http://www.sport.cz/clanek/186234-na-giru...
Ach jo.
Je to holt tak trochu loterie, oni lítaj jak blázni těmi úzkými uličkami. Dívám se na to každý rok a jako televizní divák z toho mám pokaždé dost nepříjemný pocit. Ovšem kdybych to jel na kole, výborně bych se bavil, právě díky tomu riziku.
Jojo a už se zase maže... přitom jsem jenom připoměl smrt českého cyklisty na české silnici mimo závodní činnost.
Jenže ono se to nehodí tak se to smaže.
Inu taky metoda diskuse děkuji uctivě za názor vyjádřený cenzurou... jen tak dál, to ohromně pomáhá věci
Dělal jsi si legraci ze smrti českého cyklisty na české silnici mimo závodní činnost. Tato legrace je skutečně nemístná a proto jsem to smazal.
Z tebe leze kolikrát tolik nemístnýho a taky tě nikdo nemaže. Jen houšť! Zavedeme si tady náhubkovej zákon.
Je poměrně velká pravděpodobnost, že toho Čecha znal i někdo kdo sem chodí (já asi ne, jméno neznám) a byl to jeho kamarád. Možná chodíš po pohřbech a děláš tam vtipy na účet mrtvého a přijde Ti to normální.
No nevím, nedělal jsem si legraci z naprosto zbytečné smrti cyklisty, k Giru jsem měl poznámku ve smyslu, že to byla jeho práce a že upřímnou soustrast.
K smrti cyklisty na lince 22 :
Jen jsem poukázal, že některé smrti cyklistů se hodí k argumentaci o městské cyklistice víc a některé míň. |A to i podle toho jak komu.
Tedy pokud cyklistu srazí MHD, zejména ta s nespalovacím motorem tak se to nikde "jako zbytečná smrt" cyklisty neobjevuje a jeho smrt rychle zapadne. U jiných případů je tomu často naopak....
Použil jsem slova Ochtávia kombi ve spojením s luxusním možná managerským vozidlem, né že bych si to doslova pamatoval.
Chápu, že tě to mohlo rozčílit ...
1. Také jsi použil několik rozesmátých emotikonů. Používají se tehdy, pokud pisateli přijde sdělení vtipné a chce to nějakým způsobem vyjádřit.
2. Nemá to s tématem cokoliv společného.
ahá týjo tak vono to bylo skrzevá emotykóny ...
No nepamatuji se přesně kam jsem je dal,protože nemám potřebu si ukládat příspěvky jako hojně mazaní, ale rozhodně ne za úpřímnou soustrast a dost pravděpodobně ne za smrt cyklisty na lince 22, spíš asi do pasáže o použití následných informací a souvislostech s pachatelstvím spalovacím motorem a MHD, ne ?
Viděl jsi 4 svatby a jeden pohřeb ty emotýkone ?
Nebo lásku nebeskou ?
No tak v případě té tramvaje to zrovna byla naprosto zbytečná smrt, ale může si za to debil cyklista, který si na travnatých kolejích ustlal.
MHD je v tom zcela nevinně...
Pro městskou cyklistiku je to, bohužel, mínus, protože cyklista porušil co mohl - byl opilí a pohyboval se v místě, kde se pohybovat neměl.
Jo, a neměl přilbu :o)))
Tenhle případ se ale dost vymyká, takže osobně nepředpokládám, že se by se tím kdokoli zabýval do té míry, aby se vyvozovali nějaké závěry vůči městské cyklistice.
Ovšem blbec, co se toho chytne, se najít může...
Taky uvažuju, že začnu mazat. Odkazy na tuhle diskuzi ze záložek. Kromě vlastního pohodlí vám nic není svaté. Tááákovejch bodů zase... tady to je fakt jak v ústavu pro choromyslné cyklisty.
Ted se divam na zaznam, chudak kluk. 26 let :o(
Riziko podnikani, neco jako pracovni uraz.
Co jsem o tom četl, tak tam dlouho nepršelo a díky slanému mořskému vzduchu (přijíždělo se k moři) ta silnice byla jak mýdlo.
Chudák kluk, život před sebou. A v září čekal potomka...
Z logiky věci to pracovní úraz mohl klidně být. Ale pochopitelně nevím, v jakém smluvním (pracovně-právním) vztahu jsou jezdci.
Na druhé straně, možná lepší zemřít takhle, než nic nedělat (nesportovat), nemít žádné zážitky, zato ale mít nadváhu, celý den sedět v kanclu a ve 40-ti zemřít na infarkt...
