reklama

Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

Další Evropské země se dostávají do potíží, nyní Španělsko, Portugalsko a Itálie, Maďarsko, Polsko a další země. Již polovina Němců chce zpátky marku.
http://www.euractiv.cz/budoucnost-eu/clanek...
Jak jste připraveni na vstup do Evropské krize v roce 2015 ?
Staneme se jen další zemí bojující za přežití eura ???
Já tam popravdě nechci, nevidím v tom žádné výhody. Ať si tam jdou stávkující lékaři, Herman Van Rompuy a ostatní co si myslí, že se budou mít lépe.
http://www.presseurop.eu/cs/content/article...

[ Zpět ]
Datum: 12.01.2011
Autor: mach1
  • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

         

    Obecně jsem spíše euroskeptik. Evropa není, nebyla a nikdy nebude jako USA, jak si někteří politikové myslí či doufali. Ostatně i USA si musely projít občanskou válkou, aby vlastně pochopily, co chtějí a kdo má a bude mít v budoucnu navrch a jakým směrem se unie bude dále ubírat. Dnes se neválčí na polích a pastvinách ale na "polích" ekonomických. A ta, jak vidno, jsou v Evropě rovněž hodně špatně zoraná tak, aby na nich rostlo něco přínosné všem. Zatím zde bují jen vegetace divoké byrokracie. A tak zatímco se Němci a Francouzi pasují jako vládnoucí vrstva unie a pečou si stínovou vládu mezi sebou, ostatní země si v jakémsi jejich zákrytu rozhodně nechtějí nechat ujít kus koláče a obšt´asnovat se jen jakýmisi drobty a tak berou všude a všechno bez rozmyslu a rozhazují, co to jde, aby to rychle utratily a nikdo jim to už nemohl vzít, aniž by přemýšlely, zda-li to budou mít z čeho taky jednou splatit. Dnešní stav je toho důkazem. Je to dáno přílišnou pestrostí mentalit jednotlivých národů v unii.Tohle by mohla spravit ne jednotná měna ale jen jednotná výchova lidí k zodpovědnosti napříč unií a to je na generace dopředu. S tím se ovšem mělo začít dřív, než-li vznikla EU. Zákonitě pak jedni pracovití a šetrní nechtějí doplácet na druhé lenivější a vypočítavě rozhazovačné....

    [ Zpět ]
    Datum: 12.01.2011
    Autor: Martis
    Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Záchranný plán nikoho nezachrání

         

    http://www.presseurop.eu/cs/content/article...

    Záplatou zvanou Eurobond ?

    http://www.presseurop.eu/cs/content/article...

    A nejlepší nakonec..
    Evropská unie podpořuje totalitní vlády severní Afriky, dopomáhá ke korupci, nepotismu a porušování lidských práv, a nese tak podíl na zodpovědnosti za projevy nespokojenosti, které v těchto dnech propukly v Tunisku a Alžírsku.
    http://www.presseurop.eu/cs/content/article...

    [ Zpět ]
    Datum: 12.01.2011
    Autor: mach1
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

         

    Co je to za blábol? Jaká evropská krize v roce 2015? Tou dobou už žádná Evropa nebude. Tou dobou tu bude 歐洲 :-(

    [ Zpět ]
    Datum: 12.01.2011
    Autor: Joe-CUBE
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

           

      V roce 2015 se počítá s naším přistoupením do EU a přijetí eura. Ale jak říkáš, vidím to stejně po tom všem co se děje a nakonec se nás to nebude týkat. (kéž by..).

      [ Zpět ]
      Datum: 12.01.2011
      Autor: mach1
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

             

        My se teprve chystáme PŘISTOUPIT DO EU? Takže ještě není vše ztraceno?!

        [ Zpět ]
        Datum: 12.01.2011
        Autor: Joe-CUBE
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

               

          No my už v ní bohužel jsme od roku 2004 a postupně se vše upravuje a ladí k dokonalosti. To nejhorší je přistoupení ke společné měně euru. Konečný vstup je teda až s přijetím této měny. Což se už několik let odkládá.

          [ Zpět ]
          Datum: 12.01.2011
          Autor: mach1
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

           

      Ty čtverečky jsou azbuka nebo čínské znaky? (jen aby tu za pár desítek let nebylo několik desítek chanátů odvádějících do Číny vazalské poplatky)

      [ Zpět ]
      Datum: 12.01.2011
      Autor: Aviatik
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

             

        Ctrl+C
        translate.google.com
        Ctrl+V
        Zjistit jazyk
        Přeložit
        ;-)

        [ Zpět ]
        Datum: 12.01.2011
        Autor: Joe-CUBE
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

           

      Myslím, že tak snadno a rychle ten rozpad asi nepůjde, bo už v přístupnických smlouvách je toto pro sicher velmi dobře pojíštěno takovými sankcemi, že každá země to bude muset hodně moc zvážit. Leda by se všichni kolektivně domluvili: " Hele, nemá to cenu, neosvědčilo se to, nefunguje to jak má, bylo to prostě předčasné. Musíme k tomu nechat ještě uzrát čas a vychovat lidi. Pak to sputíme znovu ve zcela jiném kabátě a bude to pro nás skutečným přínosem. Takhle je to akorát ke zlosti. A v klidu a v míru by se všichni zase rozešli a vychovávali a vychovávali, AŽ JEDNOU.......BY SE ZASE DALI DOHROMADY.;-)

      [ Zpět ]
      Datum: 12.01.2011
      Autor: Martis
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

             

        Jj, v historii neustále jedni ovládali území druhých, a s těma co nebyli schopni ovládnout, uzavírali svazky, aliance, aby je vzápětí podkopli. Zrovna včera jsem dočetl Toulky minulostí světa tuším desítku, trojspolek, dohodu, Finsko střídavě pod Švédskem a pod Ruskem, Polsko, Bělorusko, Pobaltské země.
        EU je jen jeden ze svazků, něco mezi Trojspolkem a Sovětským svazem:-/

        Původně pěkná myšlenka, zóna volného trhu, doporučující standardy, dobrovolná společná měna, a dnes nadstát s dalším levelem přerozdělování, a mocenskými ambicemi.

        Možná někdo tušíte, co stojí za pojmy Evropské fondy a dotace. Tak trochu proti své vůli pracuji na tom, aby je určité firmy získaly. Jaké jsou podmínky pro získání a přiznání, jak se to kontroluje, a je mi z toho fakt na blití, co se děje s evropskými (tedy i našimi) penězi, kdo a jak je rozděluje, a kdo a jak se na nich přiživuje. Napadají mne dva pojmy, shodou okolností názvy literárních děl: "Mrtvé duše" a "Kocourkov". A když vidím u nějaké stavby, nebo naší (!) přírodní památky ceduli s hvězdičkama v modrém poli, tak ještě "Potěmkinovy vesnice".

        [ Zpět ]
        Datum: 12.01.2011
        Autor: Joe-CUBE
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

         

    Já teda nejsem euroskeptik - spíš přímo euronepřítel. Hospodářsky to nemá opodstatnění, je to vysloveně politický seskupení. Kdyby se o tom hlasovalo, jsem pro vystoupení z EU a to hodně rychle.

    [ Zpět ]
    Datum: 12.01.2011
    Autor: Airline
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

           

      A ty si myslíš, že tvůj hlas někoho z našich mocných zajímá?!?

      [ Zpět ]
      Datum: 12.01.2011
      Autor: radka
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

             

        Víš, jak jsme o tom mluvili cestou na Malý Blaník - revoluce bude, to teď je jenom trochu povodsunutá. Teda já si myslím, že bude - to, co je teďka, přece musíme vymíst stejně jako se to povedlo s komunismem.

        [ Zpět ]
        Datum: 12.01.2011
        Autor: Airline
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

               

          http://www.soundtrack.cz/mp3/440/Track09.mp3

          [ Zpět ]
          Datum: 12.01.2011
          Autor: Joe-CUBE
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

               

          Škoda, žes o tom nemluvil před válkou s panem okresním hejtmanem. Měl by ses probudit a tu ruku z nočníku vytáhnout.

