Nevytočilo, jen mírně momentálně nahráblo, že se v příslušném vlákně už nemohu vyjádřit k herasovým obviněním, ačkoli on si mě tam bere do huby v každém druhém.
Ale byl to jen momentální, přechodný stav. Vzápětí mi došlo, že je to vlastně moc dobře. Jeho nepřesvědčím, a ostatní ať si udělají názor sami. Ale pouze pod podmínkou, že budou OBJEKTIVNÍ! ;-)))
Tímto se omlouvám za to, že se kvůli mému příspěvku minulé nasí*ací vlákno stalo neúnosně nasí*acím. Uznávám pokorně, že i ventilace vlastního vytočení má své meze...
Dneska ne, ale včera.
Tenhle krám.
http://sporttestery-computery.heureka.cz/cateye...
Že to po vyndání a opětovném nandání baterky začne ODO počítat zase od nuly, bez možnosti to jakkoliv nastavit, to by mě teda nenapadlo...
Třeba si na to jen nepřišel, ODO nastavit umí i ty nejlevnější čínský (oni jsou teda čínský nejspíš všechny ;o) computery za 100,-.
No právě že to tenhle asi neumí, i v návodu je nakresleno, že po Battery out bude All clear:(.
A když se při tom nulovým stavu ODO píchne zezadu do toho tlačítka, tak to skočí do režimu nastavení obvodu.
Na to, že to stálo asi 4 stovky, mě to teda nasralo dost vydatně.
Jak jsem dával nahoře ten odkaz, tak všichni ty vejři, co tomu dávají skoro 100%ní spokojenost, zřejmě ještě asi neměnili baterku...
Nebo by je nenapadlo nastavovat si ODO na nějakou konkrétní hodnotu. K čemu je to číslo vlastně dobrý?
Tak chápu, že někomu asi k ničemu, ale je docela dost lidí, který tak nějak zajímá, kolik na tom kole celkově ujeli.
Aby sis nemusel pamatovat číslo, kolik jsi třeba na kole již tento rok, (nebo jako to má kamarád od koupě kola) najel km. Jinak je to jenom čistě statistický údaj, že ;o))
Já si celkové km čistě statisticky vedu v Excelu... ;-)
To není špatné řešení, snadno se to zálohuje, nechá se to libovolně rozšiřovat o popisky a poznámky, je rozumný předpoklad, že při požadavku na jiný formát evidence se to bude snadno konvertovat.
Krom toho tím zřejmě nesleduješ jediné číslo, ale máš tam jednotlivé vyjížďky, takže součet je prokazatelný a přezkoumatelný.
Pokud je to pro mne důležitý údaj, tak je chybné řešení mít jej hardwarově vázaný na computer, který můžeš ztratit, nebo prostě jednou přestane fungovat. A pokud důležitý není, tak není důvod mít jej přesně na computeru.
Ach jo, profesní deformace, chtít správně nastavený proces evidence ODO:-)))
No, vedu si tam toho více. Navíc, kol mám více, což by jeden ODO fakt nezvládl... A píšu si tam i lyžování a túry, protože pak si po (byť roce) vzpomínat KDY a KDE jsme to vlastně byli lyžovat prostě nezvládám...
A nad tím jsem si v Accessu udělal aplikaci na různé statistiky a přehledy... :-)
Taky zvítězil Excel (teda nějakej sešit.ods), o km mi zas ani tolik nejde, spíš hrubý popis trasy - za rok bych si už určitě nepamatoval, kudy jsem to někam dojel. Možná ani za měsíc :o(((.
Párkrát do roka k tomu přibude záznam v bikemapu, u nějaký "objevitelský" cesty :o)
Že se to vymaže po vyndání baterky by mi snad ani nevadilo.
Vytáčím se sama permanentně tím, že computer je první věc, kterou pravidelně zapomínám. Buď ho zapomenu hned ráno doma, nebo ho zapomenu nasadit během dne po nějaké hospodné přestávce. A někdy se zapomenu a nechtěně dlouze se o něj opřu a nenápadně si tím vymažu i to co, stihl nedejbože naměřit.
Jo Excel dobrej, ale mně do něj chybí data...:-))
mám jen takový obyčejný, který počítá "jenom" do 9999 km a pak začne znova od nuly, takže celkovou sumu za několik let si stejně musím pamatovat, kolikrát už jsem ho přetočila. Taky si kilometry píši v exelovské tabulce, po jednotlivých výletech, je to docela zajímavá informace.
Jak vás tak čtu, tak už si nepřipadám jak magor, že si vedu km v Excelu :-))
náhodou má to úžasnou vypovídající hodnotu tyhle zápisky, třeba už si vůbec nepamatuji, že jsem byla s Radiusem na kole 28.12.2008 u nás po lese a čaji u Máni na letišti :-) jo mimochodem, pilně se tam pracuje a restaurace bude otevřená jaro nebo podzim 2012, takže se máme nač těšit.
Tak k Excelu jsem se ještě nedostal.
Zatím stačí tužka a sešit. No za ty roky už je těch sešitů víc. -)
Jj, a proto když si kdykoli něco kupuji, tak se nejdříve pídím po manuálu abych věděl co mne čeká... Což je někdy už docela problém, protože někteří výrobci podmiňují jejich stažení zadáním výrobního čísla toho kterého výrobku :-O No, a jak to asi mám provést když ho jaksi ještě nemám koupený...? No comment :-/
Tak podívat se do manuálu, ať už by byl v jakýkoliv podobě, mě upřímně řečeno nenapadlo, protože jsem nepředpokládal, že to ten cajk umět nebude...
9 let starej tachák, co mám na starým kole, to umí, a bezdrátová Sigma, se kterou mi právě letos na jaře došla trpělivost a vyměnil jsem jí právě za toho Cateye, to uměla taky, nenapadlo mě, že se vyrábí v týhle cenový relaci takovej werk...
No po půlroce používání mi tohle asi jako důvod reklamace nikdo neuzná... ale přišli lidi o víc...
Já už to od jisté doby dělám, protože mne i pár dražších věcí nemile překvapilo, samozřejmě až doma kdy už s tím nešlo nic moc dělat. A reklamovat nějakou celkem nedůležitou věc, to se mi už taky nechtělo...
V téhle cenové relaci se vůbec divím, že Cateye něco vůbec nabízí :-) Vždycky jsem je měl za drahou firmu, která ale za ty peníze nabízí nic moc vybavené věcičky.
Sám mám Enduro 8, které stojí od asi 700Kč nahoru, a má opravdu jen ty základní funkce, přesně 8. Ale to ODO naštelovat naštěstí umí, ufff :-)))
Tak teď už vím, že si příště CATEYE nekoupím a taky vím, že ať to bude cokoliv, nebude to bezdrát, s tím jsem si užil taky dost:).
To se ten výběr ale hodně zúží :-) Tak držím palce při výběru ;-)
Já jsem naopak koupil za dvě stovky z Aukra GPS modul, do mobilu nainstaloval Trekbuddy, teď zrovna jde stahovat Cykloatlas ( http://www.trekbuddy.net/forum/viewtopic.php?t... ), tak se mi to v práci stahuje a kompresí, a na jaře, mám ten pocit, computer poletí obloukem do popelnice. Hehe.
Taky řešení ;-)
I když mi přijde, že nejpřesnější měření stejně zaručí spíše ten cyklokomp.
Já mám přes zimu v plánu pořádně prozkoumat Mobile Atlas Creator a pomocí něj postahovat různé bitmapové mapy do Garmina.
