Ahoj :-).
Dávám sem teď něco, co sice patří na úplně jiný webový stránky, ale vzhledem k tomu, že jsem s tím jezdil na nakolácký srazy, tak mi to snad prominete: nabízím mou starou dobrou Škodu 12O L. Prostě pro ni už nemám využití. Posledních osm roků jsem s ní jezdil jenom na srazy, v létě mě odvezla na dovolenou - a jinak stála v garáži. Nechci ji nechat jen tak sešrotovat, někomu na vesnici by ještě mohla sloužit. Vydělat na tom nemíním, ale chtěl bych, aby případný zájemce zaplatil ten převod, nevím, kolik to přesně je.
Pár údajů: rok výroby 1987, najeto nevím kolik, spolehlivá, bez koroze, nebouraná, v zimě nejetá, garážovaná, opečovávaná a hýčkaná, STK proběhla v červenci - ok, zimní gumy, tažné zařízení, střešní okno, zahrádka.
Kdyby měl někdo nenáročný - kdo se nebude stydět jezdit v poctivým socialistickým autíčku - zájem, byl bych rád.
Ai :-)
Jak jsi na STK vysvětlil, že "když stírám, tak nesvítím"?
8-))
http://jurimir.rajce.idnes.cz/sraz_nakole...
To se dá prodat jen někomu, kdo má ZTP.
Takhle jsme prodali tchánovu Š105 v podobném stavu a přísl. (najeto 56 t. km) za 3000 Kč.
Ještě jsme byli rádi, že jsme se jí zbavili.
Na tom převodu totiž visí poplatek 10 tisíc. Pokud je kupující držitel ZTP, tak se tento poplatek neplatí.
10 tis. za převod?!? Proboha, vždyť ta částka mnohonásobně převyšuje cenu auta samotného?!?
Pardon Ai... :o)))
To je přece ta ekologiéééé.... Znemožníme lidem pořídit si lepší auto, takže starší auta jsou neprodejná a ti, co na vsích jezdí v trabantech je nemůžou vyměnit za lepší auto... A to je vědecky dokázaný, že staré auto vytvoří míň splodin než výroba nového :-(
Proč by toho trabanta nemohli vyměnit za jiné?
Protože ten kdo jezdí trabanta nemá buď peníze anebo důvod kupovat něco lepšího, proto daň 10 000 bude pro něj dost důvodem proto, aby jezdil ve smradlavém trabantu dokud se nerozpadne...
Myslím, že se ji takhle nezbavíš, nabídni možnost, že si ji může zadarmo odvezt a nebudete dělat převod, pak máš šanci, jinak je i zadarmo drahá :-)
To je moc riskantní, pak se najde někde v potoce, a podle výrobního čísla vyúčtují náklady na ekologickou likvidaci a pokutu papírovému vlastníkovi.
Pokud nechce majitel dát značky do depozitu, a dělat z toho "veterána", tak je potřeba to prodat přes ZTP-proxy:
http://ekonomika.idnes.cz/lide-obchazeji-ekodan...
http://www.mesec.cz/clanky/jak-neplatit...
Jen bych upřesnil, že se v žádném případě nejedná o nějaké "obcházení" "finty" a "lidovou tvořivost", ale o normální prodej v souladu se zákonem (je naprosto v pořádku udělat oba obchody během jednoho dne, a nahlásit vrchnosti na ouřadě taktéž). Že ekosocialisté prosadili na zakázku lobby výrobců aut zákon debilní, který jen hází klacky pod nohy tzv. "obyčejným lidem", je věc druhá.
Jsou firmy ktere ti to vykoupí za odvoz a nějáke drobné dejem tomu 500Kc, a nechaji ekologicky zlikvidovat. Jiné řešení to nemá... Nebo to zakonzervuj a garážuj ještě tak deset, dvacet let a potom z toho budeš mít veterána.
Není potřeba konzervovat, podle věku to už veterán je, ale ze šádovky pořádný veterán nikdy ani nebude nebude.
Nevím jestli to někdo vykoupí, zpravidla jsi rád, když najdeš někoho, kdo tě toho za likvidační protokol zdarma zbaví.
Hele, u nás je rodina, která opečovává několik 120 jako veterány, já se zeptám.
To by bylo autíčko v dobrých rukách.
A to je mají na "V" nebo na normálních značkách? Nějak si neumím šádovku jako veterána představit, jsou jinší adepti ze Škodovky.
Asi tak pred 10 lety jsem se 120L zbavoval. Jezdila tehdy i 140 kmh, plne funkcni, jen byla trosku otukana a sedadla byla "v molitanu". Na srotaku mi za ni nabidli 100,- vcetne naradi. Tak jsem rozdal dily, rezervu, tazne, ... a auto v pojizdnem stavu za 500,- prodal cloveku, ktery mi to ke konci opravoval. Pry ze to pouzije jeako nakladacek.
Neocekaval bych, ze ceny sly od te doby nejak vyrazne nahoru.
Jo, takhle prodával můj táta Š120 v okamžiku, kdy se rozhodl, že už vzhledem ke svému stáři nebude jezdit a odevzdal řidičák. (Mimochodem, to považuji za neuvěřitelně chlapský čin.)
Auto bylo ve stavu, že kupující tvrdil, že je v něm určitě ještě původní benzín. :)
Přestaňte si dělat prdýlky :-)))
Chodí na ní asolutně všechno - samozřejmě, že stírá i svítí současně, i v noci!
Já bych k ní eventuálně něco přidal... mám pěknýho plyšovýho tuleně... nebo hlavu od panenky, kterou mi našel Kominík... klidně i obojí! :-)
Obejdi ještě jednou byt, určitě něco najdeš a přihoď, zvyš nabídku a určitě to časem půjde :-)
Kolik to má airbagů?