          [ Zpět ]
          Datum: 12.01.2011
          Autor: abernathy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

               

          A až s tím zameteme, tak pak přijde co?!?
          Jestli by nebylo lepší využít té cesty na Mars bez návratu...
          http://tn.nova.cz/magazin/hi-tech/veda/stovky...

          Ostatně, kdysi o tom byla písnička - Všechno na Mars...
          Od Dalibora Jandy, myslím...

          [ Zpět ]
          Datum: 12.01.2011
          Autor: radka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                 

            "Podle odborníků bude lidstvo schopno vyslat lidskou posádku na Mars do dvaceti let."
            Četl jsem nějaký článek ze 70. let, že SSSR vyšle lidskou posádku na Mars do dvaceti let.

            Trochu mi to připomíná odhady zásob ropy z roku 1949, 1979 a 2009. Taky jí furt zbývá na dvacet let:-)

            [ Zpět ]
            Datum: 12.01.2011
            Autor: Joe-CUBE
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                   

              To mi připomíná můj odpracovaný čas do důchodu.
              Čím déleji pracuji, tím stabilněji mám stále do důchodu 20 let...

              [ Zpět ]
              Datum: 12.01.2011
              Autor: radka
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

               

          Jestli přesně v tom není problém. My sme žádnej komunismus nevymetli, to jen soudruzi zjistili, že to tak dál nepůjde (hodně dobrý díl simpsonů s castrem) a nastavili pár figurek a převlíkli kabáty. Možná, kdybychom jich pár pověsili a poslali do Ruska... Avšak bohužel společnost byla příliš provázaná... Takže ti stejní komunisti si "rozkradli" majetek i funkce a všichni se z toho uvztekají, dokud je znovu nezvolí... A to buď rád, že Pracuješ v Praze, protože náš Rathistán je ještě originálnější varianta...

          [ Zpět ]
          Datum: 13.01.2011
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

           

      No a proč myslíš, že se o tom nehlasuje?

      [ Zpět ]
      Datum: 12.01.2011
      Autor: Joe-CUBE
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

           

      Mám úplně stejný názor...

      [ Zpět ]
      Datum: 12.01.2011
      Autor: Jarda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

           

      A tak ať to tady není tak jednobarevný, tak přidám špetku ekrazitu :-)
      Naší firmě unie jednoznačně pomohla. Děláme řemeslo na zakázku, převážně do ciziny. A když odpadly ty pakárny s celnicema, dost se nám ulevilo. Navíc se zjednodušilo i zpracování materiálu zákazníka, takže ten nám to sem začal víc hrnout.
      No a aby toho nebylo málo, tak největším problémem jsou asi kurzové pohyby. Špatně se pak sjednávají ceny. Něco se dohodne, pak koruna posílí a je za to výrazně míň peněz. Takže když ne rovnou Euro, tak alespoň fixní kurz.
      Dost často taky nakupuju soukromě v Německu. A to přepočítávání a hlídání, jestli ještě mám ty správný prachy...vopruz. Karty tam v obchodech bohužel neberou.

      Chybu nevidím ani v unii, ani v euru, ale v (jak už tady bylo zmíněno) v nesmyslném rozhazování za bejkárny, za každou cenu...

      [ Zpět ]
      Datum: 12.01.2011
      Autor: ronda
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

             

        Tak jasně, že všechno má svoje pro a proti. Jenže těch proti jednoznačně zatím převažuje. Když se tu pouze přepraly peníze z EU fondů, tak si nahrabalo pár aktivních a na obyčejné lidi se nedostalo a nedostane. A v tom vidím největší chybu, kterou vůbec mohli ouředníci (podplacení) udělat. Namísto potlačení korupce jí několikanásobně zvýšili. Nemluvím ze závisti, to jsou fakta, která nejdou přehlédnout.

        [ Zpět ]
        Datum: 12.01.2011
        Autor: mach1
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

               

          Nesmyslný dotace, šílený přerozdělování, různý fondy atd atd mi jdou taky na nervy. Můj příspěvek je spíš o samé podstatě unie, o zjednodušení obchodu a spolupráci. To, co se na to nabalilo, to je bordel a zasloužilo by ořezat. O ten základ ale jde. Pochopitelně, kdo nemá žádné pracovní vazby ven, tomu se to zdá zbytečný, ale i to, že jsme se kolem roku 2008 vezli na vlně bylo částečně díky celní unii. Fůra firem na tom profitovalo a logicky s tím i všichni ostatní, i když na unii nadávali... :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 12.01.2011
          Autor: ronda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

             

        To je to o čem píšu výše. Původně dobrá myšlenka, zóna volného obchodu, normy a standardy, ke kterým může každý dobrovolně přistoupit.

        Jednotná měna nebo fixní kurs je výhodou při prodeji, ale nevýhodou v nákladech. Jistě výš jaký je problém snížit zaměstnancům mzdu. Když je ekonomika celkově málo výkonná, projeví se to v nedůvěře v měnu, poklesne její kurs a kursový rozdíl to snížení udělá za tebe. Vyrobíš za stejně korun, ale za méně eur, což kompenzuje (resp. spravedlivě odráží) menší výkonnost zaměstnanců v určité zemi (konkrétně podíl mezi tím, co odpracují a co spotřebují; v průběžném systému bohužel odpracovávají jiní než spotřebovávají).

        Jelikož tohle se nedělo v extrémně nevýkonné ekonomice Řecka, tak když se to provalilo, projevilo se to samozřejmě propadem eura. Jelikož euro nemáme, tak jsme na tom neprodělali. Zda jsou větší náklady na kompenzaci kursových rozdílů (smlouvy, administrativa, účtování), nebo zda by byla větší ztráta, kdyby z Tvých X € na účtě v hodnotě Y kg zlata bylo najednou X € v hodnotě 0,8Y kg zlata, to si musí odpovědět každý subjekt sám.

        Z hlediska mého zaměstnavatele: Já Slovákům a Němcům dělám nabídky i faktury v €, rizika pohybu nesem ve své režii, takže firma někdy pár tisíc vydělá, jindy prodělá, a hlouběji to řešit nemusím.

        Z hlediska mých rodinných financí: Nemovitý majetek je vůči kursu imunní. Jako rodina máme výhradně korunové vklady, takže za sebe jsem rád, že jsme na propadu € neprodělali.

        [ Zpět ]
        Datum: 12.01.2011
        Autor: Joe-CUBE
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

               

          I při nákupu materiálu je v tom hokej. Navíc ale materiál z venku přímo nenakupujeme. Ale i kdyby jo, u nás je největší podíl ceny za práci.

          jj, Řecko. Kdyby v Bruselu místo porcování medvědů dělali to, co je potřeba, nemohlo by k Řecku vůbec dojít. Bohužel se z celní unie stala dárečková unie. Nedá mi to nepoužít profláknutou větičku - bylo by potřeba "utáhnout opasky" ne lidem, ale příjemcům kdejakých dotací a fondů, narovnat poměry a má to budoucnost. Pro hospodařící firmy je to pořád přínosné. Jenom je potřeba setřást příživníky.

          [ Zpět ]
          Datum: 12.01.2011
          Autor: ronda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

         

    什么是欧洲联盟?现在只是西部的中国同盟会下,我们对中国共产党母亲的政府。

    [ Zpět ]
    Datum: 12.01.2011
    Autor: crow75
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

           

      Je to hodně sprostý nebo si to můžu bez obav přeložit?!? :o)))

      [ Zpět ]
      Datum: 12.01.2011
      Autor: radka
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

             

        Až to přeložíš, tak to sem napiš... i kdyby to sprostý bylo :-)))

        [ Zpět ]
        Datum: 12.01.2011
        Autor: Airline
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

           

      Čuně... :o)))

      [ Zpět ]
      Datum: 12.01.2011
      Autor: radka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

             

        Tak sem si holt zanadával no ! :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 12.01.2011
        Autor: crow75
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

         

    Je na čase ty koruny rozfofrovat (konečně si koupím fulla), než nám je vymění za euráky:-))

    Já euráky nechci. Česká vlajka, hymna, čeština a i ta česká koruna je prostě česká. Jakmile nám to začnou měnit, budu se už méně a méně cítit jako Čech, ale vice a více jako Evropan. Z čehož je mi ouzko....

