reklama

Proč lidé odmítají lehokola?

Vysvětlení je zde
http://osel.cz/index.php?clanek=5855

[ Zpět ]
Datum: 09.09.2011
Autor: Zden42
  • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

         

    Další kolo flame? Tak jo, komu se to nelíbí, ten si to skryje;-)

    V odkazovaném článku akorát píšou, že lidi odmítají novinky. Což se o sto let staré, prakticky zapomenuté, protože neosvědčené koncepci jízdního kola říct nedá:-)

    [ Zpět ]
    Datum: 09.09.2011
    Autor: Joe-CUBE
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

           

      Ale prd a ne flame. Jen mi ten článek přišel zajímavý a tak jsem ho "vtipně" napasoval na ležáky.

      A než lidi skousli že je země kulatá, točí se a není středem vesmíru, taky to nějaký pátek trvalo.

      [ Zpět ]
      Datum: 09.09.2011
      Autor: Zden42
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

             

        Země je kulatá? Ale di ty kecko. Kam dohlídnu, tam je to placka, maximálně při okrajích zvlněná.
        Sluníčko vychází na východě, zapadá na západě. Mezitím obíhá kolem země, přes obláčky. Kdyby se země otáčela, musela by se otáčet i pod obláčkama, ranní červánky by v poledne musely bejt navrchu nad jihem.
        A že není středem vesmíru? Až bude někdy noc bez mráčků, rozhlídni se od obzoru k obzoru. Všude je prakticky stejně daleko. Jestli nejsme uprostřed, tak někde hodně blízko prostředka:-)))

        [ Zpět ]
        Datum: 09.09.2011
        Autor: Joe-CUBE
        Hodnocení: +12 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

               

          A hele, další adept na upálení :o)))
          A pak že nebude v zimě čím topit :o)))

          [ Zpět ]
          Datum: 09.09.2011
          Autor: radka
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

               

          A přece se točí!

          [ Zpět ]
          Datum: 09.09.2011
          Autor: Zden42
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                 

            No točené je lepší než lahvové.-)))

            [ Zpět ]
            Datum: 09.09.2011
            Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

               

          Země je plochá a spočívá na sloupech.
          Job 9,5 On přenáší hory, než by se kdo nadál, převrací je v hněvu; zemí pohne z místa, až se její sloupy chvějí.

          [ Zpět ]
          Datum: 09.09.2011
          Autor: Radix
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

             

        Někteří lidé nezkousli, že je Země kulatá dodnes.
        V Anglii stále existuje Flat Earth Society. Její členové věří, že je Země plochá. Jsou to křesťané, vycházející z Bible. Tak to musí být pravda.

        [ Zpět ]
        Datum: 09.09.2011
        Autor: Radix
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

               

          Jasně že je. Jenom nejzarytější bludaři se stavějí proti axiomům knihy knih. Ale bacha, hranice Giordana Bruna ještě dýmá.

          [ Zpět ]
          Datum: 09.09.2011
          Autor: abernathy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

               

          Omyl žalmista píše o kulatosti země

          [ Zpět ]
          Datum: 10.09.2011
          Autor: Don-Pedro
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                 

            Který žalm?
            Žalm 104,5 "Zemi jsi založil na jejích sloupech, navěky jí neotřese vůbec nic."

            Ve většině případů vyplývá z kontextu, že se o kulatosti země neví.

            [ Zpět ]
            Datum: 10.09.2011
            Autor: Radix
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

             

        I z prdu může být flame. Stačí ve správný čas škrtnout :)))

        [ Zpět ]
        Datum: 09.09.2011
        Autor: Kominík
        Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

         

    Je to proti přirozenosti, vždyť už od mala lezou děti ven z nízkých a nudných kočárků tzv golfového typu a šplhají na nejbližší zábradlí když chtějí zažít dobrodružství..
    Proto zábradlí ve formě jízdního kola vévodí poptávce :D

    [ Zpět ]
    Datum: 09.09.2011
    Autor: újezďák
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

         

    Přece neodmítáme lehokola, ale "lehokolismus". že? o)))

    To máš stejný jako s jezděním natěžko, to mě baví, ale "natěžkismus" nemusím

    [ Zpět ]
    Datum: 09.09.2011
    Autor: mirekbik
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

         

    Nemyslim si, ze lide primo odmitaji lehokola.
    Spousta lidi stale nevi, co to je, ze se to da koupit, ani co od toho cekat. O odmitani lze podle me mluvit teprve u lidi, kteri o porizeni aspon premysleli.

    Navic lehokola prece neodmita ani ten, kdo by si ho nekoupil, protoze mu pripada prilis drahe. V podstate lehokola odmitaji pouze ti, kteri vi, ze by to nechteli ani zadarmo. A kolik takovych je? ;)

    [ Zpět ]
    Datum: 09.09.2011
    Autor: Jrr
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

           

      Se hlásím první.

      [ Zpět ]
      Datum: 10.09.2011
      Autor: mirekbik
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

             

        Druhý.

        [ Zpět ]
        Datum: 10.09.2011
        Autor: Kominík
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

               

          třetí!

          [ Zpět ]
          Datum: 10.09.2011
          Autor: Mig-all
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                 

            Čtvrtej, ultras, ani kdyby mi platili.

            [ Zpět ]
            Datum: 12.09.2011
            Autor: Zakarr
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                   

              Pánové, vašeho neochvějného postoje si vážím. Jen bych chtěl podotknout, že snad 99% ležáků začínalo na zábradlí a tudíž mohou tyto 2 typy kol porovnávat. Vaše názory - a názory mnohých jiných, jsou proto založeny na líbí - nelíbí, bez praktických zkušeností. A tím nemyslím 10ti minutovou jízdu po parkovišti. Je to samozřejmě v pořádku. Mě by taky nikdo nedostal do růžových gumáků i kdyby byly sebepohodlnější.
              Proto si opravdu myslím, že jeden z pádných důvodů, proč nejsou lehokola více rozšířena, je popsán v tom článku.

              [ Zpět ]
              Datum: 12.09.2011
              Autor: Zden42
              Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                     

                Vim o jednom, kdo mel pujcene ECO a nakonec zustal u silnicky. Heras.
                Ale nevim, jak moc zasadne odmita, nebo jestli silnicka vyhrala jen tesne...

                [ Zpět ]
                Datum: 12.09.2011
                Autor: Murphy
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                       

                  No tak asi takhle - volil jsem mezi silničkou a lehokolem, koupil jsem silničku, měl jsem s ní ještě hodně nevyřízených účtů. Ale jak prohlížím ty fotky z leho-srazů a pročítám diskuze, poslední dobou si říkám, proč vy se o tom vlastně bavíte ve smyslu ANO - NE? Uvažuju o tom, že někdy bych mohl mít lehokolo i silničku. Docela se mi to líbilo a navíc lehokolisté mi přijdou jako fajn lidi.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 13.09.2011
                  Autor: heras
                  Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                         

                    To je o určení, míním si třeba do budoucna koupit skládačku, ta ale leháčová nebude.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 13.09.2011
                    Autor: Arnošt905
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                           

                      Tyhle nové skládačky se mi hrozně líbí. Jen jsem ještě nepřišel na to, na co bych ji zrovna já potřeboval, bydlím na vsi, s místem nemám absolutně problém, v Praze bych ji využil třikrát do roka..

                      [ Zpět ]
                      Datum: 13.09.2011
                      Autor: heras
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                         

                    Přesně. Neb kolik kol máš, tolikrát jsi cyklistou. Proč se připravovat o specifické výhody a zážitky jízdy na různých kolech?!

