reklama

SKIKE

Take tu nekdo jezdite a jde vam to dobre i v terenu a po trave?
Mne moc ne a mam pocit, ze si pri tom nechtene brzdim brzdami, i kdyz (doufam) dobre serizenymi, ze jinak mi vyhovuji ;-(

[ Zpět ]
Datum: 04.04.2011
Autor: VladaS
  • Re: SKIKE

         

    Taky mě to na For bikes zaujalo....

    [ Zpět ]
    Datum: 04.04.2011
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: SKIKE

         

    zkoušel jsme to na ForBike a tedy mírně řečeno mě to nezaujalo. Nedalo s ena otm zatočit jinak než přešlapováním. Nedokážu si představit, že bych na tom jel rychlejc a nedej bože v terénu. A to mám na bruslích různejch typů nalítáno pár tisíc kilometrů...

    [ Zpět ]
    Datum: 04.04.2011
    Autor: Jurimír
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: SKIKE - zataceni, vazani, rychlost

           

      Doporucuju vyhledat na Youtube - je tam plno hezkych ukazek kde a jak se da jezdit.

      http://www.youtube.com/watch?v=_oRpIoaKeJo
      http://www.youtube.com/watch?v=L58tAgDbiL8

      Zatacet se nenusi jen preslapovanim, jde to i jako na bruslich, nebo lyzich, jenom to neni vzhledem k delce a vetsim koleckum tak "zive", takze spis na mirnejsi zatacky.
      Jinak neni problem odslapnout a mivam jej spis jen na hrbolatem asfaltu z (velkeho) kopce, kde byva obcas potreba brzdit a zatacet zaroven.

      Vazani suchymi zipy kupodivu drz vic nez dobre i v obycejnych starych "keckach", z kopce to jede rekl bych rychleji, nez koleckove lyze a urcite je to stabilnejsi, protoze to ma "pumpuvaci kolecka" (tedy ne tak tvrda) 150mm a na rodil od koleckovych lyzi to ma i brzdy (kterymi se da brzdit, jen kdyz je to potreba a ne bud cely kopec, anebo vubec), jen hlavne zpocatku to brzdilo trochu "nepravidelne" vlivem hazeni a nez se to trochu osoupalo, nebo je neprijemne, kdyz se do brzdy dostane kaminek a ve velkem kopci se neda rychle odbrzdit, aby vypadl.

      Neda se to moc srovnavat s bruslemi, ale spis s bezkami (proto jsem si to take kupoval), jen na "milovane" zamkove dlazbe opravdu nedoporucuju pouzivat hulky (obcas nejdou vytahnout...)

      Na te trave mi pripada, ze tak trochu na tech videich doslapuji spis "spickou napred" (tedy jen nezabrzdenym prednim kolem) a uz mi to tak slo trochu lepe i ve sterku, ale ted jsem "nervozni", ze si ja blb nevsiml, ze na lyzarskych kalhotach mam svy vzadu (jen uvnitr a nebyly videt), pekne jsem si odrel lytka, pak nevydrzel bez brusleni a znovu si strupy odrel a ted uz asi musim pockat, az se uplne zahoji - neznate nahodou neco, co by umelo urychlit hojeni ?

      [ Zpět ]
      Datum: 05.04.2011
      Autor: VladaS
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: SKIKE - zataceni, vazani, rychlost

             

        O té rychlosti a stabilitě dost pochybuju. Jak už jsem psal z jednoho kopce jezdím i 55, kluci s rychlejšími kolečky tam jezdí ještě rychleji. Stabilnější to taky nebude, na kolcích stojíš níž a jsou delší.
        Nějak jsem nepochopil tvojí myšlenku s brzděním na kolečkových lyžích. Na nich se ve větší rychlosti nedá brzdit vůbec.

        [ Zpět ]
        Datum: 05.04.2011
        Autor: snilard
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: SKIKE - zataceni, vazani, rychlost

               

          Popravde receno si zatim tu rychlost zmerit netroufam (mohl bych jen pomoci GPS v PDA).
          Zatim jsem se na asfaltu vyvalel jen 1x (hned prvni jizda, kdyz jsem jeste nemel koupene chranice, se mi nejak dostalo teziste moc za levou brusli a uz jsem jej nestihl vratit zpet) a zatim se to tedy jeste bojim pustit z kopce "naplno", zvlast kdyz jsou vsude praskliny v asfaltu, kameny, vetvicky atd. ;-( ...
          Kolecka to ma ale vetsi a musel by to opravdu overit ten, kdo uz jel na obojim a hlavne se neboji ;-) ...

          Jinak ja si to jeste naopak zkratil (kolecka az co nejbliz k botam), aby to naopak bylo na zataceni "zivejsi" a i do toho terenu se mi zda lepsi kratsi, i kdyz s terenem zatim jeste trochu "bojuju" a porad se mi to v nem o neco "zasekava" a nevim jestli je to moc mekkym terenem, kameny, anebo si opravdu nechtene pribrzim pokud se mozna moc zaklanim, anebo prednozuju (na asfaltu problem nemam, jen v mekcim terenu)

          Prave to jsem myslel, ze alespon co jsem cetl, tak koleckove lyze bud udajne nemaji brzdy vubec, anebo jen nejake, co se na kopci "pritahnou" a pak to ma jet cely kopcec pomaleji a na skike si muzes pribrzdit kdy potrebujes ...

          [ Zpět ]
          Datum: 05.04.2011
          Autor: VladaS
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: SKIKE - zataceni, vazani, rychlost

                 

            Kolečkové lyže s jakými se já setkávám (a není jich málo) brzdy nemají vůbec. Tam je spíš rozdíl jak rychlá kolečka si tam dáš. Ten rozdíl je cca o třetinu menší rychlost těch pomalých oproti rychlím. Na pomalých víc natrénuješ sílu a výdrž na rychlých techniku.

            [ Zpět ]
            Datum: 05.04.2011
            Autor: snilard
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: SKIKE

         

    SKIKE jsem nezkoušel. Ale myslím si, že pokud to myslíš s nějakým podobným sportem vážně, tak jsou klasické kolečkové lyže lepší. Nedá se na nich jezdit v terénu, ale jsou pro "pořádnou" sportovní jízdu mnohem vhodnější. Dá se s nimi pořádně odrazit, díky běžeckému vázání máš nad lyží dobrou kontrolu.

    [ Zpět ]
    Datum: 04.04.2011
    Autor: snilard
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: SKIKE

           

      to je ale uplně něco jinýho!
      Je to rozdíl asi jako mezi MTB a koloběžkou...

      [ Zpět ]
      Datum: 04.04.2011
      Autor: Jurimír
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: SKIKE

             

        Kterym smerem? 8-)

        [ Zpět ]
        Datum: 05.04.2011
        Autor: Murphy
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: SKIKE

             

        Já bych spíš řekl, že to bude spíš jako silnička a moje koloběžka. Na koloběžce můžeš jet i po horších cestách, ale vždycky pojedeš pomalu (myšleno po rovině).
        Na kolečkových lyžích se dá jet z kopce 50... Dá se to i ne tom skike? Bude v takové rychlosti ovladatelný?