    [ Zpět ]
    Datum: 12.01.2011
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

           

      No právě - já taky nejsem žádnej EVROPAN. Stačí mi, když si na zboží přečtu "vyrobeno v EU" - už z toho mám divnej pocit.

      [ Zpět ]
      Datum: 12.01.2011
      Autor: Airline
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

             

        To "vyrobeno v EU" je bordel - ale chyba je u našich pánů poslanců. Vymýšlejí kdejakou bejkárnu, ale stačil by jeden odstaveček v zákoně o tom, že musí být uvedena konkrétní země a bylo by to. Za to EU podle mě nemůže, za to si můžeme sami, že se necháme vochcávat nepoctivýma dovozcema. A tak je to s většinou problémů, které pak vrhají na unii špatné světlo. Těch kravin už tady bylo - a většinou se pak ukázalo, že mičuda byla na našem hřišti...

        [ Zpět ]
        Datum: 12.01.2011
        Autor: ronda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

             

        Viď, já jsem také zvyklá na "Made in China", to je takové domácí :o)))

        [ Zpět ]
        Datum: 12.01.2011
        Autor: radka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

               

          Amerikanskoje , Ruskoje všechno Taiwan. :-P

          [ Zpět ]
          Datum: 12.01.2011
          Autor: crow75
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

             

        Vzhledem k tomu ze asi tezko najdes nejake zbozi co je skutecne ceske je nejaky ten napis opravdu nepodstatny. A kdyz uz to neni primo dovezene, tak je to vyrobeno z dovezenych surovin nebo to vyrabel cizinec zijici v CR, protoze Cechum uz manualni prace zacina smrdet :o(

        [ Zpět ]
        Datum: 12.01.2011
        Autor: vasek
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

               

          Já bych to tak černě neviděl. U nás se nedělá tolik zboží pro konečného zákazníka - potravin a spotřebního zboží. Tady se čím dál víc dělají stroje a suroviny pro výrobu. V hypersuper to sice není vidět, ale na závadu to taky není.

          [ Zpět ]
          Datum: 13.01.2011
          Autor: ronda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

           

      Já Ti člověče nevím. Žiju tady a zdejší krajinu mám rád. Mám tu přátele a cítím se tu doma. Mám mentalitu zdejších obyvatel. Ale že bych se cítil jako Čech? Byl na to pyšný? Asi ne. Uvědomil jsem si to v Řecku. Tam jsou lidi opravdu hrdí na to že jsou Řeci. Na každém druhém baráku vlajka a někdy je ten jejich nacionalismus až přehnaný. My jsme ve srovnání s nimi světoobčané. Tímto neobdivuju Řeky, jen to konstatuju. Když se mě cizinec zeptá zkundypak ty seš a já odpovím že z Česka tak necítím žádnou hrdost, ale ani stud. Asi jsem špatný vlastenec. A navíc si dovedu představit, že bych žil v néjaké jiné, pro mě klimaticky vhodnější zemi. Hlavně s mořem.
      Co se týče eura, je mi to srdečně jedno, protože to nezměním. Kdyby ovšem bylo referendum o přijetí eura a vystoupení z unie, budu v prvím případě hlasovat NE a v druhém ANO.

      [ Zpět ]
      Datum: 13.01.2011
      Autor: Zden42
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

             

        To asi záleží na člověku, jak to cítí. Když jsem žil v UK a každý mě měl za Poláka, Rusáka, tak mě to štvalo a byl jsem hrdý, když jsem je přesvědčil o tom, že jsem Čech (nebo alespoň Čechoslovák, protože tam spousta lidí nepostřehla, že už jsou tu několik let dvě země). Jakmile zjistili, že nejsem Polák a že jsem od Prahy a od piva, hned byla s nima lepší řeč (Polaky místní neskutečně nenávidí, Čechy docela můžou). Tam jsem si uvědomil, že jsem opravdu Čech a že jsem na to svým způsobem hrdý.

        Nejsem nějaký šílený vlastenec, dokázal bych žít taky jinde. Ale mám svoji zemi rád. A když mi z čehokoliv, co je typicky české udělají něco europského, tak je mi z toho smutno. Docela mě štve, když omezují klasické české "žrádlo", kdy přikazují, jak se to musí vařit, jak ne (co si pamatuji, měli problém se svíčkovou a třeba i syrečkama). Navíc mají potřebu si pro klasicky české věci volit své názvy. Je to ale o vztahu k ČR celkově. Mě i mrzí, když vidím krásné památky, které chátrají atd.... Je mi z toho smutno, protože je v tom kousek české historie.

        [ Zpět ]
        Datum: 13.01.2011
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

               

          Jestli jsi hrdy na to ze jsi Cech proto, ze nekomu vymluvis ze nejsi Polak ktereho dotycny nenavidi, pak klobouk dolu :o) Mne kdyz si tu nekdo "plete" s Polakem, Rusem nebo kym tak mu dokazu docela zprima rict ze je pologramotny ignorant. Kdo je normalni tak si to neplete a opacne ho ani za tuhle vlastnost nepovazuju za neco vyjimecneho.

          Svickovou a tvaruzky nikdo neomezuje natolik aby se tato jidla jmenovala nebo chutnala jinak a ze ceske pamatky nechatraji vsechny je prakticky bez vyjimek dilem jenom dotaci z one skarede Evropske Unie.

          [ Zpět ]
          Datum: 13.01.2011
          Autor: vasek
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                 

            Dokážeš vyjmenovat bývalé svazové republiky SSSR nebo SFRJ, které jsou nyní samostatné státy, a které jsou součástí Ruské federace dnes? No tak se nediv, že satelity Ruska jsou pod rozlišovací schopností průměrnýho lojzy za kanálem.

            Co třeba tuzemský rum, který prý nesmí být tuzemským rumem nebo pomazánkové máslo, které nesmí být pomazánkovým máslem? Burgunda, která je prý Rulandské a šampáňo, které prý není šampaňské (i když je stejně sladké jak hovno z nutrie).
            V gastru se nepohybuji, ale prý je nějaký problém s nakládanejma hermelínama, tvarglema a utopencema. Nejlepší guláš je pět dnů zaleželý potřetí ohřátý (pravda, ten by nevyhověl ani dlouho před EU). Atd.

            [ Zpět ]
            Datum: 13.01.2011
            Autor: Joe-CUBE
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                 

            Ano. Já se právě po tom, co zjistili, že jsem Čech byl hrdý. Protože jakmile to zjistili, začali se ke mě chovat úplně jinak. Praha, Grgonoše, piwo, Karlštejn...najednou si vzpomínali. Čech je třeba v Anglii brán jako pracant a šikovný člověk. To je taky příjemné. Proto jsem "hrdý". Ale jinak jsem si o nich taky myslel své, když ze mě dělali Poláka, nebo říkali, že Československo leží v Rusku. Nebo když mi vysvětlovali, co je to mobil a jak funguje a zda ho tam na východě máme. Nebo mě nasralo, když mi několik (ne jeden) anglán říkal, že musíme být rádi, že můžeme k nim, když u nás je bída a válčí se tu. A nebo když mi nabízeli práci za stravu a ubytování s tím, že musím být rád, že můžu žít v civilizovaném světě. A podobné voloviny.

            K památkám. Tam jsem spíš chtěl jen ukázat, že vše, co je české je mi blízké a že když to mizí, tak je mi to líto.

            Dotace z EU. Já ti nevím. Je to jen šaškárna. Co tam dáme si prostě zase vezmem, jen se to nazve dotace.

            A k tomu jídlu....to už se vyjádřil Joe....

            [ Zpět ]
            Datum: 13.01.2011
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
            • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                   

              Kdysi mi v Dansku na vymennem skolnim zajezdu ukazovali, jak funguje splachovaci zachod. Jako prvni vec po prichodu do domu. Dokonce i splachli, abych to jako vazne pochopil. A to uz to jejich ditko bylo predtim u nas. A splachovaci opravdu mame. 8-(

              [ Zpět ]
              Datum: 14.01.2011
              Autor: Murphy
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                     

                Třeba ti chtěli ukázat, že po té návštěvě jejich dítka u vás se inspirovali a mají ho už také.