                    [ Zpět ]
                    Datum: 13.09.2011
                    Autor: vladaza
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                           

                      Naprostý souhlaa. Každý druh kola nabízí absolutně odlišné zcela specifické požitky. Jezdil jsem klasického pionýra, závodku, horáka s pevnými vidlemi, horáka odpruženého vpředu, celopéro, crose, tandem, ležáka s horním řízením a nyní i s dolním řízením. Rád bych ještě lehotříkolku. Střídám tandem s ležákem a i ležák 20x26 a 26x26 vám nabízí úplně jiné svezení.;-)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 14.09.2011
                      Autor: Martis
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                     

                No tak jestli někdo místo na kole začne jezdit po zábradlí, tak asi úplně chápu proč skončil na lehokole....:-P

                [ Zpět ]
                Datum: 12.09.2011
                Autor: Zakarr
                Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                       

                  Možná ten, kdo na "zábradlí" jezdil,nikdy na pořádným kole neseděl

                  [ Zpět ]
                  Datum: 12.09.2011
                  Autor: vladaza
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                         

                    Nechápu. Na zábradlí, kromě ranného mládí, jsem nikdy nejezdil a přesto si troufám tvrdit, že pořádné kolo jezdím celkem často.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 13.09.2011
                    Autor: Zakarr
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                           

                      Nemysli si, že když si na kus zábradlí přiděláš kola a nějaké to péro (máš myslím fulla, ne? ) , že máš pořádné kolo ;o)) , furt je to jenom kus zábradlí :o))

                      Mimochodem, pořídil jsem si zase po 20 letech k lehokolu ještě silničku a momentálně dost špatně chodím, to pitomý zábradlí mě vyklopilo :o)))

                      [ Zpět ]
                      Datum: 13.09.2011
                      Autor: Holfi
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                             

                        Jo aha, takže podle vás neni dobrý kolo to, na kterym se komu dobře jezdí, ale jediné dobré kolo rovná se lehokolo. Nojo, to se pak ale nedivte :-)))
                        Ale díky že jsi to napsal, už mám zase o něco víc jasno ;-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 13.09.2011
                        Autor: Zakarr
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                               

                          Jen jestli to neni svetlo na konci tunelu... 8-b

                          [ Zpět ]
                          Datum: 13.09.2011
                          Autor: Murphy
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                             

                        No a podle toho druhýho odstavce čtu, že tvůj problém s kolem klasické konstrukce tkví v tom, že na něm neumíš jezdit, tak sis pořídil lehokolo. :-)))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 13.09.2011
                        Autor: Zakarr
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                               

                          Clovece, to ja taky. Teprve na lehaci se citim jako biker. 8-b

                          [ Zpět ]
                          Datum: 13.09.2011
                          Autor: Murphy
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                               

                          No ono je to trošku jinak, já se vždycky cítil být tak nějak silničář ( i když závody jsem jezdil za žáčky a později jen triatlon) ale kvůli zádům jsem s kolem skončil. Lehokolo mě zase k ježdění vrátilo, ale silnička mě furt lákala (leho si dělám i jako silničku), tak jsem si na stará kolena udělal radost, jenže na lehu jsem se naučil dovolovat si mnohem víc než snese ta žiletka a tak jsem si nabančil ;o))

                          [ Zpět ]
                          Datum: 13.09.2011
                          Autor: Holfi
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                 

                            Raději napiš dojmy z jízdy /po těch letech půstu/ na silničce, já jsem si totiž teď jednu poskládal, má kolem 9 kg a jsem absolutně nadšený. Mám pocit, že na ostatních kolech /včetně leha/ už toho letos moc nenajezdím, proti silničce jsou to prostě lenivé šunky :-).

                            [ Zpět ]
                            Datum: 14.09.2011
                            Autor: vladaza
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                   

                              Tady bych řekl to co Holfi, od doby co jezdím lowracera co je na bazaru v Azubu k mání, tak mi připadají všechny ostatní kola, včetně ultra lehkých silniček jako tupá a že vůbec nejedou.To má ještě lowracer nadváhu.Přidat nějaké korunky tak se krasně vlezu s váhou pod 10kg, včetně aero kol.Abych ještě přidal tento lowracer bude v pohodě stačit Troytecu a podobným kolům tohoto typu jen cena bude daleko přesahovat cenu tohoto kola jen rozdíl už nebude co se týče rychlosti tak velký.Shrnuto jen sám za sebe už bych se nevracel zpět.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 14.09.2011
                              Autor: freediver
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                   

                              Pár věcí bych k tomu měl, ale založím spíš nové vlákno o silničce. Měl bych pár dotazů i postřehů. Něco bude zajímat mě, něco možná ostatní.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 14.09.2011
                              Autor: Holfi
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                     

                                Jo, rád si počtu neb silnička je pro mně ústřední téma nadcházejícího podzimu

                                [ Zpět ]
                                Datum: 14.09.2011
                                Autor: vladaza
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                             

                        za to že špatně chodíš nemůže zábradlí.já trochu vyklopil z leha a teď tu u počítače postávám.Tipuju , že problém bude někde pod vlasy

                        [ Zpět ]
                        Datum: 13.09.2011
                        Autor: mech
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                           

                      já tě viděl na kole několikrát a dycky si jel na takovým kusu zábradlí...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 13.09.2011
                      Autor: Jurimír
                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                             

                        Kdy jsi ty mě viděl naposledy na kole?

                        [ Zpět ]
                        Datum: 13.09.2011
                        Autor: Zakarr
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                               

                          nějakej pátek už to bude, ale fotky vídám často ;-)

                          [ Zpět ]
                          Datum: 13.09.2011
                          Autor: Jurimír
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                   

              Pátý!

              Ale už jsem se naučil nikdy neříkat nikdy... ;-))

              [ Zpět ]
              Datum: 12.09.2011
              Autor: hekynen
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                     

                Šestý.

                [ Zpět ]
                Datum: 12.09.2011
                Autor: Kominík
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                       

                  To neplatí! Ty už se hlásíš podruhé!

                  [ Zpět ]
                  Datum: 12.09.2011
                  Autor: Zden42
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                       

                  Tak chlapci, až Vám ty kola dají, Vy si je vezmete, já si je odvezu a :-D

                  [ Zpět ]
                  Datum: 12.09.2011
                  Autor: Arnošt905
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                         

                    Pockej, ja chci taky jedno - potrebuju nahradni dily. 8-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 12.09.2011
                    Autor: Murphy
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                           

                      Az co mi odpadne po cestě domů :-)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 12.09.2011
                      Autor: Arnošt905
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                       

                  super, takže vás už šest naprosto potvrzuje to, co se píše v tom článku.

                  A mě to tvrzení v článku, že člověk je v podstatě zpátečnická opice přišlo minimálně odvážný, ale spíš jako pitomost. Donutili jste mě změnit názor. Děkuju!

                  [ Zpět ]
                  Datum: 12.09.2011
                  Autor: Jurimír
                  Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                  • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                         

                    Ty lumpe pokrokářská.
                    Člověk je člověk, právě proto, že je zpátečnický, konzervativní, vyznává určité hodnoty to opice nedokáže.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 12.09.2011
                    Autor: mirekbik
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                    • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                           

                      Chces rict, ze kdyby opice byly zpatecnictejsi, lezou misto po stromech po zabradli?

                      [ Zpět ]
                      Datum: 12.09.2011
                      Autor: Murphy
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                           

                      Teprve teď jsi mi otevřel oči. Všechny ty objevy a vynálezy vlastně vymyslely opičky, myši, potkani, mloci a žáby a podobná havěť v laboratořích. Lidé jim je podle sebrali, využívají je a na zvířecí vynálezce čeká kafilérka. No jsme my to ale svině.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 12.09.2011
                      Autor: Zden42
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                             

                        Ne všechny vynálezy jsme vymysleli my konzervativci a pesimisté. Jako konzervativci jsme vycházeli z nahromaděné moudrosti předků a jako pesimisté např. z toho, že potřebujeme oheň, protože přijde zima.
                        Neštěstím lidstva jsou pokrokáři a optimisté. Lehokolo je pro vopice.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 12.09.2011
                        Autor: mirekbik
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                               

                          Možná je lehokolo pro vopice, ale na druhé straně běhat s kolem na zádech po alpských velikánech je zase pro osly. Každý máme svou úchylku.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 12.09.2011
                          Autor: Zden42
                          Hodnocení: +11 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                             

                        to ne, Sire. Všechny ty objevy a vynálezy vznikly z lenosti. Nebo aspoň většina.
                        Kdyby člověk nebyl línej a nechtěl si usnadňovat život, nic novýho nevymyslí ;-)
                        Lehokolo, potažmo kolo vůbec je nádhernej příklad vynálezu z lenosti... :-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 12.09.2011
                        Autor: Jurimír
                        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                        • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                               

                          Lehokolo je nadherny priklad lenosti.
                          Zabradli je nadherny priklad masochismu. O vikendu jsem na zabradli ujel 40 km a jeste ted to trosku citim. 8-(

                          [ Zpět ]
                          Datum: 12.09.2011
                          Autor: Murphy
                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                          • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                 

                            Pohodlí dělá z mužů děti a těžká práce z dětí muže. Mám špatnou vyhlídku...

