Proč možná? Bude záležet na nabídnuté ceně. Dávám to do diskuze a ne do bazaru, protože sem docela zvědavý i na názory lidí kteří ani o koupi neuvažují. Tak kolik by jste nabídli, třeba jen hypoteticky? http://jurastrike.rajce.idnes.cz/Nova_slozka/
mě by spíš takhle v diskusi zajímalo proč.
Kupovat nechci. Motor nechci, strašně bych okamžitě zlenivěl :-)
Jo, taky tak. A ještě by mne zajímal osud toho tvýho snu o cyklohospodě na Valachách. To víš já jsem přes ty sny... :-)
Tady krachuje jedna hospoda po druhé, takže zůstane u snu. :-(
Divnej svět. Kluk co měl vymyšlenou cyklozásobovanou cyklohospodu od snu upustil. Na Valachách! (valaši sny spíš neopouštěj co si pamatuju). Postavil motogrínspída, tady na diskusi to tou stavbou dlouho žilo, a teď ho prodává. Nakonec ani Jurimír na vandr po hvězdách nepude, dostane rozum a upustí od toho. To tu sakra zůstanu bláznem sám??
Člověcě,už to tak vypadá.I já zvažuji,že se usadím a pomalu/spíše rychle/zahrabávám svoje plány.Nějak mě taky dohnala ta nenálada,když projdeš Budějky a je skoro vše na pronájem,balí to lidi po letech podnikání.Jak se na něčem nedá "škubnou",tak to nikoho nezajímá...viz.cesty na kole.Taky mám v hlavě konkrétní plán,ale zřejmě si na jeho realizaci netroufnu...ve Francii bych do toho šel,ale to jsem se neměl před x lety vracet!
Tohle je ovšem ošemetné.
Mám pár známých, kteří podnikají v tomhle oboru (vlastní restaurace, penziony, bary). Pár jich šlo ke dnu. Někdo to dokonce raději pronajal, protože už mu to za tu dřinu nevyplatilo. Ale pár z nich jde právě nahoru, případně jsou na tom defakto stejně jako dřív.
A čím to je? Sami říkají, že dříve to šlo tak nějak samo. Nemuseli se o nic starat a lidi chodili a oni se měli relativně dobře. Teď se musí více ohánět a lidu je skoro stejně jako dříve. Jen to není zadarmo a nemají tu truhlu tak plnou. Ale žijí spokojeně. Spousta rychlokvašek, co si dříve otvírali tyhle kšefty to měli jen jako oslíčka na prachy, který se otřásal za kupku sena. Teď už to oslíček není. Je to dřina, klasická práce. A tak se to hodí na krizi a jde se od toho. Samozřejmě, že to nemusí být vždy takhle. Ale udivilo mě, že to v hodně případech tak je.
Když je vidím, nebál bych se, kdybych měl vše dobře promyšlené, nebál se práce a hlavně bych měl co nabídnout.
No právě, hrozně sem zlenivěl, taky jeden z důvodů. :-) Je to spíše pro ty, co chtějí šlapat jen když se jim chce a ještě můžou. Jak dojdou síly, můžou jet jenom na motor a nebo lehce přišlapávat. Je to opravdu stroj na dálkovou cyklo-moto turistiku, denně 200km a více. Bohužel doba je blbá a já na to nemám čas ani peníze, vysněné Alpy možná v důchodu. :-(
Pokud prodáš a chceš dát lenivosti vale, tak se rozhodně vrať k silničce, psal jsem to i na jiných místech - u mně zavládlo naprostý nadšení. A těch 200 km dáš taky i bez motoru a díky bezkonkurenčně nízké hmotnosti stroje se ani moc nenadřeš.
Silničku mám a kdysi sem na ní jezdil i 240 km za den. Dneska na ní sednu a trpím jako blázen, je to tvrdé a na našich hrbatých a rozbitých asfaltech je to katastrofa. Chtěl bych něco pohodlnějšího, jestli se to vůbec o zábradlí dá říct. Nějaké lehoučké, celoodpružené mtb do 12kg. Za 60 litrů sem viděl pěkné karbonové GT marathon na Foxech a Xtéčku.