                [ Zpět ]
                Datum: 14.01.2011
                Autor: pro_pa
                Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                       

                  Dik, tak tohle mne nenapadlo a dodatecne jsi mne uklidnil! 8-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 14.01.2011
                  Autor: Murphy
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                     

                No nejhezčí bylo, že ten co mi vysvětloval ten mobil mi pak i nesl poštu z ČR. Ale já jsem si tenkrát nechal poslat časopisy. A na to pošta nabízí zajímavou službu. Jenžeeee, voni ty časáky posílají v takovém tom pytli na brambory (25kg). No když to starej viděl, tak se toho štítil. A asi si myslel své. Ale už mi pak nic nevysvětloval....

                [ Zpět ]
                Datum: 14.01.2011
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

         

    Já tomu moc nerozumím. Ale raději bych byl Evropan, než Čech, i když jsem tím vlastně sám proti sobě, protože jsem absolutně nekonkurenceschopnej. Přál bych si aby tu krizi Evropa nějak ustála, aby se v ní co nejdříve udělal pořádek a aby to potom šlapalo jak švýcarský hodinky. Asi je to hlavně proto, že ve velkém státě-evropě bych se cítil bezpečněji nejen před jinými velmocemi, ale i před místní mafií.

    [ Zpět ]
    Datum: 12.01.2011
    Autor: heras
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

           

      Nojo, ale zrovna helvítský raky nedělaj po italským managementem němečtí Turci stávkující jak ve Francii:o)

      [ Zpět ]
      Datum: 13.01.2011
      Autor: Joe-CUBE
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

             

        To neřeš.., jak už jsem psal, do Evropy bych neměl pospíchat - vůbec netuším o čem to píšeš :o)

        [ Zpět ]
        Datum: 13.01.2011
        Autor: heras
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

             

        Kdybys mi to vysvětlil třea takhle, tak tomu bych ještě jakž takž rozuměl:

        ""Petr Robejšek, analytik působící v Hamburku, dospěl k závěru, že hlavním problémem je celosvětově provázaná ekonomika, její obrovský rozsah, „nezvládnutelná komplexnost světa bez hranic."

        „Poučení, které však hospodářské a politické elity z dosavadních erupcí globální krize pořád ještě nehodlají vyvodit, zní: Řídit dokážeme pouze to, čemu opravdu rozumíme. Bylo by svrchovaně nutné snížit velikost a složitost organizací sloužících k dosahování politických a ekonomických cílů na tu úroveň, kterou jsme schopni myšlenkově obsáhnout a mocensky zvládnout," míní Robejšek, který je přesvědčen o nevyhnutelnosti hledat řešení v rámci menších celků, tedy na národní úrovni jednotlivých států."

        http://aktualne.centrum.cz/blogy-a-nazory...

        [ Zpět ]
        Datum: 15.01.2011
        Autor: heras
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

               

          "Řídit dokážeme pouze to, čemu opravdu rozumíme."
          To je asi nejdůležitější myšlenka. Politici se snaží řídit něco, co nechápou. Nejlépe to vyjádřil zelený v úvodu:
          „Makroekonomické nástroje nefungují a fungovat nebudou: ani fiskální, ani monetární - a žádné jiné nemáme."

          [ Zpět ]
          Datum: 16.01.2011
          Autor: Joe-CUBE
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                 

            :-D
            napříč celým politickým spektrem jsme odkázáni pouze na tato velká slova...

            [ Zpět ]
            Datum: 16.01.2011
            Autor: mach1
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                 

            Dejme tomu, že teda makroekonomické nástroje nefungují a fungovat nebudou. Dejme tomu, že je nevyhnutelné hledat řešení v rámci menších celků, tedy na národní úrovni jednotlivých států.
            Jednu věc na tom pořád nechápu. Co bude s těma nadnárodníma korporacema, co na hranice a národní hrdost serou a ty svoje celosvětově provázané firmy s obrovským rozsahem dokážou myšlenkově i mocensky zvládnout, myslím ty, co se jich pořád bojí Medvěd.
            Dyť já si taky myslím, že proti těmhle korporacím jsou politici na národní úrovni jednotlivých států bezmocní, prtoe ty úplatky od těch mega-firem, to jsou takový cifry, těm by neodolal ani svatej.
            To jako myslíš, že by se ty korporace měly ujmout vlády oficiálně a měl by se zrušit Matrix? Unesli by to ty obyčejný lidi, tenhle reálný svět, bez toho Matrixu? Myslím hlavně na ty levicový, co nemaj rádi prachy až tak, že by ty bohatý lidi byli schopní pověsit na první větev a jejich prachy si nechat?
            Myslíš, že bychom se mohli obejít bez tý současný tragikomický snahy o vytvoření protiváhy v podobě EU i snahy o zachování iluze o demokracii? Že by se to konečně pohnulo správným směrem? A myslíš si, že tuhletu EU si za naše prachy prosazují choromyslní politici, nebo jí za svý prachy zkrzevá politiky prosazují choromyslný lidi z vedení těch mega-firem?

            [ Zpět ]
            Datum: 16.01.2011
            Autor: heras
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                   

              Vezmu Tvůj příspěvek od konce.

              Obávám se, že nikdo není oprávněn říci, že zná odpovědi na Tvé otázky v posledním odstavci. Za sebe mohu říci, že mám takový dojem, že vyšší zdanění, větší státní paternalismus spojený s fízlováním, přílišné sociální podpory selhávají. Dělají z lidí ovladatelné stádo. Zejména z lidí slabších, méně průbojných, méně inteligentních, méně adaptabilních (které asi myslíš pojmem "levicoví"). Tím jim stát dělá medvědí službu. A podezírám politicko-ekonomické elity (ty jsou provázané), že to dělají schválně, protože jim ovladatelné stádo pracovní síly vyhovuje. Jak píšu výše, je to jen můj osobní dojem.

              Jestli by obyčejný lidi unesli reálný a syrový svět bez matrixu? (Já tomu říkám mediální realita, protože dnes určují média, kdo jsou ti dobří, zlí, ti kdo se starají o "obyčejné lidi" a ty kdo prosazují konzervativní a zodpovědnou rozpočtovou politiku. Nikdo si už nedohledá, že ten, kdo o rozpočtové zodpovědnosti mluví nejhlasitěji osobně odhlasoval největší část rozpočtového schodku například.) Tisíce a desetitisíce let jej generace našich předků unesli. Když skutečně potřebovali pomocnou ruku, většinou ji našli pouze na konci své paže. A - upřímně - je to dnes snad jinak?

              Zmiňuješ úplatky. Co je to úplatek? Občan O potřebuje službu (např. čištění komunikací, odvoz domovního odpadu, provoz nemocnice, vyzbrojení policie). Nabízí ji firmy F1, F2 a F3. O tom, která firma tuto službu bude poskytovat rozhoduje politik P. Zvítězí firma s nejlepší nabídkou? Málokdy. Většinou zvítězí firma, která nejlépe ovlivní politika. Přitom je řešení tak prosté: sebrat právo rozhodovat politikovi P a nechat občana, aby si vybral mezi nabídkami firem sám. Jak prosté je najednou řešení korupce v politice, že.

              Všechno tak jednoduše zajišťovat nejde. Jsou věci, na kterých se musíme shodnout a nějak být musí. Jsou projekty, které musí mít hlavu a patu a o každém prdu nelze referendovat nebo jej řešit tržně. Ale celá politika by měla být dělána jednoduše, daleko jednodušeji, každé rozhodnutí by mělo být odůvodněno tak, aby se to dalo selským rozumem pochopit. Jinak hrozí to, nač upozorňují ekonomové v Tebou odkazovaném článku

              Řekl bych: "zpátky na stromy". Když věž nestojí rovně, tak je třeba hledat chybu od základů (a případně bez velkých okolků zbořit a stavět znova a pořádně), ne ji podepírat a na druhé straně věšet závaží. Jinak budeme žít pořád ve světě, kde všechny budovy vypadají jako věž v Pise. To, že se nám zdá že je všechno kolem nějak nakřivo může být způsobeno mj. i tím, že všechno kolem skutečně křivé je;-)

              [ Zpět ]
              Datum: 17.01.2011
              Autor: Joe-CUBE
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                     

                Dobrovolný a nenásilný návrat "Zpátky na stromy" za účelem zjednodušení a pravdivosti existence, to by se mi líbilo. Ale za současné situace mi to přijde jako science fiction víc, než třeba teleportace.