TO záleží, jak přesně máš nastaven obvod kola.
MOBAC prozkoumej hodně rychle, protože Cykloatlas (jediné použitelné mapy ČR a SR, co se dají MOBAC stahovat) za chvilku zablokuje stahování map, pak to nemusí jet půl roku, nebo taky už nikdy.
Škoda, kdybych měl zapnutý tile store, tak si za pár minut udělám kompletní cykloatlas ČR a SR v libovolném formátu.
Takhle mám jen tared atlas pro TB (včera stažená data). Samozřejmě pro osobní potřebu, nikomu to nenabízím (to by nebyla osobní potřeba dle AZ;-)).
Obvod kola nenastavíš nikdy zcela přesně, protože záleží na míře nahuštění duše. A to se neustále mění. Ke zkreslení stačí málo. A nebudeš přitom pokaždé přestavovat údaj o obvodu kola.
A taky záleží na tom, jest-li máš magnet na předním nebo na zadním.
Přední kolo přece najezdí víc! :-))
míra nahuštění duše se mění jen někdy... jen v případě, že vozíš duše
sorry za rejpnutí;-)
Pokud máš +- stejný tlak, tak změny tlaku v závoslosti na teplotě, ubývání vzorku apod. jsou řádově milimetry. Cca 7mm na průměru kola je 1%.
Jenže kdo má jak přesně změřený obvod svého kola?
Tak a stahování z cykloatlasu už nejede:-(
Ale jede, jenom to chce nejnovější plugin ;-)
http://androidforum.cz/download/file.php?id=2017
Fakt ti to jede? Mě TEĎ ne:-(
Teď momentálně to nemám jak vyzkoušet...
Ale ten odkaz je špatně, nejnovější verze je tady http://androidforum.cz/download/file.php?id=2035
Promiň
Ten poslední odkaz, co jsi sem dával je včerejší plugin. Včera jsem tím stáhnul atlas, dnes nefunguje. Sfině:-(
A co dnešní verze ?
http://androidforum.cz/download/file.php?id=2048
Já to přes den nemám jak vyzkoušet, z práce se tam nedobouchám :-/
Koupil sem si pár gumovejch medvídků http://travel-value.cz/product/read/id/54034/ sedim u počítače, uzobávám pro dobrý chrupavky a najednou koukám, že sem to skoro celý sežral a cejtim, že to asi nebude úplně v pohodě :-((((
To abych si zase zacala varit kecup sama, jako jsme to delali, kdyz jsem byla mala.
http://ekonomika.idnes.cz/kecupy-v-testech...
http://ekonomika.idnes.cz/s-pocmaranou...
O důvod více neplatit papírem, ale zlatem. Místo registrační pokladny váha a sada závažíček, prosté, levné, jen to bankám a státu znemožní vydávat poukázky na majetek, který nemají (nekryté peníze), takže to už asi neprosadíme.
http://www.finmag.cz/cs/finmag/penize/chcete...
http://www.nakole.cz/diskuse/13874-co-me...
Tak zkus toto:
http://www.ferienhaus-koenig.de/webcam.html
http://www.elbsandsteingebirge.de/html/banner...
No že by mě vytočilo, to ne, ale při tom pojmenování mi zatrnulo (starší věkem pochopí).
Dostal jsem "výcuc" doposud toho nejdůležitějšího i kuriozity ze "sjezdů" ODS a TOP 09. Kromě jiného zazněla výzva ke členům TOP 09, aby v hojnější míře navštěvovali stranická školení a semináře.
Co v té autoškole učí?
Boční odstup od zaparkovaných aut "Nechávejte si dostatečný, kdyby někdo otevřel dveře ..."
Proč ale při míjení protijedoucího vozu je odstup 1 metr a více (občas na úkor nás, cyklistů), to mi "hlava nebere".
Obávají se, že by řidič protijedoucího vozu náhle otevřel dveře?, že "hodí" myšku metr do strany?
Kdy nám reflexní vesty dají příkazem?
http://www.novinky.cz/krimi/248464-chodci-berte...
...řada řidičů má vysvícená nebo znečištěná světla, v brzdách jejich aut koluje brzdová kapalina za hranicí životnosti či jezdí na sjetých pneumatikách, ať jsou letní nebo zimní...
Mne teda od te doby, co jsem ridic, prijde velmi rozumne se nepohybovat bez reflexnich prvku ci svetla v noci po krajnici mezi mesty, nebo kdyz jede auto, uhnout do skarpy. Dokud jsem neridila, nikdy mi nedoslo, na jak kratkou vzdalenost je jinak chodec potme videt.
Spíš mě jde o to, že článek je napsaný takovým stylem, že řidiči nemají auta v pořádku (světla, brzdy,...) a proto chodci a cyklisté musí nosit reflexní vesty a svítit jak vánoční stromeček.
Taky jsem řidič (přes 20 let) a vím, že v noci musím jezdit pomaleji a opatrněji.
A srnkám a divočákům bude rozdávat odrazky hajný?
Srážkám se zvěří se nevyhneš ani s kvalitním a vybaveným vozem.
Ovšem nechápu proč je používat jako argument do diskuse o lidských životech ?
Úplně se asi nevyhneš, ale dost často vidíš svítit v noci oči. Ale když jedeš 120, tak nevidíš nic...
120 a víc jezdím jen na dálních a tam by asi cyklisté a pěší být neměli, zvěř je samozřejmě možná i tam.
Oči kohokoliv kdo je k tobě zády nevidíš, ani kdyby jsi se ..... :)
Tak to už jsme v týhle zemi dva, co nejezděj 120 po státovce. Hurá!
Taky se na tebe ostatní řidiči tak zlobí? ;-)
Dnes me tocilo auto, co tu jelo po okresce 60. 120 v okoli Roztok potkavam opravdu velmi vyjimecne.
Nevím, když jedu autem 90 (na tachometru skoro 100), tak mě všichni předjíždí, a to na silnici I. třídy, ne na dálnici.
A kde jezdis a v kolik hodin? Tohle bych jeste pochopila tak na nejakym tom tahu na Tabor nebo Pisek, kde je siroka hladka silnice, ale i tam kdyz nasadim 100 na tachometru, tak vetsina aut okolo jede stejne rychle a jen obcas se najde skokan, i kdyz teda mnohem casteji nez na jinych silnicich. Ale jezdim v bezne denni a odpoledni doby, v noci spousta ridicu naopak jezdi rychleji, protoze maji prece tu prazdnou silnici.
Břeclav - Hodonín - Uh. Hradiště nebo Znojmo - Brno (údajně nejdelší hřbitov na Moravě).
Jinak na úseku Břeclav - Hodonín dost často musím uhýbat na krajnici, řidičům kteří předjíždějí v protisměru nez ohledu na provoz. Naštěstí je tam krajnice dost široká.
Když nějaké nařízení vrchnosti nedodržuje skoro nikdo, a to bez jakýchkoliv následků, tak to IMHO znamená jediné: ono nařízení nemá opodstatnění, je nesmyslné a tudíž škodlivé.
Jenze tohle porusovani nasledky ma. Jen se to pak tu pricte neosvetlenemu chodci, tu spatnemu technickemu stavu vozidla, ...
Tak něco jiného je jet 120 za tmy tam, kde se pohybují podnapilí chodci, nebo jet tak s nebrzdícím autem na nevyhovujících gumách.
Myslel jsem, že se bavíme o normální situaci, tj. dobrý technický stav auta, kondice řidiče, dobrá viditelnost.
