jakesi registrace na cosi
                      clo 14 -- procent! z ceny kola
                      dph 20 -- procent! z ceny kola plus ceny dopravy!
                      limit pro neplaceni dph a cla je 30usd

                      Jeste vam pripada ebay tak skvela?
                      Myslel jsem si, ze kdyz se americka kola v evrope prodavaji za kurs 1usd = 1euro tak ze je to zlodejna, dnes nechapu, jak to dovozci dokazou tak levne .-)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 31.10.2011
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                             

                        Proto jsem uváděl cenu letenky do USA.
                        Zaletíš si pro to, DPH a clo neplatíš a když na letišti řekneš jako Broňa, že to je speciální vozítko pro postižené, tak i dopravu máš zdarma a ještě tě posadí na sedadlo s extra prostorem pro nohy :)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 31.10.2011
                        Autor: vendelin60
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                               

                          jj nejsem dedecek k sezrani jako brona, ale asi staci byt stejne mily jako on :-) a mozna v pochybnostech o relativni neseslosti vekem trochu napadat na nohu
                          I na letistich se vzdelavaji, zakaznik z obdchodu spatne odpovedel na kanarech co je v tom kufru s napisem brompton a dostal 46euro nasup za sport equipment. Dodnes si s nimi dopisuje, protoze uz predtim chteli za druhy obyc kufr 20eur ktery mu neodecetli.
                          Takze zadnej bicycle - ability personal transpotration device :-)

                          [ Zpět ]
                          Datum: 31.10.2011
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                             

                        Jak na co.

                        Nicméně kdybych na to nekvaltoval, dokázal bych si to zařídit i bez cla a daně- prostě bych sehnal někoho kdo by to vzal jako spoluzavazadlo (to by sice taky něco stálo, ale nebylo by to něco "naprosto nezaplatitelného").

                        [ Zpět ]
                        Datum: 31.10.2011
                        Autor: Hrabosh
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                             

                        Takhle jsem kupoval snowbike. V Americe za $ 2000, mne by to stalo tak 80.000 Kc. Nakonec jsem koupil jinou znacku, kterou jsem puvodne nechtel, ale za cca 40.000 Kc.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 31.10.2011
                        Autor: Murphy
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                             

                        Jestli oni ty ceny nebudou dané tím, že to nedováží z USA, ale z Číny...

                        [ Zpět ]
                        Datum: 31.10.2011
                        Autor: snilard
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                               

                          Z Číny ne. Na kola z Číny je docela výživné clo.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 31.10.2011
                          Autor: Hrabosh
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                                 

                            A co Taiwan? Několik skládaček z Taiwanu jsem u nás viděl.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 31.10.2011
                            Autor: snilard
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                                   

                              Odtamtud je většina kol jezdících v ČR. AFAIK

                              [ Zpět ]
                              Datum: 31.10.2011
                              Autor: Hrabosh
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                                     

                                Když to říkáš...
                                Každopádně jsem chtěl Láďovi ukázat, jak je možné u nás prodávat kola za cenu 1 dolar = 1 euro. Ty kola, přestože jsou třeba od americké firmy, tak nikdy americký kontinent nenavštíví.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 31.10.2011
                                Autor: snilard
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                                       

                                  no to ti dekuju, ale rozeznavam mezi vecmi z ciny a vecmi z ameriky a rec byla o kusovem prodeji tech druhych .-)

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 31.10.2011
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                                         

                                    Tys myslel kusový prodej s cenou 1$ = 1€? Já myslel právě prodej většího množství za takovou cenu. No nic...

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 01.11.2011
                                    Autor: snilard
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

         

    Co se (částečné) návratnosti investice týče- mohl bys to půjčovat. Kdybys byl tuhle někde z okolí, určitě bych do toho šel i na kratší výlety. Protože to k Tobě mám dost daleko, tak leda na nějakou dlouhou cestu.

    Věřím, že se Ti nechce to dát z ruky, ale zas bys tím získal alespoň nějaké peníze zpátky. A půjčovat bys mohl jen těm prověřeným.

    [ Zpět ]
    Datum: 27.10.2011
    Autor: Hrabosh
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

           

      O peníze zas tak moc nejde, nechám to uležet.

      [ Zpět ]
      Datum: 28.10.2011
      Autor: Juras
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

             

        Jo, nech to uležet, tím nic nezkazíš. Po docela dlouhé době jsem sem zabrousil, abych se dozvěděl co je nového u cyklopovalečů a ejhle, Juras nemá využití pro svůj vymakaný stroj. Já sice používám a stále budu jen ten "blbej" třecí váleček, dokonce jsem vyhodil spojku, ta mi odešla někde u Balatonu předloni, ty červený plastový kryty mám taky pryč ale vyrážíme na cesty každou dovolenou na těžko. Ani nepočítám kolik ujedem, komputr přestal kdysi fungovat a zjistil jsem, že jej vlastně nepotřebuju. Lehohonda projela už kus Ukrajiny, Maďarsko, Slovensko, kolem řeky Moravy, Dunaje do Alp a hromadu kilometrů u nás. Podobné stroje máme v partě už čtyři, samotnýho by mě to asi nebavilo a o tom to asi je. Chce to partu na takový cesty a hned to začne jinak bavit. Já mám ještě jednoho rovnocenýho koně - lodě, takže volný čas musím dělit mezi vodní cesty a suchý ale lehohondy se nezbavím a to nedělej ani ty!