Když Ti řeknu, že mám víc otlačený zadek z azuba než ze silničky, tak mi asi nebudeš věřit. Ale musíš si Šemíka poladit k obrazu svému - pohodlné sedlo /neřídit se vzhledem, ale skutečnými vlastnosti a vhodností pro Tvoje pozadí/, gelová omotávka plus rukavičky, solidní kraťasy s dobrou vložkou, karbonová vidle a tlumivý rám, uvolněný posed, no a na závěr se vyprdneš na úzký gumy, ale nasadíš např. 4sezónní Contíky v 28 mm. Taky jsem trpěl "zamlada" na favoritu, proto jsem po 90ém přešel na MTB, ale když jsem se po cca 20 letech k silničce vrátil, tak konstatuji, že oproti favu je to úplně jiný svezení, prostě pohoda.
Viděl jsem Tvou tříkolku loni v Sazovicích, vím, že je vymakaná do detailu /přenos síly motoru přes řetěz je jinčí kafe, jak oblíbený, ale málo účinný třecí/, ale beru v potaz i ostatní faktory, které mohou ovlivnit poptávku. K ceně - za 40 tis. Kč by to byl kup "za hubičku" a zřejmě by se našlo i dost zájemců, za 50 bych to viděl zcela reálně, 60 tisíc by pak byla naprosto odpovídající cena, ale na kupce bys možná čekal.Tolik názor od Ladíka z Olmíka, ahoj.
Ahoj Laďo, dík za názor.
Mám něco podobného ,ale fakt jen podobného.Myslím si ,že to co napsal Vladaza :
Za 50 bych to viděl zcela reálně, 60 tisíc by pak byla naprosto odpovídající cena, ale na kupce bys možná čekal.
Prostě ten kdo je má tak to dá klidně i 60 tisíc.
A navíc motorka nebo nějakej ten skutr to nejni ono.A ted otázka.Kdyby ti někdo nabízel např. 50 tisíc prodal by jsi ji ?
Vzhledem k tomu že sem do toho nasypal 120 litrů, i těch 60 se mi zdá málo. Ale sem realista, více jak 60 nikdo nedá.
Já bych řek, že mnohem reálnějších je tak 30, nejvýš 40, nemyslím, že je o to nějak velký zájem, ale možná se mýlím a najde se někdo kdo neví co s penězma a na chvíli si to koupí.
Já bych spíše řekl, že k prodeji není ted´ vhodná doba - za prvé roční období a za druhé veskrze ekonomická. A prodej pod cenou není žádným přínosem pro prodejce - leda by tím zachraňoval holý život. A to Juras říká že ne. Nechal bych to bud´ na předvánoční období anebo až na předjaří.;-)
Tříkolku zvažuji už dlouho. I když mi Greenspeed nepřípadá zpracováním až tak dobrý, tak tohle je krásný kousek. Ale musel bych tak prodat dětí do otroctví.:-))))Každopádně případný kupec bude mít fakt Meisterstueck. Na tom bych se nebál jet klidně až k móři. Obzvláště ty deštníky jsou fakt supr čupr vychytávka.;-)
Pěkné to určitě je, mě se to líbí a určitě bych se na tom i rád chvíli projížděl, ale kupovat to, ne. Problém je s místem kam to dát a i když já ho mám víc než potřebuju, tak se na tom nedá všude jezdit a není to použitelné jako běžné kolo, je to jen pro jednoho. A myslím, že podobně jako já to budou mít téměř všichni.
Ono je taky otázka, jestli člověk co by to za dobré peníze koupil a takových opravdu moc nebude, se vůbec doví, že něco takového se nabízí.
kolik bys požadoval za ty otroky a jak moc nároční jsou na krmení? :-D
Nevyhazuj prachy. Udělej si svoje.
no to právě není vůbec levný. V počáteční fázi jen dotuješ on už je má ve věku, že můžou něco dělat, tak by mě to třeba vyšlo levněji... :-D
Ale zase nevíš na jakou práci jsou vycvičeny. Ty svoje si vycvičíš na co potřebuješ hned a máš pokoj. Je pravda, že vstupní investice je větší, ale zase se u toho pobavíš.
zábava může bejt i tak:-)
A zacvičit je půjde i tak ne? Psíci se také jako slepečtí cvičí až od jednoho roku, cože prý ekvivalent lidských sedmi ;-)
Navíc při výrobě svých je nutné mít společníka, jenž si pak dělá nároky na polovinu hodnoty či spíše při krachu společné firmy na celou hodnotu a ještě musíš nakonec dotovat ty jeho.