Hádka s manželkou, unavený z práce, spěchající na schůzku...
Kde je určená hranice co je normální a co je nenormální situace?
Jak správně naznačuješ, obecně to stanovit nelze. Stejně tak nelze obecně jedním číslem stanovit, co je to bezpečná rychlost.
Bezpecna ne, omezenou stanovit lze. A paklize se nekdo na (90) vymazne ve 120 kmh, tak prekrocil maximalku i bezpecnou, ze? A kdo dokaze s jistotou stanovit bezpecnou rychlost v danou chvili? Neni pak lepsi dodrzet alespon nejaka maxima dana zakonem a nezkouset hledat limity svoje, vozovky i vozidla?
Když se někdo vymázne, překročil bezpečnou rychlost.
Když jede někdo rychleji, a nic se nestane, překročil maximální povolenou rychlost. Nic více, nic méně.
Mě se posledních mnoho let daří stanovovat bezpečnou rychlost bez větších problémů. Tobě ne?
Nicméně lze určit co je v 95% (třeba) případů bezpečná rychlost. A to je smysl tohoto omezení.
Další věc je, že když víš že "po téhle silnici se smí jezdit 90", tak můžeš mnohem lépe odhadnout za jak dlouho přijede támhleto auto na obzoru.
Jenže maximální povolená rychlost je někdy vyšší, někdy nižší než maximální bezpečná rychlost. Stejně je to na řidiči.
No nevím, ty odhaduješ příjezd auta podle toho, že odhadneš vzdálenost, přepočteš rychlost na m/s, podělíš, a máš čas příjezdu?
Já spíš kouknu a vidím, a na číslo v zákoně si většinou ani nevzpomenu.
Ja tuhle koukla a vidim, najela na silnici, a pak me nejaky debil jedouci aspon 110 prosvecoval dalkovejma a troubil na me, kdyz me predjizdel. Clovek ma tak nejak v oku, jak daleko musi byt auto na hlavni, aby ho pri najizdeni neomezil, ale kdyz jede to auto moc rychle, tak tenhle odhad nesedi.
NS dokonce nedávno vydal nález, kdy spoluvinu na nehodě dal řidiči, který jel sice pohlavní, ale prokazatelně extrémně překročil maximální povolenou rychlost. Nehodnotím, jen konstatuji.
Ony jsou ještě zákony, které stojí nad těmi lidskými. Přírodní, v tomto případě fyzikální, jmenovitě tření, setrvačnost atd. Když se blížím ke křižovatce, maximální bezpečná rychlost se prostě snižuje (často na rozdíl od maximální povolené). Nedodržení se trestá. Je ti prd platné, že jsi měla přednost, když máš v xichtě airbag.
Taky znám takový případ, řidič osobáku nedal přednost motorkáři a ten se zabil. Bylo to v obci, motorkár jel asi 100 do kopce přes horizont, a řidič ho na tu krátkou vzdálenost křižovatky od horizontu i té rychlosti nemohl vidět.
to bylo u hradce to samé směr Jaroměř se tam silnice vlní, nějaký hovad to tam kalil autem asi 180 a strčila mu tam auto nějaká paní z vedlejší zatímco on byl ještě daleko za horizontem.
Myslím, že ji pak chránil i ombudsman...
Kupodivu to všichni přežili on snad trefil jen konec jejího auta.....
Ne. Kouknu a vidím, že auto je 150m od křižovatky.
Na základě empirických pozorování z mnoha podobných křižovatek (nic nepočítám) odhadnu kdy nejdříve přijede. Jenže když pojede rychleji než je obvyklé, tak přijede dříve.
Zkrátka vzdálenost se odhaduje mnohem lépe než aktuální rychlost.
Stačí když začneš na dálnici předjíždět (jedeš 130km/h), koukneš do zrcátka, jo ten je daleko, ani nemrkneš a máš dementa co jede 200km/h v kufru.
Hele, neco Ti povim, ale nikomu to nerikej.
Ze ridim v naprosto idealnim rozpolozeni dusevnim, vynikajicim fyzickem stavu, jsou dokonale povetrnostni podminky i stav vozovky a nejsem ani trosicku unaven, tak tohle bych si mozna troufnul rict tak v 1 % pripadu, kdy sedim za volantem. Vetsinou alespon jedna z techto podminek splnena neni.
A o bezchybnem technickem stavu auta taky muzu byt maximalne presvedcen. Jak casto treba kontrolujes merakem tlak v pneu?
Dofukuješ gumy podle hmotnosti nákladu?
Na kratsi pojizdeni, kdy odvezu 30 km na chatu furu tezkych kramu a vracim se sam to neresim.
Na dlouhe cesty jsem dofukoval Tranzita, tam rozdil jeden clovek bez niceho a 9 s bagazi a nekolika pary lyzi byl citelny.
Pokud obtížím vozidlo více než vahou jednoho spolucestujícího, tak stejně jedu s ještě větší rezervou než obvykle, protože tak zatížené vozidlo nemám tolik v ruce.
Stačí si udělat slalom na čerstvě zasněženém parkovišti (nejlépe ještě s letníma gumama, to je ideální škola smyku), projet si to prázdným autem, a pak si hodit do kufru pár cihel či dva pytle cementu. Pokud člověk není úplný dřevo, rozdílu si všimne;-)
No tak to já za dobré viditelnosti, suché vozovky, kdy nejsem nijak zvlášť unaven nebo rozrušen najezdím víc jak polovinu kilometrů.
Firemní auto mám v perfektním stavu (necelý rok stará oktávka), tlak kontroluji cca každé 2-3. tankování.
Jsou místa, kde se dá přes 120 na okresce jet opravdu bezpečně, ale stejně tak jsou místa, kde jedu zcela dobrovolně 70 i méně, ač dle zákona mohu 90. 90 by tam bylo nebezpečných, a přitom je to tam povolené.
Prostě maximální povolená rychlost nijak nekoreluje z bezpečnou rychlostí, na tom trvám.
To ja si vybiram z tehle dvojice maximum.
Jako když je někde bezpečná 70, povolená 90, tak si vybereš maximum?
Bohužel, řada řidičů se tak opravdu chová. Proto tvrdím, že uvádění maximální povolené rychlosti je škodlivé, lidé ji pak zaměňují s bezpečnou (jak vidno i z této diskuse).
Je to MAXIMÁLNÍ rychlost. Měl bys tak jet jen za určitých podmínek - přehledná silnice, kvalitní povrch, auto v perfektním stavu, plně soustředěný ..., jinak je potřeba ubrat.
Me teda inteligent v autoskole ucil, ze je obcas bezpecnejsi jet rychleji nez maximalni povolenou rychlosti a ze on je autorita a ma tedy pravdu... Ale ja trpim neuctou k autoritam a stejne jedinym duvodem bylo, ze to delaji vsichni.
Možná při předjíždění. Když předjíždím kamion, který jede 80, tak krátkodově taky tu 90 překročím. Tam je to čistě kvůli bezpečnosti.
Asi máš na mysli maximální POVOLENOU rychlost. Tu bys neměl překračovat tam, kde policajti či měšťáci měřej, pokud nechceš, aby tě zastavovali a otravovali benga.