        [ Zpět ]
        Datum: 05.04.2011
        Autor: snilard
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: SKIKE

               

          brusle a lyže jsou prostě jiný způsob pohybu. Podobný, ale jiný.
          I když je fakt, že skike se podobá spíš už dost lyžím....

          dneska se bohužel už jako offfroad brusle prodává jen ty skike a tohle:
          http://www.jp-sport.cz/koleckove-brusle/nordic...

          tohle byly fakt brusle do terénu, ale už s epokud vím, nedělají:
          http://patines.info/wiki/Rollerblade_Coyote

          [ Zpět ]
          Datum: 05.04.2011
          Autor: Jurimír
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: SKIKE

                 

            no, ještě by se daly do terénu použít tyhle brusle:
            http://gadgets.zive.cz/prerostle-kolecko/a...

            :-D


            o čem docela vážně přemejšlím už nějakou dobu je tohle:
            http://www.ladronka.cz/skorpion_quads...
            Tady se dají i koupit a není to ani tak velká rána...
            http://www.gizmania.cz/catalogsearch/result/?q...

            [ Zpět ]
            Datum: 05.04.2011
            Autor: Jurimír
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: SKIKE

                   

              ještě jedno doplnění.
              ohle asi nebde ak strašně těžký jako skike.
              http://www.gizmania.cz/terenni-brusle-trail...

              kdysi to bylok půjčení na Ladronc, ale je to nějakej ro, tak nevím.
              A nikdy jsme t nekušel, protože jse tam byl vždycky na bruslích, tedy bez bot..

              [ Zpět ]
              Datum: 05.04.2011
              Autor: Jurimír
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: SKIKE versus Skorpion

                   

              Ty "Skorpiony" si moc nedokazu predstavit, i kdyz jsem videl videa, ze z kopce na tom vyvadeli take pekne "vylomeniny".

              Jsem od zari nezamestnany (jeden podnikatel "potreboval me misto pro sebe...) a mam ted tedy bohuzel casu "vic nez bych chtel", ale zase si nemuzu dovolit utracet ;-( ...

              Moc mi chybely bezky a s temi skike jsem nakonec nevydrzel, abych si neudelal (z uspor) alespon "malou radost" (kdyz jsem prisel o praci, tim po 10-ti letech o pritelkyni a v unoru jeste o 14-ti leteho opravdu nejlepsiho psiho kamarada).

              Pred tim jsem ale na pude vyhrabal alespon sve stare "quad-line", co se se skike na hrubsim asfaltu opravdu nedaji ani trochu srovnat ;-) a nevim, jestli bylo neco "spatne v technice", ale udelal jsem si pekne puchyre pred prsty na nohou.
              Vzhledem k tomu, ze na tech Skorpionech se musi bruslit dost podobne, tak si neumim predstavit jet na nich nekam daleko, i kdyz ted doufam, ze i na skike jsem se odrel jen temi blbymi kalhotami a nebude mi to take branit v delsich vyletech.
              Take se hlavne spatne hledaji trasy, kde nejezdi auta, i kdyz to precejen projede i pres mene kvalitni povrchy, ale prednost zatim davam opravdu radeji asfaltu ....

              [ Zpět ]
              Datum: 05.04.2011
              Autor: VladaS
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: SKIKE versus Skorpion

                     

                Přeju Ti ať brzy najdeš nějakou práci. Na pracáku jsem byl několikrát, taky na sociálce, vím jaké to je. Kamoš /stejně starý jako já -54/ už je bez práce skoro rok. Kdyby neměl z dřívějška úspory a občas nesehnal bokem nějakou jednorázovou brigádu, tak už byl někde pod mostem.

                [ Zpět ]
                Datum: 06.04.2011
                Autor: vladaza
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: SKIKE versus Skorpion

                       

                  Jo diky moc, stalo se mi to poprve, ze jsem bez prace a to mi teprve bude 45 a uz jsem take pro nekoho "moc stary". Dlouho jsem delal spravce site v jedne firme, vecpal se tam podnikatel s outsouringem, prosadil abych musel pracovat pod nim za stejne penize (on dostaval mesicne pausal 100000 a ja bral 13500 cisteho), pak prosadil abych musel pracovat v jeho firme (i pro dalsi firmy za stejne penize), pak zacala sikana a buzerace (aby se mne zbavil jako spravcu uz v jinych firmach), misto sluzebniho auta jsem nakonec jezdil denne 36km do prace na kole (nevedel, ze to pro mne bylo spis odmenou, ale byl jsem pro smich a jeste dostal napomenuti za "nevhodne obleceni" ve firme, co jsem mel pri ceste do prace) a nakonec bud mu pujdu neco 2 mesice "kopat na barak" a dostanu blby posudek, nebo vezmu 18000 na ruku a pujdu hned a hajzl Drabek jeste rekne v televizi, ze se nic takoveho nedeje ...

                  10 let jsem jezdil za pritelkyni do Jeseniku, pomahal zarizovat byt, zasnoubeni, pry kdy se pristehuju a kdyz jsem se se stehovanim z baraku do panelaku "smiril", tak SMS, ze si mam hledat praci tady, ze bych ji z bytu udelal "skladiste" (kolo jsem do sklepa, kocarkarny, ani na balkon nechtel) a take jsem se mohl snadno stat jednou bezdomovcem, jeste to boli a jeste ze take mam uspory a bydlim v baraku u rodicu.

                  No a v unoru jsem musel nechat uspat jedineho opravdoveho psiho kamarada (14 let, uz nemohl chodit a zacal hodne krvacet), tak snad uz te smuly bylo dost.

                  Jeden by zase rad nasel nekoho, kdo ho bude mit (opravdu) rad, na seznamkach neni sance a pak jeste jen "mysli na co nema", kdyz se ma soustredit na ty "neuprimne a nedustojne saskarny", aby nekde ziskal praci, ktera ani navic neni ;-( ...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 06.04.2011
                  Autor: VladaS
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: SKIKE versus Skorpion

                         

                    jestli tě něco nedrží tam, kd ejsi, udělej to jako básník a změň město. Jinde najdeš jinou práci (jako správce sítě, myslím, nebudeš mít velký problémy) a jiné slečny.

                    Jinak s tou slečnou to nebyla smůla, ale štěstí. Aspoň že to dopadlo takhle a ne hůř. Když odejde taková, tak je to vždycky štěstí...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 06.04.2011
                    Autor: Jurimír
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: SKIKE versus Skorpion

                           

                      Prave ze ted uz mne to tu (v baraku) nejak drzi a uz neni odvaha ke stehovani, i kdyz jsem ji napred konecne nasel a ted kdyz si predstavim, az bych se jednou nemel kam vratit ...

                      Na druhou stranu bydlet se zenskou s rodici v baraku (i kdyz s nimi vychazim dobre) by asi nedelalo dobrotu, take soukromi ted neni a nakonec mi asi zustanou jen jedini verni kamaradi kolo, bezky a ted navic skike ;-( ...