                            [ Zpět ]
                            Datum: 12.09.2011
                            Autor: Arnošt905
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                   

                              Proc? Ja jsem s tim spokojen. 8-)

                              [ Zpět ]
                              Datum: 12.09.2011
                              Autor: Murphy
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                   

                              Proc? Ja jsem s tim spokojen. 8-)

                              [ Zpět ]
                              Datum: 12.09.2011
                              Autor: Murphy
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                   

                              Já jsem nepsal o své případné nespokojenosti...

                              [ Zpět ]
                              Datum: 13.09.2011
                              Autor: Arnošt905
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                 

                            Jako lehokolista to možná neznáš, ale my zábradlíři se po návratu z projížďky mejeme... ;-)))

                            [ Zpět ]
                            Datum: 12.09.2011
                            Autor: k.vl
                            Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                           

                      člověk je člověk proto, že přiletěli mimozemšťani, osouložili opice a v člověku se od tý doby mele inteligence s pudama a pudy nakonec stejně skoro vždycky vyhrajou...

                      :-D :-D :-D

                      [ Zpět ]
                      Datum: 12.09.2011
                      Autor: Jurimír
                      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                             

                        No, neměl by ses na to dívat tou lidskou optikou, jak znám lidi, tak to bylo spíš naopak. Přiletěla mimozemšťanka, osouložil ji opičák.. :o)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 13.09.2011
                        Autor: heras
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

             

        Ceska republika ma pry 10.5 milionu obyvatel a tady je tusim limit 300 prizpevku, takze stejne nemate sanci! :D

        [ Zpět ]
        Datum: 10.09.2011
        Autor: Jrr
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

           

      Mně se zrovna dneska zdálo jak jsem se těšil až se na něm projedu, já se nehlásím :o)

      [ Zpět ]
      Datum: 10.09.2011
      Autor: heras
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

           

      Kdo odmítá lehokola? Ti co jezdí tvrdší terény skoro všichni, tam nad klasiku není. No a sportovci nebo ti co si na ně hrají, tam jiná volba není kvůli zákazu lehokol na drtivé většině závodů. Ti ostatní co jezdí po silnicích všeho druhu a přes to lehokola striktně odmítají neví oč přicházejí. Když chtějí trpět ať trpí, je to jejich volba. :-) Na klasice odjeto cca 80 000km na lehotříkolce cca 10 000km, takže snad můžu srovnávat. :-)) A nejsem lehokolový fanatik, do budoucna plánuju fulla a transalp, bohužel až v důchodu, teď na to není čas.

      [ Zpět ]
      Datum: 10.09.2011
      Autor: Juras
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

             

        Kdo chce, závodí na klasice klasické závody, kdo chce, závodí na lehu leho závody. Nikdo nikomu přece nebrání jezdit jednu disciplínu, druhou nebo obě.
        Tvrdit, že závodníci odmítají lehokola jen proto, že je jich a závodů pro ně méně je imho stejná pitomost, jako tvrdit, že závodníci odmítají běžky na základě toho, že severské lyžování je trošku menší byznys než alpské.

        [ Zpět ]
        Datum: 10.09.2011
        Autor: Joe-CUBE
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

               

          Mno, těch závodů lehokol je po celém světě strašně málo, ale i kdyby se jich chtěl našinec z účastnit, bez sponzorů by to nezaplatil(myslím třeba letenky aj. nezbytnosti). Už chápeš co jsem tím myslel? U nás kromě K24 neznám závod kde by tě pustili. Ale to jde mimo mě, mě závody nikdy nelákaly.

          [ Zpět ]
          Datum: 12.09.2011
          Autor: Juras
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                 

            Kde je to "U nás"? Zkusil jsi se nekdy jen tak pro zajimavost na nejakym beznym zavode zeptat? Ja to zkousel, viz nize...

            [ Zpět ]
            Datum: 12.09.2011
            Autor: Jrr
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                   

              Rozebíralo se to tu v jiném vlákně, prostě kdyby jsi to závodění bral vážně a začal atakovat první desítku, najednou by jsi byl hrozně "nebezpečný". Myslím bezpečnostně, vždyť ty předsudky čtu denně i tady a to místní jezdci na klasikách nějaké ty základy o lehokolech ví a stejně si budou mlít tu svou. Co po tom ti co vidí lehokolo poprvé v životě, takové to klepání na čelo mluví za vše. Ale je pak požitek takového klepálistu na silničce předjet na lehokole a ujet mu v dáli, vidět ve zpětných zrcátkách ten nevěřícný výraz ve tváři klepálisty je k nezaplacení. :-))

              [ Zpět ]
              Datum: 13.09.2011
              Autor: Juras
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
              • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                     

                To sem teď jel od Murpyho v neděli domů a borec mě chtěl předjíždět z kopce :-D Byl jsem v klidu a on vedle mě šlapal jak vzteklý. Pak jsem ale jeho neodbytnosti ustoupil, protože v protisměru auto a za námi auta a tak jsem přibrzdil, aby mě předjel. Pak jsem se ho držel jako klíště a byl na té své žiletce těžce v pohybu :-D

                [ Zpět ]
                Datum: 13.09.2011
                Autor: Arnošt905
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                     

                Tak ja samozrejme nevim, co by se delo, pokud bych se umistil na nejakem zajimavem miste, mozna bych konecne dostal padny dukaz o diskriminaci lehokol.

                Nicmene nema smysl si nic nalhavat, na to, abych nejaky zavod vyhral, proste fyzicky nemam - aerodynamicka vyhoda (zvlast u Ibexu) nevyrovna nekolikanasobny vykon opravdovych zavodniku a na kopcovite trase i snadno prevazi nevyhoda vyssi hmotnosti. Navic to neberu natolik vazne, abych systematicky trenoval nebo aspon pred zavodem uvazoval o sundani blatniku, nosice nebo stojanku...
                Tedy ne ze by se mi nelibil osmikilovy lowracer, ale Ibex je praktictejsi a jeste me musi spoustu let vozit do prace misto autobusu, nez (pokud) se zaplati.

                Takze mozna jsem naivni, ale ja se jako lehocyklista necitim byt diskriminovan tim, ze bych nesmel na zavody. Spis mi vadi, ze je v okoli malo takovych, kam bych vubec chtel jet.

                Jako primerena reakce, pokud by lehokolo v prubehu zavodu vyloucili, by mi prisel pozadavek na diskvalifikaci VSECH kol nesplnujicich podminky silnicniho provozu. Stacilo by zkontrolovat treba odrazky (premerit rozmery!) a minimalne polovina by sla domu...

                [ Zpět ]
                Datum: 13.09.2011
                Autor: Jrr
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                 

            A proč je jich méně? Protože na lehu jezdí méně lidí. Protože méně lidí je považuje pro své účely za praktické a užitečné.
            Kdyby tomu tak nebylo, a leho by bylo praktické a užitečné pro většinu, většina by je nepochybně užívala.

            [ Zpět ]
            Datum: 13.09.2011
            Autor: Joe-CUBE
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                   

              Zajímal by mě vývoj klasického kola. Kdy ho někdo vymyslel a za jak dlouho se stalo masově používané. Nemáš nějaké informace?

