Ahoj.
Mohli byste mi doporučit (nebo nedoporučit) kolo Author Reflex 2009? Bude pro velkého chlapa 100+ a delší dovolené „na těžko”. Speciálně mne zajímá jestli bude spoleh na vidlici RST Vita TnL. Děkuji za každou zkušenost.
Jindra K.
mám Reflexe zhruba 10 let a jedinou špatnou zkušeností byly výplety ( tehdá jsem měl 115+)
Takže špice praskaly a praskaly... nakonec jsem si nechal poradit 36 špic a vypletli mě to ve Skořepce... a od té doby jsem na tom neměnil nic krom běžné výměny lanek, řetězu,jo a dvakrát kazetu protože jsem byl prase co křížilo.
Speciálně vidle z tý doby vydržela až do dneska, ale popravdě je to taková vidlička spíš pro ozdobu. vlastně ani nevím jestli tam po 10 letech nedávají jinou...
Takže bych zvážil rovnou ten lepší/hustší výplet.
Jinak to je takovej tažnej kůň,nenadchne, neurazí, když ti ho ukradnou tak to není žádná velká škoda a tak, prostě samá pozitiva všechno to vydrží :D
Výborně! To je dobrá zpráva. Na tu vidlici jsem koukal na stránkách výrobce. Tvrdí že je to olej a péro. To mi zní důvěryhodně.
Mám Reflexe r.2003, taky nejsem zadne ořezavatko, dva metry a doporucuju, super kolo! Za tu dobu odešlo jen spoustu duší, plášťů nejaky ten retez a kazeta, lanka takze normalni spotrebni veci ale hlavně cca po jedné sezoně naboje! Montovali tam nejake čínské no-name šmejdy co se totalne rozsypaly pak uz jsem ale na Reflexech videl standardní Deore takže na to pozor. Jinak vidlice je lowend model a tak je treba k ní přistupovat, ta moje drží ale funkce je jenom tak aby se neřeklo.
Prima.
Dnes zajdu do obchodu a obhlednu ty naby. Kolo je pro kamarada, ktery si jeste nikdy zadne nekupoval. Kdyz vidim jakemu natlaku je vystaveny v kazdem cykloobchodu, musim mu pomoci alespon pruzkumem trhu.
J.
Náboje by měly být zn. Quando.
Takže asi nic moc.
Asi nejlepší by bylo pro ježdění na těžko nechat naplést jiná kola s kvalitnějšímy nábami a vypletem 36 špic.
Nemám zkušenost s těmito náboji,ale vážím také přes 100 kg a jezdím většinou na těžko.Na kole jsem měl přední náboj "no name" 28 drátů a v pohodě, nepraskl ani jeden drát.Zadní náboj mám LX 36 drátů a také spokojenost, tam jsem pár drátů sice vyměnil,ale ne moc.
Podle mne je vidle RST hazard se životem a vidle s nohama 28,6mm na 100kg chlapa taky hazard se životem.
Nedávno Mlok odkazoval na nějakou Meridu TFS XC 600 za 15 s použitelnýma hydrokotoučovkama a Raidonem (32mm nohy, tu vidli mám a spokojenost).
Na neštěstí většina prodejců vůbec nemá kolo s pevnou vidlicí. V cenové kategorii do 15000,- mají většinou odpruženou vidlici se zámkem. Merida má něco jménem S-PRESSO, ale to už jsem po vystrojení nad limitem.
Nabízíme modely vidlic označených, jako verze Tuning-test
V nabídce jsou vybrané typy vidlic značek Suntour a RST u kterých jsou provedeny ověřené úpravy a výběr je proveden tak, že zajišťuje vždy ten nejlepší poměr výkon ve všech sektorech nabídky vidlic od XC po Cross. Nabídka se snaží přinést to nejlepší z vlastností drahých vidlic do cenově velmi dostupných hladin.
Předpokládám, že by Milan nějakou "sebevraždu" neupravoval a posléze ani nenabízel.
Zajímavý odkaz ke čtení. Bohužel není tam o těch levných vidlicích. Například RST-VITA nebo SUNTOUR-NEX. Hledám jak mohu, abych našel slušné kolo s velkým rámem a hlavně s pevnou vidlí.
ahoj jen pro ilustraci, já mám 104-107kg a mám Authora Mission 2009, 22 velikost.. měřím 190cm, je to přesně na míru. mám taky vidlici RST VitaNL a k tomu hydraulické kotoučové brzdy a po 2500km vše šlape naprosto v pohodě, ,lehké kolo s 27 rychlostma a opravdu účinné brzdy. naprostá spokojenosta a sehnal jsem ho samotné místo 20000kč něco pod 14tisíc.. model 2009
Moc děkuju za info. Já se modlím aby už bylo vybráno. A abychom všichni byli v sedle.
Někdy si nech natočit co ta vidlice dělá při ostřejším brždění.
Bude se kroutit do vrtule o několik centimetrů.
Je to prostě úplný nesmysl vozit kotoučovky + takovou vidlici při takové váze.
A ještě s tím nabádat další, že je to ok, to už je fakt moc.
Jeden kamarád taky jezdí crosse s vidlicí, co má 28mm nohy (nějaká nejlevnější Suntourka) a má přes 100kg.
Aspoň je to jen na v-čkách. Když vidím, co ta vidlice pod ním dělá, tak bych to označil jako hazardování se zdravím.
Ona ta vidlice může vydržet, zvlášť při v-čkách a hodně opatrné jízdě. Až ale jednou dojde na nějakou krizovější trošku extrémnější situaci a špatně to skončí...
Při výběru kola si nenechal poradit (radili jsme více lidí, že to kolo nemá z více důvodů kupovat), po delší době uznal, že si to koupil úplě blbě (bylo to ale až po tom, co měl možnost vyzkoušit si něco pro něj mnohem vhodnějšího).
Kupujte si ale každý samozřejmě co chcete, jezdit na tom budete vy.
Zeptej se přímo Milana ...
Poslal jsem dotaz e-mailem.
Jenže Milan nikdy RST toho typu co má ten cross nenabízel.
V postatě nabízel jedinou RST a to M29 Air, což je 29tková biková vidlice a má 32mm nohy.
A vnitřek naprosto odlišný od těch levných RST.
A momentálně už RST 29tkové nenabízí zase vůbec žádné. Jediná RST vidlice, co nabízí v tuhle chvíli je 26tková First Platinum.
Tedy Milan by opravdu žádnou "sebevraždu" nenabízel.
Z crossových vidlic nabízí v současné době Suntour XCR LO 29" a Suntour NRX S.
Obě mají aspoň 30mm nohy (32mm nohy jsou jedině pro 29 bikové vidlice).
Ta první je zcela nevhodná pro těžší jezdci kvůli příliš měkké pružině. A ta vidlice je s prominutím těžká jako prase (2,5kg je už fakt extrém).
Navíc ještě ta RST VITA TNL je pružinovka, takže opět bude i kvůli měkké pružině naprosto nevhodná pro někoho 100kg+.