reklama

ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

Už jsem to četl dřív, ale teď měl někdo z doktorů odvahu říct to nahlas, veřejně a neanonymně. Kamrádka kolegy z práce to vyvěsila na svém blogu a asi jí kvůli tomu vyhodí ze zaměstnání...


tak pro případ, že by vás to zajímalo.

Předem upozorňuju, že o tom nechci a nebudu diskutovat a je mi fuk, co si kdo myslí a se svým zdravím dělá. Jen se chci podělit o informaci.

CO ZPŮSOBUJE ASPARTAM:
poruchy endokrinního sytému, alzheimerovu nemoc, otrava methanolem, příznaky strachu, arthritida, astma, astmatické reakce, bolest břicha, problémy kontroly cukru při diabetes, hyper- a hypo-glykémie, rakovina mozku, poruchy dýchání - těžkost, dušnost, pálení očí a v krku, bolesti při močení, bolesti svalů, křeče, vystřelující bolesti, necitlivost v nohách, svírání, závratě či nestabilita, bolesti hlavy, hučení v uších, záchvaty úzkosti, nesrozumitelné vyslovování (,,patlání" řeči), nejasné vidění, ztráta paměti, bolesti kyčelních kloubů, chronický kašel, chronická únava, deprese, průjmy, únava, extrémní žízeň, nebo hlad, těžké defekty plodu u těhotných žen, skleroza multiplex, Parkinsonova nemoc, kožní tuberkuloza projevující se lupomy (uzlíky - takové boule na hlavě), JE EXTRÉMĚ NEBEZPEČNÝ PRO DIABETIKY (kteří si tohle umělé sladidlo dávají místo cukru!!!!), zapříčiňuje OBEZITU (protože formaldehyd z aspartamu se hromadí v buňkách), poruchy prokrvení, vypadávání vlasů, poruchy srdce, vysoký krevní tlak, impotence, potíže při sexu, poruchy koncentrace, alergické reakce, stavy paniky, fobie, poruchy mluvy, infekční nemoci, záněty v krku, poruchy spánku, záchvaty připomínající epileptické záchvaty,svědění a poruchy kůže, otoky, včetně otoku očí, křeče svalů, postupná úplná ztráta zraku, nevolnost, zvracení, poruchy sluchu, pískání v uších, menstruační obtíže, změny cyklu, bolesti končetin, otoky končetin, změny charakteru osobnosti, poruchy polykání, ADH/ADHD u dětí, poruchy vidění, přibírání na váze, vodnatění organismu, neurologická onemocnění, prudké bolesti hlavy, dále byl při užívání aspartamu zjištěn 16x větší výskyt mozkových nádorů... a tento seznam ještě stále není ani zdaleka úplný.... na otravu aspartamem můžete i zemřít...

Díky aspartamu se již zřítilo pár letadel, protože piloti zničehonic oslepli, nebo dostali záchvaty... proto je u leteckých společností konzumace výrobků s aspartamem přísně zakázána. (Pilotům to řeknou, ALE VÁM NE!!!)
(seznamy příznaků pochází z německého časopisu ,,Raum und Zeit")

Uvědomte si laskavě, co vám tady říkám! Tráví vás tu jako krysy... vám je to jedno?!?

A nyní přistoupím k ostatní problematice tohoto svinstva... věřím, že nyní si už konečně uvědomujete závažnost tohoto varování...

Z jedné studie vypracované za spolupráce s webovou stránkou www.aspartamekills.com:

,,V první řadě je třeba připomenout fakt, že pokud Američané napíší (vidíte? V Americe je z toho obrovský skandál a tady o tom nikdo neví!!!!), že něco bylo podrobeno vědeckénu výzkumu, pak to byl opravdu tvrdý vědecký výzkum. Z našeho pohledu na nás stránka dýchla pocitem velké naléhavosti, protože jak známo, pokud se v USA něco závažného provalí na světlo světa, tak je z toho veliký skandál, protože skandály v USA vždy byly závažné. Sama stránka má 1000 návštěv denně, jak píše webmaster. A pokud se něco doopravdy provalí, tak to musí být věc velmi závažná, protože kde jinde, než v zemi neomezených možností je byrokracie ,,obor", který živí hodně lidí a má dostatečně dlouhé prsty na to, aby zastavila zárodky počínajícího skandálu. Zde evidentně nestačila.
Jednu věc však nelze popřít. Pokud si tisíce lidí stěžují na sladidlo aspartam, tak přinejmenším na něm nemůže být něco v pořádku. A pokud několik univerzit a lékařů nezávisle na sobě dojde ke stejným výsledkům, potom to již na sto procent něco v pořádku není. A pokud sama velká FDA zveřejnila zdokumentovaných 92 symptomů, které vyvolává aspartam, tak na tom již zcela jistě něco bude. Otázkou zůstává, proč bylo povoleno něco takového přidávat do potravin. (!?!) Otázkou je, proč FDA schvaluje ročně léky, jejichž vedlejší účinky mohou být velmi nebezpečné... Mnohokrát se potvrdilo, že instituce FDA je institucí, jež slouží farmaceutickým a potravinářským lobby, které si za své úplatky mohou leccos dovolit. Typický příklad je aspartam.
Teď k otázce methanolu a formaldehydu.
Co se týče samotného aspartamu, tak ten se rozkládá již při 30°C (zde je uvedeno 30, ve skutečnosti je to už 29,4!) na jednotlivé složky. Tímto je urychlována absorbce methanolu.
Toto je pouze počáteční stupeň jeho rozkladu, dále se totiž přeměňuje na kyselinu mravenčí ( Přeměňuje se na nefyziologickou D-formu kyseliny mravenčí - PRUDKÝ BUNĚČNÝ JED - vesmír je duální, proto tato kyselina je pravým opakem přírodní kys. mravenčí, která je dokonce léčivá.) a formaldehyd. (Formaldehyd je život ohrožující neurotoxin.)
EPA vydala následující stanovisko k methanolu v lidském těle: ..."Jeho maximální doporučená denní návka je 7,8 miligramu denně... Jeden litr dietní limonády obsahuje okolo 56 miligramů methanolu. ,,Vyznavači" aspartamu potom v průměru tímto přijmou více než 250 miligramů methanolu denně, čili zhruba 32x více než limit EPA." (umíte si představit, co to s vámi dělá?!?)
Nejznámější následek požití methanolu jsou problémy se zrakem. (Jediný lok této látky stačí k tomu, aby člověk během jediné vteřiny oslepnul!) Formaldehyd je známy karcinogen, zapříčiňující mimo jiné poškození sítnice, ovlivňuje replikaci DNA a způsobuje porodní defekty.(!!!!!)
Roku 1993 FDA vydala nařízení, kde se muselo na etikety sladidla NutraSweet uvádět, že nesmí být vystaven teplotám nad 30°C. (Jaká je tělesná teplota?!?!!!!)
O tři roky později, 27.června roku 1996 bylo toto upozornění samotnou FDA zrušeno a aspartam se mohl používat (beztrestně!!!) do všech pokrmů, včetně zahřívaného zboží. (!!!!!)
...Aspartam bude asi jen další smutnou kapitolou o úplatcích, zastírání pravd, podplácení a klamání všech spotřebitelů, mocnými potravinářskými lobby, které mají dost peněz na to podplatit i samotnou FDA, která je svým způsobem také zkorumpovaná...
Co se týče našeho bílého zlata (cukr), toto zlato je zlatem pro ty, kteří jej prodávají, nikoliv pro ty, kteří jej konzumují. Každý, kdo má zdravý selský rozum, si může uvědomit, že bílý cukr není nic jiného, než čístá sacharoza, která tělu nepřináší nic, jen bere vitaminy a minerály a narušuje hladinu cuku v krvi. Jediné, co je na ní příjemné, je sladká chuť. Ovšem v porovnání s aspartamem je vlastně neškodný.
A co diabetici, kteří cukr nemohou a kterým američtí lékaři nedoporučují konzumovat NutraSweet, protože vyvolává mnoho diabetických komplikací? (Ostatně ví toto Česká společnost diabetiků, která aspartam doporučuje?) (!!!!!)"

Vždyť existuje ječmenný a rýžový slad, ovocný cukr, med... a také rostlina Stevia, která je mnohem sladivější než samotný aspartam... ta je bohužel zakázaná... proč? Protože byste byli nedej bože zdraví... ale vždyť jim tady nejde o vaše dobro... pochopte to už konečně! Jde jim o jejich kapsy! - Aspartam je vedlejší produkt nějaké sračky.. to je přece mnohem levnější, než pěstovat Stevii, navíc tím podporují slavnou farmacii, která se na vašich nemocech přiživuje jako pijavice!!!

Aspartam byl jednu dobu v Americe používám jako biologická zbraň a dnes vám to cpou do jídla!!!!!