              [ Zpět ]
              Datum: 13.09.2011
              Autor: Zden42
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                   

              Jo, kéž by věci fungovaly takhle. Terénních aut by člověk viděl na silnici tak málo, že by třeba několik dní žádné nepotkal. SUV auta by prakticky skoro neexistovala, protože jejich jediný důvod existence je póza jejich majitele. Nikdo by se nezabýval tím, co je teď "in", všichni by nosili praktický a užitečný oděv bez ohledu na to, jaký nosí ostatní lidé kolem nich. A takhle by se dalo pokračovat dlouho.
              Rozhodně neexistuje lehokolo pro každou situaci, pro kterou existuje klasické kolo. A rozhodně není lehokolo pro každého. Nejde čekat, že by (za libovolně dlouho) zcela vytlačila vzpřímená kola ze scény, jako dnešní malé děti už neznají CRT televize. Ale podíl lehokol například v ČR, který teď je několik set ku několika milionům, se ti nepodaří nikdy vysvětlit tím, že lehokolo je praktické nebo užitečné jen pro jednoho člověka z deseti tisíc. To je prostě evidentní blbost a nějaké další faktory ti musí unikat. Na jeden takový faktor je ten odkaz v začátku vlákna.

              [ Zpět ]
              Datum: 13.09.2011
              Autor: Jirka
              Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
              • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                     

                Mám tomu rozumět tak, že ten, kdo si koupil terénní auto, se rozhodnul špatně? Vlastník SUV je pozér, i když bydlí na Vysočině, nebo jezdí často na hory a má třeba Subaru Forester? Bylo to z jeho strany špatné rozhodnutí, a ty víš lépe, co se pro koho hodí?

                Vzhled není důležitá vlastnost oblečení? Takže vždy a pro všechny je správné řešení bavlněné triko a tepláky nebo džíny?

                Lidé ochotně vyměnili drátový telefon za mobil, papírovou poštu za elektronickou, bryčku za benzínové auto, i přesto, že nové technologie jsou v principu dražší.
                Ale většina zůstává třeba u normálního kola, nebo neskočila hned po řazení v zadním náboji. Proč? Protože lidé se rozhodují špatně, a Ty víš, co je pro ně dobře?

                Připustil bys někdy možnost, že by nějaké důležité faktory mohly unikat Tobě?

                [ Zpět ]
                Datum: 13.09.2011
                Autor: Joe-CUBE
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                       

                  Vsimni si, ze Jirka psal o pomerech uzivatelu. Precti si to jeste jednou, zamysli se a tu myslenku urcite najdes. 8-P

                  [ Zpět ]
                  Datum: 13.09.2011
                  Autor: Murphy
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                         

                    Jo tááák, terénní auta či SUV si díky tomu, že jsou "neobvyklá" pořizuje více lidí, než odpovídá velikosti té menšiny, která je skutečně využije. Z důvodu pozérství.

                    Pro lehokola má platit totéž. Tak to jo, vidím to úplně stejně.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 13.09.2011
                    Autor: Joe-CUBE
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                    • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                           

                      8-)
                      Ja vedel, ze jsi chytrej kluk.
                      Jen u tech lehokol to vypada, ze jsi to mozna jeste pochopil nejak opacne... 8-P

                      [ Zpět ]
                      Datum: 13.09.2011
                      Autor: Murphy
                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                      • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                             

                        Myslíš, že normální kola si lidé pořizují proto, aby se odlišili od většinového stáda ležáků? :-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 13.09.2011
                        Autor: Joe-CUBE
                        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                           

                      Je mi srdečně na jakém kole kdo jezdí. A z jakých důvodů. To že je málo lehokol mi vadí z jediného důvodu. Že jsou velmi drahá. Domnívám se že jejich rozšíření by cenu snížilo. Rohloffa si taky nekoupím kvůli ceně a ne proto že bych si myslel že je pro vopice. Což si nemyslím.

                      Díky za odkazy. Vydedukoval jsem z nich tolik. Klasika - tedy vzpřímené kolo má oproti lehu asi 60 let fóra. Vývoj, výroba a tím pádem rozšíření přestal po vyloučení lehokol ze soutěží pravidly UCI. V současné době se jejich
                      počet začíná zvyšovat. A řekl bych, že více v zahraničí. Dokladem toho je politika Azubu, pro niž je zahraniční trh nejdůležitější a na náš tak trochu zapomíná. Více lokálpatriotismu by podle mého neškodilo.
                      Opravdu masivní nárůst vzpřímených kol nastal "vynálezem" horského kola. Do té doby - a to můžu potvrdit osobně páč už sem něco zažil, kola jezdila ale nic moc to nebylo. Tedy u nás. Nemluvím o Číně.
                      Takže suma somárum - malý výskyt není proto, že je lehokolo slepá vývojová větev, ale prostě mělo smůlu a na čas zapadlo.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 13.09.2011
                      Autor: Zden42
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                             

                        Vysoké kolo bych za příliš praktické napovažoval. Za "zábradlí" dnešního typu bych tedy považoval Rover Safery z r. 1885.
                        Jestliže leha byla r. 1913 zakázána, musela být známá a v závodech konkurenceschopná. Takže jestli náskok lehokola nějaký měla, tak zcela mizivý.

                        CRT obrazovky měly taky náskok nějakých 80 let, a k čemu jim byl? Lidé prostě používají to, co je pro ně lepší (výhodnější poměr přínosů a nákladů). To neokecáš.

                        Nešlo o vyloučení ze všech závodů, pouze ze závodů pořádaných dle pravidel UCI. Že prakticky nikdo necítil potřebu za skoro sto let vypisovat závody pro lehokola svědčí o jediném: Kromě několika málo jedinců o lehokola zájem není. Naprosto nic nebránilo a nebrání založení organizace, která zastřeší leha, a převálcuje tu hloupou, nepohodlnou, neaerodynamickou, nebezpečnou a přesto rozšířenou koncepci normálního kola;-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 13.09.2011
                        Autor: Joe-CUBE
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                               

                          Jaké "normální" kolo? Nutí to jen kultura, která to nepoznala. Na druhou stranu nehájím deviace :-D
                          Jako perličku bych upozornil na fakt, že silně převládající kultury jsou většinou rasistické a xenofobní a nevím, co všechno za termíny ještě vypsat.
                          Dnes se jako normální kolo cpe hlavně MTB na jakýkoliv požadavek. Prošel jsem už několik obchodů a je to podle mě hlavně nabídka vyplývající ze smluv s výrobci.
                          Tzn. není smlouva s lehovýrobcem, není lehokolo v nabídce.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 13.09.2011
                          Autor: Arnošt905
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                 

                            Sorry, ale když jednoho typu kol jezdí miliony a druhého stovky, tak jej budu nazývat zkráceně normálním. Zrovna tak budu nazývat normálním člověka, který preferuje samičky homo sapiens, a ne třeba velbloudice;-)

                            To, co bývá nazýváno rasismem a xenofobií je často jen generalizace a obezřetnost před nekritickým přijímáním cizích vlivů (tzv. multikulturalismem). A úspěšné kultury jsou úspěšné právě proto, že generalizaci správně užívají a multikulturalismu se brání.

                            Jestli to nebude tím, že správně vybrané MTB je vhodné pro drtivou většinu požadavků. Levné, odolné, snadno ovladatelné, existuje na to velký výběr levného a standardního příslušenství...

                            [ Zpět ]
                            Datum: 13.09.2011
                            Autor: Joe-CUBE
                            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                            • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                   

                              Od kdy je jiná geometrie kola další kulturou? Psal jsem o omezenosti v intencích článku.
                              Podobné je to s módou, musí být jiná, ale nesmí být odlišná moc, aby to bylo košér. Slovo normální nemám rád, i když ho někdy používám taky, právě pro tu generalizaci a pro segregaci třeba zdravotně postižených.
                              Jinak nejčastější otázka kolem mého ECA je : "Proč sis to koupil?". A jsou na mrtvici, když řeknu, "Abych jezdil.". Není to pro ně odpověď, chcou to okecat ve formě málem omluvy, že takové kolo mám.
                              Tady už jsme znalí, a debaty ale už stokrát omílané, a tak už to občas chytne prudší ráz pro opakování otázek a odpovědí.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 13.09.2011
                              Autor: Arnošt905
                              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                        • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                               

                          Obrazovky se pokud vím vyvíjí na základě nových technologií. A ty jsou zpočátku vždy dražší, než ty staré. Aby je lidé začali kupovat, musí mít jak správně píšeš, přínos. Zabírají méně místa, mnohem vyšší rozlišení, malá hmotnost, možnost pověšení na stěnu...A pak se začínají zlevňovat. Krásným příkladem jsou počítače.