Například včera jsem musel jet několik kilometrů 130km/h (dle GPS), protože si mě natáčel na kameru nějakej vopruzák v Passatu. R36:-( Asi se mu nezdál způsob, jakým jsem ho dojel zezadu:-)))
Pane kolego, nesrovnávej škodlifku s normálníma autama. Stav brzdových kotoučů a destiček kontroluji minimálně 2x do roka, tlak pneu mi ukazuje display při každém startu a odpovídá kontrole měřákem. Od doby co mám automat se mohu ve větší pohodě věnovat pouze řízení ;o))
Na tlak pneu mam ted hlidac taky. A kotouce mi po 15.000 km menili i s destickami. Pry to obvykle tak brzy nedelavaji. 8-)
Mluvim o rok stare Fabii stejne jako o 13 let starem Tranzitovi. Nikdy netusis, jestli jsi nekde neprejel neco, co poskodilo brzdove hadicky tak akorat, aby povolily ve chvili, kdy na brzdu poradne dupnes. Nebo cokoliv jineho. Kolo prekontrolovat muzes, ale ani tam nikdy nevim, jestli mi na nejblizsim hupiku neco neupadne, co predtim vypadalo OK. A auto me sice spocetne, ale i tak nekontrolovatelne vice soucastek.
"A kotouce mi po 15.000 km menili i s destickami. Pry to obvykle tak brzy nedelavaji."- Kazisvět, čemu se divíš? :-)))
Z Padesátníku do Horoměřic - běžně přes 100. Z Velvar do Kralup a opačně - je tam omezení na 70, ale zkus to jet - to tě hned problikají, myšku hoděj, kotvu hoděj... :-( Ostatně, na tom novém úseku mezi bývalým přejezdem a Roztoky bývám často taky jediný, co má na ciferníku 90.
A to se - jak říkáš - jezdí tam u vás celkem slušně, ve srovnání s karlovarskou nebo s E55.
Osobně jsem na překračování rychlosti dost alergickej, pokládám to za obrovskou bezohlednost a nepřizpůsobení rychlosti za příčinu drtivé většiny dopravních nehod.
Njn, motoristi jezdí jak blázni i potmě, takže místo toho aby se podle toho chovali, tak se budou buzerovat, nebo jim dávat nějaká doporučení, především ostatní :-/
Naštěstí to tady ale ještě není jak v Číně, fuj !!! :-(((
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/248463...
Popravdě a na rovinu bych vetšinu pěších a cyklo nindžů nechal zmrskat.
Před pár lety jsem na silnici mezi Běchovicema a újezdem ve vánici v sobotu večer cca c 21,00 v totál tmě dojel za horizontem cyklistu.
Zachránilo ho jen to, že jsem jel jen asi 30 a že byl tak černej, že ve sněhu byl trochu vidět. ( Tmavý kabát, beranice, žádný lesklý blatníky anisvětla jel prakticky prostředkem kvůli sněhu návěji)
Jako debil jsem za ním jel těch 300 metrů do obce s blikačkama krokem aby ho někdo nesmetl a pak ho seřval z okna.
Poslal mě do prdele místo toho že měl být rád, že je živej...
Už mi celá ta slavná EU leze krkem čím dál víc :-(
http://zpravy.idnes.cz/do-trafik-dorazi-v...
Teprve už? Mne už dávno... Proto jsem v referendu hlasoval NE...
A co ti zrovna na tomhle vadí ? Kdo hulí, tak tahá a nechcípne mu to. Pokud netahá, aspoň mu to ušetří žváro a může si ho dojet pozdějc :-) Jestli to sníží možnost požáru, jenom dobře.
Vadí mi, že opět strká rypák do čeho nemá :-( A to všechno "v zájmu" bezpečnosti, a kdovíčeho dalšího, zákazníků, kteří o to vůbec ale vůbec nestojí :-/
Taky by mne zajímalo z jakého humusu ten "papír" má být vyrobený... Aby z toho spaliny pak nebyly nakonec jedovatější než to co vdechujeme ze shořelého tabáku :-)
Dojemnej strach o zdraví :-)))
Hele, já se ani tý jejich snaze moc nedivím. Když vidím, jak se dost často kuřáci chovají... Odhazování vajglů (hořících, bez típnutí) je na denním pořádku, zvlášť efektní jsou chomáče jisker letící v noci z jedoucího auta (klidně při průjezdu lesem). Uznávám, že tam je to riziko minimální, ale přece jen nějaké bude. Kolikrát do roka ale slyšíme ze zpráv o vyhořelém bytě kvůli čvaňhu v posteli ? Mám pocit, že i včera... A nepotrefí to obvykle jen dotyčnýho, smůlu mívají i sousedi.
Já jsem pro azbestovky... :-)
Obecně vzato až někdo bude pohcovat veškerý kouř cigaret tak, že v něm ostane tak budu klidně pro podporu kuřáctví.
Ale teď jsem pro cokoliv co kuřákům ztíží jejich misi za svobodu :)
A co třeba znepříjemňovat život taky řezbářům a milovníkům ryb?
Jedinej řezbář (amatérskej), kterej mě kdy ohrozil na zdraví, jsem byl já sám. Kuřáků takových potkám denně deset a víc.
No pokud potkáváte jenom bezohledné kuřáky, tak to je jiná. Ovšem to rozhodně není důvod opruzovat všechny kuřáky a vymýšlet si na ně daně a zákazy.
Je a přímo nutný, ohleduplnýho kuřáka jsem ještě nepotkal
A co vonavky? A osvezovace vzduchu ve verejnych prostorach?
Naváži na Tebe, ale je to reakce na předchozí. V této rubrice ("..vytočilo..") jsem zjistil, že asi žiji někde jinde (nebo je to tím, že nějak podvědomě beru na vědomí, že lidé jsou chybující), poněvadž mne nepřivádí k zuřivosti chodci, ani cyklisté a dokonce ani řidiči aut. A když už asi skončila pasáž o příslušnících provozu, je tu další nepřítel - kuřáci (kupodivu mě nikdo neobtěžuje).
Můj názor - kuřák svoji cigaretu může odložit, řidiči mohou svůj dopravní prostředek vyměnit, vymatlaný mozek však odložit ani vyměnit nelze.
Z takového "boje proti" se dá udělat živnost. A potlačovaní agresoři nacházejí domněle legální cíl k vybití.
Jsou všichni stejní. A je jedno, jestli "bojují" proti kuřákům, kácení na Šumavě, automobilismu, kožešinám ... Jedinci zaslepení svou nenávistí, beze stopy tolerance k představám druhých.
Klasika:
http://www.youtube.com/watch?v=KMO2TKY-nig
http://tinyurl.com/3cpwsj8
Máš na mysli třeba Tomáše Masaryka?
No jo to je, bohužel, přesně ten argument kdy se dá použít i Adolf Hitler.
Což ovšem použití T.G.Masaryka tak nějak relativizuje, že ?
Navíc soudruh Hitler byl ještě vegetarián :)
Jsou všichni stejní. A je jedno, jestli "bojují" proti kuřákům, kácení na Šumavě, automobilismu, kožešinám ... Jedinci zaslepení svou nenávistí, beze stopy tolerance k představám druhých.
Třeba Masaryk toho byl zářný příklad. Nebo třeba Alexandr Vondra (a iks dalších lidí).
Nebýt těchto zaslepenců (Martin King, Nelson Mandela), kde by byli negři? Na bavlníkových plantážích. Nebýt těch českých, tak by na mě by ze zdi shlížel portrét Jakeše nebo třeba Grebeníčka. A bez Mašína & spol. bych se mohl za národní minulost leda stydět.
Je to xindl a fujtajxl, tihle aktivisti co nedrží hubu a krok.