Dále budu pokračovat velice stručným výtahem z knihy ,,VÍM, CO JÍM - průvodce ,,Éčky" v potravinách":

,,Aspartam je syntetické sladidlo a látka zvýrazňující aroma. Byl objeven náhodně při vývoji léku na žaludeční vředy a v přírodě se přirozeně nevyskytuje. Aspartam byl považován za dokonalé umělé sladidlo a výrazně přispěl k rozmachu průmyslu nízkokalorických potravin. Látka je asi 180x sladší než cukr.
...je stabilní v pevném stavu, často se proto používá v sypkých a tabletovaných výrobcích (to jsou hajzlové, co?). Používá se jako stolní nízkokalorické sladidlo (stolní sladidlo IRBIS) a jako sladidlo v sypkých směsích pro výrobu nejen nízkokalorikých, ale i běžných nápojů (nápoj v prášku Tang). Setkáme se s ním ve žvýkačkách (Wrigley) a v jogurtech (Yoplait Light, Danone Vitalinea).
... Ve vysokých dávkách způsoboval aspartam neurotoxické účinky u hlodavců...
...Jedinci trpící vzácnou genetickou poruchou zvanou fenylketonurie se musí vyhýbat potravinám obsahujícím aspartam...
...Aspartam je spojován s rakovinou mozku, která se v západním světě vyskytuje stále častěji...
... Pozor, aspartam zvyšuje chuť k jídlu, i když se jedná o nízkokalorické sladidlo, které většina lidí používá ke snižování váhy. (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Podle některých konzumentů jsou nápoje slazené aspartamem návykové. Tito jedinci jsou schopni vypít až 15 plechovek denně. U citlivých jedinců se po požití dietních limonád dostavují různé obtíže, například bolesti hlavy, či závratě, svědivé vyrážky a PORUCHY CHOVÁNÍ ( u dětí)."

Tato skutečnost je již několikrát ověřena...v německu byla žena, jejíž dítě bylo extrémě agresivní, neovladatelné a vše ničilo... po vysazení aspartamu po poradě s lékařem (asi jediný rozumný lékař na světě) se z něj stal hotový andílek, při opětovném podávání aspartamu se všechny dřívější účinky vrátily.

Dále... oficiální magazín amerického vojenského letectva uveřejnil v květnu 1992 následující text:
,,Účinky aspartamu i když je přijímán ve velmi malých dávkách, mohou v těhotenství postihnout plod. Poruchy s souvislosti s aspartamem se u lidí projevují už i při malých dávkách, obsažených v jediné žvýkačce.
...Fda neudělala a nedělá vůbec nic pro varování veřejnosti...
...Jak oznámil magazín OMNI (květen roku 1994): FDA schvaluje zabijácké drogy jako na běžícím pásu... 51% léků schválených právě Federální agenturou pro potraviny a léčiva představuje vážná rizika a může vyvolat nepříznivé reakce, vedoucí k trvalé invaliditě či úmrtí... na předepsané léky umírá každoročně 80-120 000 Američanů. Toto zvěrstvo souvisí jen s penězi a už nemá vůbec nic společného se zdravotnictvím. Monsanto vytěží ze svého toxického aspartamového dolu přinejmenším miliardu ročně. Za to si může a také kupuje mnoho úředníků! Proč FDA povoluje smrtící drogy? FDA totiž nepracuje pro lidi, ale pro průmysl."

Molekula aspartamu se skládá ze tří složek: kyseliny asparagové, fenylalaninu a metylalkoholu. Už při 30°C se začíná vysokou rychlostí rozpadat.
Náklaďáky naložené dietními limonádami stály v průběhu operace Pouštní bouře po celé týdny pod horkým arabským sluncem, a v důsledku toho si tisíce zdravých amerických mužů a žen po celé měsíce pochutnávalo na formaldehydovém koktejlu. Po návratu domů se u nich projevily příznaky choroby, nazývané ,,syndrom války v Perském zálivu"!

MSDA požadovala, aby byl aspartam v limonádách zakázán! To se ovšem nestalo a jakmile začaly cinkat pokladny, byly všechny námitky rychle zapomenuty.


Zásoby formaldehydu se ukládají v tukových buňkách, obzvlášť na kyčlích a stehnech. Od doby, kdy byl NutraSweet propuštěn na trh, epidemie obezity doslova explodovala! Chcete být pořádně tlustí? Pijte hodně Coly Lite! Později k tomu jako malý bonus můžete dostat ještě cukrovku, oslepnout, podlehnout chronické únavě a nakonec přijde zubatá s kosou.

Radím všem pacientům s cukrovkou a hypoglykémií, aby se důsledně vyvarovali konzumace aspartamu!!! - zahoďte ta odporná sladidla a pěstujte na černo Stevii!

Nervový chirurg, Russell Blalock ve své knize ,,Excitotoxins, taste that kills" (Excitotoxiny, chuť která zabíjí) píše: ,,U aspartamu mne vážně znepokojuje jeho souvztažnost s mozkovými, stejně jako pankteatickými, děložními a vaječníkovými nádory a skutečnost, že provokuje takové množství syndromů k nerozeznání podobných příznakům Alzheimerovy choroby." - Tohle mluví za vše.

Aspartam je nejsmrtelnějším toxinem v naší společnosti!!!!!!

Na všech výrobcích obsahujících aspartam by měla být následující výstraha:

POZOR! TENTO PRODUKT OBSAHUJE JEDOVATOU CHEMICKOU SLOUČENINU:
DRŽET MIMO DOSAH LIDÍ!
GENOCIDNÍ!
CO MŮŽETE UDĚLAT? - ŘÍKEJTE TO VŠEM!

Aspartam má mnoho názvů (zdokumentovaných je asi padesát, dnes už jich bude více), ale nejznámější a doufám, že snad i nejpoužívanější jsou tyto:

Aspartam, Acesulfam K, Irbis, Sponful, NutraSweet, Fenylalanin, E-951, E-953 (pravdpodobně i E-954 a E-955.)

Dnes vás milí přátelé už tráví tímto jedem skoro všude, ale mohu vás alespoň varovat před:

Veškerými žvýkačkami, Znojemské okurky, některé marmelády, jogurty, stolní sladidla, některé majonézy, hořčice, saláty, vitaminové přípravky, ovoce a zelenina v sladkokyselém nálevu, některé druhy piv, včetně nealko, dětské preparáty...

Tento seznam samozřejmě není úplný, snad jen ještě jedna rada:
Pečlivě čtěte obaly, jakmile uvidíte aspartam, vůbec se nerozmýšlejte, okamžitě výrobek vraťte do regálu a koukejte si najít něco jiného...

[ Zpět ]
Datum: 19.01.2011
Autor: Jurimír
  • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

         

    Ty jo Jířo, ty jsi se teda rozepsal...

    [ Zpět ]
    Datum: 19.01.2011
    Autor: radka
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

         

    Bylo to dlouhý, možná jsem přehlédla - jméno toho doktora tam někde uvedno je?

    [ Zpět ]
    Datum: 19.01.2011
    Autor: Ifča
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

           

      I ty malověrná! Jak si jen můžeš dovolit pochybovat! Psali to na osud.cz, tak to muší bejt pravda!

      [ Zpět ]
      Datum: 19.01.2011
      Autor: Joe-CUBE
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

             

        Já nepochybovala. Já jen, že když "veřejně a neanonymně", tak asi nechtěl, aby ho pak následující citující zanonymnili... Ne?

        [ Zpět ]
        Datum: 19.01.2011
        Autor: Ifča
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

             

        Na osudu? Tak je to jasný, tušil jsem čertovo kopýtko.

        [ Zpět ]
        Datum: 19.01.2011
        Autor: abernathy
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

             

        V tom textu je spousta přehnaných a možná i lživých informací.

        Na druhou stranu, že Aspartam je zvlášť ve větším množství slušné svinstvo není třeba vůbec pochybovat.

        [ Zpět ]
        Datum: 19.01.2011
        Autor: Mlok
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

               

          Souhlas. A v této souvislosti si dovolím upozornit na zhoubnost kyslíku. Ani si netroufám tady vypisovat, co všechno (prokázaně) způsobuje. Takže kdyby někde kolem vás náhodou fičel, tak ne abyste ho vdechovali...

          [ Zpět ]
          Datum: 19.01.2011
          Autor: ronda
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

           

      ne. Jméno tý kolegový kamarádky jsem z toho vymazal.

      [ Zpět ]
      Datum: 19.01.2011
      Autor: Jurimír
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

             

        Kolegova kamarádka je ten doktor, co provedl kompletní výzkumy a pak měl odvahu jejich výsledky nahlas veřejně a neanonymně sdělit národu - a pak je mu (teda jí) dokonce i vymazáno jméno? Jen jestli to dobře chápu...

        [ Zpět ]
        Datum: 19.01.2011
        Autor: Ifča
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

               

          To je jak z Cimrmana: v důmyslném úkrytu v rukojeti vycházkové hole jsme našli jeho nebojácnou protirakouskou báseň "Svou pravdu nebudeme skrývat!" :o)))

          [ Zpět ]
          Datum: 19.01.2011
          Autor: PepikW
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

               

          ne, kolegova kamarádka je ten doktor, kterej to dal v ČR na nějakej svůj blog

          [ Zpět ]
          Datum: 19.01.2011
          Autor: Jurimír
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

         

    Zločinci, podvodníci! Tohle musím přednést na grémiu Balbínovy poetické strany, a přehlušit tam věčný kvákání protistranicko anarchistických názorů, že místo šesti malejch piv jeden velkej rum, místo velkýho rumu šest až dvacet velkejch piv apod. Konečně nosný téma, díky, ani netušíš, kolik jsi zachránil životů. Ale holt budeš doplácet na širší obec důchodců. To je rub a líc všeho.