                      To vis, 10 let je dlouha doba a hodne (navic jen hezkych) vzpominek a snazim se to take tak brat, ze jsem vlastne jeste mel stesti, jen kdyby se porad jeste i nekolikrat denne nevybavovala ta slova "hledej si praci u vas" ...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 06.04.2011
                      Autor: VladaS
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: SKIKE versus Skorpion

                             

                        vím jaký to je. Byl jsem s bývalou šest let. Věř mi, že z dnešní perspektivy jsem neuvěřitelně rád za to, že odešla a jsme jí za to tak vděčný, že už jsme několikrát zvažoval možnost poměrně drahýho dárku, jako poděkování :-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 06.04.2011
                        Autor: Jurimír
                        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: SKIKE versus Skorpion

                               

                          :-D

                          [ Zpět ]
                          Datum: 06.04.2011
                          Autor: VladaS
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: SKIKE versus Skorpion

                         

                    Aby jeden bral 100 litrů a mohl rozhazovat, musí mít pod sebou snadno ovladatelné stádo za minimální mzdy. Ale mu těch sto papírů často nestačí k uspokojení. On se ještě vyžívá v šikanování podřízených nebo spíš jen jednoho vybraného jedince. Chytrák Ti poradí - když se ti to nelíbí, tak z takového místa odejdi. Otázka je kam. Logicky se držíš v baráku s rodiči, kde ti odpadají náklady na bydlení.Zde můžeš přežít bez práce hodně dlouho. Musíš se chytat toho, co máš rád a je pro Tebe dostupné. Pohyb je na blbou náladu lepší jak antidepresiva a na dva lahváče po tréninku ještě prachy máš. Štěně by Ti taky udělalo radost. Taky jsme měli psa, pro smutnou duši je to ideální společník. Najít novou partnerku bude oříšek.Já jsem hledal do 32, bydlel s rodiči a poslouchal roky řeči, že už bych se měl oženit . Tolik k tématu "SKIKE" :-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 07.04.2011
                    Autor: vladaza
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                    • Re: SKIKE versus Skorpion

                           

                      Jo jo, vsechno souhlas a kdyby se nam to prestalo libit, ze si tu nekdo poctive vydelal miliardy a z nas obycejnych neschopnych blbu se stavaji chudaci, tak sem (urcite rado) prijde udelat poradek Nato, anebo strejda Obama a bude vymalovano - je to vsechno chytre vymyslene ;-) ...

                      Soukromi opravdu moc nemam, ale muzu byt rad, ze alespon mam strechu nad hlavou a nemam zadne dluhy - to by bylo horsi, ale stejne ten pocit, ze jeden nevi, jak to s tou praci bude a jeste az jednou treba zustane uplne sam a mohl by potom treba bez prace prijit i o ten barak neni prave nejprijemnejsi ...

                      Pejska uz radeji nechci, protoze nasi uz jsou stari, kdybych potom treba praci nasel, tak nechci, aby byl doma sam, ale hlavne uz nechci znovu zazit to louceni - kdyz jsem ho hladil a vedel, ze uz usina naporad, tak tohle uz opravdu znovu zazit nechci :-( ...

                      Najit novou partnerku uz opravdu vidim take blede, protoze kazda chce sebevedomeho, uspesneho, vysokeho, cernovlaseho, kazda ma na seznamkach strach ze snatkovych podvodniku (bohuzel pravem) a jeste je to tam sama tlustoska, co misto aby vyrazila nekam do prirody, tak radeji kouri a jeste nejlepe v aute, anebo u televize ;-( ...

                      Nejlepsi je opravdu ten pohyb a kdyz jeden spadne na skike na asfalt (zatim se mi to stalo jednou a urcite ne naposled), tak hned "prijde na jine myslenky" :-D
                      Dnes jsem si dal na kole alespon 122km z Litvinova do Straze nad Ohri.
                      Bylo tam kolem Kadane a Klasterce nadherne, jen jsem se tesil na slunecne pocasi a on k nemu byl takovy vitr, ze to nejelo ani z kopcu, jel jsem polovicni rychlosti, nez obvykle a myslel, ze uz to snad potupne vzdam hned u Jirkova ;-) ...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 07.04.2011
                      Autor: VladaS
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: SKIKE versus Skorpion

                             

                        Ženský bych nevzdával. Pokud člověk není programově samotář, tak je, zvlášť v pozdnějším věku, život v páru snesitelnější. Kdo prožil nešťastné manželství, rozvod, tahanice o děti, peníze, tak bude mít třeba jiný názor, ale pro mně je rodina zcela přirozenou komunitou a jinak bych žít nechtěl. A že se občas rafneme? To víš, že jo. Po těch letech /22/ nic divného. Ale stále je jasné, že chceme být spolu.
                        Včera jsem vytáhnul azubáka a souhlasím, v tak odporném větru jsem nejel už roky. Bylo sice teplo, ale ten svinský vítr mi náladu z vyjížďky kazil.Pivko z lednice mi dojem spravilo a rulandské červené mně později usadilo do pohody - říkal jsem si - vole, super vyjížďka :-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 08.04.2011
                        Autor: vladaza
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: SKIKE versus Skorpion

                               

                          já si užil vítr dneska ráno cestou do práce
                          ani z kopce to nejelo, na rovině jsem jel (možná jenom pocitově) hodně nakloněnej do boku
                          a fouká pořád dál ...

                          [ Zpět ]
                          Datum: 08.04.2011
                          Autor: macikm
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: SKIKE versus Skorpion

                                 

                            Ahoj - koukam, ze jsi z Mostu. Ja tedy jezdim jenom na silnicce, ale na lehaci jsem tu na mostecku zatim jeste nikoho nepotkal, takze tu asi musis budit stejnou pozornost, jako ja na skike :-) ...

                            [ Zpět ]
                            Datum: 08.04.2011
                            Autor: VladaS
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: SKIKE versus Skorpion

                                   

                              jj, Most
                              a Ty zase Litvínov, jestli jsem správně koukal na začátky tras co máš na bikemap.net :-)

                              na lehokole jezdívám občas k našim do Janova
                              ale spíš se projíždím na stranu směrem na Žatec

                              [ Zpět ]
                              Datum: 08.04.2011
                              Autor: macikm
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: SKIKE versus Skorpion

                                     

                                Jo jo, Litvinov a pod Janovem se tesim, jestli mi dodelaji tu drahu na skike.
                                Naposled jsem na nich jel prave na Janovskou prehradu, jenze si na nich do kopce nedockavosti rozedrel to jeste nezahojene lytko a zrovna ted, kdyz bych to chtel zkusit na Jezeri, kdyz vsechno tak hezky kvete ...

                                Na zatecko jezdim z Litvinova moc rad a take docela casto - Kroucova, Lhota pod Dzbanem, Krasny Dvur a pod. Tam je opravdu nadherne ...