Takže vlastně můžeš být vděčný i mě .
Nebýt mě tak by dnes stále soudruh Jakeš ..... :)
K bavlníkovým platážím se mohu jen smát, to jsi si argument spletl proti době M.L.Kinga asi tak o 80 let ?
Ad Mandela, no je prý fakt, že jeho hnutí pod vedením jeho ženušky dalo hořící náhrdelník z pneumatiky víc černochům, než jich zabil apartheid.
Obecně vzato na rasismus si krom některých černochů ( asi to souvisí s tím které kmeny vládnou ) v Africe jižní stěžuje dnes každý, běloši, indové a další asiaté.
Snad nečekáš, že tu budu vypisovat všechny pročernošské aktivisty z USA i všechny formy nerovnoprávného postavení (např. výčet podřadných prací, které museli vykonávat), kterého se jim dostávalo.
"Je prý také fakt", že Václav Havel, přestože sotva leze, měl poměr s nějakou podřadnou spisovatelkou.
Sorry, ale srovnávat profesora Masaryka (ať už si o způsobu vyhlášení čs státu myslíme cokoliv) nebo odbojovou skupinu bratří Mašínů (ať už si o formě jejich boje myslíme cokoliv) s opruzákama, kteří pro svou zábavu blokují pražskou dopravu nebo brání očištění lesa od kůrovce, to je trochu průhledná demagogie, nemyslíš?
Ano, tamtěm šlo o život, těmhle asi nejde. Ale oni se domnívají, že je to pro ně životně důležitá otázka. To, že ty s nimi nesouhlasíš, přece není důvod, abys je nazýval opruzáky a upíral jim právo na jejich formu odboje.
Navíc vidíš věci strašně černobíle. Jedna věc je očištění lesa od kůrovce, jiná věc je zničení národního parku sjezdovkami a korupční rozprodej dřeva nastojato jedním z nejbezohlednějších monopolů v Česku. Vybíráš si zkrátka účelově jen to, co se ti hodí do krámu, a to není fér.
Já nenazývám opruzáky opruzákama proto, že s nimi nesouhlasím, ale proto, že to opruzáci jsou.
Třeba s komunisty bytostně nesouhlasím, ale konkrétního člověka (pana Březy) si velmi vážím, byť je komunistou asi 40 let, dnes je za komunisty v bystrckém zastupitelstvu, a v zastupitelstvu kraje, a jako jediný(!) hlasuje na kraji shodně s tím, co tvrdí v bystrckém volebním programu. Bohužel, typické pro politiky je, že bystrčákům do schránek narvou letáky, jak jedině oni dokáží zabránit vést R43 skrz sídliště, a na kraji buď hlasují pro změnu ÚP, nebo se tam aspoň nedostaví. V jiných otázkách má pan Březa zcela zásadně odlišné názory od mých, ale vážím si ho jako rovného a poctivého soupeře.
Naopak, s opruzáky třeba i souhlasím, že aut jezdí po Praze hodně, ale neuznávám formu nátlaku tím, že zablokují spoustu lidí, kteří s jejich mindrákem nemají nic společného. To není ani pokus o řešení, to je opruz.
Šumava je prakticky to samé. Přes 300 let je to hospodářský les, v současnosti uměle vysázená smrková plantáž, napadená kůrovcovou epidemií. Tu je potřeba vykácet a vysázet les jiný, třeba smíšený, mj. proti kůrovci odolnější. Pokud bude mezi návštěvníky zájem, tak ať tam pár lyžařských středisek je. Já po nich netoužím, ale - na rozdíl od opruzáků - jsem k názorům a potřebám ostatních tolerantní.
K názorům a potřebám, ne k dobytkovskému chování. Chápeš ten rozdíl?
Chápu. Proto například označení odlišného názoru automaticky za "mindrák" nazývám dobytkovským a netolerantním chováním.
Mohl bys prosím blíže specifikovat, který konkrétní názor jsem podle Tebe označil automaticky za "mindrák"?
Pokud jsi tím nemyslel názor, "že aut jezdí po Praze hodně", pak jsi to nikde nenapsal. A já tudíž soudím, že tím myslíš šmahem všechny názory lidí, které označuješ za cykloaktivisty. Což mi přijde nefér.
Anebo co tím tedy myslíš? :-)
Vždyť jsem psal, že dokonce souhlasím s tvrzením, že aut jezdí po Praze hodně.
Mindrák je podle mne podlehnout frustraci z tohoto stavu a jít blokovat dopravu.
Racionální řešení duševně vyrovnaného člověka by bylo podporovat taková dopravní řešení, aby všechna ta auta se rychle dostala, kam potřebují, tam bez problémů zaparkovala, a nemusela tak postávat a popojíždět po ulicích.
Proč by cyklisté měli řešit problémy motoristů? Ať si ho vyřeší sami a neopruzují. Řešil snad někdo Nerudův problém za něj?
Protože objem zdrojů, které motoristé čerpají, několikanásobně překračuje jejich společenský význam.
Česky řečeno jsou nenažraný a rozlezlí.
Když přistoupím do vlaku a v kupé dva lidé zabírají místa pro osm, nemám problém je usměrnit. S motoristy to je úplně stejné.
Kdyz si za ta zabrana mista zaplatili, proc by je nevyuzili, ne?
Jako treba motoriste v ruznych danich a poplatcich. Jen cykliste vyzaduji dotaci na cyklostezky od necyklistu (v danich). A co mne vytaci nejvic, ze i za moje dane se rozleva asfalt pro mestske cyklisty v mistech, kde byla pesinka v zeleni.
Chces mit klid v Praze? Dobuduj okruhy a ve chvili jejich otevreni sniz kapacitu hlavnich tahu (magistrala + nejake dalsi). Dokud budes bojovat proti okruhum, vlastne podporujes auta v centru.
Ale abych nebyl jen ironický:
Náhodou jsi uvedl příklad který nádherně ilustruje, na jaké scestí může člověka svést černobílé vidění. Napsal jsi o Šumavě:
"Pokud bude mezi návštěvníky zájem, tak ať tam pár lyžařských středisek je. Já po nich netoužím, ale - na rozdíl od opruzáků - jsem k názorům a potřebám ostatních tolerantní."
Jenže tak to není. Oba víme, že v praxi zájem návštěvníků vůbec nikoho nezajímá, a i kdyby se dal objektivně měřit, nikdo se tím nebude řídit. Sjezdovky v národním parku jsou samozřejmě byznys, prosazovaný korupčními metodami. Což je jasná věc.
Jejich odpůrci, kterým jde o zachování národního parku, nemají peníze k podplácení starostů ani ministerských úředníků. Legální metody boje (účinné) v této zemi neexistují. Takže volí své, pohříchu sporné metody. Jsou to metody stejně (ne)legitimní, jako korupce opačné strany, jen o něco méně nebezpečné (to je už můj názor, samozřejmě).
Otázka tedy zní: kdo projevuje netoleranci k názorům druhých? Ti, kteří chtějí prosadit sjezdovky proti zájmu ostatních, anebo ti, kteří se tomu snaží zabránit (proti zájmu těch prvních)? Já to rozhodnout nechci a nedokážu, ale ty v tom máš vždy úplně jasno. Trochu ti závidím a trochu se tomu musím smát... Promiň.:-)
Když by nebyl zájem návštěvníků, kdo tedy zaplatí ty budoucí prázdné sjezdovky a hotely, po kterých nebude nikdo jezdit a ubytovávat se tam?