    [ Zpět ]
    Datum: 19.01.2011
    Autor: abernathy
    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

           

      Líp bych to nenapsal
      :-D

      [ Zpět ]
      Datum: 19.01.2011
      Autor: Joe-CUBE
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

             

        Ale napsal, jestli's to správně zařadil.:-)

        [ Zpět ]
        Datum: 19.01.2011
        Autor: abernathy
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

         

    Těžko říct, kde je pravda
    http://www.ceskyprojektzdravi.cz/Je%20aspartan...

    http://kolecko.blog.cz/1001/aspartam-nejlepsi...

    A tady odtud je Jurimírův příspěvek
    http://www.deniky.zeny.cz/zonan/aspartam-je-jed...

    [ Zpět ]
    Datum: 19.01.2011
    Autor: radka
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

           

      Ono je to jako se vším. Ve větším množství je až vyloženě jed lecos i třeba sůl.
      U Aspartamu to problematické množství může být relativně nízké. I když to bude samozřejmě jako vše velmi individuální a někdo zcela bez obtíží zvládá i dlouhodobě velké dávky Aspartamu.

      [ Zpět ]
      Datum: 19.01.2011
      Autor: Mlok
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

             

        A když to uvedu za sebe, tak light nápoje (ty cola light) si sem tam v omezeném množství klidně dám, i když moc dobře vím, že je v tom Aspartam.

        [ Zpět ]
        Datum: 19.01.2011
        Autor: Mlok
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

               

          já mám nápoje typu kola taky moc rád. Je to nejlevnější a nejlepší čistidlo. Např. záchodovou mísu za tu cenu ničím jiným líp nevyčistím atd.
          ALe že bych to pil, tak na to nemám odvahu. ALe jako čistidlo je to fakt super.

          Podobně používám řadu "potravinářskejch" věcí. Např. kyselinu citronovou na očištění a oživení starjch košů. Rozežere to snad všechno. Zmizne z toho vešerá nečistota, plísně, cokoli. Z proutí se to dá ještě dostat občas i trochu mechanicky, ale n apedig nic jinýho nezabírá. Tedy ještě lepší je kyselina šťavelová, ale t auž s enendá běžně koupit. Natož v sámošce. Takže používám, ale nejím to :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 19.01.2011
          Autor: Jurimír
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                 

            Ale ratan prej je dost odolnej. Bereš si na to aspoň gumový rukavice?

            [ Zpět ]
            Datum: 19.01.2011
            Autor: abernathy
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                   

              s ratanem bez úpravy téměř nedělám. S pedigem, kterej se z něj vyrábí je problém v tom, že je porézní. Takýže třeba, když se řízneš, tak je skoro nemožný z toho tu krev dostat. Někdy to neje ani tou kyselinou, jen to zesvětlá.
              Jo a když něco podobnýho čistím, tak to nechám dlouiho působit namočený v nějaký nábobě v roztoku s vodou. Když to v tom potřebuju ještě drbat krtáčkem, tak ano. To si gumový rukavice beru. Já bych potom měl vyrážku :-(

              [ Zpět ]
              Datum: 19.01.2011
              Autor: Jurimír
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                 

            Kyselina citrónová, tu mám taky rád. Treba včera po squashi jsem měl Pstruha a k němu jsem sežral pěkné 4 plátky citrónu (tedy až na kůru).

            [ Zpět ]
            Datum: 19.01.2011
            Autor: Mlok
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                   

              To si pěkně zahráváš. :-)

              [ Zpět ]
              Datum: 19.01.2011
              Autor: abernathy
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                   

              :-D je to dost rozdíl... ;-)
              Např ta nahoře mnou zmíněná kyselina šťavelová je asi v každým ovoci a zelenině a v pidimnožství denně prochází tvým tělem. Přesto si jí normálně v krámě koupit nemůžeš. Musíš na to mít povolení... ;-)

              [ Zpět ]
              Datum: 19.01.2011
              Autor: Jurimír
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                     

                I koláč z rebarbory může být nebezpečný
                http://aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=417926

                [ Zpět ]
                Datum: 19.01.2011
                Autor: petrp
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                     

                Podobně kyselina listová. Když jsem si chtěl namíchat koktejl na krvetvorbu, tak jsem zašel do lékárny, a zeptal se na kyselinu listovou.
                Prý:"Jen na předpis."
                "Ale já nemám předpis, já to chci pro ulehčení aklimatizace ve vyšších nadmořských výškách."
                "Aha, no tak se zkuste zeptat pozítří."
                :-)))
                Nakonec jsme našli nějaký šumivý multivitamín a multiminerál pro těhule, který všechny potřebné složky obsahoval, což je ideální varianta, protože tím lze ochucovat a mineralizovat ledovcovou vodu.

                [ Zpět ]
                Datum: 20.01.2011
                Autor: Joe-CUBE
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                       

                  na šťavelovou musíš mít povolení asi jako na sírovou apod. a nějaká speciálka. V lékárně to pokud vím neseženeš. ALe mám to jen z doslechu od chlapíka, co mě učil plést z proutí a používal to na čištění starejch košů.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.01.2011
                  Autor: Jurimír
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                         

                    Tak už i na kyseliny ??? To jsou fakt vocasové :-((( A dolévat starou baterku do auta, nebo čistit pozink okapy při klempířině, to se dneska jako už nedělá ?

                    Ve Zlatnické bývala hodně dobře zásobená drogerie, měli snad všechno co bylo volně v prodeji. Nebo to uměli i objednat v jakémkoli, i malém, množství. Kámoš tam kdysi nakupoval nějakou chemii na výrobu motorů do modelářských raketek :-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 20.01.2011
                    Autor: Jarda
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                           

                      někdy loni nebo kdy jsme potřeboval koupit toluen. Jen trochu. Když v tom rozpustíš kelímky od tvarohu, tak se tím dá dobře zalepit prsklá svnitřní stena chladničky. SIlikon a další běžný lepida vypadjí nebo se odloupou. Tohle drží. Nelze prodat. Nakonec jsem to nechal oficiálně koupit na firmu a přinesli mi 5ti litrovej kanystr, kterej mám tak na deset patnáct let...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 20.01.2011
                      Autor: Jurimír
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                             

                        O tom toluenu, když se chystalo, že to zakážou obyčejným lidem prodat, proběhla docela velká mediální masáž, o tom vím.

                        Je to tady všechno na palici...

                        [ Zpět ]
                        Datum: 20.01.2011
                        Autor: Jarda
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                             

                        Tak ho dávej do pračky na řetěz, je to nejdokonalejší odmašťovadlo.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 20.01.2011
                        Autor: abernathy
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                               

                          To jo, kámoš takhle svojí nepozorností do pračky na řetěz místo techničáku nalil ředidlo :-) Jak myslíš, že to dopadlo ? ;-)

                          [ Zpět ]
                          Datum: 20.01.2011
                          Autor: Jarda
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                                 

                            Podle toho jaké ředidlo. Buď skoro nic nebo to odmastilo řetěz. Co jiného by se mohlo stát?

                            [ Zpět ]
                            Datum: 20.01.2011
                            Autor: Joe-CUBE
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                                   

                              No, on to byl defakto aceton ;-)
                              Takže mu to tu plastovou pračku skoro celou rozežralo, měl pár kousků z ní natahaných a přilepených na řetězu :-))) Loupal to z něj půl dne :-)

                              S tím toluenem by to mohlo dopadnout stejně.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 20.01.2011
                              Autor: Jarda
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                                     

                                A proc vlastne chcete tak dokonale odmastit retez?

                                [ Zpět ]
                                Datum: 20.01.2011
                                Autor: Murphy
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                                       

                                  Nechceme :-) Časem je ale řetěz už tak zabordelený, že je jeho pořádné vyčištění nutné. Ta pračka je asi nejschůdnější, a nejmíň bordel okolo dělající, způsob jak to provést.
                                  Taky se časem do článků natahají i zrníčka prachu a písku, to ven nedostaneš jinak než kartáčem. A to se taky dělá nejlíp když to nelítá všude okolo ;-)

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 20.01.2011
                                  Autor: Jarda
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                                         

                                    Jo, ale ne UPLNE odmastit, to na vycisteni neni treba.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 20.01.2011
                                    Autor: Murphy
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                                           

                                      To samozřejmě ne, ale dělám to tak maximálně 2x za rok, takže mi to jedno máznutí řetězu navíc žíly netrhá.

