Snad cokoliv kromě Rubeny.
Co se poohlídnout třeba tady?
http://www.imexpo.cz/index.php?cnt=ctl&...
S rondou používáme Schwalbe Marathon, najíždíme snad už kolem 10.000 km a pořád jsou velice dobré, dobře drží, mají stále vzorek a na obou kolech (4 pláště) snad jen 2 defekty. Bezvadně drří i na mokru a v terénu zvládají opravdu hodně a mají překvapivě docela dobrý záběr.
Shledávám, že jsem snad jediný člověk v ČR, komu vydrží Rubeny, aniž by se mu sjížděly.:-()Ja jezdím naložený, bud´ jsem leta tahal vozík s dětmi nebo nyní děcka na tyčkách a Rubeny mají už 2500 km na jednom lehokole a na druhém přes 3000 km a sjetí je minimální. To mi spíš dříve spuchří.;-()
Moje špatná zkušenost není z rychlého ojetí, ale že se mi na nich dělaly boule.
A ty boule tam byly u nového pláště anebo se tam udělaly časem? Případně pokud až po čase za jak dlouho asi? Resp.kolik si na nich najel, než měly třeba boule? Já mám obuté Rubeny Walrus, Flash, Cobra některé již 7 let - bez boulí. Pravda na boku již lehce zpuchřelé ale jinak bez problémů.;-)A co si pamatuji, tak na staré závodce Libertě jsem jě měl 20 let - bez boulí a rovněž lehce zpuchřelé.;-)
Měl jsem od rubeny krosový plášť a horský, bouličky (jedna na běhounu, jinak na bocích) se udělaly po max. pár stovkách km, jedna dokonce hned při nafouknutí nového krosového. Vyměnili mi to bez problémů za maxxise + doplatek.
Rubeny na krose jsem měl jen jednou - Cobry, tuším r. 2005. Plášt se odvaloval dobře, životnost by mohla být taky slušná, ale těch defektů! Minimálně jednou týdně, předtím na Kendách tak tři za rok. Vrcholem bylo, když jsem zadní prorazil asi po 1500 km a přední po 3500. Na hladké rovmé silnici, pokaždé díra o průměru 2-3 mm.
Rubeny jsem jezdil i na silničce, 23 mm v drátu, moc to na ních nejelo a vydržety tak 4500 km. Ale stály tuším 190 Kč/kus.
Já nevím, co vy s těma kolama a gumama všici děláte. Prorazit plášt´na rovné silnici se mi daří akorát na "kvalitních" Kendách a to na tandemu a v patce.;-) (již třikrát za sebou). Ale na plně naloženém tandemu upozorňuji!(dva lidi, plnej nosič a děti na dvojtyčce v závěsu nebo takovejch 30 kg na nosiči.;-) Na singlu se mi to v životě nepodařilo - ani na naloženém ani v lese, či po polňačce a šutrech.:-()Možná, že se jim podvědomě vyhybám a tak jsem ušetřen těch defektů.;-) Zatímco vy si v nich asi libujete a tak hurá rovnou do děr.;-)
Možná se vyhýbáš dírám... Možná jezdíš pomalu...
Prorazit se dá prakticky cokoli. Po tmě jsem trefil kanál na pořádně nahuštěném Big Apple a ráno bylo přední kolo prázdné. Taky to byla rána jako prase.
Přesně. Ono i když je dobře vidět a jede se trošku rychleji a přijde rozsekaný úsek asfaltu a nechceš jet zrovna krokem, tak se může zadařit, že něco nevykličkuješ.
Letos na jaře jsem tu měl jedno místo na asfaltu (normální široká silnice), kde to šlo trošku rychleji projet jen na fullu jak to bylo rozsekané (auta tam jezdila krokem). A bylo to tam několik měsíců než to opravili.
ona je hlavně jejich kvalita strašně proměnlivá. Pokud doržuješ tlak a zatížení tak je tto opravdu plášť na x let.
nasadil jsem novou rubenu na treka a po 150-ti km jsem na žel. přejezdu protrhl osnovu a udělal takovou bouli na předním kole (při huštění pod maxium a zátěži celkem 90kg,já+náklad), že jsem dojel jen díky podhuštění. výměna v servisu bez problémů, ale po nasazení a 300km stejná závada. na zadním po odjetí 900km zmizel vzorek a defekty ani nepočítám- tak šla do popelnice. s kendou jsem odjel během dvou let dvakrát rumunské cesty-necesty a celý rok doma bez jediného defektu (cca7000km)proto rubeny už NE!!!!!!!!!!