Kdepak vlastní výroba je silně neprtaktická! ;-)
S tím vycvičením to ale není tak jistý, ono to dost často bývá úplně obráceně :-)
Ty hele nikomu to neříkej, ale....pššttt, to se neříká! Oficielně jsou nedotknutelné - podobně jako naši politici:-)))))ale neoficielně je to investice prý 2 miliony do 18 let/ jeden kus. Nevím, jestli se to počítá rovnoměrně za každý rok nebo jsou náklady v některé fázi výchovy vyšší či nižší, ale budu-li počítat rovnoměrně, tak na každý rok to vychází v průměru 111111 za rok/kus. Tak jelikož já mám dva ve věku 4 let, tak to odhaduji na 444444 za jednoho = zaokrouhleme to na 888888 = ca. 900000 Kč investic do obou a u mých náročných dětí tak tam bych to zaokrouhlil tak už k tomu 1000000,-. Tak si myslím, že by to bylo tak na jeden tandem Greenspeed (= šikl by se) pak na jeden Azub tricon v plné palbě a ještě by furt tak na 5 - 6 Jurasových tříkolek zbývalo.;-)))))Na to bys, myslím, neměl.;-))))))A to krmení? Jo tak to je jejich slabost. Jezdí na všechno, ale dělat se jim moc nechce :-( - efektivnost bych přirovnal k prním parním strojům - musí se hodně přikládat,doplňovat hodně tekutin. Pak se hodně funí a moc to nejede - cituji:
"Spolu s kotlem, který má tepelnou účinnost okolo 50 % je výsledná účinnost (podle typu stroje a kotle) mezi 5 % – 15 %. To je proti spalovacím motorům s běžně dosahovanou účinností okolo 35 % nedostačující. Tam, kde je dostatek levného uhlí(v našem případě čokolády), se ale může ekonomicky užívat i dnes - proti jiným typům strojů se vyznačuje vysokou spolehlivostí a schopností práce v mnoha pracovních režimech (různé otáčky i výkony, snadná reverzace).
".
Nejlíp fungujou - ostatně jako všechny děti - na čokoládu. To krátkodobně dosahují i nadprůměrného výkonu - např. v rychlosti...kousání, který však rychle opadá obvykle ihned po jejím zkonzumování.;-)
Kdysi jsem si koupil motorku Hondu, stála kolem 220 tis.,myslel jsem si, že si splním sen z děckých let. Ale nebylo to tak, ten sen už byl "přechozený", řekl bych, holt se ta euforie ňáko nedostavila. Tož jsem najezdil celých 3000 km a motorku /de facto novou/ prodal za "výhodných" 90 litrů českých. Podobně dobře jsem taky prodal řadu kol a na staří je ze mně dokonalý realista.
Jj, proto bych to za reálnou cenu neprodal, myslím že kdybych to prodal po dílech, vyšlo by to pro mě znatelně líp. Ale to už by nebyl celek a do toho bych nešel. Asi si ho nechám a ve stáří ho ocením mnohem více a konečně si splním sny o cestování. No a kdo ví, třeba za 30let budu jezdit na vodík nebo na něco podobného co bude běžné, nenákladné a účinné. :-)
Ono i ty sny mají někdy svůj vývoj. Kdybys mi řekl před 30 roky, že můžu vyrazit na Západ, tak bych byl nadšenej, dnes už mám nějaký cestování a poznávání cizích krajů celkem na háku a nadšení ve mně budí úplně jiný věci, třeba jízda na kole po zaprděné Hané :-)
To máš pravdu, člověk čím je starší, tím má jinačí priority. Třeba ty Alpy už mě tak moc nelákají jako před lety, přeci jen je to turisticky profláklá oblast. Dneska mě více láká klid někde mimo civilizaci, někde na severu za polárním kruhem. Nechat si žužlat palec nohy rosomákem. :-)
Co blllbneeeeš?:-)))
A přeci si nebudu kupovat vstupenku do stavu "ještě větší lenoch než jsem teď" za 60tis:-))) Ale bez motoru....to bych o tom snad i přemýšlel:-)))
Neprodávej, litoval bys....!!!
