Dneska jsem si vsimla, ze kdyz mam vepredu i vzadu nejmensi kolecko, tak mi drhne retez na presmykaci o voditko retezu. Pri jine konstelaci hvezd se to nedeje. Zkousela jsem tocit sroubem u pacek razeni, ale nezdalo se mi, ze to na to ma nejaky vliv. Pak jsem dole u presmykace objevila jeste dva nejake sroubky vedle sebe, ktere asi neco nastavuji, ale netusim co a jak, tak jsem s nima zatim moc nestelovala, abych to jeste vic nerozhasila.
Mate nejaky jednoduchy navod, jak odstranit to drhnuti retezu? Planuju jet zitra nekam do kopecku a radsi bych, kdyby to nedrhlo.
Proč nejmenší a nejmenší?
Nejmenší převodník = jedeš pomalu, ale nedřeš se
Nejmenší pastorek = to abys jela rychle, byť s větší námahou
Říkalo se tebou vzpomínanému převodu "na španěla", bo tak jezdili hloupí (co hloupí, debilní) cikáni (Romové).
Možná to dřív nedrhlo a teď se to pohlo, ale seřiditelné je to velmi těžce. Když se podíváš v jakých rozsazích ten řetěz vzadu chodí, tak uvidíš, co to dělá vpředu...
Navíc jezdit tyhle kombinace postrádá smysl, máš spoustu jiných voleb, jak dosáhnout stejného převodu "elegantněji". Vícero převodů je na kole v různých kombinacích stejných, stačí si jednoduše spočítat převodový poměr = vpředu : vzadu...
Tyhle kombinace nedělají dobře ani řetězu, ani kolečkům...
Mela jsem zkrat mysleni. Nevim proc jsem si myslela, ze 2 nejmensi kolecka = nejslabsi prevod. Jinak samozrejme tuhle kombinaci nepouzivam, jen jsem si nespojila cislo u radici paky s konkretnim koleckem, hluboce se stydim a jdu se zahrabat.
Proste jsem blondyna...
To nic nemění na tom, že to takhle fungovat mohlo, když to bylo nové a třeba by to i zpátky seřídit šlo, ale myslím si, že to není důležité, protože tuhle kombinaci prostě použiješ minimálně. Nemusíš si s tím proto lámat hlavu. A omlouvat se nemusíš nikomu, myslím, že všichni máme občas takovéhle "zcestné" myšlenky, já docela často... :-)