                [ Zpět ]
                Datum: 17.01.2011
                Autor: heras
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

         

    To máš jako s tím naším státem dnes. Jedni nutí druhé si utahovat opasky ale samí pijí víno a porcují medvědy, zřizují si nehorázné funkce o ničem za hodně peněz a státní dluh narůstá dál a dál. Chci věřit tomu, že jakási restrukturalizace vnitřních toků peněz povede ke zlepšení veřejných financí. Ovšem ryba vždy smrdí od hlavy. Tudíž by si měli utáhnout opasky především vypasení politici a vysocí státní úředníci.Pokud tomu tak nebude, nebudu si utahovat opasek ani já ani kdokoli jiný. A já skutečně nepocitˇuji zodpodvědnost za tento dluh. Protože jsem nestál ani u jeho zrodu ani jeho rozvoji. Zato stojím u toho, aby začal být konečně splácen nebo eliminován. Ovšem těžko se to posune někam, pokud tam já jakožto obyčejný člověk hodím za sebe 140 000,- a druhý vysoce postavený z toho obratem ukradne pro sebe a své kamarádíčky rovnou stovky milionů. To bych to mohl dnes splatit a za 10 let mě budou otravovat znovu. Jim budou praskat pupky a já budu mít místo břicha obrácená lavor!!!VRRRRRRRRRR:-(((((((

    [ Zpět ]
    Datum: 12.01.2011
    Autor: Martis
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Kapka

           

      Taky nesnáším povodňovou daň, protože za to někdo může. Kdo dal lidem stavební povolení na zaplavované pozemky nebo na zužování koryt vodních toků?
      EU nemá šanci jako současné volné združení, ale Evropská unie má šanci jako USA, tam taky znají tisíce vyjímek a speciálních komisí :-) Jen to jejich zdravotnictví a státem podporovaný rasismus mi vadí.

      [ Zpět ]
      Datum: 13.01.2011
      Autor: Arnošt905
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kapka

             

        V čem ti vadí nejúspěšnější zdravotnictví na světě
        ? Mě v jediné věci: že není u nás. Ale státní rasismus naruby (preferenci menšin na základě etnika) máš i u nás.

        [ Zpět ]
        Datum: 13.01.2011
        Autor: Joe-CUBE
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Kapka

               

          To zdravotnictvi z USA v rodině docela dobře známe, bratr se zúčastnil hromadné autohavárie na dálnici. Ničemu ze zdravotnických seriálů odtamtud se to nepodobalo...
          Co se týče toho státního rasizmu u nás, tak je fakt naruby, protože pokud je někoho 800000 v tak malém státě, tak to menšina ani být nemůže. Hlavně že přemýšlijou, na kom ještě ušetřit :-D

          [ Zpět ]
          Datum: 13.01.2011
          Autor: Arnošt905
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

         

    Ono se stačí podívat, jak se změnilo vnímání němců v Řecku.
    Dávno před eurem a cca 8 let po jeho zavedení byli němci vážení lidé, kterým nikdo nepřipomínal události z dob před rokem 1945.

    Stačily dva roky krize "eurodůvěry" a řecký tisk je plný nenávistných karikatur a článků o Adolfele Merkel.
    Při rozhovorech z řeky pak člověk nabývá dojmu., že kdyby nebylo druhé světové války, tak by dnes Řecko vedlo svět a němci by dnes jezdili okopávat řeckou zeleninu a dostávali balíky obnošeného šatstva.

    Objevují se třenice mezi státy, které spolu nemají hranice, nikdy spolu neválčily a nikdy spolu neměli problém...

    Prostě ta pravá cena eura se nám objevuje až teď.

    Ps pro Mach1.... 2015 není datum pro vstup do Eura, žádné datum není stanoveno.
    Obecně vzato, jako 17 tému spolkovému státu nám to může být jedno.... :D

    [ Zpět ]
    Datum: 13.01.2011
    Autor: újezďák
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

           

      No já vím, že to není pevně stanoveno, jen se o tom všude píše jako definitivní rok pro přijetí této jednotné měny a tím náš definitivní vstup do této "ekonomiky".

      [ Zpět ]
      Datum: 14.01.2011
      Autor: mach1
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

             

        Např. http://novinky.cz.feedsportal.com/c/33064/f...

        Hlavně aby to stejně viděla i celá ta slavná EU a nenutila nás do toho i přes náš odpor :-/

        [ Zpět ]
        Datum: 14.01.2011
        Autor: Jarda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

               

          Jestli by z hlediska zájmů českých občanů nebylo vhodné definovat spíše požadavky na EURO, které až tato měna splní, tak budeme ochotni jej přijmout.

          Např.: Po tři posobě následující kalendářní roky nesmí EURO vůči zlatu (nebo jiné relativně stabilní hodnotě) klesnout o více než 10%.

          Jen se obávám, že Euro v současném měnovém systému EU žádnou rozumnou podmínku stability není a nebude schopno plnit, protože je jím financováno příliš mnoho Potěmkinových vesnic, což není dlouhodobě udržitelné:-(

          [ Zpět ]
          Datum: 14.01.2011
          Autor: Joe-CUBE
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

         

    http://www.novinky.cz/ekonomika/222323-euro...

    [ Zpět ]
    Datum: 14.01.2011
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

           

      O rizicích společné evropské měny se psaly seminárky i diplomky v době mého studia VŠE (druhá polovina 90. let). Tehdejší ekonomové to samozřejmě věděli a museli vědět i v Německu, Francii, Británii apod.
      Zavedení Eura je ale věc politická, nikoliv ekonomická.

      [ Zpět ]
      Datum: 14.01.2011
      Autor: Joe-CUBE
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

             

        Pořád je tady sen o vytvoření jedné unie s jednou centrální vládou, jednou měnou a armádou. Myšlenka asi dobrá, ale provedení dost silně kulhá, každý stát je jiný a některé dost výrazně.

        [ Zpět ]
        Datum: 14.01.2011
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

               

          Ano, ano, pořád stejná koncepce:
          "ein Volk, ein Reich, ein Führer"
          :-(

          [ Zpět ]
          Datum: 14.01.2011
          Autor: Joe-CUBE
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

               

          „...v době, kdy je osud světa určován velkými státy, státy o rozloze 11 až 17 milionů kilometrů čtverečních, kdy o osudu světa rozhodují státy se stamiliony obyvatel, nemůže již být řeči o suverenitě malých národních států.“
          (Adolf Hitler)

          "Prezident republiky bohužel nechápe základní vývojové tendence Evropy a světa, ve kterém setrvávání na konceptu národního státu není realistickým východiskem pro rozvoj České republiky v dnešním světě."
          (Jiří Paroubek)

          „Jsem přesvědčen, že během padesáti let se nebude myslet pouze v (pojmech) zemí-mnoho dnešních problémů pak úplně vybledne a mnoho z nich toho nezbude; bude se pak myslet v (pojmech) kontinentů a evropské myšlení budou naplňovat a budou jím hýbat možná mnohem větší problémy.“
          (Joseph Goebbels)

          [ Zpět ]
          Datum: 14.01.2011
          Autor: Joe-CUBE
          Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                 

            Jiří Paroubek je demagogický posluhovač, taková loutka pro bohaté a zkorumpované kumpány.

            [ Zpět ]
            Datum: 14.01.2011
            Autor: mach1
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                   

              Řekl bych, že takových tam bude vícero až skoro všichni... Ty vrtule názorů tam má kde kdo.

              [ Zpět ]
              Datum: 14.01.2011
              Autor: Arnošt905
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                     

                Kdyby Češi nestrkali před vším hlavu do písku, tak by nebyla žádná sametová revoluce, ale křišťálová defenestrace. Která by se mohla co chvilku opakovat. Necháme si s**t na hlavy a to je to nejsmutnější.

                [ Zpět ]
                Datum: 15.01.2011
                Autor: mach1
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                       

                  Hmmm, nejsi spokojen...
                  Tak by mě zajímalo, co s tím hodláš uděláš jiného kromě svých vášnivých příspěvků v diskuzi?!?