Takže nikdo? No to se mi snad jenom zdá!
Tak aspoň nemáte někdo kontakt na nějakého toho ZTP? :-)
Ty máš něco proti ZTP ? Nebo proč jim to chceš vnutit ?
No že by se nemusel platit ten poplatek, aspoň tak jsem to tady pochopil...
To ale musíš najít někoho, kdo má ZTP na hlavu, protože dost dobře nevím, který ZTP se zdravým rozumem by byl ochoten si na sebe uvalit ten tvůj skvost 120L :o)))
Ten ZTP to nechá na sebe zapsat a vedle u okýnka to nechá přepsat na někoho dalšího a tam už nebude ten 10 000 poplatek a samozřejmě ani ten ZTP nic platit nebude. Je to přesně dle litery zákona.
A kolik by musel Ai zaplatit tomu ZTP aby byl ochoten tohle udelat?!?
Hele nechte ho bej jóóó!!! Já měl náhodou taky Š 120L, "Žlutou sršeň" a byla náhodou výborná. Každá jízda byla dobrodružstvím. Dokonce prodělala několik zahraničních ofenziv. K Baltu, k Berlínskejm jezerům, dvakrát do západního Německa a dokonce nás dovezla do Jugošky a zpátky a po cestě se podělala jenom palivová pumpa, kterouž měl každý správný škodovkář v zásobě, pokud byla zrovna k sehnání a měl čas na ní vystát frontu. Tak bych si prosimpěkně vyprosil ty blbý kecy!!!
Hele proti S120L jako takovym nic nemam - taky jsme meli, celerovou :o)))
A taky jezdila super.
Ale dnes uz je tento artikl v podstate neprodejny.
Je to stejne, jako jsme se v roce 1995 snazili zbavit S110... Nakonec si ji tehdy odvezli nejaci kluci zadara.
Já musel dát Sršeň na náhradní díly. Byla negarážovaná a když procento laminátových záplat začalo převládat nad plechem původní karoserie, přes každoroční odrezovací kůru dvouma pixlama rezistinu, bylo jasné že je konec. Ale sloužila statečně. Člověk se s ní nenudil.
Dnes už tohle začíná dopadat i na favority, kamarád má jednoho, narval do toho časem kolem třiceti tisíc, a nemuže se toho zbavit, nikdo to prostě nechce... A pokud jde o ty super znilé felicie, kterych jezdí ještě fakt hodně tak tu bych nechtěl ani zadarmo!
Kdyby jenom favority a felicie... Už jsem se smířil, že mé auto (Octavia Combi turbobenzín v tehdejší plné výbavě vč. např. automatické klimatizace - prostě fplné palbě v metle na hlínách:-D) zdědí asi mladej; byť papíry bude mít až (už?) za pět let. Než to prodávat za pár šušňů, to si to raději nechám...
To sice nemusí, ale proč ho hned chudáka trestat ještě za postižení :-)
Na Škodě 120 by se měly dělat papíry a povinně jezdit půl roku po autoškole.
jj, já dělal papíry na 105; a se 105 jsem pak pár měsíců jezdil... No a pak jsem rovnou sedl do 3,5 L ameriky... :-DD
Taky jsen dělal papíry na 105, pak s ní i jezdil a za pár měsíců sedl do něčeho silnějšího - TATRA 148 -)))
Dělal jsem si předvojenský řidičák na náklaďák.
Já jsem dělal papíry na šháde 100 i když pár jízd a závěrečné zkoušky už to byla fungl nová 105 a ve 14 letech jsem na brigádě u silnic popojížděl s Tatrou 111 ;o))))
Jenže já do té ameriky sedl v americe. Si to představ(te). 20-ti letý "soplák", co najel pár set km se škodou 105 po (max) okreskách, semafor jsem potkal tak možná jednou, v 1992 provoz oproti dnešku skoro žádný... A najednou se ocitne v Detroitu na xx-proudé dálnici, každá větší ulice ve městě je minim čtyř proudová, jedno auto za druhým, zleva zprava... Hotová alenka v říši divů... :-DD
No co, ja taky po par desitkach km jel do Neapole a tam tyden jezdil po meste. Idealni skola jizdy pro pozdejsi stav dopravy v Praze. Na dvouproudou silnici se vejdou tri a nekdy i ctyri auta vedle sebe, semafory, kde na mne zezadu troubili se ignoruji, parkovani ve dvou radach podel chodniku a kdyz vznikne prihodna mezera, tak i kolmo. Securitak jen v trenkach, sandalech a neprustrelne veste s kufrikem v jedne a pistoli v druhe ruce vystoupil z auta, ktere melo tusim jedno svetlo veskereho jmeni a krom ostatnich odrenin a bouli i krasny vlys celeho cumaku od osobaku na boku, ... Jo, jeste se mame na co tesit.
Dej si www.translate.google.com
překlad čeština -> angličtina
napište tam:
"Jak startuje škodovka v zimě. vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv.
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv. vvvvvv. vvvvv"
(bez uvozovek) a spusť si anglický (i česky)
poslech...
P.S. Malé děti si posaďte na klín!
:-))))))))))))
Naprosto přesné
S šádovkama je potřeba řádně zatočit.
Na první fotce je vidět, jak rázně se s ní vypořádal můj mladej po týdnu ježdění.
Na druhé fotce je můj exemplář cestou na šroťák. Z domu odjížděla ve stoprocentním stavu, nebylo jí ale souzeno dojet vcelku :-)
No a takhle dopadnul zánovní pažout, když si na šádovku troufnul... :-)