        [ Zpět ]
        Datum: 04.11.2011
        Autor: Finn
        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

               

          Ahoj Finne, díky za podporu, po přečtení tvých řádek mě ta depka úplně přešla. :-) Už vím z určitostí že prodávat nebudu. :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 05.11.2011
          Autor: Juras
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                 

            Škoda, zrovna jsem ti chtěl poslat nabídku;-)

            [ Zpět ]
            Datum: 05.11.2011
            Autor: Joe-CUBE
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                   

              Tak to máš smůlu. :-))

              [ Zpět ]
              Datum: 06.11.2011
              Autor: Juras
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

               

          Zdravím.Koukám ,že také máš třecí váleček ,že by Johnsered Pema?Mimochodem docela zajímavé kolo to jsem ještě na živo neviděl.Docela by mě zajímalo jak se na tom jede oproti klasickému lehu.Mám tříkolku,ale to je zase něco jiného.Jedině co mě štve,že nemohu na klasické stezky so jsou v lese vyjeté tam se mě tři kola nevejdou :-( Ale jinak bych neměnil spíš pořídil další a to takové co máš Ty.Pošli mě pár fotek a popis tvého kola rád se podívám :-) Předem děkuji

          [ Zpět ]
          Datum: 07.11.2011
          Autor: Alban
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                 

            http://pokryti.wz.cz/foto/133.jpg

            [ Zpět ]
            Datum: 07.11.2011
            Autor: Jurimír
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                 

            Ve fotogalerii inspirace lehokolo. http://www.motokola.cz/

            [ Zpět ]
            Datum: 08.11.2011
            Autor: Juras
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                   

              dobrá nabídka, jako bonus instruktorka, to už stojí za úvahu

              [ Zpět ]
              Datum: 08.11.2011
              Autor: vladaza
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                     

                Asi bysme byli nejdříve instruktoři my, než by se naučila na leháču klopit zatáčky :-)

                [ Zpět ]
                Datum: 08.11.2011
                Autor: Arnošt905
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                     

                Nechtěl sem dělat reklamu na motokola, jen chtěl Alban vidět nějaké fotky Finnovy Lehohondy. :-) Ale ta instruktorka by ušla ... . :-))

                [ Zpět ]
                Datum: 08.11.2011
                Autor: Juras
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                       

                  Spíš ujela ;-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 08.11.2011
                  Autor: Jarda
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                         

                    neujela na lowracery by som ju urcite dobehol :-D

                    [ Zpět ]
                    Datum: 08.11.2011
                    Autor: colombo.ii
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                           

                      teda dojel

                      [ Zpět ]
                      Datum: 08.11.2011
                      Autor: colombo.ii
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                             

                        Nemáš tam náhodou to "d" navíc ?? ;o))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 08.11.2011
                        Autor: Holfi
                        Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                               

                          takto slusnost kaze ze to sa nehovory ale taka moznost tu tiez je :-D

                          [ Zpět ]
                          Datum: 09.11.2011
                          Autor: colombo.ii
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

                     

                Tedy panove, uz jste nekdy slyseli, co to znamena DEMO? Pockejte pak na tu skutecnost. 8-)

                [ Zpět ]
                Datum: 09.11.2011
                Autor: Murphy
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

         

    .. mne to pride skoda, predat tak pekne vytuningovany stroj .. je vidiet, ze ta to bavilo, ze si tam dal kus seba a aj svojich planov, ktore si s tou trike mal .. neviem, aj ked predas, tak prerobis, ale ked veris svojim snom, ze raz sa niekde vyberies, resp. ze budes robit cykloturistiku, tak si ju nechaj .. lebo je to pekna masinka ... ale kebyze ti to malo len stat v garazi a nevyuzival by si ju, tak to je tiez na zvazenie ...

    [ Zpět ]
    Datum: 29.10.2011
    Autor: pilif
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Možná prodám motorizovaný Greenspeed Gto

           

      Já bych to raději nechal stát dva roky v garáži, než tě to zase začne pořádně bavi.
      Měl jsem to podobně s kolem, tak nějak mě přestalo bavit, tak leželo rok ve stodole, projel jsem se jen občas a pak najednou, mě to chytlo a už se zase jezdí

      [ Zpět ]
      Datum: 29.10.2011
      Autor: Zdenda-Max
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

229 cyklistů (5 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024