Podle mne naopak zájem návštěvníků se dá měřit velmi exaktně vybranými penězi. Dá se to i předem docela dobře odhadovat, plánovat, a na základě odhadu a plánu například investovat. Říká se tomu podnikání. Možná ses s tím už setkal. Podnikání v některých oborech už asi 20 let není trestné.
CO má větší cenu, les nebo sjezdovka? To se v situaci, kdy o osudu Šumavy rozhoduje úplatný úředník, jako o cizím, nikoliv svém, majetku, nikdy nedozvíme. Dozvíme se pouze, jestli převážily peníze investora nebo klacek ekologisty.
Kdyby to byl můj kopec, tak bych si to dokázal nějak spočítat nebo odhadnout, no, bohužel není.
mě přijdou prachy jako jediný měřítko všeho, jak tu tak často presentuješ, jako velice smutná věc. Když se tak zamyslím nad tím na čem mi opravdu záleží a co opravdu potřebuju, tak nic z toho nemá finančně vyjádřitelnou hodnotu a nedá se to koupit a zaplatit...
Jedinej problem je, ze prachy jsou dostatecne objektivni meritko, kdezto subjektivni nazory na hodnotu cehokoli jsou dost nesrovnatelne.
Sice nesouhlasim s nazorem, ze vsemocna ruka trhu vse vyresi, ale je mozne, ze spoustu veci vyresi lepe, nez soucasny klientelisticky pristup.
jsou jakés takés měřítko. Ale to vůbec neznamená, že dobré a už vůbec ne, že objektivní a tuplem ne, že na všechno.
Vztáhnu-li to k cyklistice, tak dražší kolo nutně nemusí znamenat lepší a jak jsem napsal výše, Věci které pro mne mají hodnotu ocenit penězi nelze vůbec.
Je to meritko, na ktere prodavajici i kupujici jsou schopni prepocitat hodnotu veci pro ne. Cena kola v obchode je cena, kterou navrhuje prodavajici. Pokud tuto cenu kupujici akceptuje, tak kolo pro nej z nejakeho duvodu tu cenu ma, byt by treba za stejne penize byl schopen koupit kolo objektivne lepsi.
asi si stále nerozumíme...
tak tedy tvrdeji a hnusně. Jakou cenu v penězích pro tebe má život tvého dítěte? Jakou cenu v penězích pro tebe má tvá pravá noha?
když tvrdíš, že je to měřítko objektivní a na vše použitelné a já tvrdím, že není objektivní, ani se nedá v podstatných věcech použít, tak předpokládám odpověď máš.
Já bych měl odpověď také a to tu, že to v penězích vyjádřit nelze. Ty mě stále přesvědčuješ, že ano, tak by mě fakt hodně zajímala ty výše....
Moje oblíbená otázka:
kolik musí člověk platit na daních (jakou má hodnotu v penězích) pro výhled ze Smetanova nábřeží tak aby přitom člověk nemusel dýchat spálený benzín a poslouchat hučení motorů, ale aby mohl čichat kvetoucí lípy (v květnu) a slyšel hučet jez?
Lucie: bavili jsme se o všem. Původně tu debtau rozvinul Joe o přírodě, jejíž hodnota je ještě méně vyjádřitelná penězi než tvá pravá noha. Já psal, že většina podstatných a důležitých věcí se nedá vyjádřit finanční hodnotou. Tys napsala, že ano a že je to objektivní.
Sumarizuju to proto, že jsem to možná někde špatně pochopil, když vynecháváš "polovinu" písmen a nahrazuješ je podobnými... ;-)
Peníze objektivní nejsou nikdy. Fakt nikdy. Nějak s etím něčeho hodnota vyjádřit dá. Pro někoho. Ne objektivne. Kupříkladu tvoje pravá noha by pro mne v případě, že bych byl masožravec měla peněžní hodnotu několika set Kč. Jelikož maso nejím má pro mne hodnotu nevydělané kůže, jež by se dala možná na něco použít a potravy pro psa. Tedy téměř nulovou. Pro tebe bude mít hodnotu pravděpodobně vyšší, pokud jí tedy vůbec dokážeš nějak stanovit.
V případě, že se ti stane, že k tobě přijde exekutor a ocení tvé hodiny po babičce částkou 50 korun, protože to je jejich hodnota jako starého železa, bude se tvá hodnota těch samých hodin pravděpodobně silně lišit.
Pro někoho může být třeba lehokolo strašně drahé. Mě přijde poměrně levné. když si vezmu jak mnoho mi dalo a dává za jak málo...
Zkrátka to finanční hodnocení NIKDY není objektivní. Vždy bude ovlivněno situací, osobou kupující i prodávající, jejich momentálním psychickým stavem atd. atd. atd.
Zkrátka se penězi nedá jakákoli hodnota čehokoli nijak objektivně a universálně vůbec vyjádřit a to je to, co celou dobu tvrdím a rozporuji ti.
Ale to přece vůbec není pravda. Kdyby to byl Tvůj kopec, mohl by ses rozhodovat o jeho osudu podle zcela libovolných kritérií.
Povšimni si prosím, že rozlišuji pojmy "hodnota" a "peníze". Peníze rozhodují v dnešním korupčním prostředí. V prostředí přirozeném, tržním, s dobře definovanými a vymahatelnými vlastnickými vztahy, by pravděpodobně někdy rozhodovaly, někdy ne, ale to nemohu předjímat, to by bylo věcí každého jednoho soukromého vlastníka, jak se rozhoduje.
Prázdných sjezdovek a prázdných hotelů je po našich horách víc než dost (nechytej mě za slovo, dobrá, sem tam tam nějaký lyžař sjede, ale na sebe si nevydělají). Což ale už nikomu nevadí, protože příslušní lidé už vydělali, než se začalo stavět. Potíž je, že když není na jejich provoz, není ani na jejich odstranění. Škoda už byla napáchána a ačkoli se utěšuji myšlenkou, že příroda si nakonec poradí, přece jen mi vadí, že já ani mé děti se toho už nedožijeme.
Za tvé ironické poučování o pojmu podnikání se na tebe nezlobím, ale udivuje mě tvá naivní víra, že takhle se u nás podniká i na úrovni větších podniků, než je např. pivovar Bernard. Takovou míru prostoduchosti bych zrovna od tebe nečekal.
Se zbytkem souhlasím. Jen nechápu, co tě tedy vede k tak příkrému osudku pouze jedné ze stran sporu.
Tak mi prosím vysvětli, proč chce investor investovat do lyžnického střediska, které pak bude prodělávat.
Investor je řekněme obec. Lidem se namluví, že středisko jim bude zaručovat práci a příjmy z turistiky, což nažene body a volby se vyhrajou. Firma chce stavět, protože na tom vydělá. Podplatí tedy starostu, který na tom taky vydělá. Středisko se postaví, předražené, ale naše. Koho ze zúčastněných zajímá, že pak bude prodělávat? Leda pár občanů, kteří před tím skočili starostovi na sliby. Ti nikoho nezajímají, on nemá důvod být znovu zvolen. Má vyděláno, ve straně poskočil výš a momentálně vydělává v parlamentu, kde za peníze poplatníků bezdůvodně protahuje jednání. Pohoda.
Hilsneriáda nebo RKZ, v obojím se Masaryk angažoval, byly typické občanskospolečenské boje, který snesou plné srovnání např. s kůrovcem. Přesto se tento, jak Ty říkáš opruzák, zasloužil o vznik Československa a stal se prvním prezidentem.