                          Nevím která jiná organizace pořádala závody, ale je jisté že nějaký důvod ke svému rozhodnutí měla. Připadá mi to jako když stojíš na rozcestí dvou pěšin, za tebou stojí dav a čeká kudy se dáš, aby tě mohl následovat. No a pak je ta tvoje cesta prošlapanější a jde po ní většina. Ale někteří to přeci jen zkusí tou druhou cestou a zjistí, že se k cíli dostanou také, ale třeba pohodlněji. Ale zkus přesvědčit ostatní.

                          Opravdu nevidím jediný konkrétní důvod, proč by mělo být leho oproti zábradlí diskvalifikováno. Obě mají své výhody a nevýhody. Takže kromě ceny tam vidím nechuť ke změně, o čemž je ten původní článek.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 13.09.2011
                          Autor: Zden42
                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                 

                            Jak na závodech, tak v běžném provozu vidím jako problém například ostré zuby vystrčené dopředu. Při nárazu do jiného účastníka to může dobře krájet tepny nebo třeba ledviny.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 13.09.2011
                            Autor: Joe-CUBE
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                   

                              Proto mam rockring. A existuji i bytelnejsi a komplexnejsi chranice. Co tam mas dal? 8-)

                              [ Zpět ]
                              Datum: 13.09.2011
                              Autor: Murphy
                              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                               

                          Možná že vypadáme jako nějací fanatici co pořád do kola obhajují to svoje leho, mi to ale připadá úplně naopak. Proč je mi kdekoliv se zastavím dáváno najevo jak sem nezodpovědný, nebezpečný, jak si na tom ničím zdraví a jenom chci být středem pozornosti. Musím se pořád obhajovat a to nejen před plechovkáři ale i před cyklisty. Lidi kteří na tom nikdy neseděli mi všemožně vysvětlují jak je to na hovno, už mě to unavuje. Myslete si o tom co chcete, my jsme na klasickém kole najezdili tisíce kilometrů a můžeme na rozdíl od vás srovnávat. Já sem spokojený a co je víc? Nic! Ty co seru ať se užírají třeba do bezvědomí.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 13.09.2011
                          Autor: Juras
                          Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                          • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                 

                            Nezlob se, proti lehokolům ani proti lehokolistům vůbec nic nemám (jediný důvod, proč jsem si zatím nekoupil lehokolo, je kombinace nedostatku motivace a nedostatku peněz), ale máš pravdu: v těchto vláknech vždycky dříve či později jako fanatici skutečně vypadáte. Jako nějaká uzavřená sekta, kterou poutá dohromady nějaké vnější smyšlené ohrožení.

                            Může za to (pro mě) nepochopitelná podrážděnost, s jakou reagujete na jakoukoli poznámku nebo i otázku, neustálé omílání toho, jak se na vás okolí dívá jako na nezodpovědné blázny atd. Přijde mi to celé smyšlené a vykonstruované - doba, kdy byl cyklista na ležáku něco exotického, je dávno pryč, dneska je každému jedno, na čem kdo jezdí. Jen vy se tu někteří pořád tváříte jako utlačovaná nepochopená menšina. To se pak nediv těm reakcím. Proč každé vlákno o lehokolech skončí v neodůvodněných a zbytečných obranných reakcích, jako byla tahle tvoje? Jestli je vám opravdu na lehokolech dobře a názor ostatních vás nezajímá, tak proč? Nechápu...

                            Opakuju, že já bych lehokolo klidně bral a nemám důvod ho jakkoli odmítat, ale ta vaše nedůtklivost a nedotknutelnost vašeho Svatého leha... to je občas pro některé z nás opradvu příliš neodolatelné pokušení. A vy na každý šťouch tak krásně startujete! ;-)))

                            [ Zpět ]
                            Datum: 13.09.2011
                            Autor: k.vl
                            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                            • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                   

                              Doufám že moje příspěvky takhle nepůsobí. To bych nerad. Jen se snažím pochopit proč je situace jaká je, bez vychvalování a odsuzování čehokoliv.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 13.09.2011
                              Autor: Zden42
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                   

                              Jestli se nemýlím, tak předpojatost s tolerancí příliš nekamarádí. Už jsem se několikrát setkal i s reakcí na nepoužitelný stojan pro leháč, kdy jsem byl jen na obtíž, proč nejsu "normální" cyklista.
                              Normální fakt nejsu, to je pravda, ale jednou je to kolo, podruhé to může být něco jiného.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 13.09.2011
                              Autor: Arnošt905
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                   

                              Koukám, také jsi opravdu příliš neodolatelnému pokušení neodolal, co..

                              [ Zpět ]
                              Datum: 13.09.2011
                              Autor: heras
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                     

                                Vidím to jinak. Tady jsem neodolal a šťouchnul jsem si, i když vím, že Murphyho tím nevytočím. Ale když on mi tak hezky nahrál na smeč :-):

                                http://www.nakole.cz/diskuse/13736-proc-lide...

                                V příspěvku, na který reaguješ, naproti tomu nešťouchám. Snažím se tam jen o vysvětlení nebo upozornění. A psal jsem se s tím proto, že lehokolistů, kteří sem chodí, si vážím a mrzí mě, když se v zápalu boje někteří zbytečně zesměšňují. Ty mi to nejspíš neuvěříš (s tím nic nenadělám a ani dělat nehodlám), ale žádnou jinou motivaci jsem neměl.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 13.09.2011
                                Autor: k.vl
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                       

                                  Uz jsem mel napsane 3 ruzne odpovedi, ale pak jsem to vzdycky zrusil. Urcite byste si vy zabradliri o sobe nechteli precist pravdu tak otevrene napsanou a pro vas krutou... 8-p

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 13.09.2011
                                  Autor: Murphy
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                         

                                    Prosím Tě, pošeptej mi to. Rád bych to věděl taky.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 13.09.2011
                                    Autor: Zden42
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                           

                                      Zašeptej nám to všem! :-)))

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 13.09.2011
                                      Autor: k.vl
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                       

                                  fórky a štengrování od lidí, který znám a mám rád mi celkem nevadí. Často naopak. "blbejch keců" na moje kolo, na to, že nežeru maso atd. atd. slýchám fakt hodně v podstatě denně. Někdy to ale unaví.
                                  A někdy unaví i to věčný vysvětlování a častý negativní reakce cyklistů nebo autistů. Někdy v pohodě, ale někdy to fakt unaví. Snažím se na otázku jestli mě z toho nebolí záda (proboha proč by měly????) i po tisící odpovědět s úsměvem. Snažím se reagovat na hovada, co mě oprací v provozu bez vzteku, snažím se odpvídat s úsměvem autistům, co mi tvrdí, že je to nebezpečný, protže nejsem vidět, když mám hlavu někde ve 160cm nad zemí, snažím se nereagovat vztekle na idiotské poznámky rádoby cyklistů atd. atd., ale někdy to všechno prostě unaví, sejde se těch pitomců moc v krátkým časovým úseku nebo je člověk unavenej nebo má nějaký starosti a pak občas reaguju ostře a zbytečně.
                                  Někdy ty pitomosti prostě unaví a člověka už to nebaví...

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 13.09.2011
                                  Autor: Jurimír
                                  Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                  • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                         

                                    Každý pohár jednou přeteče aneb stokrát nic umořilo vola.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 13.09.2011
                                    Autor: Zden42
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                         

                                    Jurimíre, jestliže sis právě TY vztáhl na sebe můj příspěvek o netýkavosti a o sektářství, pak mám vážný důvod se obávat, že jsem ho napsal hodně blbě...

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 13.09.2011
                                    Autor: k.vl
                                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                           

                                      to ne, na sebe jsem to nevztáhl, kdybys to myslel na mě, napíšeš mi to přímo. Jen jsem měl potřebu to trochu vysvětlit.

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 13.09.2011
                                      Autor: Jurimír
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                             

                                        Uf!

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 13.09.2011
                                        Autor: k.vl
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                         

                                    Přesně tak sem to myslel. Podrážděnej tedy sem a hodně, budu se muset léčit. A až mě většinová společnost vyléčí, bude o jednoho plechovkáře víc. :-(

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 13.09.2011
                                    Autor: Juras
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                       

                                  Vysvětlím ti to, napsal jsi: "v těchto vláknech vždycky dříve či později jako fanatici skutečně vypadáte. Jako nějaká uzavřená sekta, kterou poutá dohromady nějaké vnější smyšlené ohrožení."