Motor jde sundat za půl minuty a nasadit za minutu. Je to myšleno tak, že když chce člověk jet po ose někde daleko a nemá času nazbyt, pomáhá si motorem, v cíli motor sundá a jezdí hvězdicovité vyjížďky. Tak nějak sem plánoval Alpy.
Copak tak najednou? Kupuješ auto? máš recht, je pohodlnější, rychlejší, nedouká a víc se do něj vejde :-)
Tedy, Jurasi, pokud Ti nehrozí vězení nebo hladomor, tak bych tohle rozhodně nedělal. Myslím si, že i ta cyklolehohospoda není vůbec špatnej nápad a měla by úspěch s patřičnou propagací. Věřím,že by se stala jistě putovní záležitosti všech lehokolistů na trase Praha - Brno. Takovýhle nádherný stroj bych nedal, i kdyby přišla válka. Víš jakou to bude mít jednou cenu? Tvoje děcka či vnoučata Tě budou jednou možná zatracovat za ten prodej.:-(
Tak, tak. S nápisem Juras přece nemůže jezdit někdo jiný. To je jako by Drak prodával tu svou svařenou Libertu :) Ta sice vypadá trochu jinak než GS GTO se čtyřtaktem, ale propojenost je stejná.
Zkoušel bych to prodat v Německu nebo v USA přes eBay. U nás je příliš malý trh (a relativně málo peněz mezi lidmi) a nedostaneš dobrou cenu.
Věřím že v zahraničí, když budeš mít trpělivost, prodáš tak za 80.000kč
Třeba zpátky do Austrálie, myslím že by z toho byli do cela paff. :-) Ceny samotných greenspeedů jsou tam asi nejvyšší na světě, je to podobné jako z naší škodovkou, našinec si zaplatí za vlastenectví a podpoření domácí(nebo Německé?)ekonomiky. :-)
No a za jakou cenu by si to prodal hned, bez rozmýšlení ?
Zato v USA jsou ceny na opačném spektru.
Použité GTO rok 2002 za 1595 USD.
Dnešní inzerát:
http://craiggers.com/#!/posting/CQSV342
Ale, pravda, bez čtyřtaktu :)
Se schlumpfem a rohloffem?
Starší Greenspeed GTS se Schlumpfem MD za 705 USD před dvěma týdny. Je to úlet...
Jinak, zpáteční letenka do NYC je dnes za 13tis. Kč (pro dobrodružné povahy) :)
http://www.ebay.com/itm/300607502105?ssPageName...
Je to evidentně domácí výroba, jediné co to možná má od Greenspeeda, tak možná plány geometrie. Ale je pravda že ten Schlumpf u nás stoji o litr méně jak celý ten trike.
Mrkni hlavně na zadní stavbu, typickou pro všechny Greenspeedy a srovnej ji s tím na ebay.http://www.trikeshoppe.com/GTS.html
Jo a výrobce se ani neobtěžoval naohýbat sedačku, myslím že zdejší kluci dokáží GS okopírovat mnohem lépe. No ale pořád to nebude GS.
Nechci ti brát iluze, ale řekl bych že je to originál z roku 1998 i v popisu je to napsané a vývoj výroby je od té doby někde jinde.
Sjel sem si mraky obrázků, i hodně starých GS a kromě jednoho prototypu s větším zadním kolem mají všechny tři kola stejné, 16" a 20". Zadní stavba není vůbec pro GS typická, ale máš pravdu že sedačky se v prvopočátcích neohýbaly a byly rovné. Jestli je to Gs, tak opravdu nějaký prototyp. Hádat se nebudu a o iluze mi nejde, kupovat ho nebudu, já už zaručený originál mám. :-)
Ano, je to originál z 98. Ale šlo mi spíš ukázat, že ceny tříkolek z druhé ruky jsou v USA úplně jinde než v Evropě díky velkému trhu (relativně vůči Evropě) a konkurencí při prodeji. V této době navíc i roční dobou a ekonomickou situací. Každý týden se teď na fórech a ebay objeví aspoň jedna tříkolka za 1000-1500 USD, teď tam je třeba Catrike Speed (z roku 2005) za 1250, ICE S (taky 2005) za 600, GS GT3 za 2000 USD je v podstatě ležák.