O bratrech Mašínech jsem nenapsal ani slovo, nevím proč je do toho taháš.
Za Mašíny omluva, tys asi myslel gen. Mašína.
Jo takhle. To je pravda, porazit kůrovce je skutečně náročný boj, dnes už i společenský a politický. Já to pochopil tak, že se zastáváš těch opruzáků, co tam bránili kůrovce proti dřevorubcům...
:-))) To mě od tebe pobavilo.
Ale možná mluvíš i o sobě - alespoň bys měl, když soudím z tvých netolerantních příspěvků například o lidech z nevládek, o příznivcích EU apod. Ne že bych je já zrovna musel, ale z tvých příspěvků ta nenávist zrovna stříká. :-)
samozřejmě že máš u části jedinců pravdu. ALe také se u části jedinců šeredně pleteš a urážíš je. Je to zas to házení do jednoho pytle, který tak nemnám rád a kvůli kterýmu jsme si psal v jiným vlákně s újezďákem.
Souhlasím s tím, že někteří mají protest proti čemukoli a permanentní nasranost jako životní program a myslím si o nich své.
Nicméně na druhou stranu bez aktivistů jako byl Jungman nebo Palacký by ses pravděpodobně považoval za rakušana a mluvil německy.
Bez různých aktivistů by ženy neměly volební právo, černoši by byli považování za majetek a právo prní noci na tvou ženu by měl tvůj lenní pán...
Zkrátka a dobře máš pravdu v tom, že neustále proti něčemu protestovat a ve spravedlivém hněmu se někomu srát do života je zhovadilé, ale stejně zhovadilé je nechat si naprosto ve všem srát na hlavu a proti ničemu se neozvat.
Podle mne to chce najít nějakou polohu mezi tím.
On je trochu rozdíl buď "usilovat o něco", čili cosi vytvářet anebo různé boje proti.
Takže nemám nic proti tomu, usiluje-li někdo o to být vzorným vegeteriánem. Ale boj proti konzumaci masa opravdu neberu.
Boj proti nacismu. Ble, NIKDY!
To asi není běžný příklad z občanské společnosti. Ale nevadí. I v tomto kokkrétním případě se místo úsilí o osvobození tak moc bojovalo proti nacismu, až si mnozí nevšimli, že se místy na osvobozování pozapomíná. Ovšem je to přecejen jiná kategorie, do každodenního života to není běžný příklad.
To je úplně jedno jaký to je příklad, protože:
Jsou všichni stejní. A je jedno, jestli "bojují" proti kuřákům, kácení na Šumavě, automobilismu, kožešinám ... Jedinci zaslepení svou nenávistí, beze stopy tolerance k představám druhých.
Ale ať nežeru: Fuj Charta 77! Fuj mluvčí Alexandr Vondra! Nebo to je také jiná kategorie? A kdo vlastně to škatulkování na povolený a nepovolený aktivismus má nastarosti? Ty nebo Prof. doc. ing. CSc., klimatolog?
Povolený a nepovolený aktivismus? To jsem zmiňoval? Trénujte trochu čtení!
Jen rozlišuji mezi usilováním o něco a bojem proti něčemu.
(Ale jinak bych asi souhlasil s poněkud rezervovaným pohledem na jedince řazené do kategorie "aktivista". Nějak mne z těch současných zrovna nenapadá žádný, kterého bych dokázal ... no, řekněme pozitivně vnímat.)
Možná.
Ale ještě si pamatuju tu dobu kdy všechno proti a vlastní názor byl naprosto zbytečný a ještě si pamatuju tu radost ve svých 18 letech (v roce 1989), že přišla svoboda (ať už je jakákoliv).
Ať jsou "proti" jakkoliv otravná, já jsem za ně vděčná....
To nejni o tom, jestli ti přijde, že žiješ jinde.
Někdo potřebuje být permanentně naštvanej, proto si hledá záminku ve všem.
Druhý raději hledá a přijímá pozitiva, proto je schopen určitého nadhledu a pochopení k jednání druhých. A hlavně mu to nestojí za rozčilování.
Život je moc krátky na to, aby ho člověk prožil v permanentní nasranosti. Raději se zasměji, než rozčílím, nikdy totiž nevím, kdy to bude naposledy :-)
V okamžiku, kdy se na ulici dusím díky cigaretovému kouři, který produkuje přede mnou jdoucí kuřák, mi nějak ten nadhled chybí.
8-(
Mne zase vadi ty pochodujici parfumerie. Tak ji predejdu, jdu jinudy, nebo chvilku pockam. S kurakem to na ulici nejde udelat stejne?
Uz jsem slysel mnohokrat kuraka, ze se pta "mohu si zapalit?", ale nikdy jsem neslysel zenskou, co by se zeptala "muzu tu chvili smrdet?"!!!
Nech na hlavě. I někteří pánové na sebe zvrhávají zřejmě celé flakony "vůně".
Souhlasím s tebou, tohle mi taky vadí.
Ale tak jako kouření dýmky mi (většinou) voní, tak i přiměřené(!) používání kvalitních parfémů na mě půsoví příjemně (bez ohledu na pohlaví).
To máš těžké?
Buďto ho požádáš, aby šel zamořovat vzduch jinam a on to pochopí, nebo tě pošle k šípku.
Když mně pošle k šípku, mohu se naštvat, ale jeho to zajímat nebude a já tím stejně jeho chování nezměním. Jediné co bude, že já budu mít špatnou náladu kvůlivá něčemu, co nemohu více ovlivnit.
Proč si kazit den kvůlivá hovadu?
Asi před hodinou jeden drsný městský cyklista na skládačce, který mi na přechodu na Senovážném náměstí nedal přednost. A to i tehdy, když kolona aut zastavila a přednost mi dávala. Navíc tenhle drsoň vůbec nebyl osvětlen (měl jen nějakou odrazku), takže jsem ho málem přehlédl...
Slááávaaa městským drsoňůůům. Takhle se to dělá!!!
Víš cyklistů je denně nuceno přibrzdit před přechodem a jak to omezuje rozvoj městské cyklistiky ?
On přece bojoval i za tebe
:)
Bojoval? Aha...jel nějaký závod a chtěl za nás cyklisty vyhrát. Pak to chápu:-)))
Mě dneska vytočilo - ale úplně! - to, že jsem jel ráno na dva měsíce objednaný sono do Prahy na Budějovickou. Včera jsem tam ještě volal, jestli to platí, sestra mi řekla, že ano. Na osmou jsem tam byl - doktorka prý dnes nepřijde do práce! Takže stovka za dopravu, ztráta času, s výsledkem sona mám jít zítra za ošetřující lékařkou... celý na h.vno!
Nediv se, mají málo peněz.
Takhle jich bude mít ještě míň. Teda ta doktorka.
Ai vlastně taky.
Včera jsme byli v divadle na dost divné hře "Zpověď masochisty" Pointa byla v tom, že on pořád hledal, kdo by ho pořádně ztýral až pak nakonec pochopil, že jak ho bude zaměstnavatel a politici brát u huby, tak to je vlastně ta největší slast.
To jako že jsme nyní všichni masochisti?!?
Proboha, kdo to napsal?!?
No, já se zeptám strýčka Gůgla...
Hele, tolik lidí, kteří odešli během představení z již tak poloprázdného divadla jsem asi nezažil.