                                  A dále jsi vysvětloval, proč tak vypadají, což už by bylo celkem v pohodě, kdyby nad tím nevisel právě ten první odstavec, bohužel jsi tedy opět vysvětloval, "proč tak vypadají", místo "proč ti tak připadají".

                                  Kdybys místo slůvka "vypadáte", napsal "připadáte mi", nebo "podle mého názoru vypadáte" asi bych na tebe vůbec nereagoval.
                                  Vlastně celý příspěvek píšeš o tom, jací jsou lehokolisté přecitlivělí, proč tedy lépe nevážíš slova, vždyť sedíš u klávesnice, těch pár vteřin přemýšlení navíc by se možná vyplatilo.
                                  Jsou to jen slůvka, ale ten příspěvek pak, podle mého názoru :o), vyzní mnohem pokorněji a asi i vstřícněji, pokud zdůrazníš, že nekonstatuješ skutečnost, negeneralizuješ, ale pouze popisuješ své pocity a vyjadřuješ svůj subjektivní názor.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 13.09.2011
                                  Autor: heras
                                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                  • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                         

                                    Tak uz chapu, proc mas porad pocit, ze se do Tebe nekdo obouva. Ty jsi nam na tom Ecu zprecitlivel a stal se z Tebe latentni lehac. Jak jinak si mam vysvetlit, ze takove jemne nuance, ktere minimalne nekterym z precitlivelych lehacu (mne) ujdou, vnimas tak silne? 8-p

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 13.09.2011
                                    Autor: Murphy
                                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                           

                                      Spíš bych řek, když se do mě obuje, to tak prostě je, někdo si v tom libuje, až mi z toho blivno je.
                                      Hej!

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 13.09.2011
                                      Autor: heras
                                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                  • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                         

                                    Aha, pak je to jasné. Měl jsem jeden velmi pádný důvod, proč jsem nenpsal "připadáte mi" ani nic podobného, a to ten, že jsem reagoval na tuto konkrétní Jurasovu větu:

                                    "Možná že vypadáme jako nějací fanatici"

                                    Raegoval jsem potvrzením: ano, někdy někteří vypadáte. Zbytek příspěvku je vysvětlení, proč si to myslím. To, co píšeš v posledních dvou příspěvcích, tedy (podle mého názoru, chceš-li, anebo podle prosté logiky) neplatí

                                    Z toho vyplývá má prosba k tobě: Posuzuj prosím příspěvky diskutujících v kontextu toho, na co reagujeme, a to i u těch z nás, které (kdovíproč) a priori nemáš rád. Ušetří nám to mnoho času při řešení takovýchto nedorozumění.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 14.09.2011
                                    Autor: k.vl
                                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                           

                                      Já jsem Jíra z Maršova. Ty si prej o nás řek že žereme chrousty!

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 14.09.2011
                                      Autor: Zden42
                                      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                             

                                        http://frenkiecz.webovastranka.cz/file/1293/2239

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 14.09.2011
                                        Autor: Murphy
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                             

                                        To jsem mu to vytmavil! A teď - Mařko, doufám, že chrousti k večeři už jsou teplý.

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 14.09.2011
                                        Autor: k.vl
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                               

                                          Jj, úžasná písnička:-)))

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 14.09.2011
                                          Autor: Joe-CUBE
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                             

                                        jj jeden z nejmocnějších ftipů od Jiránka ... "to je dost, že deš domů, málem ti vystydli chrousti" ...

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 14.09.2011
                                        Autor: brum
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                           

                                      Reagoval jsi tvrzením: "v těchto vláknech vždycky dříve či později jako fanatici skutečně vypadáte"

                                      Přečti si to po sobě znovu, "někdy" ani "někteří" tam napsané není, proč si na ta slovíčka nedáváš větší pozor?

                                      Ve zbytku příspěvku je tvoje vysvětlení, že lehokolisté tak vypadají, protože "někteří" se tváří jako utlačovaná, nepochopená menšina.

                                      S tímto neobjektivním přístupem by bylo možné konstatovat, že jako fanatici vypadá prakticky jakákoli skupina lidí, od Nakoláků, přes cykloaktivisty až po seriózní vědce, protože v každé větší skupině se najde pár jedinců, kteří mají problém s objektivitou.

                                      Podle mého názoru jsi tedy neměl napsat, že lehokolisté vypadají jako fanatici, ale že tobě tak připadají, protože někteří z nich.. někdy.. atd.

                                      Nezlob se, ale kdyby to byl někdo jiný, tak nad tím mávnu rukou, nehledej v tom nějakou antipatii z mé strany, jednoduše mě zrovna u tebe tenhle způsob diskuze nepřestává překvapovat, proč to tak je, to už jsem ti psal několikrát, zatím vždy jsi to vždy bral jako ránu pod pás.

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 14.09.2011
                                      Autor: heras
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                             

                                        Obcas to i takovym velikanum jako k.vl uklouzne a nevyjadri se 100%. Nicmene z kontextu je videt, jak to nejspis myslel. Vzdyt celkem o nic nejde.
                                        Ale kdyz uz, tak kazdy tu vyjadruje SVUJ SUBJEKTIVNI nazor. Tak to musis brat. Ne kazdy se dokaze vyjadrovat doopravdy OBJEKTIVNE, jako my dva. 8-))

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 14.09.2011
                                        Autor: Murphy
                                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                               

                                          Musím?!? 8-))

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 14.09.2011
                                          Autor: heras
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                               

                                          Musis. Nic jineho Ti nezbyva. Jinak se z toho zblaznis.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 14.09.2011
                                          Autor: Murphy
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                               

                                          Pokud se lidi nenaučí více dbát na přesné a poctivé vyjadřování, zblázníme se z toho všichni. Žijeme v době, kdy o našem životě rozhodují slova a informace.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 14.09.2011
                                          Autor: heras
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                               

                                          Jestli se lidi nenauci brat dodavane informace trosku s rezervou, dopadne to velice pravdepodobne opravdu spatne.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 14.09.2011
                                          Autor: Murphy
                                          Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                               

                                          Však na to taky upozorňuju, ne, že v těchto vláknech vždycky dříve či později jako fanatici skutečně nevypadáte. Jako nějaká uzavřená sekta, kterou poutá dohromady nějaké vnější smyšlené ohrožení. Jen tak k.vl připadáte.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 14.09.2011
                                          Autor: heras
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                               

                                          Sákryš, herasi, neměl bys raději napsat "podle mého názoru jako fanatici nevypadáte"? Nebo máš taky "patent" na pravdu a objektivitu?

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 14.09.2011
                                          Autor: PepikW
                                          Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                               

                                          Jasně, celou dobu to tady vysvětluju, dávám si pozor, abych to napsal v každém příspěvku, pokud se jedná o citlivé téma, pak jednou zapomenu a mám to. Jenže, na rozdíl od k.vl, já nemám problém napsat: "Ano, PepikuW, napsal jsem to blbě" :o)

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 14.09.2011
                                          Autor: heras
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                        • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                               

                                          Předpokládám, že to i přes nedokonalé napsání většina pochopila. A to jak tvůj, tak i ká.véelův příspěvek.
                                          Jen jsem si tak rejpnul, protože mi tyhle dohady o prdu přijdou zbytečné ...

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 14.09.2011
                                          Autor: PepikW
                                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                             

                                        Ta slovíčka jsou uvedena dále v příspěvku, celkový postoj navíc vyplývá (jak píše Murphy) z kontextu. Ten příspěvek byl míněn velice přátelsky a kdyby mi na jeho adresátech nezáleželo, nepsal bych ho. Tys mezi ty adresáty nepatřil, takže je mi celkem jedno, jak to vnímáš ty, pokud můj příspěvek (jak se zdá) oni pochopili tak, jak byl míněn. To pro účely diskuse naprosto dostačuje.

                                        Pokud jsem (přes veškerou opatrnost a přes velké sympatie, které k lehokolistům cítím) někoho z lehokolistů ve svém příspěvku urazil, prosím ozvěte se. Veřejně se vám omluvím. Rád.

