Defekt na horském kole.Výměna propíchlé duše za novou.Vše probíhá v pořádku až do okamžiku kdy je nová duše na místě(plášť zasunut) a snažím se jí nafouknout.Jde to neskutečně ztěžka a takřka se nenafukuje.Když jsem duši,ale nafukoval aby získala tvar tak bylo všechno v pořádku...
Tak tohle se mi stává pravidelně.
Jak je duše venku, tak ji nafouknu raz dva. Ale jen ji osadím do pláště, tak ani omylem...
Nejde mi pak pořádně nasadit pumpička na ventilek - ten camfrlík furt a pořád zalézá do ráfku :o)))
Rada je jednoduchá, ať už máš galuskový nebo motocyklový ventilek tak pomáhá promáčknout ten středový pístek.
Pokud máš problém se zasouváním ventilku nasazovací pumpičkou tak si kup v případě galuskového ventilku za 15-20 kaček redukci na motocyklový a každopádně hadičku k pupičce :)
Tohle pak pomáhá i proti oblíbenému utrhávání ventilků...
V tomhle nedam dopustit na autoventilky a normalni pumpicku s hadickou. V te hadicce je nejaky udelatko, co pri nasroubovani zmackne ventilek, takze se nafukuje docela snadno, akorat se pak musi rychle odsroubovat.
"V te hadicce je nejaky udelatko, co pri nasroubovani zmackne ventilek..."
V pohodě svou pumpičkou s hadičkou a oným udělátkem pumpuju kola s galuskovejma ventilkama prostřednictvím redukce na autoventilek. Tam to udělátko žádnej ventilek nezmáčkne, bo v tý redukci je jen ďurka a udělátko až na ventilek nedošáhne.
Onehdá jsem pyšně tu pumpičku půjčila klukovi, kterej nemoh napumpovat duši takovou tou malou pumpičkou, co se nedá o nic opřít a nasazuje se přímo na ventilek. Místo toho, aby to mou sqjelou pumpičkou napumpoval, tak mu to oné udělátko duši vypustilo :))
Nakonec hoši vytáhli kompresor a bylo po ptákách...
Tak je pravda, ze tou hadickou se da kolo i snadno vypustit, pokud se pri odsroubovani trochu zavaha.
Respektive vypozoroval jsem, ze ruzne duse maji tu tycku ve ventilku ruzne dlouhou. Driv u Schwalbe dusi to byl docela problem, protoze vzduch sycel driv nez se hadicka chytla do zavitu, ale ted tam mam nejaky Rubeny, tam se ventilek macka pozdeji a moc vzduchu neutece.
Jinak ja vozim porad pumpicku urcenou do ramu favoritu. Sice je to velky kram, ktery mam problem u Ibexe nekam pripevnit, ale kolo je s ni nafouknute na 6 bar za chvili, zatimco u te pidi-skladaci bych driv umrel...
Nafukování duše s hadičkou, která se musí držet na ventilku, je pro někoho problematické. Osobně jsem to řešil tak, že veškeré hustilky a mini kompresorky na 12V do auta, kterými nafukuji svoje kola, jsem opatřil novými koncovkami, které si ventilek podrží sami...!
http://www.webareal.cz/www-cyklo-kubalek-net...