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 20.01.2011
                                      Autor: Jarda
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                                             

                                        A tim maznutim OPRAVDU dostanes mazivo tam, kde se to uvnitr tre?
                                        Cistil jsem retez benzinem - v hlubokem pekaci jsem s nim kvrdlal sen a tam nejakou tyckou. Ale pak jsem zamenil benzin za naftu , zase tu a tam zakvrdlal a nechal to tam lezet snad dva dny. Po nasazeni jsem to dukladne prostriknul necim s teflonem - aby se to dastalo co nejhloubeji a vyvzlinalo do pripadnych suchych mist. Tak snad takhle.
                                        Ale k tomu mne donutilo to, ze vsechny ostatni zvyky pri jizde prehlusovalo chroupani v retezu. 8-)

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 20.01.2011
                                        Autor: Murphy
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                                               

                                          Řetěz jsem čistil různě, v kastrolových lázních, odmašťovačem ve spreji... Nakonec jsem si z plexiskla slepil pračku a používm to, co se dneska vydává za petrolej. Závěrečná lázeň benzín, po uschnutí MD sprej. Ten voňavej teflonovej je sice luxusní, ale po dvou stovkách řetěz povrzával.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 20.01.2011
                                          Autor: abernathy
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                                               

                                          Já to řeším tak, že rozpojím řetěz (mám ten se spojkou, kvůlivá tomu odmítám vyšší počet pastorků než vosum) a hodím ho do velké plastové lahve s naftou, nechám ho tam třeba půl dne ležet, když jdu okolo, protřepu. Pak ho vytáhnu, dám ho do druhé láhve s čistou naftou, opět několikrát protřepu, vydundám ho, vytřu do sucha hadrem a pak ho i nadále mažu obyčejným olejem na šicí kola a jízdní stroje, takže ho mám za chvíli zas jak prase.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 20.01.2011
                                          Autor: heras
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                                               

                                          Snad jo :-) Poté to pak mažu čep po čepu, na každý jednu kapku maziva. Spreje nepoužívám.

                                          Taky tohle provádím až když řetěz chroupe natolik, že mne to už vadí :-)

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 20.01.2011
                                          Autor: Jarda
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                                               

                                          heras:

                                          I na devítkové řetězy existují spojky ;-)

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 20.01.2011
                                          Autor: Jarda
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Heras

                                               

                                          i na desítkové řetězy existují spojky.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 20.01.2011
                                          Autor: pro_pa
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                                               

                                          Zdá se že jsem momentálně krapet opožděn ve vývoji :-)

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 21.01.2011
                                          Autor: heras
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                                         

                                    Nějaký zrníčka na povrchu mě ani trochu netrápí v porovnání s prachem, co napadá dovnitř, mezi čep a tělo článku.
                                    Vypláchnout řetěz petrolínem, a pak ho celý zas mazat, to jsem udělal přesně jednou:-/
                                    Dnes to před vyjížďkou ocáknu WD, když mám po ruce hadru, tak to i otřu, a větší servis mi může lízat záda.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 20.01.2011
                                    Autor: Joe-CUBE
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                                     

                                Aha, pračky na řetěz jsou vlastně plastový. No, já takové zbytečnosti nepoužívám.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 20.01.2011
                                Autor: Joe-CUBE
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                               

                          nic takovýho jako pračku na řetěz nemám. Ale díky za tip. Použiju štětečk, když ho jednou za půl roku čistím. To mě nenapadlo. Ď.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 20.01.2011
                          Autor: Jurimír
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                                 

                            Radsi naftu. Kdyz retez dokonale odmastis, je docela pakarna ho zase dokonale namazat! Nafta ma vyhodu, ze cisti, ale sama je mastna alespon tolik, ze nezustanou uplne sycha mista. Ale i tak to pak chce necim prostriknout nebo prokapnout.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 20.01.2011
                            Autor: Murphy
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                           

                      Nedávno si mi stěžoval chemikář na základce, že dle předpisů už ani nemůže dětem nechat očichat naftalín.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 20.01.2011
                      Autor: petrp
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                         

                    Myslim, že tady se dá koupit kde co:
                    http://www.verkon.cz/laboratorni-chemikalie...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 20.01.2011
                    Autor: bara2
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                           

                      Oni jsou prodejci různí. Jsem potřebovala obyčejnej hypermangan, bo to bylo pro koně, tak v "koňskejch dávkách". V lékárně mi bez předpisu byli ochotní prodat takovou malinkatou krabičku za nehoráznou cenu. O pár metrů vedle je slušná drogérka, kde mi ho dali kilo v přepočtu asi padesátkrát levnějc. Prodávaj tam i vitriol, formaldehyd a kdejaký jiný sajrajt, po litrech. Voni tam vedou i chemický sklo, takže asi je potřeba spíš jak do drogérie zajít rovnou k chemikům, tam mají fšechno.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 20.01.2011
                      Autor: bara2
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                           

                      No pěkný, jenom jsem tak zběžně kouknul na dvojchroman draselný, který jsem si ještě jako student koupil na nějaké pokusy podle jedné knížky pro děti, a teď koukám, že podle současných předpisů by mne za jeho vlastnictví mohli dokonce i zavřít, protože nově je to jed a blablabla :-) Koukám, že EU se ve vymýšlení kravin fakt nenudí...

                      Takže pšššt ;-)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 20.01.2011
                      Autor: Jarda
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                 

            Bublinkový (ani bezbublinkový) tlamolepy nepiju, v podstatě piju jen vodu z vodovodu (kafe a čaj bohatě oslazenej řepným cukrem), jedno pívo za tejden a neřešim nějaký umělý sladidla. Sladký moc nejim, a když už, tak v žádném případě nějaký dia, to je hnus i na chuť. Nejradši hořkou čokoládu a šlehačku (oslazenou cukrem) z dobrý smetany (minimálně 33% tuku) si občas ušlehám. Bílkoviny čerpám z produktů přepasírovaných přes dobytek :)) Zkažený mlíko nejim (a už vůbec ne zkažený chemicky), takže průměrná spotřeba jogurtů jsou ročně asi dva kousky jihočeského ve skle s jahodama, když na mě náhodou nějakej do soboty v kvelbu zbude (nezbejvá) a tam žádný sladidlo nedávaj, to je opravdovej jogurt. A schválně jsem se koukla na tu jednu sklenici okurek, co kupuju na Vánoce, je tam uvedenej sacharin, žádnej aspartam.
            Nepředpokládám, že by se to přidávalo do chleba, rejže či do brambor (ty zesládnou mrazem samy od sebe ani to člověk nepotřebuje), tož mě nějakej aspartam nechává v klidu.
            Kyselinu citronovou nekupuju v potravinách, tam to přijde draho. Beru ju po kilech v drogerii a dá se tím čistit kde co, konvičkou na vodu počínaje, přes vanu, záchod, až po dřevěné obklady zasviněné maltou.
            Obecně ovocné kyseliny nesníšim, tak ovoce nejim (natož nějakou syntetickou kyselinu), maximálně tak kořenovou zeleninu, rajčata, papriky a saláty a ani s tím to nějak nepřehánim. Nemyslim, že je nezbytné se přežírat, mi stačí půl litru kakaa k snídani a klidně vydržím až do večera, s plným pupkem se blbě dělá, ale dobře usíná a na jednu dávku toho zas tak moc nesnim abych nad tim musela mudrovat :))

            [ Zpět ]
            Datum: 19.01.2011
            Autor: bara2
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                   

              Ani kyselina citrónová kupovaná v drogerii v krabičce není syntetická, to by byla setsakra drahá. Kyselina citrónová je přírodní produkt, při výrobě se použije chemie srovnatelná s výrobou cukru nebo pitné vody v podolské vodárně.

              [ Zpět ]
              Datum: 19.01.2011
              Autor: petrp
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                     

                To myslíš, že to vyrábí z citrónů?

                [ Zpět ]
                Datum: 19.01.2011
                Autor: bara2
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                       

                  Vyrábí se to z 330 éček... :-))

                  Výroba

                  V dnešní době převažuje průmyslová výroba pomocí kultury Aspergillus niger.Při této výrobě je kultura krmena sacharózou aby produkovala kyselinu. Poté je kultura zflitrována a kyselina je z výsledného roztoku vysrážena pomocí hydroxidu vápenatého. Ze vzniklé vápenaté soli kyseliny citronové se samotná kyselina získá pomocí kyseliny sírové.

                  Zdroj: wikipedie

                  [ Zpět ]
                  Datum: 19.01.2011
                  Autor: hekynen
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                         

                    Ano. Přesně tak se to vyrábí. Takže jde o přírodní produkt, vyrábějí ho plísně.
                    Vysrážení hydroxidem vápenatým je běžná operace. Například při přípravě pitné vody.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 19.01.2011
                    Autor: petrp
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                           

                      dovolím si nesouhlasit.
                      Přírodní produkt je ropa. Ne benzin. Tady je to totéž.
                      Kdybych to bral jako ty, tak je uplně všechno přírodní, protože všechno je z prvků, který se v přírodě vyskytujou...

                      A už vůbec to nepovažuju za potravinu. Jsem v tomhle sakra staromódní a pro mne je potravinou to, co se pěstuje, ne to, co se vyrábí.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 20.01.2011
                      Autor: Jurimír
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                             

                        Co třeba chleba, těstoviny apod. To se přece také nepěstuje ale vyrábí.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 20.01.2011
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                               

                          tak chleba je totéž jako knedlík. Nic dobrýho na tom není, ale neberu to jako průmyslovou výrobu, ale jako vaření. Prostě smíchání potravin různých konzistencí a chutí pro novou chuť a jejich tepelná úprava kvůli snadnějšímu trávení.
                          Těstoviny beru uplně jinak. To je jen mouka s vodou uschlá do nějakého tvaru a mouka je rozemleté semeno, které vyrostlo bylo vypěstováno. Když z jablka vykrojím jádřinec a zahodím slupku neberu to jako výrobu. Vidím dramatický rozdíl mezi témhle a vymýváním nějakou kyselinou...