                                        V opačném případě pokládám téma za vyčerpané. Děkuji za pozornost. :-)

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 14.09.2011
                                        Autor: k.vl
                                        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                               

                                          No nic, no, nemáš zač, rádo se stalo.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 14.09.2011
                                          Autor: heras
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                 

                            Tomu nerozumím. Dokonce mi připadá, že se užíráš sám. Když jsem s lehem spokojenej, nepotřebuju si ho přece obhajovat. To mi připadá, jako bys cejtil nějaký provinění.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 13.09.2011
                            Autor: abernathy
                            Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                 

                            Kus týhle diskuse jsem přečetl, dobrý byly ty odkazy na wiki. Ale musim říct, že ač nejsem žádný "odmítač leha", většina příspěvků na mě působí přesně tak, jak jsi to popsal v první větě. Ani tady nevidim nějaký ponižování ležáků, tak proč to sem neustále valíte (nejen ty) "pod tlakem", to nechápu. Neustálý opakování, jak jsou ležáci nezávodiví pohodáři (rád věřim), ihned následovaný jak to kdo komu "natřel" atd.... časem to unaví a někdy i odpudí :o(

                            [ Zpět ]
                            Datum: 13.09.2011
                            Autor: PepikW
                            Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                            • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                   

                              Clovece, mne to vadi taky. Zvlast kdyz mi to pak na asfaltu i v terenu natre holandska duchodkyne na mestskem kole. A vzapeti si prectu, jak nekdo ujel silnicce... Mne uz zbyva jen doufat, ze jsem alespon pohodar... 8-)

                              [ Zpět ]
                              Datum: 13.09.2011
                              Autor: Murphy
                              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                   

                              Tak a po tom co jsi napsal ty a k.vl a s čím se ztotožňuju, můžu další téma o oslavě sv. Leha ukončit. Kluci dobrý.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 13.09.2011
                              Autor: Zakarr
                              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                                   

                              Soutěživost je nám daná všem :-D Původ má podle všeho v boji o přežití.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 13.09.2011
                              Autor: Arnošt905
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                       

                  Co tak agresivně? Tobě ta lehokola opravdu musí ležet v žaludku, že?
                  Když si to přečteš pořádně, nikde jsem nehodnotil ničí rozhodování jako dobré nebo špatné, ani se nedožadoval změny. A taky netvrdil, že rozumím a chápu proces rozšíření/nerozšíření nové věci ve společnosti. Celý můj komentář směřoval jen a pouze na na Tvůj extrémně zjednodušený pohled na význam praktičnosti a užitečnosti na rozšíření čehokoliv. Který je v podstatě jen verzí oblíbeného "kdyby to bylo dobré, měli by to všichni".
                  Když se rozhlédneš kolem sebe, uvidíš spoustu příkladů toho, jak rohodování lidí a následné rozšíření nějaké věci řídí velmi mnoho navzájem provázaných faktorů. Jeden z nich určitě je odpor k novinkám, jak rozebíral ten článek. Jak hluboko má většina lidí zadrátovanou potřebu nelišit se od většiny je taky vidět celkem často.
                  Mimochodem ani u těch televizí není přechod od CRT k LCD příklad technického pokroku - spousta lidí vyměnila svou naprosto plně funkční katodovou s fantastickým kontrastem a barvami za LCD se sice plošší obrazovkou, ale zato bez schopnosti zobrazit černou barvu pořádně. Proto, že už to mají všichni, že to vypadá divně mít doma takový zastaralý krám, že se nic jiného už stejně nesežene, že na to někde v marketu měli akci a já nevím kolik důvodů ještě. Koneckonců díky tomu mám já sám práci v LCD průmyslu, ve firmě, která systematicky hledá způsoby jak udělat ještě větší šmejd, aby šel prodat levněji. Reálné užitné parametry celkem nikoho nezajímají, většina chce hlavně slevu. Kvalita podání obrazu jakou měla dobrá CRTčka před svým skonem je nám na míle vzdálená a u LCD je dokonce i z principu nedosažitelná. Člověk by čekal, že u televize bude kvalita obrazu hlavní faktor rozšíření nějaké technologie mezi lidmi sledujícími televizi, ale není. Stejně jako u lehokol není jejich schopnost poskytnout efektivní, rychlý a příjemný transport sebe sema vlastní silou zas tak důležitý faktor jejich rozšíření mezi na kolech jezdící veřejnost.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 13.09.2011
                  Autor: Jirka
                  Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                  • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                         

                    Aha, tak sorry, že jsem se snažil v tom najít nějakou hlubší myšlenku;-)
                    Tobě ten pohled přijde zjednodušený, mně přijde, že jde k podstatě věci a balast keců nechává stranou. Každý jeden člověk se může sám a za své peníze svobodně rozhodnout, na čem bude jezdit. Každý jeden výrobce se může svobodně rozhodnout, co bude vyrábět, dodávat do obchodů, a jak motivovat a podporovat prodejce.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 13.09.2011
                    Autor: Joe-CUBE
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                  • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                         

                    Souhlasim. To jak funguje ruka trhu a vubec to, ktera reseni se v praxi prosadi, nema casto nic spolecneho s tim, zda je reseni lepsi.

                    Konecne to je prece smyslem marketingu a reklamy, presvedcit zakaznika, aby si vyrobek koupil, nikoliv poskytovat mu objektivni srovnani. Dobry obchodnik proda i naprosto nepouzitelny smejd...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 13.09.2011
                    Autor: Jrr
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                           

                      Přesně tak. Na trhu se neprosazují řešení dokonalá nebo nejlepší, ale řešení která jsou dobrá a za dobrou cenu. Kupující nejsou idioti. Pokud jsou, koupí pár zbytečností, pak jim dojdou peníze, a pak už to nejsou kupující.

                      Zpravidla se neprosadí jediné řešení, ale několik použitelných, v různém množství, různé ceně a různé kvalitě. Většina lidí dělá krátké výlety nalehko, preferuje levné lehké snadno ovladatelné kolo v různých cenových hladinách, stejně jako většina lidí jezdí obyčejnou felckou, VW nebo BMW. Ale čas od času potkáš Lambo, Hummera, stejně jako lehokolo nebo třeba trojkolku.

                      Marketing a reklamu bych do toho vůbec netahal. Zrovna u kol mají všichni výrobci a prodejci stejné možnosti, včetně ležáků. Naprosto nikdo a nic nebrání Spešlu, GT nebo Olpranu začít vyrábět kola, naprosto nic nebrání lehokolistům založit si vlastní etapák a mít větší účast, sportovní hodnotu nebo sledovanost než TdF, nebo pořádat světový pohár a převálcovat SP MTB.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 14.09.2011
                      Autor: Joe-CUBE
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

             

        No muj prispevek se netykal ani tak lehokol, ale spis slova "odmitaji" v nadpisu tematu. Pokud by tam bylo "proc nejezdi na lehokolech", bylo by to uplne neco jineho.

        Podle me nemuzes odmitat neco, co jsi nikdy nevidel a ani nevis, ze to existuje. A takovi lide stale existuji i mezi temi, co jezdi v terenu (znam lidi, kteri lehokolo videli poprve v zivote u me - aspon to tvrdili).
        To je podobne jako tvrzeni, ze skoro vsichni odmitaji cestovani v case. To ze to (zatim/asi) nikdo neumi, neznamena, ze by takovou moznost odmitali, pokud by ji meli k dispozici.
        Podobne majitel Skodovky prece nemusi automaticky odmitat Rolls Royce, i kdyz si ho nejspis nikdy nekoupi.

        Kdyz tedy pominu slovickareni, nebudu vyvracet, ze lidi schopnych jezdit na lehokole v terenu asi moc neni (Murphy a Jurimir, jinak nevim).
        Ale uvaha, ze kazdy, kdo se citi byt sportovcem, jezdi na zavody a musi resit pravidla UCI, mi pripada zcestna. Naopak ja se za sportovce opravdu nepovazuju a presto jsem se s lehokolem do nekolika zavodu prihlasil.

