Já mám teda s tímhle bohužel (bohudík?) jen jedinou zkušenost, ale maximální spokojenost. Píchlou duši na klasickém MTB to nejen zalepilo, ale částečně i znovu nafouklo během cca 2 minut a drží to dodnes. Když jsem po několika měsících sundaval plášť, v duši byla houbovitá "kostka", váhově v jednotkách gramů... Při jízdě to nebylo nijak znát.
Pod pojmem "tekuté lepení" jsem si představil tmel, který se často aplikuje preventivně a v případě píchnutí je vytlačován dírkou a měl by ji zacelit, Ty máš na mysli asi nějaký přípravek ve spreji?, podobný jaký se používá u aut nebo motorek, mohl bys to nějak upřesnit, dík.
Taky jsem to parkrat pouzil - v aute, na zahradni kolecko a asi 3x na kolo. Libovolne, co se koupi u benziny. Omezenim je autoventilek (redukce).
Potřebuji zalepit duši, abych nemusela sundávat
plášť, mohu se zeptat Flint, jaké tekuté lepidlo použil? Přesně takovou mám představu.asta
Pár minutek demontáže a montáže pláště, chvilička lepení - za pár halířů a na jistotu. Naproti tomu sebou tahat spray jak hovado za kilo (i kdyby natřikrát) a výsledek nejistej. Navíc bez demontáže nepoznáš, jestli v plášti nezůstal ten záškodník a pak budeš sprejovat donekonečna...
Ano, prodávají se i duše rovnou s tím tmelem uvnitř, ale to je dost drahé. Nezkoušel jsem to.
Vyzkoušel jsm duši s tmelem uvnitř a výsledek.... po cca 3 měsících se to usadilo na jedné straně a ten hrb mi házel s kolem. Jezdil jsem i v mrazech tak to asi ztuhlo. Duše mi stjně pomalu ucházela tak jsem to vyhodil a jezdím na obyčejné bez gelu. Ale moc bych tohle řešení potřeboval na motorku, protože sundat pneu z motorky mi nejde a pár defektů už jsem chytnul a defekt na motorce je katastrofa, když jste 20km od domova.
Pořídím si preventivní gel na motorku (sada cca 300Kč a aplikuju.
Gelovou cykloduši mám ještě jednu do zásoby 26" a tu použiju :)