                  [ Zpět ]
                  Datum: 15.01.2011
                  Autor: radka
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Rada

                       

                  Mám v oblibě např. demonstrace :-) Zkus nějakou :-D

                  [ Zpět ]
                  Datum: 15.01.2011
                  Autor: Arnošt905
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                 

            Nečekal jsem ,že někdy dám bod něčemu,co řekl Hitler. To opravdu vystihuje situaci dnešní Evropy. Od dob říše Římské se stále někdo snaží sjednotit Evropu. Ať už proti nájezdům barbarů z východu nebo proti ekonomicky silnější velmoci zase z východu. V konečné fázi nás ten východní barbar dřív, dnes pán s kufříkem a kravatou dobude, lépe řečeno koupí.

            [ Zpět ]
            Datum: 14.01.2011
            Autor: crow75
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                   

              Kdyby nutne vsechno, co rekl Hitler nebo Goebbels byla nehorazna kravina, nedostali by se tam kde byli. Klidne cituj nejakeho Lojzu Voprsalka z Horni Dolni co nekde neco rekl a treba to v urcitem kontextu muze znit i jako zaklad hluboke filozofie.
              Naopak najdes spinu na kazdem na kom chces, staci se podivat na zpravy :o)

              [ Zpět ]
              Datum: 14.01.2011
              Autor: vasek
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                     

                Přesně tak. Goebbels je v podstatě zakladatelem propagace, public relations a moderní reklamy.

                [ Zpět ]
                Datum: 14.01.2011
                Autor: Joe-CUBE
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Už Engels chlapci :-D

                       

                  Učil se od lenina... Vždyť ho němci sami poslali do ruska. Důkladně znali už tehdy jeho spasitelské učení o blahobytu pro každého správného poctivého pořádného komunistu...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 14.01.2011
                  Autor: Arnošt905
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                     

                Na zprávy se nedívám. Stačí to,co si přečtu na netu. A dramatický přednes si klidně odpustím. Nedávno jsem četl Komenského Labyrint světa a ráj srdce, a ten text mi připadal současný, jak kdyby to psal včera.

                [ Zpět ]
                Datum: 15.01.2011
                Autor: crow75
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

           

      Jsem s ním za jedno a má můj obdiv!!

      [ Zpět ]
      Datum: 14.01.2011
      Autor: mach1
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

         

    Jenomže ty země se nedostaly do problémů kvůli Euru, ale kvůli nezodpovědnému chování.

    A já zatím musím ze strany EU konstatovat významný kladný vliv na kultivaci místního prostředí. Díky EU se musí brát při velkých stavbách ohledy na životní prostředí. Za neskutečné blaho považuji, že když je na krabici napsáno "džus" nebo "máslo", tak nemusím louskat složení a zjišťovat zda to není nějak pančované.

    A v neposlední řadě, vzhledem k vysoké provázanosti naší ekonomiky s tou německou, je veškerý odpor marný. Budeme asimilováni. Představa o samostatné ČNB je úsměvná. Stačilo by přejímat rozhodnutí ECB s několikadenním zpožděním.

    Ostatně je tu někdo kdo si myslí, že by nám dodržování paktu stability neprospělo?

    [ Zpět ]
    Datum: 17.01.2011
    Autor: Hrabosh
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

           

      To záleží na tom, co si kdo pod pojmem "dodržování paktu stability" představuje...
      Z mého pohledu je to heslo jen pro oblbování lidí, takže se s tím můžou jít vycpat.

      A ty fakt věříš tomu, že když je na krabici napsáno "džus" nebo "máslo", že to není pančované?!? Tak to já si to radši přečtu :o)))
      Důvěřuj, ale prověřuj...

      [ Zpět ]
      Datum: 17.01.2011
      Autor: radka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

             

        Teď mě napadá - vlastně ani nemusím prověřovat. Já prostě z těch potravin vařím a ještě si velmi dobře pamatuji, jak se potraviny při zpracování "chovaly" třeba před 20 lety a jak se chovjí dnes...
        Pro příklad nemusím ani chodit daleko - stačí obyčejné mléko. Na krabici nenajdeš ani zmínku o tom, že by bylo "pančované", ale to,m co je uvnitř, to nemá s mlékem nic společného. Jednoduše proto, že ti nezkysne.
        Maximálně ti shnije, ale co si tak uvědomuji, tak si nepamatuji, že by se mi mléko zkasilo, ačkoli mám v lednici krabici otevřenou třebas 14 dní. Jo, evidentně je trvanlivost potravins tále vylepšována...

        Hele, pamatujete si ještě na to, jaké to bylo, když se třeba druhý den otevřelo mléko v láhvi?!? Sejmul se ten alobalový uzávěr a pod ním byla taková ta usazená hustá smetana. Mňam, to byla dobrůtka. Nebo takový škralopup, který se udělal po svaření... No, tady asi budou odpůrci :o)))
        Anebo domácí kysané mléko a brambory uvařené ve šlupce... No nic, jdu si udělat "pravou brazilskou kávu" k snídani :o)))

        A ty si, mladíku, laskavě nech ty keci o nepančovaných ptoravinách pro někoho, kdo vás mladé. Nás, co si pamatujeme ještě buřty s masem, náš neoblbneš :o)))

        [ Zpět ]
        Datum: 17.01.2011
        Autor: radka
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

               

          Hromas ve Strážném je stále dělá! Člověk špekáčky hodí na pánev a ony se nepřilepí, ale naopak pustí sádlo a dá se na tom i něco usmažit.

          Neříkám, že se potraviny nešidí. Ale tvrdím, že díky EU se šidí méně, respektive když jsou ošizené nesmí se to označovat původním názvem.

          Zrovna to mléko... Kupuj čerstvé, případně selské a plnotučné. Jak já jsem rád že zas začali prodávat plnotučné mléko. A kysne. Ale jestli kupuješ odstředěnou UHT bílou vodu, tak se nediv. Ještě bych se rád dožil masových konzerv, které by stály alespoň 70kč, ale zato aby obsahovaly maso :) (u Hromase ve skle za 90-110kč podle druhu :) )

          [ Zpět ]
          Datum: 17.01.2011
          Autor: Hrabosh
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                 

            Živíš se sám a jen svůj žaludek, což...

            Hele, jsem zaměstnaná žena, mám rodinu, 3 kočky, činčilu a babičku a na nákup jsem ochotna jezdit 1x za 2-3 týdny. Častěji rozhodně ne. Ledaže by kočkám došlo žrádlo. Rovněž odmítám jezdit po nákupech po celé republice - prostě jedu do nejbližšího centra, kde nakoupím vše, co potřebuji. I tak to vyjde min. na 1,5 hodiny.

            Tím pádem potřebuji nakoupit takové potraviny, které prostě na ty zhruba 3 týdny vydrží. A trh prostě není schopen mi zajistit takto trvanlivé potraviny za požadavku "nepančovanosti".
            A rozhodoně nesouhlasím s tím, že by nám EU zajistila "méně šizené" potraviny. Ta podle mého naopak vymýšlí naprosté šílenosti co se týká třeba balení potravin, velikosti vajec, délky okurek apod. A pokud mají snahu prodlužovat trvanlivost potravin, tak se to prostě bez chemikálií neobejde. Ne, nemyslím si, že EU je pro nás přínosem a spasitelem, co se týká potravin.

            A souhalsím, že se najdou výjimky, které se snaží vrátit maso do buřtů a pod. Ale to jsou opravdu výjimky.
            Já bych ale uvítala, aby tohle nebyla výjimka, ale pravidlo. A to je ten rozdíl.
            Fakt mě nezajímá, že někde nějaký Krkovička v Horní-dolní je poctivý uzenář. Já si chci za svoje peníze koupit poctivé jídlo i v tom nákupním centru.
            Jenže tohle mi žádná EU nezajistí.
            Naopak, jejich debilní nařízení a omezení všeho možného vede jen k tomu, že to, co po staletí bylo dobré a vyráběné tradičně se najednou vyrábět nesmí, protože to je nehygienické, nepasterizované, nechemické a já nevím co ještě...
            Nechť jdou někam...

            [ Zpět ]
            Datum: 17.01.2011
            Autor: radka
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                   

              Ne, neživím jen sám sebe.