Tolik sexuálních úchylek jsem ani neznal, co jich tam bylo jmenováno. To nějak pro ty 60+ diváky, kteří tvoří většinu nebylo ke skousnutí, takže o ten konec, co je největší masochismus přišli.
To je standardní chování části lidí. Oni si prostě přejí malý dvorek a dlouhý bič. Svištění důtek a dopad na nahá záda jim zní jako rajská hudba. A místo toho, aby si to užili sami a na své náklady ve specializovaném salónu, tak s tím jdou k volbám a naordinují to všem. Blbé je, že já z toho nějak nedokážu mít radost:-/
Od té doby co je Sedláček členem NERVu nebo kdoví čeho, tak už plácá hovadiny :-(
http://www.ceskamedia.cz/article.html?id=409954
Kdybys slyšel, jak ho mají rádi u nás na fakultě. V životě jsem ho tam neviděl. On se prostě rád exibuje, nejspíš není tak dobrý ekonom, ale kecal...
BTW všimli jste si, jak média pořád ukazují ty samé analytiky???
Tak ekonomické vzdělání má, hloupý též není. Jen exhibuje, což je škoda.
To je vlastnost médií. Někdo se jim procpe, a oni mu pak automaticky volaj, když potřebují něco k věci. Slavomil Hubálek, Tomyo Okamura, tenhle Sedláček, dopravní expert (jinak fízl) Huml (a kam to dotáhl:-/), dřív Zámečník (ten je moc nezávislý, pro socialistická média nezkousnutelný), Picková (ta z SOS odešla).
Hele jeden náš učitel má na Sedláčka dokonce několik bakalářek :-D A ten samý (kterého já považuju za velmi chytrého) byl nedávno málem zesměšněn (z mého pohledu nepochopen až ignorován) "ekonomkou" Švihlíkovou, jejíž největší schopností je silný hlas a dělá, jak všemu rozumí, ale učí na provinční soukromé škole....
Rádi se ptají Vladimíry Dvořákové, rádo do toho kecá to Pehe a další politologové... Slušnýho ekonoma aby člověk pohledal... A když tam pustí Ševčíka nebo Švarce (pěknej blb), tak oni nemají dost prostoru svoji myšlenku vysvětlit... :-(
Dvořáková mi přednášela (studoval jsem jako vedlejší specializaci politologii).
V televizi ji nepoznávám:-(
Asi tak nějak, já ji měl na nějaké americké dějiny, že o ní říkali u nás, že je marxistka, to jsem nějak neřešil, dokud se nezačala objevovat v televizi a médiích.
Jinak luxusní je číst Parlamentní listy. Takový žvásty týhle socialistické sebranky, to jsem neviděl ani v halo novinách :-D A to dřív nebývalo tak zlý...
Jj, tady fakt už někomu jebe, a to hodně :-(((
http://usti.idnes.cz/bezplatne-skolky-pro-deti...
Dneska jsme potkal autobus plný tajných agentů. Protože jinak nechápu to utajení, směru jízdy. Stál v pruhu, určeném pro jízdu rovně a doprava a NEblikal blinkrem. Zařadil jsme se způsobně vpravo od něj (ostatně jak mi radí cyklopiktogramy namalované na asfaltu). Když padla zelená, tak jsme se oba celkem volným tempem rozjeli, já jsem jel rovně, on jel rovně. A pak najednou zatočil doprava. No nesejmul mě, ale skončili jsme tak, že jsme byl opřenej levým loktem o jeho dveře. Chvíli na mě řidič vyděšeně koukal a pak...
...zapnul blinkr a zatroubil.
to byly někde nějaký fotky slepých úhlů autobusů jen přemejšlím kde.
Sice blbec neblikal, ale vidět tě nemusel.
Proto v případě nákladáku nebo busu radši vlezu až před něj než mu stát na cykloznačce po boku.....
asi bych na něj minimálně dělal kolečko prstem na čele...
Snažím se stavět před něj. Aspoň kousek. I kdybych měl kusem kola vyčuhovat za čáru. Prostě aby mě měl větší šanci mě vidět pro podobný případ jeho nečekaných manévrů
http://www.prahounakole.cz/2009/08/jak-do-mesta...
To si clovek odjede na 4 dny pryc a po navratu zjisti, ze jeho synacci zkouseli mezitim nad svickou zacernovat sklicka u bryli a bryle mladsiho syna to neprezily. :-( Rikala jsem si, ze je divne, ze uz je pul roku neztratil ani neznicil...
šikovní a zvídaví chlapci.
Už zkoušeliu přijít se šroubovákem v ruce na to jak ti funguje počítač? :-)
Nastesti ne. Sroubovakem mohou rozebirat a skladat sve zidle, ale to je bavilo hlavne pred dvema rokama. Ted si vetsinou sve destrukcni sklony resi orezavanim klacku do spicky. Obavam se, ze nejsem dostatecne predvidava, abych jim zakazala vsechno, co je kdy muze napadnout vyzkouset.
proboha hlavně jim nezakazuj a nezdůrazňuj zákaz něčeh,o co opravdu nechceš, aby dělali!
Vyzkoušel jsem skoro všechno, co mi kdy důrazně zakazovali. Nejspíš by mě třeba nenapadlo si hrát se sirkama, kdybych to neměl zakázané nebo alespoň ne tak malýho. Ono mě totiž vůbec nenapadlo, že by se s nima dalo nějak hrát (myslel jsem, že jsou na rozdělávání ohně), dokud mě dospělí neinfomovali, že to jde, ale že to mám zakázané.
No a měli pravdu, jde to. Vymysleli jsme se sirkama spustu her a pitomostí :-D A jelikož jsme to měli zakázané, tak na místech daleko od vsi a od očí dospělých, tedy v lese, na louce porostlé suchou travou, na poli za stohem sena atd. atd. Někdy se divím, že jsem svoje dětství přežil :-D
No a nějak podobně to bylo s dalšíma zákazama. Já bych byl se zákazama dost opatrnej. Obzvláště s jejich formulací... ;-)
Skoda, ze to nefunguje i opacne. Treba kdybych jim zakazala si uklizet hracky, ze by to zacali delat :-)
tak to fungovat nebude, to je fakt... :-D
Tak hloupí určitě nejsou.
Na to asi funguje jen důslednost a tresty, ale nevím, přijde mi mnohem jednodušší se smířit s bincem, než vyžadovat pořádek.
Nám mamka částečný binec v pokoji tolerovala (do určité míry), ale kdekoli jinde ne. Takže jsme hračky měli rozbordelařené jen v dětským pokoji a jinde si je celkem uklízeli...
Až na vyjímky samozřejmě. Autodráha, kterou jsme s taťuldou postavili v obýváku tam byla X dní :-)
Jestli tě to uklidní, tak teď ti stejně neřeknou, co vymysleli.
Ovšem počkej, až vyrostou - to ti budou vyprávět, co všechno vyváděli :o)))
Mě když dcerunky začaly sdělovat tahle jejich dětská tajemství tak jsem zjsitila, že to vlastně ani vědět nechci :o)))
j,o takhle jsme se bráškou jednou rozpovídali, když nám bylo asi tak třicet na nějaký rodinný sešlosti a mamince vstávaly vlasy a popelavěla tvář a měla strach zpětně :-D
Dokud jsme já a moji sourozenci neměli vlastní děti, nechtěla naše máma raději nic vědět. Co je ale máme, naopak to celkem ráda poslouchá, pohled přitom stáčí na svá vnoučata a na rtech jí hraje potměšilý zlomyslný úsměv. Nechápu proč... ;-)