                          [ Zpět ]
                          Datum: 20.01.2011
                          Autor: Jurimír
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                                 

                            Už si někdy pil vodu z vodárny? Jedl sušené ovoce či rozinky (konzervace oxidem siřičitým)?

                            Já vím, že to možná zlehčuju, ale daleko větší strach mám, že mě někde na silnici zabije auto, než že se otrávím nějakou přísadou do jídla.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 20.01.2011
                            Autor: petrp
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                                   

                              Ještě pro upřesnění. Syntetické přídatné látky nevyhledávám, raději se obejdu bez nich, ale neřeším, jestli a jak je to škodlivé. To bych se z toho musel zbláznit. Na to jsem těch potravinářských výrob prošel na školních exkurzích dost.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 20.01.2011
                              Autor: petrp
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                                   

                              jo pil, když je nouze. Normálně chlorovanou vodu nepiju. Tělo se nemá s chlorem rádo. Takže vodu z vodárny piju tak dvakrát do roka.

                              Sušený sířený ovoce samozřejmě nejím. Jednak nechci jíst síru, jednak má hnusnou pachuť. Kupuju si nesířený...

                              [ Zpět ]
                              Datum: 20.01.2011
                              Autor: Jurimír
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                                     

                                Když Tvému tělu vadí chlor, není nic jednoduššího, než nechat vodu pár minut odstát.

                                To nesířený ovoce - je to nějak jinak chráněno např. proti plísním?

                                [ Zpět ]
                                Datum: 20.01.2011
                                Autor: Joe-CUBE
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                                       

                                  mě tedy přijde jednodušší ji nepít a nemejt se v ní :-)

                                  hmm, nevím. Myslím, že to bude mít jen o tři roky kratší dobu spotřeby.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 20.01.2011
                                  Autor: Jurimír
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                                         

                                    Síření proti plísním není kvůli trvanlivosti, ale hlavně proto aby se mohlo nasypat na hromadu a zabalit do igelitu.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 20.01.2011
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                                       

                                  Ano prosííím, protože chlor je jak známo prvek těkavý, že mám pravdu prosííím. A prosííím, že je to u Sava stejné?

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 20.01.2011
                                  Autor: Zakarr
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                                         

                                    Jasně :)

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 20.01.2011
                                    Autor: bara2
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                                 

                            Taky se to dá tak vyjádřit, vaření, pečení, konzervace, sušení, kvašení, uzení, apod., vše je výroba potraviny.
                            Problém je, že do naprosté většiny potravin se přidávají chemicky vyrobené látky i když někdy z přírodních a rostlinných surovin.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 20.01.2011
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                                   

                              pečený kromě chleba vlastně nejím. Konzervy a uzený samo taky ne.
                              Netroufám si říct nikdy, ale v drtivý většině žádný potraviny, do kterých se přidávají umělý látky prostě nejím. Je pár vyjímek jako občas syrečky, ale jinak...

                              Ale nevnucuju ti to. Já to nedělám, ty to klidně dělej...

                              [ Zpět ]
                              Datum: 20.01.2011
                              Autor: Jurimír
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                                     

                                Já vím, že to nevnucuješ, já se jen zamyslel nad tvým členěním a hodnocením potravin, nic jiného, každý má to žití nastavené jinak.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 20.01.2011
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                             

                        Ale ta plíseň, ze které se vyrábí kyselina citrónová je rostlina, která se musí pěstovat, není to žádné potrubí v chemičce. ;)
                        Zrovna tak by se mi mohl eklovat tmavý med, když si představím, že základem toho je, že včely sbírají medovici = výměšky mšic.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 20.01.2011
                        Autor: petrp
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

           

      Ono je to pěkné svinstvo, a ví se to dávno. Akorát se někdo probral a objevil Ameriku.
      Ale takových svinstev je... babička jedla celý život Znojemský okurky a dožila se devadesáti.
      Budeš se vyhýbat celý život aspartamu, ale nebudeš se vyhýbat něčemu jinýmu, o čem si nepřečteš, a v padesáti tě stejně srazí auto.
      IMHO je zbytečné se stresovat každou takovouto zprávou. Rok 2012 je přece za dveřma:-D

      [ Zpět ]
      Datum: 19.01.2011
      Autor: Joe-CUBE
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

             

        Hlavně jak píšu níže, tak striktní vyhýbání se jakékoliv látce většinou vede k mnohem vážnějšímu problému jinde.

        [ Zpět ]
        Datum: 19.01.2011
        Autor: Mlok
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

               

          Žejo. Pro jistotu se nevyhýbám třeba alkoholu, kdoví, co by mi takové vyhýbání se mohlo způsobit:-)))

          [ Zpět ]
          Datum: 19.01.2011
          Autor: Joe-CUBE
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                 

            Nekdy se stav, tohle tema probereme. 8-)

            [ Zpět ]
            Datum: 19.01.2011
            Autor: Murphy
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

             

        No vidíš, a kdyby je nejedla, mohla tu být dodnes :o)))

        [ Zpět ]
        Datum: 19.01.2011
        Autor: radka
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

             

        Tvoje babička, při vší úctě, není žádnej rekordman. Šimkův děda se upil k smrti ve stoosmi letech při práci v kamenolomu.

        [ Zpět ]
        Datum: 19.01.2011
        Autor: abernathy
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

               

          Asi nejed vokurky.

          [ Zpět ]
          Datum: 19.01.2011
          Autor: HonzaK
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

             

        však jasně. Já se nijak nestresuju a vyhýbám se lecčemu. Prostě to, co můžu oblivnit s tím něco dělám a co nemůžu nebo by to přineslo velký omezení (např stehovat se jinam za lepším vzduchem), tak na to prostě seru...

        [ Zpět ]
        Datum: 19.01.2011
        Autor: Jurimír
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

         

    Tedy seznam onemocnění, která aspartam vyvolává, mi připoměl jednoho z Tří mužů ve člunu, který se šel do knihovny podívat do Domácího lékaře na nějakou banalitu co ho sužovala. Začetl se a z hrůzou zjistil, že trpí všemi, v knize popsanými chorobami kromě sklonu k samovolným potratům.

    Docela jsem na ten pamlsek dostal chuť.

    [ Zpět ]
    Datum: 19.01.2011
    Autor: Zden42
    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

           

      Tak na to jsem si vzpomněla rovněž :o)))

      [ Zpět ]
      Datum: 19.01.2011
      Autor: radka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

           

      Jasně, aspartam je horší než jed z dendrobátek, protože působí plíživě, i několik desítek let. Tím je i rafinovanej, protože se obtížně prokazujou jeho negativní účinky. U stáří ostatně taky.

      [ Zpět ]
      Datum: 19.01.2011
      Autor: abernathy
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

           

      Cimrman onemocnel i nadmernou kuceravosti vlny...

      [ Zpět ]
      Datum: 19.01.2011
      Autor: Murphy
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

           

      K tomu bych doplnil, že ve starších vydáních netrpí horečkou omladnic.
      Ale z tého části Třech mužů je myslím nejdůležitější recept, který autor dostal od svého lékaře:

      *******************************************
      Přečetl jsem si recept. Stálo tam:

      "1 libra bifteku s

      1 pintou piva - každých šest hodin. 1 desetimílová procházka každé ráno.

      1 postel přesně v 11 hodin každou noc.

      A nepřecpávej si hlavu věcmi, kterým nerozumíš."
      ***************************************

      [ Zpět ]
      Datum: 20.01.2011
      Autor: petrp
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

         

    Já bych to tak nehrotil.

    Je jasné, že Aspartam je svinstvo, to se ví mnoho let.

    Vždy je ale rozhodující množství. Přitom je spousta lidí, kteří i při větším množství Aspartamu po mnoho let (znám více lidí, co už více let pijí light nápoje ve větším množstvím) a problémy žádné nemají.
    Tím netvrdím, že problémy být nemohou, jistě monou, zvlášť u těch, co mají velký příjem Aspartamu.

    Striktní vyhýbání jedné látce je většinou velmi kontraproduktivní, protože ve snaze se ji zcela vyhýbat vznikne jiný vážnější problém s jinou látkou.
    A že zrovna u Aspartamu je striktní vyhýbání velmi obtížné.

    Já bych to nechal u toho, že je dobré si hlídat co je v potravinách za nejškodlivější látky a omezovat příjem těchto látek na minimum. Striktnímu vyhýbání, na to bych kašlal.
    Třeba u Aspartamu se vyhnout light nápojům není problém, ale hlídat si ho, jestli náhoudou jednou za měsíc trošku v nějaké potravinně není...

    [ Zpět ]
    Datum: 19.01.2011
    Autor: Mlok
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

           

      Já jsem chodící repetitorium a stejně se mu nevyhýbám. Možná mě paradoxně drží naživu.

      [ Zpět ]
      Datum: 19.01.2011
      Autor: abernathy
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

             

        Jak jsem psal výše, já se mu tedy taky rozhodně tak úplně nevyhýbám, i ty light nápoje si občas dám. Jen ho do sebe zrovna neláduju ve velkém.

        [ Zpět ]
        Datum: 19.01.2011
        Autor: Mlok
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

         

    Konečně vím po čem tloustnu!