Také jsem to četl a přijde mi to divné. Kudy jede závod, tam se celý rok asfaltuje a tady neposlali kropicí a metací vůz aby to očistil.
Taky jsem četl, že chytnul pedálem o obrubník.
Na video doporučuji nekoukat.
Risknul jsem to a podival se. Tam, kam je na videu videt, to nevypada, ze by byl nejaky obrubnik.
A podle toho, jak jedou ostatni a ze on byl jediny, kdo padnul, mi ani neprijde, ze by silnice tak extra klouzala. A pokud jsem to zaznamenal z videa spravne, kousek na mistem padu byla ostra zatacka serpentiny, takze snad ani nemohl jet tak rychle.
Spis bych smrtak v takovych sjezdech ocekaval na druhe strane - padem ze srazu, ne narazem do zdi.
Příští týden budeme v Dolomitech a včera mi cestovka poslala upoutávku na etapu Giro d´Italia Lienz-Monte Zoncolan, tak jsem se docela začala těšit, že jsem vlastně takový závod nikdy "na živo" neviděla, ale po té včerejší zprávě už ani nemám chuť se koukat. Ono i v TV to někdy vypadá děsivě. Je mi kluka moc líto.
Podle svědků Weylandtova pádu se belgický jezdec před osudným pádem v sedmdesátikilometrové rychlosti ohlédl na skupinku za sebou. Zavadil však levým pedálem o zídku a náraz ho katapultoval na opačnou stranu cesty, kde narazil do jiné zdi. Při pádu si prorazil lebku a silně krvácel. Navzdory rychlému zásahu lékařů a čtyřicetiminutové resuscitaci už mu nebylo pomoci.
"Wouter ve sjezdu ztratil na jezdce před ním a snažil se je dojet. Pak si ale asi uvědomil, že lepší bude počkat na další skupinu. Když se otočil, levým pedálem nebo možná řidítkem zavadil o nízkou zídku a byl katapultován na druhou stranu cesty, kde znovu do něčeho narazil. Bylo to příšerné," popsal Portugalec Manuel Cardoso, člen týmu RadioShack.
..pred rokom na tour de france som videl, ako sli jazdci z kopca 100 km rychlostou .. mali by spravit nejake rychlostne obmedzenia pri jazde z kopce, ved takato smrt je uplne zbytocna a preco ? .. pre par sekund , ci pozicii v pelotone ?? .. je to cisty hazard, cyklista v podstate nie je vobec chraneny, ani prilba nemusi pri takej rychlosti pomoct ..mali by sa organizatori zamysliet a nieco vymysliet, aby sa zabranilo takymto smutnym a nezmyselnym koncom ludskych zivotov ..
Nikdo je těch 100km/h jezdit nenutí... Sami jezdci snad vědí, že je to extrémně nebezpečné a že se může stát cokoli.
Pokud jim ale ten risk za to stojí, tak je to jen jejich problém...
Závody obvykle vyhrává ten nejrychlejší. Proto mi omezování rychlosti připadá tak trochu mimo mísu.
Přilba mu asi moc nepomohla, co?
Kamiony mají taky omezení na 160km/h a hlídá se to. A všechny auta mají omezení rychlosti v boxové uličce, a hlídá se to obzvláště přísně.
Proč by cyklisté cestou z kopce neměli mít omezenou rychlost? Stejně jedou všichni stovkou, takže nikdo nic neušetří. Dal bych jim maximum třeba padesát, stačil by čas od času maník s laserovou pistolí, a stavěcím terčem, kdo by jel rychleji, dostal by trest "stop and go".
Nakonec ve spurtu bývá taky spousta ošklivých pádů. Poslední kilometr by mohlo být také maximum padesát a basta;-)
http://www.novinky.cz/koktejl/94482-spanel...
Ale mě je jedno, jak si jezdí na uzavřené trati, mě leží na srdci jejich bezpečnost. Ozdobné helmičky jim předepíšou, ale nechají je jezdit kilem…
Napadá mě tohle. Hlavní rozhodčí by před startem etapy stanovil podle profilu trati tajný cíl, třeba několik desítek kiláků před skutečným koncem etapy a po jeho projetí by se vyhlásila maximálka. A měli by po spurtech a sjezdech. To mi připadá fér. :-)
V roce 2006 vyhrál Samuel Sanchez etapu díky sjezdu: http://youtu.be/Q_xMfifw6Jw
http://sportreport.lidovky.cz/svorada-bezpeci...