Jaké máte zkušenosti s přívěsy na kola, které používají cestovní kanceláře při svých cyklozájezdech? Podle mého názoru je to nejslabší místo každého zájezdu.
Z hlediska poškození (odření) určitě ano. Dobrý zlepšováček - choulostivá místa navléct do takové té pěnové izolace na topenářské trubky (není to z mé hlavy, ale používám to a vynikající).
Nuz skusenosti su rozne. Ja som chodieval s cestovkou Tip tour a ta mala privesy hrozne. nakaldali sa dve hodiny a bicykle po ceste boli ponicene.
Pouzivaju normalne nosice, co sa pouzivaju na strechu auta a su velmi natesno, takze ked sa jeden bicykel prichyti , tak ten druhy sa uz enda nalozit.
Pacili sa mi privesy Jihotrasnu, ktore pouziva pre cyklobusy. Vlani sa na ne voslo 22 bicyklov nalozili sa vsetky za 10 minut a bez problemov sa kedykolvek dal ktorykolvek bicykel vybrat.
Tohto roku vraj uz maju privesy vacsiu kapacitu, ale tohto roku som sa do Budejovic nedostal.
CK Kudrna pouziva iny system ulozenia bicyklov (to viem len z pocutia a z fotky) a ten je trochu lepsie, len ak je bicykel vyssi, musia sa demontovat riaditka (co je trochu problem, ak sa naklada po ceste viackrat
Cestovky bojuju s dilemou aby sa na prives nalozilo co najviac bicyklov a aby boli co najdalej od seba.
Ja som si staval nadstavbu na svoj maly prives za auto a nasiel som nakoniec idealny stav. Bicykle uchytavame rychloupinakmi za vidlu (treba demonotvat predne koleso, co je otazka par sekund). Tak sa mi podarilo na prives s rozmermi 100x120 cm nalozit 7 bicyklov (bicykle mierne prekracuju obrysy vozika). Ak chytis bicykel za prednu vidlu je uplne pevne prichyteny, uz len staci zafixovat zadne koleso (aby bicykel neskakal). Kym zadne koleso nie je zafixovane, da sa tocit pedalmi, da sa hybat so zadkom dolava doprava ak potrebujes cosi pohnut, aby sa dal nalozit aj vedlajsi bicykel. Rychloupinaky nemam namontovane v jednej rovine ale niektore su vyssie, ine nizsie, to preto aby si vedlajsie riaditka nezavadzali. Cely nalozeny vozik vyzera ako kopa srotu, sem tam trci z neho nejake koleso a tazko sa da zratat kolko tych bicyklov je nalozenych, ale som s nim uplne spokojny. A navyse fotka takto nalozeneho vozika pripojena za autom fascinuje mojho vnuka, ma ju nalepenu pri posteli :-).
Dobrý návod. Já vozím na vleku max. 5 kol, bez "odebrání" předního kola, v místě jejich dotyku vkládám takové velké kusy z molitanu. Také v pohodě. Teď jsem vyzkoušel ty pěnové potrubní návleky - rovněž dobré.
ahoj, mam pocit ze tento zpusob uchyceni se nebude prilis libit predni vidlici. nepraskla /neohla se uz nejaka??? Jako vhodnejsi z hlediska namahani se mi jevi uchyceni za ram.
Nuz takymto sposobom upinaju bicykle sprievodne vozy pe preteky a aj sa vyrabaju nosice (Thule) ktore maju takto uchytane bicykle na streche. Predna vidla to musi vydrzat, ved bicykel vazi 12 kil (bez predneho kola este menej) a ked na nom sedim ja, tak je to cez 80 kil. Nevyhoda tohto uchytenia bez predneho kolesa je v tom, ze po vylozeni bicyklov si kazdy musi najst to svoje koleso. Spekulujem, ze vymyslim nejake farebne "oznacovace". Posledny vikend sme viezli bicykle v dodavke a aby sa nam ich voslo co najviac tiez sme demontovali predne kolesa a tak sme ich vnutri mali 11 a to uz sme mali problem najst si to spravne koleso.
Inak medzi bicykle nemusim davat nic, lebo sa vobec nedotykaju jeden o druhy.
penova isolace na trubky a isolacni paska je vsechno co potrebujete . Ja na prepravu bicycles autem pouzivam Yakima , podobny system jako ma Thule .
Po zkušenostech, které mám já, jsem očekával bouřlivou diskusi a ono nic. Asi mám tedy smůlu na přívěsy cestovek jenom já a radovánky jako utržený celý přívěs v noci ve Varšavě, ztracené kolo od přívěsu v Brně nebo totálně rozlámaná nosná konstrukce kol v Černé Hoře ostatní neznají.
Kazdej s kdo jezdi z cestovkou ma zkusenosti s poskozenym bicyklem , proto radi jak tomu zamezit .......