              Fakt mi nedělá problém se po cestě zastavit v některém z obchodů, které míjím a tam nakoupit čerstvé mléko (v lednici vydrží zhruba týden) a další čerstvé potraviny. Jestli chceš jíst amarouny, co vydrží 3týdny, nemůžeš si stěžovat že mléko nekysne. Čerstvé potraviny 3 týdny prostě nevydrží.

              Prosím CO se vyrábět nesmí? A taky mi pověz co nepasterizovaného a nechemického vydrží Tvoje 3 týdny.

              [ Zpět ]
              Datum: 17.01.2011
              Autor: Hrabosh
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                     

                Čerstvé mléko, které vydrží TÝDEN v lednici?!? To leda tak na mražáku...

                [ Zpět ]
                Datum: 17.01.2011
                Autor: hekynen
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                   

              No za všechno nemůže EU a jejich nesmyslná byrokracie, která všem zamotala hlavu, to svatí komoušové. Poradím Vám, nejezděte nakupovat do tesca a podobných hal, ale navštivte pár soukromých obchodů s ryze soukromými dodavateli. V těch velkých krámech jsou totiž výrobky z velkofarem a převážně dovoz ze zahraničních trhů, kde vůbec ani netuší odkud, ale hlavně zakolik. A pak se dovíme, že jsou ve všem dioxiny. Takový je svět suprmarketů typu tesco, apod.

              [ Zpět ]
              Datum: 17.01.2011
              Autor: mach1
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                     

                Pár soukromých obchodů?!?
                No tak až těch pár soukromých obchodů bude soustředěno na jedné ploše s dostatečným parkováním, bude u nich možná bezproblémová reklamace a budou mít otevřeno min. do deseti večer a v neděli, pak nemám problém.
                Jinak ale za nimi nehodlám jezdit z jednoho konce Prahy na druhý a navíc to stíhat do pěti nebo do šesti večer. Navíc, nedej bože, bez možnosti dojet tam autem a zaparkovat. Neuznávám jinou náíkupní tašku než je auto. Bez něj nakupovat odmítám a nehodlám o tom jakkoli polemizovat. Já prostě nebudu tahat v každé ruce jednu tašku nebo za sebou RVHP.

                Hele, jedu nakupovat, když mám čas a chce se mi. Je mi jedno, jestli to přijde v sedm ráno nebo v děvět večer. Praha a obchodní řetězce mi naštěstí umožňují, že nemusím hlídat hodinky a děsit se toho, že mi obchodník zavře před nosem až k němu s vyplazeným jazykem doletím.

                Víš, je to paradox - velké obchody ti nezaručí kvalitu a jak se píše výše, vlastně ji od nich ani žádat nemůžu, když chci trvanlivé potraviny.
                A to je právě to, co se mi nelíbí.
                Když už musím prolézat nějaký evropskounijní zadek, tak chci dostat ty kvalitní potraviny i v tom marketu.
                Nelíbí se mi, že když je prostě něco ve velkém, tak se to prostě musí zákonitě ošidit.
                Tady by měla ta slavná EU zapracovat a ne vydávat nařízení, jak mají být rohlíci správně zahnutý a že Znojemské okurky mají mít max. 4 cm.

                [ Zpět ]
                Datum: 17.01.2011
                Autor: radka
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                       

                  Naše osudy jsou v rukách mocných vládců a distibutorů peněz, kteří moc dobře vědí jak se dnes rád přizpůsobí jejich konzumní spotřebitel. Bez auta se dá také žít, ale jak vidno ne v Praze. Žít v Praze, je vlastně 90% spolehlivej konzument všech EU parametrů a představ o dnešní vychované společnosti.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 17.01.2011
                  Autor: mach1
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                       

                  Nojo, ale čemu v těchto souvislostech říkáš kvalita?
                  Chtít mléko, které bude trvanlivé a přitom bude umět přirozeně kysnout - to fakt nejde. V tomto případě to nemá nic společného s kvalitou, tohle je prostě základní vlastnost trvanlivého výrobku.
                  Trvanlivé výrobky musí být ošetřeny tak, aby se nekazily - a tím pádem v nich spousta vlastností, co mají čerstvé potraviny, je cíleně zlikvidována. Pančování je něco jiného.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 17.01.2011
                  Autor: Ifča
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                         

                    Jj, já vím...
                    Tady jsem to "pančování" tak nějak použila v tom smyslu, že jsou potravinové složky čím dál tím více nahrazovány chemickými...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 17.01.2011
                    Autor: radka
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                   

              Nechali jsme se zaprodat konzumní společnosti, jelikož jsme pohodlní konzumenti v konzumní společnosti a jsme navíc ve většině případech přesvědčeni o tom jak jsme udělali dobře.
              Naši rodiče a prarodiče se obrací v hrobě.

              [ Zpět ]
              Datum: 17.01.2011
              Autor: mach1
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                     

                A co teprv naše děti, až jim dojde, co jsme provedli:-/

                [ Zpět ]
                Datum: 17.01.2011
                Autor: Joe-CUBE
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                       

                  Ty seš z tý demokacie taky pěkně zblblej, co, moje děti jestli si budou stěžovat tak dostanou po tlamě.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 17.01.2011
                  Autor: heras
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                         

                    Nevím jak na to reagovat, své děti mlátit kvůli svobodným názorům nebudu ikdyby mi řekli všechno ale všechno jste tu posrali, toto fakt nešlo udělat lépe než se zaprodat ? Volit projistotu už nechodím a myslíš si, že je to špatně ?

                    [ Zpět ]
                    Datum: 17.01.2011
                    Autor: mach1
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                    • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                           

                      Jestli tě baví poslouchat co všechno jsi v životě posral, tvoje věc. Já toho posral tolik, že bych do smrti nic jinýho neslyšel.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 17.01.2011
                      Autor: heras
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                           

                      Tak tohle si povíme, až děti budeš mít a puberta s nimi bude třískat o zem... :o)))

                      [ Zpět ]
                      Datum: 17.01.2011
                      Autor: radka
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                             

                        ... o steny a o strop. Teprve pak. O zem je jeste dobre.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 17.01.2011
                        Autor: Murphy
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                               

                          Správný okamžik k použití násilí nastává, když puberťák mlátí rodiči o stěny a o strop :o))

                          [ Zpět ]
                          Datum: 17.01.2011
                          Autor: heras
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                                 

                            Když gamesu kterou tak miluje konečně promítne do svého života. :-D Když veme budoucnost do svých rukou. Nechce žít jako konzumní ovce a gamesy ho už nudí, pokud nemá zrovna tu nejnovější, která má ještě větší nároky na HW.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 17.01.2011
                            Autor: mach1
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                             

                        Já děti mám a vím o čem je řeč milá dámo.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 17.01.2011
                        Autor: mach1
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                     

                Moji rozhdoně ne-e.

                Už jednou jsem se tě ptala, co s tímto stavem chceš aktivně dělat, když ti to nevyhovuje - zatím si tu jen stěžuješ a kritizuješ. Nic ti není vhod, všechno je špatně, můžou za to minulé generace podobné žvásty.
                Neodpověděl jsi mi.
                Tak to zkus teď.

                [ Zpět ]
                Datum: 17.01.2011
                Autor: radka
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                       

                  Tak pokud dobře vidím tak si stěžujete také a tak ta stejná otázka padá i na Vás.
                  Co s tím hodláte nebo hodláš udělat ? Než o tom plácat jen na fóru ? Půjdete do tesca a hodíte jim tam to vodové mlíko na palici ? Budete tam každý den reklamovat svůj nákup ?
                  Určitě ne, jen tady o tom budete psát. Pokud budou češi a to i já jen kydat a neřešit, tak jen umřeme na otravy a nic se nezmění. Pokud bychom se tomu postavili hromadně a vytvořili jasné požadavky, že ty sračky jíst prostě nebudeme tak pak je možné, že tesco změní dodavatele. Ale těch konzumních ovcí je tolik..

                  [ Zpět ]
                  Datum: 17.01.2011
                  Autor: mach1
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                         

                    Ano, nejlepší otázka je přímý útok.

