Ctěl bych znát Váš názor na ty černé čepičky na ventilkách: někteří bikeři je sundavají a zahazují, aby snížili hmotnost kola. Já bych to taky udělal, ale bojím se, že hlavně u galuskových ventilků pak je větší hrozba poškození kamenem apod. Ptal jsem se hodně lidí, ale pořád si nevím rady.
Myslím, že čepičky plní ochrannou funkci proti zanesení autoventilku nečistotou. Galuskové ventilky neznám. A představa snížení hmotnosti kola je absurdní.
Cože??? To je ještě absurdnější než diskuze o stojanu, resp. jeho vožení/nevožení kvůli úspoře váhy. Tohle fakt někdo řeší????? Tak to je gut, v tom případě musí takovej člověkmít lepší pocit, když jede na sjetých pláštích, páč kolo je přece lehčí, a vo to tu jde:-)) A to pak můžem zavést diskuzi, jestli jsou lehčí hodinky Casio nebo Prim:-))
Ty hodinky bych něřešil. Jestli někomu vadí váha ventilku nebo stojánku, tak určitě jezdí i bez hodinek.
P.S. Pro odlehčovatele: Trenky taky něco váží. :-))))))
To je pravda, na co hodinky, jezdíme podle sluníčka:-)
Jo, a správnej biker jezdí přece na ostro, ne?!? No jo, ale dres a cyklogatě taky něco váží, sssakra.....
No došlo ti to. Přesně tak to bylo míněno. :-))))
Dobrá poznámka - udělej z toho téma do diskuse. Myslím to ježdění na ostro. Já s tím mám velmi dobrou zkušenost jako s konverzačním tématem. Dokáže to rozproudit zábavu. Sám prosazuji ježdění na ostro. Jenže některá děvčata se tomu nesmyslně brání. Dokonce jsem byl obviněn, že nerozumím ženskému pohlaví !!!
Ježdění na ostro už tu bylo řešený.
No nevím jak rychle se učíš ty, ale ženskýmu pohlaví začínám rozumnět až na starý kolena. :-))))
Odlehčení čepičkama? To snad ne? Tak to už je gramařská perverse.
......se mi zdá, že mám na tom kole nějak zbytečně moc drátů, co jich pár vyhodit?! Ano tudy vede cesta...... :-)
A co takhle nechat doma to kolo úplně celé? Tam by byla váhová úspora maximální!
GRAMAŘSKÁ PERVERZE, to je ten správnej název:-) Úchylové na čepičky, čepičku nechcu, já si připlatím,hehe.
Nusím říct že máš nádhernej talent vyprávět vtipy, tohle mě fakt dostalo:)) Ale na kolo radši nelez, aby sis kvůli úspoře hmotnosti neodmonoval třeba sedlo, protože se dá jezdit ve stoje; přední kolo protože můžeš jet po zadním, a místo ocelový hřídele v náboji tam dát špejly, ona to nějak vydrží:)))
Mě teda odborníci udělali kola rovnou bez čepiček, kvůli hmotnosti jistě ne. Asi to galuskovejm ventilkum neva. Ocenil jsem to hned při pumpování, přece jen je manipulace s drobnejma čepičkama docela protivná, a zřejmě zbytečná. Ale pokud někdo kolo nehustí a při píchnutí přivolá doprovodné vozidlo, tak čepičky klidně. :')
Ahoj kucííí, ale víte, že jsem se už s tímhle tématem setkal? Bylo to na bike-fóru, a spousta bajkerů tam ty čepičky taky zahazovala. Z mého pohledu NEGRAMAŘE se mi to zdá svým způsobem až úchylný (nechci se nikoho dotknout).
No, prosím, díky. Myslel jsem si, že to po té diskusi o stojáncích bude jen taková legrace. A tady mi dokládáš, že to má realný základ. Já jsem to viděl u závodníků na silničních kolech, ale proč to dělají to mi jasné není.
Hadam ze na silnici ventilkum nic zleho nehrozi a v pripade defektu se nemusis zdrzovat sroubovanim cepicek...
Ale co bys po nich chtel,vsadim se ze nevozi ani stojanek...
Ještě jeden návrh pro bikery: Zkuste hustit héliem - je přece lehčí než vzduch!
Ale aby pak dotyčný nedopad jak ta německá vzducholoď - Hindenburg.
To není špatné a mohl by se pumpovat i rám (a stojánek).
Štve mne Helča, pořád se ještě k tak zásadní otázce nevyjádřila.
Jestli to ta Helča nebere tak trochu na lehkou váhu...
Právě, takhle ani nevíme jak to řeší její manžel. Asi půjdu radši jezdit a sundám si čepičky.
Helča je přece na dovolený!
S čepičkama nebo bez:-))????
Stále se tu opakuje úvaha, hodná politiků (z nesprávných předpokladů lze vyvodit cokoli):
1. Někteří bikeři je sundavají a zahazují, aby snížili hmotnost kola.
2. Snížit hmotnost kola o 0,6 g je blbost.
=> Nepoužívat čepičky je blbost!
Jenže k pominutí čepiček vedou jiné důvody, praktické. Manipulace s čepičkama je náročná a patrně zbytečná. Ale masochistickým perfekcionistům lze použití čepiček jistě doporučit, nejlépe dvojitých a s kontramatkou. :')
Aby bylo zcela jasno:
1. Někteří bikeři sundavají a zahazují náušnice, aby snížili hmotnost.
2. Snížit hmotnost o 2 g je blbost.
=> Bez náušnic jezděj jen liboví gramaři!
Rek bych ze na autoventilky jsou cepicky skoro nutny,protoze kdyz se ti do nich dostane nejake svinstvo,tezko ho budes dostavat ven.Galuskove jsou vicemene zacpane tou kuzelkou takze tam cepicka zas tak nutna neni.Ja cepicky vozim,kdyz uz je k tomu davaji,ale jen do te doby,nez je ztratim (k tomu dochazi vesmes tak,ze si je pri lepeni odlozim do travy a pak uz je nenajdu).Pak jezdim bez cepicek a zatim jsem nemel zadny problemy.Takze celkem chapu kdyz se s nima nekdo nechce otravovat a vyhodi je rovnou...
Možná u je to tradice z dob ventilků s tou gumovou hadičkou, u těch galuskovejch ventilků. Ale těmhle současnejm by snad pobyt bez čepice vadit neměl. Pokud teda nebude obzvlášť chladno a lezavo, pak by se mohla přidat ještě šála na krček. :')
Kdyby měl ventilek nožičky, hned bych nasadil psí dečky.
A kruciš,a já si koupil kovové,lesklé a namontoval namísto plastových.
Na galuskový ventilky je kryt možná zbytečnej (je to zašroubovaný takovýmtím bazmekem na utahování), ale na jakýkoliv jiný ventilky čepička patří. Jinak se tam může dostat prach a způsobit netěsnosti (kolo pak uchází přímo ventilkem).
Kolik ti je? Mám dojem ,že při založení tohoto tématu si se hodně nudil.Připadáš mě jako důchodce co věří cikánovi ,že mu přišel vyplatit nějakou výhru.Jinak ,když už se mě taky náhodou někdo zeptá proč namám čepičku tak mu také odpovím stejně.
Tvůj příspěvek mi není zcela srozumitelný. Jinak jsem, ale tohle téma založil po té co jsem se skvěle pobavil při diskusi o stojáncích a bylo mi líto, že ta se už vyčerpala. I tak zůstávám na tom, že na sundavání čepiček z ventilků něco je - viděl jsem to u silničářů. V každém případě za všechny příspěvky náleží poděkování.