                                [ Zpět ]
                                Datum: 08.04.2011
                                Autor: VladaS
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: SKIKE versus Skorpion

                             

                        Bez urážky - Tvoje řeči mi připadají trochu poraženecké už dopředu. Nevím kolik máš roků a zkušeností, ale s Tvým přístupem Tě nic moc dobrého nečeká. Připadá mi to jako bys hledal důvody proč to nejde. Lepší je to zkoušet pořád znovu, než si říkat že to nemá cenu, protože to stejně blbě dopadne. Prostě si nestěžuj, najdi si práci a babu - pro normálního chlapa by to neměl být až takový problém, třeba se i odstěhuj, pořiď si nového psa(taky jsme předloni jednoho pochovali a letos si jdeme znovu pro štěně) a začni normálně žít. Je to lepší, než se trápit a litovat.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 08.04.2011
                        Autor: Zden42
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: SKIKE versus Skorpion

                               

                          Zdeno, včera sedl na kolo a dal si pěkných 120 kiláčků. Kdyby byl poražený, tak sedí doma a chlastá. Akorát těch sraček na něho spadlo za krátkou dobu moc a on potřebuje svůj čas,aby se s tím srovnal. Zatím je všechno moc živé a každému není dané, aby se ze všeho jen tak otřepal a hned byl naplněný činorodostí a optimismem.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 08.04.2011
                          Autor: vladaza
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: SKIKE versus Skorpion

                                 

                            Jo, přesně. Člověk nějakou tu chvilku na to "se odlitování" potřebuje. Pokud to není nafurt... (Ale zase když se člověku zdá, že už nemůže být hůř - tak to znamená, že dál může být jedině líp, ne?)

                            [ Zpět ]
                            Datum: 08.04.2011
                            Autor: Ifča
                            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: SKIKE versus Skorpion

                                 

                            Ale jo, nemyslel jsem to zle. Je to můj způsob, jak ho povzbudit!
                            Mimochodem, přijedeš na to najíždění trasy? Rád bych si s Tebou zase pokecal.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 08.04.2011
                            Autor: Zden42
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: SKIKE versus Skorpion

                                 

                            Jo jo, presne, asi toho vseho bylo opravdu "nejak moc najednou", prace se nehleda dnes nikomu snadno (bude mi 45) a zenskych v tomhle veku, co jsou nezadane a vyrazily by i treba za sportem moc neni (nekdy je hezke byt sam, ale ne porad...)
                            Snad az nejakou doufam najdu, tak bude zatim uz i prace.

                            Je to tezke byt v tehle situaci optimistou, ale urcite nejsem sam, komu se tohle stalo, chce to jen cas se s tim vsim vyrovnat a radeji myslet na to sportovani atd., i kdyz to nekdy byva tezke.

                            Radeji uz se zase vratime k veselejsim tematum, jako skike a podobne "zvrhlosti" ;-) ...

                            [ Zpět ]
                            Datum: 08.04.2011
                            Autor: VladaS
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: SKIKE versus Skorpion

                                   

                              Precejen jeste mala odbocka od skike po tom, na co jsem dnes uplne nahodou narazil pri zajimavem cteni o "hlasech z pekla", kvuli kterym meli rusaci udajne ze strachu zakonzervovat hloubkovy vrt a ze ta spravna radiace (pry je Fukusima 4x horsi, nez Cernobil, ale o zabetonovani se jeste nerozhodlo) sem asi dorazi az v kvetnu (alespon na kole nebudeme muset vozit svetla).

                              Fuj, jak jen mohl nekdo jeste navic neco takoveho napsat a uz jsem optimistou !!! :-D ...

                              http://cs.gloria.tv/?media=39338

                              [ Zpět ]
                              Datum: 09.04.2011
                              Autor: VladaS
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: SKIKE versus Skorpion

                                     

                                Taky jsem dostal mailem varování, že si musíme dávat pozor zvlášť při dešti, chránit se pláštěnkami, které pak máme hermeticky zatavit do igelitového pytle a odevzdat jako nebezpečný odpad......
                                Mě takovýhle legrácky teda náladu vylepšují - dobře se pobavim :o)))

                                Jestli tě straší Fukušima, tady máš seriózní shrnutí přímo od jaderného fyzika z Řeže:
                                http://www.osel.cz/index.php?clanek=5640

                                [ Zpět ]
                                Datum: 09.04.2011
                                Autor: PepikW
                                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: SKIKE versus Skorpion

                                       

                                  http://cs.gloria.tv/?media=54444
                                  http://cs.gloria.tv/?media=142899

                                  Ne ne, nastesti nestrasi a jen jsem nahodou na ty dve zajimavosti narazil - rikalo se, ze treba po Cernobilu alespon rostly hodne houby a ja stejne budu jezdit, i kdyby cert na koze jezdil a ja pri tom na tom kole svitil :-)

                                  Vloni se pri te sopce take spravne "nemelo jezdit" a ja si jeste pamatuju, jak jsem pri tom lezl se silnicnim kolem na rameni na vrchol kopce Boren v domeni, ze alespon nebudou letat letadla a bude se dobre fotit a nakonec toho nebylo z vrcholu moc videt a letadla letala stejne ;-( ...

                                  Jeden potom jen nevi, co si z tech vsech "Jobovek" ma vybrat a co je dopravdy, anebo kdy z nej zase jen nekdo dela blbce, aby s nim mohl manipulovat, anebo od neceho odpoutal pozornost ...

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 09.04.2011
                                  Autor: VladaS
                                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: SKIKE versus Skorpion

                                         

                                    Fakt jsi byl i s kolem na vršku Bořeně? Tyjo, to snad ani nejde, to je horší, než ho vláčet na Klíč!

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 09.04.2011
                                    Autor: PepikW
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: SKIKE versus Skorpion

                                           

                                      Jo jo, behem vystupu mi ale kolo pri foceni "trochu prekazelo" (nikdy ho nedavam z ruky), nahore jsem si rikal, ze tam uz snad zlodeji kol nelezou, tak jsem udelal vyjimku, kolo polozil a fotil makra kytek.
                                      Nekoho jsem ale nakonec precejen slysel, tak tedy honem radeji ke kolu, zapomel prepnout fotak z makra a kdyz jsem pak takto dal fotil s (sirokouhlou) predsadkou (ohnisko jako by predsadka nebyla, ale rozmazane okraje vsech fotek), tak jsem mel potom doma "desnou radost", kdyz jsem to zjistil prave u tech "nejcennejsich fotek z vrcholu" ...

                                      Byl jsem na kole i 3x na Milesovce (pod vrcholem uz jsem ale take vzdycky tlacil, i kdyz mam na silnicce nejlehci prevod 30x30) a na vrchol Lovose se mi kupodivu podarilo vyjet, akorat dole jsem musel chvili zastavit, ze mi bahno zacpalo vidle - jsem uz zkratka takovy "silnicni cyklo-horolezec" ;-D ...

                                      Ten Klic je kde?