    [ Zpět ]
    Datum: 19.01.2011
    Autor: HonzaK
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

         

    BTW jako člověka, kterého živí management a právo v IT by mne FAKT zajímalo, na základě čeho chcou tu kamarádku vyhodit.
    Mohu požádat o sken výpovědi (zejména odůvodnění, bez osobních údajů)? Sbírám takovéto věci, používám je na přednáškách.

    [ Zpět ]
    Datum: 19.01.2011
    Autor: Joe-CUBE
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

           

      netuším. Neznám tu holku. Vím jen to, co říkal kolega. 6e s tím má problémy, popotahování a byla někde na koberečku. Jak to dopdne ví Bůh.

      Mimochodem, vždycky s enajde něco jak dát výpověď, to je velmi jednoduché. Kdyby chtěli vyhodit mě, stačí mi nedávat premie vůbec žádný. Nemusí, nikdo je k tomu nedonutí. No a u mě je to víc jak třetina platu. Když tím pohrozí, dohodnu se s nima na výpovědi během deseti minut....

      [ Zpět ]
      Datum: 19.01.2011
      Autor: Jurimír
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

             

        Jsi si jisty, ze to tu Tvuj sef necte? 8-)

        [ Zpět ]
        Datum: 19.01.2011
        Autor: Murphy
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

             

        Jako že blog nějakýho doktora čte nějaký šéf v nemocnici a když se mu něco nelíbí, tak si pozve doktora na kobereček..?
        Začínám tomu věřit čím dál víc:-D

        [ Zpět ]
        Datum: 19.01.2011
        Autor: Joe-CUBE
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

               

          Tak zrovna tomuhle bych veril.

          [ Zpět ]
          Datum: 19.01.2011
          Autor: Murphy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                 

            Jestli ji vyhodí za hrubé porušení pracovní kázně, protože v pracovní době píše blog, je to naprosto v pořádku.
            Ale vyhodit někoho za to, že z domova ze svého soukromého PC zkopíroval na svůj soukromý web několik let starý překlad textu kolujícího po internetu? To by moc zaměstnanců v ČR nezůstalo:-D

            [ Zpět ]
            Datum: 19.01.2011
            Autor: Joe-CUBE
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                   

              Hmm... ted jsi mi pripomnel, ze jeste musim neco udelat... 8-)))

              [ Zpět ]
              Datum: 19.01.2011
              Autor: Murphy
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

         

    stevii (výrobky z ní) tady naštěstí koupíš např. jako sladkou ústní vodu...natruc loby výrobců chemikálií; rodičům se pěstování rostliny od "starkla" nezadařilo )-:

    [ Zpět ]
    Datum: 19.01.2011
    Autor: brum
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

           

      Stévii máme doma na vokně a babička mě ji dává do kompotu a do čaje.

      [ Zpět ]
      Datum: 19.01.2011
      Autor: HonzaK
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

         

    Osobně tyhle "takypřísady" do potravin neřeším... Jím to co mi chutná, řídím se pouze a jen podle své chuti :-) Že v tom dost často je i nějaký ten nebezpečný humus, s tím už jsem se nějak smířil. Ono vetšinou co by mělo být zdravé pak není vůbec chutné :-) A zvykat si nebudu, na to jsem opravdu hodně vybíravý a mlsný ;-)
    Když k tomu ještě navíc podstatnou část svého života kouřím, tak mne nějaké to Ečko v jídle fakt žíly netrhá :-)

    Ohledně toho aspartamu, tomu je dnes opravdu hodně těžké se vyhnout, cukr je drahý, tak se tenhle sajrajt cpe snad už úplně do všeho...

    [ Zpět ]
    Datum: 19.01.2011
    Autor: Jarda
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

         

    Vy si z toho tady děláte prdel, ale já to stejně nechápu úplně dokonale. Tak když je to umělotina a navíc škodlivá, proč se to dál vyrábí? Dyť to vůbec nepotřebujeme. S tím Dihydrogenem to ještě pochopím, toho se těžko zbavíme, ale u tohodle svinstva stačí ve fabrice vypnout jističe. A nikdo to neudělá. Vyrábí se to, protože to kupujeme. Proč to ale kupujeme? Protože jsme kolaboranti.
    Teď zrovna řeším takový dilema. Ono je to teda spíš dylema. Tvrdil jsem kamošovi z vojny, že opravdovej kamoš se pozná dle toho, že uznává nějaký principy, což se u něj většinově automaticky projevuje i v drobnostech. Například když si ode mne pučí blbou pětikačku, vrátí ji. Tvrdil jsem, že když někdo nevrací pětikačky, není pro mě kamoš.
    Kamoš z vojny se mi směje, že bazíruju na pitomostech a že zůstanu sám kvůli pár pětikačkám. Já mu oponuju, že na pitomostech nebazíruju já, ale ten, co mi tu pětikačku opakovaně nevrací. Že když někdo nevrací pětikačky, nebo třeba neříká pravdu v banálních záležitostech, často zavírá oči před svými drobnými chybami, apod., nakonec se tak zachová i v důležitejch věcech. Protože některé principy evidentně neuznává. A že pokud někdy s takovým "kamošem" kápnu na životně důležitý věci, z takovýho "kamoše", co nevrací pětikačky, se rázem stává člověk mýmu-životu-nebezpečnej.
    Tyhle věci se pak nejhůř projevujou, když je člověk v průseru. Přijde třeba válka, krach v podnikání, zdravotní problémy a najednou zjistíš, že většina tvých kamošů jsou kolaboranti. A to raději budu sám, než mít za kamoše kolaboranty.
    No a s tím sladidlem mi to přijde typický. Je to pitomost, co by si člověk nezobnul, ale zaslouží si, aby se s takovým kolaborantem kamošilo jeho zdraví? Pokud je člověk pro trošičku pohodlí, nebo peněz, obětovat malý kousek zdraví, pravděpodobně bude schopen pro velké pohodlí, nebo peníze, obětovat velký kus zdraví. Nebo ne? A je to tak dobře, nebo ne? Já to furt tak úplně dokonale nechápu.

    [ Zpět ]
    Datum: 19.01.2011
    Autor: heras
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

         

    Copak aspartam ale chemtrails!!!

    [ Zpět ]
    Datum: 19.01.2011
    Autor: Aviatik
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

           

      Chemtrails nejsou problem. Staci pit diamatovou vodu a je hej.

      [ Zpět ]
      Datum: 19.01.2011
      Autor: lester
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

             

        Diamantová voda je ta bez obsahu DHMO? :)

        [ Zpět ]
        Datum: 19.01.2011
        Autor: hekynen
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

           

      Ještě aby tak začali rozprašovat ten aspartam...

      [ Zpět ]
      Datum: 19.01.2011
      Autor: ronda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

         

    "...(seznam 250 fatálních chorob)...16x větší výskyt mozkových nádorů... a tento seznam ještě stále není ani zdaleka úplný.... na otravu aspartamem můžete i zemřít..."

    Pokud tak akutně hrozí to všechno nahoře popisované, tak by byl spíš div, kdyby to někdo vůbec přežil (alespoň týden) :-))

    [ Zpět ]
    Datum: 19.01.2011
    Autor: ronda
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

           

      Je to pravda. Co já jsem se nacucal limonády s aspartamem... dokud jsem byl ještě naživu.
      Nahromadil se mi formaldehyd v buňkách. Teď už ani hlt!

      [ Zpět ]
      Datum: 19.01.2011
      Autor: jf
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

         

    jsem moc rád, že jsem některé pobavil a dalším umožnil klasickou "diskusi" o ničem, které je tu nějak čím dál víc.
    Jen doufám, že jsem nikoho nenaštval, to bych nerad.

    Chtěl jsem jen předložit informaci. Jak s ní každej naloží je jeho věc a naprosto všechny možnosti jsou v pořádku.
    Já jsem vždycky rád, že se dostanu k nějaké informaci. Některý pustím dál, nad jinými pokrčím rameny, z některých si část vezmu... Je to na mě. Čemu nerozumím je ta "diskuse", ale je to asi v pořádku, pokud tomu, kdo se jí zúčastní nějak poslouží.
    Mě to upřímně řečeno připadá stejně prázdné jako nekonečné "diskuse" auta versus cyklisti apod, politika. Ale jsem tomu rád. Potvrdilo mi to zjištění, že Medvěd fakt nebyl ten důvod proč se ty diskuse vedly stylem jakým se vedly a proč se vždycky zvrhly jak se zvrhly.

    A když už jsme u Mědvěda, tak způsob jakým dostal BAN mě dost překvapil a vyvolává ve mě otázku, kolik lidí můžu svým příspěvkem či názorem "vyprovokovat" k nesouhlasnému křiku a zhovadilým reakcím než ho dostanu taky a budu v tichosti smazán a vyloučen tak, aby se nikdo nedozvěděl proč a že vůbec?
    Celkem mi nevadí, když to redakce smaže i třeba s celým tématem. Václave sorry, mám tě rád, ale přijde, že něco smrdí a já to cítím :-(
    (co si myslím o Medvědových názorech a způsobech diskuse s tím vůbec a ani trochu nesouvisí)

    [ Zpět ]
    Datum: 19.01.2011
    Autor: Jurimír
    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

           

      kdyby vám přišlo, že píšu nějak z cesty nebo tak něco, tak se omlouvám. Je to nejspíš tím, že je mi strašně fajn a je to najednou nějak uplně divnej pocit po tý době:-)

      [ Zpět ]
      Datum: 19.01.2011
      Autor: Jurimír
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

             

        Tomuhle se u tebe říká, že je ti fajn?!?
        Tak to jsem teda nepochopila...
        Hele, kolik jsi toho aspartamu snědl, aby jsi se dostal do tohohle stavu?!

