Možná se to zdá jako banální problém, avšak já už opravdu nevím co by mohlo pomoct. Mám horské kolo a vzduchovou vidlici, kterou jsem si chtěl jako mnohokrát předtím dofoukat velkou nožní autopumpou. Odšrouboval jsem tedy ochranné plastové matice, nasadil hadičku na ventilek a než jsem stačil zareagovat, vzduch se úplně vypustil. Začal jsem tedy šlapat znova... Po asi 20ti minutách marného snažení se do vidlice ne a ne dostat vzduch. Zkusil jsem kolo dovézt k čerpací stanici a nafoukat vidlici kompresorem. Jelikož byl konec hadice kompresoru obdařen jakýmsi úchytem a rám kolem ventilku mi neumožnil nasadit hadici na ventilek, vzdal jsem to. Chtěl bych požádat o pomoc, co při této banální záležitosti mám vlastně dělat... :D
Nejlepší je koupit pumpičku na vidlice, ta řeší vše a má přesný manometr, čili až si vychytáš nastavení své vidle, zapamatuješ si tlak, a kdykoliv ji dokážeš nahustit stejně.
Kompresor na auta je na nic, fouká moc rychle a vidlice ma malý objem, takže nemáš šanci trefit správný tlak.
Autoventilek (který je i na vidlici) má uprostřed malý kolík, který zmáčknutím otevře ventil a vidlici vypustíš.
Buď musíš odpovídajícím způsobem upravit pumpu (upilovat nebo uříznout kov nebo plast, který při připojení ventilek otevírá), nebo zkusit nasadit pumpu na ventilek "ne tak hluboko".
Nejdříve zkusím tu fintu s klasickou pumpou a když to nepůjde, tak zainvestuju, každopádně velké díky!
Existuje i obojaka s prepinanim - na objem, nebo na tlak, tedy na pneu x tlumice. Stoji cca stejne jako tlumicovka a uz mi rok slouzi. Takze jesti nemas extra vysoky tlak ve vidli (coz nemas, kdyz to slo nozni pumpou), tak bude stacit.
Koupit pumpičku na vidlici ;-) A to celkem bez legrace... Je na to dělaná a můžeš s ní přesně změřit tlak ve vidlici. Od toho to je, tak se totiž ta vidlice "ladí".
Jinak nechápu to "...kterou jsem si chtěl jako mnohokrát předtím dofoukat..."
Co s tím máš, že to musíš dofukovat ? Tam je něco špatně, vidlice má držet tlak i kolik let bez dofukování.