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 09.04.2011
                                      Autor: VladaS
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: SKIKE versus Skorpion

                                             

                                        Tohle je me "horolezecke nacini", akorat jsem byl zklamany treba na Hazmburku, kdyz mne celou cestu tezke rybi oko (predsadka fotaku) mlatilo do zad, na vrcholu se potom platilo za vstup (ja s sebou nemel penize) a pak jsem take s kolem na rameni musel lezt alespon po skalach kolem hradu...

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 09.04.2011
                                        Autor: VladaS
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: SKIKE versus Skorpion

                                               

                                          Ještě že si tady nečte moje kolo. Už léta ho nechávám buď zamknutý někde k zábradlí, nebo značce, případně opřený v lese o strom (raději kus od cesty). Zatím mi neujelo :o)
                                          Klíč je kousek od Nového Boru, zrovna jsem našel zimní fotku (lyže jsem tam taky nechal píchnutý do sněhu dole nad Kamzičí studánkou). Občas na něj nějakej šílenec kolo vyvleče, ale horský, aby si pak "užil" sjezd....

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 09.04.2011
                                          Autor: PepikW
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: SKIKE versus Skorpion

                                               

                                          Ten Klic vypada hezky. Jestli neni stoupani jako Ruprechticky spicak, nekdy si ho zkusim sjet. 8-)

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 09.04.2011
                                          Autor: Murphy
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: SKIKE versus Skorpion

                                               

                                          Klic vypada pekne. Tak ten asi znam, i kdyz bohuzel jen z auta (mame u Liberce pribuzne a v okoli Boru a Kamenice asi jiny podobny kopec nebude).
                                          Bude to take pekny kopec, i kdyz tam asi nebudou takove skaly, jako na Boreni - jeste mne delsi dobu laka Zlatnik u Mostu, kde jsem byl jen jako maly kluk jeste na Favoritu, uz si to tam moc nepamatuju a hlavne nez staci zakazat vstup kvuli rogalistum.
                                          Ale ta bila stopa u Klice laka - jen ten snih slezl, a mne uz chybi :-)

                                          Dnes jsem objel Lovos alespon okolo Oparenskym udolim smerem nahoru, bylo tam nadherne a i v Lovosicich uz vsechno pekne kvetlo.
                                          Jel jsem pekne pomaloucku a kochal se (jen mam vzdy strach, abych tu silnicku v tom kameni nakonec nemusel lepit a kdyz jsem jel treba z Milesovky dolu, tak to nekdo komentoval "pan asi nema sve kolo rad" ;-)
                                          Kopecky jsem si dal alespon ty silnicni pres Luzice, Cerveny Ujezd, Drevce a zpatky pres Milesov a Lukov.
                                          Nadhera, jen na zpatecni ceste jeste ten vitr neprestal foukat tak uplne, jak jsem si predstavoval a samozrejme proti...

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 10.04.2011
                                          Autor: VladaS
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: SKIKE versus Skorpion

                                       

                                  Zato morska voda je na tom hur: http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/230270...

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 09.04.2011
                                  Autor: Murphy
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: SKIKE versus Skorpion

                                       

                                  Náhodou... před pár lety jsem byla na scintigrafii ledvin. A poučení tenkrát vypadalo skoro podobně. Mám si být vědoma, že v případě, že trpím inkontinencí, musím s plenami nevím kolik hodin po vyšetření zacházet jako s radioaktivním materiálem. A pokud budu tuším do tří dnů někam letět, mám si vyžádat potvrzení o provedeném vyšetření, abych nebyla v podezření, že pašuju atomovku. Fakt...

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 09.04.2011
                                  Autor: Ifča
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: SKIKE versus Skorpion

                                   

                              jen taková poznámečka k tomu, co jsi napsal..
                              Proč by měla být ve tvém věku? ;-)
                              Ta moje současná je o deset let mladší a na závadu to není :-)
                              je to náhoda, prostě se to stalo, ale jen ti chci říct, že je blbost se nějak omezovat. Stačí být otevřený a prostě se vyskytnout ve správný čas na správném místě.
                              Tak neházej žito do flinty! ;-)

                              [ Zpět ]
                              Datum: 11.04.2011
                              Autor: Jurimír
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: SKIKE versus Skorpion

                                     

                                To by se mi samozrejme libilo jeste vic a jeste k tomu aby take ujela na kole alespon 130km v kuse :-D ... (kdepak, i 50 a mene by stacilo ...)
                                To uz ale musi byt opravdu moc velke stesti, pravdepodobnost seznameni na ulici je mala a na seznamce (jak uz jsem zkusil) kdyz napises hned, za jsi nezamestnany, nikdo neodpovi, kdyz se pak priznas radeji hned, jen zjistis, ze uz to asi "zase neni ta prava" a jednat ferove a na rovinu tedy dnes asi opravdu nejde ;-( ...

                                [ Zpět ]
                                Datum: 12.04.2011
                                Autor: VladaS
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: SKIKE versus Skorpion

                     

                Držím pěsti s prací!

                je to mimo téma, ale ty trekáče, co máš doma, jaký jsou? Podvozek je z čeho? Jak velkou máš nohu? Nebyla by fotka? Nechceš je prodat?

                [ Zpět ]
                Datum: 06.04.2011
                Autor: Jurimír
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: SKIKE versus Skorpion

                       

                  Diky za ty pesti, ale momentalne mam pocit, ze "lip uz asi bylo" ...

                  Omlouvam se, ale prodat je nechci, protoze kdyz nekde bude hezky asfalt, tak se take jeste rad projedu - navic se na rozdil od vetsich skike hezky daji vzit na vylet do jedne ruky, nebo do batohu a hlavne obout na libovolnou botu ...

                  Bohuzel fotku nemam, ale nevim, jestli pamatujes ty zelezne podvozky (nastavitelne na ruznou velikost boty), 4 kolecka v rozich (na drsny asfalt bohuzel moc male), cervene kozene reminky, kupodivu Nemecka vyroba a jsou to jeste po mne, kdyz jsem chodil za komunistu na zakladku. Tenkrat snad ani jine koleckove brusle nebyly a kdyz mne na tom ted videli nejaci pubertaci, tak jim to bylo desne k smichu - to bych je chtel videt, jestli by se na tom z takoveho kopce a mezi dirami take vubec udrzeli ;-) ...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 06.04.2011
                  Autor: VladaS
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: SKIKE versus Skorpion

                         

                    netřeba se omlouvat!
                    Jen jsem se zeptal :-) Říká se že za zeptání nic nedáš a já o trekáčích docela vážně přemýšlím.
                    To, co popisuješ ovšem znám a upřímně řečeno nechci. Pokud je to ono, tak jsme to měl kdysi rozebrané a nejsou tam ložiska, ale oska se klouže v poouzdru. Navíc se to řídí stejně blbě jako ty skike, protože osa koleček je upevněná ve dvou bodech. Já chci klasický trekáče, s trekama podobnýma skateboardům, kdy s eto dá řídit naklápěním a tedy jen přenášením váhy jako inliny

                    [ Zpět ]
                    Datum: 06.04.2011
                    Autor: Jurimír
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: SKIKE versus Skorpion

                           

                      A ja myslel, ze tam loziska jsou (rozebrane jsem to nemel, jen jsem to trochu promazl zvenku, nebo tedy potom mozna spis "zasvinil").