        [ Zpět ]
        Datum: 19.01.2011
        Autor: radka
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

               

          za posledních deset let asi množství limitně se blížící nule, proč?:-)

          [ Zpět ]
          Datum: 19.01.2011
          Autor: Jurimír
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

             

        No mně teda přijde, že z cesty píšeš. A to tak, že hodně. Proboha proč ty bys měl dostávat ban? Když jsem ho nedostal já? :o)))
        A všiml sis, že mně on nechybí? Mrzí mě, že to takhle schytal, ale podle mě si to zasloužil. Vůbec mi to nesmrdí. Mrzí mě to v tom smyslu, že se nedokázal změnit. Takovej chytrej člověk. Na svém webu už zase tvrdí, že je oběť, že Václav odstranil důsledky a ne příčiny, on za nic nemůže..
        :-(
        Copak sis nevšiml, že od té doby se to tady ani jednou nezhádalo? Fakt nevidíš ten rozdíl?

        [ Zpět ]
        Datum: 19.01.2011
        Autor: heras
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

               

          Nebylo by lepší dořešit ten Aspartam?!?

          [ Zpět ]
          Datum: 19.01.2011
          Autor: radka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                 

            V tomhle tématu šéfuje Jurimír :-P

            [ Zpět ]
            Datum: 19.01.2011
            Autor: heras
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

               

          Tak to napravíme, ne?

          [ Zpět ]
          Datum: 19.01.2011
          Autor: abernathy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

           

      Tobě tahle diskuze přijde fakt špatná ? Nikdo se tu nenapadá, nikdo nikomu nenadává, dokonce se skoro všechny příspěvky týkají tématu, tak jak jsi na tohle přišel ???

      [ Zpět ]
      Datum: 19.01.2011
      Autor: Jarda
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

           

      Jurimíre, díky za Aspartamovou a tím vyvolanou i DHMO diskusi. Už dlouho jsem se tak nepobavil, smích prodlužuje život (prý), tak to nebylo "o ničem" a dobře posloužilo :o)))

      A možná jsem si i nenásilnou formou rozšířil obzory, pokud mi kolega s tím divným německým jménem povolí něco v kebuli ponechat.

      Jen mě mrzí, že tu diskusi považuješ za "nesouhlasný křik" a "zhovadilé reakce". Promiň, ale spíš než "smrad" cítím trochu uražené ješitnosti.
      Jo, a byl bych fakt nerad, kdybyses pro můj názor naštval.

      [ Zpět ]
      Datum: 19.01.2011
      Autor: PepikW
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

             

        nenaštu a mojí ješitnost není tak snadný urazit, neboj. Já zas moc ješitnej nejsem :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 19.01.2011
        Autor: Jurimír
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
        • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

               

          To si myslíme všichni...... a jsme!
          :o)

          [ Zpět ]
          Datum: 19.01.2011
          Autor: PepikW
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                 

            no dobře, tak zůstaňme u toho, že tohle konkrétně mou ješitnost neuráží, jo? :-D

            [ Zpět ]
            Datum: 20.01.2011
            Autor: Jurimír
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                   

              Jo.

              [ Zpět ]
              Datum: 20.01.2011
              Autor: PepikW
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

           

      A cos čekal, když sem hodíš text na hranici hoaxu kolující po českém internetu 10 let? Pár lidí se pokusí reagovat s rozumem, zbytek z tebe má srandu;-)

      Jestli chceš seriozní informace o aspartamu, použij google, třeba najdeš tohle:
      http://heciri.duha.cz/dietologie/dietologie.pdf
      Zejména závěr, cit:
      "Otázka: bojíme se sníst 0,2 kg jablek denně?
      Při této dávce vznikne v organizmu stejné množství metanolu jako při plné dávce aspartamu, tj. 40 mg/kg hmotnosti."

      S Medvědem to nemá co dělat. Taky nevím za co dostal banána, ale nechybí mi ani on, ani rudozelená propaganda, ani ta urputnost, a místy až nenávist v diskusích, která tak nějak zmizela zároveň s ním.

      [ Zpět ]
      Datum: 20.01.2011
      Autor: Joe-CUBE
      Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

             

        Už mám hecíře ve favoritech. Zdá se to seriózní, protože naprosto shodný s tím, co mi o koagulaci doporučovala moje hematoložka.

        [ Zpět ]
        Datum: 20.01.2011
        Autor: abernathy
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

             

        žijem každej v jiným světě...:-)

        už jsme se o tom bavili po obálkách. Připomínáš mi někdy strašně moc mýho tatíka. Nikdy jsme se asi uplně nepochopili a nepochopíme. Já jeho logický svět s neměnnými fakty nechápu a on nechápe můj, kde žádná jistota, nebo něco jako fakt, neexistuje.

        Pro něj je logika určující a pro mne východisko z nouze při debatě s někým, kdo funguje na téhle vlně.
        Pro mě je důležitý pocit. U doktora, kde mám blbý pocit odcházím. Když potkám člověka a jsem u něj dostatečně blízko, vím, co je zač a když mi nesedí, tak se s ním nebavím, pokud to není z nějakého důvodu "nutné" apod.
        Paradoxně mě teď živí technika:-D Ale i tady, když se vrátí něco se závadou, kterou technik nedokáže opravit na místě a já si pak pozvu jednoho z těch nejlepších sem a hledáme chybu, tak mu tvrdím, že chyba je někde tady, protože mám takovej pocit a on mi vysvětluje, že tam se z logiky věci nemá co postrat a i kdyby, tak to nebude mít takovejhle výsledek... a pak tam tu chybu najdem:-) Takže teď už to neříká:-)

        Takže, to, že chemikálie typu aspartanu apod. mýmu tělu neprospívají a škodí "vím" a nepotřebuju vůbec nic číst a není mi třeba naprosto žádných argumentů. Chtěl jsem se jen o tuhle informaci podělit. Naprosto logicky a argumentačně v pořádku se dá zdůvodnit cokoli. Mě se zatím čím dál víc vyplácí sázet na intuici. Pletu se mnohem míň a méně často než když se pokouším nechat se vést logikou a racionálníma úvahama. Jakmile jde do tuhýho, nechám při rozhodování logiku stranou. Vyplácí se to v obchodě i v soukromí.

        snad teď budeš víc rozumět...

        [ Zpět ]
        Datum: 20.01.2011
        Autor: Jurimír
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

               

          Omlouvám se, že zasahuju, ale pozor na to, některé pocity můžou být v rozporu s tvými krátkodobými i dlouhodobými zájmy. Právě od toho má člověk logiku, rozum a informace, aby v průběhu času dokázal rozeznat, který pocit je pravdivý a který mu brání udělat pozitivní změnu. Vem si třeba všechny ty fobie, to jsou sakra silné a důležité pocity, ale jsou to zkušenosti historické, přežité, tím pádem kontraproduktivní, jsou určeny spíš k tomu, aby je člověk pochopil, následně překonal nebo alespoň dostal pod kontrolu a ne aby jim přizpůsobil svůj život.
          Z druhého člověka můžu mít špatný pocit také proto, že výrazně demonstruje některé vlastnosti, které v sobě potlačuju. Například jestliže v sobě potlačuju agresivní sklony, mám blbý pocit z lidí, kteří svoji agresivitu dávají nepokrytě najevo. Na tom bych neviděl nic špatného až do okamžiku, kdy začnu tvrdit, že špatný je člověk, který svou agresivitu neskrývá. Já v sobě více či méně úspěšně potlačuju sklony k manipulaci, takže na manipulaci reaguju jako býk na červený hadr :-) Co se týče toho Aspartamu, souhlasím s tebou. Taky to nedokážu logicky ani chemicky zdůvodnit, podle mě je to prostě svinstvo a hotovo :-)
          S těma technikama to mám podobný, autům moc nerozumím, ale stává se mi, že přijíždím do servisu, nadhodím svůj pocit, co by to asi mohlo být za závadu, mechanici ke stejnému závěru dospějí také, ale až po několika náročných operacích metodou pokus-omyl. Akorát nevím jestli to náhodou nedělají schválně, aby si mohli říct o víc peněz.