        U zavodu v okoli, kde jsem se predbezne ptal, zda by me tam pustili s Azub Ibexem, nikde problem nevideli. Horsi je to s prilbou, na te vetsinou trvaji. Mozna to byla nahoda, ale zrejme by me pustili i do zavodu pod UCI, ale z toho jsem vycouval, kdyz jsem zjistil, pres jaky kopec trasa vede a startovne bylo trochu vysoke na to, abych skoncil v pulce po predjeti o kolo.
        Kazdopadne to s tou drtivou vetsinou nebude zas tak cerne, respektive u vazne/profi myslenych zavodu asi jo, ale tam se vetsina lehokolistu nepozene, zatimco u lokalnich akci casto pravidla UCI ani neznaji.

        [ Zpět ]
        Datum: 10.09.2011
        Autor: Jrr
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

           

      Poslední dobou to vidím tak, že si ležáka budu muset chca nechca obstarat. :-(

      [ Zpět ]
      Datum: 10.09.2011
      Autor: abernathy
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

             

        Třeba se ještě přemluvíš.

        [ Zpět ]
        Datum: 10.09.2011
        Autor: Radix
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

               

          To s tím nemá co dělat. Vykrystalizuje to až na konci září.

          [ Zpět ]
          Datum: 10.09.2011
          Autor: abernathy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                 

            Hele, nebereš tu životní změnu nějak moc zgruntu?!?
            Tobě nestačí, že budeš "povaleč", ty musíš být rovnou "cyklopovaleč" ?!? :o)))

            [ Zpět ]
            Datum: 10.09.2011
            Autor: radka
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                   

              Ty drzaňa, co si to vůbec dovoluješ? Ke mně, budovateli dvou politických soustav! A tenhle dovětek v zájmu vlastního zdraví nečti - budu nádavkem dostávat stranickej důchod.

              [ Zpět ]
              Datum: 11.09.2011
              Autor: abernathy
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                     

                Tak ti nevím, jestli by jsi ho neměl odmítnout, protože na něj budu dělat já nestraník :o)))

                [ Zpět ]
                Datum: 11.09.2011
                Autor: radka
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                       

                  Sraník 8-), nesraník, hlavně, že si přlepší ...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 11.09.2011
                  Autor: AV
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                         

                    A to mi ještě půjde penzijní připojištění a dividendy z Anglie. A jestli mi tam děti zajistěj práci pro němýho a hluchýho, tak se z toho asi zblázním.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 11.09.2011
                    Autor: abernathy
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                 

            Ty chceš přijet na sraz pod Pálavou na lehokole? ;-)

            [ Zpět ]
            Datum: 11.09.2011
            Autor: Burajda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                   

              Esisisi všimla, tak na srazy nejezdím a jezdit nikdy nebudu. Stal jsem se střídmým abstinentem.

              [ Zpět ]
              Datum: 11.09.2011
              Autor: abernathy
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                     

                Nějak nechápu logickou vazbu mezi oběma větami. Nebo žádná není?

                [ Zpět ]
                Datum: 11.09.2011
                Autor: Burajda
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

                       

                  Já ti to na srazu vysvětlím :o)))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 11.09.2011
                  Autor: radka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

             

        Jojojo, jdi do toho, fandim Ti.. :o) já jako těžký zábradíř coby najeto za mých necelých 50 let yks kiláků auto nemaje jsem lehu propadl zhruba před dvěma měsíci a uvažuvši vo něm zhruba dva až tři léta došel jsem k závěru, že já Čur.k si ho nepořídil hned jak jsem zjistil, že taková fantasická excelentní věc existuje...

        [ Zpět ]
        Datum: 11.09.2011
        Autor: Jizwik
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

             

        Však nahoře už ho odmítají i zadarmo, takže jsou k mání 3 leháče :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 12.09.2011
        Autor: Arnošt905
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

         

    Začnem vtipom:
    Ide decko po ulici a tlieska...
    Týpek sa ho pýta: Prečo tlieskaš?
    Decko nato: Plaším krokodíly...
    Týpek: Ale veď tu krokodíly nie su...
    Decko nato: ... lebo tlieskam ;-)

    Nedávno som objasnil mojmu "rodinnému príslušnikovi" že si chcem kúpiť lehokolo...
    No to ste mali vidieť... ako keby som chcel konvertovať na ine naboženstvo... alebo zmeniť pohlavie.. toľko kecov a pripomienok. Že budem za miestneho šaška, že to nevyužijem, že je to o ničom (pričom sa na tom neviezla ani meter)
    že ma to omrzí atd...
    Ale najbest bola otázka: A kde by si s tym chodil? Veď je to na ďaleké túry a Ty tie nechodíš...
    Načo som odpovedal... Nechodím, lebo nemám lehokolo... ;-)

    Proste pre niektorých je veľmi ťažké myslieť alternatívne... Ako keby sme nemali právo si kúpiť niečo pohodlné, lebo načo, každému stačí niečo iné.

    [ Zpět ]
    Datum: 11.09.2011
    Autor: Leftie_SK
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

           

      Znám ještě jiný závěr: "Vidíš jak to funguje?"..

      [ Zpět ]
      Datum: 11.09.2011
      Autor: Jizwik
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

             

        No jasně, že budeš do omrzení tvrdit že to je dobrá věc, přece si nepřiznáš, že jsi koupil šmejd! :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 11.09.2011
        Autor: Aviatik
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

               

          Jak šmejd...)) Výrobek slušný firmy...

          [ Zpět ]
          Datum: 11.09.2011
          Autor: highlander
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

         

    od nakupu mne odradil obycejny strach. Nohy v krizovatce do ktere jeste nevidim byly pro mne prilisnou prekazkou. Je zajimave ze podstatne vetsi kus auta koukajici do krizovatky mi nijak nevadi. Zrejme bych si casem zvykl...

    [ Zpět ]
    Datum: 11.09.2011
    Autor: cibi
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

           

      Já si zas naopak často říkal jak to dělají ti, kterým auto značně přečnívá do křižovatky.

      [ Zpět ]
      Datum: 11.09.2011
      Autor: Radix
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

             

        Brrr, nejakou podobnou potvoru jsem potkal pred casem na krizovatce, on jel z vedlejsi, kdyz me uvidel, na posledni chvili zabrzdil, ale nemel uvazany hak a zhoupnuti smerem k me hlave me pekne vydesilo!

        [ Zpět ]
        Datum: 11.09.2011
        Autor: Jrr
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

           

      Jo, tohle je oproti klasickemu kolu docela velky rozdil, ale clovek si zvykne. Nejhorsi jsou uzke ulice, kde vyhled do krizovatky stini vysoke domy nebo nepruhledne ploty, zvlast v kombinaci s odbocenim z vedlejsi doleva.

      Resim to podobne jako auta, pred krizovatkou nejedu u kraje, ale spis u stredu silnice, abych videl co nejvetsi uhel vpravo. Nekde se staci tesne pred krajem krizovatky predklonit a usetri to uplne zastaveni, ale casto se zastavit preventivne musi, nekdy s predkem uz trochu v krizovatce.

      Ve srovnani s auty to urcite problem neni, spis jde o zvyk, clovek je zvykly z klasickeho kola zastavit s velkym odstupem od krizovatky, protoze do ni drive vidi.

      [ Zpět ]
      Datum: 11.09.2011
      Autor: Jrr
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

         

    Když jsem viděla fotky z letošního lehosrazu, hned bych si ho pořídila, mám ty lidi ráda, ráda s nimi jezdím, i když na zábradlí - zatím. Vážně uvažuji o tříkolce, až nebudu stačit bikerům po lese, tak si ji pořídím a budu si užívat. jak už bylo napsáno v mnoha příspěvcích je to asi hodně o stylu života každého z nás a v neposlední řadě asi o penězích. Přeci jen je finančně dostupnější zábradlí, než lehokolo. Doufám, že si zase alespoň na parkovišti nebo v kempu leho vyzkouším.

    [ Zpět ]
    Datum: 13.09.2011
    Autor: HMS
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Proč lidé odmítají lehokola?

           

      můžeš na Pálavě. Moje je pro tebe k disposici. Arabice s kámoškou budou zkoušet, tak se přidej. Když mě ho pak nakonec vrátíte, tak s tím rozhodně nemám problém... :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 13.09.2011
      Autor: Jurimír
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

351 cyklistů (6 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024