                      Oproti skike se to prave ridi naopak dobre (treba pri brzdeni z mensi rychlosti udelam krasne otocku o malem prumeru kolem jedne nohy) a i za jizdy se da krasne zatacet jen prenasenim teziste, ale nekdy je to spis nevyhoda, kdyz se prave jede jen po jedne noze a i to spatne drzi, aby kolecka byla v zakrytu a takto si to nechtene nezatacelo samo, ze je treba pri sjezdu obcas preslapnout.

                      Spis mi vadi, jak je to porad vodorovne a pak se delaji na chodidle ty puchyre - neda se do toho poradne oprit silou, ale spis se to musi jen tak "lechce lechtat do stran" ...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 06.04.2011
                      Autor: VladaS
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: SKIKE - vazani

           

      Prave to bezecke vazani je dost velka nevyhoda a nechce se mi vlete nosit na vylety boty na bezky.
      Takhle odepnu suche zipy a muzu jit (tam kde nejde bruslit) normalne pohodlne pesky a uz jsem vymyslel, i jak hezky skike navleknout na hulky do kazde ruky jednu (prave za suche zipy).
      Odrazit se da opravdu dobre, jen na pitome zamkove dlazbe opravdu radeji hulky nepouzivat - nejlepe se (i na asfaltu) zapichuji ostre hroty a ty gumove navleky by asi dlouho nevydrzely a kdo je ma take porad nandavat a sundavat ....

      [ Zpět ]
      Datum: 05.04.2011
      Autor: VladaS
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: SKIKE - vazani

             

        To bude ono na kolečkových lyžích se nejedí na výlety. Chápu, že když se chceš někam podívat bude skike praktičtější.

        [ Zpět ]
        Datum: 05.04.2011
        Autor: snilard
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: SKIKE - vazani

               

          V zime bruslim na bezkach tak maximalne do 40km, ale nejsem zavodnik a take jen na vylety a "kochat se".
          (koleckove lyze jsou precejen jenom na asfalt a na trenovani ...)
          Vlete mi to chybi, takze i kvuli tomu pohybu i kvuli vyletum a ty normalni boty jsou potom opravdu mnohem praktictejsi, i kdyzj je precejen take trochu otrava zapinat 6 suchych zipu oproti vazani na bezkach a na hulky uvazuju, ze si asi take dam jen normalni poutka, protoze "rostu", kdyz se z tech hulek potrebuju kvuli necemu treba jen na chvilku "vyprostit" ;-) ...

          [ Zpět ]
          Datum: 05.04.2011
          Autor: VladaS
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: SKIKE - vazani

                 

            Kup si odpojitelne "rukavicky". Je to praktictejsi.

            [ Zpět ]
            Datum: 06.04.2011
            Autor: Murphy
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: SKIKE - vazani

                   

              Tohle jsou "rukavicky" zapinane na suchy zip na zapesti.
              Bohuzel ted nemuzu moc utracet, ale mozna bude lepsi obycejny tkaloun, jako to mam na bezkach, i kdyz jedina nevyhoda asi je, ze pokud se hulka obcas nepodari vytrhnout ze zeme, tak se snadneji vytrhne z ruky ...

              [ Zpět ]
              Datum: 06.04.2011
              Autor: VladaS
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: SKIKE - vazani

               

          Treba tohle bych asi na koleckovych lyzich moc nezkousel ;-) ...

          http://www.youtube.com/watch?v=5mLFuccc86A
          http://www.youtube.com/watch?v=imbSUr28dYc

          [ Zpět ]
          Datum: 05.04.2011
          Autor: VladaS
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: SKIKE - vazani

                 

            To co předvádí na asfaltu by až takový problém nebyl. Uznávám s tím skákáním to chce už celkem odvahu, ale znám i takové, co to umí.

            [ Zpět ]
            Datum: 05.04.2011
            Autor: snilard
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: SKIKE

         

    Tak uz mi vcera konecne odrene lytko dovolilo na skike alespon 20km z Litvinova na zamek Jezeri a zpet, jen to ale potvora zase pali (tentokrat nastesti ne do krve), tak musim zase radeji alespon tyden vydrzet ;-( ...

    Bylo to asi tim, ze z Janova do Jiretina to byl pekny "cross" (sama dira na ceste, kameny a sklo) a ze jsem vybruslil az nahoru k brane zamku, ale ten posledni (nejvetsi) kopec byly v asfaltu diry od pasu buldozeru a posypane "kaminky" o velikosti asi 3 az 8 cm, takze se casto pohyb "bruslici" menil spis v pohyb "bezici" (asi 4x jsem musel do toho kopce odpocivat) a dolu jsem si jet netroufl, aby mi bud "nezacaly horet brzdy", anebo se to spis v tech kamenech nepromenilo v "bezici pohyb nezastavitelny" ;-D ...

    Jinak byla bohuzel ve vsedni den zavrena i zahrada zamku, takze jsem se alespon zdrzel nad nim, kde ted po vichrici ma kopci chybi les a je videt hodne daleko.
    Opravdu smutny pohled na tu zdevastovanou krajinu a jeste jak ujizdi ta cesta kousek nahore na zamkem, tak to take vypada dost "hrozive" :-( ...

    [ Zpět ]
    Datum: 12.04.2011
    Autor: VladaS
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: SKIKE

           

      nemůžeš si lýtko něčím omotat preventivně a nečekat až se odře?

      [ Zpět ]
      Datum: 12.04.2011
      Autor: vladaza
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: SKIKE

             

        Jo prave to jen kdybych vedel, co by asi tak bylo nejlepsi...

        V navodu pisou, ze nejezdit naboso, ale jen v kalhotach, nebo ponozkach, jak take jezdim, i kdyz jsem naboso videl plno videi (mohli ale jet jen na kratsi vzdalenost a jestli o tak nakonec neni i lepsi - v kovove objimce cca 15 cm na kotnikem je neco jako "penova guma")
        S levou nohou problem nemam (jen nepatrne), nejradeji se odpichuji, kdyz jedu pravou nohou vpred, ale snazim se to stridat, abych zatezoval obe strany rovnomerne.
        Nevim, jestli na tu pravou treba vic "nesmajdam" - ted jsem jeste zkusil na obou nohou trochu upravit kompenzaci nohou "O-X", ze mi sly obe brusle malinko do "A", tak doufam, ze tim nezhorsim stabilitu (vzdycky, kdyz hrozil pad a jeden se uz podaril, tak jsem vetsinou ztratil rovnovahu na leve noze).
        Mozna to opravdu zavinily jen ty lyzarske halhoty, co jsem si nevsiml, ze maji uvntir svy vzadu a problem je, ze nevydrzim cekat, az se to zahoji opravdu uplne - pred tim jsem jel dokonce se strupem, ted uz byl alespon dole, ale ono se to v te objimce desne poti.
        Nebo jestli nevadi treba i chlupy na nohou a ty se mi tedy opravdu holit nechce, anebo jestli to nezkusit treba alespon nad tou jizvou, aby to pak treba naopak neskrabalo ;-(
        Vazani suchymi zipy utahuju, co to jde, takze svisle se noha pohybuje minimalne, jen prave do kopce a na vetsich nerovnostech citim, ze se noha svisle precejen trochu pohne a prave pri tom to vzdycky dre a pali ...