Pro nás to samozřejmě nemá žádný význam, sem to asi nepošlou, takže to evropský trh neovlivňuje. Oni to často neposílají ani v rámci USA. Nejčastěji chtějí osobní předání, ale jsou i výjimky.
Jestli to svou budeš prodávat, tak ti přeju, abys ji prodal za cenu blízké aspoň té pořizovací, ať se ti vrátí ty experimenty a investovaný čas a znalosti, protože to není je holá GTO, kterou koupíš v kdejakém krámu s tříkolkami. Na druhé straně cena vzniká v okamžiku nákupu.
Ale jak psali jiní, pokud tvá rodina má prozatím co jíst, tak bych asi neprodával, aspoň ne teď. Za takové 3 roky se to snad vzpamatuje.
Budoucno bych spíš viděl s poklesem cen, přeci jenom se to víc rozšiřuje a navíc samozřejmě nastupují čínští výrobci. Proč asi přestal Azub prodávat Greenspeeda za obrovské ceny s mizernou provizí a začal vyrábět svoje tříkolky ??
Už mě to přešlo, pokud by nepřišla seriozní nabídka, prodávat nebudu. A seriozní je v ČR utopie, když se bavím z cyklisty a ptají se na cenu, rači nic neříkám, protože jejich odhady jsou kolem 30 000Kč!!! Asi netuší co stojí jenom ten Rohloff se Schlumpfem. Rezivět určitě nebude, přes zimu je to perfektní rotoped, dám ho do magnetického Tacxu a šlapu si pohodlně v leže. No a když bude pěkně, budu na něm jezdit do práce jako dosud. Už mám vymyšlené další úpravy a vylepšení, takže si ho nechám na koníčka. :-)
Letos jsem si koupil skladaci kolo z ameriky.
Mozna by to zajimalo i dalsi nadsence do cen na ebay
kolo z ebay --- ???usd
neposilaji do evropy
poslani do kontinentalnich us 50usd
preposlani do cz 310usd (sleva z bezne ceny fedexu 1000usd, ale zase plus poplatky za preposilaci firmu)
poplatek fedexu za procleni 300kc
dve cesty na celnici pro vyrizeni jakesi registrace na cosi
clo 14 -- procent! z ceny kola
dph 20 -- procent! z ceny kola plus ceny dopravy!
limit pro neplaceni dph a cla je 30usd
Jeste vam pripada ebay tak skvela?
Myslel jsem si, ze kdyz se americka kola v evrope prodavaji za kurs 1usd = 1euro tak ze je to zlodejna, dnes nechapu, jak to dovozci dokazou tak levne .-)
Proto jsem uváděl cenu letenky do USA.
Zaletíš si pro to, DPH a clo neplatíš a když na letišti řekneš jako Broňa, že to je speciální vozítko pro postižené, tak i dopravu máš zdarma a ještě tě posadí na sedadlo s extra prostorem pro nohy :)
jj nejsem dedecek k sezrani jako brona, ale asi staci byt stejne mily jako on :-) a mozna v pochybnostech o relativni neseslosti vekem trochu napadat na nohu
I na letistich se vzdelavaji, zakaznik z obdchodu spatne odpovedel na kanarech co je v tom kufru s napisem brompton a dostal 46euro nasup za sport equipment. Dodnes si s nimi dopisuje, protoze uz predtim chteli za druhy obyc kufr 20eur ktery mu neodecetli.
Takze zadnej bicycle - ability personal transpotration device :-)
Jak na co.
Nicméně kdybych na to nekvaltoval, dokázal bych si to zařídit i bez cla a daně- prostě bych sehnal někoho kdo by to vzal jako spoluzavazadlo (to by sice taky něco stálo, ale nebylo by to něco "naprosto nezaplatitelného").
Jestli oni ty ceny nebudou dané tím, že to nedováží z USA, ale z Číny...
Z Číny ne. Na kola z Číny je docela výživné clo.
A co Taiwan? Několik skládaček z Taiwanu jsem u nás viděl.