                    Takže - dovoluji se tě upozornit na to, že poněkud čteš mezi řádky. A čteš špatně.
                    Já tento stav pouze konstatuji v reakci na to, co psal Hrabosch nebo ty s tím, že celá EU je mi kdesi...
                    Zvykla jsem si žít ve svém rytmu života a ve svém stylu života a nehodlám v tom radikálně nic měnit.

                    No a nyní tě již po třetí žádám, zda konečně můžeš říct, co hodláš aktivně dělat s tím stavem, o kterém tady neustále meleš hubou...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 17.01.2011
                    Autor: radka
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                           

                      Meleš, meleme spolu a všichni společně hubou za tou naší lepší dobou a vzpománáme jaká byla ta naše dřív a možná někdo marně se individuálně pokoušíme cosi již nezměnitelného změnit. Ale alespoň si uvědomujeme, že tak to nechceme, že nechceme být jen loutkami bohatých, kteří s námi dělají co s jim zlíbí. Nebuďte jak opařená, když vám to někdo řekne. Jste a jsme jen konzumní ovce no, vím že to bolí, protože jste přesvědčená že jste ve všem nej a nikdo Vás nemůže takto zobecńovat a házet s ovcemi na jeden trávník.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 17.01.2011
                      Autor: mach1
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                             

                        Ano, jsem konzumní ovce a dost mi vadí, když do našeho stáda přijde nějaký takovýhle "záchranář" co neumí dělat nic jiného než kecat a mentorovat a votravoat a rušit náš každodenní zaběhnutý rituál a klid.
                        A už se těším, až ho ovčák pošle do... prostě někam do EU a on zase půjde otravovat do jiného stáda a to našeč se bude moct klidně popásat.

                        A aby nedošlo k omylu - chci zůstat konzumní ovcí, protože je to pohodlné a dá se přitom krásně užívat života.
                        A jediné co chci, aby si mě nikdo ze "záchranářů lidstva" nevšímal. Já zachránit nechci!!!

                        P.S. Stále mi chybí tvoje konkrétní odpověď na moji konkrétní otázku.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 17.01.2011
                        Autor: radka
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                               

                          Tak pak nestrkejte čumák do mé diskuze, která je Vám vlastně ukradená. Tím rituálem nazýváte to Vaše pokřikování a mentorování na toho kdo se Vám nelíbí nebo Vám říká, něco jiného než chcete Vy a že být konzumní ovcí je špatné ?

                          [ Zpět ]
                          Datum: 17.01.2011
                          Autor: mach1
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                          • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                                 

                            Tak jednak jsem ráno reagovala na Hrabose, ty jsi se do toho tak nějak přimotal.
                            A druhak - od tebe chci od minulého týdne jednu konkrétní odpověď na jednu konkrétní otázku a tu mi nějak nejsi schopen konkrétně sdělit.
                            Místo toho tu prskáš jak prskavka.
                            No a nakonec - taky mi nesedíš, ale nezblázním se kvůli tomu. Vem si hysteps a bude ti zase dobře.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 17.01.2011
                            Autor: radka
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                            • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                                   

                              S Vámi je diskuze fakt o ničem a tak na Vaše výzvy nereaguji, prostě se Vám věnovat nechci a nebudu.
                              Vy jste chvíli nespokojená, chvíli spokojená ovce, vždy dle toho co se zrovna hodí nebo na koho reagujete. Prostě taková huba nevymáchaná, která jen vše okecává a mezitím pouze všem vychladlo kafe.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 17.01.2011
                              Autor: mach1
                              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                              • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                                     

                                Hmmm, takže místo konkrétní odpovědi útěk...

                                [ Zpět ]
                                Datum: 17.01.2011
                                Autor: radka
                                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                                       

                                  Útěk ? Jen a pouze konstatování situace.
                                  Nic jiného milá dámo.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 17.01.2011
                                  Autor: mach1
                                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                  • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                                         

                                    Nekličkuj...
                                    Tvoji konkrétní odpověď na moji konkrétní otázku?!?

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 17.01.2011
                                    Autor: radka
                                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                          • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                                 

                            Ale noták, lidi, každý člověk má na světě svůj význam, ovce neovce, všichni jsme k něčemu dobrý.
                            Já vás mám rád všechny :o))

                            [ Zpět ]
                            Datum: 17.01.2011
                            Autor: heras
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

           

      Jenže kvůli tomu, že mají Euro, tak z provalení průseru nemá průser jejich národní měna, ale Euro, a ostatní země Eurozóny si musí půjčovat, aby jim mohly půjčit na sanace jejich problémů.

      S těma výrobkama je to sporný. Když je na stojanu napsáno benzín nebo nafta motorová, tak zase údajně kvůli EU pančovaný bejt musí. Takže ve finále žádný zlepšení.

      Ovšem máš pravdu, že Böhmen und Mähren jsou jen další spolkové země. Teda do doby, než celá Evropa bude jen provincií Číny:-/

      [ Zpět ]
      Datum: 17.01.2011
      Autor: Joe-CUBE
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

             

        No podle nedávného zveřejněného seznamu pančovatelů paliv je úplně jedno co je na tom stojanu napsáno. V dnešní době je lepší mít díky tomu nafťáka. Ten to aspoň pobere, ale asi nemáme tušení kolik benzínových motorů trpí nebo zařvalo při natankování "benzínu".

        [ Zpět ]
        Datum: 17.01.2011
        Autor: mach1
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

               

          Naftak to pobere, ale obcas mivam problemy se studenymi rozjezdy po zarucene zimni nafte. 8-(

          [ Zpět ]
          Datum: 17.01.2011
          Autor: Murphy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                 

            No to je v tom už těch olejů, petrolejů 50%.

            [ Zpět ]
            Datum: 17.01.2011
            Autor: mach1
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                   

              Nezkoumal jsem podrobneji, ale zlata S120. Kdysi jsem do ni natankoval 22 litru nafty. Po zjisteni omylu jsem dolil zbyvajicich 13 litru benzinu a - ono to jelo. Sice za mnou byl kour, jak kdyz hori ropny vrt a rychlost jsem pridaval syticem, ale na 4 jsem mohl jet i 85 kmh. Ktere dnesni auto (od Kavkazu na vychod) by to dnes dalo? 8-)

              [ Zpět ]
              Datum: 17.01.2011
              Autor: Murphy
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

                     

                No problém bude ve velice citlivých řízených katalizátorech, který motor naštěstí odstaví nebo se také při nedostatečné ochraně ten katalizátor utaví.
                Ekologie v rámci EU a jejich nařízení je snad jediná pozitivní věc, která v dnešní době funguje. Ačkoliv vše má své úskalí.
                Naštěstí to tyto šidiče odhalilo. Lidé si stěžovali, že jim auta zlobí, netáhnou, kouří a nestartují. :-)
                Vše je o penězích, kdybych věděli jak dlouho se tyto machinace zhora kryjí a bůhví co vlastně koho donutilo s tím přijít na světlo.
                Třeba se našel neúplatný ouřada. takový ten správńák. :-D

                [ Zpět ]
                Datum: 17.01.2011
                Autor: mach1
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

               

          Každý nafťák, i atmosférický s mechanickým vstřikováním, má trysky a v nich velké tlaky. To je citlivé zařízení. Když tam střídavě leješ organickou naftu (která vytváří usazeniny) a řepkový olej (který usazeniny rozpouští), tak to čerpadlu a tryskám zrovna dobře nedělá.

          Benzín se stříkačkou je to samý.

          Největší životnost má karburátorový benzínový motor. Ale ty už se prakticky nevyrábějí. Proč? Žádný výrobce přece není zvědavý na motor, který po milionu kilometrů pořád spolehlivě šlape. A pomocí reklamy je strašně jednoduché přesvědčit zákazníky, že stříkačka je výhodná, protože má trošku pružnější chod a o deci menší spotřebu.

          [ Zpět ]
          Datum: 17.01.2011
          Autor: Joe-CUBE
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Klesající důvěra v Euro a náš vstup do eurokrize

         

    Je to tu o ničem, zamykám.

    Jdu reálně bojovat za lepší časy, jak si přeje i nepřeje místní konzumní spokojená i nespokojená ovce radka.

    [ Zpět ]
    Datum: 17.01.2011
    Autor: mach1
    Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

424 cyklistů (11 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024