        [ Zpět ]
        Datum: 12.04.2011
        Autor: VladaS
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: SKIKE

           

      Tak dnes jsem pocasi neodolal a byl na skike zase trochu "osoupat a probrat" jeste ne uplne zahojene lytko alespon 20km pro zmenu na druhou stranu, kolem zrizeniny hradu Ryzmburk u Oseka.

      Bylo nadherne, jen casto to bylo bohuzel neprijemne po silnici mezi auty (ne vsude byly chodniky a snazil jsem se samozrejme jet hlavne mimo hlavni silnice, coz neslo vsude...), nekde zamkova dlazba (na te nejdou pouzivat hulky), kopce "primerene" a az ke kaplicce pod Ryzmburekem oproti kopci k Jezeri "prochazka ruzovym sadem".
      Zato na konci jsem si to zase "vynahradil" po "zbytcich asfaltu" a kopec, ze jsem odpocival alespon 5x a poslednich par desitek metru k horni silnici, kdyz asfalt zmizel uplne jsem vymekl a skike radeji sundal, protoze lytko zase palilo "jako cert" ;-(.
      Stalo to ale za to, nadherne vyhledy na Osecky klaster, Teplice atd., pekny sjezd po silnici od Dlouhe Louky (skoro jak na sjezdovkach), vylet nebyl dlouhy, ale byl moc hezky.
      Akorat mne asi nemaji moc radi rodice deti, co jsem potkaval po ceste, protoze se z mnou (krome jinych hlasek a komentaru) ozyvalo "mami, to bych chtel", "to je husty", "makej" a pod. ;-D ...

      [ Zpět ]
      Datum: 18.04.2011
      Autor: VladaS
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: SKIKE

             

        Tak už odřené lýtko konečně zase dovolilo alespoň výlet 26km na Skike + 9km pěšky a prozkoumal jsem hezký vrch Kaňkov u Bíliny a hezké, ale bohužel zchátralé lázně v Bílině.
        Na Skike do Želenic (tam byl nádherný výlet na kopec Bořeň - škoda že jsem ještě neznal Skike, když jsem na ty skály lezl se silničním kolem), pak jsem to pěšky prošel (nesjízdným terénem) lesem do Bíliny a nakonec poseděl na skále na vrcholu Kaňkova (Krásný výhled na Středohoří, vůbec se mi nechtělo domů) a z Braňan na Skike zase zpátky do Litvínova.

        Jen mi ten výlet zkazil zážitek se psy (takový strach už jsem dlouho neměl) a už jsem se viděl večer v TV Nova ;-(
        Skike nosím navlečené na hůlkách v každé ruce jednu a teď už asi budu raději nosit alespoň hroty dopředu.
        Končila špatně sjízdná cesta, dál už to oravdu nešlo, navléknu tedy Skike na hůlky a předemnou jak na potvoru jediná cesta oplocená (ať žijí skoukromníci) a ohrada plná ovcí (obejít hustým křovím nešla, říkal jsem si, že snad na konci přelezu a snad se "nezalíbím" nějakému beranovi).
        Když tu za mnou tu jedinou uličku zacpal napřed německý ovčák a říkám si "no nazdar" a nevěděl, že to ještě horší teprve přijde.
        Za ním se vylouply ještě dvě takové obludy, ještě větší než on (mohutné, "buldokovité", bílorůžové slintající tlamy) a hned všichni ke mně, takže jsem si stoupl alespoň zády k plotu a obstoupili mne. Rychle jsem otočil celé Skike hůlkami alespoň hroty dopředu (stejně bych ale určitě prohrál, nebylo tam odnikud vidět a byl jsem s nimi sám...) a jedna obluda už 30cm od hrotu a co teď ? Mám zvířata rád a nechtěl jsem jim ubližovat, ale píchnout preventivně, jestli se nezaleknou (co když je to ale naopak naštve...), nebo nebude už potom píchnout pozdě?
        Pak mne naštěstí napadlo zařvat "jedeš" a on odskočil, zařval jsem znovu a víc a on šel ještě dál a nakonec jsem je zahnal řevem, což by mne tedy vůbec nenapadlo, ale zpátky už se mi tou cestou rozhodně nechtělo :D
        Jen nevím, jestli byli tak hloupí, že si odemne nechali poroučet, anebo se báli ještě víc než já, což už asi moc dobře nešlo :D ...

        [ Zpět ]
        Datum: 10.05.2011
        Autor: VladaS
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: SKIKE

               

          Když jsem byl úplně malej kluk, tak mně na schodišti činžáku občas vylekal takovej malej kříženeček, hajzlík jeden. Od té doby mám v sobě zakódován strach ze psů. A to jsme měli doma dogu, později pitbula. Řeklo by se, že to bude pro mně určitá terapie, ale ne. Ze psů mám strach pořád, zvlášť když jedu na kole. v Tvé situaci bych řval jak tur a na místo už bych se dlouho nepodíval.

          [ Zpět ]
          Datum: 10.05.2011
          Autor: vladaza
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: SKIKE

                 

            Ti malí většinou štěkají asi že se sami bojí, i když takové kousnutí (nanejvýš do kotníku) asi moc příjemné nebude a někdy na ně stačí jen zadupat ;-)

            Tohle nevím, co bylo za rasu (už jsem něco podobného viděl v hnědé barvě) a už jsem si představoval svou krev v těch ošklivých tlamách ;-(

            Já měl až do února křížence NO (bohužel už mu bylo 14 let) a moc mi teď schází a jinak se tedy psů moc nebojím (když neútočí, tak je mám rád...), i když ono je asi lepší se trochu bát dřív, než až po (špatných) zkušenostech ...

            Tady nevím, jestli spali a náhodou se probudili, anebo jestli je schválně někdo od baráku, který byl kus od cesty (mohli mne vidět, když jsem zouval Skike a do místa, kde mne doběhli už odnikud vidět nebylo, takže ani pomoci bych se asi nedovolal a kdo ví, jestli vůbec svého pána poslouchali...) a dělal, že o nich neví, abych tam už přístě nelezl.
            Mno jo, všude všechno soukromé, někdy i značené cesty oplocené (tahle značená nebyla, ale jediná průchodná, předem jsem si to naplánoval podle mapy a dál jsem byl rád, že vylezl z té ovčí ohrady, nemusel se vracet ke psům a mohl pokračovat alespoň polem a křovím...) a teď už tam tudy také docela určitě nepůjdu a nejhorší je, že ten strach potom přetrvává i jinde, když jeden neví, jaká obluda (a navíc většinou nevychovaná) tam na něj může vyběhnout ;-( ...