Odtamtud je většina kol jezdících v ČR. AFAIK
Když to říkáš...
Každopádně jsem chtěl Láďovi ukázat, jak je možné u nás prodávat kola za cenu 1 dolar = 1 euro. Ty kola, přestože jsou třeba od americké firmy, tak nikdy americký kontinent nenavštíví.
no to ti dekuju, ale rozeznavam mezi vecmi z ciny a vecmi z ameriky a rec byla o kusovem prodeji tech druhych .-)
Co se (částečné) návratnosti investice týče- mohl bys to půjčovat. Kdybys byl tuhle někde z okolí, určitě bych do toho šel i na kratší výlety. Protože to k Tobě mám dost daleko, tak leda na nějakou dlouhou cestu.
Věřím, že se Ti nechce to dát z ruky, ale zas bys tím získal alespoň nějaké peníze zpátky. A půjčovat bys mohl jen těm prověřeným.
O peníze zas tak moc nejde, nechám to uležet.
Jo, nech to uležet, tím nic nezkazíš. Po docela dlouhé době jsem sem zabrousil, abych se dozvěděl co je nového u cyklopovalečů a ejhle, Juras nemá využití pro svůj vymakaný stroj. Já sice používám a stále budu jen ten "blbej" třecí váleček, dokonce jsem vyhodil spojku, ta mi odešla někde u Balatonu předloni, ty červený plastový kryty mám taky pryč ale vyrážíme na cesty každou dovolenou na těžko. Ani nepočítám kolik ujedem, komputr přestal kdysi fungovat a zjistil jsem, že jej vlastně nepotřebuju. Lehohonda projela už kus Ukrajiny, Maďarsko, Slovensko, kolem řeky Moravy, Dunaje do Alp a hromadu kilometrů u nás. Podobné stroje máme v partě už čtyři, samotnýho by mě to asi nebavilo a o tom to asi je. Chce to partu na takový cesty a hned to začne jinak bavit. Já mám ještě jednoho rovnocenýho koně - lodě, takže volný čas musím dělit mezi vodní cesty a suchý ale lehohondy se nezbavím a to nedělej ani ty!
Zdravím.Koukám ,že také máš třecí váleček ,že by Johnsered Pema?Mimochodem docela zajímavé kolo to jsem ještě na živo neviděl.Docela by mě zajímalo jak se na tom jede oproti klasickému lehu.Mám tříkolku,ale to je zase něco jiného.Jedině co mě štve,že nemohu na klasické stezky so jsou v lese vyjeté tam se mě tři kola nevejdou :-( Ale jinak bych neměnil spíš pořídil další a to takové co máš Ty.Pošli mě pár fotek a popis tvého kola rád se podívám :-) Předem děkuji
http://pokryti.wz.cz/foto/133.jpg
Ve fotogalerii inspirace lehokolo. http://www.motokola.cz/
dobrá nabídka, jako bonus instruktorka, to už stojí za úvahu
Nechtěl sem dělat reklamu na motokola, jen chtěl Alban vidět nějaké fotky Finnovy Lehohondy. :-) Ale ta instruktorka by ušla ... . :-))
Spíš ujela ;-)
neujela na lowracery by som ju urcite dobehol :-D
teda dojel
Nemáš tam náhodou to "d" navíc ?? ;o))
takto slusnost kaze ze to sa nehovory ale taka moznost tu tiez je :-D
.. mne to pride skoda, predat tak pekne vytuningovany stroj .. je vidiet, ze ta to bavilo, ze si tam dal kus seba a aj svojich planov, ktore si s tou trike mal .. neviem, aj ked predas, tak prerobis, ale ked veris svojim snom, ze raz sa niekde vyberies, resp. ze budes robit cykloturistiku, tak si ju nechaj .. lebo je to pekna masinka ... ale kebyze ti to malo len stat v garazi a nevyuzival by si ju, tak to je tiez na zvazenie ...
Já bych to raději nechal stát dva roky v garáži, než tě to zase začne pořádně bavi.
Měl jsem to podobně s kolem, tak nějak mě přestalo bavit, tak leželo rok ve stodole, projel jsem se jen občas a pak najednou, mě to chytlo a už se zase jezdí