          [ Zpět ]
          Datum: 20.01.2011
          Autor: heras
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                 

            nee, to je o něčem jiném. Ty mluvíš o povrchu o tom, co je vidět očima atd. a tohle s tím nesouvisí.
            Jde o to, co ten člověk vyzařuje zevnitř. Jaký "vlny" z něj jdou. Nevím, jak to říct. Samozřejmě s emůžu splíst a mezi "zlý" lidi zařadit někoho, kdo má jen zrovna hnusnou náladu, protožemu třeba někdo umřel, ale je to v menším procentu než se řídit "rozumem"

            [ Zpět ]
            Datum: 20.01.2011
            Autor: Jurimír
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                   

              Spíš bych řekl, že stejný princip nazýváme jinými jmény. Tuhle jsem se o tom dohadoval s neteří, ta je taky samej anděl, telepatie, telekineze, ale nakonec jsem došel k závěru, že je jen moc vzdorovitá, takže ze zásady neuznává zavedené pojmy, zčásti i proto, že to pak vypadá neuchopitelně a tajemně :-)

              [ Zpět ]
              Datum: 20.01.2011
              Autor: heras
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                   

              Nerad bych aby sis myslel, že si z tebe jen blbě utahuju. Vůbec by mě nepřekvapilo, kdybys duchy opravdu viděl, mluvil s nimi a tak, to myslím úplně vážně, já už jsem schopnej věřit skoro všemu, taky už jsem leccos zažil, přečetl, nemysli si, zatím každá jistota mi byla dobrá jen k tomu, abych zjistil že nic jistýho nemám :-)
              Ale sám pro sebe jsem si udělal názor, že na tyhle nehmotné záležitosti bude času dost až zaklepu bačkorama, že to je prostě jiná realita a že tady v týhle hmotný realitě jsme proto, abychom co nejlíp poznali ji a ne duchy a vyrovnali se s tou hmotnou realitou, zvládli ji vlastníma silama, že tahle duchařina člověka zbytečně odvádí od lepšího poznání tý hmotný reality, jestli mě chápeš.
              To máš jako ty hry na kompu, kdysi jsem poctivě odehrál až do finále první verzi Prince of Persia a musím říct, že nejkouzelnější na tom bylo právě to, že jsem na všechno přišel sám, žil jsem v tý umělý realitě svůj život, zvládl jsem to bez pomoci všech těch kódů a nápověd co pocházej z reálnýho světa a který ten virtuální svět zdeformujou a zbavěj ho smyslu.

              [ Zpět ]
              Datum: 20.01.2011
              Autor: heras
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                     

                komunikovat s nima nedokážu:-(

                až zaklepu bačkorama bude to podle mě pozdě:-( přijde mi to jako žít ve vesnici a naprosto ignorovat tu vedlejší i s evšemiajejíma obyvatelama a dělat že tam nejsou...
                Nejde mi to.

                [ Zpět ]
                Datum: 20.01.2011
                Autor: Jurimír
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

               

          Jen takovou poznámku: racionálně (rozumem, logicky, statisticky) lze uvažovat i v podmínkách nejistoty a/nebo proměnných vstupních informací ("faktů"). Ale ono je pohodlnější nepřemýšlet, a řídit se dojmy a pocity, že;-)

          [ Zpět ]
          Datum: 20.01.2011
          Autor: Joe-CUBE
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                 

            věděl jsem, že ti to nevysvětlím. Ale zkusil jsem to...
            Je to jako slepci vysvětlovat jaký je to vidět pestrobarevnej šátek nebo chluchýmu popsat hudbu.
            Dojem je uplně něco jinýho. To je tvůj pocit na základě vnějších faktů.

            Tohle je to, co mi řekne na vandru, že dneska nikam nepůjdu a zůstanu na tomhle fleku, přestože jsou dvě odpoledne a druhej den potkáváš vyvrácený stromy na místě, kde bych jionak v tu chvíli byl, kdybych dal na logiku a stál uprostřed toho pidi tornáda atd. atd.

            [ Zpět ]
            Datum: 20.01.2011
            Autor: Jurimír
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                   

              Jasně, ale taky se může stát, že ti to řekne, abys zůstal na fleku a to tornádo bude zrovna tam, kde zůstaneš. Nebo ne?

              [ Zpět ]
              Datum: 20.01.2011
              Autor: Joe-CUBE
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                     

                jasně, že jo. Vždycky se můžu splíst v interpretaci. to je stejný jako ys tím co vidíš nebo slyšíš atd.

                [ Zpět ]
                Datum: 20.01.2011
                Autor: Jurimír
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                   

              jo a samozřejmě můžeš argumentovat tak, že nic takovýho nejde a není možný, nicméně když bude barvoslepej říkat, že červená barva není, protože jí nikdy neviděl, tak pro mě fakt nepřestane existovat...

              Je to jako když mi kolegyně jednou při nějaký debatě říkala, že nechápe, jak může někdo věřit na duchy. Strašně jsem se řechtal a vystětloval jí, že na duchy samozřejmě nevěřím, ale vím, že jsou, protože jsem je asi tak tisíckrát viděl:-) Přišlo mi tako by někdo tvrdil, že nevěří na oceán protože u něj ještě nebyl :-D

              [ Zpět ]
              Datum: 20.01.2011
              Autor: Jurimír
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                     

                Ale já neříkám, že to možný není. Naopak, vnitřní hlasy, duši, všecko ti věším že vidíš a slyšíš. Nedovolil bych si o tom pochybovat.

                [ Zpět ]
                Datum: 20.01.2011
                Autor: Joe-CUBE
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                     

                Duchy si hýčkám. Bydlí se mnou a jsou celkem hodní. Nechci je vyštvávat, aby se mi sem nenastěhovali nějací zlí. Občas postraší, já jim řeknu, "OK, jasné, vím o vás, ale fčil už budeme spát, ju?" :-)

                [ Zpět ]
                Datum: 20.01.2011
                Autor: hekynen
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                       

                  to se máš! U nás nebyl hodnej:-( ROky trvalo ho vypudit a teď taky nevím, jestli je konec. Tatík na to sice nevěří, ale kvituje, že po letech nemá problémy s nespavostí a neptá se co a jak jsem udělal:-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.01.2011
                  Autor: Jurimír
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                       

                  U nás se duši vyskytují hlavně když jsou k večeři fazole, čočka, cibulačka apod. Nejsou sice vidět (i když někdy mám pocit, jako bych jej i viděl), ale dají se vyvětrat:-D

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.01.2011
                  Autor: Joe-CUBE
                  Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                         

                    To ke mně zase chodí jeden pán a vždycky mě úpěnlivě prosí, zda bych nenapravil tu jeho černou duši - v ruce drží duši od kola :-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 20.01.2011
                    Autor: heras
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                         

                    :-))))))))))))))))) nééé, tohle mi víckrát nedělééééj!!!

                    [ Zpět ]
                    Datum: 20.01.2011
                    Autor: Zakarr
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                         

                    Nikdy jsem neviděl seriál Poltergeist, bavíte se o něm?

                    [ Zpět ]
                    Datum: 20.01.2011
                    Autor: abernathy
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

                           

                      No, tak nějak to vypadá. Rozráží dveře, okna, houpou lustrama, vadnou kytky...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 20.01.2011
                      Autor: Joe-CUBE
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

         

    Jdu si nalit vínka bílého. Tam žádný asparát není a trochu teho Dihydrogen Monoxidu snad ještě snesu a přežiju... ;-)

    [ Zpět ]
    Datum: 19.01.2011
    Autor: hekynen
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

           

      Abys tam neměl asparágus nakonec.

      [ Zpět ]
      Datum: 19.01.2011
      Autor: heras
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

             

        Neboj. Krom skorouschlého kaktusu se u mne nic jako "zelenina" nenachází... :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 19.01.2011
        Autor: hekynen
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

         

    jurimíre, člověče nevíš jestli není to ten aspartán co vlády přidávají do leteckého paliva a on dělá ty čáry (chemtrails a nyní i aspartantrails) na obloze ?
    Přece od té doby se říká, že vzduch voněl tak sladce...

    Ale no tak , jak je tedy pak vůbec možné, že si naše tělo tvoří aspartam samo když je to taková přírodě cizí látka????
    Jak je možné, že aspartam je viněn z tvorby jedovatého metylalkoholu v tělech konzumentů, když si metylalkohol produkují i těla lidí nekonzumující aspartam a to jen po snězení obyčejných biojablek ?
    A může nám někdo říci, za jakých podmínek probíhaly testy škodlivin vznikajících z aspartamu ?
    Může , většinou při teplotách nad 180 stupnů kterých nedosahuje ani lidské tělo ani většina nápojů ve kterých je obsažen....
    :D¨
    pS : TEĎ MĚ NAPADLO KOMU TO ŠKODÍ, KOLIBŘÍKŮM PŘECE KDYŽ SE JIM DO KRMÍTEK LIJE NUTRASWEETEM OSLAZENÁ VODA, TO JE PAK ZABÍJÍ.

    [ Zpět ]
    Datum: 19.01.2011
    Autor: újezďák
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

           

      Není divu že to zabíjí kolibříky. Napijou se sladkého v domnění, že to je plné energie a ono houby. A při jejich spotřebě energie jim to "palivo" dojde velice rychle.

      [ Zpět ]
      Datum: 20.01.2011
      Autor: Aviatik
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

             

        Ale to se brzo změní. V grónském Thule už testujou "dojné krávy" pro kolibříky - vrtulníkové modely. Zbývá snížit hlučnost rotorů.

        [ Zpět ]
        Datum: 20.01.2011
        Autor: abernathy
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: ASPARTAM - někdo s doktorů měl odvahu mluvit pravdu

               

          Grónské Thule je vzhledem k hojnému výskytu kolibříků ideálním místem pro testování tankovacích vrtulníků.

          [ Zpět ]
          Datum: 20.01.2011
          Autor: Aviatik
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

427 cyklistů (12 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024