            [ Zpět ]
            Datum: 10.05.2011
            Autor: VladaS
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: SKIKE

               

          Tak jsem si říkal, že mne to vedro dnes nějak zmohlo (chce to příště víc vody a snad ji v ledvince uvezu) a teď jsem doma koukal, že to bylo asi 37km na Skike + 4 km pěšky.
          Zase jsem zkoumal okolí vrchu Kaňkova u Bíliny, ale teď už raději jinudy a stejně si nešlo nevzpomenout na mé "slintající kamarády", které už bych raději příště potkat nechtěl - mimochodem teď jsem nedávno v televizi viděl, že to byly argentinské dogy a vypadaly opravdu "kamarádsky", když mne s tím německým ovčákem obklíčili a jedna už mi skoro začala očuchávat hůlku ;-) ...
          http://www.cz-pes.cz/atlas-dogo-argentino.php
          Na druhé straně nad šachtou pak byla udusaná hlína od náklaďáků, tak jsem si říkal, že je nejvyšší čas zase obout Skike.
          Sice to docela jelo, ale pak v té suché a tvrdé hlíně (lepší, než bahno...) začalo být z kopce otiskaných víc a víc vzorků od pneumatik a v jednom úseku dokonce od zadních kol od traktoru, i když naštěstí jen mělce, ale vyhnout se nedalo (vedle bych chytal spodkem), takže z toho málem "vibruju" ještě teď ;-D ...

          [ Zpět ]
          Datum: 05.06.2011
          Autor: VladaS
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: SKIKE

                 

            Tak mi dnes to teplíčko nedalo, abych to nejel prozkoumat, jaké to vlastně mají v Mostě na té Matyldě (byl jsem tam zatím jen v zimě pěšky tam i zpátky na "šupinkových běžkách", takže si to také moc neužil a pak ještě hlásili, že ten den byly překročeny škodliviny 13x, takže jsem cestou za chemičkou "udělal něco pro své zdraví").
            Auto bych před Matyldou samotné nenechal (každou chvíli píšou, že tam něco vykradli), přecpanou tramvají se Skike bez batohu také "nic moc", tak jsem raději jel po vlastní ose a cesta přes Komořany (silnice Litvínov-Most by byl ještě větší provoz) byla opravdu místy pro "otrlé povahy" a připadal jsem si "jako politik" (s hroší kůží), když jsem musel dělat, že občasné klepání na čelo v protijedoucích autech nevidím ;-)
            Před Matyldou je totiž jen silnice "4-proudovka" a po hladké široké krajnici by se sice jelo pěkně (lépe, než po předchozí úzké krajnici), ale už jsem ta stále častější "klepání na čelo" přecejen nějak nemohl vydržet a naštěstí se tam objevila souběžně taková "krosová" silnička (nepříjemně hrubý a děravý asfalt) a ve finále jsem takto ještě musel se Skike na nohou přecházet dost vysoký nadchod nad silnicí, kterému bych se jinak po široké krajnici "4-proudovky" vyhl - mno nechtělo se mi před nadchodem Skike zouvat, když už to bylo k Matyldě kousek, ale asi by to bylo (mnohem) rychlejší :-D ...
            I když jsem si potom dal kolem Matyldy bohužel jen 2 kolečka (raději - čekala mne ještě cesta zpátky...), tak se tam ale jezdilo nádherně a škoda, že tam mám tak "komplikovanou" cestu (s velkým provozem), že jinak bych tam hned jel častěji, celkově to bylo asi 36km, takže tak akorát na "příjemné protažení", jen přecejen mohlo být raději chladněji ...

            [ Zpět ]
            Datum: 06.06.2011
            Autor: VladaS
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: SKIKE

                   

              http://www.inlinemap.net/route/1050721
              Mno, tak se mi zastesklo po místech v Krušných horách, kam normálně v zimě chodím na běžky a chtěl jsem zkusit také nějaké ty kopečky (jak je vidět ve výškovém profilu, abych úplně "nezlenivěl"...) a chvíli jsem i emigroval k německým soudruhům - jen jsem ty soudruhy vymyslel až nahoře, takže ještě pořád ani nevím, jestli se i u nich vůbec smí bruslit po silnici a jestli také vlevo ;-)
              Dole v Janově na mne hulákal "pomáhat a chránit" jestli "vím v jakém mám jet pruhu", tak se smál, pokecali jsme, protože byl jen zvědavý na Skike :-), nahoře z protijedoucí V3S proti mne letěly 2 asi 20 cm kameny, které se pak za mnou ještě kutálely po silnici, takže jsem měl štěstí že mne, ani nikoho jiného netrefily a než to bruslení nahoru spíš víc bolelo to nekonečné brždění při sjezdu z Klínů do Litvínova.
              To jsem raději jel vpravo, ale občas dost nepříjemné díry, někdy i v zatáčkách (navíc celou dobu skoro žádná auta, ale tady už zase jezdila), takže příště si tuhle trasu raději odpustím, protože není zrovna bezpečná, i když jinak se mi na těch horách moc líbilo.

              [ Zpět ]
              Datum: 17.06.2011
              Autor: VladaS
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: SKIKE

                     

                Takový hezký výlet do kopečků jsem si udělal, hezky se tam dýchalo (až na mokré silnice od mrholení), ale vůbec nebylo příjemné, když jsem se nechtěl vracet od zamčených horních vrat obory (sice jsou prázdniny a byl svátek, ale obora je asi opravdu otevřená jen o víkendech), takže jediná možná "taktika" byla otočit ledvinku na břicho, lehnout na záda do té (jediné) louže, co byla právě pod vraty a protáhnout se ven i se Skike na nohách, takže jeden se musí nakonec "vyválet" i když už (kupodivu dlouho) neupadl :-) ...
                http://www.inlinemap.net/route/1089729

                [ Zpět ]
                Datum: 06.07.2011
                Autor: VladaS
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: SKIKE

                       

                  http://www.inlinemap.net/route/1114328#

                  Další hezký výlet na Skike (nějaké ty voňavé smrčky už v Krušných horách zase máme) a doma jsem nakonec dostal vyndáno, že prý mi to trvalo "moc dlouho" - mno jo, skoro 54 km (někdo to nejezdí ani na kole...), hodinky jsem neměl, často do kopečka, ale hlavně někde byly tak hrbolaté silnice, že to nechtělo jet ani z kopce (hlavně okolo Dlouhé Louky, kde jinak jezdím v zimě na běžkách).

                  Škoda, že jsem ještě měl nějaké ty kopečky před sebou a jěště navíc se z těch kopců zase trochu odřel na lýtku, protože na hrázi Flájské přehrady byl tak pěkně hladký asfalt a navíc tam nesmí auta, že bych tam nejraději zůstal bruslit...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 15.07.2011
                  Autor: VladaS
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

405 cyklistů (6 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024