Ahoj, koupil jsem si bezdrátový cyklocomputer Sigma 1009 STS. Po chvíli nečinnosti přejde do "úsporného režimu". Když se pak rozjedu, nezapne se sám, musím jej manuálně "vzbudit" stiskem tlačítka, aby začal měřit. Je to v pořádku? Díky
on se fakt sám neprobudí?
U starý bezdr. Sigmy jsem to měl taky tak a u novýho VDOčka stejně. Takže myslim že normální. Ale, tušim, že by se o tom mělo psát v návodu ne? Četli, četli? ;-)
Četli, četli, píšou "automaticky START/STOP". Měl jsem CatEye, starší typ - drát, fungoval bezvadně. Spal, rozjel jsem se a už si sám měřil
oni se naopak tím power save chlubí :) je to bezdrát čili to máš 2 baterky a holt si musíš crnknout do tlačítka...
Co máme doma různý sigmy (6 kousků) tak drátový reagujou na pohyb a bezdrát musím startovat :)
Mám pocit, že ten tvůj dokonce pozná když ho vezeš s kolem naložený na autě .. někde se mě s tím snažili ohromit :)
Na Spešlu mám originál spěšl komp ze začátku jsem takhle ušetřil baterku klidně i 30 km :)
Tenkrát jsem si naivně myslel, že měří i v save modu
To je zvláštní. Mně se VDO nejprve přepne do takového "polospícího" módu, ze kterýho se to probudí samo a při delší pauze se to vypne úplně a musim to nastartovat tlačítkem. Jak píše újezďák, tohle je asi vlastnost bezdrátů obecně. Kvůli baterkám. Ze začátku mě to taky znervózňovalo, ale po pár jízdách už mi to přišlo naprosto automatický "probuďit" ho. Holt musíš víc jezdit a míň pauzovat. Tachák ti bude zlepšovat kondici :-)
Tak díky, budu se ho fakt muset naučit "budit" ... :-(
Tak po několika testech jsem přišel na následující: pokud přední kolo roztočím ve stavu spánku jen tak na místě ve vzduchu, počítač se neprobudí; když se rozjedu, probudí se. Z toho mi plyne, že musí být vybaven nějakým otřesovým senzorem, který toto zajistí. Tím se mi i vysvětluje, jak funguje, pro mne zcela bezvýznamná funkce, TRANSPORT (přeprava kola na střeše auta)